Nova kola vecinom kupuju firme koje prave velike kilometraze i ne isplati im se kupovina i odrzavanje polovnjaka. Pored njih, nova kola kupuju drzavne sluzbe, jer se nisu gurali na funkcije da bi vozili polovnjake. Procenat gradjana, neracunajuci korumpirane funkcionere, lopove i dilere droge, koji kupuju nove automobile je zanemarljivo mali. Spram nekih uobicajenih plata je nemoguce izdvojiti 15-ak hiljada evra za neki nov auto. Za dizanje kredita ili za one koji imaju vece plate je ta kupovina neisplativa s obzirom da vrednost vozila opada i do 10% godisnje, tako da nekome ko auto koristi vecinom po gradi za kratke relacije ne moze biti isplativo. Mnogo srecnije resenje je kupiti pristojan polovnjak za 5-6 hiljada i odvojiti jos hiljadarku za ulaganje u njega i miran si nekoliko godina.
Ekonomske posledice ce se tek videti.
Posle ,"relativno, bezazlene svetske ekonomske krize, cene nekretnina su pale tek 5-6 godina kasnije. Ne smem ni da zamlislim sta ce biti ovog puta, za par godina.
Nikada ne bi kupio nov auto u Srbiji. Za standard goriva i puteva u Srbiji su auti od oko 10 godina optimum. Vozim auto 18 godina star i planiram da ga vozim dok mu tockovi ne otpadnu. Zapravo cekam da elektricni auti postanu standard sa nekim dometom oko 300km i onda potreba za standardnim autom u Srbiji je proslost.
Ja nemam novca ni da registrujem moj polovnjak pa ga vozim samo kada mi je jako nuzno. Zbog korone i mera usao sam u siromastvo tako da o kolima ni ne razmisljam. A bogme i ovi koji imaju para svi su pod kreditima ili pod kamatu kod zelenasa. Vozaju svoje dzipove i limuzine dok imaju da placaju lizing,posle samo ostave daim uzmu. U ova sulufa vremena zaista je nepristojno razmisljati o kolima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Drastičan pad prodaje novih vozila, u Srbiji porasla tražnja za polovnjacima
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•24.02.2021.
•10:20 > 08:04
Komentari 19
miloš
Piško
Jovan Jovanović Beng
koliko mu treba
neko za nov auto
a neko ni za leba.
Kada kinte bude
koliko ti treba
tad si već u kolima
na putu do neba.
- Jovan Jovanović Bengula
Topli obrok
Siromasni kupuju polovno.
Bilo i bice!
@Toma
g pen
NS
Pre cu kupiti traktor!
Biba
BV
Posle ,"relativno, bezazlene svetske ekonomske krize, cene nekretnina su pale tek 5-6 godina kasnije. Ne smem ni da zamlislim sta ce biti ovog puta, za par godina.
DonJuan
rale
Boki
Toma
Pre krize 70 i nesto hiljada novih,
za vreme 50 i nesto hiljada novih.
3.5x manje stanovnika. 2x vise prodatih novih vozila.
7x bolji standard u odnosu na nase zlatno doba sa nikada boljim ljudima na vlasti.
Ako ovaj narod to ne razume, za bolje i nije.
Prirodna selekcija uvek radi svoje.
Zsolt
Parkinga kol'ko voleš a i deda ti je živeo na selu...
Pele
:/
Gde da punim auto?
Da bacim produzni sa terase stana na petom spratu?
Elektricno vozilo u Srbiji je, jos uvek, rezervisano za ljude koji zive u kucama.
Anonimus
Pa
Mile
Nakon 6 meseci automobil bude sav izgreban ako ga parkirate bilo gde na bilo kojem bulevaru...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H