Info
21.06.2011.
12:02 > 06:56
U saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u ponedeljak popodne, kod Mosta slobode, poginuo je Milan Đonlić (1979) iz Sremske Mitrovice, saopštila je policija.  
  • gerilac

    25.06.2011 15:35
    50
    Nisam stručnjak, ali mislim da slika koju vidimo ne može nastati pri brzini kretanja oba vozila od 50 km/h. Neko je išao mnogo brže od toga. Naročito što bi pri toj brzini oba vozača kočila, pa bi brzina udara bila još manja. Video sam skoro udes zbog nedavanja prvenstva, pri brzini od 50 km/h -posledice odvaljene tablice. Juče sam prešao oko 550 km, po lokalnim i magistralnim putevima. U jednom mačvanskom selu, kamion mi je potpuno zauzeo traku nepropisnim preticanjem. Krećući se 50 na sat, ni jednog trenutka nisam bio u opasnosti, već sam ga lagodno i bez trzavica propustio. Nemojte ismevati ljude koji poštuju ograničenje, to je moja poenta.
  • 24.06.2011 12:31
    Hvala Bogu pa je ovde gomila onih koji SVE znaju. Da ste samo jednom u zivotu procitali zakon, znali biste da je otkrivanje identiteta maloletnika zakonom ZABRANJENO! Ali naravno da niste, posto vidim da jos uvek NE ZNAM pisete zajedno. A vidim da ste i radili uvidjaj na licu mesta, pa ste kompetentni da date konacni sud. Zalosno sto su ovakvi komentari jedne strasne tragedije... A policija bi mogla da se potrudi oko bitnijih pitanja u saobracaju, umesto sto sirotinji naplacuju kaznu zbog svetla i pojasa.
  • Pop

    24.06.2011 12:15
    U pitanju je montazni betonski zid star Bog zna koliko u kojega je udario auto tezak 1700 kg. Naravno da je pao kao lego kockica. Moj punto bi prosao kroz njega. Da su kola dosla iz sporedne ulice motor ne bi odleteo u tu stranu, a s obzirom na kom uglu je skretanje kola ne bi udarila u zid gde jesu vec oko 20 m blize mostu. Iz te sporedne ulice nema sanse da se izleti.
  • @

    24.06.2011 11:58
    Marko Sm - batara
    Da li si se prijavio kao svedok policiji na licu mesta? Ako nisi, da li si kasnije otišao do policije da daš izjavu,...

    Ajde objasni nama šta se dogodilo, za početak ko je odakle išao pošto kažeš da si sve video, a policija ne može da odredi sa sigurnošću.
  • srdjan

    24.06.2011 10:20
    I? Šta kaže policija? Ajmo novinari, hitro put pod noge, SUP vam je cca 1 km od Miletićeve
  • marko sm

    24.06.2011 09:37
    batara
    de niro znam da nisi kriv bio sam tamo video sve mogu da pricaju sta hoce i da zataskaju sve ali im savest nece nikad biti cista ako to urade pocivaj u miru druze moj
  • Bane

    23.06.2011 17:35
    ...
    Diskutujete o brzini motora, pogledajte slike sa drugih sajtova, BMW je prosao kroz BETONSKI zid , a sa 50kmh se nikako ne probija ... po polozaju vozila izleteo je sa sporedne ulice, u tom zidu bi zavrsio i da nije bilo motocikliste. U datom trenutku tu je mogao biti bilo ko. Kako je taj planirao da se ukljuci u glavni put tom brzinom , ako je isao glavnim putem u zid bi udario pod manjim uglom i isti bi ga samo odbio.
    Ja bi sudio onom ko je ovom dao auto sa 17 godina u ruke.

    DeNiro pocivaj u miru.
  • vozac10god.

    23.06.2011 16:25
    vozac 10god.
    Citajuci ove komentare morao sam da izlosim svoj a to da je strasno sta se desilo i da je jedan mladi zivot izgubljen a drugi unisten,sve se to moglo izbeci da su nam putevi bolje obelezeni i oznaceni,ali zivot mora ici dalje,sta mozemo kada zivimo u takvoj drzavi.Ja sam vozac 10 god i do sada nikad nisam imao saobracajku a vozio sam auto sa 18god.verovatno da se decak malo izivljavao sa autom kao i svi mi kada smo polozili vozacki,sud ce doneti PRESUDU ko je zaista kriv-ko je ucinio ugrozavanje javnog saobracaja!!!
  • dtvmjr

