U poslednjih 15 godina Srbija je privukla više od 34 milijarde evra stranih investicija, prosečna zarada raste, ali ekonomisti upozoravaju na opasnost zamke srednjeg dohotka.
A ti si sve prespavao. Sećašli se Labude kakva je Srbija bila 2000. godine. Sećaš li se Labude da je Srbija bila izbačena iz svih svetskih tokova zahvaljujući Miloševiću, Šešelju, Nikoliću, Vučiću. Sećaš li se Labude 100 za 1. Ti si Labude baba-sera, častan posao za neke, koji su se pronašli u ovom mulju.
Svima koji nisu zluradi i zaneseni nekom pukom mržnjom prema vučiću su primetili da država šepa ali ide napred i da je iz godine u godinu sve bolje. Sporo jeste ali za razliku od perioda 1991-2012 kada je sva ali sve bilo biunar pa čak i onaj period Đinđića kad je sve pozatvarano i pootpuštano da se snalazi na ulici. Daleko je od sjajnog ali je pravac ispravan. Ko ovo ne vidi ili je zlonameran ili aktivista kontra vladajućoj stranci i to je to, ajd uzdravlje.
Izuzetno jasan i koristan tekst. S druge strane prvorođeni je zanešen pričom o ekonomskom tigru i stalno otvara fabrike kablova i guma i ne pada mu na pamet (njegova omiljena izreka) da privuče neke kompanije koje bi proizvodile nešto drugo osim navedenog. Pored toga hobi mu je da sve što je moguće proda strancima. Reklo bi se da ne postupa domaćinski.
Dobar clanak. Evo par primera.
1986, Opel je u Kikindi predstavio svoj novi model "omega". Danas zvuci smesno, ali tada je taj auto je bio kao svemirski brod. Pricalo se da su nemacki inzenjeri slupali 20-tak prototipova dok nisu napravili "ono pravo". Jugo je 1986 bio isti kao 1985, isti kao 1987... nastavite niz.
1969 je novosadski GSP dobio cudo nevidjeno - Volvo autobuse sa automatskim menjacem (OK, oni prvi su malo poskakivali kad menjaju brzine, ali se to posle popravilo). FAP i TAM kamioni i autobusi su jos decenijama imali manuelne menjace sa medjugasom; nikom nije padalo na pamet da sledi tamo neke Svedjane.
Tako da, bilo bi dobro da je to neki novi problem, ali inertnost i nepostojanje vizije, nemogucnost proboja za mlade i inovativne nisu problem od juce, naprotiv.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija na ivici zamke srednjeg dohotka i ulaska u "slepu" ulicu
Autor: FoNet
Info
•29.05.2021.
•20:05
Komentari 7
Luka
Pićuka
Mile
F.
Labud
xqt
B
1986, Opel je u Kikindi predstavio svoj novi model "omega". Danas zvuci smesno, ali tada je taj auto je bio kao svemirski brod. Pricalo se da su nemacki inzenjeri slupali 20-tak prototipova dok nisu napravili "ono pravo". Jugo je 1986 bio isti kao 1985, isti kao 1987... nastavite niz.
1969 je novosadski GSP dobio cudo nevidjeno - Volvo autobuse sa automatskim menjacem (OK, oni prvi su malo poskakivali kad menjaju brzine, ali se to posle popravilo). FAP i TAM kamioni i autobusi su jos decenijama imali manuelne menjace sa medjugasom; nikom nije padalo na pamet da sledi tamo neke Svedjane.
Tako da, bilo bi dobro da je to neki novi problem, ali inertnost i nepostojanje vizije, nemogucnost proboja za mlade i inovativne nisu problem od juce, naprotiv.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H