Praktična obuka podrazumeva osnovna pravila u saobraćaju koje svaki budući vozač treba da zna. Međutim, kvarovi se dešavaju često, a vozači uglavnom odmah traže broj majstora koji bi mogao da im reši problem.
za vecinu komentara treba roman ispisati,prvo saobracajna kultura nam je 0, krenite od vas samih,jel imate strpljenja za auto skole? drugo nije isto polaganje sad i kada je vecina vas polagala,imate 40 casova ili 20 vidjanja sa kandidatom koji nikad za volan nije seo,vecini motorika slaba(i bice sve gora i gora)strah... mislite da za 40 casova moze sve???pa nismo mi carobnjaci
Za sve ove pametnjakoviće u komentarima tipa "glupi su današnji klinci, samo u telefone gledaju", možda da ste se zainteresovali za te iste klince da ih naučite nečemu umesto što ih prozivate po komentarima onlajn portala, možda bi nešto i ispalo od njih... Ti isti klinci nalaze sve to što ih vi niste naučili na tom telefonu i tom internetu jer vas nije dovoljno briga. Moje dete zna bolje od mene šta je šta na motoru automobila, a sve to jer smo JOJ od malena ukazivali na važnost bezbednosti u saobraćaju. Kasnije je sama počela da se interesuje za automobile. Učite svoju decu dok nije kasno, biće vam zahvalni.
Bas odem sad i otvorim poklopac motora da ne kazem haubu a ono samo pise : V6
I znam gde je ulje
Tecnost za soferku
i bacim pogled na tecnost u hladnjaku
Sta ja da popravljam kad i za taj piklopac motora treba spec.alat
Zato cuti i vozi na dispelju pise kada mora u servis
Kako ide ?
Kako bi isao V6 3.0 benzin
Pre 20 godina smo se smejali amerima kako su glupavi, kako samo jedu mek i sede u kolima. Mi smo za nepunih 15 godina njih prestigli, niko vise ne kuva, svi samo sede u kolima, ni gumu na biciklu ne znaju da zamene.
Ma ima sve na ytb! Odatle sam naucila da zamenim sijalicu. Komsija mi je pokazao gde se proverava ulje ali to vise ne radim jer se pokazalo da ga je do sada uvek bilo dovoljno do redovnog servisa na svakih 15000. Uplacujem godisnje pomoc na putu, uz nadu da mi nece trebati. I uvek nosim zicu u gepeku, a nedavno je bila korisna da pricvrstim auspuh koji se otkacio na putu.
Vecina vozaca je decurlija koja iz auto skola izlazi polu obucena. Kola dobijaju do 3000eura od baba i deda i roditelja,koji novac skupljaju grcevito i familija podpomogne. Decurlija vozi kao da je sve besplatno,dog svate dase sve debelo placa u zivotu,naprave neke udese,prekrsaje,nedo bog sa smrtnim ishodom! Tek kada uniste prvi auto i vide da treba da rade kako bi zaradili za isti. Onda gledaju i na najmanji straf u autu a do tada neko ima da rikne!
Veći je problem što ih ne nauče osnovne stvari u realnom saobraćaju. Nauče ih samo ono što im treba da polože. Nauče ih da parkiraju samo na poligonu na Klisi, a u gradu bilo gde nemaju pojma. Vožnja u rikverc isto, kretanje uzbrdo isto, kako obići ili preteći traktor ili kamion van grada... Kako kočiti sa ABS-om, a kako bez... Itd, itd...
'Aj za početak da nauče u auto školama da koriste migavce, pošto vidim da to u Srbiji nije praksa. Voze ljudi, skreću levo, desno, obilaze bez upotrebe migavaca. A opravke kola - moraju i mehaničari od nečega da žive.
Треба да знаш да редовно одржаваш ауто и то је све. Када се деси квар на модерном агрегату, нема тог човека који га може сам поправити, већ мораш код мајстора. А и немам паметнија посла него да учим механику. Довољно ми је да знам делове мотора и како он ради да ме неби мајстори драли на неке имагинарне делове и сл.
Svako ko hoće da sazna kako se menja sijalica ili bilo koja od sitnica na autoomobilu to može saznati na YouTube. Većina mladih ne zna da napravi ni supu iz kesice
Glupavi. Kao sto ne znaju pravila uslovnog skretanja, (ne)prolazak na zuto(ima kada), zmigavci...Vi mislite da takav sklop u glavi zna gde stoje osiguraci?
"Kao što se više nikom ko ne ume ne isplati da moleriše, da se petlja sa strujom, vodom, automobilima, šporetima itd..."
Kako se ne ispalti druze, majstor samo da izadje na teren, cena jedna crvena pa tek onda popravka. Kod bele tehnike njacesce su neki sitniji kvarovi koje ko je imalo upucen moze samostalno i brzo da resi i pr tome ustedi par hiljada po kvaru. Da ne spominjem da je vecini ljudi koji to znaju da rade, sam proces dijagnostikovanja kvara i popravke zabavan, ali ko nije kao klinac popravljao sa caletom ili dedom vrv da se nece ni pronaci u tome.
Zato što su korisnici, a ne serviseri. Isto važi od gajenja stoke do popravke IT uređaja. Ko hoće da se obuči time da se bavi - treba da zna. Ali da to bude danas opšte znanje, pored svih mehanizama kompanija da korisnik ne može tako lako da čačka ili bez ovlašćenog alata - teško.
Zasto korisnici mobilnih telefona ne znaju kako da ih popravljaju?
Zasto korisnici Interneta ne znaju kako on radi?
Zasto korisnici racunara ne znaju ni sta je unutra ni kako radi?
Nivo apstrakcije koji ne moras znati da bi se sluzio uredjajem, sta god on bio.
Ima drugih stvari koje su ljudima zanimljivije, a za ovo postoji strucnjak kog platis i to je to.
Svakom svoj posao!
Ja sam inženjer tehničkog usmerenja i savršeno znam kako funkcionišu i komplikovaniji sistemi u automobilu, tipa kočnice, kvačila, remenja itd...
Takođe imam svoj alat, skoro pa svaki komad za potpuno servisiranje mog automobila, pukne mi far pre par godina, ja odem kupim nove farove za 200 eura, desni zamenim bez problema, levi posle skidanja ( odvaljivanja) hladnjaka i ostalih stvari kojie smetaju da se far promeni, ne uvežem dobro, i pola godine vozim auto kao slepac jer ne "gadja" gde treba, kad sam kretao na put odem kod električara, i čovek mi to naplati 1000 dinara a ja mu dam 2 da ima i za doručak i kafu taj dan njemu i šegrtu.
Znači apsolutno bespotrebno petlanje, pa čak i na tom nivou dosipanja kočione tečnosti i ulja.
Šlep služba ima i amss-u i ovi Austrijanci, mesečno 300 dinara, pokupe te ljudi da si kod Mionice u roku od dva sata.
Kao što se više nikom ko ne ume ne isplati da moleriše, da se petlja sa strujom, vodom, automobilima, šporetima itd...
Vozači danas, shodno vremenu treba da znaju osnovne stvari, tipa provere i dopune tečnosti u motoru, mada mnogi proizvođači danas na novim vozilima ni to ne dozvoljavajući.
Naravno, zamena tocka ili korišćenje seta za reparaciju je deo obuke i to se uči.
Ostalo je sve elektronika ili toliko komplikovano da se ostavlja servisu da to popravi, kako šteta ne bi bila veća.
Dok ih obučavaju instruktori koji nisu vezani pojasom,puše u kolima,zaustavljaju kandidata na prometnicama da bi otišli u prodavnicu ili po burek,da parkiraju na trotoarima i zelenim površinama itd.,zaista ne vidim potrebu da kandidati treba da znaju da zamene ulje na kolima.