    23.06.2011 10:51
    JAOOO STA VAS BRIGA KO JE I STA JE I CIJI JE SIN I KO JE KRIV ILI NIJE !!! BAVITE SE SVOJIM ZIVOTOM!!!
  • I

    23.06.2011 08:21
    Stavite katanac na temu ovo više nema smisla!
  • Vladimir i Sandra Krasojević

    23.06.2011 01:31
    Iskreno Saučešće Porodici Đonlić
    Izuzetno smo svi jako potrešeni i ožalošćeni ovim tužnim vestima. Niko od nas i dalje nemože da veruje šta se desilo. Želeo bi u ime cele porodice Krasojević i Ivanuš da iskažem naše iskreno i duboko saučešće porodici Đonlić.
  • Jelena

    22.06.2011 22:04
    Pored svega sto sam danas prozivela,ovog trenutka sam skupila snage da napisem par reci jer sam ja bila verenica od nastradalog..Jedino sto cu da dodam na sve ove komentare je to da se mrtvi iz groba ne vracaju.Zao mi je tog decka sto je izazvao nesrecu,tata moze da sredi stvari i sve ali savest ako je covek ostaje dok je ziv,mladost je pred njim treba ziveti sa tim.Nek je svakom na cast,Umesto na vencanje,danas sam ispratila na vecni pocinak svoju prvu ljubav.Vreme prolazi bol ostaje.I oziljci u svima nama.Zahvaljujem se svima na podrsci
  • Dr

    22.06.2011 19:41
    šteta
    Koliko god tatin mali nije bio izazivač nesreće, tata je morao da zna da bi još tako zelenog neiskusnog vozača trebalo pratiti...pa to nije sramota.
    E sad dragi moj "tata", vidi kakvu si glupost napravio!
  • Pop

    22.06.2011 19:12
    Koliko ja znam U.J je vozio BMW serije 3, mislim Touring E91 koji je tezak oko 1700 kg, a poginuli Yamahu MT03 koja je teska oko 175 kg. Naravno da bi BMW oduvao Yamahu s puta i pri 50 km/h. Opet bio sam tamo i jedino mi je logicno da jw motor oduyeo prednost BMW-u, a da je ovaj izgubio kontrolu pri pokusaju da ga izbegne i da se zalepio u zid. Ne verujem, bar po tragovima koje sam video, da je ijedan brzo vozio, ali razlika u masi je ogromna. Motor je verovatno klizao po betonu. Tamo nigde nema STOP znaka. Idem tuda svako jutro kad ostavim cerku u skolici i u to sam siguran. Problem je sto nema iscrtanih linija na toj raskrsnici pa kola koja ili izlaze ili ulaze na taj sporedan put seku ulicu kako ko oceni da treba iako je meni jasno ko bi trebao kako da se krece. A klinac nije kriv sto mu tata ima besna kola. Tim putem se vozi na obuci za voznju pa je verovatno zato i resio da se provoza tuda. Na tom delu bas i ne moze da se razvije neka brzina, a ni sa sporednog puta jos manje. Ajd sad ko nekad nije i kao maloletan provozao kola bar oko kuce. Ja lico nisam, ali znam mnoge koji jesu.. A nije ni poginuli automatski divljak zato sto je bio motoras. Taj motor i nije bas klasa za divljanje. Jednostavno baksuz. Desava se
  • no name

    22.06.2011 16:39
    Svasta ce covek ovde procitati
    Svaki dan prolazim tim puten i na osnovu polozaja vozila na fotografiji nisam uspeo da utvrdim ko se odakle kretao i ko bi mogao da bude kriv. Citajuci komentare ovde stekao sam utisak da je kriv vozac automobila samo zato sto vozi "luksuzni" BMW ili je kriv motociklista samo zato sto "svi oni divljaju". Zasto tako generalizovati stvari? Pustite istrazne organe da utvrde ko je zaista kriv.

    Mali je vozio BMW serije 1 koji sigurno ne kosta vise od 10 000 eura tako da nije u pitanju nikakav luksuzan i besan auto.
  • Maja

    22.06.2011 13:39
    @Lala
    Da, Lalo meni je deda kupio auto kada sam napunila 23. Taj auto vozim i dan danas. Sada imam 27 godina. Automobil koji vozim je moja zelja Renault Clio 2. Super je! Malo troshi, imam ful gume, redovan servis, airbegove... Do sada ga nisam chak ni ogrebala... Pre toga sam vozila skuter koji i danas vozim... Moj tata ima svoj auto i nismo ga dobijali ni brat ni ja... rekao nam je jednostavno da taj auto nije za pochetnike i tachka!
  • serhignio

    22.06.2011 12:55
    A policija mudro ćuti....mlakonje jedne (ako napiošem šta su, nećete mi obkjaviti komentar), znaju samo da budu hrabri kad zaustave neke jadnike sa Yugom, Zastavom, i inom buranijom....
  • 501

    22.06.2011 12:53
    tatin sin
    Bez obzira ko je kriv, moraju imena da se saopšte u javnosti!!!
    I sada dobro kaznite vlasnika automobila, jer nije smeo da dozvoli da bilo ko sam sedne u BMW. Eto kako mi poštujemo zakone!? I hoćemo u Europu!?
  • JA sam JA sta te briga

    22.06.2011 10:59
    Zna se ko je
    Zna se koje U.J. kad bi se ljudi malo raspitali znali bi.....ja ga znam i licno.....lose mesto u lose vreme, U.j. je mozda isao samo da preparkira auto pa kao aj sa drustvom.....a ljudi nemojte pricati pre nego sto se policija oglasi................
  • LUDZBUNJEN

    22.06.2011 08:33
    BežiManijakVozi
    to u prevodu znači BMV , koliko znam nema slabašnog i sporog auta te marke. Sasvim sigurno to nije vozilo za vozača početnika . Nije mali broj nebaždarenih vlasnika BMWa ... valjda odredjeni profil ljudi bira takav auto . A silina udara definitivno pokazuje da je neko tu vozio prebrzo .
    U svakom slučaju maksimalnu kaznu za vožnju bez pratnje u takvom torpedu , kao i kaznu za vlasnika vozila ( verovatno roditelji , da ne nagadjam ... )
  • naklapala

    22.06.2011 08:18
    a izvin'te
    Kako je tom klincu uništen život, pošto vidim da svi pišete da su dva života uništena pa me to samo interesuje... vidim i onom malom što je ubio one ljude pre dve godine je život uništen... sad voza noviji auto, greota...
  • djtrale

    22.06.2011 07:31
    Dobar momak
    Pitam sledece: Gde je gradski oci snimak ovog dogadjaja kada su se hvalili na u Novom Sadu ima 600 (sest stotina) video kamera. Poginuli Milan Djonlic nije tamo neki manijak, covek je imao 32 godine, bio jako popularan disk-dzokej iz Sremske Mitrovice i svima je bio jako drag, prava medijska licnost. Ko je iz Sremske Mitrovice zna o cemu pisem. Dok ne bude valjanog snimka ili vestacenja, sve ce biti nagadjanja. De Niro, pocivaj u miru druze moj. Dj Trale.
  • Fitch

    22.06.2011 05:49
    dokle?
    Koliko bljutavih i neukusnih komentara. Kako možete ovo da objavljujete? Postali ste poligon za istresanje frustracija kojekakvih dušebrižnika i moralnih nakaza.
  • MileNS

    21.06.2011 22:29
    U poslednje vreme sve vise snaznih motora ima tablice unutar blatobrana, tako da se prakticno ne vide. Ovo im omogucava jurcanje bez opasnosti da budu snimljeni kada prolaze kroz crvrno (sto stalno rade na semaforu u Kamenici) ili dqa ih snimi radar. A jos nisam video da ih juri neki policajac na BMW motoru.
  • Mirjana

    21.06.2011 22:11
    IME...
    Dajte ime decaka, zasto se krije? Ovo je strasno..... Sinoc me nagrdi jedan komentator TJU...od kud znam da nije od starijih niko bio u autu...pa ne znam dragi gospodine, samo sam iz texsta 'O21' shvatila...nije ni bitno, samo znam da sada nemam ni podtexst...;(

    Iskreno saucesce familiji nastradalog.
  • dvl

    21.06.2011 21:39
    Poslednji put komentarisem ovu temu. Tvrdim da po zakonima fizike nije moguce da motor koji ide 150-200 ili 300 km/h i udari u auto koji ide bilo koliko odleti unazad 30-40m pogotovo sto motor ima oko 200 kg prazan. Isto tako fizika kaze da ako je auto isao 150 ili ne bitno motor je morao da ide znacajno sporije da bi odleteo u nazad. Jednostavno moram da iznesem svoje misljene u odbranu coveka koji na zalos nece imati sansu sam da se brani od optuzbi u komentarima da je sigurno divljao jer ima motor.
  • Anonymous

    21.06.2011 21:19
    Prebrza voznja...:(
    Cinjenica je da ce u siromasnoj drzavi ljudi uvek osudjivati nekog ko ima dobra kola... Ja sam prolazila pored mesta nesrece neposredno posle dogadjaja, i po mom misljenju kola nisu mogla da dobiju toliko ubrzanje iz one male ulicice,koliko je motor mogao da ubrza duz cele ulice... To sto ce decko mozda ici u zatvor nece mu nikako pomoci u zivotu.. Da li iko od vas, sto osudjuje ,misli da se on jadan ne grize sto je oduzeo coveku zivot?? Takav strah u necijim ocima pre nikad nisam videla ...:O :(
  • ja

    21.06.2011 19:46
    mićo pocivaj u miru a budale treba nabiti na kolac svima za primer....
  • z.s.

    21.06.2011 18:14
    deniro
    ljudi postovanja malo.kakvi su to sramni komentari. zna se ko je kriv.zna se da ce sve zavrsiti u poslednjoj fioci nekog stola u nekom sudu. zna se ko je milan i kakav je covek bio i da nikad nije divljao. nek ti je vecna slava milane... zlatko
  • Jevgenji

    21.06.2011 18:12
    @Dvlns
    Jeste njih 4 su seli u lep auto i vozali se da ih devojcice vide,ali niko od nas ne moze sa sigurnoscu da tvrdi da je on jurcao i uopste da je kriv za nesrecu,kao sto ne moze ni za motociklistu,o tome ja pricam. Nista jos nije zvanicno saopsteno i sve je samo nagadjanje.
  • djanikeda

    21.06.2011 17:49
    o cemu ti...?
    Jednostavno po tebi mi smo ga osudili zato sto nam je krivo sto on ima BMW.
    Ne...moze da vozi i avion,bas me briga.ali samo kada bude imao dovoljno godina i urednu dozvolu.
    a da ce tatica to srediti,u to nema sumnje!
  • dvlns

    21.06.2011 17:21
    @Jevgenij
    Slazem se sa svim sto si napisao osim da sa 17 god ili 18 ne bitno ne sedas sa tri drugara u Jugo da se vozas oko stranda da te devojcice vide zar ne? Isli su brzo i nije me briga koji je auto znam da su ubili coveka kojeg ovde mnogo njih osudjuje jer je vozio motor. Cim vozis motor divljak si e pa onda neka te ne cudi da i cim vozis BMW a klinac si mora da si sin politicara, tatin sin ili sta vec
  • Jevgenji

    21.06.2011 16:31
    ne pravite se pametni !!!
    pa kako te nije sramota da tako lazes i lupas gluposti?! Ti znas da je on sin politicara i da ce stvar biti zataskana. I vidim ovde je vecina vas osudila vec decka ...zbog cega, jer je vozio bmw-a? jel bi vam bilo lakse da je su klinci bili u jugu, pa da se i njima ne daj boze nesto desilo?? Strasno koja kolicina zavisti,briga vas za taj zivot sto je izgubljen,vama je samo bitno da osudjute nekog i da se pravite pametni kao da sve znate, a niko od vas nema pojma sta se desilo i ovde iznosite raznorazne gluposti!!
    ps. saucesce porodici nastradalog momka.
  • dvlns

    21.06.2011 16:20
    Najvise me nervira kada vi ovde apriori osudite motociklistu a pri tom nemate pojma ni koji je motor bio ni koliko brzo je isao... U textu pise samo Yamaha i to je odmah signal da je neko divljao e pa postoje i Yamahe od 49 ccm koje ne mogu da idu brze od 55 kmh pa jel i to divljanje. Ovaj momak je vozio Yamahu MT03 koja nije nesto specijalno brza i sudeci po tome da nije iz NS i da je bio u svoj opremi ne vidim razlog da divlja jer nikoga ne moze da impresionira. Sa druge strane cetiri maloletna klinca u novom BMW-u iz NS koje devojcice treba da primete...
  • Vojvodjanka

    21.06.2011 14:52
    Nazalost, surova realnost
    Kako uopste ocekivati da klinac od 17 godina vozi stabilno i pazljivo pogotovo rukovodjen egom koji mu je napumpao taticin auto??? Nije ni svestan jos sta je uradio, a nastradali momak ide 2 metra ispod zemlje. Roditelji tog klinca, gde ste???
  • Justice

    21.06.2011 14:51
    Motoras nije bio kriv!!
    Nastradali na motoru nije bio kriv!! Kriva su deca u BMW-u! Dete koje je vozilo je sin politicara i stvar ce biti zataskana!
  • dvlns

    21.06.2011 14:35
    Nema sanse da je BMW isao odatle jer ne bi bacio motor 30-40m u nazad. Isli su iz pravca Fruskogorske i verovaton velikom brzinom jer motor ima skoro 200 kg prazan a posle udarca je od mesta otisao u nazad prema mostu kao sto sam rekao 30-40m
  • Sremac

    21.06.2011 13:42
    Pocivaj u miru
    De Niro druze, pocivaj u miru....
  • sale novosadjanin

    21.06.2011 13:20
    dragi sugradjani
    molim vas da se suzdrzite od daljih komentara,dok se ne utvrde cinjenice.
    ovo je jos jedna u nizu velikuh tragedija koje se desavaju u nasem gradu.
    saucesce porodicama !!!!
  • ceca

    21.06.2011 13:07
    Nemojte gresiti dusu dete u kolima nije krivo !
  • TT

    21.06.2011 12:22
    posledica opsteg nemara
    i saobracajne nekulture koju su ovde ispoljila mozda oba vozaca, ali jedan sigurno jeste. Mozda je vozac BMW propustio da se zaustavi na stop, a cinjenica je da je raskrsnica vrlo pregledna, i da je motociklista vozio propisanom brzinom do udesa ne bi doslo ili bi imao manje posledice, svakako bi ostao covek ziv. Suma sumarum: mozda motociklista nije odgovoran za izazivanje udesa, ali je rizicnom voznjom samostalno doprineo do ovakvog ishoda. Nemam ni ja sve informacije, ali po svemu sudeci vozio je Prebrzo...
  • Pop

    21.06.2011 12:14
    Uzgred, tamo nigde nema znaka Stop. Ima trougao za one koji dolaze iz pravca obdanista.
  • 21.06.2011 10:59
    zna se identitet. za mesecak dana bi imao 32. ali, ipak dete...:(
  • MIA

    21.06.2011 10:36
    saucesce
    porodici ...
    Zalosni nam komentari.
    Cinjenice nemamo da bi ovako komentarisali. Upropastena su 2 mlada zivota.
    Treba komentarisati ponasanje svih ucesnika u saobracaju. Kako motorista, vozila, biciklista, tako i pesaka.
  • mića

    21.06.2011 10:24
    Da li iko zna identitet poginuliog motocikliste?Prošao sam tuda ,video iz daljine nastradalog na kolovozu...Delovao mi je vrlo mlad...Zapitam se ponekad da li baš moraju tako mladi da dobiju kola i motor na upotrebu...Pa to su takoreći deca...Da li mi, stariji , na taj način zapravo poručujemo šta sve imamo i koliko možemo da priuštimo njima... ?
  • 21.06.2011 10:23
    Sreća
    Sreća u nesreći je da su ovi mladići bili u BMW-u a ne u Yugu. Sećamo se šta je Dača Ikodinović uradio sa Yugom pri istoj takvoj brzini. Osnovna stvar za jurcanje po gradu su ODSUSTVO policije i praćenje saobraćaja za monitorom u klimatizovanom prostoru, a ne na ulici.
  • I

    21.06.2011 09:41
    Kako vas nije sramota, pljujete i jednog i drugog, ne znate šta se stvarno desilo, a više od pola vas nikada nije vozilo aktivno kola, a kamoli motor.

    Budimo ljudi, sačekajmo preciznije podatke.
  • Jelena

    21.06.2011 09:07
    @Voja
    prosao opusteno, posle toga je i direktorcic (tatica) koliko se secam udario u policijski auto isto tako pijan i opet verovatno packa i jedno nono
    i nisu krivi samo oni sto to rade, krivi su svi ovi sto im to dozvoljavaju, policija, sud....svako vece se jurca po miseluku motorima, svi to znaju i ? policija ima vaznija posla izgleda po kaficima restoranima...obicno ispred takvih mesta vidim parkirane policijske automobile...valjda se tamo nesto desava svaki dan...
  • Seva

    21.06.2011 08:21
    Hehe
    Mislim da je "Slo21" sve objasnio :) Vecina ljudi koji ovde pisu su izgleda Majke Tereze...voze 50 km/h UVEK, prelaze ulicu UVEK na pesackom prelazu, ne konzumiraju alkohol, itd. Svi vec u 19.30 gledaju Dnevnik, posle toga u krevet.
    @Raso Kako je ovo kriticno mesto? Tu bas svakodnevno divljaju,a? Evo ja sam bajker, pa ima razlike izmedju normalnih vozaca motora i ovih koji divljaju bez kaciga. Ne treba odmah "kamenovati" osobu ako vozi motor.
    Istraga ce utvrditi ko je bio kriv...
  • 21.06.2011 08:05
    Iz ovoga ne mogu nikoga osuditi da je kriv ni motociklista ni momak iz BMW-a, ali ono što mogu sigurno da tvrdim da većuna motociklista kroz grad divlja sa brzinama većim od 150 km/h.
    Pri takvoj brzini ga i ne možeš videti ako se uključuješ u neku ulicu. Jer ako se uključujem u neku ulicu pogledam levo,desno nema ga, ali zbog njegove brzine ja kada krenem eto njega i... bum, eto ga sudar...
    Ne kažem ništa za motociklistu iz teksta jer možda i vozio normalno (za ne verovati ali ima i takvih) pa mu ovaj sa BMW-om izletio. Ali kada čujem, pročitam ili vidim da je pogunio motociklista koji je divljao kroz grad apsolutno mi nije žao, manje ubica na našim ulicama.
  • Voja

    21.06.2011 08:03
    Pravda
    Koliko vidim za neke je najlakse svaliti krivicu na nastradalog , ljudski zivot odavno malo vredi u Srbiji setimo se onog direktorovog sina koji je pijan vozio i ubio dvojicu nesrecnih ljudi i kako je prosao ? Ovakve stvari se i desavaju zbog blagih kazni ili cak odsustva kazni u ovakvim slucajevim .
  • gledate li se

    21.06.2011 08:00
    O, vajni komentatori, sveznajući novosadski hejteri svega i svačega, wannabe imaoci BMW koji mrze one koji ih stvarno imaju - gledate li se vi ujutro u ogledalu dok perete zube? Jeste li zadovoljni ciničnom, opskurnom facom koju vidite? Po količini mržnje i pljuvanja u komentarima, nemate ni ogledalo, a verovatno ni zube.
  • boco

    21.06.2011 07:21
    sta reci ??
    Unistena su dva zivota i to je nenadoknadivo. Ja bih uveo saobracaj kao predmet u osnovne i srednje skole. Nije mi jasno kolika je to morala biti brzina da se tako nesto desi, ali za tako prometan deo grada i okolinu stranda i staracki dom, svakako prevelika. I policija bi morala malo odgovornije da obavlja svoj posao, svi smo bar jednom vidili motocikliste kojom brzinom voze i sta rade nedeljom popodne na miseluku i nikom nista, a po gradu kaznjavaju za 55-60 km.
    U skle uvesti i predmet Osnove opstenarodne obrane da se ne bi ponovilo nesto slicno kao onim decacima koji su se igrali sa bombom i poginuli prosle nedelje.
  • Lokalac

    21.06.2011 07:12
    obuka vozaca
    Za sve uzraste na obuci za vozace uvesti pod obavezno gledanje filmova sa uvidjaja saobracajki. Sa svim detaljima da se ureze u pamcenje. Ova saobracajka govori o ozbiljnim propustima u obuci vozaca kao i saobracajnoj infrastrukturi. Na mnogo mesta u gradu postoje raskrsnice koje su rizicne ali to se ne tice nadleznih.
  • tja

    21.06.2011 06:52
    A ko kaze da nije bio?! O cemu vi polemisete pri o
    Mirjana - Mali ...
    ....Je mesec dana pre punoletstva! ima urednu "prevremenu" vazecu voz.dozvolu. Licno mislim da i sa takvom dozvolom mora neko stariji biti pored njega...mozda gresim,ali u jednom delu sveta je tako...mozes polagati ranije i voziti auto, ali u prisustvu starije osobe sa posedovanjem iste.Nisam znala da i kod nas takav zakon postoji, ali eto ...eto cuda...
  • Lehel

    21.06.2011 06:43
    Prolazio sam pored mesta nesreće juče, i moram reći da sama činjenica da je vila motora bila skroz otkinuta i da od točka nije ništa ostalo govori da motoraš sigurno nije vozio 50km/h - nego doooosta brže, plus njegova patika se nalazila u žbunju jedno 30-40m od njegovog tela!
    Dakle, čak i ga je auto presekao, da je išao 50, verovatno ga ne bi udario, jednostavno nema šanse da nije jurcao!

    Ne kažem da je vozač auta nevin, to nije na nama da zaključimo, ali svaki dan vidimo kako ti motoraši jurcaju gradomm, i ne bi ovo bilo prvi put da neko pogine zbog tog divljanja...
  • Slo21

    21.06.2011 06:22
    Zavist je plesan duše, znaju li to dežurni komentatori- hejteri? Nije im bitna tema jer komentarišu na isti način sve- od sporta i rada javnih preduzeća do politike i saobraćajnih nesreća. Pustite veštačenje i paušalne osude i to ko su, šta su i čime se bave tate aktera nesreće. Laka zemlja nesrećniku, a motora će uvek biti rasutih po ulicama. Postoje dve vrste motociklista- oni koji su imali udes i oni koji ga nisu imali- još.
  • nn

    21.06.2011 05:20
    Predlazem da mu se ne sudi u Novom Sadu, novosadski sud je u ovakvim situacijama pokazao negativne sklonosti ka blagom kaznjavanju.

  • raso

    21.06.2011 05:10
    zasto se cudite...
    molim vas, dodjite na bulevar Evrope da vidite kako divljaju sa svim tim motociklima i onda se verovatno vise necete cuditi kada im se tako nesto dogodi.
    nazalost ugasen je jos jedan mladi zivot...
    ps. kada bi se gospoda iz policije malo vie muvala po kriticnim tackama manje bi bilo ovih tragedija
  • sm

    21.06.2011 03:18
    :(
    Mozemo pricati do sutra ko je kriv a ko ne, cinjenica je da tebe nema...Milane, pocivaj u miru brate neka ti je laka zemlja :(
  • Mirjana

    21.06.2011 02:39
    Mali ...
    ....Je mesec dana pre punoletstva! ima urednu "prevremenu" vazecu voz.dozvolu. Licno mislim da i sa takvom dozvolom mora neko stariji biti pored njega...mozda gresim,ali u jednom delu sveta je tako...mozes polagati ranije i voziti auto, ali u prisustvu starije osobe sa posedovanjem iste.Nisam znala da i kod nas takav zakon postoji, ali eto ...eto cuda...
  • snk

    20.06.2011 23:24
    bio sam na mestu zlocina, ne u trenutku kad se desilo, nego malo kasnije, nisam mogao da skontam odakle je auto isao,a odakle motor..uglavnom sam setao okolo i video sam patiku na 30-35m od poginulog coveka.. sta reci ( brzina = 200km/h )
  • steta

    20.06.2011 22:25
    mada...
    motociklista nije bio daleko od motora, da je isao 150 na sat pa odleteo bi minimum triput dalje...

    da je klinac sa bmw-om isao prilagodjenom brzinom ne bi zavrsio u/ispod ograde kabela...

    po mojoj licnoj proceni automobil se kretao u pravcu okretnice a motor se ukljucivao iz sporodne ulicice ispod mosta na bulevar. no nisam strucno lice tako da uopste ne mora biti tako.

    uostalom toliko ljudi se peske priblizavalo strandu i prelazilo bulevar da mi nije jasno kako su uopste mogli da voze brzo o.O
  • lala

    20.06.2011 22:10
    dusmani
    Kako vas nije sramota da u prvom planu debate imate BMW kad su upropascen jedan zivot a drugi ugasen,da je vozio juga jel bi vas manje bolelo?ili bi mozda i on tragicno zavrsio pa bi bilo dva izgubljena zivota,to sto neko ima a vi nemate pa detetu obezbedi sigurniji auto nije za osudu,niti mora da znaci da je to detetov auto,i vi da imate sigurno bi detetu kupili sto sigurnije prevozno sredstvo.
  • Gradjanin

    20.06.2011 22:02
    Lupetanje
    Ako je ceoni sudar neko je nekome presao na stranu a ako je udar bocni neko je nekome izleteo ,vrlo jednostavno a vi lupetate gospodo.
  • mire

    20.06.2011 21:43
    @O Da Ti Je BMW
    Можда је неки крш од BMW-a... Има оних старих за по 700 евра...
  • Pop

