Navike većine vozača mogu značajno uticati na menjač i kvačilo tokom vožnje, te samim tim i na skraćenje "životnog veka" njihovog vozila, piše Revija HAK.
Новосадски возачи се јако лоше сналазе на раскрсницама на којима постоји условно зелено за скретање лево. Већина уопште не обраћа пажњу на семафор и онда мораш да им свираш. На условно можда прођу два, три возила, а могло би много више. Новосадске возаче могуће је из даљине препознати и на ауто-путу. Воле да возе левом траком 90 на сат.
Sustina je u paznji dok sedis za volanom. Primer skretanje sa mosta slobode u N. fronta. Ljudi stanu, blenu naokolo, upali se zelena strelica, pa prvi kad ukapira krene, ovaj iza njega tek kad vidi ispred da je krenuo pocne i on... I prodju 3 auta. Stanes, gledas, pratis i semafor za pesake, gledas iz bocnog pravca kad su se zaustavili... pripremis se da krenes. Ne sedis u prvoj sa kvacilom nego ubacis kad ocenis da da ce se upaliti uslovno zeleno. Ne zato sto se meni zuri nego zbog ljudi iza sebe. Samo kad bi ljudi malo mislili i na druge vozace. Grad je u saobracajnom haosu, samo manje sebicnosti i vise paznje moglo bi se popraviti.
čitam komentare i prosto sam zapanjen količinom vozačke nepismenosti, prvo ovaj što ne drži kočnicu na crvenom, onda ovaj što olajava ljude koji ulaze u raskrsnicu pre nego što je prethodno vozilo napusti (ne bi li ostao "uhvaćen" u raskrnici i blokirao je kad se promeni svetlo), pa onda kritikuje vozače koji drže rastojanje između svog i auta ispred... gde li ste vi učili da vozite? malo mi je sad frka da vozim po novom sadu kad vidim ko je sve u saobraćaju.
Još davnih 90-ih, vozio sam u Italiji. Gradovi, gužve, kao i kod nas. Ipak, tamo, na semaforu, kad se upali zeleno, prvi i 15 u koloni kreću istovremeno. Nema čekanja da ubaciš u brzinu, stani, kreni, ogledaš se svuda okolo, pališ automobil ili ne znam šta sve ne. Ljudi žele što pre da napuste raskrsnicu. Verovatno greške u auto školama. Ili lalinski......
На семафору црвено : Младић из навике јури ка семафору и кочи нагло ( одоше кочнице, облоге, гуме и приде држи све време ногу на кочници, одоше и стоп светла, на зеленом нагло полази, опет гуме и куплунг, потрошња Није он зарадио та кола, благо његовом тати, вероватно је добар студент, или ученик.
U prvoj i na kvačilu uglavnom drže "vozačice". U prvu se ubacuje na narandžasto i kreće na vreme. Ovde je malo aktivnih vozača, većina su spavači i "sami na putu". Npr. u Italiji (9god),kad se otvori semafor svi kreću "kao voz", a rastojanje se povećava sa brzinom.
Drugi problem je zaustavljanje na crveno. Tada "vozač" ostavi 4-5 metara razmaka, i svakih 10 sekundi dogurava za metar...
Ipak je osnovni problem na instruktorima
Lajavi, tacno je da se kilavo krece u NS, ali to nije zbog ovakvih saveta vec zbog generalno jako losih refleksa i opste usporenosti. Nikad ne drzim auto u brzini, upravo zbog opterecivanja potisnog lezaja (moramo cuvati automobile) ali isto tako treba mi delic sekunde da ubacim u prvu i krenem jer pratim stanje semafora (gledam kada se zatvara prolaz poprecnom smeru, pratim semafor za pesake i njegovo odbrojavanje, + iskustveno znam koliko gde traje crveno pa ne ostanem zatecen kao vecina kada se promeni svetlo)
Mislim da kasnjenje s kretanjem nije u vezi sa ubacivanjem u brzinu, nego opstim nesnalazenjem i losim upravljanjem. Ovdasnji vozaci su prosto preplaseni, ne kontrolisu svoje vozilo i ne pokrecu dok se, sve dok se izmedju onog ispred i njih ne napravi razmak dugacak kao dva vozila. Iz istog razloga i kad skrecu levo, iako su vec krenuli i u brzini su, ne ulaze u raskrsnicu dok je prethodno vozile ne predje i bukvalno ne napusti. To smanjuje protok za bar trecinu. Ako uzmemo u obzir opstu ljudsku glupost koja postoji, jasno je da nije ni do autoskole, ne moze se bukva nauciti. U bg takvi vozaci i ne ulaze u automobil jer su prestravljeni, a ovde udju i voze, eto upravo ovako.
su u Novom Sadu jezive gužve i na zelenu strelicu prođe eventualno 3 automobila. Dok Lala razmisli pa "metne" u prvu i krene već je crveno. Pogledajte kakav je efekat ubacivanja u prvu čim se stane (auto škole u Beogradu tako uče kandidate dok je ovde suprotno mada ovde kandidati kruže kao debili spoljnom trakom jer ih "pametni instruktori" tako uče) u Beogradu i koliko tamo vozila prolazi kada se uključi zeleno. Užas!
1. Da je nekom zveknula opruga to nisam čuo, ali da mu je (brže) pukla sajla kvačila ili propištao druk-ležaj jer je stalno držao stisnutu pedalu kvačila - to jesam.
2. Ručica menjača nije neposredno povezana na sistem zupčanika već se odabir položaja zupčanika (stepena prenosa) vrši najčešće sistemom poluge, a što opet nema veze sa većim "zamorom" zupčanika ako se ruka drži na ručici.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Česte navike vozača koje utiču na "životni vek" automobila
Autor: Revija HAK
Info
•06.07.2021.
•11:47 > 13:30
Komentari 10
Куп је битан
Dzoni
kom da uzme prase
ljubomir
Обсервер
Zoran
Drugi problem je zaustavljanje na crveno. Tada "vozač" ostavi 4-5 metara razmaka, i svakih 10 sekundi dogurava za metar...
Ipak je osnovni problem na instruktorima
Vozac
@Lajavi
Lajavi
Neko
1. Da je nekom zveknula opruga to nisam čuo, ali da mu je (brže) pukla sajla kvačila ili propištao druk-ležaj jer je stalno držao stisnutu pedalu kvačila - to jesam.
2. Ručica menjača nije neposredno povezana na sistem zupčanika već se odabir položaja zupčanika (stepena prenosa) vrši najčešće sistemom poluge, a što opet nema veze sa većim "zamorom" zupčanika ako se ruka drži na ručici.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H