to je oko 5 milijardi $? a 1 km podzemne košta, pa kako gde...
od 90-ak miliona $ / km u Dubaiju sa pretežno nadzemnim metroom i svega 17 % trase pod zemljom, govorećí o nekim linijama i gotovo 500 miliona $ / km u Singapuru, gde je potpuno pod zemljom nekih 40-ak km jedne novije linije izgrađene 2017. Sad, šta staje u Vesićev okvir, to verovatno ne znaju ni oni koji su učestvovali u izradi studija metroa (Egis) ali on, eto zna.
A metro se gradi verovatno zato što je i konvencionalna železnica u Srbiji prosto fantastična, sve radi k`o podmazano, pa je i prevoz putnika i roba iz dana u dan sve veći, jedino im najopterećeniji delovi na magistralnim pravcima pod zatvorom već 4. godinu, i samo po 10 beovozova im fali u lokalnom saobraćaju...kakva lakrdija.
Strašno veliki novac možda više nego za ostatak Srbije uključujući i Vojvodinu. Željko Mitrović počeo da eksperimentiše sa letićim vozilima. U filmu Peti elemenat Mila Jovović uskače u leteći taksi Brus Vilisa.
Već ekseprimentišu sa još ozbiljnijim letećim vozilima. Prosto ne znam šta da kažem ali kad naprave Metro ko zna kakva će biti ta leteća vozila. A kad bi uložili u njihov razvoj 10% od cene Metroa ko zna dokle bi stigli. Mi bi se naje jedili.
OK ako plati BG.
Ne moze se cela drzava zaduzivati zbog BG ekstravagancija.
Obnovu porusenih mostova u NS su platili: grad NS, pokrajina Vojvodina i EU
Gradnju 2 dodatna mosta u BG je platila cela drzava.
Mi placamo sve, a BG cak ne placa ono sto se njemu zida.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vesić: Okvirna cena za 41 kilometar budućeg metroa 4,4 milijarde evra
Autor: Beta
Info
•08.02.2021.
•18:38 > 18:39
Komentari 11
šta reći
od 90-ak miliona $ / km u Dubaiju sa pretežno nadzemnim metroom i svega 17 % trase pod zemljom, govorećí o nekim linijama i gotovo 500 miliona $ / km u Singapuru, gde je potpuno pod zemljom nekih 40-ak km jedne novije linije izgrađene 2017. Sad, šta staje u Vesićev okvir, to verovatno ne znaju ni oni koji su učestvovali u izradi studija metroa (Egis) ali on, eto zna.
A metro se gradi verovatno zato što je i konvencionalna železnica u Srbiji prosto fantastična, sve radi k`o podmazano, pa je i prevoz putnika i roba iz dana u dan sve veći, jedino im najopterećeniji delovi na magistralnim pravcima pod zatvorom već 4. godinu, i samo po 10 beovozova im fali u lokalnom saobraćaju...kakva lakrdija.
Miloš
NS49
Već ekseprimentišu sa još ozbiljnijim letećim vozilima. Prosto ne znam šta da kažem ali kad naprave Metro ko zna kakva će biti ta leteća vozila. A kad bi uložili u njihov razvoj 10% od cene Metroa ko zna dokle bi stigli. Mi bi se naje jedili.
Centralizacija
Pola drzave nema ni kanalizaciju ali ce porezom da zidaju metro u centru BG.
Psihijatrija na otvorenom!
Mikitza
Umesto da se ugrade 10% (jer ipak su Srbi pa ne mogu da odole), SNSovci se ugrađuju x10.
Joca
Verujem da će dugove koji ostanu iza ove bagre iskijavati narednih XY generacija!
*
Metronom
Ali ce biti Tajna do 2050 godine !
Da sacuvamo zivote gradjana da
ih ne lupi srcka !!!
Lep gest Predsednika
!
Ne moze se cela drzava zaduzivati zbog BG ekstravagancija.
Obnovu porusenih mostova u NS su platili: grad NS, pokrajina Vojvodina i EU
Gradnju 2 dodatna mosta u BG je platila cela drzava.
Mi placamo sve, a BG cak ne placa ono sto se njemu zida.
Pravdić
Neš se izvući Gari !
Gari
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H