Problemi sa kojima se suočila nova vlada Crne Gore pokazuje kako rđavo završava komotno i ulaganje bez precizne finansijske računice povratka uloženog.
Dzaba to sve,nama bez rusa nema nista,videcete prosao sam kroz 91 i 95 i tad je sve vec se znalo i za ovo sad i za zemlju,a sto ce tice C.G. trazice oni nazad da se vrate,ovo nece proci bez podele evrope da bi se izbegao treci ....... ...
Nisu Kinezi stavili "Omču"oko vrata.Nego Milo Ukanovic svojom antisrpskom i antiruskom politikom Koji se ponasa poput sljepca Jedini koji mogu pomoci Crnoj Gori jesu SRBI I RUSI pa i Kinezi...Ali posto je Milo preko noci od SRBINA postao Velikoalbanski Nato Montenegrin...ostaje sam u svom bunilu i strahu za pokradeno bogastvo...gurajuci Crnogorsko drustvo u sukobe.tacnije građanski rat
Srbija treba gledati svoje dugovi i gledati svoje omče koje su nam nad našom državi. 45 milijardi duga netransparentni ugovori za kredite,izvođenje radova,zaduženja srbije kod kine i naš predsednik izjavljuje Pa šta!?
На многим инфраструктурним пројектима у Србији ангажована је иста компанија која у ЦГ ради аутопут а кредите је власт, у наше име, повукла од банака које су кредитирале и и црногорски режим... Најављени четврти мост у Новом Саду планиран је у једном таквом аранжману. Мислите о томе!
Ajde nelupajte i nefantazirajte više. Niko nebi dozvolio damu uzmu zemlju zbog dugova sem Srbije! Nije NATO pre neki dan u Draču doterao onoliku vojnu silu!
Lepo sedneš u auto uđeš u C.Goru voziš se kineskim autoputem, odeš na kinesko more, kinesku plažu i uživaš ne razmišljajući o tome hoće li neko da ti naplati vazduh koji dišeš. Bezbedan si niko te neće smeti provocirati, maltretirati itd.
Čitam 6-7 domaćih i komšijskih sajtova, ali ovako dobre autorske tekstove na temu ekonomije nema niko.
Što se tiče "omče" za ovdašnje države, to nije ništa drugo nego težak oblik korupcije vlasti sa Balkana i Kineza gde se za ogroman novac prave putevi koji nemaju nikakvu ekonomsku opravdanost, niti će da prihoduju da sami sebe izdržavaju. Autoput Beograd Bar je besmisao koji na kraju neće biti ni napravljen. Da su samo obnovili prugu, gde bi voz išao prosečnih 150 km/h Em bi se osigurao brz prevoz putnika, em zarada od kargo prevoza iz luke Bar.
Mislim da kredite mozemo otplatiti.
Ekipa koja nas zaduzuje ima na, svojim, racunima dovoljno da se dosta toga "ispegla" .
Ko sam kaze gde je novac dobije pravedno sudjenje i blazu kaznu zatvora...
Ovo ceka i nas i to u jos gorem obliku jer Kinezi ovde imaju status brace i boraca protiv imperijalistickog Zapada i vecina stanovnistva ce rado prihvatiti njihovu dominaciju jer se ovde ipak voli cvrsta ruka i autoritarizam a ne sloboda i demokratija. Pre nekih desetak godina je i postojao proces evropeizacije gradjana ali je Prvorodjeni to vratio na nulu, pre svega kontrolom medija kojima je cilj da zaglupljuju narod koji ce vecno ziveti u proslosti i zbog toga odbijati da postane deo civilizovanog sveta.
Vakat je da bratska Srbije pomože sa par milijardi dolara, to je sića za ekonomskog tigra, a ništa naspram onomad kad smo junacki Mojkovačkom bitkom branili odstupnicu Srpskoj vojsci.
Za uzvrat putarina za sve drzavljane Srbije ka neljepšem primorju na svijet da bude simbolicnih 10 evra!
Finansijska nelikvidnost Crne Gore je dobra vest za Srbiju. Kada Kina otkupi Crnu Goru onda će Aliekspres pošiljke konačno stizati u Luku Bar i sve će biti u redu.
Cilj teksta i jeste bio da se čitalac upita ako Crnogorci srljaju u krupne nevolje kako će se tek građani Srbije mučiti sa otplatom ovih silnih drumova za koje takođe niko nikada nije objavio očekivanu frekvencu saobračaja i način otplate kredita.
Mene iskreno zabole kako će crnogorci da vraćaju svoje kredite.Oni su odavno nezavisna država pa nek sami rešavaju svoje probleme.Bilo bi dobro da se tamo I leče i školuju a ne oni u Dragišu Mišović a mi u Mladenovac.Više me zanima koliko generacija će kod nas vraćati pare za silne spomenike i sega mega projekte koji ne vode nigde...
Zanimljivo kako se u medijima Putin i Rusija jedva vide i cuju vec duze vreme, a braca Kinezi se forsiraju nevidjeno, samo da nas ne sastavi ovako nesto kao komsije.
Bravo Živane!
Nedorečeno je, da li je završena i jedna etapa (4) od 170 km.
Bllo bi u redu da i mi objasnimo, kako stoje stvari kod nas.
Potrebe i želje za napretkom su razumne, ali je sve ovo isuviše ozbiljno.
Ako se ovako nastavi kineski krediti će da poguraju za par decenija čitav region u građanske ratove, a kako Kina nema nekih ambicija da se previše politički meša u države koje joj duguju pare pitanje kako će se i konflikti završiti? Moguće da će talas građanskog nezadovoljstva da se proširi na čitav region i ponovo dovede do međudržavnih konkflikata poguranih nacionalizmom i populizmom. Sve u svemu jedna vrlo opasna igra od koju najveću korist imaju samo političari koji uzimaju svoj procenat, kupuju nekretnine po inostranstvu i svečano otvaraju radove, da bi na prvi talas pobune pobegli van države.
Sreća pa je kod nas sve u redu. Raspadaju se putevi, zgrade, drušvo... Glavno da finansiramo Rep. Srpsku, gde svaki zaseok ima nov put i svaka šupa nov krov. A usput koriste sve povoljnosti u Srbiji. Počev od besplatnog školovanja, stanovanja u domu, kupovine stanova do upisa akcija i "pomoći" od 100 ili 60€.
Znam ja da je pun NS i BG crnogoraca pa morate nesto i za njih da pisete ali evo da i ja pitam nesto...koliki je kod nas(kad se vec bavite i susednom drzavom) protok vozila za sve ove mega ugradjivacke projekte autoputeva gde bi na gomili mesta u opusteloj Srbiji stvar resila i brza saobracajnica sa po dve trake ili cak neka ultra siroka magistrala kao sto ima na delovima u Grckoj?
Problem je tu da crnogorsko primorje ne otme odredjeni procenat turista hrvatskom primorju. Hrvati pljuju kineze u Crnoj gori a isti ti kinezi im prave peljeski most. Hmmmmm. Razmisliti o tome. Izgleda mi da su svi ovi tekstovi debelo placeni.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kineska omča lebdi nad Crnom Gorom: Auto-putem u dubioze
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•04.05.2021.
•10:40 > 11:03
Komentari 35
sinisa
Mića
Duško
C
miky
blamirate se zesce. sta mislite cemu sluzi Google?
Petrovic
Iako ste dali nekoliko TACNIH linkova dobili ste vise minusa od pluseva.
Neshvatljivo.
Ponekad se zapitam kakvi to ljudi ovde zive.
Banderaš
/
pa brisel je od genta udaljen 50 km
Zoran
Branislav
Реља
A
N.Sad
Filatelista
Što se tiče "omče" za ovdašnje države, to nije ništa drugo nego težak oblik korupcije vlasti sa Balkana i Kineza gde se za ogroman novac prave putevi koji nemaju nikakvu ekonomsku opravdanost, niti će da prihoduju da sami sebe izdržavaju. Autoput Beograd Bar je besmisao koji na kraju neće biti ni napravljen. Da su samo obnovili prugu, gde bi voz išao prosečnih 150 km/h Em bi se osigurao brz prevoz putnika, em zarada od kargo prevoza iz luke Bar.
Target
Ekipa koja nas zaduzuje ima na, svojim, racunima dovoljno da se dosta toga "ispegla" .
Ko sam kaze gde je novac dobije pravedno sudjenje i blazu kaznu zatvora...
Evropljanin
Putnik
Zasto govorite neistinu?
Vozovi izmedju Berlina i Minhena saobracaju sasvim normalno a ovde su vam linkovi na kojima se mogu kupti karte:
https://www.thetrainline.com/en/train-times/berlin-to-munich
https://www.raileurope.com/en/destinations/berlin-munich-train
https://www.omio.com/trains/berlin/munich?gclid=Cj0KCQjw4cOEBhDMARIsAA3XDRgBABHD5I2l9zUeUCJ3XbDERepRSsbmiL7BPGxg0vhslvl1wdBP1cIaAoC_EALw_wcB
https://rail.ninja/route/berlin-to-munich?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Type__RemDSA_Lan_EN_Ta_World&utm_content=452543335181&utm_term=&gclid=Cj0KCQjw4cOEBhDMARIsAA3XDRiE5J4WIXrxvMvYVrhtgQF3sW8oxqsPBzoZzRT2E6OYV8Q7sZfJhEoaAm1xEALw_wcB
Runjo
Za uzvrat putarina za sve drzavljane Srbije ka neljepšem primorju na svijet da bude simbolicnih 10 evra!
artist
Mozete li proslediti neki link?
Bicu iskren i reci cu da vam ne verujem.
Alane Oprosti
Ervin
Anonimus
Maja
@artist
Sofija - Plovdiv
Berlin - Minhen
Brisel - Gent
Beograd - Novi Sad
Toliko o tome.....
BB
Lacika
Nedorečeno je, da li je završena i jedna etapa (4) od 170 km.
Bllo bi u redu da i mi objasnimo, kako stoje stvari kod nas.
Potrebe i želje za napretkom su razumne, ali je sve ovo isuviše ozbiljno.
artist
Dokaz tome je da smo verovatno jedina drzava u Evropi koja nema zeleznicku prugu izmedju dva najveca grada u drzavi.
rale
Kokakole
Bićemo kineska septička jama. KSPS. Kineska septička provincija Srbija.
Milana
Dejan
marko
Pera Detlic
Kać
Anonimus
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H