Autor: Beta

Info
01.01.2021.
15:14 > 15:19
Episkop bački Irinej izjavio je da je homoseksualno ponašanje neprihvatiljivo i da Zakon o priznavaju istopolnih partnerstava, koji je najavila ministarka za ljudska prava i društveni dijalog Gordana Čomić, nije njena ideja već ideja iz Brisela.

Komentari 150

  • Jozo

    06.01.2021 14:09
    Cinizam
    A crkva mu puna istopolnih odnosa.
  • Petar

    06.01.2021 13:52
    Milosevic
    Ni u Bibliji ne pise da treba da se kune narod pa to pojedini rade. Iz vasih redova. I jos mnogo toga sto nebi smjeli da rade.
  • Ateista

    06.01.2021 11:49
    Agnostik
    Sada će meni starac da kaže šta je prihvatljivo a šta ne.
    Meni je neprihvatljivo da imaš bradu ko pustinjak da nosiš crnu mantiju i kilo nakita oko vrata,mlataraš štapom i soliš pamet.Sramota za čoveka u godinama da van maskenbala ide maskiran.
  • Pero Furundzija

    04.01.2021 15:29
    Vazelin ready
    Znaci mozemo na Sodomu i Gomoru na letovanje? Vaistinu extra.
  • Vojvodjanin

    04.01.2021 15:03
    Vase ponasanje gosn popo je neprihvatljivo, odavno sam krsten ali vere vise nemam. Imam momka vise od 10 godina i poptuno uzvracenu ljubav, sad sam u cetrdesetim i nije mi potreban brak da to dokazujem, bice naslednik u testamentu, decu necemo imati verovatno mada i za to ima resenje poput premijerkinog. Na paradi nika nisam bio a nadam se da ni u crkvu vise necu ici. Zgadili ste mi se svi, generalno...
  • Novosađanka

    04.01.2021 12:17
    Novosađanka 2
    Ako hoćeš nekom da pomogneš, nemoj mu poklanjati ribu, već ga nauči, da ribu lovi !!!
  • Mastodont

    04.01.2021 11:37
    @Mile

    Jao vidi seljačinu, pa on misli da je "javno mnenje"! Pa ovo je baš slatko.
  • /

    04.01.2021 11:22
    /
    @Mile
    treba vam oduzeti svako pravo glasa.
    u nekoliko postova nize sam naveo samo par razloga zasto srbi nisu pogodni za javna izjasnjavanja
  • Marko

    04.01.2021 11:15
    @mile
    To što ti predstavljaš da je tvoje pravo, upravo nije tvoje pravo. Ovde se ne radi o braku, već o istopolnom partnerstvu. Svrha istopolnog partnerstva je da se uvede ravnopravnost u pravnom smislu između gej i strejt parova. Ako vanbračni muž i žena mogu čitav život živeti zajedno i graditi zajednicu i (u teoriji su makar) izjednačeni sa bračnom zajednicom, koja je tačno razlika između istog tog kvaliteta zajednice koju imaju dve žene ili dva muškarca? U tome što je "neprirodno" jer ne mogu međusobno prirodno začeti decu? Kakve to veze ima sa partnerskim odnosima?

    Druga stvar je, ne može većina sa podjednakim pravima da odlučuje o pravima manjina, jer na takav način se prava manjina nikada ne bi ostvarila i zavisila bi direktno od odluke većine. Neka prava moraju biti garantovana kao civilizacijska vrednost. Plastičan primer, katolici su verska manjina u Srbiji i nažalost predstavnici jedne popularne, žalosne, uboge, grešne, zatucane pravoslavne crkve utiču na to da najviši religijski predstavnik ove manjinske verske zajednice (kojoj pripadaju i jedni i drugi - hrišćani), naime papa, ne treba da poseti Srbiju. Eto, to je to "odlučivanje".

    Ovo treba da se završi i da se partneri koji posvete jedni drugima čitav život mogu da ostvaruju prava garantovana zakonom i vi tu nemate nikakav argument za protivljenje.
    Samo ne poznajete materiju. Kao ni gospodin sa bradom, bez maske, u crnoj haljini.
  • Belladonna

    04.01.2021 10:55
    Ha, ha rece covek koji blisko saradjue sa premijerkom koja je lezbejka. Mozda Irinej misli na sve homoseksualce osim onih koji su malo blizi bogu zbog novcanika i polozaja. Ionako se zakoni uvek odnose na obicne ljude, ove iz malo vise kaste ionako zabole za zakone.
  • Mile

    04.01.2021 09:46
    Replika
    @mastadont
    Pa pobogu zasto mislis da nekakve krike treba ispustati, jel ti tako radis?kao u svakoj demokratskoj zemlji odrzi se javna rasprava javno mnjenje se upozna i spreci se donesenje zakona. Ovo je samo predlog zakona dakle ne znaci da je donesen samo je predlozen
  • JAO Ming

    04.01.2021 02:21
    DB i tako već 30 godina mrak..
    Gay mu smeta, dečije igre, mural, a za Slobu i sadašnjeg gospodara nikada ni reč kritike.
  • that awkward moment

    03.01.2021 22:55
    Taj čudesni momenat, kada pročitaš Sveto Pismo od korica do korica i shvatiš da Hrišćanstvo ne osudjuje homoseksualizam. Tj. Hrišćanstvo ne osudjuje. A šta pojedini sveštenici propovedaju? koga briga! Pismenost više nije privilegija! Čitajte i volite, i niko vam ništa ne može!
  • Lole

    03.01.2021 18:25
    VEČITI NAMĆOR
    Nas Vladiko, da li ste se bar jednom u zivotu nasmejao, obradovao, razveselio i sl.?
    Kada Vas vidim i cujem samo osetim neku negativnu energiju koja izbija iz Vas. Ako nemate nesto lepo, toplo i umirujuce narodu da kazete, ne morate ni te svoje crne i negativne misli vecito na nas istresati. Zaista ne znam koji je Vas problem?!
  • Dr

    03.01.2021 16:58
    @realno
    Komentar Vam je odlican osim u poslednjoj recenici.
    Za dete je najbolje da bude u porodici u kojoj je voljeno i srecno, videla sam mnogo nesrecne dece u M+Z braku a ziveci u svetu daleko od ove raspale i primitivne zemlje, videla sam srecnu decu koju odgajaju dva muskarca ili dve zene. Morate priznati da je vaznije da deca budu voljena i srecna od toga sta misli episkop Irinej ili gomila primitivaca koji jos veruju da je Zemlja ravna ploca a mi cemo hteli ili ne usvojiti zakone EU ako mislimo da nam je u Evropi mesto, ovo neko drugi pusta probni balon...I sta mislite zasto je Ana Brnabic na mestu premijera??Iako nema ni jednu kvalifikaciju ni znanje za to radno mesto??
    Zivela srecna i voljena deca u celom svetu i ona u porodicama sa 2 mame ili 2 tate!!!
  • Mastodont

    03.01.2021 16:35
    @Mile

    Fascinantno. A kako tačno misliš da ćeš da sprečiš gej brakove - sedećeš kod matičara i ispuštati čudne krike dok se ljudi budu venčavali? Paljba nazad u svoju rupu, bizgove.
  • Milojko

    03.01.2021 15:53
    Mirko
    Mirko nemoj ti o poštenju leba ti, sin od njegove rodjene sestre je bio kriminalac višeg ranga.
    Mogli ste prvo članove svoje uze porodice da nešto naučite.
  • Ns 49

    03.01.2021 15:47
    Kad bi se desničari ošišali na ćelavo i obukli se svi u crno pa se prošetali odmah bi ih rasturili, a kad bi se muškarci obukli u haljine i suknje a žene zalepile brade i brkove njih ne bi niko dirao.
    Gde je tu demokratija?
  • Mile

    03.01.2021 15:44
    Vidi ih
    Kako ne mozete da prihvatite da kako govori i misli preosveceni vladika mislimo i govorimo vecina nas pa cak i vas gospodo gej advokati. Znam da u dubini ostataka od vasih dusa vi ovo isto i mislite i osecate ali vam nagon za pljuvanjem crkve i njenih predstavnika nadjacava taj osecaj i jednostavno ne mozete da odolite sto se kaze. Nema veze vase pravo. E da znate sta je isto nase pravo? Da ne dozvolimo gej brakove.
  • NS Gari

    03.01.2021 11:15
    Mirko Bulović
    Vidi ovako, gari Mirko!
    Obraćam ti se kao građaninu Srbije, kao države koja je sekularna.
    Smatram, Mirko Buloviću, da daješ sebi prevelika prava da se mešaš u državne stvari, od koje samo dobijaš i uzimaš, a baš ništa joj ne daješ, sem što sirotim ovčicama prodaješ maglu!
  • Branka

    03.01.2021 11:07
    Ocistite svi svoje redove
    Nek baci kamen, onaj tko je bezgresan!
  • marko

    03.01.2021 10:38
    ovo je čist govor mržnje i pozivanje na diskriminaciju!
  • Mastodont

    03.01.2021 10:26
    @дејан

    Molim? Jel ti to hoćeš da kažeš da popovi NISU pedofili i homo lopovi? Pa da, kad bi priznao to, morao bi da priznaš i da ste vi koji ih podržavate idioti, a šta ćemo onda?
  • дејан

    03.01.2021 09:40
    разум здрав
    систем је успео да све обесмисли. када штрајкују просветари систем од њих направи нераднике јер имају цело лето и зиму да не раде...када штрајкују лекари систем од њих направи корумприна коверташе...када попови нешто кажу смислено онда узимају паре од верника и изазивају ратове....педофили су и хомо....цео систем вредности је наопако изврнут да се породица и сваки колективитет растури,,,да постанемо друштво саможивих појединаца које ће неко назвати друштвом људских слобода и равноправности...а постаћемо једно велико НИШТА...
  • Boro iz Pobede

    03.01.2021 09:19
    zvezda2@gmx.de
    V
    Da se ne bi prepucavali, Irinej je upravu, nek raspsisu referendum i narod ce reci svoje!

    Koji narod? Narod jos uvek glasa za Slobu i Seselja, oni su od ove teme udaljeni 2 veka!
  • Pahomije & Kačavenda

    02.01.2021 22:58
    topli brat
    To i ja podržavam.
  • Novosadjanka 2

    02.01.2021 20:58
    Svako jutro prolazim pored Vladicinog dvora i Saborne crkve i ostavim zeni koja tu sa detom prosi neki dinar. Jednom prilikom sam joj rekla da trazi i od popova koji su prolazili. Odgovorila mi je zacudjeno i ogorceno da od njih nikad nista ne dobija, a da mogu uzeli bi joj i to sto je naprosila.
    Boziji ljudi! Nece biti. Vise su Vraziji!
  • /

    02.01.2021 19:30
    /
    kada bi ih ozvanicili onda sluzba ne bi mogla manipulisati sa njima kada ih postavi u vlast.

    da se uozbijimo, nije brnaba prva a ni jedina gej na celu srbije
  • Ns

    02.01.2021 19:00
    Zdrav razum
    Pravedno i etički bi bilo da svi punoletni samosvesni ljudi imaju ista prava na bračnu zajednicu i socijalna prava sa tim u vezi, bez obzira da li su za životnog partnera izabrali muškarca ili ženu.
  • dragana

    02.01.2021 17:54
    slažem se sa episkopom Irinejem, zaboravili ljudi šta je normalno i prirodno ili su svi zaboravili kako se prave deca
  • Mile rent-a mozak

    02.01.2021 13:49
    Da li bi, ovde navedeni lik, mogao da nam kaže o performansima Kačavende, vikara Kazanove Šarića ( konspirativno - "Don popo"), ostalih javnosti nepoznatih nakaza u mantijama, i onog što mu se, za lovu, prividelo raspeće Vučićevo?
  • Banderaš

    02.01.2021 12:41
    Ološ
    Kakva je Čomićka ministar,takvi su i popovi i sudstvo i vlada,zajedno sa predsednikom,udbom,tužilaštvom,policijom,etikom i svim državnim fukcijama koje su duboko korumpirane i čine organizovanu udbaško-mafijaško-komunjarsku organizaciju.
  • Trt

    02.01.2021 09:46
    @w/e

    Iranskia kultura je stara 4000 godina, ali je ovaj današnji primitivizam iz 70-tih. Isto kao što je ovdašnje "svetosavlje" ili kako već nazivate taj plemenski primitivizam iz 90-tih
  • Novosadjanka

    02.01.2021 08:43
    FRIKOVI
    Nakazno svestenstvo,ko im daje pravo da oni nesto komentarisu. i da li su sigurni da toga medju njima nema?..Sta docekasmo da nam oni kroje kapu,fuj,srebroljupci...gade mi se. Zbog njih ni u crkvu vise ne idem niti slavim nesto a o postu da ne pricam. Nema vise one hriscanske skromnosti.
  • Zare

    02.01.2021 07:35
    Da, ovo bi čak i poštovao kao stav da je dosledno. Moram ipak podsetiti na to da Premijerka ove države živi u TOM GREHU, čak ima i nelegalno usvojeno dete, ali da SPC zvanično gromoglasno ćuti jer Vlada obimno dotira inače prebogatu crkvu. Zbog toga ovo vidim kao podizanje cene koju će Vlada platiti da bi popovi prećutali novi zakon.
  • Миодраг

    02.01.2021 04:41
    Овај би да дискриминише људе поруком да треба да су срећни што их не каменују. Он треба да је срећан што није најурен у пећину него му је омогућено да лупета и шири мржњу.
  • Marko

    02.01.2021 04:33
    #StopMakingStupidPeopleFamous
    Da se razumemo, mislim na Irineja i drugare.
  • Deks

    02.01.2021 02:33
    @Lemi - Ako tvrdite da "istopolna zajednica ne može imati svoje potomstvo" kako objašnjavate slučaj bivšeg britanskog para Beri i Toni Druit Barlou (Barrie/Tony Drewitt Barlow) koji su u istopolnoj zajednici dobili petoro svoje biološke dece? Dobili su na primer blizance od iste majke od kojih je sin od jednog oca a ćerka od njegovog tadašnjeg supruga. Ostali su u dobrim odnosima i nakon razvoda i imaju srećne porodice.
  • w/e

    02.01.2021 01:59
    nope
    "Danas niko i nigde u kulturnom svetu ne kamenuje homoseksualce."

    Osim u Iranu cija kultura potice jos od 4000. pne. ili u Saudijskoj Arabiji itd... Tacno je da ih ne kamenuju, jer je kazna uglavnom bacanje sa najvise zgrade ili litice.
  • sve za $

    02.01.2021 01:16
    ‘70 tih god.proslog veka je bila bolest. Izbacili su je iz šifrarnika bolesti. Više se takve osobe ne leče. Dobro pogledajte sta se davalo kada upadnu u krizu. Ništa strašno, hormoni.
    I ja mislim da je velika nepravda prema takvim ljudima, ne primaju terapije, ne piju lekove.
    Isto kao da izbace iz šifrarnika npr. bolest tiroidne žlezde ili neku drugu endokrinu bolest.
    Ako je neko čovek nemam ništa protiv njega. Ako neko nije čovek i svojim ponašanjem ugrožava i sebe i drugog...pa, šta onda da kažem!?
  • Malo istine

    02.01.2021 01:00
    Ja nisam tako fina kao gospodin kandidat za patrijarha SPC. Da se ja pitam, bila bi obrisana i sva prava "vanbracnih partnera". Obicno izigravanje zakona. Dokoni i obesni hoce preko leba pogace. Za sve zajednice postoji zakonska regulativa, preciznija a jednostavnija od te koja nam se namece.
    A sto se tice te populacije,ne prihvataju oni sami sebe, zato se toliko i bune. Zabole me uvo ko sa kim spava, ali ne dozvoljavam da mi dete neko pogresno uci biologiju. Zalim slucaj.
  • Zoolok

    02.01.2021 00:42
    Gospodo iz crkve i vernici, sloboda veroispovesti znači da VI morate da praktikujete svoju veru i živite po njenim pravilima, jer ste tako izabrali, a ne da SVI MI OSTALI moramo da praktikujemo vašu veru i živimo po njenim pravilima. Apsolutno nikoga ne zanima šta vi mislite kako drugi treba da žive svoje živote.
  • Hahahohohuhu

    02.01.2021 00:22
    Lako je pametovati. Radije bih da me je odgajalo pet gej parova nego moja biološka porodica u kojoj nas je otac svakodnevno maltretirao a majka ćutala o tome.
    Podrška svim ljudima koji vole decu, ma kojeg opredeljenja bili.
  • Julovic

    01.01.2021 23:44
    Plati porez pa onda govori
    Kakav je stav Irineja Bulovica o placanju poreza od strane freelancer-a?
  • New Horizon

    01.01.2021 23:32
    Bezgrešno začeće je prirodno!
    Naslušasmo se ovde od lizača kašikica o tome šta je prirodno i šta nije prirodno. Oni koji veruju da je Isus rezultat bezgrešnog začeća (što je naravno prirodno) i da je, naravno, posle smrti uskrsnuo, što je još prirodnije jer puna je priroda primera i jednog i drugog. Takvi nam pričaju šta je prirodno i odlučuju o tome ko je "prirodan" a ko nije. Beslovesno stado!
    Što se tiče referenduma, da svakako. Prvo pitanje treba da bude Da li želite da se od vaših plata odvaja za crkvu koja ne plaća porez na imovinu i na svoje prihode? Onda sva ostala.
  • ns

    01.01.2021 23:09
    Znam puno ljudi sto mladjih sto u svojim pedesetim, nose burmu, idu u crkvu, imaju decu, porodicu, verovatno u svom drustvu pricaju protiv gejeva a svaku priliku koriste da spavaju sa muskarcima. Zato nemojte puno pricati jer bas mozda jedan od tih je vas muž,otac, brat. Da samo znate sta sve ozenjeni hriscani rade....
  • 313

    01.01.2021 22:56
    Brak, ali...
    Protiv gej osoba nemam ništa protiv, ali ne prihvatam jednakost istorodnih i raznorodnih brakova. Gej brakovi su u redu, ali treba da imaju odgovarajući naziv. Prava supružnika treba da budu ista.
  • BoeserWolf

    01.01.2021 22:29
    Jelde popo
    Mora da je taj stvoritelj sa velikim "s" neki zlikovac, cim je i homoseksualce stvorio
  • Yr

    01.01.2021 22:29
    Što se Bule poziva na hrišćanstvo? On ne veruje u Hrista nego u svoje pleme.
  • Dragan

    01.01.2021 22:21
    Ah
    Vrjovni verdki poglavar anglikanske crkve kraljica Eluzabeta više puta odlikovala i dala mu titulu viteza,poznatov svetskog levača Elton John.ima stabilnu vezu i dvoje preslatke dece.Deca su svakako biološki stodnivi sa jednim od mjih.Isto premijeka Brnabić nemože biti otac detetu.Seme gej moźete dati ženi i da bude otsc.Žena pristaje kao i u slučaju neplodnlsti da bude surogat majka.A što se tiče braka zatucano,pravilo kad je crkva htela sve da kontroliše.A ljudi nastali iz incesta Adam Evine dece.Jer ste nekad čuli sveštenika da ženu ne bijete,iskorišćavate,prikazujete kao .marvu na pijaci.Kako je detetu kad u školi da nema oca ili msjku zbog rastave ili smrti,detetu ix foms kad i formular mora upisati da ih nema.Takva deca imaju traumu celog života.
  • White

    01.01.2021 22:12
    Nudi se...
  • /

    01.01.2021 22:12
    /
    dalje povodom referenduma:
    juce je u nemackoj bio policijski cas povodom korone 21.00-5.00

    a vi bi da o necemu odlucuju srbi koji su u isto vreme bancili po kafanama
  • Sauron

    01.01.2021 21:48
    Just say
    Kačavenda and Pahomije don't like this!
  • Tole

    01.01.2021 21:27
    Tacno se vidi da komentarisu simpstizeri Kesica . Popovi brm brm. Gej je okej.
  • Нова снага

    01.01.2021 21:21
    Хвала драгом Богу.
    Сад сам сигуран ко неће бити патријарх, има наде за нас...
  • NekoIzMase

    01.01.2021 21:20
    PDV
    Uvesti obavezu placanja PDV-a svim verskim organizacijama. Toliko.
  • Stanoje prvi

    01.01.2021 21:10
    @Tihomir Milanovic

    Zemljače moj, svi mi koji negativno reagujemo na ove reči Irineja, nismo izdali veru, crkvu, predke, tradiciju...... Ovde se radi o nečemu drugome, Irinej je jedan od kandidata za budućeg Patrijarha, a nikada nije javno osudio Kačavendu koji je svojim ponašanjem izdao veru, crkvu, predke, tradiciju..... Nadam se da znate za šta je Kačavenda optužen u emisiji Život Priča, a SPC i tužilaštvo nisu ništa uradili na tome da se slučaj ispita.
  • Nale

    01.01.2021 21:09
    Srednji vek
    Jeste, tebe će pitati. Ti si baš bitan faktor u odlučivanju. Hajde sad lepo nazad u srednji vek iz kog si i došao.
  • Brisel

    01.01.2021 21:02
    Prihvatanje i uvazavanje svih manjina, pa i sexualnih, je civilizacijski cin. Hocemo li u tom smislu ikada mrdnuti od srednjeg veka? Porazavajuce je citati ovakav tekst i diskriminatorske komentare znatnog broja citalaca.
  • Razlika

    01.01.2021 20:42
    Irinej je izjavio da je homoseksalno ponasanje neprihvatljivo, a ne da su homoseksualci neprihvatljivi. Niko nije kriv sto je tako rodjen i to niko ne osudjuje. Ali ako neko upraznjava istopolne sek. odnose to se osudjuje
  • @Jovi

    01.01.2021 20:36
    Molim vas ne pominjite Švajcarsku! Pre svega u toj zemlji neko kao Vučić nikada ne bi bio na vlasti. Drugo - vernici koji se izjasne kao takvi plaćaju porez crkvi koji se izdvaja od plate. I oni odlučuju o stvarima svoje crkve. Vladika je dvoličan. Ne smrde mu pare. Da ih od crnog djavola dobije. Nadam se da njega na tomboli neće izabrati za patrijarha.
  • occulto

    01.01.2021 20:32
    prvo ocistite svoje redove od pedofila i pedera popadijo!a da je homosekualnost bolest,nije!kako rece svevisnji ili ti knjiga,svi smo po njegovom liku stvoreni
  • Vule

    01.01.2021 20:31
    Ne vidim smisao
    Ako je do nasledjivanja, postoji odavno testament, mogu i muski i zenski da to koriste, a i oni izmedju. U posetu u bolnicu moze da dodje i kum, i komsija, i drugari, ne znam da ima nekih smetnji.
    Stvarno ne vidim potrebu za takvim zakonom, sem da bi comicka imala nekog kao posla...
  • Milan

    01.01.2021 20:26
    Ko je u pravu?
    Tradicija može da bude i pogrešna, što je na primeru kalendara više nego očigledno, da ne zalazim u komplikovanije teme i oblasti.
    Nije stvar u "drugačijem" kalendaru, nego u tome što je pogrešan i neprecizan, crkva ga se drži "kao pijan plota" iz samo njima znanih razloga, a mnogi "veliki vernici" čak i misle da se Božić slavi 7. januara i to im je jedna od najbitinijih "malih razlika" koje čine osnovu "nacionalnog identiteta" svih ekstremista kod svih naroda bivše SFRJ.
  • Pablo

    01.01.2021 20:21
    Čisti svoju kuću prvo
    Šta sa Pahomijem i ekipom?
  • Songrrrr

    01.01.2021 20:18
    Samo bih zamolio,
    Kakve su kompetencije doticnog gospodina iz oblasti seksuologije? Hvala!
  • Telep

    01.01.2021 20:05
    @Novosađanka
    Sva deca su rođena spajanjem muške i ženske polne ćelije. To je prirodni zakon koji je mnogo iznad bilo kog ljudskog zakona. Samo neko poludelo društvo može da uzahte da menja prirodne zakone, Takvo društvo je osuđeno na propast, jer priroda to kažnjava.
    S obzirom da su sva deca biološki potomci jednog oca i jedne majke onda je neprirodno i nedopustivo da bude usvojeno od strane homoseksualnog para.
    Što se tiče podobnosti za roditeljstvo, ono se a priori podrazumeva za one koji prirodno mogu da ostvare potomstvo, što ne znači da se a posteriori ne može dovesti u pitanje ako se ispostavi da roditelji ugrožavaju život i prava deteta.
  • biciklista

    01.01.2021 20:01
    pretposlednja recenica je sustina.
    to niko ne moze da ospori.
    ostalo je spinovanje
  • Miloš

    01.01.2021 19:51
    Pitanje za sve koji ne veruju u Zivog i Vaskrslog Gospoda A pljuju po Bogu i SPC ( za tolerantne koji ne veruju i ne pljuju SPC veliki pozdrav )
    Ne bitno je da li ste nastali velikim praskom, od majmuna ili u sta god verujete po Vama mi smo svi na kraju zivota samo gozba crvima!
    Kada sve znate, skolovani ste i imate ne prikosnoven mozak a na kraju ste samo gozba crvima nema smisla da budete moralni, posteni, emotivni, da radite poslove koji Vam se ne svidjaju i malo ste placeni a jos Vas i razni nerviraju a mozda i ponizavaju, smetamo Vam mi krezubi koji verujemo u Boga i lizemo kasicicu,
    zasto lepo ne sednete u svoje privatne avione, odete na svoja privatna rajska ostrva i uzivkate u zivoticu ?!
  • Đorđe

    01.01.2021 19:50
    Novi patrijarh
  • realno

    01.01.2021 19:49
    Ovo je jako osetljiva tema i ne može se lako zauzeti stav, jer ima obostranih argumenata.
    A ne zvuče mi ubedljivo stavovi Irineja o braku, a u nekim crkvenim redovima se ne žene.
    Lično sam za poštovanje i zaštitu gej populacije u svim vidovima života, jer, budimo iskreni, oni su diskriminisani na poslu, ulici, kod komšija itd. I istospolni brak uvažavam u interesu tolerancije, civilizovanog ponašanja ( ne ih zbog toga tući i proganjati), i pravnih normi. Da mogu ostvariti prava vezana za te dve osobe. Ono za šta nisam i to je najosetljivije pitanje, je usvajanje dece. Iz jednog razloga koji nije kao kod većine protivnika toga, a to je, njihova veza je njihova lična stvar koja se tiče njih dva/dve, a usvajanje dece se tiče treće osobe, odnosno deteta. Naravno i nažalost ima i onih brakova M+Ž koji svojim ponašanjem ne zaslužuju da budu roditelji i verovatno bi neki gej roditelji bili bolji. Ali kad se radi o načelu, principima, deci bez roditelja treba omogućiti da budu vaspitavani u klasičnoj porodici. Ovaj svoj stav ne smatram kao smanjivanje prava gej brakova i netolerantan, samo se vodim mišlju da je bolje za dete da bude u M+Ž porodici.
  • Pera Kazantakis

    01.01.2021 19:44
    Restitucija
    Kradja je isto neprihvatljiva. Zamena crkvenog zemljista,prve klase, koje je vraceno restitucijom ckrvi je isto neprihvatljivo.
  • Lemi

    01.01.2021 19:40
    @Novosađanka
    Zašto mislite da ja bilo kome uskraćuje potomstvo? Ja samo pričam o prirodnim zakonima i borbi za opstanak. A žalosno je što Vi meni želite ono što ja Vama niti bilo kome drugom nikada ne bih poželeo.
  • /

    01.01.2021 19:33
    /
    referendum narodu koji se sakrivao od pomracenja sunca, pa da li ste vi normalni?

    stariji se vrlo dobro secaju da su referendumi napravili smrdiju od srbije
  • ××

    01.01.2021 19:29
    Crkva ima pravo da brani svoje stavove , kao i druga strana svoje.Raspisati referendum pa sta narod svih vera i ubedjenja odluci.
  • Tihomir Milanovic

    01.01.2021 19:17
    Ne mogu da verujem kakve komentare čitam. Ljudi su spremni da izdaju veru, crkvu, pretke, tradiciju, sve. Da napadnu Irineja, sveštenstvo, oca, majku, svakog, samo da bi promovisali i nametnuli nam ovu izopačenost i pošast koja se već nadvila nad nama.
  • Nemojmo

    01.01.2021 19:11
    Nemojmo samo moral uzimati iz crkve. Najveci licimeri su medju popovima..
  • Aksios!

    01.01.2021 19:09
    U našoj zemlji se više od 60% stanovništva izjašnjava kao pravoslavni hrišćani a više od 80% kao religiozni. Demokratska većina odobrava postojanje istopolne zajednice kao pravne forme ali ne i njeno izjednačavanje sa institucijom braka u društvenom smislu. Potpuno ispravan stav budućeg patrijarha SPC izrečen u skladu sa demokratskom voljom većine gradjana.
  • @Hejteri

    01.01.2021 19:01
    ...svega što SPC izjavi
    Zašto nevernicima smeta što SPC javno izjavljuje svoje stavove o braku? Ko se ne slaže, ne mora da prihvati. Isto kao što Vlada neće prihvatiti (svi znamo zašto). Ali da ne smeju ni da kažu a da ne budu prozvani i za nepočinstva u svojim redovima od kojih su se ogradili, kao i za to što ne plaćaju porez (a ne donosi SPC zakon o tome) - čisto je licemerje komentatora.
  • Aleksa Na

    01.01.2021 18:59
    Cinizam spc
    Ali su vaskrsnuće iz mrtvih i bezgrešno začeće skroz prirodni
  • lolbot

    01.01.2021 18:40
    Jednakost
    Koliko ja shvatam, ovim se izjednačava istopolna zajednica sa bračnom zajednicom u pravnom smislu.
    To je sasvim u redu, trebalo je odavno biti uvedeno.

    Stavove crkve ne bih komentarisao, svako ima pravo da kaže šta misli.
  • Rajko

    01.01.2021 18:38
    Irinej zbori istinu. Na svu ovu nasu muku jos i homici traze neka prava. Prava se traze kad su uskracena. To sto oni traze nije im uskraceno jer oni naprosto na to ni nemaju prava
  • Limanac

    01.01.2021 18:30
    ...
    Reče čovek u crnoj haljini
  • .

    01.01.2021 18:27
    .
    Ogadili su mi se tokom pandemije, nikad u crkvu necu vise uci...

    ...ali u ovom sam na njihovoj strani.
  • Mqx

    01.01.2021 18:16
    Da li je po kanonu da se vozi Audi od 50000e dok narod ostaje bez posla?
  • Crkva

    01.01.2021 18:14
    Nasa
    Crkva stvarno nema pametnijeg posla nego da siri svoju propagandu o homoseksualcima 1. januara? To je civilno pitanje, a ne religiozno, mogu i oni da podrzavaji sta hoce ali neka to rade u svoja 4 zida.
  • 313

    01.01.2021 18:12
    Lutka na koncu
    Irenej je u pravu ali mi uvek igramo kako drugi sviraju.
  • Singrr

    01.01.2021 18:10
    Naravno,
    To se ne odnosi na pedofile i silovatelje u redovima SPC.
  • Jovi

    01.01.2021 18:05
    Švajcarska
    O gotovo svim bitnim stvarima Švajcarci odlučuju referendumom. Dakle najpostenije je referendum. Ipak nije u redu da manjina odlučuje o ključnim stvarima vezanim za državu, društvo i socijalne odnose.
  • Gumeni

    01.01.2021 18:00
    Novi sad kao Europska prestonica kulture treba doneti odredbu da svaki gej par na teritoriji grada dobije besplatan stan uz besplatne sve troskove i rezije!
  • Jasmina Kovačić

    01.01.2021 18:00
    Odgovor heteroseksualca!
    Mislim da Irinej Bulović nema mandat da komentariše pravne forme koje su dobrodošle u uređenju zajedništva homoseksualnih partnera.
    @naselje je fantastično jasan komentar ostavio
  • V

    01.01.2021 17:58
    Je l' su obavestili Brnabićku o tome? Ne moraju se venčavati u crkvi a o tome šta će država da dozvoli crkva ne sme da ima nikakav uticaj.
  • Mile

    01.01.2021 17:55
    BRAVO
    Preosveceni vladiko na hrabrosti da istupite tako. U pitanju je prosta biologija dva muskarca ili dve zene ne mogu ostvariti prostu reprodukciju. To vam je kao 2i2 jednostavno. Ubedjen sam da ovakav stav podrzava vecina stanovnistva.
  • Ajzliban

    01.01.2021 17:54
    Pogrešna adresa
    Mislim da bi crkveni veledostojnici trebalo da sa premijerom porazgovaraju o svemu ovome. Valjda je ona merodavnija za ovu tematiku.
  • VladaN

    01.01.2021 17:53
    Opet ovaj?
    Neka ga izaberu za Patrijarha pa da ga moje oči više ne vide u Novom Sadu. Retko arogantna i drska osoba.
  • Novosađanka

    01.01.2021 17:51
    Ta nemojte kasti
    @Lemi
    Ja nisam uspela da dobijem svoje potomstvo, mada sam strejt, pa sam usvojila dete. Mislite li da je to neprirodno?
    Žalosno je ako ga vi imate, vi koji drugim osobama koje nisu te sreće uskraćujete pravo na sreću roditeljstva. Kao neko ko je prošao silne procedure da se utvrdi da li je podoban roditelj(kroz iste bi prošle i osobe gej orijentacije), smatram da bi mnogima trebalo proveriti podobnost, npr takvim netolerantnim personama poput vas. Muka mi je da čitam takve komentare u 21. veku!
  • Boboljusak

    01.01.2021 17:50
    Chomsky
    Zato ju je i postavio Vučić na to užareno ministarsko mesto, a ne neko osobu iz SNS. Da bude topovsko meso patrijarhalne Srbije.
  • Dragan

    01.01.2021 17:46
    @Pančevac
    A šta ti znaš o prirodi?
  • Limanoid

    01.01.2021 17:44
    Plati porez i to odmah
    Kada će ovaj deklarisani heteroseksualac da plati porez za usluge koje pruža? Mene to kao građanina daleko više interesuje. Mislim da naše društvo daleko više ugrožava crkva koja doslovce muze budžet i ne plaća nikakav porez nego to kako će se zvati istopolna zajednica.
  • gsfh

    01.01.2021 17:30
    ali zato opstenje nad maloletnim decacima i jos groznije nemoralne i neprihvatljive aktivnosti su vama - sasvim okej. Kao i ucestvovanje u kriminalu itd itd.
  • Banderaš

    01.01.2021 17:28
    Korupcija/Ljigavost
    Mislim da treba pratiti iskustva drzava koja imaju iskustva u istopolnim brakovima,kao sto su svajcarska,danska,holandija.Nista mi ne trebamo da izmisljamo,sve je vec izmisljeno,neko treba da ode u svajcarsku i pita te ljude kako ste to resili i oni ce nam dati savet.Sta ja primecujem i cega se grozim to je pedofilija u Srpskoj Pravoslavnoj crkvi i nezainteresovan odnos SPC prema toj strasnoj pojavi.Pre par dana je uhapsen pop i ja ovaj interviju vidim kao zamajavanje.Ja sam za obavezno hapsenje popova civilne zatvorske kazne za sve prekrsaje kao i za nas normalne gradjane.
  • Sonja

    01.01.2021 17:26
    Reče neko ko je oterao decu i Zmajeve dečije igre dalje od spomenika čika Jove jer mu smeta buka dečiji smeh i pesma.
    Sedi 0. Tačka.
  • попара

    01.01.2021 17:24
    ...
    То је стара фора колико и људски свет. Забранићемо хомесексуланост у друштву,
    али не и у нашим редовима. Само ми брадоње имамо права на истополне сексуане односе.
    Грех је имати новац, али то не важи за нас попове итд.
  • Mišljenje

    01.01.2021 17:22
    !
    Mnogo važniji problemi u Srbiji su starosna i polna diskriminacija, a niko još nije izgubio posao zato što je homoseksualac. Ovo je sve deo drilovanja "nepokorne Srbije" koja nikako da se izvini natou za bombardovanje.
  • Petar

    01.01.2021 17:19
    Teolog
    Hvala Bogu pa se gospodin Irinej ne pita nista a u vezi sa zakonom. I kako on to zna šta je Bog mislio? Pise u Bibliji? Pa ne piše. Biblija ne poznaje kategorije homoseksualizma u ovom obliku. Ali Biblija mnogo govori o ljubavi, vernosti, prihvatanju drugih i drugačijih na mnogo mesta.
  • Izzy

    01.01.2021 17:18
    Ne
    Bulovicu premijerka ti je gej!
  • Лиманац

    01.01.2021 17:13
    Подршка Иринеју!
    Свиђало се то неком или не, ово је мишљење већине људи који живе у овој држави. Џабе вам ботови.
  • Petar

    01.01.2021 17:09
    prvi put
    Prvi put se slažem sa onim što govori vladika Irinej!
  • Mica

    01.01.2021 17:03
    Bravo
    Apsolutno se slazem sa Vama gospodine Irineju!
    Bravo i svaka cast!
    Kuda ide ovaj svet...
  • Blender

    01.01.2021 16:58
    Istina
    Neprihvatiljivo je sto SPC i ostale hriscanske crkve koriste ime Hrista Boga, a veze sa vezom nema sa njim sve to sto rade i to vekovima unazad. Zato prvo pogledajte svoje grehe, kao sto je vec odavno napisano,.
  • sredmji vek

    01.01.2021 16:57
    bre
    au
  • Kachavenda

    01.01.2021 16:56
    Srećnu novu godinu bratu Irineju od brata Kačavende!
  • hmhmhm

    01.01.2021 16:54
    Hvala Briselu na svemu!
  • Marta

    01.01.2021 16:50
    Ha ha ha ha ha
    Isti onaj covek koji je proterao Zmajeve decje igre iz Zmaj Jovine ulice! Da, bas cu da se uzbudim od njegovog misljenja o bilo cemu, pa makar to bili i gayevi.
  • Po prvi put

    01.01.2021 16:47
    Podrzavam sve izrečeno! Nikakva prava im nisu uskraćena, mogu da funkcionišu kao i svi oko njih, vidjam ih maltene svaki dan,niko ton na njih nije povisio, kupuju kola, stanove, kuće, rade poslove isto kao i svi oko njih i niko im nista ne zamera! I opet im je to malo?! Apsolutno me ne zanima čega se igraju kući, mame i mame ili tate i tate, ali im apsolutno ne treba dozvoliti legalno sjedinjavanje u bračnu zajednicu!! Neka idu preko pa nek se udavaju ili šta već žele....
  • /

    01.01.2021 16:44
    /
    nesto ne vidimo da su takvi brakovi i usvojena deca nacinili nekakvu stetu
    dok ste ovu zemlju i narod bas vi takvi urnisali da se nece vise vekovima oporaviti
  • mm

    01.01.2021 16:42
    ccc
    shvatanja iz 10 veka zato ce spc da propadne
  • Pančevac

    01.01.2021 16:37
    Apsolutno je tako, i po ustavu i po prirodi.
  • V

    01.01.2021 16:33
    Da se ne bi prepucavali, Irinej je upravu, nek raspsisu referendum i narod ce reci svoje!
  • Jao

    01.01.2021 16:31
    Nećete vi donositi zakone u ovoj državi. Srbija ide ka EU i mora donositi iste zakone kao i EU, ako ne želite u EU nije problem iskreno to izgovorite, prestanite uzimati pare iz EU fondova i vratite do sad uzeto
  • gradjaninX

    01.01.2021 16:30
    Ovi sto zive u staklenim kucama boljeda ne bacaju kamenje...Nek Irinej ode u Iran, oni su tamo istog misljenja kao i on.
  • Lemi

    01.01.2021 16:28
    Prirodno
    Prirodno je kada bračna zajednica ima svoje potomstvo. Istopolna bračna zajednica ne može da ima svoje potomstvo i zato je to neprirodno. Ali, treba ih pustiti da žive svoje živote kako oni žele, samo bez agresivne propagande nastranosti.
  • Naselje

    01.01.2021 16:28
    Nije isto
    Gospodin ili ne razume ili se pravi da ne razume.
    "Istopolno partnerstvo" ili "životna zajednica" se i uvode kao pravni instituti upravo zato da ne bi bili izjednačeni sa brakom (koji i ustavno ostaje zajednica muškarca i žene) a da bi istovremeno gej parovi imali zakonska prava kao i drugi ljudi (nasledstvo, posete u bolnici i sl) a što, kako kaže g. Irinej, niko ne želi da im oduzme.
    Dakle, predloženo rešenje jeste kompromis a ne nametanje.
  • Stewe

    01.01.2021 16:24
    Popovi
    Irinej bi mogao da pogleda u "kolege" iz crkve. Najveći i najogavniji homo i pedofilski skandali poslednjih 20 godina dolaze iz te "ustanove".
  • Hh

    01.01.2021 16:19
    Gej je Okej
    Takvi kao ti nam ne trebaju, kočiš sve u svakom smislu

    Za crkvu dobrovoljna uplata, ko zeli i veruje, dosta vise!
  • Ns

    01.01.2021 16:17
    Zna se ko ovde daje minuse, samo ovi " drugaciji"
  • Oprez

    01.01.2021 16:17
    Treba omogućiti i priznati istopolne brakove i zajednice. Od svih stvari koje razaraju tzv. tradicionalnu srpsku porodicu, homoseksualizam nije među prvih 5 uzroka. I usvajanje dece istopolnim partnerima treba omogućiti. Pravo i potreba deteta da bude voljeno bi trebalo da ima prvenstvo u odnosu na stav bilo kog čoveka, pa bio on vladika ili patrijarh.
  • dragan stojanovic

    01.01.2021 16:16
    A paljenje ljudi je prihvatljivo, promocija knjige onog Lukica iz Visegrada u prostorijama Hrama Sv.Save...
  • Петровград

    01.01.2021 16:16
    Црква греши и ''намешта се на пенал'' када се отворено оглашава о бројним питањима, а прва не решава којекакве качавенде у својим редовима. Епископ Иринеј ми не делује као претерано мудар човек.
  • izmirite obaveze

    01.01.2021 16:15
    popovi prvo da plate poreze, zdravstveno i penziono pa neka onda popuju
  • MP

    01.01.2021 16:13
    Bravo za vladiku Irineja. Sa tim zakonom ne žuriti. Neka se razmatra one godine koje zatvaramo sva ostala poglavlja za ulazak u EU.
  • Rmr

    01.01.2021 16:13
    Što se referenduma tiče, u pravu je čovek, ali hajde da prvo organizujemo referendum o tome da li crkva treba da plaća porez, i da malo oporezujemo popove koji se voze džipovima i sličnim jeftinim prevoznim sredstvima.
  • koksi

    01.01.2021 16:13
    auuuu teeeeško je
    Pošto Urinej Bački kaže da "nigde u kulturnom svetu ne kamenuje homoseksualce", a mi svi znademo i te kako dobro da Srbija odavno nije deo kulturnog sveta, onda je poruka jasna, ove će i te kako biti kamenovani homoseksualci/lke...samo nek probaju
  • Rmr

    01.01.2021 16:09
    Koliko sam ja upoznat, gradjanski i crkveni brak nisu isto, tako da mi nije jasno što se Irinej buni, niko ne traži da crkva prizna istopolne brakove...
  • Stanoje

    01.01.2021 16:08
    A nikada nisam čuo da ste osudili ono što je radio Kačavenda. Po čijoj direktivi je SPC ćutala o tome?
  • Srecnanova

    01.01.2021 16:05
    Bog je ljubav, ljubav je Bog! Širite ljubav ljudi, ali ne pre nego što prvo pročitate sitna slova dole u napomeni. Da ne bi došlo do neželjenih reakcija posavetujte se sa lokalnim verskim farmaceutom.
  • Janko

    01.01.2021 16:04
    To reče i uđe u EU proizvedeni Audi.
  • otac Makarije

    01.01.2021 16:03
    Pozdravio te
    Kačavenda i Pahomije.
    Blic:"Pahomije, odnosno Tomislav Gačić (67), nikada nije osuđen."
    Dok u svojim redovima red ne uvedeš bolje se ne javljaj
    zamisli da su tvoja deca bila u pitanju zar Bog tada ne vidi
    ako se ima mantija?
  • Jole

    01.01.2021 16:03
    Last man standing.
  • Jaja

    01.01.2021 15:57
    pa da njima smeta homoseksualno ponasanje, oni bi ga iskorenili iz crkve...

    Pahomije, ziv li si?
  • socko

    01.01.2021 15:50
    Sve bolje pokazuje svoje pravo lice. A mislili ste da će ostatj ma proterivanju Zmajevih dečjih igara?
  • 3-ka

    01.01.2021 15:48
    Bravo
    Mudro i zrelo razmisljanje.
  • Marko T.

    01.01.2021 15:48
    Posle masovnih sahrana, nehigijenskih pričešća, brige o hramovima umesto o ljudima u doba opšte zdravstvene katastrofe u Srbiji, afera sa pedofilijom, krčenja Fruške, vaša organizacija nema nikakvog kredibiliteta da iskazuje brigu o dobrobiti građana Srbije, ni o mentalnom ni o fizičkom zdravlju. Kao strejt osoba apsolutno podržavam državu u nameri da unapredi i reguliše ovu oblast.

    I nadam se da će papa posetiti Srbiju, samo zato što se SPC stalno nešto pita i protivi se tome.
  • Ja

    01.01.2021 15:46
    Kada smo kod referenduma...
    A da raspišemo referendum o davanju desetina miliona evra za besmislene spomenike i građenje velepnih crkava usred pandemije? Uzgred, zašto se crkva meša u svetovne stvari? Da li, na primer, građani treba da komentarišu ko se bira za vladike, pa nešto o ustrojstvu crkve, pa još malo o crkvenoj hijerarhiji... Ili je to posao crkve, a građanske zajednice posao države?!
  • happy bus

    01.01.2021 15:42
    ko je sef
    Kakva Comic, vas lav Vucic je pita za sve.
  • Piško

    01.01.2021 15:41
    ...
    Hmm... Mene daleko više uznemirava slika starijih bradatih muškaraca obučenih u crno koji, umesto živih osoba, ljube mrtva tela.
  • Sramota

    01.01.2021 15:36
    Moj stav je: ti i spc ste neprihvatljivi sa takvim stavovima u 21. veku. Sve dalje sto imam da kazem o ovom “bogoumnom coveku” ne bi proslo da se objavi pa cu reci: smrt fasizmu sloboda narodu!
  • Rock

    01.01.2021 15:35
    Ha ha
    Samo kad je vase ponasanje prihvatljivo. Sram vas bilo, sirite mrznju u ovim teskim vremenima!
  • Stankela iz magacin

    01.01.2021 15:30
    ...
    Da ne poveruje čovek, al sve se slažem sa matorim. Jedino mi nije jasno zašto se on meša u spoljnopolitičke i diplomatske poslove i ko ga je ovlastio za to?
  • Dag

    01.01.2021 15:30
    Da znaju
    Brawo gospodine Irineju. Sve decidno, jasno i transparentno.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna