Na društvenoj mreži Tviter pojavio se snimak pružnog prelaza u Kijevu kod Rakovice gde rampe i svetlosna signalizacija ne rade, što dovodi u opasnost veliki broj vozača ali i ljudi koji koriste ovaj prelaz u svakodnevnom saobraćaju.
Inače, zašto ne objavite od svih tih nesreća, koliko je bilo krivice željeznice, a koliko vozača sutomobila i ljudi? Željeznica je delatnost sa najvećom mogućom kontrolom i proverom koja postoji u bilo kojoj delatnosti u ovoj zemlji. Mislim da bi bilo dobro da javnost zna koliko retko je krivica na željeznici. Branik može da se pokvari, ovo može da se uslika, ali prvi voz koji prodje će odmah javiti i kvar će u nakraćem roku biti saniran (do popravke vozovi se zaustavljaju).
Na tim brzim prugama ne postoje ukrštanja sa putevima u istom nivou, odnosno nema klasičnih prelaza ni sa rampama ni bez, znači isključivo podvožnjaci i nadvožnjaci, isto kao i na autoputevima
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Rampa i signalizacija na pružnom prelazu u Rakovici ne rade, a voz prolazi
Autor: Nova
Info
•12.01.2021.
•08:05
Komentari 4
inače
Bolt
1. Pao je sneg, ometaju nas vremenski uslovi!
2. Pa korona je, manjak ljudi!
jova limanac
9
Ali to nije sve u ekonomskom tigru " gde su rampe neispravne zaustavi voz, "
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H