za 10-15 godina ćemo se svi voziti autonomnim vozilima kojima će upravljati softver, neće više biti retardiranih vozača, prekoračenja i sličnog, vozačke, kazneni poeni, sve ide u istoriju
Neka neko stavi na uvid analizu i obrazloženje na osnovu čega su određene brzine za puteve. Kojom metodologijom je određena brzina od 50km/h za određene puteve i ko je autor tih analiza.?
Bulevari od 3 trake da li ispunjavaju uslove za brzine od 50 km/h.?
Ili ispunjavaju bezbedonosne uslove za veću
Eh, da je samo olgranicenje brzine. Sta bi sa uslovnim skretanjem, zmigavcima, odstojanjem, kojom trakom se pretice, cemu sluzi zuto na semaforu...? Kupuju se fakultetske diplome, pomislite samo sta je sa auto skolama. Da li vam je sada jasna bahatost na putevima? Najgori ste.
... ka u brata Vučkele "Ja radim za 500 a ti za 20 hiljada, u porseku zivimo brutalno sa po 260000"
Hahahahhahah
Naravno da muskarci vise uvestvuju u udesima, jer za pocetak kao kljucna komponenta u statistici, muskaraca ima mnogo vise za volanom. Sto se tice odnosa povred i brzi e kretanja koju ste naveli, u tom slucaju Vam je najbolje ako sedite kuci i ne krecete se. Koja komedija od teksta, klasicno ispiranje mozga.
Ne znam dokle ce ovo ispiranje da traje.
Glavni uzrok nezgoda su nesigurnost (pogotovo stav "imam strah ali moram da vozim"), neodlucnost vozaca i dekoncentracija za , sve ostalo su gluposti!!!!!!
Jedna stvar samo, kad izadjes van, ucesnik si u saobracaju bilo da si pesaka, na bajsu ili u\na nekom motornom vozilu. Kada bi svi billi toga svesni, mnogo bi nam bilo bolje.
Ogranicenja:
Bulevar Evrope :
od Bulevara Cara Lazara do Futoske : 50km/h
od Futoske do Kornelija Stankovica: 60km/h
dalje: 70km/h
Da li bilo gde u normalnom svetu postoji bulevar sa 3 trake gde je ogranicenje 50-60km/h?
Da ne dajem druge primere...
Apsolutno istina, ovi nasi vozaci kao da ne znaju da voze po ogranicenjima pogotovo po manjim ulicama.To juri, ne gleda, telefonira i kad udari nekog krivo je zbunje, dete koje je izaslo na put i sve zivo. Treba sve vas koji ne postujete propise rebnuti oduzimanjem dozvole i vozila pa ce prestati ova kaubojstina na putevima
Cekaj malo...
"Sa svakim povećanjem brzine vozila za jedan km/h, mogućnost nastanka saobraćajne nezgode veća je za četiri do pet odsto"
Znaci ako vozim 70km/h, gde je dozvoljeno 50 km/h, Mogucnost nastanka saobracajne nesrece se povecava na 100%.
Kao i uvek jednostrano prikazivanje odredjenih podataka u cilju neke i necije agende. Koliko je pesaka oboreno na pesackom prelazu a koliko njihovim nepravilnim prelaskom ulice,pretrcavanjem,kretanjem po kolovozu iz njima znanih razloga itd? Ne mozete stoku da dovedete u red pa ajde da smanjimo na 20km/h ili da ukinemo saobracaj?
Po ovim idiotskim istrazivanjima a narocito smehotresnim navodjenjima da se desava to i to za svaki km/h vece brzine...najbolje da se ukine saobracaj pa babe i dede i kretenska deca sa slusalicama u usima mogu da rade sta hoce po ulicama.
Da,naravno da vozim preko ogranicenja bar minimalno jel su ista postavljena idiotski narocito ovde po Srbiji i narocito na dobrim magistralnim putevima a sve u cilju pljackanja naroda. Primer:rekonstruisan put Cacak-Uzice gde je ogranicenje MANJE nego ranije a put je 3x bolji.
Naravno zona skole je nesto drugo i tu se slazem sa ogranicenjem i cak i postavljanjem "lezecih" strumfova ali bih s druge strane vratio na 60km/h po sirokim bulevarima udaljenim od stambenih objekata,preglednim i slicno gde objektivno moze da se vozi 80 bez da se iko ugrozava,ali eto kad bi bar vratili na 60 da se saobracaj brze odvija.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Polovina vozača ne poštuje ograničenje brzine
Autor: Gradski zavod za javno zdravlje Beograd
Info
•17.05.2021.
•07:49
Komentari 9
tesla
Aca
Bulevari od 3 trake da li ispunjavaju uslove za brzine od 50 km/h.?
Ili ispunjavaju bezbedonosne uslove za veću
g pen
Marko
Hahahahhahah
Naravno da muskarci vise uvestvuju u udesima, jer za pocetak kao kljucna komponenta u statistici, muskaraca ima mnogo vise za volanom. Sto se tice odnosa povred i brzi e kretanja koju ste naveli, u tom slucaju Vam je najbolje ako sedite kuci i ne krecete se. Koja komedija od teksta, klasicno ispiranje mozga.
Ne znam dokle ce ovo ispiranje da traje.
Glavni uzrok nezgoda su nesigurnost (pogotovo stav "imam strah ali moram da vozim"), neodlucnost vozaca i dekoncentracija za , sve ostalo su gluposti!!!!!!
Smoki
NeRealno
Bulevar Evrope :
od Bulevara Cara Lazara do Futoske : 50km/h
od Futoske do Kornelija Stankovica: 60km/h
dalje: 70km/h
Da li bilo gde u normalnom svetu postoji bulevar sa 3 trake gde je ogranicenje 50-60km/h?
Da ne dajem druge primere...
Lol
Nimbus
"Sa svakim povećanjem brzine vozila za jedan km/h, mogućnost nastanka saobraćajne nezgode veća je za četiri do pet odsto"
Znaci ako vozim 70km/h, gde je dozvoljeno 50 km/h, Mogucnost nastanka saobracajne nesrece se povecava na 100%.
Dejan
Po ovim idiotskim istrazivanjima a narocito smehotresnim navodjenjima da se desava to i to za svaki km/h vece brzine...najbolje da se ukine saobracaj pa babe i dede i kretenska deca sa slusalicama u usima mogu da rade sta hoce po ulicama.
Da,naravno da vozim preko ogranicenja bar minimalno jel su ista postavljena idiotski narocito ovde po Srbiji i narocito na dobrim magistralnim putevima a sve u cilju pljackanja naroda. Primer:rekonstruisan put Cacak-Uzice gde je ogranicenje MANJE nego ranije a put je 3x bolji.
Naravno zona skole je nesto drugo i tu se slazem sa ogranicenjem i cak i postavljanjem "lezecih" strumfova ali bih s druge strane vratio na 60km/h po sirokim bulevarima udaljenim od stambenih objekata,preglednim i slicno gde objektivno moze da se vozi 80 bez da se iko ugrozava,ali eto kad bi bar vratili na 60 da se saobracaj brze odvija.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H