Sve su gluplji i tuplji. Nedostatak predviđanja je takođe evidentan. Misle sa če im pasti krzna s glave ako povremeni sklone nogu s gasa u propuste nekog.
Zato sto ni vi a ni vozaci niste gledali interviju CEO Mercedesa !!!
“ nama nije konkurencija BMW vec Uber … da dolazi vreme u kome ce sa auto iznajmljivati svaki dan spram prilike onakav kakav zelite taj dan da vozite a vlasnistvo nas automobilom bice prevazidjeno”
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zašto novi vozači ne znaju ništa o svojim vozilima?
Autor: Danijela Trivunović
Info
•03.05.2021.
•15:28 > 06:13
Komentari 26
instruktor
Nisu klinci najgori
100 oktana
I znam gde je ulje
Tecnost za soferku
i bacim pogled na tecnost u hladnjaku
Sta ja da popravljam kad i za taj piklopac motora treba spec.alat
Zato cuti i vozi na dispelju pise kada mora u servis
Kako ide ?
Kako bi isao V6 3.0 benzin
telep
Slucaj
Rale
realno
Mr no
I
Bns
majstor
Sasa
Комша
Dragan
G pen
LFCC
Kako se ne ispalti druze, majstor samo da izadje na teren, cena jedna crvena pa tek onda popravka. Kod bele tehnike njacesce su neki sitniji kvarovi koje ko je imalo upucen moze samostalno i brzo da resi i pr tome ustedi par hiljada po kvaru. Da ne spominjem da je vecini ljudi koji to znaju da rade, sam proces dijagnostikovanja kvara i popravke zabavan, ali ko nije kao klinac popravljao sa caletom ili dedom vrv da se nece ni pronaci u tome.
Kisprdilov Sveta
Ja
Izvini Fanđo nismo te prepoznali
Ja
Ing
Zasto korisnici Interneta ne znaju kako on radi?
Zasto korisnici racunara ne znaju ni sta je unutra ni kako radi?
Nivo apstrakcije koji ne moras znati da bi se sluzio uredjajem, sta god on bio.
Ima drugih stvari koje su ljudima zanimljivije, a za ovo postoji strucnjak kog platis i to je to.
milan
Ja sam inženjer tehničkog usmerenja i savršeno znam kako funkcionišu i komplikovaniji sistemi u automobilu, tipa kočnice, kvačila, remenja itd...
Takođe imam svoj alat, skoro pa svaki komad za potpuno servisiranje mog automobila, pukne mi far pre par godina, ja odem kupim nove farove za 200 eura, desni zamenim bez problema, levi posle skidanja ( odvaljivanja) hladnjaka i ostalih stvari kojie smetaju da se far promeni, ne uvežem dobro, i pola godine vozim auto kao slepac jer ne "gadja" gde treba, kad sam kretao na put odem kod električara, i čovek mi to naplati 1000 dinara a ja mu dam 2 da ima i za doručak i kafu taj dan njemu i šegrtu.
Znači apsolutno bespotrebno petlanje, pa čak i na tom nivou dosipanja kočione tečnosti i ulja.
Šlep služba ima i amss-u i ovi Austrijanci, mesečno 300 dinara, pokupe te ljudi da si kod Mionice u roku od dva sata.
Kao što se više nikom ko ne ume ne isplati da moleriše, da se petlja sa strujom, vodom, automobilima, šporetima itd...
PoP
Naravno, zamena tocka ili korišćenje seta za reparaciju je deo obuke i to se uči.
Ostalo je sve elektronika ili toliko komplikovano da se ostavlja servisu da to popravi, kako šteta ne bi bila veća.
lala
Ilija Čvorović
Vozač
red rabitt
“ nama nije konkurencija BMW vec Uber … da dolazi vreme u kome ce sa auto iznajmljivati svaki dan spram prilike onakav kakav zelite taj dan da vozite a vlasnistvo nas automobilom bice prevazidjeno”
Zasto bi morali znati ?!?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H