U gradovima postoje "Vajber" grupe sa više hiljada članova u kojima se redovno šalju poruke gde se nalaze patrole saobraćajne policije, kaže za RTS Vladimir Vida iz Uprave saobraćajne policije.
"2. Zasto se ne kontrolisu pretovareni kamiJoni Zvonka Veselinovica, Galensa ili Karin Komerca koji unistavaju infrastrukturu grada? Kontrola nosivosti po osovini ovih kamiJona?"
Odgovor:
Kontrolišu se na vagi. Pusti preduzetnike na miru da rade.
Zavladalo ovom nesrecnom narodu. Sada i saobracajci smetaju? Smeta ti to sto vozis laminu koja je na mufte prosla tehnicki,sto imas celave gume,sto ne dajes zmigavac kada skreces NIKADA, sto cugas, duvas, pijes bensedine pa vrtis djevrek,sto tog decenijskog krsa drvis kao da si Montoja???
More mrs bre, niste vi za normalnu zemlju.
Jos kamera,jos patrola, jos represije. Stoka se mora dovesti u red...
Ne bi bilo potrebe za veiber grupom, pa i da radio stanice , da taPolicija ne SAKRIVA SE !na razne parkinge pa i na KOLSKE puteve pa nas /Vozace/ vrebaju kao zlocince Po zakonu MORALI BI OBAVESTENJA da postave da se vrsi kontrola radarom !
Cela ova kuknjava i opravdavanje razbojnika u plavom me podseca na slucaj kad su poznanika zaustavili pored jedne srednje skole za vreme raspusta, u 11 uvece, gde je ogranicenje zbog skole 30, a on vozio 40. Kazu mu: mogao si da zgazis dete.
Odakle vam ideja da je 'obilaženje' desnom trakom zabranjeno?
Vi zapravo mislite na preticanje jer je obilaženje prolaženje drugog učesnika u saobraćaju koji se ne pomera.
A Zakon o bezbednosti saobraćaja član 53 kaže:
"Na putu u naselju na kome postoje najmanje dve saobraćajne trake namenjene za saobraćaj vozila u istom smeru, prolaženje sa desne strane vozila koje se ne kreće krajnjom desnom saobraćajnom trakom, ne smatra se preticanjem."
neshvatljivo je da milicija snima iz civilnih automobila pa zaustavlja 100m dalje, da stoji jedan na semaforima i gleda ko priča ko nije vezao pojas itd
Pitanja za SNS policiju:
1. Zasto Saobracajni policajci nemaju kamere na uniformi kao nadzor/dokaz korupcije i mita?
2. Zasto se ne kontrolisu pretovareni kamiJoni Zvonka Veselinovica, Galensa ili Karin Komerca koji unistavaju infrastrukturu grada? Kontrola nosivosti po osovini ovih kamiJona?
Vi mislite da te crvene ostaju tom saobracajcu? To ide sefu smene koji predaje dalje. Ovo je zemlja finansirana od kriminala, t.j. jedno zlo mesto i zato nece trajati dugo ,,... jer to neko odgooore vidi sve...,, Kako to nas pokojni pesnik kaze.
Mislim da ne bi ni na radiju trebali govoriti, jer kad ljudi znaju gde se nalazi patrola onda uspore samo tu, u suprotnom bi bili oprezniji veci deo puta...
Kakvi smo odvratni, kakva zamena teza.
Znači nije problem to što vozač ugrožava svoju bezbednost, kao i bezbednost svojih saputnika time što se nije vezao, priča mobilnim telefonom, popio je koju više od dozvoljenog...nego je problem to što se policijska kontrola nalazi u žbunju???
A Viber grupe i radio stanice koje obaveštavaju o prisustvu policijskih kontrola samo podržavaju nepridržavanje propisa.
Ljudi, ako vozite po propisima, potpuno je svejedno da li ima kontrole ili nema.
A zbog čega se policija skriva od vozača po drveću, kanalima, grmovima...
U normalnom svetu ima znak za radarsku kontrolu i kamer, pa ako si debil neka te kazne, ali nisu oni tu zvog naše bezbednosti, već da namlate pare!
Korišćenje Viber grupe za praćenje gde je patrola je vrlo primitivno i pored toga opasno, jer se vozač posveti telefonu i čačkanju sa njime umesto da pazi na saobraćaj. Aplikacija tipa Waze je mnogo naprednije rešenje, jer se radi praktično o navigaciji gde korisnici mogu da ubacuju informacije o problemima na putu a i o policijskim patrolama. Dakle, ukoliko je na vašem putu patrola, prikazaće vam se upozorenje, ukoliko nije, nećete gubiti vreme da tražite gde su sve patrole. Nažalost, u Srbiji je jako mali broj korisnika ove aplikacije, tako da ona nema efekta. Što se tiče radio stanica koje javljaju gde su patrole - pa na tim mestima će vozači usporiti i time je postignut cilj, zar ne? Ili vam je ipak cilj naplatiti što više kazni?
Ako se policija skriva po žbunju i gleda da li je pojas vezan ili da li razgovaraš mobilnim, i javlja patroli 200metara niže, zbog čega su problem viber grupe?
Ispada da svi ti žandari po žbunovima vide kao sokolovi
Naravno da postoji vajber grupa koja delimicno moze da zastiti gradjane od hajducije uniformisanih...
odavno smo mi podeljeni na nas i njih....
sramota je na sta se svela ta ista policija mene sramota a mozda i nekog od njih
Saobracajna policija je kancer ovog drustva... gomila nesposobjankovica koji biraju koga smeju a koga ne smeju da zaustave... neki dan, Bul Evrope deo kod kruznog ka Limanu, ogranicenje 50km/h, ja vozim 55 u levoj traci, u desnoj me obilazi bmw x6 sa jedno 70km/h... policija me zaustavlja, ja pitam sto, kaze vozio si 55, reko a ovaj sa x6 sto me obisao desnom trakom(sto je samo po sebi kaznjivo), kaze NISAM VIDEO?!!?? Nisi video dzipcinu a mene si video na radaru? Kakav je to radar? Svejedno, odbio da potpisem i reko da idemo na sud gde ce da puste taj snimak sa radara pa da vidimo sta kaze sudija.... lopovi najobicniji!!!
Ako je cilj bezbednost u saobraćaju i smanjenje prekršaja, onda ove grupe i te radio stanice samo pomažu da saobraćaj bude bezbedniji. Vozači znaju gde su patrole i na tim mestima voze opreznije. Ovako izgleda da je policiji cilj da naplaćuje kazne, a ne da poboljša saobraćaj.
Druga stvar je što se stalno piše da je alkohol veliki problem, a ovde vidimo da vozači u alkoholisanom stanju izazivaju svega 20% udesa sa smrtnim ishodom. To znači da 80% tih udesa izazivaju potpuno trezni ljudi. To je mnogo veći problem i treba potražiti šta je uzrok tome. Na kraju krajeva, ko kaže da baš svako mora da ima vozačku dozvolu? Dnevno vidim u saobraćaju na desetine vozača, kojima bih na licu mesta oduzeo dozvolu i doživotno zabranio da ikada više polažu. Voziti automobil (ili autobus, kamion...) je ogromna odgovornost, kako prema sebi, tako i prema drugima. Ko to ne shvata, nije sposoban da upravlja vozilom i tačka.
Kod nas policija ne služi građanima već neznam kome iako ih drađani plaćaju. Izađu na teren pišu dva sata kazne trebalo ili ne i kraj rada za taj dan i onda kafana. Kada bi oni radili puno radno vreme pomagali građanima tako što bi onima koji pogrešne objasnili šta nije dobro a bahate kažnjavaju oni rade obratno. U. Novom Sadu imate dnevno bar 1000 bezobrazno parkiranih namerno a možda 5 plati kaznu. A od broja kažnjeni 90 procenata su oni koji pažljivo voze i slučajno su pogrešili. Takva je situacija u Srbiji. Ako si pošten onda si budala.
Nigde u svetu policija ne zasutavlja i ne kontrolise vozace kao u Srbiji. To je postala izivljavanje i tortura. Ne mozes doci kolima od coska do coska da ne stoji patrola koja koja "kontrolise" . I onda ako i jesi ispravan oni ti nadju nesto da bi ti naplatili kaznu jer naravno fali para u budzetu i imaju limit koliko napisanih kazni moraju da donesu po povratku u stanicu na kraju smene. Ali i dalje bez problema primaju mito 1000-2000 dinara da ti ne pise prijavu.
A autoriteta nidge, ko na pijaci, kazna je 10000 ali ako platis u roku od 8 dana e onda je 5000, koliko smo jadni.
U svetu te policajac zaustavi samo i iskljucivo ako si napravio neki prekrsaj, ako vidi da lelujes sa kolima po putu, ako si prosao kroz crveno itd, a ne rutinska kontrola na svakom cosku.
Ok slazem se da smo i mi malo neodgovoran narod narocito po pitanju alkohola i prekoracenja brzine ali sto je previse previse je.
Živim u Nemačkoj i ovde je potpuno normalno da radio stanice javljaju gde stoji radar, a javljale bi i za patrole, ali ovde policija ne pravi sačekuše, nego se voza po gradu i posmatra, ako napraviš prekršaj, bićeš sakcionisan. Mene su za tri godine samo jednom zaustavili i to za vreme policijskog časa (vraćao sam se sa posla) i posle mog objašnjenja, poželeli mi ugodno veče.
Kako to da nikad Lukasa i druge poznate koji voze urađeni nikad niste zaustavili i kaznili? Pola estrade pije, šmrče i duva, i baš nikad nikog od njih da zaustavite. Slučajno, jel?
Kakva sveža vest! Imam i ja jednu...Bugari ušli u Sofiju!
Živele Viber grupe koje upozoravaju učesnike u saobraćaju gde se nalaze ovi državni skupljači harača i ispunjivači kvoti dnevnog broja kazni! Umesto da se potrude da svojim prisutvom na kritičnim mestima po gradu spreče stvaranje gužvi, kažnjavaju malo i one nepropisno parkirane skupe automobile i generalno doprinose većoj bezbednosti u saobraćaju, oni se skrivaju na mestima na kojima znaju da se neki znak ne vidi dobro, zaustavljaju na nebezbednim mestima na putu nepropisno obeleženi, pišu kazne za inače kompletnu prvu pomoć kojoj je samo istekao rok i služe samo da otimaju pare učesnicima u saobraćaju. Dok su fokusirani isključivo na kažnjavanje, umesto i na edukaciju vozača, regulisanje, bolji i bezbedniji tok saobraćaja, dotle ću podržavati ovakva udruživanja građana!
Normalno bi bilo da policija obaveštava građane putem javnih glasila na kojim lokacijama i u kom vremenskom intervalu planira da postavi radarsku kontrolu. Policija treba da se bavi prevencijom, pa tek onda dolaze restriktivne mere.
Ali uprava saobraćajne policije svakodnevno objavljuje javno dostupan raspored radarskih kontola saobraćaja u Srbiji. Zašto je čudno ako te informacije neko deli na Viberu?
Pa i kamere u gradu koje snimaju su javno objavljene gde sve snimaju. Tako bi trebalo i za radare i policijske patrole pa sta smeta ako javite ljudima da uspore i da ne udare nekog kolima ili ne daj boze ubiju. Valjda je cilj da se ljudi pridrzavaju propisa a ne da ih lovite i naplacujete kazne. Vama je izgleda cilj da ih pustite da naprave prekrsaj pa da ih kaznite umesto da ih sprecite da prave prekrsaj. Licno nemam nista protiv da na svim putevima snimate brzinu ali isto tako proverite sve puteve i ogranicenja gde stoje nelogicna ogranicenja brzine. I mislim da bi trebalo povecati brzinu u naseljenim mestima na 60 a van naselja 90 a na autoputu je sasvim dovoljno 130 jer ne vozimo vise fice i jugice daleko bolje koce vozila nego pre 30 godina.
Prvo i prvo, sta je osnovni cilj kontrola saobracaja - kaznjavanje ili prevencija? Ako je prevencija, tj tu gde su postavili kontrolu da ljudi postuju brzinu, tim obavestavanjima cilj je postignut. A svi znamo da to nije to, da se kontrola vecinom vrsi na delovima gde nema opasnosti, nego gde je verovatnoca da radar nahvata nekog u zamku velika, dakle gde je suludo stavljeno neko ogranicenje, potpuno besmisleno, i gde ce lako odraditi zadat broj kazni. Kao npr. 20m od table za izlazak is sela gde jos vazi 50km/h, u zbunju sakriveni, na putu gde nema zive duse (vozio sam 50 na srecu).
Na zalost kod nas aplikacija Waze nije toliko popularna, ja je koristim non stop, prijavljujem kroz nju i policiju, opasne rupe na putu, zatvaranje ulica... Ima vec unete i pozicije kamera, fiksnih radara i slicno. Steta sto se ne koristi vise, dobra je cak i za navigaciju po gradu u spicu jer ima podatke i o guzvama u realnom vremenu.
Recimo da policija prestane da radi slede. Izvodili su se radovi na putu i postavljena je privremeno ogranicenje brzine. Radovi su zavrseni a neko nije sklonio znak. Imato dobar put van mesta, nema radova a ogranicenje ostalo 30 km na sat. Pogodite gde policija stoji? Zar ne bi trebalo da policija obavesti saobracajnu inspekciju da znakovi nisu uklonjeni umesto da namerno pravi guzvu i kaznjava vozace.
Imaju solidan broj bedevija koje ništa ne rade po kancelarijama, šta ih košta da se uključe u grupe i ubacuju lažne informacije gde je policija. Narod neće znati razliku i paziće na svakom koraku i biće bolji red u saobraćaju. Da su pametni, sami bi te grupe pravili da se više ne zna šta jeste šta nije.
Kod nas je akcenat na sankciji, ne prevenciji. Policija želi da 'hvata i kažnjava', Policija ne želi da sve bude savršeno. Budžet je primat. Kvarimo im lov.
Sve ove stvari rešava dobro postavljen i implementiran elektronski nadzor saobraćaja.
Jedini problem kod elektronskog nadzora je ono što ovih dana čujemo iz BG-a da se po 6 meseci manualno obrađuju slučajevi i da ljudi ponavljaju prekršaje dok im ne stigne gomila kazni zajedno, a razlog koji se navodi (tzv "bele tablice") za ovo razvlačenje samo pokazuje da sistem očigledno nije namenjen da jednako sankcioniše bahate već da samo popunjava budžet od onih koji nisu privilegovani.
Dakle eltronski nadzor podrazumeva da sistem detektuje prekršaj i automatski štampa prijavu. Ljudi je ne obrađuju već samo kovertiraju.
Samo na taj način može da se malo dovede saobračaj u red....
Pre nekoliko godina u Švajcarskoj su ovakve stvari uneli u krivicni zakon tako da su radio stanice koje su to radile kaznjene sa ogromnim kaznama tako da se to moze i kod nas uvesti
Zaobilazim policiju kakvog god da je roda. Druzimo se van duznosti, to je ok. Ali posao policije je maltretiranje gradjana, tako da, kad god mogu ih eskiviram.
nije jasno??
Kada se policija bude bavila PREVENTIVOM, a ne REPRESIJOM, situacija će se promeniti.
Kada se saobraćajci budu vezivali u službenim automobilima, kada ne budu telefonirali, kada budu poštovali saobraćajne propise ibez uključene rotacije i sirene, onda će dati primer ostalim vozačima kako se treba ponašati u saobraćaju.
Ovako, policija se izjednačava sa kriminalcima, a svaki slobodan čovek se bori protiv kriminala.
Ja živim duže vreme na relaciji eu - srbija i nigde nisam video torturu kao u srbiji...
I nigde nisu neusaglasenije kazne nego kod nas...
I nigde se vise ne zale na vozače a najviše od njih profitiraju kao kod nas.... Pa dokle više... Ukinite motorni saobracaj u srbiji i olaksajte muke vise ljudima....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za izbegavanje policije i dojave o patrolama vozači koriste "Vajber" grupe
Autor: RTS
Info
•20.05.2021.
•22:11 > 08:03
Komentari 44
Ana
Preduzetnik021
"2. Zasto se ne kontrolisu pretovareni kamiJoni Zvonka Veselinovica, Galensa ili Karin Komerca koji unistavaju infrastrukturu grada? Kontrola nosivosti po osovini ovih kamiJona?"
Odgovor:
Kontrolišu se na vagi. Pusti preduzetnike na miru da rade.
Zox
S
Ludilo
More mrs bre, niste vi za normalnu zemlju.
Jos kamera,jos patrola, jos represije. Stoka se mora dovesti u red...
Lajosp
BoeserWolf
Ljudi
Danilo
Vi zapravo mislite na preticanje jer je obilaženje prolaženje drugog učesnika u saobraćaju koji se ne pomera.
A Zakon o bezbednosti saobraćaja član 53 kaže:
"Na putu u naselju na kome postoje najmanje dve saobraćajne trake namenjene za saobraćaj vozila u istom smeru, prolaženje sa desne strane vozila koje se ne kreće krajnjom desnom saobraćajnom trakom, ne smatra se preticanjem."
ime
Ozvalavljen
1. Zasto Saobracajni policajci nemaju kamere na uniformi kao nadzor/dokaz korupcije i mita?
2. Zasto se ne kontrolisu pretovareni kamiJoni Zvonka Veselinovica, Galensa ili Karin Komerca koji unistavaju infrastrukturu grada? Kontrola nosivosti po osovini ovih kamiJona?
g pen
@jogiletac
Andrija Šrek
Znači nije problem to što vozač ugrožava svoju bezbednost, kao i bezbednost svojih saputnika time što se nije vezao, priča mobilnim telefonom, popio je koju više od dozvoljenog...nego je problem to što se policijska kontrola nalazi u žbunju???
A Viber grupe i radio stanice koje obaveštavaju o prisustvu policijskih kontrola samo podržavaju nepridržavanje propisa.
Ljudi, ako vozite po propisima, potpuno je svejedno da li ima kontrole ili nema.
Petar
U normalnom svetu ima znak za radarsku kontrolu i kamer, pa ako si debil neka te kazne, ali nisu oni tu zvog naše bezbednosti, već da namlate pare!
Jogi Letač
Kulase
Ispada da svi ti žandari po žbunovima vide kao sokolovi
Miroslav
odavno smo mi podeljeni na nas i njih....
sramota je na sta se svela ta ista policija mene sramota a mozda i nekog od njih
Zveki
Trezan
Druga stvar je što se stalno piše da je alkohol veliki problem, a ovde vidimo da vozači u alkoholisanom stanju izazivaju svega 20% udesa sa smrtnim ishodom. To znači da 80% tih udesa izazivaju potpuno trezni ljudi. To je mnogo veći problem i treba potražiti šta je uzrok tome. Na kraju krajeva, ko kaže da baš svako mora da ima vozačku dozvolu? Dnevno vidim u saobraćaju na desetine vozača, kojima bih na licu mesta oduzeo dozvolu i doživotno zabranio da ikada više polažu. Voziti automobil (ili autobus, kamion...) je ogromna odgovornost, kako prema sebi, tako i prema drugima. Ko to ne shvata, nije sposoban da upravlja vozilom i tačka.
Rajko
Posmatrac
A autoriteta nidge, ko na pijaci, kazna je 10000 ali ako platis u roku od 8 dana e onda je 5000, koliko smo jadni.
U svetu te policajac zaustavi samo i iskljucivo ako si napravio neki prekrsaj, ako vidi da lelujes sa kolima po putu, ako si prosao kroz crveno itd, a ne rutinska kontrola na svakom cosku.
Ok slazem se da smo i mi malo neodgovoran narod narocito po pitanju alkohola i prekoracenja brzine ali sto je previse previse je.
Brlja
licemerno
NSdjanin
Živele Viber grupe koje upozoravaju učesnike u saobraćaju gde se nalaze ovi državni skupljači harača i ispunjivači kvoti dnevnog broja kazni! Umesto da se potrude da svojim prisutvom na kritičnim mestima po gradu spreče stvaranje gužvi, kažnjavaju malo i one nepropisno parkirane skupe automobile i generalno doprinose većoj bezbednosti u saobraćaju, oni se skrivaju na mestima na kojima znaju da se neki znak ne vidi dobro, zaustavljaju na nebezbednim mestima na putu nepropisno obeleženi, pišu kazne za inače kompletnu prvu pomoć kojoj je samo istekao rok i služe samo da otimaju pare učesnicima u saobraćaju. Dok su fokusirani isključivo na kažnjavanje, umesto i na edukaciju vozača, regulisanje, bolji i bezbedniji tok saobraćaja, dotle ću podržavati ovakva udruživanja građana!
Zos
vz
Djole
Dzoni
Na zalost kod nas aplikacija Waze nije toliko popularna, ja je koristim non stop, prijavljujem kroz nju i policiju, opasne rupe na putu, zatvaranje ulica... Ima vec unete i pozicije kamera, fiksnih radara i slicno. Steta sto se ne koristi vise, dobra je cak i za navigaciju po gradu u spicu jer ima podatke i o guzvama u realnom vremenu.
Parodija
"Da su pametni,"
HA ha
Joki
ab
Pera
pa dobro
Radovan
Gorm
Vidoviti Limanac
Jedini problem kod elektronskog nadzora je ono što ovih dana čujemo iz BG-a da se po 6 meseci manualno obrađuju slučajevi i da ljudi ponavljaju prekršaje dok im ne stigne gomila kazni zajedno, a razlog koji se navodi (tzv "bele tablice") za ovo razvlačenje samo pokazuje da sistem očigledno nije namenjen da jednako sankcioniše bahate već da samo popunjava budžet od onih koji nisu privilegovani.
Dakle eltronski nadzor podrazumeva da sistem detektuje prekršaj i automatski štampa prijavu. Ljudi je ne obrađuju već samo kovertiraju.
Samo na taj način može da se malo dovede saobračaj u red....
Rade
Branko
A
Lanmi
/
secate se ili je zlatna ribica uspesnija u mozdanim aktivnostima
Milan NS
Kada se policija bude bavila PREVENTIVOM, a ne REPRESIJOM, situacija će se promeniti.
Kada se saobraćajci budu vezivali u službenim automobilima, kada ne budu telefonirali, kada budu poštovali saobraćajne propise ibez uključene rotacije i sirene, onda će dati primer ostalim vozačima kako se treba ponašati u saobraćaju.
Ovako, policija se izjednačava sa kriminalcima, a svaki slobodan čovek se bori protiv kriminala.
Danijel
I nigde nisu neusaglasenije kazne nego kod nas...
I nigde se vise ne zale na vozače a najviše od njih profitiraju kao kod nas.... Pa dokle više... Ukinite motorni saobracaj u srbiji i olaksajte muke vise ljudima....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H