Buru u javnosti nedavno je digla objava EPS Distribucije da će putem posebnog ugovora od svojih potrošača preuzeti električna brojila i drugu priključnu opremu, koju su platili potrošači. Tim povodom oglasilo se i Udruženje za zaštitu prava potrošača Prosperitet iz Novog Sada, koje smatra da se još neke stavke nepravedno naplaćuju putem mesečnog računa za struju.
Imate Udruženja gradjana u Jevrejskoj 23 koji besplatno pomaze gradjanima da naplate potraživanja koja su placali uzalud, ti je stavka dva u tabeli Trošak garantovanog snabdevača?!? Sta god to bilo. Ne bih da ovde navodim telefone, samo idite tamo i ponesite racun i ličnu kartu za pokretanje postupka. Dobijate oko 18ak hiljada rsd po završetku postupka.
Pozdrav!
počev od EPS-a, preko vodovoda, grejanja i ostalih, neopravdano i nezakonito globe i to godinama. Mene, međutim nervira nešto drugo. Lepo je to što "Prosperitet" kaže ali, zar neka od tih organizacija za zaštitu potrošača koja ima svakako i pravnike u svojim redvoima, ne može da presavije tabak i da te lopove tuži, svako od nas će im dati ovlašćenje da nas zastupaju. Ovako se sve svodi na žalopojke koje nikome od nas ništa ne donose a oni na koje se odnose ih i ne registruju.
Bilo bi korisno da date praktične savete za stanovništvo u ovoj situaciji (za sve gradjane koji žele da se priključe akciji): kome da se obratimo i kojom vrstom akta. Akcija protiv nepravednih obračuna i otimačine mora biti masovna.
Sta bi sa pojeftinjenjem gasa?
Vodja najavio manju cenu po kubiku,jer ga jeftinije placamo.Nakon toga ne spominje ,vec kaze da ce biti niza cena prikljucka. Nigde nista,zaboravili.
Da sam na Vašem mestu nebih komentarisao nešto što ne znam.Kao prvo Informatika nema dežurnu službu, kao drugo ugovore o održavanju sklapa Vaša skupština stanara i kao treće Vi sigurno ne plaćate štampanje i slanje računa Informatike!
A što se tiče EPS-a, naplaćuju održavanje brojila koje bar dvadesetpet godina niko nije pipnuo. SVAKI KOMENTAR JE SUVIŠAN!
Da li mozete da analizirate i poreze na imovinu.Koliko puta placamo porez
na imovini,kamate,na osnovu kojih naduvanih cena stanova naplacuju porez,
zasto ne knjize ono sta pise na uplatnici itd.Gde god zagrebes u Srbiji imamo
sistemsku pljacku gradjana.
Ljudi iz udruženja za zaštitu prava potrošača ''Prosperitet'' su jedni od retkih, ako ne i jedini, koji imaju hrabrosti da se vođeni zdravim razumom i ogromnim iskustvom bore protiv mnogih nepravdi koje se svakodnevno događaju u ovoj neuređenoj i neregulisanoj nedođiji, koju nazivamo državom. Pomogli su mi ne jednom, nego dva puta da ostvarim svoje pravo na reklamaciju proizvoda, tj. garanciju, koju su prodavci pokušali da mi ospore služeći se raznim trikovima i lažima, u nadi da će običan čovek da odustane. Srećom ljudi iz ''Prosperiteta'' (da ih ne imenujem sad ovde) su me unapred uputili kako se izboriti i u tome smo i uspeli. Neizmerno sam im zahvalan na tome i divim se njihovoj hrabrosti.
I sta mi sad da radimo? Kako da se izborimo sa njima? Samo raste racun za struju i mi placamo i placamo. Stvarno se nadam da ce se nesto dogoditi i da ce morati da rade kako treba a ne da nam uzimaju pare i pune svoje dzepove. Nadam se da ce se stati na kraj korupciji. Jos i ne dozvoljavaju neki drugi nacin potrosnje(solarni paneli) vec smo primorani da koristimo samo njihovo.
Pogledajte poleđinu računa infirmatike tamo se naplaćuje izdavanje računa,naplaćuje se ako zgrada ima lift,naplaćuje se dežurna služba infirmatike,plaća se tekuće održavanje zgrade koje ne postoji.
Moram javno reci da mi je udruzenje potrosaca PROSPERITET sa Naselja jedino pruzilo pravu podrsku, a poslednje sam ih nazvao, kada mi je kurirskom sluzbom stigao polomljeni tablet i nisam mogao nikako da izadjem iz zacaranog kruga: prodavac, kuriraka sluzba, drzava, inspekcija... Hvala im i sada mislim da ovde u textu ima "mesa" za analizu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadsko udruženje potrošača objasnilo: Šta plaćamo na računima za struju, a nema veze sa potrošnjom
Autor: Nova ekonomija
Info
•31.01.2021.
•20:13 > 20:13
Komentari 21
Dragica
Pozdrav!
Ne
Neo
zunzara
Rade
Garica
Goran
Bibilibi
Pera
Karlovci
Mikan
Aleksandar974
Vodja najavio manju cenu po kubiku,jer ga jeftinije placamo.Nakon toga ne spominje ,vec kaze da ce biti niza cena prikljucka. Nigde nista,zaboravili.
Banjafuto
A što se tiče EPS-a, naplaćuju održavanje brojila koje bar dvadesetpet godina niko nije pipnuo. SVAKI KOMENTAR JE SUVIŠAN!
mikrob
Beda
maja
na imovini,kamate,na osnovu kojih naduvanih cena stanova naplacuju porez,
zasto ne knjize ono sta pise na uplatnici itd.Gde god zagrebes u Srbiji imamo
sistemsku pljacku gradjana.
NS domorodac
Miss
Marko
Dragan
Ig
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H