Autor: Tanjug

Info
06.04.2021.
13:43
Zakon o zaštiti potrošača obavezuje prodavce polovnih automobila da kupcima daju garanciju na kupljenu robu.
  • Ns

    06.04.2021 23:51
    Zamlacuju narod glupostima. Ni kad kupis nov automobil garancija ne vazi na sve kvarove, zna se tacno sta ona pokriva. Najbolje da ce neki trgovac da ti dve godine menja amortizere, sijalice, kvacilo i td.
  • The Lalosh

    06.04.2021 17:52
    Zakon
    Za ove što tvrde da su oni koji očekuju da se poštuje zakon budale:
    Hvala na lepim rečima.
    Znači svi su budale koji poštuju zakon i očekuju od drugih da ga poštuju? Baš lepo. Zato i živimo svi zajedno tako kako živimo.

    Ovde se radi o tome da su FIRME koje trguju polovnim vozilima dužne da POŠTUJU zakon.

    Ako im pravila ne odgovaraju mogu i da ne rade taj posao. Opcija da se izbegavaju obaveze uz pravdanja je prevarantski potez.

    Svi koji tako rade nisu ništa drugo do prevaranti. Ako je lakše, čitaj - lopovi. Lopovi koji kradu od svih nas. Od države koju ne treba mešati sa političarima jer i političari kradu od te iste države. Lopovi koji kradu od nas građana, pa i od svojih kupaca jer ih varaju i prave im štetu.

    A vi ih samo pravdajte. Ovakve prevare mogu da pravdaju samo pilićari koji i sami na pilićsrske fazone varaju koga stignu, a toliko su glupi da ne razumeju da varaju i sebe i svoju porodicu.
  • gradjaninX

    06.04.2021 16:52
    Kupuje se samo vec registrovan auto, na ime, vidjanje i proba kao i pregled kod majstora koga kupac odabere. Ko bre daje garanciju na polovnu robu, pa ova telekomunikaciona mafija ne daje ni garanciju na nove aprate, vec biraju na koje delove ce dati garanciju, a ne za ceo sklop.
    Sad ova zena nama prica kako se kupuje auto i nekakav zakon o nekakvoj garanciji na polovnu opremu...
    Pricam ti pricu.
    Placevi su za idiote.
  • Koja Budalaština

    06.04.2021 16:43
    Ja ne znam kome normalom može da padne na pamet da trazi garanciju na polovan auto.
    PA NIJE TAJ PRODAVAC PROIZVODJAČ !!!
    Predložio bih svim pametnjakovićima da odu pa neka kupe sebi novi automobil i da dobiju svoju garanciju ili neka odu lepo sami sebi nek uvezu auto pa da ih ni jedan srpski prodavac ne vara !
    Srpska posla, najbolje da možeš da kupiš polovan auto pa da ti ga neko drugi održava...PA GDE TO IMA ?!
    BUDALE
  • Prodavac

    06.04.2021 16:20
    Lajte kere varosanke
    Gospodo draga kada budete placali auta malo skuplje svi vi ocete da je auto 2006god kao iz salona da budu 4 nove gume bez ogrebotina enterijer nov i ako moze registracija da se plati jos pritom marze na autima su tolko male da prodavac ako 200e zaradi po autu treba da se udara od srece ..
  • Kupio polovnjaka

    06.04.2021 15:51
    2014.
    Izasao iz garantnog roka, hvala Bogu - nije mi ni trebao. Imao sam pismenu garanciju, taksativno navedeno sta pokriva, motor, menjac, kilometrazu, pregledan u ovlascenom servisu, uporedili dijagnostiku, izlistali sitne nedostatke, ustanovili da se sve podudara, ipak, polovno nije novo, ali sve u svemu ne treba ni ici na kupovinu djubreta. Uradio 1 veliki i 2 mala servisa, od ostalih troskova, imao sam samo karte za parkiranje i gorivo. Naravno - auto nije bio "opran" nije imao "prekucane" ili misteriozno "obrisane" brojeve sasije, motora, full istorija, full i cena (mozda je za iste pare mogao da se kupi slican auto sa boljom opremom ali i vise kilometara) ili malo stariji a za klasu visi auto. Ja sam isao na varijantu - manje sminke a vise pouzdanosti i nisam se pokajao. Naravno, sve je islo sa cenom - pocevsi od ozbiljnog prodavca (ugovora, servisa, usluga), dozvole za proverom u eksternom ovlascenom servisu, ali me je sve to spasilo daleko vecih troskova i daleko bilo - ozbiljnijih kvarova i potencijalno opasnih situacija.

    Polovan auto se uzima u zatecenom stanju (nema veze kako je taj model ocenjen kao nov, iz fabrike) posle vec prvog vlasnika, to mozda nije isti auto. Procenite da li vam se vise isplati da platite na mostu ili na cupriji. Da li ce vas prodavac "castiti" sa 500e popusta koje cete platiti kroz 1500e kvarova, ili cete kupiti malo skuplji, malo pouzdaniji auto i nemati nikakvih problema. Sve ima svoju cenu, a onaj ko nema sta da krije - nece vas farbati
  • w/e

    06.04.2021 15:27
    "Najteže je ostvariti pravo na povrat novca, napominje Jovanovićeva, jer to prodavcu može da prouzrokuje znatne troškove i probleme." - Posto kupovina krseva koji su zreliji za otpad nego za voznju ne prouzrokuje troskove napacenom narodu. Sve se prodaje po principu gledao si sta kupujes, ko ti je kriv. Preprodavci auta su legalni prevaranti koji zalizuju krseve, vracaju im kilometrazu i preprodaju po znatno visim cenama. Stede na bukvalno svemu uz izgovore tipa: "Da to je samo 10eur, ali ja uvezem 1000 auta godisnje, a to je onda 10k eur."
  • Stevica

    06.04.2021 15:11
    Novo je novo, ali skupo
    Samo pogledas koliko kod nas kosta pasat ili golf odredjenog godista i odes na mobile.de i vidis da je u istoj opremi i sa istom kilometrazom tamo skuplji nego ovde. Postavlja se pitanje kako se nekome isplati da ga kupi, uveze, plati porez i carinu, usminka ga i zaradi na njemu. Na kraju ostaje jasno da se kod nas uvoze kola u losem stanju, ostecena, havarisana ili ona sa mnoooogoo kilometara koja u Nemackoj vise niko nece da kupi jer nisu pouzdana i nece da ulaze u krpljenje.
  • dino badjo

    06.04.2021 15:06
    .
    Ja sam uzimao auto sa placa gde se garantuje godinu dana ili 20.000km Ali, onda su mi usmeno objasnjavali da se garancija odnosi samo na motor i ni na jedan drugi deo, a potom da su me muljali da garanciju prihvate samo ako dodje do nekih specificnih situacija na motoru za koje ja nisam ni znao da postoje. U prevodu, nema garancije.
    Jedino sto cujem od ljudi da uspeva kao garancija je da imas 2 metra i 120 kila, besnog brata i dva luda kuma, a pri tome ste svi naoruzani i agresivni. E, onda svaku primedbi pokusaju da rese.
  • EvoOvako

    06.04.2021 14:39
    Državi nije u interesu
    Ovo je "triper rešenje".
    Ovoga nema ni u državama gde su kupci najzaštićeniji. Odnosno postoje opcije da se stavi u ugovor, da se KUPI DODATNO osiguranje, da se automobil plati skuplje, da se u granatnom roku podeljeno plaća troša itd, ali uglavnom to zahteva DODATNA plaćanja.
    Dalje, u UK, Norveškoj, mislim i u Holandiji, postoji mogućnost provere kilometraže u državnim institucijama, dok u Nemačkoj to nije slučaj. Tada se kilometraža vraća besomučno.
    Otvorite domaće sajtove za prodaju automobila i videćete da su vozila u Srbiji skuplja od vozila u EU sa ISTOM kilometražom.
    Da država zaista želi uvesti reda, ne bi bilo moguće vraćanje kilometraže, AMS-ov pregled na carinjenju ne bi mogla proći svaga "raga", a Šabac više ne bi postojao.
    Jasno je svima da ovakva situacija ide u prilog državama koje se rešavaju smeća, a takođe i "kikiriki" državama poput naše, jer ne obezbeđuje ekonomske uslove da ljudi zarađuju dovoljno sredstava da kupuju normalna vozila. A ljudi k'o ljudi - svuda su ovce i vole kada ih se laže.
    Dokle god državi ne bude u interesu da stane na rep prodaji krševa, dotle će biti ovako, a to državi nije u interesu. Kao što rekoh, ljudi nemaju love da kupe nešto ozbiljnije. Plus, zamislite hipotetičku situaciju da sada izbacimo kante sa drumova - koliko ljudi bi ostalo bez posla? Cela plejada mehaničara, limara, šverceri automobila i delova i mnogo drufih bi ostalo bez posla, a to državi nije u interesu.
    Duugo ćemo još vozati krševe, kante i šerpe.
    Na žalost.
  • Krle

    06.04.2021 14:14
    Koliko se samo država pravi luda...da li se čuli da plac prodaje auto Na ime kupca...kakva bre garancija?!
    Pa koliko to država štiti kupca kad se uveze auto koji je prešao 400...500.000 a prodaje se sa vraćenom kilometražom...ko nov...ma...i na kraju udri onu sirotinju po dzepu koja je krpeći kraj sa krajem kupila taj auto...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna