Za vaspitanje deteta treba zabraniti eskurzije po Srbiji. Deca moraju da vide da postoji jos nesto na svetu kao na primer ciste ulice, ... ukratko civilizacija. Za mantru o upoznavanju Srbije su zaduzeni roditelji. Kao i za veronauku kojoj nije mesto u skoli. Nauci jeste.
Razlog zasto su deca nesposobna nije nedostatak vosjke nego nedostatak roditeljstva i vaspitanja. Preuzmite odgovornost, a nemojte traziti izgovore. :)
Evo ja stvarno ne znam na koji način treba više ta deca da vam napišu da nam puca ona stvar za vaše ratove; tri sekunde pošto se nešto zakuva palimo odavde a vi radite šta hoćete.
A sto su deca nesposobbna, ne znaju ni krevet da naprave, a kamoli ca automotsku pusku upotrebe, sta cemo sa time. Lako je dok je mir, ali svi znamo da mir ne traje vecno., bar malo stariji..
Ljudi danas je najgore vreme.Na vlasti su se namestili po vertikali od najviše do najniže funkcije najgori ikad.Vojskom ne može da komanduje bolestan čovek.Ne može vojsku da postrojava čovek u farmerkama i patikama,da ministar bude dezerter,da kad se zarati neko dobije pušku i Košare a neko bira stan i nameštaj po Beogradu.Ne može da raport predaje pukovnik,gazi strojevi korak u čizmama a predsednik zvaće zvaku u dzempercicu bez kravate i pored njega dezerter u nekakvoj uniformi.Ne kože da ministar diže helikopter za stranačke obilaske....ljudi država je nakaradna i kao što su dezerteri devedesetih pomilovani a borci ratova poslati u Hag isto čeka i neke nove koji dolaze.Neka kažu roditeljima nastradalih u Topcideru šta im je sa decom koju su poslali zdrave i prave a dobili ih u limenom kovčegu.
Odlično, jedna čekam. Radije ću plaćati tuđu vojsku nego da trošim vreme služeći istu, dok pare idu na popove, političare i idiotske pokušaje srbovanja po regionu.
Vidi vojniče, taj / ima problem, što se kaže: “Pre podne mrzi ceo Svet, a posle podne i samog sebe”. Zato je i dobio nadimak Grinch (lik iz crtića).
Klasičan primer propalog Ligaša uz dodatni kompleks prema Limanu.
Generalno, nije loš čovek (onako, smatorela lujka), ali mnogo voli da lupeta po Portalu (dobro si ga provalio).
Sve u svemu, možeš ga “aproksimirati” i ne uzimati za ozbiljno.....
:))
Stvarno mi je glupo da se nastavljam, u svakom svom postu sve više gluposti pišeš, niti sam koga ubeđivao niti mi je to posao, a uz sve to nemam pojma o kakvoj crvenoj buržoaziji ti pričaš uopšte niti me interesuje, a svi su izgledi da sam možda i mlađi od tebe.
Za sve vas koji niste bili u vojsci, mamine i tatine sinove. Jedan sam od retkih koji je služio dobrovoljno, ne da bih ostao da radim tu, nego zbog sebe, nisam fanatik vojske, ali sam za, to svakako. Tamo stekneš prijatelja za ceo život. A za ove što žele platu od 100 hiljada i stan od 100 kvadrata, nek rade nešto u svom životu, ne da pišu ovde...vi bi da imate pare, a da ne radite nista, e pa ne može braćo. Morate da naučite kako se živi...da od ničega napraviš nešto..prvo da naučite da budete ljudi..
Vremena su drugačija, teže se živi, ali za onog ko hoće da radi, ima posla i može da živi pristojno..od mene toliko
Прво ретки су неистомишљеници који вас прате, тако да ваша анкета не пије воде. Ви сте против војске, Српске православне цркве, неистомишљеника. Објавите коментаре, без цензуре и уређења.
“....treba obrazovati ove botovske budale da vojni rok u jugoslaviji nije trajao 12 vec 18 i pre toga 24 meseca....”
Alo Grinch, još ‘79. je uvedeno 12+3!
Kakav si ti to metuzalem, kada to ne znaš?!?
Nije ni čudo što samo voziš bajs, kada su ti sigurno već oduzeli vozačku zbog matoritisa!
:))))))))))))
@milenko
pa ti si povrsan cim tako navlacis mladice ne upoznavajuci ih sa cinjenicama.
ja jesam mnogo veci strucnjak nego sto si ti ikada bio staresina.
podseticu te da su ovi sada koje spominjes deca tvoje crvene burzoazije i sluzbenici bie.
podseticu te i da su neki sadasnji gradonacelnici i celnici u jp bili istaknuti u limanskoj omladini i vodili marseve u cast dana mladosti-sve pod satorima i u uniformama.
Tacno Dragane, ja sam imao slucaj u pedeset i nekom linijom GRAS-a gde je lik sa prepoznatljivim naglaskom lupeto sta ovde ljudi rade kada treba ici tamo. Isto sam mu to odgovorio i jos da nas odavde mobilizuju dok je on uhvatio tutanj.
“...svu artiljeriju,tenkove i municiju,lično naoružanje smo ostavili ne na gomili nego gde ko hoće bez čuvanja...”
To vrlo verovatno znači, da vam u vojne knjižice nisu upisali provedeno vreme na ratištu, što je za zaposlene značilo da nemaju potvrdu o izostanku sa posla, a za sve zajedno, kao i da niste bili mobilisani.
Devedesete za vreme RTS dnevnija u svakom restiranu čuhete "eh šti ja nisam tamo.Ja bih im ". Nekoliko puta sam tim " junacima" ponudio da zajedno odemo na front.Ali baš svima zakrvaviše oči ko da sam im nešto opsovao.Znao nekoliko koji su podržavali tkzv Krajine a trčali su kod lekara da im daju potvrdu da nisu sposobni za vojsku,posle ratova još desetak godina radili na gradilištima. Mojoj jedinici nisu mogli da nađu dopunu iz Beograda(trebalo je po planu oko 200 vojnika).Pa nas je JNA razoružala a svu artiljeriju,tenkove i municiju,lično naoružanje smo ostavili ne na gomili nego gde ko hoće bez čuvanja.
Kako da ne, evo odmah trčim da pošaljem sinove u vojsku da ih tamo neki iskompleksirani polupismeni idioti šikaniraju uzduž i popreko, i zbog prezimena i svaki dan ga pitaju šta će on kako polu-Hrvati/polu-Mađari u srBskoj vojsci i kojekakve slične baljezgarije. A naglašavam nacionalno poreklo, jer kad god su i hteli da se izjasne kao Srbi, nije im bilo dozvoljeno.
To što su rođeni i odrasli u Srbiji i imaju samo srpski pasoš, to ne igra nikakvu ulogu.
Dovoljno je meni što sam to i slično slušao 2 puta 90ih iako bi normalan čovek očekivao da se za to nema vremena na prvoj liniji, ali znaju se prioriteti.
No, dok ovi, koji su nas 90ih sa sendvičem slali napolje, a danas sendvičem podmićuju svoje beskičmenjake, oblače i vedre, sigurno neće ići.
Ovakve ankete nemaju nikakav smisao osim ako vlast želi da vidi da li joj narod veruje, ili ne. Iz ovakvih anketa se može videti da li je narod revoltiran, ili nije, kao i da li i koliko još postoji duh patriotizma, ili ne.
Država je jaka onoliko koliko joj narod veruje, onoliko koliko je narod poštuje, onoliko koliko pruža narodu. Ako uzima daleko više nego što pruža, ako svojim postupcima narušava poverenje u sistem i srozava poštovanje prema institucijama onda se država urušava.
Državu čini teritorija, narod, sistem i vojska. Teritorija i narod su nešto o čemu se ne diskutuje. Vojska koja može da odbrani narod i teritoriju je neophodna, tako da o njenoj potrebi ili ne ne treba ni diskutovati, ali o eventualnim reformama se može govoriti. Ako narod nije zadovoljan preostaje još jedino sistem, ili ljudi koji ga vode.
Ova anketa je samo pokazala da sistem ili ljudi koji ga vode ne zadovoljavaju potrebe države.
Pa šta čekaš? Da ti neko udeli to nepostojano h u reči "bi" ili nešto drugo? Izvoli, kreni redom da nas šalješ na brdo lično, a ne preko tastature, pa da vidmo koliko ćeš uspešan biti, ti takav baja.
Naravno da "deca" nisu za vojsku, kao i oni koje bi još moglo to da zakači. Nisam ni ja bio za vojsku, imao sam "svoje" razloge.
Ali moji razlozi nisu isto što i državni-narodni-...ird., samo kad sam bio u dobu za vojničenje, fućkalo mi se za njih.
Daklem, nije to u pitanju - šta narod oće ili neće, tj, da li bi klinci u vojsku.
Pitanje je da li treba?
Da li je opasnost od rata nestala na planeti Zemlji ili barem u okolini? E pa nije.
Znači treba nam voska, teli to ili ne. Na kraju krajeva, mnogo toga "treba", a ne treba, mnogo toga je promenjeno ili zabranjeno, jer je "politički korektno" ili traži to EU, i opet niko ne pitao narod.
Jednom, pred kafanom reče nešto komšija (bivši vojnik inače) - tačnije, postavio je pitanje:
"Koja država ima najveću vojsku?"
Mi krenuli da nabrajamo i da se svađamo da l' su Rusi ili Ameri ili Kinezi... On nas prekinu, gutljaj iz flaše, pa reče samo: "Najbogatija.".
I to je to. Ona koja može da odbrani svoje, a i da ponešto štrpne.
A mi? Mi smo kao fini, a obaška i ne baš bogati, a nekako ni mira nemamo, jer neko bi stalno nešto da štrpne ili misli da može.
Danasnji mladi znaju sta zele? Zele brze pare iz kladionica skupa kola, slike na instagramu sa egzoticnih mesta i 100000 pratilaca, od svega toga imaju ovisnost o kockanju probleme i zelenase na grbaci zato sto nekad zelje premase mogucnosti.... Procenat starosti ovakvih likova slucaja je 18-19-20-21god i idu kod licnog psihologa gde on njima prica kako to ne treba da rade.... U tim godinama bio sam u vojsci Srbije upoznao drugare za do kraja zivota. Moji roditelji bili ponosni i nisu morali za lecenje kod psihologa svaki mesec da izdvoje 300e...napravite anketu ovima sto nece u vojsku koliki je procenat od njih kockarr na lecenju
Drago mi je zbog tebe, kao i zbog vojske. Ali vidis, ja imam iskustvo sa druge strane - civilno sluzenje. Ono sto je zanimljivo jeste da sam tokom civilnog sluzenja istovremeno i radio. Kao i jos cetvorica mojih drugara sa faksa. Pre podne smo isli na sluzenje, oko 14 bi dosli u firmu i giljali do otprilike 22, onda kuci na spavanje i Jovo nanovo.
Ono sto je zanimljivo jeste da smo se sva petorica pozenili, svi imamo decu, svi imamo posao, mislim da dvojica imaju i svoju privatnu firmu, u svakom slucaju primanja su nam visestruko iznad srpskog proseka.
Kao sto vidis, nama nije bila potrebna vojska kao tebi. Mi smo to uspeli i bez iste. I bas zbog toga, ko smatra da mu je potrebno moze dobrovoljno da se prijavi. Medjutim, nemojte zbog vasih potreba da nas ostale maltretirate.
P.S. Da ne bude zabune, ja licno ne smatram da je ta varijanta zenidba, deca, posao jedina ispravna. Svako bira svoju srecu. Ja sam samo hteo da objasnim ljudima da vojska uopste nije neophodna za tu varijantu.
Tebi čovek ne vredi objašnjavati, jer sve gledaš površno, niti sam u mom prvom postu napisao da nisam.niti da jesam nekom rekao da može služiti dobrovoljno vojsku, to danas i ptice na grani znaju u ovoj državi, a ti sam izvlačis zaključak da nisam nikome rekao da moze da služi dobrovoljno, zbog takvih kao ti, ponovo ponavljam, koji se najbolji selektori, komandanti, ekonomisti, stručnjaci iz raznih oblasti i slično nam i ide ovako kako nam ide.
Sve to stoji, samo što je posao roditelja da vaspita svoje dete, a ne društva ili televizije. Ovde izgleda mnogi neće da prihvate da su sami krivi što su im deca ovakva ili onakva.
Oni vec jesu debili, Z.Mitrovic ih truje 30 godina preko svoje TV Trovacnice... Razni Marici, Masani Lekici javno hvale da su kriminalci heroji... Spomenici od 23 m raznim srpskim koljacima umesto naucnicima, inovatorima, akademicima, inzenjerima... Sta ocekujes od takve dece? Da budu novi Pupini ili Tesle?
ponovicu ono sta sam komentarisao na drugom mestu:
sure, sure vojska disciplinuje omladinu.
a eno jedan titov pionir je upucao unuka a drugi je pokosio zenu na prelazu.
izgleda je do porekla kao sto vino zavisi od teritorije tako i mozak ovdasnjih gradjana
Mravoljub
07.01.2021 • 17:30
Treba vratit služenje vojske. Da smo devedes devete imali obaveznu sluzbu, ne bi se NATO dobro proveo na Balkanu. A sad je Bajden došao i neki americki srbski prijatelji mi zbore da je moguć neki novi napad uskoro jer nas taj covek patološki nevoli. Bolje nam je sad naoružanje još ako svaki muškarac bude vojno obučen rastu nam šanse. Ako dođe do toga ja se vraćem iz Švice sigurno za svoju domovinu!
Za tvoju informaciju 99te je bila obavezna vojska jos uvek i to 12 meseci, a 2000. ili 2001 je prvo skracena na 9 meseci pa malo kasnije i ukinuta. Cisto da se tamo iz Svice ne tripijes sta bi bilo da je tokom bombardovanja bilo obavezne vojske. Osim ako nisi ironican bio.
Ne znam kako ću služiti vojni rok ako ne mogu kupiti pištolj za rekreativno streljaštvo a daće mi sutra automatsku pušku, artiljeriju, mislim, mogu nekog da ubijem.
"Pod hitno vratiti vojsku bar 6 meseci,sasvim dovoljno da se formira covek."
Vidim da ti još nisi formiran. Inače, ljudi se ne formiraju, već vaspitavaju. A to čine pre svega roditelji, a potom učitelji i nastavnici. Vojska je zanimanje i nije za svakoga. Ko hoće neka se slobodno prijavi, a za to zaslužuje poštenu platu i beneficije koje uživaju policajci i žandari.
“Služio sam JNA, dobrovoljni sam učesnik u svim ratovima, počev od Slovenije,...”
Dragi Milutine, u sukobu oko Slovenije nije bilo dobrovoljaca, oni su došli kasnije i to na drugi način.... tako da, jedino mogu reći da si bot, koji je ovde da “muti vodu”.
Ne žele da sluze vojsku zato što im ne daju mame i tate. Nisu deca kriva nego roditelji koji su od njih napravili to što jesu. Vojska nikome nije naškodila nego naprotiv, jako dobro iskustvo za odrastanje jednog deteta.
Nema ništa bez vojske ko u izrelu 5 godina muški 2 žene , tako bi ja prvo žene sa 18 vojska udaja rađanje, muški posle vojske posao ili obrnuto pa bi Srbija bila veća od njemačke a broj više od turske i ujedinjena
Prosto me sramota kako graďani Srbije ne vole svoju zemlju.
Očigledno ne treba nikog ništa pitati već uvesti obavezan vojni rok.
Kakvi su sve izgovori i komentari, sve ne mogu da verujem.
Inače sam ratni veteran (dva puta), i u rat i nasilje ne verujem, ali volim svoju zemlju i ne daj bože da zatreba odazvao bih se ponovo.
Džaba se naš pretsednik rve sa svetom, kada ga ni rodjeni narod ne bi podržao.
“Muškarci” su nam sve jadniji i jadniji. Sve sami mamini sinovi.
Edipovci koji se grle i ljube sa mamama do 35., a posle im sve nešto teško pada u životu.
Ranije su makar svi morali u vojsku, pa ih nekako to iskustvo dotera, al sad… sačuvaj Bože.
Имам утисак да Ви баш бирате коментаре.И мој сигурно нећете објавити,јер не пљујем по држави у којој живим.Како ми је ја знам,јер сам била и избеглица,али сам Србијанка..знам да је требало издржати и рат, санкције, бомбардовање..али не пљујем ни по коме. Ни моју децу,сада,одрасле људе нисам то учила..људи,живот је да се живи и ттреба се питрудити а не чекати да вам неко све обезбеди..Поздрав
Pod hitno vratiti vojsku bar 6 meseci,sasvim dovoljno da se formira covek.
Sluzis Srbiji a ne politicarima.
Sta ce biti sa ovom omladinom danas? Svi utegnuti u neke helanke idu po gradu,dal je musko dal je zensko ..
Ova gospoda sto se zali na pederaste muskarce su upravo muskarci koji su sluzili vojsku pre 30 i kusur godina i od cele te famozne discipline koju su stekli, uspeli su da vaspitaju sinove da budu kilavi i sada bi oni da to vojska ispravlja. Devojke koje pricaju isto da su muskraci danas kao zene neka zacute, jer koliko vidimo, najveci frajeri na koje se brdo devojaka lozi su upravo ti izdepilirani i namirisani, dok ove muzevne sa dlakama i sto se ne parfemisu tako da se parfem iza njih oseti jos 20m izbegavaju i govore da su im odvratni.
Čekaj čoveče, jel ti sad očekuješ da se svi kolektivno pravimo da ne znamo kakvi beskorisni propaliteti i ulične siledžije završavaju u vojnoj policiji? Lepo je što su tebe malo uljudili i osposobili da funkcionišeš u društvu, to što su te ubedili da si materijal za razmnožavanje je malo i overkill ali ajde-de... Samo mi jedno nije jasno - odakle ti ideja da normalnim ljudima treba taj tretman uljuđivanja koji je specifično dizajniran za vas badavadžije i indijance?
Ove nase junacine da ponovo pobede NATO? Jer svugde okolo su nato clanice. Ili samo zele da sprece podmukle upade eskimskih teroristickih jedinica iz boksova za sladoled?
Ako ljudi neće da idu, može da bude obavezno kol'ko hoćete. Vidim solidno se primila bagra da još može nekog da natera u vojsku, ali lako se od toga može i odučiti.
Barabe koje pozivaju na disciplinu pozivam da pogledaju u svoje dvoristw, kako oni provode vreme. Starija generacija u Srbiji je jednako losa ako ne i gora od mladje, iako su se oni celicili u vojsci i cinili kojekakve natprirodne podvige.
Evo ja "seka persa" ne zelim da idem u vojsku. U teretani spadam medju najjace (a kamoli na ulici), ustajem u 7 ujutru, nikad u zivotu se nisam napio ili otisao na stadion. Obavljam kucne poslove i zaradjujem. Tako da manite me kojekakvih "prevaspitanja". Uostalom vojska nije pedagoska ustanova, nego odbranbeno-ubilacka. Primer toga: najopasnije profesionalne ubice su bivsi specijalci. Karakter coveka se stvara najvise do 6. godine zivota, sa 18+ je vec formirana licnost.
Po botovskom podrzavanju vracanja vojnog roka, reklo bi se da im je receno da ga sto glasnije podrzavaju, pa da kasnije ova spasilacka vlast eventualno moze da pomiluje svoj narod i ne posalje ga u vojsku.
Od vojske nema nikakve koristi! Vojska je u SFRJ služila da podobni imaju dobre plate, stanove, kuće. Služila je da sinovi podobnih za vrijeme vojnog roka dobiju činove, polože vozački za sve kategorije a ne plate ni dinara. Služila je za prevaspitavanje djece nepodobnih. Kad je došlo do belaja, 90 % aktivnih oficira je uteklo. U svim ratovima, pobjednici su bile paravojske! Regularna vojska je uvijek nastradala, progonjena, suđena...
основно људско право од Француске револуције је , да народ може и мора срушити администрацију која постане тиранска , оружијем. А ко би то могао да сруши тиранију , када више од половине грађана не зна да рукује оружијем ( није служило војни рок ) , а администрација има цео апарат силе који плаћа ( полиција и војска )...мислите о томе
Ko god hoce da sluzi, moze i danas. Napred patriJote, prijavite se dobrovoljno!
Apeli za obaveznu vojsku su izraz mrznje prema normalnim ljudima kojima treba uzeti (bar) godinu dana zivota i sposobnost samostalnog i kritickog razmisljanja bas onda kad im je najpotrebnija da prave zivotne izbore.
Ja sam odsluzio godinu dana JNA i protiv svoje volje ucestvovao u dva rata, 1991 i 1999, pa znam sta govorim.
Резултати су такви јер овде гласају средовечни аутошовинисти, а не млади људи на које се ово питање односи. Питајте њих, младе људе, да ли би служили својој држави па ћете видети како горепоменута друга Србија скичи у коментарима. Уосталом, зашто се боје референдума?
Zamolio bih isprane mozgove koji su sluzili Titu da ne sole pamet po internetu tipa vojska cete dovesti u red ,da ne igra igrice i ostale budalastine !
Dovoljno je sto imate tu mogucnost da ucestvujete u odredjivanju ko ce da nam bude predsednik - pa se vidi sta ste izabrali !
Slazem se da treba imati profesionalnu vojsku ali obavezan vojni rok naravno da NE!
Onaj kome je potrebna vojska da bi ga naucila redu i disciplini je najblaze receno osoba slabijih kapaciteta. Proveo sam 12 meseci u vojsci - najgluplje potroseno vreme koje mi niko nece vratiti. Da se bar racuna u radni staz pa da bude manja steta. Ovako - hvala, ne hvala.
Treba vratit služenje vojske. Da smo devedes devete imali obaveznu sluzbu, ne bi se NATO dobro proveo na Balkanu. A sad je Bajden došao i neki americki srbski prijatelji mi zbore da je moguć neki novi napad uskoro jer nas taj covek patološki nevoli. Bolje nam je sad naoružanje još ako svaki muškarac bude vojno obučen rastu nam šanse. Ako dođe do toga ja se vraćem iz Švice sigurno za svoju domovinu!
pazi ovo... rokada ministra policije i vojske je napravljena jer bi bilo smesno da Vu Lin poziva na sluzenje vojske....
u zemlji gde ucenik ne postuje profesora tesko je ocekivati da neko ide u vojsku i sluzi drzavi i postuje staresine zar ne?
u zemlji gde niko nece da radi nego trazi stelu i kombinaciju i drzavni posao sve je postalo trulo do srzi...
ali jedna stvar me tesi jedan covek ima poverenje (bar se nadamo :) 750.000 ljudi sto znaci nihe sve tako crno...
Ja sam sasvim siguran da bi ste sve to isto ostvarili i da niste išli u vojsku.... Ponoviću: u vojsci se ne stiče disciplina. To se uči mnogo ranije kući.
muskarci koji navrse 14-tu godinu vojno su sposobni da vrate dug drzavi , prije bi se moglo razmatrati da li nam je srednja skola potrebna? Umesto srednje skole, po meni bi vece koristi imali od cetvorogodisnje vojske, a i devojke su vec sposobne bioloski za radjanje u to doba. Da je tako zaista i drzava bi imala neke koristi i ne bi nam se desilo osipanje teritorija, bela kuga, zapadne kerefeke i ostale nedace. Nasi pretci su sve to dobro znali , zato smo nekad bili jaki ko zemlja.
Izvlače se na ministre, na lošu vojsku, na državu, a u stvari je ovo generacija mekušaca koji ne mogu sami sebi ni pertle da vežu, a kamoli pušku da nose. Mamini i tatini sinovi ukoliko na njih spadne odbrana države kapituliraćemo prvog dana.
Služio sam JNA, dobrovoljni sam učesnik u svim ratovima, počev od Slovenije, pa preko Hrvatske, Bosne, Kosova i krize na jugu Srbije i ponovo ću ako treba. Ovi što pričaju protiv služenja vojnog roka su ili strani plaćenici ili sekaperse.
Vidim da se marko bas pronasao u mom komentaru. Nije najveci uspeh sluziti vojsku ali su me disciplina koju sam tamo stekao a ljudi koje sam tamo upoznao naucili odn pomogli da napravim najveci uspeh u svom zivotu. Vodim dobru privatnu firmu, troje dece, brak...
Ko zna gde bih danas bio da me vojska nije presekla i restartovala. Verovatno bih ziveo kod mame i tate kukao na vlast kojq god da je i bili bi mi svi krivi. Vojsko hval ti na samopouzdanju koje si mi dala, na svim obukama koje sam imao priliku da prodjem i na svim ljudima iz srj koje sam imao prilike da upoznam.
Nek vojsku obavezno sluzi svaki omladinac koji ima kriminalni dosije. Ako nekom treba disciplina treba njima (mada se celik ne kali hladan ali to je vec za drugu pricu). Postenu dobru decu ostavite na miru.
A s obzirom na nasu tehnolosku razvijenost, ne daj boze da zaratujemo. '99 smo se busali kako smo srusili par aviona a realnost je da su nas izbombardovali bez po muke i otrovali zemlju i narod za 10 generacija.
Bolje da te pare ulozimo u psiholosku pomoc rasturenim porodicama, traumiranoj deci i u borbu protiv porodicnog nasilja odakle svo ovo zlo potice.
Neċe da služe vojni rok. A imaju višak energije da se biju, piju,drogiraju igraju igrice...
U slučaju da nas neko napadne, svi će da pobegnu u inostranstvo.
Jebem te Srbijo.
Mislim da bi trebalo vratiti obavezno sluzenje, bez opcije civilnog sluzenja, i da traje punih 9 meseci, to je dovoljno za osnovne stvari u vojsci, ova druga varijanta je malo puno kada se sluzilo i do 2 godine.
Najvise zbog danasnje omladine (vecine), jer su zaista bahati za svoje godine, nemaju postovoanja prema starijima, i misle da su na vrhu sa punih 20ak godina ...
Po mom misljenju treba da se vrati obavezno sluzenje vojnog roka, prvenstveno zbog te dece, jer ce i oni jednog dana imati svoju decu, i treba da ih uce normalnim vrednostima, a ne da se deca delimicno vaspitavaju na ulici.
Stoga, obavezno sluzenje vojnog roka, da se nauci prvo disciplina, pa lojalnost, steci prave prijatelje sa kim se deli i poslednje parce hleba...
Covek je najranjiviji kada misli da je najjaci... A u vojsci toga nema, makar u moje vreme.
Svakakvih drugih gadosti ima, i koliko god je i meni licno to bilo besmisleno , dalo je razultata, i siguran sam da, da nisam sluzio redovnu vojsku, da bih bio drugaciji covek.
Apolitican sam, i shvatam da ovaj komentar moze da se povezuje sa politikom, ali zapravo, u mojoj glavi,je to stvar koju bi trebalo svaki muskarac da prodje, da bude kvalitetniji covek za okolinu, i za svoju porodicu apsolutno !!
Pozdrav za 021.rs
A da li si ti negde pročitao u mom postu da nisam?
Vidiš zbog takvih kao ti, koji sve što vide ili pročitaju, to urade samo površno, ide nam ovako kako nam ide.
PS. Ovde uopšte nije poenta o dobrovoljnom služenju već o obaveznom služenju vojničkog roka, zato ništa nisam ni pominjao, a uostalom nije na meni da nekom namećem svoje mišljenje.
Neko je pitao kojoj sluzbi sluzim? Svakoj koja je spremna da smeni ministre koji imaju dilove u trgovini oruzjem, i koji okopavaju polja marihuane. Neka bude i albanska. :*
Pa ovo je hit!
"Da su isli u vojsku kao mi po 12 meseci ne bi oblacili te uske farmerice koje ih cine zenstvenim a sto je jos gore ostecuju mosnice i smanjuju br spermatozoida."
Ahahaha
Moram primetiti da ovde ima mnogo isfrustriranih ljudi... Najveći uspeh u životu - vojni rok... A izgleda su i latentno homoseksualni... Nešto stalno spominju uske farmerice na muskarcima, pa bi hteli malo da se izoluju u samo muško društvo na godinicu-dve... Pa grupne spavaonice... Zajednički tuševi.... Ljudi 21. je vek ne morate u vojsku da ispunite svoje homoseksualne želje ;)
Normalno da omladini nepada napamet da ide u vojsku. Ako smo mi stariji bili debili oni nisu,ko hoce platis mu debelo i cao. Veliko NE i podrska omladine.
Naravno da smo rekli, nismo frustrirani konpleksasi kojima uniforma i oruzje trebaju zbog licne nesigurnosti, a i vaspitanje znamo da se dobija u porodici a posao mozemo lako da nadjemo umesto da cekamo da nam ga vojska dodeli i nemamo 12 meseci da bacamo jer zapravo imamo neke obaveze u zivotu. Profi vojnicima kapa dole, ovo se odnosi na ove wannabe "opake momke" koji bi vracali rok da kompenzuju nesto a ne znaju da mogu ici i dobrovoljno i da apliciraju za posao, sto ne cine ocigledno jer su jaki samo na recima.
Nitko od mladih nebi vojsku sluzio...danas ih nemozes naterati da ispred svog prozora pociste ono sto su oni zaprljali a kamoli netko drugi...mame im kuvaju krevete zatezu....skole upisuju.....cure traze(80%nesposobnih razmazenih internet frajera)....zar takvi da prizeljkuju vojsku red disciplinu..obuku....???Naravno da NE.....
I JOS DA DODAM na ovom portalu O21 ..je veliki broj koji se jeze i reže na samo S ..a kamoli srpska vojska........da je neka druga...vise bi pluseva dali........zato VOJSKU SRPSKU OBAVEZNO!!!!
Glasao sam za obaveznu dvonedeljnu obuku. Mislim da svako musko mora proci kroz to...ako nista, bar pribliziti osecaj odgovornosti, straze u 03 h...cisto da se vidi kako bi bilo to u stvarnom ratu. E onda prst na celo !
O profi vojsci nemam misljenje, jer ne zavisi od mene.
"Formacije
Da bi uveli obavezu ponovo, prvo da zamole US Steel da vrati istopljene tenkovske divizije i brigade...."
Otkud tebi takve "informacije"??? Ah, sigurno od kradikala i es(en)esovaca "pametnh" ko ti. Nemoj da ispadaš više sme[an nego što jesi. Već je odavno rečeno da smederevska železara topi ugljenične čelike a tenkovi se prave od legirnih. A tada je takođe i rečeno da se budale ne seju nego same niču....
Ne u vojsku koja je sve ratove izgubila.
Ne u vojsku kojoj popadaju svi avioni.
Ne u vojsku ciji oficiri idu u Hag.
Ne u vojsku koja ne placa ratne dnevnice.
Ne u vojsku koja salje tudju decu u rat.
Ne u vojsku koja se bahatila 50 godina.
Meni nije bila cast sluziti vojsku jer smo se ponasali kao stoka, prema lokalcima smo se ponasali kao prema indijancima. Pogodite gde? U Makedoniji i Kosovu. A ko hoce vec moze da sluzi vojsku.
Uvek kazem da kada se prica o budicim vojnicima treba uzeti u obzir njihovo psihicko i fizicko stanje, koje mora se priznati kod mnogih i nije bas na najzavidinijem nivou. Nije samo u pitanju da li se nekome svidja ili ne svijda to da se ide u vojsku.
Smatram da je prosto nemoguce za jednog fizicki inferiornog gradskog svilenog shonjicu nesposobnjakovica da odsluzii vojni rok od par sati a ne od par meseci. Eventualno kod takvih ukoliko, ne daj Boze dodje da se mora ici u vojsku dati odobrenje i da mu rodtelji budu prisutni pa kada zatreba keva da mu menja posteljinu a cale uvece u krevet da mu donese noksir ako mu se pripiski. Uglavnom da im se nadju kada zatreba, dok malo celjade ne stasa, recimo do svoje 40-50 godine zivota (ovo nevezano samo za vojni rok nego inace).
Isto tako pred pomenuti eventualni, ne daj Boze, odlazak u ne daj Boze vojsku, unesrecenog treba sto detaljnije ispregledati da ne rikne prilikom prvog trcanja ili da mu ne puknu noge. Novije generacije su sve neotpornije, bolesnije, krhkije i nestabilnije od generacija pre. Tako da medicniski pregledi treba da budu sto rigorozniji.
Lepo si ti to smislila Vojana, baš takvi treba da služe vojsku, mi da ih vaspitavamo u vojsci umesto roditelja, škole, kazneno popravnih ustanova , zatvora i uz sve to još i oružje da im damo pa da doživljaj bude potpun.
Koliko glupih komentara tipa moje dete neće ici itd. Pa pitajte to svoje dete šta misli, možda ono i želi u vojsku, možda ga to i zanima ali pored majke i oca sa takvim stavom ne sme da kaže. Znam lično mnogo mladih momaka koji kažu da bi išli. Vojsku ne vode vulini i nebojša iako su ministri. Garantujem da su oficiri i starešine casni ljudi i stide se takvih ministara, ogromna većina. I još mi nije jasno zašto ovde mnogi služenje vojske izjednacavaju sa ratom?
Moze vojni rok al samo za sendvicare. Velike su patriote, hoće da služe državi i velikom vođi? Lepo puške u ruke i šišaj brale, a mi ćemo da odsedimo ipak ovaj put fala lepo
Jedna stvar je lični ugao. Služio sam vojni rok i super sam se proveo. Upoznao ljude, naučio da bušim bunare, prečišćavanje vode. Malo gnjavaže sa desetarima i oficirčićima, ali ako to uzmeš kao iskustvo, jedan novi ugao na međuljudske odnose, onda ni to nije za bacanje. Pa onda upoznaš prosek ljudi koji žive u državi. Od nas 20ak u kasarni, četvoro nisu pričali srpski (tri mađara i jedan srbin :), Albanci su nešto natucali, ali su jako vešti fizički, pola vojnika je bilo nepismeno, sa po meni čudnim pogledima na svet (u se i podase, to je filozofija prosečnog saborca). Znači to je prosek Srbije, onda shvatite kako i zašto je ova država takva kakva je. A iz drugog ugla, ima država ima gde je obavezno služenje (Austrija, Finska, Danska, Grčka, Švajcarska u kojoj je obavezno posle služenja da držiš oružje u kući), pa sigurno ima razloga zašto je kod njih obavezno služenje. Hoću da kažem da su mi glupi razlozi za nesluženje vojnog roka to da je to propala godina, da se nema šta naučiti, da nećemo vojsku zbog ratova 90ih (a nemačka, austrija i ostali fašisti imaju svoje vojske). Ako je razlog da nemamo obavezno služenje to da nemamo para, i da bi bolja odbrana zemlje bila sa manje vojnika, ali više tehnologije, onda je to u redu. A da li će nas neko napasti ili neće, e to se nikad ne zna, pa okrene se u 5 dana geopolitika, zato sve zemlje sveta imaju vojsku, a vreme mira među ljudima neće skoro doći. I da, ako je obavezno onda za Žene i Muškarce da bude obavezno.
Sto kaze komsija bolje tri obroka u zatvoru i izlezavati se nakon premlacivanja pozivara nego jedan u vojsci sa besplatnim radom ljudima koji zidaju spomenik od 9 miliona eura u centru grada i grade prugu preko postojece od 90 km u ravnici pet godina.
Imali smo kao predmet odbrana i zastita pa prva pomoc i zastita mozda kroz redovno obrazovanje da se nauci nesto i o toj materiji a gubiti 3 6 ili 12 meseci u kasarni cista glupost.Plati one koji to vole.
Pa da.
Opste je poznato da su starije generacije muskaraca, koje su isle u vojsku i po 3 godine, tretirale zene kao ravnopravne clanice bracne zajednice, da su usisavali, kuvali, prali, peglali dok su zene bile u kafanama, isle po utakmicama, radnickim igrama itd.
Da bi uveli obavezu ponovo, prvo da zamole US Steel da vrati istopljene tenkovske divizije i brigade. Formacijski mora da se oformi bar 4 armije koje će biti opremljene. Armije se sastoje iz mešovitih divizija i u ratu kao što je bio onaj skorašnji u Nagorno-Karabahu morali bi da imaju po 100 skupih dronova po armiji, pa još bar 24 lovca po armiji, pa jurišnih helikoptera bar 40 po armiji... kad počne svaki dan po formiranju da se hrani 100 hiljada vojnika po 1000 dinara to je 3 milijarde dinara mesečno. Pa zagrejati kasarne 8 kvadrata po vojniku puta po 6 meseci. Iznos održavanja je isti kao što je bio i 1991. godine. Ako vojska nije u ratu, takav trošak bi nam smrvio ekonomskog tigra za godinu dana. Glasam ZA! Nek unište sami sebe. Još bi spojili razne sirotane koji bi onda čuli kako se živi na Dedinju i u krugu Dvojke. Pa kad krene građanski rat da se ljudski poubijamo tako obučeni.
Uskoro, u ovom zlu od države, dečiji plač će biti događaj. Kakva vojska? Da služiš pod nekim poludebilnim ministrom, i daješ sebe državi koja te laže, krade i pravi te idijotom. Ja ne znam kako vi, ali odavno sam postao svestan okruženja u kome sam. Kad god mogu da prevarim lopovsku državu, ja se ne libim da to uradim. Kad god mogu nešto da im ne platim, ja to i uradim. Odgajan sam drugačije, ali jednostavno ne dozvoljavam da me iko pravi magarcem. Dao sam ovoj državi više do sada, nego što ću od nje dobiti do kraja života. Ako imam nekog viška, daću za lečenje nekog deteta ili šta sl. U ovoj zemlji institucije su rasturene, i niko u njih više ne veruje. Zemlja nam je na umoru, a narod ne staje. Ne treba nam nikakve vojske, treba nam slobode i čestitih ljudi. Ništa više.
Kao neko ko je vojno lice (oficir) imao sam prilike da razgovaram sa desetinama mladih ljudi koji su izjavljivali da bi drage volje služili vojni rok, lično smatram da bi trebalo vratiti vojni rok, ali ne u formi kojoj je nekada bio. Trebalo bi da se služi 6 meseci, tri meseca opšte vojne obuke (rukovanje ličnim naoružanjem, osnovnim sredstvima, prva pomoć, reagovanje u različitim situacijama) i tri meseca specijalizovane obuke u različitim jedinicama (artiljerija, OMJ, pešadija...). Naravno, obuka, ali prava obuka , a ne čišćenje kruga kasarne po ceo dan. Da se razumemo, čistili bi oni i kasarnu, kupatila , spavaone, ali prvenstveno u vaspitnom smislu, jer današnja deca sve manje imaju vaspitanja, a posebno radnih navika. Zaboravili bi tada, šta je ustajanje u podne, već bi ustajali rano ujutru, kao nekada što se ustajalo, imali bi redove obroke i isplanirano dnevno vreme koje bi ih naučilo poštovanju obaveza i vremena uopšteno. Naravno uvek će biti onih koji suprotno misle od mene, ali većina onih koji su služili vojsku slozice se sa mnom, naravno ima onih i koji su imali loša iskustva ali u svakom žitu ima kukolja (mislim na starešine koji su bili odgovorni za njih).
Trebalo bi urediti da sistemski vojni rok moraju da služe svi koji su imali loše ponašanje tokom školovanja, svi koji imaju dosije u MUP-u, svi koji nisu vaspitavani u duhu savremene porodice i demokratije i nisu usvojili osnovne ljudske vrednosti, sv koji su naudili drugima...Eto, tu bi oni mogli da se još na vreme prevaspitaju i osete teret odgovornosti i usmere se ka odbrani pravih vrednosti.
Da su isli u vojsku kao mi po 12 meseci ne bi oblacili te uske farmerice koje ih cine zenstvenim a sto je jos gore ostecuju mosnice i smanjuju br spermatozoida.
Izbegavanje sluzenja zbog ovog ili onog je glupost. Sluzi se drzavi a ne predsedniku. To je samo izgovor vas plasljivih. Ja sam 99 god otisao u vojsku i rat sa 18 godina nisam pitao ko je predsednik i da li ga volim ili ne. Sluzio sam drzavi i narodu i jednog dana cu ponosno svojim sinovima pricati o tome, a necu bezati iz prostorije kao civilni vojnici kad neko pocne pricu o vojsci. Stabon da prica kako je bio spremacica u vrticu i izasao sa cinom tetkica 1 klase
Pa nije vojska institucija da uci muskarca da bude covek. Bas suprotno - VOJSKA je institucija koja treba da nauci kako da covek ubija coveka!
Ja kada sam sluzio onu staru vojsku - zaduzivao sam i pistolj. Jedno od pravila na strazi je bilo , da ako pucas moras da pogodis , ako promasis ides u zatvor.
Po meni bi najbolje resenje bilo, da svi koji hoce da rade u drzavnim institucijama pre zaposlavanja da moraju da odgule 1 g vojske. Ako dodje do bilo kakvog konflikta da imaju ratni raspored i da se oni prvi rasporedjuju na frontu jer oni direktno dobijaju pare iz budzeta.
A svi ostali koji rade kod privatnika da nemaju nikakvu obavezu.
Ja bih radije, umesto obaveznog vojnog roka, uveo predvojnicku obuku, u sklopu koje i obuku za postupanje u vanrednim situacijama i elementarnim nepogodama, kao predmet u drugom polugodistu zavrsne godine srednjih skola. Taman dovoljno vremena za to.
Ovakva vojska kakvu ovi zamišljaju je na nivou od pre 100 godina.
Mogla bi da ratuje ukopana u rovovima - takođe pre 100 godina.
U svemu zaostajemo pa i u vojsci i u razmišljanju bar 100 godina.
Nato može da vodi zvezdane ratove, a ovi bi da mladima oduzimaju dragoceno vreme koje će trošiti u ruševnim kasarnama, iscepanim uniformama, bez higijene i najbitnije, uz prinudu.
Okruženi smo Natom sa svih strana. Vojska nam generalno i ne treba jer ništa ne možemo.
Ratovi se više ne vode u rovovima, sada su na internetu, u ekonomiji ili u ekstremnom slučaju, biće bespilotnim letelicama.
Ovo je zanimljivo sa psiholoske strane. Taj neko ko daje instrukcije botovima veoma perfidno daje upute. Ako bi procenat bio obrnut - da vise od 60 procenata zeli da sluzi vojni rok - bili bi provaljeni. Ovako - aktiviraju se na kljucne reci.
Da zakon postoji i da je obavezno niko se nepita nego izvrsenje a sad drugo jel potrebno i ko to da plati, da gubis godinu zivota jeste al nekom je pruzalo I pogled drugaciji na zivot, da bude profesionalna i da ti isti budu rezervisti i da imaju dobro placene poslove jer su za rizik uvek spremni, kao teritorijalna odbrana sto je bila kod nas, to sto u filmovima americkim imaju nacionalnu gardu a ostali nek zive svoj zivot koji nemaju takve afinitete
Dane, Dane, jadan je taj muškarac i njegova familija ako do vojske već nije naučio kako da se ponaša i disciplini.... U tom slučaju ga svakako ni vojska neće naučiti.
A totalno ste u pravu da smo mi uvek obrnuti, ali to je zbog toga što smo mi ovde malkoc drugačiji od onih dole. Lepo da mi napravimo sebi našu državicu Vojvodinu pa vi onda tamo dole radite kako vi hoćete a mi ćemo ovde gore kako mi hoćemo, a u međuvremenu se lepo slažemo kao dobre komšije ;)
PS Napisao bih vam ćirilicom, ali ajde siguran sam da znate latinicu a i mrzi me da pritisnem alt + shift....
Odlazak u vojsku smatram kao test izdržljivosti, a jačanju volje, a jačanju snage i borbe pre svega sa samim sobom, a nabitniju stvar koju vidim u služenju vojnog roka je disciplina. Tako da za mene su sve to dobre osobine za jednog muškarca i te kako za jaku ženu. Samo što danas su svi navikli da sve dobijaju na tacni, a pa zato i svako propada pre svega kao jaka ličnost... Sve same jadne osobe, spavaju do podne, a od podne mrze ceo svet, a dok im mama ili neko drugi pravi sendvič...
На свим другим порталима у Србији је обрнут случај,већина жели да служи. Приметио сам да ви из 021.рс заједно са добрим делом ваших читатача само терате контру свему на нашој јавној сцени,без обзира на то да ли је нешто добро,или не! Од када нема служења војске мушкарци су се збабили и постали мекани, јадни и бедни. Жене у њима не виде мушко! На крају крајева, зашто служење војске значи рат?!?! Ха? Служење војног рока треба да од мушкараца направи мушкарце, да имају дисциплину, да науче како да се понашају,а не да им супруге служе као робиње!
" Milica
07.01.2021 • 11:04
Čast?
Nekada je bila čast ići u vojsku i braniti otadžbinu. Nekada su momci stasavali u vojsci i postajali zrele ličnosti. Šta je to danas, pa mladi ne žele tu čast?"
Pa mislim, uzimate primere iz drugog vremenskog perioda.
Ali i tada nisu svi bili "pocasceni" sluzbom u vojsci.
Danasnji mladi , bar nekolicina iz ankete, su pametniji i znaju sta zele od zivota.
Zrele licnosi koje spominjete su odgajali ove druge mlade koji se kolju , mrze i divljaju.
Ta militantna psihologija ne radi nista dobro coveku, postoje drugi primeri i nacini da se covek ponasa i zivi skladno i lepo.
Vojska (rok) je nebitna, siromasna i nepotrebna za zivot. Ratove smo izgubili. Zemlja je raspad.
Cast je zavrsiti fakultet, imati dobar posao, biti dobar prema komsijama, bit solidaran, human,
pristojan, pametan i primeren. Cast je ziveti dobar zivot kao dobar covek.
Vojska ti to ne pruza. Usiljena disciplina je glupa stara metoda "stasavanja u licnost".
Zašto da idu.Da nauce da rukuju oruzjem? Vulin Stefanovic i ostali koji nisu ni videli vojsku traze da se suzi vojni rok.Mnogi roditelji vojnika iz devedesetih ne znaju gde su im kosti dece.
Vojni rok treba da se prizna kao radni staz,svima koji su sluzili. Oficiri i podofic.provedu osam sati rada u kasarni a vojska Guli 24h godinu dana i nema staz za to, koja je to nepravda.zato mladi ljudi se i bune.
Vojni rok je potreban ovom društvu ali ne u formi kao nekad da ti uzme godinu dana bez veze. Neophodno je da se prodje osnovna vojna obuka ali i ozbiljna obuka za vanredne situacije i elementarne nepogode, 3 meseca dovoljno. Pokazalo se da nemamo društvenu odgovornost i ne znamo da reagujemo u kritičnim situacijama, a razmaženost i bahatost nas upropastiše.
Nekada je sa pravom nekada, nekada se verovalo u svasta, danas je danas i danas smo pametniji za iskustvo od nekada.
Ne znam zaista u 2021 godini kada svet ima bespilotne letelice i vestacku inteligenciju da salutira Vulinu, Stefanovicu?
Ko je posle svih ratova 90tih kada se videlo da smo sve samo ne drzava spreman ponovo da bude topovsko meso u nekim zardjalim tenkovovima?
Da li da vas podsetim da su dvoje gardista, mladih ljudi na sluzenju istog tog roka ubijeni kao psi i ne samo sto se jos uvek nista zvanicno ne zna nego sto je drzava pokusala da dokaze da su se medjusobno poubijali, sreca pa su strani vestaci to opovrgnuli. Da li treba da Vam spominjem Kosare i slanje mladih da izginu uzalud, mogao bih do sutra draga Milice.
Neka hvala Milice.
Srecan Bozic svima koji slave 14 dana kasnije, valjda cemo jednog dana uvesti Milankovicev kalendar i pridruziti se normalnom svetu.
Deca su upravu, za vreme sluzenja treba platiti minimalnu nadoknadu kao u radnom odnosu i upisati radni staz. Posto ni ovi koji primaju platu kao profesionalni ne rade mnogo vise samo su sa vremenom instruisani za odredjene obaveze i duznosti. A realno je da vec jednom drzava ima neke obaveze prema gradjanima kako im isti nesluze samo za glasanje i placanje poreza bez ikakvih obaveza i pravdanja poklanjanja narodnog novca kako kome pasne da bi se reklamirao kao humanitarac. Misljenja sam iz zrelih godina da deca i nisu svesna koje sve kvalitete licnosti sazravanja i obuke donosi vojni rok ne duzi od sest ili osam meseci
Sluzio sam vojsku 12meseci i bilo mi je 75% zanimljivo i korisno.
Moji sinovi oboje zele da sluze dobrovoljno vojsku iz zelje da nauce nesto o oruzju. Mislim da je dovoljno do 6meseci.
U svajcarskoj i izraelu idu momci i devojke sa ponosom da sluze. U svajcarskoj sluzenje vojske za cv znaci vise nego fakultet, ne mozes biti direktor banke bez odlusene vojske. Sve ovo mozete proveriti na netu.
Meni nije bila cast sto sam bio u vojsci vec katastrofa i izgubljena godina i tri meseca '84
Ovi sto bi sada isli kada bi dobili poziv samo ledja bi im videli.
Moja daca nece ici u vojsku , placam dosta poreza i nameta za profesionalnu vojsku.
Bacaju se pare u dzepove dajte za lekare i vojsku a ostali javni sektor krvopija sto nista netade smanjite im plate i eto novca.
Jedine koje je vojska mogla da "utera u red" su goveda koja roditelji prethodno nisu vaspitali. Kad takve generalizuješ kao "momke", samo razotkrivaš koliko su ti kriterijumi niski.
Nekada je bila čast ići u vojsku i braniti otadžbinu. Nekada su momci stasavali u vojsci i postajali zrele ličnosti. Šta je to danas, pa mladi ne žele tu čast?
Gde su sluzili vucic dacic bilin selakovic molim odgovor pa onda njihova deca da li ce sluziti vojsku pa naravno nece zato mrs vojska koja dozvoljava da je vode vulin i vucic ne treba da postoji
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Rekli ste: Ne pada mi na pamet da služim vojni rok
Autor: 021
Info
•07.01.2021.
•10:47 > 11:53
Komentari 154
g pen
Aleksandar
Pozdrav
pozz
Evo ja stvarno ne znam na koji način treba više ta deca da vam napišu da nam puca ona stvar za vaše ratove; tri sekunde pošto se nešto zakuva palimo odavde a vi radite šta hoćete.
Pera
Vanja Grubač
Misko
Bojan
Odlično, jedna čekam. Radije ću plaćati tuđu vojsku nego da trošim vreme služeći istu, dok pare idu na popove, političare i idiotske pokušaje srbovanja po regionu.
Nije
Limanac
Klasičan primer propalog Ligaša uz dodatni kompleks prema Limanu.
Generalno, nije loš čovek (onako, smatorela lujka), ali mnogo voli da lupeta po Portalu (dobro si ga provalio).
Sve u svemu, možeš ga “aproksimirati” i ne uzimati za ozbiljno.....
:))
Lemi
Milo Madacky
Ništa drugo
Milenko
Sinisa
Stefan
Vremena su drugačija, teže se živi, ali za onog ko hoće da radi, ima posla i može da živi pristojno..od mene toliko
Vladimir
Bole
Мирко
Limanac
Alo Grinch, još ‘79. je uvedeno 12+3!
Kakav si ti to metuzalem, kada to ne znaš?!?
Nije ni čudo što samo voziš bajs, kada su ti sigurno već oduzeli vozačku zbog matoritisa!
:))))))))))))
/
pa ti si povrsan cim tako navlacis mladice ne upoznavajuci ih sa cinjenicama.
ja jesam mnogo veci strucnjak nego sto si ti ikada bio staresina.
podseticu te da su ovi sada koje spominjes deca tvoje crvene burzoazije i sluzbenici bie.
podseticu te i da su neki sadasnji gradonacelnici i celnici u jp bili istaknuti u limanskoj omladini i vodili marseve u cast dana mladosti-sve pod satorima i u uniformama.
ko je sada povrsan?
/
da li ste jos uvek za odlazak u vojsku
ili lazete da vam je bilo fino 24 meseca pod bromom u njoj?
a ti staresino, tim desetinama koje si anketirao, da li si predocio koliko je trajao obavezni rok
g pen
Samo posmatram
To vrlo verovatno znači, da vam u vojne knjižice nisu upisali provedeno vreme na ratištu, što je za zaposlene značilo da nemaju potvrdu o izostanku sa posla, a za sve zajedno, kao i da niste bili mobilisani.
g pen
Mmqx
Dragan
Petrovaradin
To što su rođeni i odrasli u Srbiji i imaju samo srpski pasoš, to ne igra nikakvu ulogu.
Dovoljno je meni što sam to i slično slušao 2 puta 90ih iako bi normalan čovek očekivao da se za to nema vremena na prvoj liniji, ali znaju se prioriteti.
No, dok ovi, koji su nas 90ih sa sendvičem slali napolje, a danas sendvičem podmićuju svoje beskičmenjake, oblače i vedre, sigurno neće ići.
Realista
Država je jaka onoliko koliko joj narod veruje, onoliko koliko je narod poštuje, onoliko koliko pruža narodu. Ako uzima daleko više nego što pruža, ako svojim postupcima narušava poverenje u sistem i srozava poštovanje prema institucijama onda se država urušava.
Državu čini teritorija, narod, sistem i vojska. Teritorija i narod su nešto o čemu se ne diskutuje. Vojska koja može da odbrani narod i teritoriju je neophodna, tako da o njenoj potrebi ili ne ne treba ni diskutovati, ali o eventualnim reformama se može govoriti. Ako narod nije zadovoljan preostaje još jedino sistem, ili ljudi koji ga vode.
Ova anketa je samo pokazala da sistem ili ljudi koji ga vode ne zadovoljavaju potrebe države.
Komsija
Petrovaradin
Podbarac
Ali moji razlozi nisu isto što i državni-narodni-...ird., samo kad sam bio u dobu za vojničenje, fućkalo mi se za njih.
Daklem, nije to u pitanju - šta narod oće ili neće, tj, da li bi klinci u vojsku.
Pitanje je da li treba?
Da li je opasnost od rata nestala na planeti Zemlji ili barem u okolini? E pa nije.
Znači treba nam voska, teli to ili ne. Na kraju krajeva, mnogo toga "treba", a ne treba, mnogo toga je promenjeno ili zabranjeno, jer je "politički korektno" ili traži to EU, i opet niko ne pitao narod.
Jednom, pred kafanom reče nešto komšija (bivši vojnik inače) - tačnije, postavio je pitanje:
"Koja država ima najveću vojsku?"
Mi krenuli da nabrajamo i da se svađamo da l' su Rusi ili Ameri ili Kinezi... On nas prekinu, gutljaj iz flaše, pa reče samo: "Najbogatija.".
I to je to. Ona koja može da odbrani svoje, a i da ponešto štrpne.
A mi? Mi smo kao fini, a obaška i ne baš bogati, a nekako ni mira nemamo, jer neko bi stalno nešto da štrpne ili misli da može.
Mož' biti da sve to ima neke veze? Tolko.
Lazar
dule
Drago mi je zbog tebe, kao i zbog vojske. Ali vidis, ja imam iskustvo sa druge strane - civilno sluzenje. Ono sto je zanimljivo jeste da sam tokom civilnog sluzenja istovremeno i radio. Kao i jos cetvorica mojih drugara sa faksa. Pre podne smo isli na sluzenje, oko 14 bi dosli u firmu i giljali do otprilike 22, onda kuci na spavanje i Jovo nanovo.
Ono sto je zanimljivo jeste da smo se sva petorica pozenili, svi imamo decu, svi imamo posao, mislim da dvojica imaju i svoju privatnu firmu, u svakom slucaju primanja su nam visestruko iznad srpskog proseka.
Kao sto vidis, nama nije bila potrebna vojska kao tebi. Mi smo to uspeli i bez iste. I bas zbog toga, ko smatra da mu je potrebno moze dobrovoljno da se prijavi. Medjutim, nemojte zbog vasih potreba da nas ostale maltretirate.
P.S. Da ne bude zabune, ja licno ne smatram da je ta varijanta zenidba, deca, posao jedina ispravna. Svako bira svoju srecu. Ja sam samo hteo da objasnim ljudima da vojska uopste nije neophodna za tu varijantu.
Milenko
burekjesamosamesom
Pera iz bivseg DDR-a
Pera
/
sure, sure vojska disciplinuje omladinu.
a eno jedan titov pionir je upucao unuka a drugi je pokosio zenu na prelazu.
izgleda je do porekla kao sto vino zavisi od teritorije tako i mozak ovdasnjih gradjana
kako je u Svici?
07.01.2021 • 17:30
Treba vratit služenje vojske. Da smo devedes devete imali obaveznu sluzbu, ne bi se NATO dobro proveo na Balkanu. A sad je Bajden došao i neki americki srbski prijatelji mi zbore da je moguć neki novi napad uskoro jer nas taj covek patološki nevoli. Bolje nam je sad naoružanje još ako svaki muškarac bude vojno obučen rastu nam šanse. Ako dođe do toga ja se vraćem iz Švice sigurno za svoju domovinu!
Za tvoju informaciju 99te je bila obavezna vojska jos uvek i to 12 meseci, a 2000. ili 2001 je prvo skracena na 9 meseci pa malo kasnije i ukinuta. Cisto da se tamo iz Svice ne tripijes sta bi bilo da je tokom bombardovanja bilo obavezne vojske. Osim ako nisi ironican bio.
MomakNS
Pera
Krcko
Pan5er
Vidim da ti još nisi formiran. Inače, ljudi se ne formiraju, već vaspitavaju. A to čine pre svega roditelji, a potom učitelji i nastavnici. Vojska je zanimanje i nije za svakoga. Ko hoće neka se slobodno prijavi, a za to zaslužuje poštenu platu i beneficije koje uživaju policajci i žandari.
!
I skroz nas okruzuje.
Tacka.
Lepi
@Milutin
Dragi Milutine, u sukobu oko Slovenije nije bilo dobrovoljaca, oni su došli kasnije i to na drugi način.... tako da, jedino mogu reći da si bot, koji je ovde da “muti vodu”.
Лиманац
..а, шта си ти, боте снс-овски?
Heruvim
Devetar Cokulic
Igor
burekjesamosamesom
Gojko
Dođi ti samo derane s pozivom meni na vrata pa ćeš da kakiš samo tako.
Sa one strane Drine
Donkey Kong
Očigledno ne treba nikog ništa pitati već uvesti obavezan vojni rok.
Kakvi su sve izgovori i komentari, sve ne mogu da verujem.
Inače sam ratni veteran (dva puta), i u rat i nasilje ne verujem, ali volim svoju zemlju i ne daj bože da zatreba odazvao bih se ponovo.
Ljubinka
“Muškarci” su nam sve jadniji i jadniji. Sve sami mamini sinovi.
Edipovci koji se grle i ljube sa mamama do 35., a posle im sve nešto teško pada u životu.
Ranije su makar svi morali u vojsku, pa ih nekako to iskustvo dotera, al sad… sačuvaj Bože.
Сека Перса
Khm
/
nisi napisao da si te desetine savetovao da odmah sada mogu da se prijave na sluzenje tako da to nisam video.
poenta mog komentara je da se vi svi koji ste zeljni dobrovoljno prijavite onda ne bi bilo potrebe za obaveznim sluzenjem vojnog roka.
izvolite, niko vam ne brani.
ivica
Sluzis Srbiji a ne politicarima.
Sta ce biti sa ovom omladinom danas? Svi utegnuti u neke helanke idu po gradu,dal je musko dal je zensko ..
Light Up the Stage
Zastavnik Džemo
Vlada
Čekaj čoveče, jel ti sad očekuješ da se svi kolektivno pravimo da ne znamo kakvi beskorisni propaliteti i ulične siledžije završavaju u vojnoj policiji? Lepo je što su tebe malo uljudili i osposobili da funkcionišeš u društvu, to što su te ubedili da si materijal za razmnožavanje je malo i overkill ali ajde-de... Samo mi jedno nije jasno - odakle ti ideja da normalnim ljudima treba taj tretman uljuđivanja koji je specifično dizajniran za vas badavadžije i indijance?
Pevac
Mastodont
Ako ljudi neće da idu, može da bude obavezno kol'ko hoćete. Vidim solidno se primila bagra da još može nekog da natera u vojsku, ali lako se od toga može i odučiti.
Licemerje
M
skankhunt42
Hastali Šejtan
најед
samo kazem
Apeli za obaveznu vojsku su izraz mrznje prema normalnim ljudima kojima treba uzeti (bar) godinu dana zivota i sposobnost samostalnog i kritickog razmisljanja bas onda kad im je najpotrebnija da prave zivotne izbore.
Ja sam odsluzio godinu dana JNA i protiv svoje volje ucestvovao u dva rata, 1991 i 1999, pa znam sta govorim.
Лиманац
313
Marko
Dovoljno je sto imate tu mogucnost da ucestvujete u odredjivanju ko ce da nam bude predsednik - pa se vidi sta ste izabrali !
Slazem se da treba imati profesionalnu vojsku ali obavezan vojni rok naravno da NE!
Talac
Mravoljub
brka
u zemlji gde ucenik ne postuje profesora tesko je ocekivati da neko ide u vojsku i sluzi drzavi i postuje staresine zar ne?
u zemlji gde niko nece da radi nego trazi stelu i kombinaciju i drzavni posao sve je postalo trulo do srzi...
ali jedna stvar me tesi jedan covek ima poverenje (bar se nadamo :) 750.000 ljudi sto znaci nihe sve tako crno...
Tventin Karantino
Komentar ti dominira danas...:)
ЛеМи
Marko
?!
Sve ostalo je lupetanje
Blagoja
Singrrr
Vaki
Haos
Milutin
@Marko
Ko zna gde bih danas bio da me vojska nije presekla i restartovala. Verovatno bih ziveo kod mame i tate kukao na vlast kojq god da je i bili bi mi svi krivi. Vojsko hval ti na samopouzdanju koje si mi dala, na svim obukama koje sam imao priliku da prodjem i na svim ljudima iz srj koje sam imao prilike da upoznam.
BoeserWolf
Evo
A s obzirom na nasu tehnolosku razvijenost, ne daj boze da zaratujemo. '99 smo se busali kako smo srusili par aviona a realnost je da su nas izbombardovali bez po muke i otrovali zemlju i narod za 10 generacija.
Bolje da te pare ulozimo u psiholosku pomoc rasturenim porodicama, traumiranoj deci i u borbu protiv porodicnog nasilja odakle svo ovo zlo potice.
Vladimir
U slučaju da nas neko napadne, svi će da pobegnu u inostranstvo.
Jebem te Srbijo.
Vo(L)jnik
Najvise zbog danasnje omladine (vecine), jer su zaista bahati za svoje godine, nemaju postovoanja prema starijima, i misle da su na vrhu sa punih 20ak godina ...
Po mom misljenju treba da se vrati obavezno sluzenje vojnog roka, prvenstveno zbog te dece, jer ce i oni jednog dana imati svoju decu, i treba da ih uce normalnim vrednostima, a ne da se deca delimicno vaspitavaju na ulici.
Stoga, obavezno sluzenje vojnog roka, da se nauci prvo disciplina, pa lojalnost, steci prave prijatelje sa kim se deli i poslednje parce hleba...
Covek je najranjiviji kada misli da je najjaci... A u vojsci toga nema, makar u moje vreme.
Svakakvih drugih gadosti ima, i koliko god je i meni licno to bilo besmisleno , dalo je razultata, i siguran sam da, da nisam sluzio redovnu vojsku, da bih bio drugaciji covek.
Apolitican sam, i shvatam da ovaj komentar moze da se povezuje sa politikom, ali zapravo, u mojoj glavi,je to stvar koju bi trebalo svaki muskarac da prodje, da bude kvalitetniji covek za okolinu, i za svoju porodicu apsolutno !!
Pozdrav za 021.rs
Joja
Milenko
Vidiš zbog takvih kao ti, koji sve što vide ili pročitaju, to urade samo površno, ide nam ovako kako nam ide.
PS. Ovde uopšte nije poenta o dobrovoljnom služenju već o obaveznom služenju vojničkog roka, zato ništa nisam ni pominjao, a uostalom nije na meni da nekom namećem svoje mišljenje.
D.
Sale
Sluziti vojni rok onima koji su nas uvukli
u besmislene ratove gde smo na kraju izvukli deblji kraj,unistili ekonomiju ,razorili institucije...
Marko
"Da su isli u vojsku kao mi po 12 meseci ne bi oblacili te uske farmerice koje ih cine zenstvenim a sto je jos gore ostecuju mosnice i smanjuju br spermatozoida."
Ahahaha
Moram primetiti da ovde ima mnogo isfrustriranih ljudi... Najveći uspeh u životu - vojni rok... A izgleda su i latentno homoseksualni... Nešto stalno spominju uske farmerice na muskarcima, pa bi hteli malo da se izoluju u samo muško društvo na godinicu-dve... Pa grupne spavaonice... Zajednički tuševi.... Ljudi 21. je vek ne morate u vojsku da ispunite svoje homoseksualne želje ;)
JNA
Vojvosadija
Naravno
I JOS DA DODAM na ovom portalu O21 ..je veliki broj koji se jeze i reže na samo S ..a kamoli srpska vojska........da je neka druga...vise bi pluseva dali........zato VOJSKU SRPSKU OBAVEZNO!!!!
Zakleo se bumbar
O profi vojsci nemam misljenje, jer ne zavisi od mene.
@Radojica
Da bi uveli obavezu ponovo, prvo da zamole US Steel da vrati istopljene tenkovske divizije i brigade...."
Otkud tebi takve "informacije"??? Ah, sigurno od kradikala i es(en)esovaca "pametnh" ko ti. Nemoj da ispadaš više sme[an nego što jesi. Već je odavno rečeno da smederevska železara topi ugljenične čelike a tenkovi se prave od legirnih. A tada je takođe i rečeno da se budale ne seju nego same niču....
Asterisk
Ne
Ne u vojsku kojoj popadaju svi avioni.
Ne u vojsku ciji oficiri idu u Hag.
Ne u vojsku koja ne placa ratne dnevnice.
Ne u vojsku koja salje tudju decu u rat.
Ne u vojsku koja se bahatila 50 godina.
G pen
/
da li ste tim desetinama rekli da ako zele mogu da se sami prijave u vojsku?
niste? pa kak'i ste vi to onda staresina?
BulevarEvrope
Smatram da je prosto nemoguce za jednog fizicki inferiornog gradskog svilenog shonjicu nesposobnjakovica da odsluzii vojni rok od par sati a ne od par meseci. Eventualno kod takvih ukoliko, ne daj Boze dodje da se mora ici u vojsku dati odobrenje i da mu rodtelji budu prisutni pa kada zatreba keva da mu menja posteljinu a cale uvece u krevet da mu donese noksir ako mu se pripiski. Uglavnom da im se nadju kada zatreba, dok malo celjade ne stasa, recimo do svoje 40-50 godine zivota (ovo nevezano samo za vojni rok nego inace).
Isto tako pred pomenuti eventualni, ne daj Boze, odlazak u ne daj Boze vojsku, unesrecenog treba sto detaljnije ispregledati da ne rikne prilikom prvog trcanja ili da mu ne puknu noge. Novije generacije su sve neotpornije, bolesnije, krhkije i nestabilnije od generacija pre. Tako da medicniski pregledi treba da budu sto rigorozniji.
Hrvoje
BEZ VOJSKE NEMA NI DRZAVE.
Za koju sluzbu vi radite?
Milenko
T
Halion
Mlakonje
Valter
Nenad Ivankovic
Ns
Ftn
:/
Pa da.
Opste je poznato da su starije generacije muskaraca, koje su isle u vojsku i po 3 godine, tretirale zene kao ravnopravne clanice bracne zajednice, da su usisavali, kuvali, prali, peglali dok su zene bile u kafanama, isle po utakmicama, radnickim igrama itd.
Radojica
Teodor
Rasa sa salasa
Milenko
Vojana
Vox populi
Vojnik
Izbegavanje sluzenja zbog ovog ili onog je glupost. Sluzi se drzavi a ne predsedniku. To je samo izgovor vas plasljivih. Ja sam 99 god otisao u vojsku i rat sa 18 godina nisam pitao ko je predsednik i da li ga volim ili ne. Sluzio sam drzavi i narodu i jednog dana cu ponosno svojim sinovima pricati o tome, a necu bezati iz prostorije kao civilni vojnici kad neko pocne pricu o vojsci. Stabon da prica kako je bio spremacica u vrticu i izasao sa cinom tetkica 1 klase
cluffas
Ja kada sam sluzio onu staru vojsku - zaduzivao sam i pistolj. Jedno od pravila na strazi je bilo , da ako pucas moras da pogodis , ako promasis ides u zatvor.
Po meni bi najbolje resenje bilo, da svi koji hoce da rade u drzavnim institucijama pre zaposlavanja da moraju da odgule 1 g vojske. Ako dodje do bilo kakvog konflikta da imaju ratni raspored i da se oni prvi rasporedjuju na frontu jer oni direktno dobijaju pare iz budzeta.
A svi ostali koji rade kod privatnika da nemaju nikakvu obavezu.
Sram
Limanac
Dane, Dane, a da li si primetio i da narod generalno ne želi u vojsku do-god javnu scenu kreiraju našminkani radikali i vođa im?
/
pa sto niste glasali?
NS
Gramzi - Bagins
/
mozes slobodno i ti da se prijavis u vojsku pa da i ti imas tu cast. primaju u nju i milice.
mogu da ti komentarisem u tvom silu:
sta je to danas, oni koji za vojsku i ratovanje se ne prijavljuju vec poturaju druge u nju?
ne
Mogla bi da ratuje ukopana u rovovima - takođe pre 100 godina.
U svemu zaostajemo pa i u vojsci i u razmišljanju bar 100 godina.
Nato može da vodi zvezdane ratove, a ovi bi da mladima oduzimaju dragoceno vreme koje će trošiti u ruševnim kasarnama, iscepanim uniformama, bez higijene i najbitnije, uz prinudu.
Okruženi smo Natom sa svih strana. Vojska nam generalno i ne treba jer ništa ne možemo.
Ratovi se više ne vode u rovovima, sada su na internetu, u ekonomiji ili u ekstremnom slučaju, biće bespilotnim letelicama.
kasno
Jaa
NS
Mastodont
A kojih to portala, Kurira i Telegrafa? Maloumni bilmezi koji žele u vojsku nek slobodno šibaju, niko im ni sad ne brani.
Marko
A totalno ste u pravu da smo mi uvek obrnuti, ali to je zbog toga što smo mi ovde malkoc drugačiji od onih dole. Lepo da mi napravimo sebi našu državicu Vojvodinu pa vi onda tamo dole radite kako vi hoćete a mi ćemo ovde gore kako mi hoćemo, a u međuvremenu se lepo slažemo kao dobre komšije ;)
PS Napisao bih vam ćirilicom, ali ajde siguran sam da znate latinicu a i mrzi me da pritisnem alt + shift....
Petar
Wonder
Дане
Dragan Detelinara
Od moje kuće odbi'!
Salamander
Postavljeni su dezintegratori Srbije, ali oni ne znaju šta je to pamćenje naroda!
Nebro
Igor
Nikad vojnik
07.01.2021 • 11:04
Čast?
Nekada je bila čast ići u vojsku i braniti otadžbinu. Nekada su momci stasavali u vojsci i postajali zrele ličnosti. Šta je to danas, pa mladi ne žele tu čast?"
Pa mislim, uzimate primere iz drugog vremenskog perioda.
Ali i tada nisu svi bili "pocasceni" sluzbom u vojsci.
Danasnji mladi , bar nekolicina iz ankete, su pametniji i znaju sta zele od zivota.
Zrele licnosi koje spominjete su odgajali ove druge mlade koji se kolju , mrze i divljaju.
Ta militantna psihologija ne radi nista dobro coveku, postoje drugi primeri i nacini da se covek ponasa i zivi skladno i lepo.
Vojska (rok) je nebitna, siromasna i nepotrebna za zivot. Ratove smo izgubili. Zemlja je raspad.
Cast je zavrsiti fakultet, imati dobar posao, biti dobar prema komsijama, bit solidaran, human,
pristojan, pametan i primeren. Cast je ziveti dobar zivot kao dobar covek.
Vojska ti to ne pruza. Usiljena disciplina je glupa stara metoda "stasavanja u licnost".
milijan sretenovic
Lakic
Ns
mojeime
Nekada je sa pravom nekada, nekada se verovalo u svasta, danas je danas i danas smo pametniji za iskustvo od nekada.
Ne znam zaista u 2021 godini kada svet ima bespilotne letelice i vestacku inteligenciju da salutira Vulinu, Stefanovicu?
Ko je posle svih ratova 90tih kada se videlo da smo sve samo ne drzava spreman ponovo da bude topovsko meso u nekim zardjalim tenkovovima?
Da li da vas podsetim da su dvoje gardista, mladih ljudi na sluzenju istog tog roka ubijeni kao psi i ne samo sto se jos uvek nista zvanicno ne zna nego sto je drzava pokusala da dokaze da su se medjusobno poubijali, sreca pa su strani vestaci to opovrgnuli. Da li treba da Vam spominjem Kosare i slanje mladih da izginu uzalud, mogao bih do sutra draga Milice.
Neka hvala Milice.
Srecan Bozic svima koji slave 14 dana kasnije, valjda cemo jednog dana uvesti Milankovicev kalendar i pridruziti se normalnom svetu.
Junik
Komsa sa prvog
Sluzio sam vojsku 12meseci i bilo mi je 75% zanimljivo i korisno.
Moji sinovi oboje zele da sluze dobrovoljno vojsku iz zelje da nauce nesto o oruzju. Mislim da je dovoljno do 6meseci.
U svajcarskoj i izraelu idu momci i devojke sa ponosom da sluze. U svajcarskoj sluzenje vojske za cv znaci vise nego fakultet, ne mozes biti direktor banke bez odlusene vojske. Sve ovo mozete proveriti na netu.
Igor
Ovi sto bi sada isli kada bi dobili poziv samo ledja bi im videli.
Moja daca nece ici u vojsku , placam dosta poreza i nameta za profesionalnu vojsku.
Bacaju se pare u dzepove dajte za lekare i vojsku a ostali javni sektor krvopija sto nista netade smanjite im plate i eto novca.
Max
Trt
Jedine koje je vojska mogla da "utera u red" su goveda koja roditelji prethodno nisu vaspitali. Kad takve generalizuješ kao "momke", samo razotkrivaš koliko su ti kriterijumi niski.
Oto
Milica
Nole
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H