Zar nije pametnije da te pare koje se daju nasim gradjanima koji su vakcinisani odu onima kojima zaista novac treba? A to su bolesna deca i bolesne osobe za koje idalje skupljamo novac preko SMS poruka. Zar to nije sramota za ionako namucen nas Srpski narod? Zar nasa lepa drzava Srbija ne moze procentualno da odvoji za svaku bolesnu osobu i da bar polovinu lecenja plati iz drzavnog budzeta umesto vozikanja i trosenja goriva besnim automobilima sa diplomatskim tablicama njihovih porodica i njihove dece? Razmislite malo. Mozda pricam gluposti.. ili ipak pricam ono sto je realna situacija kod nas..
E tek sad nema šanse da se vakcinišem! I ne mora da da 100% bolovanje. Par mojih koleginica pre 2 meseca su bile na kovid bolovanju pa nisu dobile 100% platu a šifra za bolovanje je bila za kovid. U pitanju je državna firma. I ponižavajuće je da daje bilo kakve novce za vakcinaciju. Nemam reči, osim e tek sada nema šanse da se vakcinišem!
Kazu naj sigurnije je prijavljivanje preko E/uprave ostavite podatke i obaveste vas o terminu vakcinacije.Slusajuci nase strucnjake prijavih se pre jedno mesec i vise dana dobih odgovor da mi je prijava validna i da cu biti obavesten o danu prijema vakcine,i eto baka mi zavrsava dzemper a ja nedobih nista a sada gubim i stimulans jer nedobih pelc u neko normalno vreme,fuj sramota sta drugo reci.
Predsednice,sto se toliko trosite,eno one dobijene kutije lekova stoje ne otvorene,Umesto Dvitamina radim u basti a umesto onog cinka jedem neli i crni luk iz baste.Sad neznam gde cu sa te 3.000 dinara,na stednju knjizicu za nedaj boze neke nevolje.Ipak niste trebali da se toliko trosite.
Koliko ce platiti vakcinim korisnicima koji nemaju slobodu kretanja 14 meseci, ne mogu a pre 2 meseca su primili i drugu dozu vakcine. To su ti penzioneri kojima je od 2014. oduzet deo penzija.
Kazli mi neki derani da će u nedelju biti vakcinacija na Najlonu, i da će se dobijati komplet polovnih letnjih guma. Pa, samo da proverim... Pitam za komšiju...
Daj 5000 i direktorici Gerontoloskog da nauci da ljudi koji sede 14 meseci u zakljucani u domovima nisu balvani nego ljudi. Pravi se luda da po podne i vikendom niko nije zainteresovan za setnju i posetu. Po mesec dana nema termina za posete i tako drugu godinu.. Oblace tudje stvari korisnicima, ne vracaju sa pranja,... Spremaju se tuzbe, mozda ce se setitI da radi sa starim i bolesnim ljudima a ne sa PVC prozorima.
Najjace od svega sto su te i jos vece pare pokradene od tog istog naroda i sad kao dobice 3000...Jadno smesno(ma nije ni smesno vise zalosno), bruka i sramota...Eto toliko vam vredi zivot.. i jos mislite da vam neko nesto daje, a ustvari dobijate svoje pare nazad, al sta vredi komemtarisati...kad u Srbiji 70% stanovništva mozes da manipulises potkupjivanjem i ucenjivanjem kao sto su to i radili do sada, sad moze i transparentno...sto da ne?!
Botovi botovi... Koliko prodanih dusa ima..... Sve sto se kosi sa zdravim razumom Vi cete podrzati zarad toga da ostanete nekom jadnom poslu dobijenom lepljenjem plakata... Mozda i kvalitetan sendvic pride... Mnogo ste jadni bedni i glupi... Ali doci ce dan za poravnanje....
Kao sto kaze u filmu..... TEK CE DA TI BUDE ZAOOO.
NN osoba koja me je prozvala, neka malo bolje pogleda prijavu da vidi da li ima polje za bolest.
Ima vise stavki i oznacis grpu u koju spadas. S obzirom da sam distroficar, oznacila sam neurolosko oboljenje. Istog dana u januaru prijavila sam i majku i ona je primila i prvu i drugu vakcinu. Mene NISU kontaktirali. Kad sam se prijavila u aprilu (nazvala) pitali su me koju zelim i rekla sam kinesku ili rusku. Zvali su me nakon toga za fajzerovu, istina, ali sam im rekla da ssm bolesna i da se bojim da primim tu jer poznajem coveka koji je i posle prve i revakcine imao temperaturu. Meni temperatura nije pozeljna jer imam misicnu dustrofiju. Rekli su mi da se ponovo prijavim, sto sam i uradila i telefonski, a posle i preko portala i dan danas nisam dobila poziv. Zato vas molim, nije u redu da kazete da izmisljam jer sta covek ima od toga. Imam 47 gidina pa ako je to matoro za vas, u redu.
Manipulacija necuvena. Koliko danas reterirao kada je video reakcije, pa ispade ovako:
Svako na bolovanju ce dobiti kao sto i sada dobija 65%, a VAKCINISANI KOJI DOBIJU KOVID (iako je oduvek svaka vakcina sprecavala dobijanje bolesti zbog koje se vakcinisete) DOBIJACE100% PLATE.
Samo nije rekao kada medicinskom osoblju iz COVID centara koji su se zarazavali ali i umirali ISOLATITI 35% KOJE NISU DOBIJALI JER SE COVID MORAO TRETIRATI KAO POVREDA NA RADU.
Toliko dobro smišljen plan,(pametno zao),Svaki dan mnoštvo laži,kradja,protivustavnih delikata i više ne možeš pohvatati konce i ne možeš postići nisi ni zapamtio a već si zaboravio.
A naš narod pamti dugo kao zlatna ribica u ovim zlatnim vremenima.
a gde si to navela da si bolesna, kad u prijavi nema polje da se navede da li si bolestan ili nisi, ne postoji takvo polje za popuniti? Matora zena pa laze. U februaru se malo i cekalo, tokom prolog meseca, od priojave do poziva nije bilo duze od nedelju dana, i to svim godistima.
Vec su poceli da nas ucenjuju ako se ne vakcinisemo ne mogu da verujem rekli su da nije obavezno a u stvari bez vakcine mi necemo moci ni da radimo ni nista
Verovatno ste jedintven slucaj. Prijavili se, dobili poziv. Prijavili baku od 90 godina, dosla ekipa posle dve nedelje. Verovatnije mi je da iznosite lazne informacije da niste pozvani ili da vas ekipa nije posetila.
Citam i cudim se kakvi ste vi misevi! Ovde ste svi jaki a na izborima ko misevi u rupu se zavucete. Samo sloga Srbina spasava lepo je receno. Srbija nikad nece izacii iz blata jer neznamo sta je sloga naroda.
Država podsicaj da se vakcinišu, da bi sačuvali zdravu naciju, nema nigde na svetu. Hvala predsedniče što zaista pomažete da sačuvamo naše zdravlje. Predsednik Vučić je jedini koji gradi dobre odnose.Srbija se danas cela razvija i gradi. To je u vidu mera da se zaštitimo.
Da li odmah dobijamo tih 3000din po vakcinaciji ili moramo da cekamo po 5,6 meseci kao sto je uvek u nasoj drzavi bilo i bice?Nece bre ljudi da se vakcinisu jer postoji caka a za 3000din sta mozes kupiti u prodavnici ili mzes platiti 1 racun ili pak ziveti t.j.preziveti 2 dana NEMJMO SE ZAVARAVATI!!!U Americi daju 1800dolara pomoci nama po 30eu eeeeeeeeej CEMU SE VI NADATE??????????MOZDA BOLJOJ DRZAVI?KAKO DA NE.POZZ.
Treba uvesti kao u Americi izracuanvanje visine premije osiguranja po ispunjenim preventivnim pregledima i tretmanima (vakcinacija itd). Pa ako neces na sistematski pregled jednom godisnje,odrzavanje kilaze , vakcine i preventivno kod zubara dva puta godisnje , onda premija za jednu porodicu bude veca od plate. Njihov sistem ima mnogo mana zbog nevetovatne kolicine administracije ,ali ovo im je predobro. Kad vec ne mozes drugacije, nateraj narod da brine o sebi udarcima po dzepu, a i posteno je da onaj ko ne brine o sebi placa mnogo vise.
Zaboravio si od kada od nas uzimaš novac ne šakom, već bagerima- namerno aluzija na Savamalu, da nam obezbediš i bez PCR testa i za Severnu Koreju kao i sve "demokratske" "diktatorske" režime. Poštovanje severnim susedima i našoj pravoslavnoj braći grcima.
Eh, da je još i Irak, Iran.....Sirija....ma, spisak je dugačak.
Nada 05.05.2021 • 13:21
Plaćeno bolovanje za zakonska obaveza i definisano je gomilom konvencija. Nemože predsednik da ukida zakonsko i ustavno pravo. Ili može.......... Srbija je ovo
Ovde u Austriji jos od prosle godine vazi da ako otputujes za vreme praznika ili odmora u "crvenu kovid zonu" i razbolis se, ne placaju ti bolovanje. Mozes cak i posao da izgubis. Ja zbog toga nisam bio u Srbiji od juna. Nedostaje mi familija ali nekako i razumem - zasto bi drustvo placalo bolovanje nekome ko se zaje...a.
Prijavila sam se za vakcinu jos u januaru i nista. Ponovo sam se prijavila početkom aprila i ništa. Pre dva dana opet sam se priavila i još ništa. Navela sam i da sam bolesna, spadam u rizičnu grpu i trebala bih vakcinu dobiti što pre. Trenutno nisam ni pokretna zbog povrede stopala i čemu da se nadam?. Krajnji bezobrazluk. Bitno je da svaki dan slušam "vakcinišite se"!
ma nesto mnogo navaljuje da nas vakcinise ( pelcuje ) ja nesto ne verujem da nas on bas toliko voli pa zato insistira das se sto vise vakcinisemo, sada i stimulise sa dodatnih 3000 din. svakoga ko se vakcinise, neka hvala ja mojih 3000 din.poklanjam njemu da se on leci.
Vucicu predsedniku SNSa, iz tvojih usta nista pametno ne moze izaci! A cije to pare delis onima koji su se vakcinisali? Te 3.000 dinara ja ti poklanjam da se lecis.
Zbog kovida u svetu su odložene mnoge sajamske i druge manifestacije do proleća 2022.g.
Kod nas je najvažnije da će exit-a biti,a doduše i kovid bolnica će biti gotova.
Na sve se misililo, pa je red i domaćini da se vakcinišu.
Zadnjice bi dali za kintu zato ne lupetajte i ne folirajte se. Nego put pod noge,rukav zavrnite i nasmešite se tehničarima. Jednom da vas primitivce kojima zeva zadnjica na lovu skinemo sa dnevnog reda
Ima ljudi koji iz zdravstvenih ili nekih drugih razloga ne mogu da prime vakcinu a možda bi želeli, razmislite o njima kada budete delili nagradu..Hvala
Vidimo se na sudu . Po više tačaka. Za početak za diskriminaciju i ucenu,a nakon toga i za povrat novca koji smo uplaćivali i uplaćujemo na osnovu zdravszvenog osiguranja! A bome i za otkrivanje ličnih medicinslih podataka...a ima toga još .
Prvo, 65% zarade za radnike na bolovanju je samo po sebi diskutabilno protivustavno itd. Kao da bolesnom treba manje para nego zdravom ???? Lekovi koštaju.
Drugo, zaista je nenormalno nekome uskratiti placeno bolovanje ako nije vakcinisan. To mi je neljudski.
Sa druge strane, drzava moze nevakcinisane teretiti na sudu za ugrozavanje zdravlja ostalih drzavljana i odrediti kaznu par stotina hiljada dinara taman da pokrije troskove lecenja. Kako to moze zakonski ? Pa vakcina je obezbedjena, nije hteo da se vakcinise, svestan je rizika i unapred mu je predoceno da ce ga kostati. U tom pravcu treba da ide zakonodavstvo.
Drzava da svim nevakcinisanim uruci POZIV za vakcinaciju, a ko odbije da zna da ukoliko se zarazi, placa kaznu.
Da podvucem - lecenje ne moze da se naplati, mora da bude besplatno jer to je civilizacijska tekovina. Ali i vakcine su civilizacijska tekovina pa ko misli da ne treba da se vakcinise, neka se cuva da se ne zarazi ili neka spremi pare za kaznu.
Pare se dodatne daju za one sto bi i mamu za 2 crvene prodali - bolje i oni da se vakcinisu nego niko.
Ovo je kao kad smrdljivi Real, PSG ili City izvedu neku bravuru, pa moraš da im odaš priznanje, koliko god ih mrzeo...
Tipujem na milion+ novovakcinisanih u naredne dve nedelje ;)
Bolovanje čak ni onaj čije se ime ne spominje ne sme da ukine, iz prostog razloga što bi morao da otpusti polovinu iz javnih preduzeća koja ništa drugo ni ne radi nego što sedi na 65%. Dakle, ukida se "nagrada" od 100% plate ako pazariš Koronu a nisi vakcinisan. Naravno, sve se odnosi samo na budžetlije.
Evo ja hocu da primim sve cetiri vakcine, i kinesku i rusku i Fajzera i AstraZeneku ali onda da dobijem 12 hiljada dinara, malo mi je ovih tri hiljade za jednu vakcinu.
"Batica05.05.2021 • 10:42
Znači... primio dve vakcine i zarazio se? Razlog više da je nikada ne primim."
Znači, Batice, da si se ranije bolje informisao, znao bi da nisi odmah posle revakcinacije imun, a ako si se kasnije zarazio, vakcina te je spasila teških simptoma/smrti.
Tri stavke.___ POZITIVNA: stimulans za vakcinaciju (progurao diskriminaciju onih koji se nisu stigli vakcinisati ili ne zele). NEGATIVNA: Oduzimati pravo na placeno bolovanje obolelim od korone (progurao da i to bude nacin ucene za vakcinisanje, jer oboleli bi ostao bez jedne mesecne plate i jedva preziveo). EXTREMNO NEGATIVNA: Nove povlastice vec privilegovanom javnom sektoru (progurao dodatno raslojavanje gradjana na "podobne" pripadnike kartela i "nepodobne" iz obicnog naroda koji je porobljen). U SVE TRI STAVKE JE PROGURAO PO JEDNO ZLO. Vrlo vrlo vrlo maliciozno osmisljeno da se perfidno progura mnogo zla na racun obicnih gradjana.
Koliko je onih koji ne smeju da prime vakcinu, osetljivi na penicilin, trudnice do treceg meseca, bolesni od odredjenih bolesti.... znaci li to da za njih nema placenog bolovanja. Pa zar to nije diskriminacija. Bas mi zao sto ce izgubiti veliki broj glasa a i vise necemo gledati njegova zvalava usta.
Samo ako srušimo diktatora i to što pre ovo može postati normalna država u kojoj će predsednik služiti narodu, a ne obrnuto. Ja bih predložila i da se malo ispita veoma sumnjiva diploma prava ovog najboljeg studenta svih vremena, jer ne vlada materijom.
Da napomenem, vakcinisana sam.
Strasno je da se narod ucenjuje za radi pojena politickih sad su vakcine pilot projekat za dalji postupak odvajanja Kosova i metohije to nam se sve pakuje ako necete ovako kako mi kazemo onda cete na drugi zlobniji nacin
Plaćeno bolovanje za zakonska obaveza i definisano je gomilom konvencija. Nemože predsednik da ukida zakonsko i ustavno pravo. Ili može.......... Srbija je ovo
Nedavno je bio članak, vezano za registraciju automobila,navodni zagađivači neće više moći da se registruju.....Sada nova pravila,za građane...Navodni PRAVNIK,donosi odluke vrlo DISKRIMATORNE u odnosu na osnovna ljudska prava,koristeći PRAVO i USTAV po potrebi,donoseći i pravila po potrebi....Penzije i plate MIZRNE,nema se novca za podizanje MINIMALCA ali za nerezonska potkupljivanja naroda i plate MINISTARA uvek ima....Predsednik države nam pokazuje svaki dan kako se KRIMINALIZUJE DRŽAVA svaki dan....Imam nemam USTAV,ZAKON,PRAVO....
@Sveta
- I vrlo opasno takodje !
- Onaj ko se zarazio a nije vakcinisan ima 2 opcije - prvu, da sedi kući i dobije otkaz zbog neopravdanod odsustva sa posla ili da dolazi na posao (ili u školu) i tako ugrozi sve oko sebe.
Plaćeno bolovanje za šifru U 07.01 je dodatak države do 100% bolovanja u državnim ustanovama, a u privatnim je po preporuci dakle može biti 100% a ne mora. Dakle ako ste bolesni od kovida nakon 31. maja a radite u državnoj službi, biće Vam samo zakonski određeno bolovanje, ali ne i 100% kao i do sada.
SNS sa vlasti na izborima nece otici, nazalost. Oni su suspendovali izborni proces, centralizovanom kontrolom unistili institucije Republike i to je nesto sto svaki gradjanin mora biti svestan.
Po zakonu o radu, svaka privremena sprecenost za rad se isplacuje sa 65%. Kod kovida se isplacivalo 100%, sto je u redu i posteno kao pomoc u epidemiji, kao sto je i posteno da se taj dodatak od 35% koji je izvan obaveznog propisanog zakonom - uskrati onima koji su svoju bolest mogli spreciti, a nisu hteli, iz gluposti i sebicnosti. Dobice lecenje i izolaciju u trajanju od propisane dve nedelje ili vise, i naknadu za bolovanje od 65% svako, samo nece dobiti 100%.
Ponaša se kao da je u Severnoj Koreji! Eto šta smo dopustili, da nas jašu lopuže i propalice koje treba, odavno, da su u zatvoru.
Zašto je onda određeno da svako bira hoće li i kojom se vakcinisati? Sve mi ovo liči na ono kada lopov viče drž'te lopova. Njima ovo ludilo odhovara da pune svoje džepove bez kontrole. A da ne pričam o pink ludilu kod naroda koji ni ne razmišlja svojom glavom, kojima će ova njegova bolesna izjava doći kao da to tako i treba, makar na štetu i svoje dece!
Samo da kažem, ja i moja porodica smo vakcinisani, radi svog zdravlja, a ne zbog nekih parola ili para i nemam nameru da se prijavljujem za ovo ludilo.
Onkoloski bolesnici su hronicni bolesnici i prvi u redu za vakcinaciju, jer ih infekcija i najmanja moze kostati zivota. Samo u kratkim periodima pogorsanja onkoloske bolesti su privremeno spreceni za vakcinu, i istog momenta kad se stabilizuju, pod hitno primaju vakcinu. Vakcina je kontraindikovana samo kod akutne bolesti, bilo koje, i koja kratko traje i u tom periodu se ne vakcinise, posle kratkog perioda akutne bolesti, bolest ili prodje tj coek ozdravi, ili covek umre, ili predje u hronicnu, a hronicnima je vakcina najpotrebnija i oni prvi treba da je prime. Nadam se da je malo jasnije neki osnovni princip medicine i podele bolesti, mogu jos pojasniti ako vas zanima, jer je vazno uvek objasnjavati koliko je i kome potrebno, ako stvarno zeli da sazna i nauci nesto.
Aj se kladimo u te 3000 da ce se za jedno deset dana popeti broj vakcinisanih na izmedju 2,5 i 3 miliona. Vucic nam je vec 1000 puta pokazao kakvih licemera ima u Srbiji.
Predlog: da postoji opcija da se odreknu vakcinisani od tih 3k dinara i da se preraspodeli na one koji ipak odluče da se vakcinišu i potrebnija im je novčana motivacija.
Sta ima ko da se prijavljuje jel postoje kompjiteri zna se ko je vakcinisan. I jos nesto to je malo za ono koliko sam cekala...I zasto uslovljavati i ucenjivati one koji se nisu vakcinisali da im se ne plati bolovanje.To nije u redu
Ja bi da ti vratiš preko 6000 evra, koliko si kojim roditeljima (svakom posebno) oteo od penzije, a ovo da ne deliš, jer nije tvoje većiz budžeta,koji zaposleni pune.
Ljudi dajte se trgnite, jel moguće da neko ovo i dalje guta kao pozitivan čin dobronamernog predsednika za svoje građane.
Ovo nije propaganda, vec stvaran dogadjaj iz mog naselja. Kcerka donela koronu i zarazila oca, majku i sestru. Otac vakcinisan i revakcinisan Sinofarmom, koronu nije ni osetio, ona i sestra preboleli posle dve nedelje, majka koja nije primila nista, sahranjena pre deset dana!! Sta vam nije jasno!? Najblaza vakcina je bolja od nevakcinisanja... Ko nece da se vakcinise treba da izgubi sva prava i tacka!
Većina nevakcinisanih u Srbiji su neodlučni. Meni je ovo zvuči kao sasvim ok podsticaj da onima koji se dvoume da razlog više da se vakcinišu. Pre nego što počnete da pljujete Vučića razmislite kako biste vi rešili taj problem. Šta mislite da bi trebalo uraditi da ljude podstakne na vakcinaciju i šta mislite kako bi protivnici vakcinacije reagovali na takvu meru?
Nije mislio da ne možete na bolovanje, već da će se plaćati 60% kao i kada inače odete zbog neke druge bolesti a ne 100% kao što je do sada bilo za Covid.
Kada sud u Strazburu potvrdi da je neisplacivanje bolovanja u suprotnosti sa zakonom o radu, naknadu ostecenim gradjanima treba isplatiti iz dzepa samoproklamovanog robovlasnika Srbije, a ne iz budzeta, odnosno iz nasih dzepova.
Nije fer da zavitlavas coveka - zdravstveno je besplatno - pa kazi molim te koliko vredi to zdravstveno - mislis da tu ima i nesto sto vredi pa da se plati??
zaboravio da objasni
05.05.2021 • 10:55
a kako ce na bolovanje vakcinisani kad obole od korone
jer oboljevaju
i mogu da prenesu tj zaraze okolinu
"Biće i drugih stvari koje će Vlada da razmatra. Vi ako ste se zarazili, a primili ste dve vakcine, tuđom krivicom, ako ste u državnom organu, vojsci ili slično, vi imate pravo na bolovanje. A ako niste vakcinisani, nećete imati plaćeno bolovanje", rekao je Vučić.
Pise, samo treba citati dalje od naslova i prvog pasusa.
Pod hitno da podnese ostavku ovaj sramota od politicara,njegov posao je da pravi jedinstvo naroda,a on svaki dan deli narod na sto osnova i cini diskriminaciju medju ljudima,cuj da se ne plati bolovanje a zasto ja onda izdvajam za zdravstvo citav radni vek,za 15 zadnjih godina sam jednom otisao do lekara i tad sam morao sve lekove da platim.Vrati ti meni onda pare koje mi uzimate za zdravsto pa onda mlati sa tim izlapelim mozgom.
Da li ce i Bosanci koji su se vakcinisali u Srbiji dobiti 3 crvene?
Necemo valjda da pravimo diskriminaciju, ipak su i oni podmetnuli svoje rame ovde, jel tako?
Svi mi smo svedoci da je od nas oteta, silovana i pokradena Republika.
Mi gledamo coveka nedoraslog funkcije koju obavlja. Na ovim prostorima vec decenijama nismo imali drzavnike, vecinom su to politikanti da nekazem politicari. Politicar moze da bude svako, politikant narocito, ali drzavnici su retki. Politika je jedna vestina gde svoju moc pokazujete tako sto ne naredjujete drugima. Ako naredjujete izazivate otpor/protest (kao i u 3 Njutnovom zakonu). Vucic je u sustini predsednik svoje stranke i nista vise. On je predCednik svoje stranke, koji je uspeo da razori sve ustanove/institucije Republike. Prvo je Skupstinu sveo na jednu rijaliti prcvarnicu za kolektivnu hipnozu naroda, Ustav takodje (kad god se svadja sa nekim gradjaninom sa pasosem Srbije on krsi Ustav), Vladu je sveo na potpuno nebitan organ (recimo da li je vazno ko je predCednik Vlade? Mogao je i svog psa da dovede na to mesto isti efekat). On se covek igra nasom Republikom, oteo je od naroda i igra se njome. On je i samo mesto koje trenutno obavlja Predsednika unistio/obesmislio/razorio. I kako on misli kad jednoga dana sidje sa vlasti da ce proci? Tu vidite jednog coveka koji je pomislio da je svemocan i koji se potpuno izgubio. Njegova pozicija u ovom trenutku je pozicija izgubljenog coveka, a on toga nije svestan.
Juce protivustavna i protivzakonita odluka o vakcinaciji u tržnim centrima danas protivustavna odluka o 25 eura svakom vakcinisanom pre sat vremena ALI SA OBAVEZNIM POTPISOM PRE PRIMANJA još jedna protivustavna odluka da nevakcinisani neće moći koristiti bolovanje.Mislim ono i detetu od sedam godina pa bilo jasno šta se radi sa zdravljem naroda.Nakon ovoga i oni koji su donekle hteli da se vakcinišu više nikada neće razmišljati o bilo kakvoj vakcini ne protiv covid a već i običnih vakcina za grip,tetanus,hepatitis i slično.Ovim samo podstičete narod da nikada više u životu nijednu ikada vakcinu ne primi.Mislim ono 3 totalno nelogične i do sada u medicinskoj praksi nepojmive stvari se saopštavaju narodu.I narod nakon ovoga verovaće lekarima i medicini i bolničarima i epidemiolozima?
U Hrvatskoj kovid dodatak max 200 evra+uskršnica koju određuje poslodavac ili vlada za penzionere.Za one koji imaju prihode veće od proseka Hrvatske nema kovid dodatka.
Vladimir
05.05.2021 • 10:02
Ja nisam ni zaposlen. Nemam ni zdravstvenu knjizicu, niti sam na birou rada. Nisao uzeo 100 evra od prošle godine. A neću ni ove pare. Bando lopovska i pokvarena.
Onda je definitivno vreme da uradiš nešto sa svojim životom oglasi su na sve strane, a zdravstveno osiguranje je besplatno za sve građane, pa i nezaposlene, samo se prijavi na biro.
Gospodo ne mudrujte nego se vakcinisite. Kako je to Izrael cas posla resio, zelena karta i vakcinisani mogu svuda a nevakcinisani nigde. Pa da vidis kako su naterali 80% stanovnistva da se vakcinise. I zive normalno.
Ko njemu daje za pravo da naše pare troši ovako + da nas zadužuje, javni dug je na 60 %, posle će toj vojsci, policiji i penzionerima da smanjuje plate i penzije, jako strašno!!! Manipuliše sirotinji!!!!
Vladimir
05.05.2021 • 10:02
Ja nisam ni zaposlen. Nemam ni zdravstvenu knjizicu, niti sam na birou rada. Nisao uzeo 100 evra od prošle godine. A neću ni ove pare. Bando lopovska i pokvarena.
Vi Vladimire, po vašem opisu spadate u NEET kategoriju
Bravo! Nevakcinisani bi drzavu na duzi rok kostali mnogo vise - zbog produzene epidemije, toskova lekara, lekova i bolnickih dana, te isplacenih bolovanja. Sve odluke su na mestu.
Zivim u Austij,i ovde je jos od pocetka epidemije princip da ko putuje u rizicne zemlje (sa velikim brojem obolelih) ako se na putu razboli, nema placeno bolovanje. Jos nisu uveli nista slicno po pitnju vakcine jer su ovde gradjani uglavnom ocajni sto vakcine kasne, a mnogi su se vakcinisali u Srbiji.
Koja sprdnja, edukujte ljude, objasnite im što treba da se vakcinišu, objasnite im da neće biti čipovani ili sterilisani ili šta god. Razumem ja da ove 3000 dinara metode rade kod nas, ali hajde da se neko stvarno potrudi da objasni širokoj narodnoj masi zašto je vakcinacija bitna i da je bezbedna.
Bio bi red da oni koji redovno nose zaštitnu masku i time štite sebe i svoju okolinu, dobiju bar po hiljadarku a oni koji se guše u četvoroslojnim KN-95 maskama, zaslužuju brat-bratu 2000 RSD. Savesnost valja nagraditi.
A mi koji smo prelezali, sto imamo prirodan imunitet, to se ne racuna, sasto niko to ne spominje, svi samo vakcina vakcina toliko da mi je vec postalo jako sumnjivo.
Uvedu vakcinaciju ispred radnje. Za 5 dana sve bi bilo rešeno.
Ajmo na jednu fajzericu ispred radnje?
Ja ću na sinofarm.
Nije ni bitno. Vakcina, pa 3 soma i onda 2 gajbe i kutija pljugi. Mirni smo 2 dana.
Ne bi bilo loše ni da dele sliku predsednika za one koji se vakcinišu. Jedni da ga obožavaju uz paštetu, a drugi da ga pljuju uz istu. Lepa, uramljena. Kao Tiletova nekad.
Nije ni loše ovo što ne smeju da donose :"negativne diskriminacione mere". Izmamio mi je osmeh vragolan stari. Oaza smo tolerancije i slobode.
Nagrađivanje vakcinisanih je mera sa kojom država pokušava da privoli građane (posebno one neodlučne) da učine taj korak. To ima smisla.
Ali zabraniti plaćeno bolovanje stvarno nije fer, a mislim da zakon o radu ne perdviđa takvu mogućnost. Očekujem mnogo negativnih komentara na ovu meru. Pitanje kako će se to uopšte moći sprovesti.
Plaćeno bolovanje je jedno od radničkih prava i niko nema pravo da ga ukida, pogotovo ne predsednik države! Ali šta očekivati kada su nam sindikati uništeni a radnički pokret trom i nesložan. Da mu 10% radnici izađe na ulicu isti dan, brzo bi odustao.
Pa ti si privatizovao ovu zemlju nesrećniče jedan......sjaši već jednom nije ovo tvoja babovina i nisu svi ljudi tvoje privatno vlasništvo, osim botova i njima sličnih naravno. Vrati penzionerima ukradeno, počni da poštuješ ustav, ne ponašaj se kao robovlasnik....Botovi crveni palac na dole znate gde ga sebi turite?!
Pozdrav iz Vojvodine
"Vi ako ste se zarazili, a primili ste dve vakcine, tuđom krivicom, ako ste u državnom organu, vojsci ili slično, vi imate pravo na bolovanje. A ako niste vakcinisani, nećete imati plaćeno bolovanje", rekao je Vučić.
Ja nisam ni zaposlen. Nemam ni zdravstvenu knjizicu, niti sam na birou rada. Nisao uzeo 100 evra od prošle godine. A neću ni ove pare. Bando lopovska i pokvarena.
To je za 2 miliona ljudi dodatnih 3000 dinara pored 60 evra, a ljude koji se boje dugoročnih posledica od vakcine neće 3000 dinara motivisati, strah je ogroman kod mnogih
"Biće i drugih stvari koje će Vlada da razmatra. Vi ako ste se zarazili, a primili ste dve vakcine, tuđom krivicom, ako ste u državnom organu, vojsci ili slično, vi imate pravo na bolovanje. A ako niste vakcinisani, nećete imati plaćeno bolovanje"
Jel imamo mi Ustavni Sud ili je Srbija privatna prcija porodice Vucic?
Da li se mi precutno se oprastamo od Republike?
Niko ne moze nekome da uskrati placeno bolovanje. Mora biti placeno bar 60 posto. U protivnom sa blagim simptomima ljudi nece uzimati bolovanje vec ce ici na posao. Ovo sa bolovanjem je dosta opasna igra...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vučić: Onima koji su se vakcinisali dodatnih 3.000 dinara, nevakcinisani ne mogu na plaćeno bolovanje
Autor: 021.rs
Info
•05.05.2021.
•09:30 > 10:07
Komentari 169
Srbenda
Realista
Javno
Penzionerka iz sela
*
Za gospodju koliko?
Velibor
Nenad
Za Gerontoloski 5000
ne mogu da verujem
StrankaZdravogRazuma
Bogdan
Kao sto kaze u filmu..... TEK CE DA TI BUDE ZAOOO.
Željka
Ima vise stavki i oznacis grpu u koju spadas. S obzirom da sam distroficar, oznacila sam neurolosko oboljenje. Istog dana u januaru prijavila sam i majku i ona je primila i prvu i drugu vakcinu. Mene NISU kontaktirali. Kad sam se prijavila u aprilu (nazvala) pitali su me koju zelim i rekla sam kinesku ili rusku. Zvali su me nakon toga za fajzerovu, istina, ali sam im rekla da ssm bolesna i da se bojim da primim tu jer poznajem coveka koji je i posle prve i revakcine imao temperaturu. Meni temperatura nije pozeljna jer imam misicnu dustrofiju. Rekli su mi da se ponovo prijavim, sto sam i uradila i telefonski, a posle i preko portala i dan danas nisam dobila poziv. Zato vas molim, nije u redu da kazete da izmisljam jer sta covek ima od toga. Imam 47 gidina pa ako je to matoro za vas, u redu.
Nebojša
Svako na bolovanju ce dobiti kao sto i sada dobija 65%, a VAKCINISANI KOJI DOBIJU KOVID (iako je oduvek svaka vakcina sprecavala dobijanje bolesti zbog koje se vakcinisete) DOBIJACE100% PLATE.
Samo nije rekao kada medicinskom osoblju iz COVID centara koji su se zarazavali ali i umirali ISOLATITI 35% KOJE NISU DOBIJALI JER SE COVID MORAO TRETIRATI KAO POVREDA NA RADU.
RIBAR
A naš narod pamti dugo kao zlatna ribica u ovim zlatnim vremenima.
Žile
Frida
xqt
Palma treba da ga tuži za krađu intelektualne svojine.
Rema
Fica
Narodni pesnik Miki
Al' doseti se serdare Vučiću
Dinarima na vakcinu mami
Dinarima od tri hiljadarke
M
Ana
Eno jel u Austriji bila vest da ako se prosvetni radnici ne vakcinišu ide otkaz.
I to je to, pa ti izvoli
Samo mi filozofiramo, neću da se čujemo, neću da se vakcinišem, neću ovo neću ono
Ništa nam ne valja.
U ovom delu - vakcina podržavam svaku akciju vlasti.
@Zeljka
Strasnoo
Fema
@Zeljka
Mozgovi
Jana
Ivana
xqt
Ana
I
Li - xian
Eh, da je još i Irak, Iran.....Sirija....ma, spisak je dugačak.
Mila
Jasna
Novosadjanin iz Beča
Plaćeno bolovanje za zakonska obaveza i definisano je gomilom konvencija. Nemože predsednik da ukida zakonsko i ustavno pravo. Ili može.......... Srbija je ovo
Ovde u Austriji jos od prosle godine vazi da ako otputujes za vreme praznika ili odmora u "crvenu kovid zonu" i razbolis se, ne placaju ti bolovanje. Mozes cak i posao da izgubis. Ja zbog toga nisam bio u Srbiji od juna. Nedostaje mi familija ali nekako i razumem - zasto bi drustvo placalo bolovanje nekome ko se zaje...a.
P
Zeljka
galileo
Toni
Gvozden
Kod nas je najvažnije da će exit-a biti,a doduše i kovid bolnica će biti gotova.
Na sve se misililo, pa je red i domaćini da se vakcinišu.
nik
Biljana
hahaha
Ja
Nnn
/
Mina
Ja
Drugo, zaista je nenormalno nekome uskratiti placeno bolovanje ako nije vakcinisan. To mi je neljudski.
Sa druge strane, drzava moze nevakcinisane teretiti na sudu za ugrozavanje zdravlja ostalih drzavljana i odrediti kaznu par stotina hiljada dinara taman da pokrije troskove lecenja. Kako to moze zakonski ? Pa vakcina je obezbedjena, nije hteo da se vakcinise, svestan je rizika i unapred mu je predoceno da ce ga kostati. U tom pravcu treba da ide zakonodavstvo.
Drzava da svim nevakcinisanim uruci POZIV za vakcinaciju, a ko odbije da zna da ukoliko se zarazi, placa kaznu.
Da podvucem - lecenje ne moze da se naplati, mora da bude besplatno jer to je civilizacijska tekovina. Ali i vakcine su civilizacijska tekovina pa ko misli da ne treba da se vakcinise, neka se cuva da se ne zarazi ili neka spremi pare za kaznu.
Pare se dodatne daju za one sto bi i mamu za 2 crvene prodali - bolje i oni da se vakcinisu nego niko.
А страни
Vozim se autobusom
Nemanja
Tipujem na milion+ novovakcinisanih u naredne dve nedelje ;)
Bolovanje čak ni onaj čije se ime ne spominje ne sme da ukine, iz prostog razloga što bi morao da otpusti polovinu iz javnih preduzeća koja ništa drugo ni ne radi nego što sedi na 65%. Dakle, ukida se "nagrada" od 100% plate ako pazariš Koronu a nisi vakcinisan. Naravno, sve se odnosi samo na budžetlije.
Zeljan love
Neko tamo
citaoc
Roda
realno
Znači... primio dve vakcine i zarazio se? Razlog više da je nikada ne primim."
Znači, Batice, da si se ranije bolje informisao, znao bi da nisi odmah posle revakcinacije imun, a ako si se kasnije zarazio, vakcina te je spasila teških simptoma/smrti.
Nick Nejmovic
Milka
Novosađanka
Da napomenem, vakcinisana sam.
Boks
Valiant
Onako, mirno, u interesu naroda. 4.500 din ili više?
Penzioner
Nada
Novosadjanin
Mile NBg
- I vrlo opasno takodje !
- Onaj ko se zarazio a nije vakcinisan ima 2 opcije - prvu, da sedi kući i dobije otkaz zbog neopravdanod odsustva sa posla ili da dolazi na posao (ili u školu) i tako ugrozi sve oko sebe.
Miki ns
Iz Rusije sljubavlju
V
Branko
SNS sa vlasti na izborima nece otici, nazalost. Oni su suspendovali izborni proces, centralizovanom kontrolom unistili institucije Republike i to je nesto sto svaki gradjanin mora biti svestan.
SNS fan
@Sveta S
Piroćanac
DekacNS
Zašto je onda određeno da svako bira hoće li i kojom se vakcinisati? Sve mi ovo liči na ono kada lopov viče drž'te lopova. Njima ovo ludilo odhovara da pune svoje džepove bez kontrole. A da ne pričam o pink ludilu kod naroda koji ni ne razmišlja svojom glavom, kojima će ova njegova bolesna izjava doći kao da to tako i treba, makar na štetu i svoje dece!
Samo da kažem, ja i moja porodica smo vakcinisani, radi svog zdravlja, a ne zbog nekih parola ili para i nemam nameru da se prijavljujem za ovo ludilo.
Ilo
dr
Burić
Buki
Bole
BoeserWolf
Kanda si medicinu ucio u trogodisnjoj skoli
Sveta S
- Suludo i monstruozno !!
Dule
Kokakole
Plebs
Mirka
Dembos
Suncica
Ljudi dajte se trgnite, jel moguće da neko ovo i dalje guta kao pozitivan čin dobronamernog predsednika za svoje građane.
Branko NS
Anja 021
pametnom dosta
C-3PO
Дужничко ропство
Што би бабе рекле лако је туђим.....коприве ....
steva
Pravnik
Strasno.
Diplomu da pocepa odmah.
Nomad
artist
V
nobody
OK_NS
Baron Minhvucic
Može i Niko to i da potvrdi.
@DD
Matrix
Paor
@zaboravio da objasn
zaboravio da objasni
05.05.2021 • 10:55
a kako ce na bolovanje vakcinisani kad obole od korone
jer oboljevaju
i mogu da prenesu tj zaraze okolinu
"Biće i drugih stvari koje će Vlada da razmatra. Vi ako ste se zarazili, a primili ste dve vakcine, tuđom krivicom, ako ste u državnom organu, vojsci ili slično, vi imate pravo na bolovanje. A ako niste vakcinisani, nećete imati plaćeno bolovanje", rekao je Vučić.
Pise, samo treba citati dalje od naslova i prvog pasusa.
Rade
Marta
Zloyeb
Necemo valjda da pravimo diskriminaciju, ipak su i oni podmetnuli svoje rame ovde, jel tako?
Ogi
Bili Kid
Mi gledamo coveka nedoraslog funkcije koju obavlja. Na ovim prostorima vec decenijama nismo imali drzavnike, vecinom su to politikanti da nekazem politicari. Politicar moze da bude svako, politikant narocito, ali drzavnici su retki. Politika je jedna vestina gde svoju moc pokazujete tako sto ne naredjujete drugima. Ako naredjujete izazivate otpor/protest (kao i u 3 Njutnovom zakonu). Vucic je u sustini predsednik svoje stranke i nista vise. On je predCednik svoje stranke, koji je uspeo da razori sve ustanove/institucije Republike. Prvo je Skupstinu sveo na jednu rijaliti prcvarnicu za kolektivnu hipnozu naroda, Ustav takodje (kad god se svadja sa nekim gradjaninom sa pasosem Srbije on krsi Ustav), Vladu je sveo na potpuno nebitan organ (recimo da li je vazno ko je predCednik Vlade? Mogao je i svog psa da dovede na to mesto isti efekat). On se covek igra nasom Republikom, oteo je od naroda i igra se njome. On je i samo mesto koje trenutno obavlja Predsednika unistio/obesmislio/razorio. I kako on misli kad jednoga dana sidje sa vlasti da ce proci? Tu vidite jednog coveka koji je pomislio da je svemocan i koji se potpuno izgubio. Njegova pozicija u ovom trenutku je pozicija izgubljenog coveka, a on toga nije svestan.
Nenadovic Dragan
zaboravio da objasni
jer oboljevaju
i mogu da prenesu tj zaraze okolinu
Dragan
maja
DD
05.05.2021 • 10:02
Ja nisam ni zaposlen. Nemam ni zdravstvenu knjizicu, niti sam na birou rada. Nisao uzeo 100 evra od prošle godine. A neću ni ove pare. Bando lopovska i pokvarena.
Onda je definitivno vreme da uradiš nešto sa svojim životom oglasi su na sve strane, a zdravstveno osiguranje je besplatno za sve građane, pa i nezaposlene, samo se prijavi na biro.
Johan
?!
Oko
Batica
Pera
bantam
05.05.2021 • 10:02
Ja nisam ni zaposlen. Nemam ni zdravstvenu knjizicu, niti sam na birou rada. Nisao uzeo 100 evra od prošle godine. A neću ni ove pare. Bando lopovska i pokvarena.
Vi Vladimire, po vašem opisu spadate u NEET kategoriju
Smetalo
I moze odmah na bolovanje.
@apsurd
JA
maja
Milan2
Zivim u Austij,i ovde je jos od pocetka epidemije princip da ko putuje u rizicne zemlje (sa velikim brojem obolelih) ako se na putu razboli, nema placeno bolovanje. Jos nisu uveli nista slicno po pitnju vakcine jer su ovde gradjani uglavnom ocajni sto vakcine kasne, a mnogi su se vakcinisali u Srbiji.
Mi
Verus NS habitans
Medicinar
Milojko
Cveta
Moze li lova unapred?
Dusan
Kokakole
Ajmo na jednu fajzericu ispred radnje?
Ja ću na sinofarm.
Nije ni bitno. Vakcina, pa 3 soma i onda 2 gajbe i kutija pljugi. Mirni smo 2 dana.
Ne bi bilo loše ni da dele sliku predsednika za one koji se vakcinišu. Jedni da ga obožavaju uz paštetu, a drugi da ga pljuju uz istu. Lepa, uramljena. Kao Tiletova nekad.
Nije ni loše ovo što ne smeju da donose :"negativne diskriminacione mere". Izmamio mi je osmeh vragolan stari. Oaza smo tolerancije i slobode.
khm
Ostalo podržavam.
SUMP
Ali zabraniti plaćeno bolovanje stvarno nije fer, a mislim da zakon o radu ne perdviđa takvu mogućnost. Očekujem mnogo negativnih komentara na ovu meru. Pitanje kako će se to uopšte moći sprovesti.
Logi
Sima
/
PEra
je***i fašista
Hm...
Daj pet vakcina! Ili pet ili nijednu!
Ama ne može čoveče! Ne može pet! Evo ti jedna! I nemoj da me nerviraš!
B
bora
Advokkati spremite se da tuzite drzavu.KRSENJE USTAVA.
Pera
pismen
Pera
Mr.No
Broki
Lep poklon od njega za prvi maj.
vox
vladaNS
Pozdrav iz Vojvodine
neznalica
"Vi ako ste se zarazili, a primili ste dve vakcine, tuđom krivicom, ako ste u državnom organu, vojsci ili slično, vi imate pravo na bolovanje. A ako niste vakcinisani, nećete imati plaćeno bolovanje", rekao je Vučić.
Mislim da je ovo protivustavno...
glodjiKosku
Vladimir
A...
Zoran
Pera iz bivseg DDR-a
Jel imamo mi Ustavni Sud ili je Srbija privatna prcija porodice Vucic?
Da li se mi precutno se oprastamo od Republike?
apsurd
ZZZ
Ns
Ns
Voldi
Dimče
Александар
Tesa
boger
Novosađan
Keva
Miško
D.Cirkocic
koksi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H