    20.06.2011 21:29
    Da i ja sam mu video patiku u zbunju prema kulama, ako je njegova. Nije mi izgledalo da su vozili prebrzo ni jedan ni drugi, samo BMW je tezak auto. Da se sudario s FIAT-om verovatno ne bi poginuo. Meni je bilo strasno sto gledam coveka koji je pre 20-tak minta bio ziv, a u tom momentu je lezao kao rekvizit. I klinac kojem su roditelji ili dosli ili su bili s njim u kolima, ne znam...majka place grli ga, on stoji izgubljen... Bio sam vrlo paranoican i izbezumljen kad sam seo u kola i krenuo kuci. A nije mi prvi pogiuli u saobracajki kojeg sam video. Jezivo. Odose dva zivota.
  • podbarac

    20.06.2011 21:16
    strasno
    o ovom gradu [drzavi] na zalost zivot sve manje vredi
  • igor

    20.06.2011 21:14
    @FCB
    po tvojoj priči On nema 18 godina i vozi bmw, vozi ga bez vozačke dozvole...
  • Salamander

    20.06.2011 20:56
    Direktno na dušu Parking servisa
    Da nisu alavo ogradili blatište ispod mosta i uzurpirali svaki Božiji pedalj zarad otimačine, ne bi bilo oko štranda gužve i panike. Napravili su nervozu i ludilo po celom gradu, naotimali se našeg Novog Sada, naših parkinga i sada nam od našeg otimaju naše. A mi to trpimo. Dokle?!
  • Nesh

    20.06.2011 20:56
    CCC
    Inicijali su tu iz drugih razloga a ne da se nesto zataska, sve u svemu zalosno je to sto se desilo tako mladom coveku, bez obzira na krivicu!
  • xvgx

    20.06.2011 20:26
    prebrza voznja
    Ja sam prolazio tuda tada.Kazu da je motociklista vozio minimum 150 na sat.Video sam mu patiku 70 m dalje od mesta udesa i od siline udarca tocak sa motora mu je otkinut.Steta
  • Pop

    20.06.2011 20:17
    Bio sam tamo 15 min posle udesa. Mrtav covek je lezao na putu, a BMV je probio zid Kabelovog stadiona. Po verziji koju sam ja cuo, a po polozaju i kola i motora meni je verovatnija, BMW je isao od okretnice 8 prema mostu, a motor iz pravca vrtica Kalimero i motor je BMW-u oduzeo prednost. Klinac koji je vozio BMW-a uoste nije neka dizelaska faca, a kola su mu ocigledno caletova. Tu ukljucenje je dosta rizicno (iz pravca skolice) jer se ne vide linije pa kola i kad ulaze i izlaze iz tog pravca ulecu i izlecu bez nekog reda....ali.. sad je kasno.
  • 20.06.2011 20:10
    Pravila
    Zar po nekom pravilu u vozilu ne bi tebalo da bude jos neko sa iskustvom ?
  • Fitch

    20.06.2011 20:00
    tipično
    Još se ništa ni ne zna, a već ste se ostrvili na čoveka O.o rulja...
  • FCB

    20.06.2011 19:57
    Šta je vama? Otkud znate da je punoletan? Rođen je 1993. Sad je mesec jun, ostalo je više od 6 meseci da svi rođeni te godine navrše 18-tu godinu. Dakle, po kojem to sistemu zaključivanja ste shvatili da ako je rođen '93. on mora imati 18 godina? Otuda su najverovatnije i inicijali u izveštaju. A i otkud znate i šta je taj sa Jamahom radio, pa da lik u BMW-u pokupi svu krivicu. Poslednji put kad sam se osvrnuo oko sebe na ulici vozači Jamahe su bili u proseku podjednako psihotični kao i vozači BMW-ova.
  • driver

    20.06.2011 19:54
    Deca su do 15. godine, on sa 18 je mladji punoletnik. Garant je kriv, "presekao" put vozacu motora
  • igor

    20.06.2011 19:15
    koliko znam
    on sa 18 godina u ovoj zemlji je punoletan, a, naročito ako dve godine posle srednje škole voza bmw...
  • 20.06.2011 19:10
    @o da ti je BMW
    Ne mora da znači odmah da je zataškavanje ako su inicijali..Postoji pravilo kad se stavljaju inicijali a kad puno ime u vesti...Ovo ime još nije ni potvrđeno, a uz to je, iako ima 18 godina, još uvek dete u pitanju...A nije ni to poenta..Klinac je umro, kako god okreneš, tužno..
  • o da ti je BMW

    20.06.2011 19:06
    "U. J. iz Novog Sada rođen 1993. godine"

    18 godina i već BMW, nosio gajbice preko zimskog raspusta?

    Ajd ko zna neka napiše čije je ovo čedo, pošto je krenulo sa inicijalima, očigledno je da će biti zataškavanja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna