Autor: 021.rs

Info
05.01.2021.
17:40 > 17:29
Tema obaveznog služenja vojnog roka u Srbiji bude pokrenuta barem jednom godišnjem. Sada nas je dočekala na početku 2021. godine.

Komentari 136

  • Grom

    30.04.2021 01:34
    Samo kad poludim
    Samo kad poludim,ali i tad me ne bi primili :)))))
  • Plavušan

    13.03.2021 11:33
    NE
    Nikada
  • Aleksa

    12.02.2021 10:53
    NIKAD
    Jel mi ova drzava daje dobar posao? dobar zivot? dobro skolovanje? NE! Necu da dajem svoj zivot za drzavu kriminalaca koja mi nista nevraca u uzvrat. Neka uvedu placenu vojsku pa neka ide ko hoce da ide
  • Serdar Janko

    10.02.2021 23:56
    Vojni rok
    Vojni rok treba uvesti, šta više treba se proširiti na ceo aspekt života jednog Srbina. Sa 7 godina svi dečaci bi pored skole trebalo pohađati i neku vrstu predvojske gde bi se stekla kondicija, snaga i mentalna stabilnost. Sa 14 godina vojna obuka se nastavlja u srednjoj vojnoj skoli, a sa 21 u višu vojnu školu. Sa navršenih 26 u kasarne i vojne objekte. Samo bi nam to bilo zanimanje, a zemlju bi nam obrađivali pokoreni narodi.
  • Anonimus

    07.02.2021 18:07
    Za koga i zbog čega bre...
    Neka hvala ko hoće slobodno neka ide dobrovoljno, meni i verovatno 99% vršnjaka ne pada na pamet da traći vreme i gubi svoj život kasnije za nekoga ko će sedeti u kancelariji i neće ni prstom mrdnuti. Hvala
  • boris

    31.01.2021 19:47
    vojska nikad
    ne želim da služim vojku imam dete zenu i posao sve trebam da ostavim zvog vojske nikad makar se odselio.
  • Milan NS

    12.01.2021 07:18
    Nije problem
    fizičke prirode; odeš tamo na rekreaciju, vratiš se fizički spremniji.
    Problem u ovom slučaju je sledeći, a citiraću pametnijeg čoveka:
    "Čovek koji je sve institucije stavio pod svoju kontrolu sigurno ne bi tako lako dozvolio da mu vojska nestane iz čvrstog stiska njegovih šaka. Politički komesari bi se sigurno svojski potrudili da vojska liči na jutarnje programe televizija koje su pod direktnom kontrolom predsednika Srbije. Tabloidi bi verovatno postali obavezni aksesoar Vojske Srbije. Momci koji bi iz takve vojske izašli bili bi potpuno nesposobni za obranu zemlje, ali svakako osposobljeni za zaokruživanje broja na glasačkom listiću po želji vrhovnog komandanta. Apsolutno ne treba imati dilemu po tom pitanju"
  • pitomac

    09.01.2021 21:31
    NE
    Ankete pokazuju da 98% omladine ne želi da služi vojni rok.
    Kakva bi to vojska bila sačinjena od takvih vojnika...
    Penzioneri i ostali većinom oni koji su bežali od mobilizacije 1991-1999 kao i većina ženskog pola su apsolutno za služenje vojnog roka - njih 75%.
    Interesantno je da se žene koje traže ravnopravan status sa muškarcima ne bore da imaju ista prava ali i obaveze kao i muškarci i ne bore se za privilegiju obaveznog služenja vojnog roka.
    Kada ćemo shvatiti da je pamet i sposobnost državnog rukovodstva da mudrošću i pameću izbegne rat a ne da se hvalimo herojstvom i brojem poginulih.
    Apsolutno sam protiv obaveznog služenja vojnog roka, ko želi ima mogućnost dobrovoljnog služenja ali je odziv jako mali što je jasan pokazatelj želje da se služi vojni rok.
    Ne vidim razloga zašto bi naša deca išla u rat da ubiju nekog ili da bi bila ubijena radi nekih viših ciljeva vlastodržaca koji svoju decu čuvaju a tuđu šalju na front.
    U periodu 1991-1999 godine tuđa deca su ginula a deca onih koji su vodili državu su se bogatila od Marka pa nadalje...
    Ako dozvolimo da zapad naoružava jedne a istok druge i da mi budemo poligon smrti tada je bespredmetno razmišljati kako o vojsci tako i o nama samima.

  • Rambo

    09.01.2021 18:34
    Realan
    Ma koga briga ljudi da se zamlacuje i da gubi vreme u vojsci. Ljudi nemaju sta da jedu u raspaloj Srbiji gde samo mafijasi prostitutke-stsrlete i politicari se bogate a obican narod se muci i prezivljava. Nego lepo svi pasose u ruke i sto dalje odavde jer ovde nikad pa ni tad nece da bude bolje.
  • Kurama Kid

    09.01.2021 15:35
    Idioti
    Svima je lakše reći da su omladina idioti... Izvinite, ali ja promene u vaše vreme nisam video... Sve sivo i nikakvo...
    Sada ima omladinskih pokreta na sve strane... I ljudi nešto menjaju...
    Lako je sedeti kući i pričati gluposti...
    Bili mi idioti ili ne, jednog dana ćemo mi voditi državu. Kako nas vi obrazujete, tako mi učimo.
    A vidimo kuda to vodi... Bolje je da me nazivate idiotom, ako to znači da ne moram pratiti vaše korake i da ćete barem malo lakše podneti vaše živote oslovljavajući nas tim popularnim izrazom... Ili se možda bunite zbog toga što ste vi morali ići u vojsku?
  • Edi

    09.01.2021 01:09
    Pa jes, u Izraelu i zene sluze vojsku, vojni rok postoji u Grckoj, postoji i u neutralnim drzavama poput Svedske, Svajcarske, Austrije, Finske... a ovde neki pitaju 'sta ce nama vojska kad nas svi vole'. I sta covek da kaze...
    Inace nisam za onu JNA varijantu 12 meseci blejanja po kasarni, ali jesam za mnogo kracu i mnogo efikasniju obuku.
  • Mare

    08.01.2021 20:27
    Topcider
    Skidam kapu ko salje svoje sinove u ovakvu vojsku iz koje su deca u kovecezima vraceni pa su jos roditelje hteli da optuzuju da su sektasi i sl. Znamo kako su gardisti sa Topcidera prosli i da do dana danasnjeg vojska nije imala snage da saopsti ime(na) ubica(e). Nema nista od te price obavezna vojska...
  • Munja

    08.01.2021 14:19
    Da i obavezno
    Obavezno sluzenje da bi ovi danasnji omladinci svatili da nesto mora,shvatili sta je naredjenje starijeg po cinu i sta je bezpogovorno izvrsenje. U vojsci vidis sve i sam moras da se izboris za neko svoje mesto medju tim ljudima,nema mame i tate,komsije,tetke,strine ,ujaka da ti to prave,snalazi se sam. Da bi shvatili sta je ustajanje u 5h i spavanje u 22h.
    A sad nesto za ovu gospodu kojima je Srbija propala i sve je tamo negde bolje nego ovde. Sta trazite ovde,zasto zivite u propaloj drzavi? Pakuj kofere i idi gde ti je bolje. Zasto trpite nesto kada ne morate? Sram Vas bilo!!!!!
  • Aleksandar

    08.01.2021 13:16
    Ко не храни своју воску храниће туђу.
  • Bosa

    08.01.2021 12:31
    @Lazar
    Vidim vi patriJote bi opet da pobedite NATO sa 3000 tudjih srpskih zrtava i 100 milijardi eura stete, sa unzadjenom Srbijom 50 godina. Jel zato nama treba vojska? Ionako smo bioloski osakacena nacija u 20 veku, treba jos zrtava i krvoliptanja?
  • Lazar

    08.01.2021 10:03
    Ne radi se o tome da je vojni rok potreban iz razloga jer u vojsci se urode zdrave navike, poštovanje i poslušnost nadređenih kako u vojsci tako i u životu. Sve loše navike se iskorene, nauči se da se čovek bori u odredenim životnim situacijama. Ima dosta koji će sada reći da nisam u pravu, da je gubljenje vremena itd... Zaboravljamo našu istoriju na žalost a i ako mi ne borimo se za našu zemlju, za naš kućni prag, naš zavičaj i porodicu...ko će?
  • miki

    08.01.2021 08:07
    brudist23@yahoo.com
    Da reskira i polozi zivot za Vucicevu,Jutkinu,Brnabickinu,Vulinovu,Mitrovicevu,Bujosevicevu,udbasku,mafijasku Srbiju moze samo teska budala ili maloumnik bez grama mozga.Zamisli da si obican pijun u vojsci kojom komanduje Vulin ,Vucic,Stepanovic. Vrhunsko ponizenje za inteligentnog coveka.
  • Aleksandar

    07.01.2021 23:51
    Nikolic
    2000 mladih momaka izgunulo na kosarama. Zbog cega? Sta smo dobili? Ni u ludilu u vojsku za ovu vlast. I ni za jednu drugu iz sadasnje ponude... Nema sta da se brani. Sve poskupljuje samo plate smesne... Kad bude imalo sta da se brani razmisljacemo o vosjci...
  • Rema

    07.01.2021 21:41
    @Željko
    Nije ti dovoljno sto su od 1990-1999te SPS, Radikali, Milosevic, Seselj, Vucic i Co. unazadili Srbiju i Srbe 50 godina za razvijenim svetom. Ti bi da se vratimo u kameno doba?
  • /

    07.01.2021 21:36
    /
    sure, sure otkako nema vojnog roka omladina su idioti.

    za to vreme titov pionir od 70g ispali metak u unuka a 50-godisnjak kolima pokosi zenu.
  • Stameni

    07.01.2021 19:00
    Trenutno sam na služenju, i mislim da bi svako morao da prodje kroz ovo, naročito ako je muškarac... Vojska vas promeni iz korena!!!
  • Bojan

    07.01.2021 15:39
    @Željko

    Pa ti pali u dobra stara vremena, samo obavezno ostavi internet i mobilni za sobom.
  • Neko

    07.01.2021 14:57
    Svi vi koji zelite vracanje vojnog roka slobodno ga sluzite i nemojte nama koji ne zelimo da sluzimo nabijati to. Danasnje sluzenje vojnog roka bi bilo apsolutno gubljenje vremena u ovom vec bednom zivotu u ovoj propaloj drzavi Srbiji. Svaka cast onima koji su je sluzili i veliko postovanje ratnim veteranima ali vreme voske i tog prokletog vojnog roka i STA AKO BUDE RATA je odavno proslo i na to bi trebalo da se zaboravi a ne da se stalno vraca sta je nekad bilo i ko je sa kim ratovao i sta ako se opet zarati. To je apsolutno nisko razmisljanje i onaj ko prizeljkuje rat je potpuni necovek. Pa cak i da se uvede taj cudesni vojni rok koji neki pojedinci prizeljkuju vise nego komad hleba ujutru za dorucak mladi nece apsolutno nista pametno nauciti za tih 3 meseca sluzenja osim da im krevet bude pod konac i kako da ljuste krompir i da trpe necija izd*kavanja i ponizavanja. Sluzio bih vojni rok samo pod uslovom da nakon odsluzenog roka dobijem stalan posao sa platom od 80-100 hiljada, obezbedjenim stanom od minimalno 100 kvadrata da mi porodica bude obezbedjena i samo pod tim uslovima mozemo pricati i pregovarati a do tad uvede li se vojni rok, torbu na ledja i srecno vam sa sluzenjem i gubljenjem vremena u drzavi gde ministar vosjke gospodin Vulin sluzi vojni rok od 7 dana.
  • Željko

    07.01.2021 14:24
    U dobra stara vremena, ko nije služio vojsku, nije mogao ni da se oženi, nijedna devojka ga nije htela.
  • Mastodont

    07.01.2021 14:06
    @Popokatapetl

    Alo urođenik, nemoj da se ložiš, borbena gotovost vam već jeste nula i tako će i ostati.
  • ;/

    07.01.2021 14:03
    ???
    Ja shvatam kada ljudi kažu da vide kako ulicama prolaze debili „gaseri" i stvarno mislim da je to odvratno ,ali ne bi služio vojsku nipošto,ako već ne želimo rat ne treba nam ni vojni rok,ko želi neka ide u vojsku dobrovoljno,lepo ako mu se sviđa ali ja bi svoje vreme drugačije potrošio,a ovim uličarima treba obrazovanje a ne vojska,video sam i dosta puta na internetu(ono što vi malo stariji ne pratite)da se oni posle vojske mnogo hvale a zapravo su idalje jadnici ,takođe da dodam ,mislim da bi akcenat trebao da bude na tome da pitamo da li oni koji bi trebalo da odsluže vojni rok to i žele a ne oni koji su već ratovali ,starije generacije,oni misle naravno da je vojska mesto gde se disciplinuješ i da je to super mesto,ali vojni rok je bespotrebna ,skupa i glupa stvar koja nam je sada nepotrebna!Ne želim da traćim vreme!
  • Popokatapetl

    07.01.2021 12:28
    Kako je narod zatucan zar ne vidite da je ukidanje vojnog roka samo plan zapada da nam borbenu gotovost svedu na 0.A omladina nam po 12 sati provodi na telefonima i tehnologiji.SLUZITI NEGO STA!!!!
  • Joni

    07.01.2021 12:21
    Obavezni vojni rok da ako će biti i ozbiljan u smislu vojne obuke. Ako će to da bude samo zato da se vaspitala omladina, e pa gospodo za to je porodica a ne vojska.
  • Padobranac

    07.01.2021 08:43
    Služio, i opet bih služio
  • Pinki1988

    06.01.2021 18:45
    Otkad nema vojnog roka,omladina nam je otisla u ...
  • Milutin

    06.01.2021 18:03
    Brkusanin
    Neko je vec napisao, postavljaju primitivce da komanduju, po meni izgubljeno godinu dana zivota, ja sam sluzio u sfrj i nista nisam tamo naucio, ni disciplinu ni pristojno ponasanje. Svakako ne preporucujem!
  • Jug Bogdan

    06.01.2021 17:49
    Štaviše, obavezan vojni rok je potpuno prihvatljiv, ako pre toga bude usvojeno da svi političari moraju proči psihološki test kod nezavisnih i stranih medicinskih ustanova. Ne možeš služiti vojsku kojoj naređuju poremećene osobe, zar ne?
  • Mir

    06.01.2021 16:20
    Jana
    Za to nikad nisu postojali pristojni higijenski i ostali uslovi.O psihi da ne govorim, kakvi primitivci budu pretpostavljeni.Tako da nema govora.
  • Miks

    06.01.2021 15:47
    Miks
    Etoti sad...sta bi sada nestade para više pa opet po ovom ludom narodu. Bogu hvala ove mlade generacije su pametnije od nas pase neprimaju na ove izlišene budalaštine.
  • MILAN

    06.01.2021 15:47
    OBAVEZNO
    Smatram da je dobro i treba uvesti vojni rok da danasnja omladina oseti red i disciplinu,sluzio sam u gardi i opet bi.
  • darthvadersfist

    06.01.2021 13:54
    pod uslovom
    Ja bih sluzio samo ukoliko bih dobio da vozim tenk, a da mi predpostavljeni bude ratni zlocinac
  • AnaS

    06.01.2021 13:06
    Kakav bre vojni rok?
    Izginuse nam silna deca 90 tih, za cega?
    Uvesti placenu vojsku, pa ko zeli nek ide.... i zna se koliko se to placa
  • Stariji punoletnik

    06.01.2021 12:15
    Stariji punoletnik
    A davas pitam ako odem u Armiju dalice mi biti izbrisani dugovi prema Informatici,dame nejure izvrsitelji stalno.?
  • Uroš

    06.01.2021 10:14
    Uroš
    Mislim budimo realni ispod 1200eura nema šanse. Što napisa jedan u komentaru nema ništa za džabe,koliko para toliko i muzike. Ma dali ste vi zaista normalni o čemu vi polemišete...normaln čovek gleda da zaradi,putuje,živi ima porodicu a vi bi sve unazad. Daj nelupajte više sviiii.
  • Pavle Stanković

    06.01.2021 09:53
    Pavle Stanković
    Kada vidim šta ova država radi svojim građanima,mojim roditeljima,otima,zastrašuje,ucenjuje....itd. A ja da služim isto te kriminalce nema šanse,poželim danas neko okupira bolje bi prošli. Ovako čekam dase stiša ova frka oko kovida i paljba iz ove Srbije. Onaj ko hoće u vojsku niko mu nebrani,neka ide a mene na silu i izlišenim steteotipima da privodi nejće moći. Pozz.
  • Gagi

    06.01.2021 09:11
    Gagi
    Apsoltno nisam! Kao roditelj dva muška deteta nebih dozvolio da poklanjaju najbolje godine svog života bilo kome a kamoli ovoj državi. Ako sam ja progutao lažni patriotizam i ratnohuškačku retoriku od istih nazovi političara 90-ih,moja deca sigurno nejće! Moja deca nisu vaspitavana u tom duhu,pre omladini obezbedite posao od koga mogu čestito živeti,raditi,zaraditi,stvoriti svoje porodice a ne danam beže zbog egzistencije u druge zemlje. Niko nema prava da nekog na silu "služi" ako neko smatra,voli...itd da treba ići u vojsku. Slobodno u kasarnu i neka prima platu...ovo je 21 vek gde svako gleda svoj život i kako će ga čestito proživeti!
  • /

    06.01.2021 08:28
    /
    evo, opet pitam:
    a zasto se ne javite? ima vas sasvim dovoljno
  • hihi

    06.01.2021 08:24
    Medju polusvetom, moj najveći favorit su paćenici kojima vojska treba da im od sina pravi čoveka. Ne primećuju da je to bio njihov posao, i ako ga nisu znali uraditi kako treba, nikakva vojska im neće pomoći.
  • @Kupolan

    06.01.2021 08:23
    Da, identicno sam hteo da napisem sto i ti... tek kad sam otisao u vojsku, saznao sam zasto Sloba pobedi na svakim izborima :D Samo sto sam ja imao i Crnogorce, bila malkice veca drzava. Imalo lika koji ne zna da mnozi, tablicu mnozenja nije znao....
    Potpuno i besmislena prica (drzava za to para nema), i besmislena prica o vojnom roku... Samo bacena koska da se narod zamlacuje, klasican spin. Znaju oni vrlo dobro da uvodjenje opet vojnog roka uzasno puno kosta (treba to obuci, nahraniti, grejati kasarne....), a i ovako profesionalne vojnike sad slabo mogu i da plate pa ljudi beze iz profi sluzbe. Mislim na te jadnike iz nekih sela, kojima je jedina moguca egzistencija da profi sluze vojsku, plata nikakva, i strazare cuvaju neki zabaceni magacin na nekoj cuki.
    Dakle potpuna budalastina, samo pustena koska da se narod zamlacuje necim.
  • Observer

    06.01.2021 08:23
    Vrlo nego očigledno je, da narod ne bi služio vojsku u privatnoj državi jednog čoveka.
    Imali smo to jednom i pokazalo se katastrofalno.
  • Nebojša

    06.01.2021 08:19
    3 meseca
    Svakako treba uvesti rok od 3 meseca da u nekim buducim vremenima ne bi bili topovsko meso.
    Aovom nadobudnom sto pise kako su polozili Hipokratovu zakletvu saopstavam i da postoji sluzenje vojnog roka medicinara, asvakako dezerterima bih zabranio da dobiju od drzave bilo koju privilegiju a kamomi da budu na budzetu. Mi smo ih iskolovali placanjem poreza a onda oni ne plativsi nista pobegnu.
    Primer dezertera je zamenik gradonacelinka Beograda Vesic, najsramniji primer a ima ih na stotine koji su sada funkcioneri.
    Najbolje da vam porodice cuva neko drugi kao i imovinu u slucaju nekakvog ali sigurnog rata u narednim godinama ili decenijama.
    Sluzenje vojnog roka DA, intenzivna obuka 3 meseca, JULI, AVGUST I SEPTEMBAR.
  • miloš

    06.01.2021 08:17
    kad nađu ubice gardista u topčideru mogu da uvedu vojni rok
  • Kupolan

    06.01.2021 08:10
    prasina u oci
    Sluzenje roka je stratesko pitanje koje se resava imajuci 10ogodisnji i 20ogodisnji plan u glavi, uzevsi u obzir npr. odliv stanovnistva, bezbednosnu perspektivu zemlje i potrebe u sistemu odbrane...
    Naravno u nakaradnoj vlasti neobrazovanih ulizica od toga se pravi tema za dnevno zvakanje i bacanje prasine u oci da se ne prica o drugim stvarima, recimo firmama koje su povezane sa sns i preko noci postaju milionerske od NASIH para.

    Ja sam bio, veliko zivotno iskustvo se moze steci. Vecina tuga s juga, ljudi koji jedva umeju da govore, ne peru zube ikada, ne presvlace se, to je neki polusvet koji ne znate ni da postoji a kada vidite da su to 80% onda vam je jasno otkud ovakva vlast.
    Ne treba da ide ko ne zeli, samo smeta tamo i sabotira. Bolje jedan koji zeli nego trojica koji moraju, dokazano u praksi. Vojska je kao i svako JP prepuna poltrona i veza i ljudi koji nikada ne bi dobili posao na trzistu rada jer ne znaju nista.

    Treba uvesti sluzenje za sektor drustvene samozastite - da se i muskarci(koji ne odu na odsluzenje u vojsku) i zene nauce kako se izlazi na kraj sa nepogodama, poplavama, zarazama, pruze prvu pomoc i budu korisni clanovi zajednice u nepredvidjenim situacijama.
  • g pen

    06.01.2021 07:08
    Oficir, da niste vi staresine bili jagnjece brigade mozda bi vas neko i voleo.
    Policajac,, jer ti mislis da svi sluzimo u hotelu sa 5 zvezdica? Takav smestaj su imali samo sinovi crvene burzoazije a kasnije sinovi elite devedesetih, znas koji nivo je te elite?
    Nikad vise, za ovu vlast i ovaj brljav narod. Jako ste losi.
    Ja sam dva puta imao kulturni sok u zivotu, Prvi put kada sam kao dete otisao i inostranstvo i pozeleo to isto da imam ovde a drugi put u vojsci kada sam video koliko plitkih, neukih, brljavih, glupavih, ljudi koji bi prevarili nekog sa kime se druze ceo dan...
  • Roditelj

    06.01.2021 07:07
    Nikada
    Bože čuvaj moje dete koje je zauvek otišlo daleko od svih balkanskih gluposti, mržnje ratova, vojske. Mi smo položili hipokratovu zakletvu, neželimo oružje ni na slici da vidimo. Volimo život i želimo da pomažemo bolesnim. Kada nema posla ovde ima ga van. Ko želi oružje vojsku rat, neka se prijavi, mi ne. Nedelimo ljude po boji kože veri naciji. Bolje da ih želim nego žalim. Volimo i mi svoju decu kao i vi ali živu. Nikad više. Bolje nas na pragu ubijte mi nismo sposobni ni za rat ni za oružje niti za bilo šta loše već da lečimo i pomažemo. Dosta više ratova, mržnje.
  • Stankela iz magacin

    06.01.2021 07:06
    Ipak...
    I da se sada stvarno uvede obaveza služenja vojnog roka, ona svakako mora podrazumevati potpuno drugačiji pristup i koncept realizacije te ideje u odnosu na to kako se vojska služila ranije. Ja sam služio 2001 i još tada, iako nemam nekih primedbi zbog toga, koncept odsluženja vojnog roka je bio u dizbalansu sa elementarnim tehnološko-civilizacijsko-sociološkim momentom tog vremena. Da pojasnim: služio sam vojsku 2001 i sve vreme dok sam bio u istoj, koristio sam tehnologiju i radio sve što se radilo 1971. Kao da sam se vremplovom vratio u prošlost. I sve što sam tamo tada naučio i doživeo, ne bi ničemo koristilo da nas neki švabo sutra opet napadne. Suština je da treba da postoji neka vrsta vojne obaveze, koja će podjednako da kači oba pola, i gde će se pored osnovne vojne obuke, sprovoditi obuka i spašavanje od elementarnih nepogoda, prva pomoć, ekološka svest itd.
    Ono da što je bilo da se bude iza žice u nekoj kasarni da regrute jedu buve, nezaboravno druženje i anegdote sa klasićima, bežanje u grad, čišćenje puške stare 30 godina i bacanje bombe od pre 50 godina,..... I sve ono ostalo....to jednostavno ne bi imalo nikakvu funkciju sada. Treba promeniti koncept i pristup. Niko tu ne bi ojačao i postao čovek, već bi postao samo instrument koji ničemu ne bi koristio ni da zemlja mora da se brani.
  • vojska nije

    06.01.2021 05:45
    vojska nije ukras na reveru, pa da se nekome svidja ili ne da nosi uniformu. Nije vaspitna institucija za nevaspitane odrasle ljude. ona postoji ako za njome postoji potreba, baš kao i porez. služi interesima i potrebama gradjana, i nije stvar prestiža, već neophodnost.
    ako već raspravljamo da li nam se ide ili ne u vojsku, ona znači nije neophodna. Radije novce uložite u strukovne škole, pa da se tamo mladi ljudi obrazuju, vaspitavaju i spremaju za život. jer ipak je škola institucija koja je tome namenjena a ne kasarna.
  • Vojvosadjan

    06.01.2021 02:57
    @ves 11107
    Pravi mentalni presek babuna s kakvima sam delio spavaonu u Požarevcu a kasnije po kazni u Raškoj. Dobio dozvolu za 7,62..
  • Vojvosadjan

    06.01.2021 02:50
    @Podbarac
    A ti si tačno gde? U "Gundulićevoj" druga klupa do vrata?
  • 2 nedjeljice

    06.01.2021 02:29
    2 weeks
    Služio sam i opet bi

    Ali samo dve nedelje:)

    Čisto da se prisetim.

    Možda 4
  • Podbarac

    06.01.2021 02:02
    Pogrešan publikum
    Ove grupe ne treba pitati, jer su protiv:
    - Prva grupa je ona koja nikada neće doživeti ovu državu kao svoju, što je i u redu dok ne rade protiv ove države,
    - Druga grupa, su oni koji su razvili nešto kao "Stokholmski sindrom", pa misle da su sami (tj. da smo mi) krivi za sve, a obaška, ako budu mirni, neće ih više tući, a možda im se nešto i dobaci sa stola da oglođu,
    - Treća grupa su bahato-kukavičko-otimački sloj - najbrži u pljački, da udare na nejač. ali i u bežaniji (štivo: B.Ćopić "Prolom"...)

    A "ZA" su svi oni koji su naučili nešto od priređenim ih grozota - poput sadanjih stanovnika Izraela - njima pitanje ni ne treba postavljati: Za njih ne da treba, nego se mora!

    Zajedno sa njima, "ZA" su oni koji bi da im država bude ili dostojna života i(ili) dovoljno jaka da se odbrani iz ovih ili onih razloga...

    Naravno, "ZA" su i svi ini nostalgičari, kojima bivša Juga nije bila maćeha, nego majka.

    Daklem, pravo pitanje nije "da li treba", nego kojih od ovih nabrojanih ima više.

    Tolko.
    -
  • @BulevarEvrope

    06.01.2021 01:37
    Od 20. do 23. godine treba da budu na fakultetu, a ovi posle na poslovima, a tebi ako treba uniforma da bi kompenzovao neke nesigurnosti i odredjene male stvari dobrodosao si da ides dobrovoljno ili profesionalno. Ako ti je kuca normalna onda vaspitanje kakvo treba tamo dobijes, ne treba ti mazohisticko slepo pracenje naredbi.
  • Oficir

    06.01.2021 01:33
    Za komentatore
    Bašibozluk od komentara.
    Svoje male i nezrele, često sebične, socijalno i društveno posebno nezrele, stavove iznosite, praveći se pametni i zreli, a sa najmanjim naporom ako i treba se može uvideti da ste baš vi ti koji najviše očekuju od osnova sistema kad zagusti...
    Sreća interneta i mogućnosti...
  • Milos Misic

    06.01.2021 01:31
    Politicka patka
    Naime ovo pitanje je aktuelno ako se ne varam od juce,a trebalo bi da cujemo ko je navodno prisluškivao voljenog vodju. Da li ste svesni da vojska NEMA kapaciteta da vrati obavezno sluzenje vojnog roka.Za to su potrebne milijarde, ne za uniforme i ostalo vec nema kasarni. Videcemo da je ovo velika Patka.
  • Nenad

    06.01.2021 01:30
    Obavezan vojni rok i za muskarce i za zene kao u Izraelu.
  • Ves11107

    06.01.2021 01:22
    Vp 2232/2
    Odsluzio 12 meseci sa 19 godina u pozarevcu i kragujevcu 1999 god kao vojni policajac. Bio malo i u ratu. Naucili me redu, da ustajem , da budem stalozen miran odmeren... Obucili me da pucam iz svih vrsta oruzja, dobio dozvolu za 7,62 i cz 99. Zavrsio i ispolagao borilacke vestine. Skoro svaki dan isao na bazen, a uvece u grad,( posle rata)...
    Hvala sto ste od mene napravili coveka. Danas kad vidim ove metiljavce bude mi ih zao sto nemaju hrabrosti da ss odvoje od mamine sise na 6 meseci znajuci koliko bi cvrsci postali
  • PlaviAndjeo

    06.01.2021 01:19
    Naravno
    Da ga služite naravno da treba... Ne bi bilo ovoliko metiljavih po ulicama, izdepiliranih i sa očupanim obrvama... Znao bi se neki red tih 6 meseci mada i 9 nije puno... Sutra bih glasao sa moj sin ide na služenje vojnog roka, tamo se postaje čovek... A vi koji ne podržavate, naučite prvo da pišete pa onda budite internet patriote.
  • Janko Trifun

    06.01.2021 00:33
    Vojni rok
    Vrlo lako odluciti o ovome:

    Cilj treba da se sve vise ljudi vrati u Srbiju - da li ce vojni rok pomoci tome?

    Nikada kao dosada u istoriji zbog situacije u svetu nije bila veca sansa da se ljudi vrate.

    Kakva ce biti situacija kada i u susedi urade isto?

    Kakva ce biti pozicija naseg naroda recimo u BIH?

    Sta postize militarizacijom regiona?

    Da li nasa bezbednost raste?

    U narednih 5 godina cemo biti potpuno okruzeni NATO - koga ta pesedaija treba da pobedi?

    Da li to zaista moze?

    Hvala
    Janko
  • Ns

    06.01.2021 00:30
    Kome da sluzim?
    NE.
  • 1914

    06.01.2021 00:25
    Ако се поново уведе обавезно служење војног рока, можда ћу по први пут, онако искрено, да зажалим што нисам 25 година млађи. Била би ми част и велико задовољство да избегнем војску и по други пут, те да их о мојој одлуци обавестим у писму у којем бих (опет) навео шта мислим о њима. Још увек имам пар оних ужасних плавих коверти, чуваних баш за овакву прилику.
  • VS

    05.01.2021 23:58
    Služio dobrovoljno 2008. god nakon diplomiranja, udarila svetska ekonomska kriza, pa se nije lako mogao naći posao, mada sam završio elektrotehniku. U to vreme praktično niko ko je studirao ili bio visoko obrazovan nije hteo u vojsku, a meni se baš nije išlo na civilno služenje, koje je trajalo duže. Sve u svemu, poučno iskustvo, budući da sam bio u društvu momaka iz nižih slojeva društva i obrazovanja, vrlo često i sa sumnjivim biografijama, jer takvima tada nisu davali da idu civilno. Shvatio sam koliko ograničenog sveta ima, koji će poverovati u bilo šta, a da sami pola godine nisu u stanju da nauče imena petnaest delove automatske puške. Da imam godina koliko sam tada imao, a da mogu da nađem posao, ne bih izabrao da idem u vojsku, ali ne mogu da kažem da mi je kao iskustvo bilo loše. Makar mi je potpuno jasno kako smo stigli ovde gde smo sad, kad nam je većina stanovništva takva kakva jeste.
  • D.

    05.01.2021 23:50
    Moze, ali albansku.
  • Pauly Ester

    05.01.2021 23:48
    Sto da ne. Trebalo bi tim ljudima onda obezbediti ciste uniforme, novu obucu, kvalitetnu ishranu i dobre higijenske uslove, cist krevet, tus i toalet, da bi dali svoj maksimum. Ne treba hotel sa 5 zvezdica ali osnovni uslovi dostojni coveka bez mogucnosti da se neko razboli i trpi neke posledice. Tako da to nije moguce.

    A ako ova drzava bude postovala svoje gradjane bice uvek i onih koji ce hteti da je brane. Oni koji se ceo zivot bore u redovima da preskoce neku prepreku koju im je drzava postavila, oni koji su zbog nebrige drzave izgubili najmilije, oni koji su ponizeni, koji su upali u zamke birokratije, izigrani i prevareni, tesko da ce se boriti za nju. Moze se gajiti patriotizam na osnovu televizijskih emisija i novinskih clanaka, ali kad dodje do toga da treba dati zivot onda ne verujem da ce fudbalski huligani biti u prvim redovima.
  • Rasa

    05.01.2021 23:45
    Preci bi mi se u grobu okrenuli da sluzim komunistima!
  • Лиманац

    05.01.2021 23:41
    Наравно, без поговора. Мрцине нек наставе да се буде у 1 после подне, да видимо како ће проћи.
  • Uf

    05.01.2021 23:36
    Služio.karaula Morina '99 god.malo je karaktera da napišem kako sam tamo došao,kako je bilo i kako sam otišao....obuka,drugarstvo,odgovornost,veštine,položaj u kolektivu,slušanje,izvršavanje komande.ma sve je to super.problem je rat.jbm rat!!!kao iskustvo u mirnodopskim uslovima je ok.ali rat.ne daj Bože.....
  • Mladic

    05.01.2021 23:25
    Bes
    Ne znam kome je ovo palo na pamet pored svih stvari koje stoje u mestu. Da se neko izivljava na meni, da me neko nesto uci u ovoj drzavi ne hvala, previse sam vremena vec potrosio na sulude situacije.
  • K

    05.01.2021 23:07
    bio sam kada su svi isli da cuvaju babe po domovima, iskreno duze od 6meseci nema potrebe, da ima nekih zaostalih stvari, ima, i to treba unaprediti, malo da bude i zanimljivo a ne da 3 sata idemo u krug postrojavamo se i dok dignemo zastavu odpadnes, mislim sta je problem dici zastavu za 5min... vojska ne treba da bude iskljucivo valjanje po blatu, u britaniji je i kraljica elizabeta isla u vojsku i to i kod nas treba da bude, pa neka i devojke idu kao i u izraelu, onda cemo malo vise i sami sebe i drugi ce nas ceniti, a nadam se da ce u tom slucaju more nikogovica koji dobiju po tamburi na vreme pa im ne pada na pamet da idu u partije i lazu i zamazuju masu, kao masa danasnjih menandzera, da nekazem prethodni ministar odbrane
  • Limun

    05.01.2021 22:54
    par činjenica
    1. Mišljenje i stav na ovom portalu deli minoran deo srpskog naroda tako da ne moramo da se brinemo ako bude trebalo biće i vojske
    2. Kome se gadi i povraća od ove države širok mu drum... Ja kad nešto ne volim i kad mi se gadi ja to batalim i odem gde je bolje
    3. Švajcarska i Izrael su odlični primeri kako se služi vojska i kako se poštuje država.
    4. Tipovi poput komentatora pod imenom dule koji sede u trafici i kuckaju o plati od 1500 jura ionako žive u svetu mašte i kuća od čokolade u maminim i tatinim sobama.
    5. Svako normalan je spreman da na određeni broj meseci ode u vojsku i nauči se i obuči se ne samo za baratanje oružjem što je u principu najmanje bitno nego za mnoge druge organizacione i praktične stvari koje mogu samo u vojsci da se nauče.

    ima još ako bude trebalo
  • Maleni ratnik

    05.01.2021 22:49
    " BulevarEvrope
    05.01.2021 • 22:29
    Zanima me da li prosecna kilava novosacka magarcina od 20 do 40 godina treba ujutru da ustane na vreme i da spremi dorucak ili ipak da spava do podne a keva nek mu spremi jelo u medjuvremenu a cale da ode po cigare?
    Ovo pitanje je prikladnije nego li to iz naslova."

    Pa , reci nam sta ti radis celi dan?
    Kontam da sve to znas iz licnog iskustva, ali tu si kao nesto besan.
    Besni patrijota zeljan pravde, joooooj. Mukice.
  • @Milenko

    05.01.2021 22:47
    Cuj ovog bisera, da sluze vojsku u zemlji koja im omogucava da kupe drogu.
    Daj matori, oladi i sluzi vojsku ako ti se ratuje, ti si svoje vestine verujem vac pokazao u brojnim vojnim podvizima.
    Ako ti se deca i unuci gudraju pogledaj se u ogledalo i zapitaj sta si ti to njima ostavio u glavi i srcu. Moja deca nece ici u vojsku i rat za ovu rupetinu, dok sam ziv.
    Vi se umotavajte u trobojku i mars napred u hladnu sudbinu.
  • V5

    05.01.2021 22:39
    Redom
    Prvo treba da nam vrate državu, pa onda možemo da diskutujemo o vojsci.
  • Cyber

    05.01.2021 22:29
    Aha
    S obzirom da san odbijen na vojnoj akademiji verovatno zato sto nisam imao "vezu" - naravno da NE.
  • BulevarEvrope

    05.01.2021 22:29
    Zanima me da li prosecna kilava novosacka magarcina od 20 do 40 godina treba ujutru da ustane na vreme i da spremi dorucak ili ipak da spava do podne a keva nek mu spremi jelo u medjuvremenu a cale da ode po cigare?
    Ovo pitanje je prikladnije nego li to iz naslova.
  • Lala

    05.01.2021 22:26
    Ja sam ga služio kada je već moglo da se stavi prigovor savesti!
  • Ратни ветеран ‘91/92

    05.01.2021 22:21
    С ове временске дистанце, осећам се искоришћено, преварено и одбачено. Исти људи у политици и држави, онда и сад, онда ратоборци, сада миротворци.
    Играли су се са судбинама људи, власти ради.
    Камо среће да рата никада није било.
  • Dragab

    05.01.2021 22:20
    Ag
    Služio JNA učestvivao u ratu i vojnim vežbama.Služio ni opet ali kod okupatora za ovu državuništa.Sećam se snradiva koji su po Srbiji decedesetih govorili e da ja tamo ,ja bi om pokazao.A sutra dan bi trčali kod lekara da im napiše da nisu sposibni za vojsku.Nas kad je trebalo da nas zamene na frontu nisu mogli naći 200 rezervusta.Tkzv goloruki narod svoje sinove nije slao u rat već pobegli u Srbiju.
  • Milenko

    05.01.2021 22:05
    Naravno da treba svi da sluze jer i ovako deca su bez staresine odaju piju drogiraju se jer im je drzava dozvolila da mogu da kupe drogu u svakom gradu..nece od ove dece ni biti coveka ni radnika ni majstora vojska obaveznooooooo da se nauce redu i disciplini
  • M

    05.01.2021 21:56
    Nema teorije da bih sluzio, vezbam redovno i fizicki mi nikakav problem ne bi bio, cak sam kao gastarbajter boravio po raznim rupama, sa nekoliko momaka u sobi... Ali za ovakvu drzavu nista! A budale koje misle da vojska moze da prevaspita odraslog coveka, neka slobodno idu sami na "prevaspitanje". Oni koji idu po stadionima i opijaju se, nastavice to da rade i posle vojske.
  • /

    05.01.2021 21:55
    /
    aman bre vi koji bi se zrtvovali za svoju domovinu i minu sere, mozete odmah da se prijavite na odsluzenje vojnog roka

    izvolite
    niko vam od nas ne brani.

    a i botova ima sasvim dovoljno
  • Piško

    05.01.2021 21:50
    ...
    Služiću kada u prvim redovima budu deca političara.
  • Gajo

    05.01.2021 21:40
    Argument o displinovanju...
    ... smislili su pokvarenjaci koji, i ako su bili u vojsci, ni vojska ih nije promenila. Služio sam JNA 15 meseci i kao privedeni rezervista nažalost bio u Hrvatskoj '91. godine mesec i po dana. Shvatio sam da su budale regruti i budale rezervisti ostajali budale i ološ do kraja. Disciplina ide iz kuće i škole, a ne iz vojske!!! Vojska može samo debile da disciplinuje da ne seru po dvorištu, a što se današnjeg disciplinovanja tiče, samo upališ TV i pogledaš ove balave Vučićeve trabante kako mu se u Skuštini zaklinju na vernost i deklamuju njegove nebuloze i shvatiš da za disciplinovanje nije potrebna vojska.
  • dule

    05.01.2021 21:37
    Naravno da bih, uz par razumnih uslova.

    1) Moja trenutna plata je 1500 evra, ocekujem da mi to VS nadoknadi
    2) Staz naravno da mi ide
    3) Smestaj ne ocekujem hotelski ali pristojan, pristojna higijena, obroci da budu jestivi (nisam izbirljiv uopste ali splacine ne jedem)
    4) Odsustvo barem svaki drugi vikend
    5) Pravo da svojim nadredjenim kazem u lice sta mislim o njima
    6) Da ne traje duze od 6 meseci. Tupav nisam, ako za 6 meseci ne umeju da me nauce cemu treba onda je problem u njima a ne u meni
  • Bogdan

    05.01.2021 21:32
    Zapitajte se
    Zar vas nije sramota da izbegavate sluzenje vojnog roka , a dobro znate da su nasi pretci ostavili zivote i kosti da trunu po belom svetu da bi danas njihovim praunucima bilo bolje !!!
    Sluzio sam 6 meseci a krivo mi je sto nisam sluzio kada je bila 12 i vise meseci...
    V
    R
    A
    T
    I
    T
    E
    N
    A
    M
    V
    O
    J
    S
    K
    U
    .
    .
    .
  • Dr Sale

    05.01.2021 21:25
    naravno
    Pa to je glupo pitanje, naravno da treba, da se zna ko je musko a ko nije, i to najmanje godinu dana, i treba da ih sibaju, dosta je bre vise ovih slabica koji placu. Nas precednik zna da je to dobro za nas i vraca nas na pravi put.
  • Uncas

    05.01.2021 21:25
    Obzirom da sam dosta davno odradio jednogodišnji rok,za mene je kasno sada...ali mi nije bilo "izgubljeno vreme".
    Ovi mladi danas sa 18+ razuzdani i bez ikakve kontrole,osim minornih izuzetaka,bukvalno moraju proći neki vid discipline ,edukacije i iskustva kroz služenje vojnog roka,u današnje vreme ne duže od 3-5 meseci(,zavisno od VES-a).
    I nikome neće pasti "kruna sa glave" kad se malo uštosi i preskoči navijanje sa ortacima,i opijanje po ulicama!Mlad čovek postane svesniji i samostalniji ,ako to prihvati na pravi način...
    Na stranu što se uopšte ne slažem sa ovom bulumentom koja ovo sad predlaže,a tek se ne slažem da bilo ko treba,ne daj Bože ,da ratuje u njihovo ime...Ovo je vid testa i životnog iskustva za svakog sposobnog mladića...
  • Jole

    05.01.2021 21:23
    Pratimo Vulina do groba!
  • Mirjana

    05.01.2021 21:22
    Sta su dobili oni koji su bili u ratnoj rezervi ...nista niko ih i ne spominje...99te.Zene su izludele za muzevima nista ne znas ni gde su ni sta.Danas se o njima ne govori niri dobijaju neku nadoknadu.Tako bi bilo i sa novom vojskom
  • Max

    05.01.2021 21:12
    Očigledno su izračunali da imaju 50+1 glas za psiho-fizičku torturu naše dece.
  • Drasko

    05.01.2021 21:12
    @Momo
    Jedan od razloga zasto je svaki imalac drzavljanstva Svajcarske naoruzan je pored odbrane od spolja i sprecavanje pojave uzurpatora vlasti u Svajcarskoj. Najgora stvar i najveci strah bilo kojeg autokrate je naoruzan narod (tu ne mislim na obicnu vojsku i policiju).
  • попара

    05.01.2021 21:06
    Dan mrmota
    Aman sta se lozite, spin o obaveznom vojnom roku spada u redovan ciklus naprednjackih spinova. Obicno se jednom godisnje pusti buva o obaveznom vojnom roku. Najverovatnije nema love za to, a vi se glozite medju sobom ko je camio u kasarni a ko je sluzio vojsku u vrticu.
  • Goran

    05.01.2021 21:03
    Sto da ne
    Obavezno da seuvede vojni rok da omladina zna rukovat oruzjem da malo dodirnu disciplinu a ne da samo spavaju u grad kradu drogiraju se tuku haus malo discipline
  • Dušan

    05.01.2021 21:01
    za državu
    Pa kakav si, nije ni čudno kakva nam je država. Država nije ni Vučić ni Vulin. Država je tvoja devojka, tvoje dete, tvoj otac, tvoj komšija, tvoj dobar drug, drugarica, kasirka u prodavnici, mesar, piljar, lekar… ..Pošto to ne shvataš ni ti, ni većina koja ovde negoduje, nismo ni zaslužili da živimo slobodni. Nek nas okupiraju komšije. Ne zbog nas, jer smo izgleda zbirka idiota, nego zbog prirodnog bogatstva, koje je za sada NAŠE. Pitam se samo dokle? Neko želi VELIKU ALBANIJU, neko pretenduje na SREM, simpatična je i SEVERNA BAČKA, ISTOČNA SRBIJA. Jadni smo ti mi Srbi, kad tako NEĆEMO da čuvamo ono što imamo! NEK ČUVA KO HOĆE, JA SAM U KAFIĆU. NIŠTA DOBRO NISMO NI ZASLUŽILI!!!
  • Bivsi vojnik

    05.01.2021 20:54
    Pezioner
    Sluzio sam 35 godina jednom I vise nikad i ni slucajno ne zelim da moj unuk sluzi polupismenim politicarima koji su nesto umislili.
    Neka prvo rese status boraca-veterana I penzionisanih vojnih lica kako su to resile neke drzave u nasem okruzenju, pa tek onda neka pocnu da sanjaju o vojnom roku.
    A ne da mi ova vlast 4 godine otima penziju i sroza me kao margate Ili da gledam vojne veterane koji 5 dana u nedelji rucaju pastete. Nema vise gospodo, ne verujem vam sada I zauvek.
  • Miloš

    05.01.2021 20:50
    samo mozete da duvate
    Zive Nas Vrhovni Komadan Aleksadra Vučić!100%
  • Dejan

    05.01.2021 20:44
    Srb-i
    Kakva vojska i odbrana drzave ! Srbi su podeljeni verski,politicki,cetnici,partizani i sad virusno ! Srbi nikad nisu bili za svoju jaku drzavu ! U svakom ratu su isli svoj na svojega ! To su globalne cinjenice ! Pustis vest sa virusima i svi se zakljucaju u misije rupe,sa takvima da ides da branis srbiju ?
  • veteran

    05.01.2021 20:35
    sluzba
    nikom ne sluzite
  • Marko

    05.01.2021 20:31
    Predvidljivo
    Posle ideologizacije društva dolazi militarizacija. Ovi su jadnici baš predvidljivi.
  • Dragan

    05.01.2021 20:24
    Pod uslovom da ne bude vojska kao za vreme Jugoslavije. Da ne bi doslo do raspada Srbije.
    Nema jake Drzave.bez jake vojske.
    Treba mlade okrenuti kulturi.Naravno.to moze samo vojska.
  • Gnjurac

    05.01.2021 20:24
    Kao sto neko vec rece, kad ratni veterani budu imali zasluzeno mesto u drustvu, onda moze da se prica o vojsci. Ti ljudi ljudi su svoj zivot dali ovoj drzavi a ona ih je odbacila kao prljave carape. Zasto bi iko ponovo prolazio kroz takvo ponizenje
  • Storno

    05.01.2021 20:21
    Nikada
    Vojaka ne treba da bude obavezna. U nju treba da idu samo dobrovoljno patriote koje ce braniti zemlju kada bude bilo potrebno a izdajice, kukavice bojkotasi i slicni ce ionako bezati iz nje sa i bez vojne obuke.
  • MiRa

    05.01.2021 20:13
    istina
    Pacifista sam po uverenju, mada rat prezivih, ne pitajuci me niko nizasta. Ali podrzavam vojni rok, iskljucivo, zbog discipline i reda koji su osnova vojnog roka, nikako zbog bilo kakvog, eventualnig, ratovanja. Iskreno, kako je vojska ukinuta muska omladina nam je postala njanjava i nizasta nije...samo sto u ruzicastim suknjicama ne hodaju (bez da uvredim bilo koga).
  • Komsa

    05.01.2021 20:11
    .
    Ja sam svoje odsuzio pre 20 godina i nije mi zao, ali nisam za to da hiljade momaka gubi godinu dana zivota bez cilja, bez smisla, bez razloga.
    Biti vojnik je cast i ponos, ali je u Srbiji kakva je trenutno i ne u vojsci kakva je trenutno.
  • Bogdan

    05.01.2021 20:11
    Pogledajte dobro ove komentare, bando na vlasti i zapitajte se zašto je više od 90% običnih građana negativno odgovorilo na ovo pitanje.
  • Časno osluzio

    05.01.2021 20:10
    Prave vrednisti
    Nama kažu deci novog veka da nismo dostojni istorije naše.. Da nas je zahvatila zapadnjacka reka i da nam se duše opasnosti plaše..... Vreme čini svoje.... Roditelji stare... Koji su služili... A deca su budućnost.... Pa pitam iste zasto bi svojoj deci uskratiti edukaciju u samozastiti... Samoorganizovanosti... Samo disciplini.... 20000 vojnika da brani u budućnosti 7 miliona... Samo vi cekajte u toplim domovima ko prase u kocu...
  • Balša

    05.01.2021 20:05
    Ne bih služio vojni rok, ali bih se rado digao na oružje protiv pomoćnih NATO trupa koje sebe zovu Vojska Srbije.
  • zdrmlj

    05.01.2021 19:58
    Bih.
    Za mesecnu platu od 10000 e.
  • Ns

    05.01.2021 19:52
    Ns
    Kupicu diplomu bar desetara.
  • Darko

    05.01.2021 19:52
    Evo ja sam ozenjen 39 godina, pristao bi da odsluzim vojni rok kao nocni portir u Studenskom domu. Zrtvao bi se za svoju domovinu...
  • Momo

    05.01.2021 19:51
    Svaki Svajcarski drzavljanin jje u obavezi da prodje vojnu obuku.Nisu ucestvovali u svetskim ratovima..Mirna i bogata zemlja..Kapiram da tek u Srbiji treba neko upoznavanje sa
    oruzijem i malo mladi da se odvoje od mame i tate.Neka istresu negativnu energiju kao vojnici
    na vojnim vezbama,a ne da se biju izmedju sebe,drogiraju se,piju alkohol po po keju.
    SAMO DA RATA NE BUDE.
  • &&&

    05.01.2021 19:48
    Nisam za vraćanje
    Služi Vojsku pa kad se zarati trči I pucaj u nedužne ljude, slažem se da Vojska ume da uvede disciplinu kod mladog čoveka ali će taj isti Mladic da gine, dok političari sviraju kurcu I komanduju mi ostali ginemo ma kako da ne zbog tudjih interesa straduju mnogi
  • А

    05.01.2021 19:48
    ......
    Дао Бог да се уведе. Онда ће бити мање дрк.... по коментарима коју пишу NE PADA MI NA PAMET DA SLUZIM ZA OVU DRZAVU I VLAST, као да је њихово мишљење од неког значаја... Па не служиш војску власти дебилу, него служиш ради себе и да ако се некад не дај Боже зарати да можеш да браниш свој народ.
  • Goga

    05.01.2021 19:43
    Sluzenje vojske kojoj komanduju oni sa cuvenim "klanje Hrvata zardjalim kasikama", "Karlobag-Ogulin-Virovitica", "Za 1 Srbina 100 Muslimana" je cist idiotizam i kretenizam.
  • Nenad Stojiljkovic

    05.01.2021 19:43
    Nn
    Ja vec jesam.
  • ?

    05.01.2021 19:41
    Sluzio staru JNA , NAJGORA GODINA MOG ZIVOTA !!!
  • Stefan

    05.01.2021 19:34
    Sluziti VS
    Naravno sluzii bi vojsku Srbije , svi klasici od 18 - 30 godina trebalo bi da prodju obuku minimum 5 meseci! Ja Sam za aktiviranje zakona I uredbe o obaveznom sluzenju vojnog roka brz izuzetaka I bez prigovora "savesti"!
  • q

    05.01.2021 19:18
    ha haaaa
    ja svoje odsluzio 95/96... moj sin nece sigurno, makar se selili odavde
  • Ajme

    05.01.2021 19:17
    Ja sam se je pošteno odslužio ali sam glasao da mi ne pada na pamet. Razni su razlozi, ima dovoljno argumenata da je nepotrebno, ali najviše jer me nerviraju zapaljeni likovi koji nisu ni prismrdeli kasarni, a kamoli nešto više. Moja sreća pa sam služio u mirnodopskim uslovima, sa onima koje loži da ide i puca po ljudima nešto nije u redu.
  • Songrrr

    05.01.2021 19:17
    Da...
    ...posle Vuljina, hvala.
  • Puniša

    05.01.2021 19:12
    ...
    Služio jednom, dosta od mene. Bilo je zanimljivih trenutaka, ne mogu da kažem da je potpuno gubljenje vremena.
  • Mare

    05.01.2021 19:09
    Mare
    Može ali ništa za džabe! Posle šest meseci vojnog roka u civilstvu tražim siguran posao sa platom ne manjom od 900eura,stan kako bih osnovao porodicu ne manji od 65m2,PIO plaćen,auto nov na lizing...ima još par stavki ali za početak pa da vidimo šta država nudi. Ako se nađemo ok ako ne nikom ništa platite onom ko hoće da čisti pikavce i lišće i da bude vojnik. Jer u životu nema ništa bez para,plati pa se klati. Hvala.
  • Malena

    05.01.2021 19:08
    Ne bih da postoji vojska
    Ne po meni vojska glupost...a ratovi poigravanje mocnika dok su vojnici obicni pijuni...
  • Miloš

    05.01.2021 19:02
    sam ZA
    Biti "VOJNIK"je privilegija i čast svakog mladog čoveka!!!
    UVEK!!!!
  • Goran NS

    05.01.2021 19:00
    NIKAD dok su poluamateri ministri, stranacki ljudi rukovodioci i ratoborna vlast!!!!
  • H

    05.01.2021 18:59
    Ocu zabole me
  • mikrob

    05.01.2021 18:45
    Drzava je propala i vode je imbecili, isti takav je i narod. Zasto bi iko sa imalo pameti sluzio. Samo priglupi sluze.
  • Zoran

    05.01.2021 18:30
    Podržaću ovo istog momenta kad ratni veterani budu imali zaslužen ugled u društvu, do tada ima političara i dece tajkuna da nas brane...e da i "umetnici" su tu...
  • Steva

    05.01.2021 18:30
    ispod šlema mozga nema
    Može, ali samo u skraćenoj verziji kao ministar vulin jedno nedelju dana.
  • Stole

    05.01.2021 18:05
    Da naravno zasto pitate, jedva cekam da budem carne de canon..
  • Miku

    05.01.2021 18:03
    Mik
    Jesam i opet bih.Imam 30 i koju,znaci nisam zadrti matorac...ali kad vidim ove utegnute slim deckice,tzv gasere,iDj i ostalu papazjaniju koja ih lozi da su bitni,mocni,povraca mi se.Zato armija.Makar 6 mesrci
  • Bonkassi

    05.01.2021 17:58
    Za ovu državu mi NE PADA na pamet da služim!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna