Autor: Tanjug, Beta

Info
27.01.2021.
11:11 > 11:20
U 2020. godini Srbija je izgubila više od 53.000 ljudi, najvećim delom zbog korone, kaže ministar za brigu o porodici i demografiji Ratko Dmitrović.

Komentari 111

  • nebitna

    31.01.2021 01:31
    zamena teza
    I vama su najveći problem deca_ Mladi su problem a ne starci što su ovde uzeli sve. Stidite se..ovo ne treba ni čitati
  • Demagozi

    29.01.2021 22:57
    3
    @Bojan
    Nisi ništa "provalio" već uporno lažeš i potom novim lažima pokušavaš pokriti prethodne jer si patološki lažov. Slagao si da je laž da natalitet u Srbiji trenutno raste, slagao si da je trenutno "najniži u poslednjih 100-nak godina", slagao si da nije bezmalo isti kao u evropskim i severno-američkim državama, slagao si da "uzimam najveću cifru", slagao si da poredim Srbiju sa Kenijom, slagao si da time "pokazujem gde nam je mesto" a upravo je suprotno, slagao si da "štelujem argumentaciju za Norvešku" iako nisam koristio drugačije parametre u poređenju sa Srbijom niti ostalim nabrojanim zemljama, sve su poređene za isti period a ne da sam za pojedine uzimao periode koji meni odgovaraju kao falsifikat koji mi sada podmećeš, slagao si da sam ja slagao za opadanje u Norveškoj nakon što si ti taj koji je uveo drugačiji kriterijum samo za tu zemlju, mogao sam i ja uvesti da u Srbiji natalitet ne raste "blago" već "enormno" tako što bih namerno gledao brojeve iz vremena II sv. rata, a vrhunac ironije je što je fertilitet u Norveškoj upravo sada najniži u tih tvojih poslednjih 200 godina. Imaš obraza da ovoliko lažeš i potom licemerno druge optužuješ da lažu.
    Lepo sam napisao da meni verovati ne moraš, svoje lažljive i arogantne tekstove daj kvalifikovanom psihijatru na uvid i zatraži stručno mišljenje, ako nisi paranoidni šizofreničar pride pa misliš i da svi psihijatri rade za mene a protiv tebe, ne bi se trebao plašiti da potražiš pomoć i mišljenje stručnjaka.
  • Bojan

    29.01.2021 14:40
    @Demagozi

    A evo i te tvoje patentirane prepotentne histerije, nije ti dugo trebalo da pribegneš svom omiljenom potezu. Inače podaci za mnoge evropske zemlje su dostupni i za 200 godina unazad, tako sam te i provalio da šteluješ argumentaciju za Norvešku - a i za Švedsku, čisto da ne izostavim, u kojoj je 2000. godine stopa bila 1,56, a poslednjih 10 godina oscilira između 1,8 i 1,9, tako da si i tu debelo slagao za opadanje. Ostatak tvoje tirade se neću ni truditi da čitam, pošto smo ovde svi naučili da razlikujemo raspravu sa barem polunormalnom osobom od tvog uobičajenog mahnitog vapaja za pažnjom i lekovima.
  • gradjaninX

    29.01.2021 13:39
    Pa jel ovaj bot pokusava da kaze da Sabac ima ~4000 stanocnika ili da je >50.000 mladih preminulo od korone ili sta vec kad kaze da je korona kriva za njihov odlazak. Jel mu reko neko da su oni otisli van Srbistana, a ne na "nebo"?!

    A sa 400e, nek pravi on troje dece...
  • Voja

    29.01.2021 11:54
    Natalitet
    Kakva glupost da natalitet zavisi od pomoći države.Po toj logici bi Norveška imala po 5 dece, a isto imaju 1 u proseku.Taj trend sa porastom nataliteta je u zemljama trećeg sveta i oni koji primaju puno novih stanovnika iz takvih zemalja.
  • Demagozi

    29.01.2021 09:51
    4
    @Bojan
    Drago mi je da potvrđujete da ste najobičniji demagog koji nema mentalnu sposobnost da prizna svoje greške i kojeg istina uopšte ne zanima već samo da istera svoje pogrešno mišljenje.
    Da, promena od +0,09 jeste porast, nije i ne može biti opadanje čak i da je +0,01, zna se šta je porast a šta opadanje i kada sam napisao da je stopa "blago porasla" to tako i jeste. Vi imate potrebu da manipulišete i izvrćete podatke i napisano kako bi odgovaralo vašem već unapred formiranom, pogrešnom mišljenju a sa ciljem dnevnog političarenja a ne izvlačenja pouka i zaključaka i traženja rešenja, te tako sebi dajete za pravo da bezočno lažete kako ja "lažem" iako sam izneo lako proverljive podatke i činjenice. Ne uzimam nikakvu "najveću cifru", uzeo sam isti period od 10 poslednjih godina za koje su dostupni podaci, od 2008. do 2018. Manipulišete ponovo i to namerno da sam "poredio Srbiju sa Kenijom i Etiopijom", Keniju nisam ni pominjao a "slučajno" ste zaboravili da sam isto poredio i sa Švajcarskom, Norveškom, Švedskom, Kanadom, Italijom i SAD - birate namerno ono što vam odgovara i potom vaše lažljive reči i falsifikate pokušavate staviti u moja usta.
    Vama je potrebno lečenje. Već duže vreme ispoljavate ponašanje koje je nešto van arogancije i egoizma, a koje ne spada u normalno ponašanje punoletne osobe. A za to meni ne morate verovati, svoje lažljive, arogantne tekstove dajte na uvid kvalifikovanom stručnjaku i zatražite njegovo ili njeno stručno mišljenje.
  • Bojan

    28.01.2021 18:17
    @Demagozi
    Čekaj, znači promena od 0,09 je "porast" a razlika od 0,2 ili 0,5 nije razlika? Inače, što se Norveške tiče, stopa od 1,96 je bila najveća u poslednjih sto godina, a u poslednjih 30 je već padala do 1,66 pa se vraćala, ali razumem zašto uzimaš najveću cifru kad hoćeš da dokažeš nedokazivo. Ali dobro, barem si jasno pokazao gde nam je mesto, poredeći Srbiju sa Kenijom i Etiopijom, a sirotinju koja beži iz pustih sela po Bosni i Srbiji sa uvozom stručnjaka.

    Ćao G, šta ima?
  • Demagozi

    28.01.2021 16:04
    @Bojan
    Kao prvo, laž je da je laž da natalitet u Srbiji raste. Podaci o prirodnom priraštaju se najpreciznije gledaju po stopi fertiliteta, odnosno broju dece po jednoj ženskoj osobi. Od 2008. do 2018. ova stopa je u Srbiji blago porasla sa 1,4 na 1,49. U istom periodu, u Norveškoj je ova stopa opala sa 1,96 na 1,56 a u Švedskoj sa 1,91 na 1,76. Kako drugo, navedene stope jesu bezmalo iste, 1.49 jeste bezmalo isto što 1,56 i 1,76, kao što je bezmalo isto sa Švajcarskih 1,52, Kanadskih 1,5, Američkih 1.73 ili Italijanskih 1,29. Nije bezmalo isto sa Nigerijskih 5,3 ili Etiopskih 4,25. A kao treće, to što vi sada navodite se odnosi na migracije a ne na prirodni natalitet o čemu je tema, a naša zemlja, ne samo obzirom na nerazvijenu privredu već i na broj šovinista koji čak i pripadnike svog sopstvenog naroda koji su se preselili unutar iste države šikaniraju i nazivaju "dođošima" nema nikakve dugoročne šanse da kopira zapadne zemlje u migracionoj politici.
  • Bojan

    28.01.2021 14:14
    @Demagozi

    Kao prvo laž je da natalitet u Srbiji raste, imao je par malih skokova u poslednjoj deceniji ali trenutno je najniži u poslednjih 100-nak godina. Kao drugo, apsolutno nije "bezmalo isti" kao u tim zemljama, jer se rangiramo negde u donjoj trećini zemalja EU. Kao treće, materijalno stanje i ekonomska i pravna sigurnost možda ne utiču direktno nanatalitet, ali utiču na želju za životom u toj državi, pa sve te imućne zemlje koje imaju sličan problem kao bez problema mogu da uvezu 50-tak hiljada mladih ljudi godišnje, dok mi toliko gubimo povrh negativne stope rađanja. Zbog toga je cela ta priča o tome kako "nemamo samo mi taj problem" potpuno irelevantna, kad mi za razliku od njih nemamo nikakvo rešenje.
  • Sale

    28.01.2021 13:54
    Sa 32 godine sam dobio posao koji je iole siguran. Sada imam 40 godina i dvoje dece, mator sam da bih imao još dece, a želeo bih. U državi koja ništa ne radi da bi mladi ljudi imali bolju budućnost ne može se očekivati veći natalitet. Pred svake izbore SNS daje pare penzionerima (čitaj kupuje glasove), dok mladi ljudi ostaju bez posla i nemaju nikakvu pomoć od strane države. Dok traje ova pandemija penzioneri su primali redovno, bez dana zakašnjenja penzije, a radnici koji su ostali bez posla su prepušteni sami sebi. Pa ministre ko treba da rađa decu?
  • Goga

    27.01.2021 23:40
    @dobrivoje
    A kako stojimo sa sendvicima u Vojvodini i na Kosovu? Jel naprednjacka banda u Vojvodini pojede vise sendvica sa Matijevic podrigusom od Albanaca?
  • Demagozi

    27.01.2021 20:59
    Vidim većina ponovo nalazi neke svoje razloge, a koji se po pravilu vrte oko količine novca koju neko ima, ili dostupnost vrtića ili ceo sistem u kojem živimo. Prirodni priraštaj u Srbiji štaviše u poslednjih 10 godina blago raste a u zemljama čiji su građani veoma bogati poput Norveške i Švedske opada. Prirodni priraštaj u Srbiji je danas bezmalo isti kao u tim zemljama, iako su daleko bogatije ili imaju bolji društveni sistem. Ne znam zaista koliko puta treba ponoviti da materijalno stanje uopšte ne igra ulogu u prirodnom natalitetu, upravo bogate zemlje imaju nizak natalitet dok redom najsiromašnije imaju najveći. Nikakav pomak u materijalnom smislu niti neka promena vlasti neće ovo promeniti, razlozi za ovo leže u obrazovanju i kulturi pojedinačnih nacija gde su evropske i severno-američke po tom pitanju veoma slične.
  • ha!

    27.01.2021 17:21
    besplatno skolovanje
    moja deca su razmak u skoli 1 skolska godina - idu u istu skolu, pa opet ne moze mladje dete da nasledi udzbenike od starijeg, jer to vise nisu ni udzbenici nego neke pisalice i svrljanke! svake godine 15000-20000 za udzbenike po detetu, milina!
  • ///

    27.01.2021 16:58
    Nemojte vi nama da kradete decu iz porodilišta i socijalne službe da vršljaju, otimaju decu iz biološke porodice. Dajte pare roditeljima umesto starateljima.
    Lako je prikazivati neke tamo brojke o mortalitetu.
    Prikažite realne brojke koliko ste dece ukrali iz porodilišta i koliko je ta vaša socijalna služba otela dece.
  • Mlada zena

    27.01.2021 16:33
    Primanja su nam takva da ja i muz ne da ne mozemo da priustimo da odgajamo jedno dete vec nemamo para ni za jednu macku. Mozemo mozda jednu ribicu u akvarijumu. To je nas domet.
  • Živko

    27.01.2021 16:33
    Tako je to u lešinama od država nastalih od bivše SFRJ, izuzimajući možda Sloveniju.
  • Inspektor Višekruna

    27.01.2021 16:18
    Najveći problem
    Najveći problem srba koji žive u hrvatskoj su takvi kao dmitrović....
    Zakuvali pa zbrisali....
    I sada sole pamet!
    Problem sa demografijom je što porodice nemaju troje, nego jedno dete!
    Kao da sirotinji kažete da je problem što nemaju dovoljno novca!
  • Bećar

    27.01.2021 16:17
    Recept
    Što se ovaj Dmitrović sekira - recept je nadjen. Pa zar nije Vulin, čini mi se, pre koju godinu izvalio da će se vojska uključiti u borbu za povećanje nataliteta? Nije doduše rekao da li će po sistemu 'od kuće do kuće' ili metodom slučajnog izbora.
    Kakvi su rezultati tog projekta?
    Jel bilo ''postupi po naredjenju'?
  • Ns

    27.01.2021 16:13
    Troje
    Imam troje dece, ali ne zbog ministarstva i ne zbog politike.
  • Garison

    27.01.2021 16:08
    Drzava sve trci da pomogne, eto ne zna odakle da krene. Stavili bi oni i da je minimalac u Srbiji 2000€ , al eto ako ne pomaze u Norveskoj, nece ni kod nas sigurno...
  • bezobrazlik

    27.01.2021 15:58
    Je li moguće više i poroditi se bez traženja veze?
    Je li moguće poroditi se bez da se doktoru i ostalima tutne neki mito?

    Sram vas bilo "ministre"!
    Ćutite, da vas više ne čujemo. Ni jednu jedinu reč više ne izgovorite.
    Ionako ste plaćeni da ništa ne radite.
  • Milica

    27.01.2021 15:36
    zaboravili smo...
    Da deca nisu stvar politike, niti trebaju da budu
  • Orko

    27.01.2021 15:33
    recept za fertilitet
    1. Predsednik da raspusti vladu i da ostavku.

    2. Pozvati strucnjake poljoprivrede, prava, nauke, skolstva, kulture i ekonomije da vode drzavu od 6 do 12 meseci dok se organizuju slobodni izbori.

    3. Tokom tih vanrednih meseci, rasteretiti drzavne firme i sluzbe i urediti ih. Raspisati konkurs za nove zaposlene pre izbora. Prednost strucnoj spremi za dat posao. Oni koji ostanu bez posla da dobiju ranu penziju ili drzavnu pomoc dok se ne zaposle opet.

    4. Nezavisna struka koja privremeno vodi drzavu da podrzi agencije protiv korupcije. Agencija protiv korupcije da dostavi slucajeve od vaznosti nezavisnom pravu. Procesuirati odgovorne.

    5. Organizovati slobodne izbore.
  • Mama jednog deteta

    27.01.2021 15:32
    Nije sve u samo u novcu, iako je to jako bitan deo. Pitajte koliko mama je odustalo od radjanja drugog deteta nakon tretmana koje su dozivele na porodjaju, nakon sto su jedva svoju i glavu svog deteta izvukle. Razmislite malo i o tome, pa popravite bar taj deo. On u nekim stvarima i ne trazi pare, vec samo red i rad da se uvede.
  • Milojka

    27.01.2021 15:14
    Narode nezahvalni sta se bunite! Nije vam dosta sto Predsednik ne spava nocima od brige jel treba i decu da vam pravi!
  • Kimi

    27.01.2021 15:09
    Raselio srbe iz Hrvatske, a sada dosli na red srbi iz Srbije da ih raseli.
  • Li-man

    27.01.2021 15:05
    Ma nemoj...
    A zašto on nema 3 komada ???
    On ima stan, pun je keša, a neće troje.
  • Saldo

    27.01.2021 14:57
    Pare, ministre, pare, parkovi i prohodni trotoari nam trebaju a ne galens tvrđave i kladionice. Kada to rešite doći će i bebe.
  • Genije

    27.01.2021 14:48
    lako je resivo
    napravite da svaki blok zgrada ima vrtic i skolu :)
    park i igraliste
    sportske terene

  • dino badjo

    27.01.2021 14:45
    .
    Ne, ministre. Problem sto oni koji pozele troje dece nemaju sredstva ni za jedno dete.
  • Mile

    27.01.2021 14:22
    Najveći problem je što takvi ne idu u penziju već ostaju privremeno povremeno godinama...
  • dobrivoje

    27.01.2021 14:22
    Deca
    su sreća roditelja,ne rađaju se zbog nečeg ili nekog. Materijalno stanje je samo izgovor,moja rođaka u Švedskoj ima jedno dete jer je imala težak porođaj....
    Opšte je poznato da je natalitet viši u siromašnijim krajevima, uvek je bio nizak u Vojvodini a na Kosovu i Novom Pazaru viisok. Dole ljudi imaju drugaičji stav o deci.
    Pa nećete reći da se 80 tih godina teško živelo i nije se moglo imati više dece a po Vojvodini je tad isto bilo kritično.
    Generalno su ljudi sebičniji,treba o deci brinuti ,buditi se menjati pelene,jeste to naporno , pogledajte roditelje u školi,guraju se kad će dete da pošalju na eskurziju iako to puno košta i u normalnim EU državama tako reći ne postoji u tom obliku, pa samoda se odmor eod dece da budu sami da piju kafu i uživaju.
  • Ana

    27.01.2021 14:20
    Kvazi briga o porodici
    "Gospodine" ministre, ocito da zivite u nekom paralelnom univerzumu. Pre svega sprecite diskriminaciju prilikom zaposljavanja zena u reproduktivnom dobu - onih koje nisu radjale i mladih majki. Nemoguce im je posteno se zaposliti. Od jedne plate u Srbiji odavno ne moze da zivi ni troclana podocica, a kamoli petoclana. Kad se uslovi ispune, natalitet dodje sam po sebi. I sve dok natalitet kontinualno opada, price o dobrom standardu su samo bajke. Kad standard bude dobar, deca ce se radjati i to ce se u praksi vodeti i osetiti.
  • Krpa

    27.01.2021 14:12
    Cim neki ministar krene sa izgovorima, vreme mu je da podnese ostavku i ustupi mesto sposobnijem od sebe da taj problem resi. Zbogom Ratko Dmitrovicu!
  • Marija

    27.01.2021 14:01
    Evo ministre,ja cu da rodim i peto.Al kad obezbedis sve sto treba deci za normalno odrastanje.A sta si ti pruzio mojoj deci?Besplatno skolovanje mozda?Deciji dodatak?Letovanja ili zimovanja?Sta si uradio za zdravlje bilo kog Srpskog deteta,a da nije tvoje?I koliko para svima nama gradjanima ove nase drzave skidate mesecno za zdravstvo,a lecimo se privatno!? Zasto?
    I kome bre da radjaju zene vise od jednog?Socijalnim sluzbama?
    Sram vas bilo.I vas i sve ministre
    Obezbedite roditeljima bolje plate da mogu decu da odgajaju bezbrizno i zdravo,pa onda komentarisite zasto se radja samo jedno.
  • Bok

    27.01.2021 13:54
    Susjed
    Zaboravio sam jos da kazem da nije samo probelm u deci, trudncama, decijim dodacima, vec i u tome sto su ljudi poceli da razmisljaju sta ce ta deca raditi ovde kad odrasu? Atmosfera u drustvu je nezdrava i persktive nema. Ako ce se iseliti iz zemlje, onda bolje odma da se rode u inostranstvu da ne gube vreme dok cekaju drzavljanstvo, i tako...
  • Novosadjanka

    27.01.2021 13:54
    Prioriteti
    Pre svega sredite porodilista, obezbedite dostojanstvene uslove za radjanje, a ne da se zene kasnije vucaraju po decjim bolnicama, i ispravljaju porodjajne greske i po 10 godina. Pogledajte na sta lice domovi zdravlja i odeljenja pedijatrije, koliko kosta apoteka i privatni pedijatar kada se dete razboli. Kako do mesta u vrticu, kolike su subvencije za privatne vrtice. Stidite se. Koliko vasa deca imaju dece?
  • Boldrik

    27.01.2021 13:51
    Evo reseeeenja!
    Uvesti porez na nezenje koji ce iznositi tacno 100 evra vise od proseka alimentacije. Boze kako sam genijalan trebali su me zaposliti u tom ministarstvu!
  • mizanscen

    27.01.2021 13:48
    Nikad mi nece biti jasno kako ostatak sveta funkcionise bez srpske pameti i dovitljivosti.
  • Smrdijestina

    27.01.2021 13:42
    Jeftina demagogija za zamajavanje glupavog naroda dok se u pozadini pljackaju milioni.
  • Milan Filipovic

    27.01.2021 13:41
    Filke
    BRAVO ZA PEDJU!!!Nazalost malo je Takvih jer vladaju EPPropaganda i neznanje.
  • Ftn

    27.01.2021 13:37
    Www
    Ministre onda vas predsednik laze da se ovde dobro zivi! Volimo mi decu ali treba tu decu i hraniti oblaciti leciti!
  • Masha

    27.01.2021 13:23
    Ne treba da im pisete objasnjenja zasto u komentarima. Znaju oni dobro da je zivot nemoguc u Srbiji sa troje dece, ako posteno radis svoj posao. Problem je u tome sto on i njemu slicni znaju da se obracaju ovcama koje nisu u stanju da ustanu na nepravdu, vec sve trpe.
  • Joja

    27.01.2021 13:22
    Spustite se na zemlju malo da vidite kako narod zivi pa onda pricajte bajke.
    Lako je pametovati sa ministarskom platom, radnim vremenom od 8 sati (realno mnogo manje), sluzbenim kolima, vozacem i jos milion beneficija koje idu uz funkciju.
    Vi nebi izdrzali nedelju dana kod privatnika, a jos kad vam nakon mesec ipo dana legne mizerija od plate, obesili bi ste se!
  • Kejsicop

    27.01.2021 13:20
    Troje
    Ma ja bih imao i troje a ne jedno, ali nije do nas, več do političara. Nemojte da uvek svaljujete krivicu na narod.
  • Vladimir

    27.01.2021 13:18
    .
    Ovde je suludo i ziveti. A tek imati decu...rizicna avantura. Tata Vučko će sve da sredi uvozom migranata i deljenjem državljanstva. Nikakav problem.
  • pajo patak

    27.01.2021 13:17
    a da
    kao i vaši uzori iz 30-tih i 40-tih osnujete LEBENSBORN
  • Malena

    27.01.2021 13:14
    A da ja vas nešto pitam...
    Zašto ne podignete minimalac? Zašto ne podržite mala i srednja preduzeća da zapravo prijavljuju radnike na punu platu? Zašto premalo plaćate prosvetu i zdravstvo? Zašto ne gradite obdaništa? Zašto ne napravite mehanizam da se žene ne diskriminišu pri zapošljavanju na osnovu toga da li imaju ili planiraju decu, i da mogu da zadrže posao ako zatrudne? Zašto smanjujete primanja trudnicama? Zašto dozvoljavate da u porodilištima rade nesavesni mesari koji sakate žene na porođaju fizički i psihički?
  • Stole

    27.01.2021 13:11
    Ako vam je to najveci problem blago nama..
  • Lemi

    27.01.2021 13:11
    Podje***as narod ministre? Ako i treba, kad narod nije uhvatio motke i vas lopuze iz RSK i RS nije dobro izlupao, da ne kradete od 90ih do danas ovde gde ste dosli.
  • Majka jednog deteta

    27.01.2021 13:09
    Kako vas nije sramota?
    Samo vi kažite, ministre, koliko da rodimo? Troje. Da bismo rešili vaš najveći problem. I da ih imam desetoro, isto bih samo gledala kako da ih zauvek sklonim odavde zbog vas i vama sličnih.
  • Jedan

    27.01.2021 13:08
    Bivša ministarka zdravlja, sadašnji predsednik Vlade... Zaključite ministre sami!
  • ја

    27.01.2021 13:06
    предлог
    Уведите бенефицирани радни стаж за мајке са троје и више деце.
  • MiRa

    27.01.2021 13:01
    aaaa
    Ja cu ih petero roditi, ako mi Vi licno budete dali garanciju za novcana sredstva koja ce toj deci omoguciti osnovna sredstva za zivot, pri tome ne mislim na neki luksuz, nego osnovno, hrana, odeca, skolske potrepstine.
  • Dexter

    27.01.2021 12:59
    laz
    Prema njegovim rečima, povećanje dečijeg dodatka bilo bi značajno, ali kako kaže, to nije rešenje problema, jer da jeste, kako kaže, Norveška bi imala stopu fertiliteta pet, a ima 1,70.

    Za tvoju informaciju, ovde u Norveskoj nasi ljudi imaju skoro svi koje znam 2 i vise deteta.
  • Kuglager

    27.01.2021 12:57
    Najveci problem vaseg ministarstva ste upravo vi i vladajuca kasta. Zar ste zaboravili u vasem nasusnom ministarstvu koji tretman imaju trudnice i koji je generalno odnos drzave prema majkama. O nekom ulaganju u decu (nasu decu, ne vasu) da i ne pocinjem.
  • Pedja

    27.01.2021 12:57
    Cudna vremena - tuga
    Citam misljenje gospodina ministra, citam komentare gradjana i mislim se, gde je pamet otisla? Pitam se odakle toliko arogantnosti, gordosti, ponosa, bez stidljivosti, odakle toliko bede u svim tim ljudima. Postovani moji, mili moji, narode!
    Snaga i ponos ne dolazi iz drskosti i bezobrazluka, vec iz ljubavi i postovanja. Izgleda da ste nesto moj narode pobrkali, gledajuci rialiti programe, sponzoruse, mafijase, nasilne filmske i druge sadrzaje. Ne cenite znanje i trud, npr. naucnike i inzenjere, naucno-obrazovno-vaspitne programe sve ste to bacili u zapecak prasnjavog podruma, pa se pitate sto nam je ovako. Zivi i zdravi bili, zelim vam ljubavi i strpljenja, vratite se na put prosperiteta i spasenja. Znate Vi svi kako treba, samo se pravite nevesti. Kao u prici o cvrcku i mravu, svakom dodje zima, uzmi te se upamet dok ne bude kasno. Na moj komentar pametan ce se zamisliti, a onaj drugi smejati.
  • Sofronije

    27.01.2021 12:57
    @Maxa
    Siroti naš Maxo, kako je u Lazi? Piješ lekove redovno? Nemoj preskakati terapije, to bi moglo biti fatalno po tebe...
  • Nadja

    27.01.2021 12:54
    Evo mi imamo troje i upravo zbog vaseg traljavog nacina vodjenja politike smo se iselili iz drzave.
  • guslanje u ciklusima

    27.01.2021 12:41
    Šta ministra muči, da li im nedostaju motači kablova kod stranih gazda za platu od 250 evra? To je glavni razlog zašto ljudi ne žele decu, ne bi podneli da ih gledaju u pelenama na radnom mestu kada im deca odrastu. Neće niko moj ministre da radja topovsko meso za uzaludne ratove i robovsku radnu snagu. Nijedna zemlja u Evropi poslednjih 30 godina nije izložena takvom razaranju i sveopštem maltretiranju stanovništva. Stižu posledice a sa ovom navodnom i bedastom "ljutnjom" na narod se baš ništa neće promeniti na bolje.
  • Ns

    27.01.2021 12:39
    Uslovi
    Kakav ambijent za podizanje porodice ste obezbedili? Medijalna plata 370 eur, cveta kriminal na sve strane, korupcija, zdravstvo i prosveta obogaljeni, nasilje sveprisutno... O čemu mi pričamo ovde?
  • mile

    27.01.2021 12:33
    On je zlo I los covek, kako misli da ista uradi takav kakav je.
  • Mastodont

    27.01.2021 12:32
    @Лиманац

    Ti si kao i Ratko primer da o podizanju dece najglasnije dreče oni koji uopšte ne bi trebalo da se razmnožavaju.
  • Milica

    27.01.2021 12:31
    Strasno!
    Ministre, pa nisu deca igracke! Ili ako nemaju sta da jedu, neka jedu kolaca!
  • Alisa

    27.01.2021 12:30
    Strasno
    Au narode Srbije kakve ste vi debile izabrali da vam vode drzavu. Jadni vi. Prodali ste se prvo za 100 eura.sad za 60 za godinu dana..cena vam pada a vi gledate ..Kod nas su kolateralna steta mladi,porodilje,pametni. Jadna nam majka u naresnom periodu...
  • Maxa

    27.01.2021 12:28
    MINISTAR ZA PORODICU ?!?!?!?!

    Zar nikome ovakvo zvanje i funkcija ne zvuce malo nacisticki ?
  • Bolje ćuti

    27.01.2021 12:22
    Zbog njega lično i njemu sličnih - ne 3, ne 2, ne 1, nego nijedno dete!
  • Majka

    27.01.2021 12:21
    Gospodine ministre, majka sam jednog deteta i iskreno od srca pokajala sam se i to jedno sto sam rodila. Nemam ni prostora ni vremena da popisem sve razloge zbog kojih tako mislim.
  • Marina

    27.01.2021 12:16
    Hm
    Molim Vas Ministre, ne vucite me za jezik, prestanite da vređate i idite da se igrate sa unucima!
  • pape

    27.01.2021 12:15
    Eeeeee
    Pa kad ti i tvoja bagra sjašili sa nas, možda bi se situacija drastično promenila
  • Neko tamo

    27.01.2021 12:13
    Zar vi stvarno mislite da ljudi ne zele da imaju decu? Vi ste onda stvarno zalutali u taj resor. Pa kad rešite to da porodilje ne izgube sva prava koja su imale pre trudnoće i kad budete malo više poveli računa o opstanku porodica verujte da će se parovi odlučivati na širenje porodice. Ako 1 zena treba da ima 3 dece ti znači da ona ne moze da bude poslovno operativna u punom kapacitetu bar 10-15 godina. Vi kao da ne znate da se zene prilikom konkurisanja za posao diskredituju po pitanju majčinskog statusa. Običaj je da su svi prijavljeni na minimalac a razliku dobijaju u kešu pa kad odu na porodiljsko ostaju bez većeg dela prihoda. Jel se vi pravite blesavi ili ste stvarno toliko neinformisani? U oba slučaja treba da vas je sramota pozicije koju imate. Ima tu još materijala ali nema mesta a i nema kome to pisati.
  • ne nego

    27.01.2021 12:12
    A najveći problem mladih koji hoće 1 ili nijedno "umesto 3 deteta" ste vi i vaši partijski kompanjoni koji uništavate sve čega se dotaknete, pa tako i sve šanse i prilike za bolji život.

    Vi ste krivi za belu kugu, vi ste krivi za lošu ekonomsku situaciju, vi ste krivi za korupciju i kriminal, vi ste krivi što roditelji ne znaju da li će im dete "upasti" u obdanište, vi ste krivi za katastrofalno zdravstvo, vi ste krivi što se ne zna šta nas čeka sutra...
  • Anas

    27.01.2021 12:11
    Znači najveći problem je opet narod, tačnije žene. Menjajte narod!
  • Gorm

    27.01.2021 12:09
    Da, pa? Biće šta bude. Ne možeš nikome određivati koliko će dece imati, kao i da li će uopšte da ima decu. Ono što možeš, jeste da stvoriš sve uslove kao država. Pa kako ljudi budu hteli. Hoće - super, neće - njihova stvar.
  • Pera

    27.01.2021 12:09
    Nije student zapali zito
    Ne krazite krivicu u mladima i izgovore, vec radite nesto.
  • NIJE DA NECE

    27.01.2021 12:08
    NEGO NE MOGU
    Za troje dece i normalan zivot te porodice je potrebna i muzu i zeni plata od 100.000 din.
    i da cena stana od 100m2 ne bude veca od 50.000e.
  • istina

    27.01.2021 12:07
    vratiće se rode
    Koji si ti demagog? Film "Otac" je snimljen gde se vide rezultati vašeg rada.
  • Johnny

    27.01.2021 12:07
    ma nemoj
    Evo ja bih za pocetak da imam jedno dete, a kasnije jos jedno ali trebutna finansijska situacija je takva da jedva imam za hranu i da platim racune.
  • Sosa

    27.01.2021 12:07
    Nastavak laži...
    Pa onaj Djordje,što je išo 4 puta peške za Beograd, imo troje , pa ste mu ih oteli !!! Pa ljudi račanuju, ako imaju jedno,bar ce imati mogucnost da sacuvaju to jedno dete od socijalnih janičara!!! E moj ministre, gde ti živiš???
  • МилеНС

    27.01.2021 12:03
    Глупост на квадрат
    ја не верујеем колико је овај човек дрзак и колика је незналица за функцију која му је поклоњена?
    Алооо, "геније" , како хранити троје уста са мизерним платама??? Ја бих први желео још двоје деце али где живети, у гарсоњери на кредиту са платом 500€ и женином из аптив-а оптерећеном и кеш и стамбеним? Важно да су вама министрима дигли плате па је лако блебетати о породиљама као колатералној штети, о томе шта Срби желе или не желе. Крв нам бре пописте па макар ћутите не стајте на муку док пијете!
  • Rmr

    27.01.2021 12:02
    Zato što mladi pravilno shvataju da tu decu treba i othraniti i podići, a ne samo napraviti.
  • Milan

    27.01.2021 12:01
    Najveći problem Vas i
    Vašeg ministarstva je što stalno kukate i tražite izgovore jer Vas mrzi da radite! Mladi hoće da imaju troje dece, samo što je realnost takva da često imaju poteškoća da imaju i jedno, što zbog sve većeg procenta muško-ženskog steriliteta, što zbog manjka posla i sredstava. Mladi su izgubili mogućnost da odlučuju jer moraju da se bore i za to jedno, a to je bukvalno borba za opstanak i produženje vrste. Založite se za mlade, ne možete ih stalno prozivati. Zahtevajte da vaše kolege u ministarstvu zdravlja i šire, osim sredstava za postupke VTO-IVF-BMPO, odobre i sredstva za izuzetno skupe analize u okviru tih postupaka kojima se uspešnost može podići i na 80%. Kada nešto pozitivno uradite, tek onda možda stičete pravo da kritikujete.
  • Boxy

    27.01.2021 12:00
    kakav egocentrik
    Njegovog ministarstva? Njegovog?
    To je višedecenijski problem ove zemlje i ove nacije, sistemski problem sa kojim se suočavaju i mnogo bogatije i sređenije evropske zemlje. Praktično, izuzev u Aziji i Africi, to je problem čovečanstva i još uvek dominantne zapadnoevropske civilizacije.
    Kulturni i civilizacijski obrazac se promenio, savremeni čovek je egoistično biće okrenuto hedonizmu.
  • U Srbiji

    27.01.2021 11:59
    Ma neće više da imaju ni jedno od kako je došao SNS.
  • Mina

    27.01.2021 11:58
    Zasto mora troje
    Zasto je problem sto nece da imaju troje dece? Ljudi jedva imaju mogucnosti i zrelosti za jedno a kamoli za troje. Uostalom planeta je i prenasaljena..ne znam cemu ti srednjevekovni stavovi da mora de se ima troje i vise dece....
    Da ne pricamo o neplodnosti kao hronicnom stanju vecine parova.... stres, zagadjenje vazduha kojima nas vi izlazete, los zdravstveni sistem.....vecina parova ce biti srecna ako budu uspeli u ovim vremenima i jedno da naprave. Tu spadamo i mi, daj bar jedno.....
  • *******

    27.01.2021 11:58
    Da li je?
    Ne gospodine ministre nije zbog korone, nego zbog otimacke politike vas i vama slicnih 30 godina unazad. Ovim tempom i eksponencijalnim rastom migracija i odlaskom iz vaseg bolje sutra i max 2-3 godine bice bolje, videcemo u narednih deceniju ili dve da ima se prepolovimo. Sto je na kraju u cilj, rasterati mlade i ljude koji iole razmisljaju svojom glavim, da ostanu samo botovi i penzioneri.
  • Bns

    27.01.2021 11:56
    Deca
    Koliko ministar ima dece?
    Neka svako krene od sebe.
    Podrzavam rađanje. Danas nisu samo ekonomske prilike te koje ograničavaju rađanje, već i ceo društeveni ambijent. Uvek je najlakše državu okriviti, no da li je to i u slučaju rađanja tako? Bilo je jedno zanimljivo istraživanje pre neku godinu na NS univerzitetu. Većinom su momci želeli da imaju porodicu, a većina devojaka je rekla da im to nije prioritet. Na stanje svesti država može tek posredno uticati, ali presudan uticaj ima vaspitanje i lični sistem vrednosti.

  • Комша

    27.01.2021 11:54
    Са нашим мизерним платама тешко је и са једним дететом.
  • Smartass

    27.01.2021 11:53
    Da parafraziramo izjavu:
    "Najveci problem mog ministarstva je to sto je dovelo porodicu do toga da ne moze da izdrzava troje vec jedno dete".
  • Ja

    27.01.2021 11:48
    Bez dece
    A neki neće da imaju nijedno dete. Kao ja na primer. Jedva sebe izdržavam, samo mi još neko drugi fali na grbači. Dete je danas luksuz.
  • Neko

    27.01.2021 11:47
    Samo kazem
    Da se ne lazemo, nasa drzava i narod su dotakli dno. I to debelo! Ratovi, sankcije a narocito kriminal i korupcija su potpuno opustosili zemlju. Tesko cemo se oporaviti, i ako toga i bude to ce biti pravo cudo. Zatrte su sve zivotne vrednosti (postenje, vrednoca, ucenje...). Bez toga nema napretka drustva, a toga nece biti dok se ne resimo kriminala.
  • Android 17

    27.01.2021 11:45
    Hoćemo, ali ne možemo da priuštimo. Sa dvoje ili troje dece ne može da se živi u stanu od 40 kvadrata (i sa jednim je nategnuto, naročito kada poraste), za veći stan treba barem 65.000 evra. Da ne pričamo o troškovima života, školovanja, novcu da se dete odvede na letovanje ili zimovanje (da ne pominjemo oba), itd.
  • Radojica

    27.01.2021 11:44
    Pitajte ovo
    Pitajte ovo:
    "Kako bilo ko da formira porodicu ako je svaka nedelja svakome radna?" Nedeljni ručak je osnova porodice u Vojvodini. Za stolom sam rindflajš i bečku sam video poslednji put 2000. godine. Moja poruka drugovima: ,,MRŠ od mene"
  • Dušanka

    27.01.2021 11:44
    Najveći problem Vašeg ministarstva je što mladi iz Srbije imaju po troje dece u Austaliji, Nemačkoj, Austriji, Kanadi...
  • BoeserWolf

    27.01.2021 11:42
    Ministar za porodicu....mislim da nije dovoljno da se osnuje samo jedno minisatrstvo
    Resenje je u osnivanju ministarstva za majku, pa ministartsva za oca, baka i deka neka idu u paketu, tad bi nam se doselilo 50.000 ljudi, ne bi nas "korona istrebljivala".
    Krkobabic obnavlja sela (sa istog pobegao sa ocem u Bg), a Dmitrovic ce nam spasiti porodice.
    Osnujte obavezno i komitete i komisije, tako su vas u partiji i sluzbi ucili decenijama
  • rale

    27.01.2021 11:40
    Za stan u kojem može boraviti porodica od troje dece treba izdvojiti oko 80 hiljada eur u NS ili 100 hiljada eur u Beogradu, koji su jedini i gradovi u Srbiji gde roditelji i mogu očekivati da rade za platu veću od 500 eur. Što ukratko znači živeti za posao i kredit i natezati se sa minusima do kraja života. Tako da reći da je problem to što roditelji neće da imaju troje dece ja sasvim suprotno od stvarnosti, stvaran problem je što ljudi ne mogu da žive tako da izdržavaju i to jedno dete i krov nad glavom.
  • Rajko

    27.01.2021 11:39
    Moj druže
    Najveći problem tvog ministarstva je što postoji a ne radi ništa i samo sisa pare!
  • Otkrivena

    27.01.2021 11:37
    topla voda
    O veliki ministre, jeste se zapitali mozda zasto mladi zele samo jedno dete?
  • Čarobni prašak

    27.01.2021 11:34
    Pazi molim te...
    Čuj njega - što ne pravimo više dece...pa nisu deca ukrasne figurice na polici, pa da ih ređamo jednu za drugom. Neka se on vrati u svoju Baniju, pa tamo drži predavanja o populacionoj politici.
  • problem

    27.01.2021 11:33
    Problem ministarstva je sto si na celu ti, a ne neko pametan i normalan.
  • Ludilo

    27.01.2021 11:31
    Haos
    Zasto oooo zasto gospodine Ministru? Da li smo jedina nacija koja nema potrebu za decom? Ne nego nas je vas sistem slomio i ne mozemo ni jedno dete da odgajamo a kamoli vise.
  • DonJuan

    27.01.2021 11:31
    Najveci problem tvog ministarstva je ministar.
  • Odluka

    27.01.2021 11:29
    Problem je moja odluka da nemam troje dece, a moj je i problem sto ta deca nemaju buducnost ovde? Pa necu da ih radjam samo da bi nas bilo brojcano bez ikakvih uslova. Da li se ovaj covek cuje uopste sta izgovara
  • Mama

    27.01.2021 11:28
    Možda je u problem u tome što oni koji donose mere smatraju da je problem u tome što ljudi "neće" da imaju više dece a ne pokušavaju da shvate zašto ljudi neće. Većina devojaka uključujući i mene bi želele da imaju više od jednog deteta ali imaju nestabilne porodične odnose. Opšta nesigurnost u porodici, na poslu i u društvu je često razlog za prestanak rađanja.
  • Saša

    27.01.2021 11:27
    Nije matematika
    Najveći problem tvog ministarstva je što si mu ti na čelu!
  • Che

    27.01.2021 11:27
    Najveći problem mladih je što nemaju finansijsku sigurnost za dvoje, troje i više dece.
    Ili nemaju posla pa na birou daju smisao službenicima.

    Ili imaju posla, od koga ne da ne može da se živi normalno u dvoje, a kamo li sa decom.
    Sledeći problem je životni prostor, stan itd itd.

    Toliko problema u zlatnom dobu...
  • Лиманац

    27.01.2021 11:26
    Опстанак
    Баш да видим ко ће да заскичи против ове изјаве. Човек је рекао неоспорну чињеницу. Све је почело доласком комуниста када је започета пропаганда за породице са мање деце, због услова у социјализму. Некима је „боље” да имају белог малтезера него дете, срамота.
  • S

    27.01.2021 11:26
    Bravo
    Pa od cega ce da finansiraju decu.Jedva se zaposle, nemaju stan, zive od kredita.Nema svako 15 plata, pa da je komotan.Dajte kao madjari beneficije za ljude sa vise dece.
  • Pera

    27.01.2021 11:25
    Sns maff
    vi ste pljackasi grobova...vama nije stalo do druge dece nego samo do vase..ovde se deca lece sms porukama dok vi pljackate na sve moguce nacine...delite nase pare svim nasim neprijateljima.treba vas na lomacu kolektivno.ovde je doslo vreme da se jedva prehrani i to jedno dete a kamoli troje.
  • Gazda Rajko

    27.01.2021 11:24
    (iz Montevidea)
    ''Da je bog hteo da imamo decu, imali bismo je.''
  • Zoran

    27.01.2021 11:23
    ideja
    Da nije problem u vama ? Razmislite političari šta ste napravili od 2003.godine !!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna