Stevo, nazalost nisi u pravu.
posle prvog e- maila su mi prihvatili odbijanje zastoja u otplati, mada se slazem da je trebalo kontra, odnosno da mi trazimo zastoj a ne nastavak naplate.
Evo i sad su za proviziju elektronske naplate poslali dopis na vreme e- mailom, tj prvo nas navukli na elektr. bankarstvo pa sad to naplacuju
PREVARANTI....
Obrada kredita je, pazi sad: unapred naplaćena kamata koja, pošto se anticipativno (unapred) plaća/obračunava, poprima karakter provizije (naknade, troška obrade... kako je koja naziva). Ne znam zašto se tako nije i zvala. Valjda zbog marketinga koji je sada napravio problem bankama. Banka IMA pravo da je naplati i klijent je sa njom UPOZNAT u momentu potpisivanja ugovora kao i u PREDUGOVORNOJ fazi. Pri tome EKS pokazuje zbirno sve troškove, kamate i "provizije" koje klijent plaća i obaveza njenog iskazivanja je doneta ZZKFU od 05.12.2011. Dakle pre skoro decenije. Pitanje je: Da li bi recimo trgovac patikama dozvolio kupcu da kupuje i vraća BEZ NAVOĐENJA IKAKVOG RAZLOGA, patike svakih 14 dana bez troškova (ili sa minimalnim troškom korišćenja patika 14 dana)? I tako godinama pa i deceniju? Od čega bi plaćao zakup, radnike i novu robu u tom slučaju?
Prošle godine su bukvalno prevarili ljude da im se odloži plaćanje rata kobajagi zbog korone, samo da bi naplatili kamatu. Zamislite banke klijentima dostave ponudu za odlaganje plaćanja rata, pa ako se klijent ne javi, banka tumači to kao da je klijent pristao i naravno obračunava mu dobru kamatu. A klijent ništa za to nije dao saglasnost niti je potpisao neki dokument, bukvalno ništa. Npr. u mom slučaju ja sam se više puta meilom obratio Bancaintesa i napisao da ne želim odlaganje plaćanja, e opet su mi odložili plaćanje rata i zaračunali mi kamatu. SRAMOTA.
Dobro je da banke nisu pitale narod da li hoće da mu de stavi hipoteka na nakretninu, pa onaj ko se ne izjasni znači nekretnine su mu je pod hipotekom.
Primetio sam da su i službenici banaka naučeni da pričaju kao navijeni, a pri tom ništa ne kažu. Cilj im je da te slude i da ti pristaneš na neke njihove gluposti, koje ti posle dođu na debelu naplatu.
"Kranja cena kredita je efektivna kamatna stopa koju klijent može da poredi sa cenom u drugim bankama i tako izabere gde je najpovoljnije", objašnjava Petrović.
Kakva efektivna kamatna stopa (bankarska izmišljotina za potkradanje), cena kredita treba da je izražena kroz kamatu (jednu jedinu) i u njoj moraju biti uračunati svi troškovi, kao i zarada banke!
Kao i u ceni cipela, hleba, ili bilo koje robe...
1. banke nikada u životu neću žaliti
2. žao mi što zbog sporova protiv banaka, drugi sporovi traju još duže...
3. kako je velika većina tih kredita iznosila do 1.000 €, ponal koji banka treba da isplati klijentu je mizerna, ali zato troškovi postupka i advokata su već daleko ozbiljnije cifre
4. da banka kažu evo svakom po 1.000 dinara, da nas ne tužite dinara imali bi manje troškove... ali ne one se drže do poslednjeg dinara... pa onda i treba da plate troškove suda i advokata...
Jednostavno je. Banke su se vremenom probahatile i počele da izmišljaju nadoknade za sve i svašta. Ljudi onda videli da mogu da ih tuže, pa advokati otišli i malo dublje.
Treba pomenuti i plaćanje održavanja tekućeg računa, koje s vremena na vreme poskupi bez ikakvog objašnjenja.
Situacija zavisi od slucaja do slucaja.
Uglavnom ljudi tuze banke za nesto sto su znali, ali ih iritira, poput troskova obrade kredita na primer.
Sa druge strane, kod mnogih stambenih kredita postoje troskovi NKOSK, a tu je napravljen ozbiljan incident na stetu klijenata.
Banka je svoja potrazivanja prema klijentu osiguravala kod nacionalne korporacije-o trošku KLIJENTA.
To je vec notorna svinjarija, protivzakonita i lihvare treba tuziti.
Не збуњуј народ , у ефективну каматну стопу су укључени сви ти трошкови плус добит за банку. Ма колико они причали да су мале каматне стопе, прерачунајте на 30 година, видећете да дупло враћате.Једино исправно решење је да себи смање бонусе, а народу врате паре.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Više od 170.000 tužbi protiv banaka pred sudovima u Srbiji
Autor: N1
Info
•04.06.2021.
•22:28 > 07:44
Komentari 11
kredit intesa
posle prvog e- maila su mi prihvatili odbijanje zastoja u otplati, mada se slazem da je trebalo kontra, odnosno da mi trazimo zastoj a ne nastavak naplate.
Evo i sad su za proviziju elektronske naplate poslali dopis na vreme e- mailom, tj prvo nas navukli na elektr. bankarstvo pa sad to naplacuju
PREVARANTI....
Branislav
Zovem se Stevo
Dobro je da banke nisu pitale narod da li hoće da mu de stavi hipoteka na nakretninu, pa onaj ko se ne izjasni znači nekretnine su mu je pod hipotekom.
Primetio sam da su i službenici banaka naučeni da pričaju kao navijeni, a pri tom ništa ne kažu. Cilj im je da te slude i da ti pristaneš na neke njihove gluposti, koje ti posle dođu na debelu naplatu.
Vladimir
mick
Kakva efektivna kamatna stopa (bankarska izmišljotina za potkradanje), cena kredita treba da je izražena kroz kamatu (jednu jedinu) i u njoj moraju biti uračunati svi troškovi, kao i zarada banke!
Kao i u ceni cipela, hleba, ili bilo koje robe...
Pera
Dudarim II
2. žao mi što zbog sporova protiv banaka, drugi sporovi traju još duže...
3. kako je velika većina tih kredita iznosila do 1.000 €, ponal koji banka treba da isplati klijentu je mizerna, ali zato troškovi postupka i advokata su već daleko ozbiljnije cifre
4. da banka kažu evo svakom po 1.000 dinara, da nas ne tužite dinara imali bi manje troškove... ali ne one se drže do poslednjeg dinara... pa onda i treba da plate troškove suda i advokata...
skankhunt42
Treba pomenuti i plaćanje održavanja tekućeg računa, koje s vremena na vreme poskupi bez ikakvog objašnjenja.
Ahab
Uglavnom ljudi tuze banke za nesto sto su znali, ali ih iritira, poput troskova obrade kredita na primer.
Sa druge strane, kod mnogih stambenih kredita postoje troskovi NKOSK, a tu je napravljen ozbiljan incident na stetu klijenata.
Banka je svoja potrazivanja prema klijentu osiguravala kod nacionalne korporacije-o trošku KLIJENTA.
To je vec notorna svinjarija, protivzakonita i lihvare treba tuziti.
pera
Петар
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H