Info
17.07.2011.
09:40 > 07:07
Dugogodišnji lider Saveza vojvođanskih Mađara (SVM) Jožef Kasa izjavio je da Srbija mora da prihvati gubitak Kosova i Metohije, kao što je Mađarska svojevremeno morala da prihvati gubitak dve trećine teritorije što joj je nametnuto Trijanonski sporazumom.
  • Нимбус

    18.07.2011 19:39
    Најреалнија реалност
    Ја сам твоја реалност.
    Кад удахнеш, знаш да је то мој дах.
    Кад видиш муњу и чујеш тресак грома, схватиш колико сам ти бизу.
    :)
  • Lehel

    18.07.2011 13:36
    @Nimbus
    Aj onda lepo idi na kosovo pa se tamo budi svaki dan sa kosovskim zavetom u mislima, a one koji priznavaju realnost pusti da žive svoj život.
  • bogi

    18.07.2011 13:07
    @Toca
    Ti Toca stvarno ne razumes sta pricas... Ovo pise u izmeni zakona o drzavljanstvu: Bas suprotno od onog sto si ti naveo.. "Izmenama i dopunama Zakona o državljanstvu (koji je donet 2004.
    godine) usvojenim na sednici skupštine Srbije 24.09.2007. godine data je
    mogućnost svim pripadnicima srpskog naroda koji nemaju prebivalište u Srbiji
    da dobiju srpsko državljanstvo, pod uslovom da su stariji od 18 godina i da im
    nije oduzeta poslovna sposobnost. Uz zahtev za sticanje državljanstva
    neophodno je podneti i pismenu izjavu da Srbiju smatraju svojom državom.
    Posebnu pogodnost predstavlja činjenica da dobijanje državljanstva Srbije po
    ovom osnovu nije uslovljeno prethodnim otpustom iz stranog državljanstva.
    Ovo praktično znači da je pripadnicima srpske dijaspore data
    mogućnost da pored državljanstva koje već imaju dobiju i državljanstvo
    Srbije bez uslovljavanja da žive u Srbiji."
  • Нимбус

    18.07.2011 12:11
    Љубав, вера, нада...
    Косово и Метохија могу бити изгубљени само ако се ми предамо.
    До год је Косовско поље у нама, неодвојиви део наше свести; до год се будимо са Косовским заветом у мисли, не може бити туђе већ само наше.
    Остало је само пролазно пулсирање историје.
    Знају то добро сви наши непријатељи.
    Треба направити државу у којој ће свако противуставно деловање бити кажњиво. За почетак.
  • @Toca

    18.07.2011 09:13
    Nije tačno da mađarsko državljanstvo mogu da dobiju samo Mađari, naprotiv, nigde ne postoji nacionalni uslov za njegovo dobijanje. SVI građani čiji preci su živeli na teritoriji nekadašnje Ugarske mogu da dobiju dvojno državljanstvo, pod uslovom da govore makar osnove mađarskog jezika. To znači da i vojvođanski Srbi starosedeoci imaju pravo da zatraže dvojno državljanstvo, što su mnogi od njih i iskoristili (između ostalih, i ja, i nigde nisam morao da navedem šta sam po nacionalnosti). Zanimljivosti radi, reći ću još i da danas u jednoj školi stranih jezika u Novom Sadu tri grupe polaznika (Srba) uče mađarski jezik, upravo radi dobijanja mađarskog državljanstva. A Kasa je u pravu, iako ga ne podnosim kao čoveka.
  • G

    18.07.2011 07:16
    @Anonimus - vidim nije mi odgovor objavljen, u kojem sam se osvrnuo na tvoj opsesivno kompulzivni mentalni poremećaj zbog kojeg po svaku cenu želiš da pokažeš i dokažeš nedokazivo. Klasični pokazatelji, kao što je transfer ličnosti, kojima svoje nedostatke projektuješ na druge, potom pokušaji diskreditovanja sagovornika smešnim i istovremeno glupim asociranjem sa raznim organizacijama poput dss, obraz i drugim, a po principima "zapad je uvek u pravu" i "ako je Hitler rekao da je 1+1=2, svako ko to kaže znači da podržava Hitlera", predstavljaju izuzetno jednoobrazno viđenje sveta, što je osobina samo neobrazovanih i/ili mentalno poremećenih ljudi. Dok sam etiketiraš ceo srpski narod kao genocidan lupetanjima o "pomoru", nije ti problem da druge optužiš za "generalizovanje ostalih naroda", smešne, a istovremeno i žalosne su tvrdnje o nečijoj "suženoj svesti", dok sam sve posmatraš isključivo crno/belo, u svetu u kojem su srbi isključivo loši, a albanci samim time isključivo dobri, a na KiM nisi ni prismrdeo. U svoja lupetanja ni sam ne veruješ, stavljanjem moje završne želje u negativan kontekst - ako su srbi toliko dobro živeli u tvom izopačenom umu, a albanci ih isključivo gađali cvećem, želja da ti i tvoja porodica prođete upravo kao ti srbi, je želja za sve najbolje. Mogao bi međutim da odeš u neki prihvatni centar izbeglica sa KiM, da njima to kažeš, a ne ovde da prosipaš svoja lupetanja.
  • Тривун

    18.07.2011 06:35
    Ко вам је крив
    Што сте прихватили губитак две трећине територије, ко вам је крив.
  • Toca

    18.07.2011 06:12
    @bogi, Anonimus
    Tacno je da drzavljanstvo moze da dobije SVAKO ko se izjasni da je Srbija njegova drzava ali mora prethodno da ima otpust iz drugog drzavljanstva(clan 14. stav 2), da je do podnošenja zahteva najmanje tri godine neprekidno imao prijavljeno
    prebivalište na teritoriji Republike Srbije, pa tek onda ide izjava. Ko ne veruje neka proveri link:http://www.mzd.gov.rs/lat/download/dokumenti/zakonodrzavljanstvu.pdf. Jeste me dobro razumeli, to moze da zatrazi SVAKO. U poredjenju sa Madjarskom razlika je u tome citiram "Madjar iz inostranstva moze da dobije drzavljanstvo AKO TO ZATRAZI I SA RAZNIM DOKUMENTIMA POTVRDI DA SU MU PRECI ZIVELI NA TERITORIJI NEKADASNJE MADJARSKE." Razumete razliku nase drzavljanstvo moze da dobije SVAKO a Madjarsko SAMO Madjar iz inostranstva koji dokumentima potvrdi da su mu preci ziveli na teritorije nekadasnje velike Madjarske, bez drugih uslova. Razlika je sto u Madjarskoj postoji NACIONALNI uslov kao jedini a u Srbiji taj uslov uopste ne postoji. Ko ne moze da shvati o cemu se ovde radi je verovatno zlonameran. Na sve ovo ja dobijam odgovor kako "Nije dala Madjarska nikome drzavljanstvo" i "Eto, prvo se informisi, onda kuckaj... ;), Prvo da počistimo vlastito dvorište pa onda da gledamo u tuđe. A ono što je Kasa izjavio je potpuna istina, samo neki koji su joiš opijeni nacionalizmom je malo teže prihvataju." Uvek mi nacionalisti a drugi diktiraju nacionalne uslove dok mute vodu i sanjaju o novom velikom Ugarskom carstvu i podrzavaju otimanje teritorije Srbije u cemu vide sansu i za svoju maticnu drzavu i obnavljanje njene velicine izgubljene u ratovima na strani fasizma...
  • Ovako

    18.07.2011 05:53
    Dobro ljudi jedared cemo morati da se izjasnimo po pitanju Kosova, ili mislite da cemo ovako moci doveka?
    Mislim da je Kasa u pravu, i da smo toga svi svesni.
    Mladjim narastajima, moram da porucim, lepo je biti rodoljub, i biti nosen patriotskim mislima, ali nista po cenu rata. Vise ne. Mnogo je krvi proliveno a vi deco ne znate kakve su strahote fronta. Citajte nase pesnike romanticare, negujte patriotizam, ali manite se budala iz obraza i ostalih opskurnih organizacija. To su barabe i kompleksasi, koji to sve rade za novce, i po nalogu jos gorih baraba i hohstaplera.
    Vi deco, budite pametniji od njih.
    A vi matori koji se jos uvek niste opametili, pa bi malo puskarali, stranjku u ruke i na tavan medj sunke!
  • B

    18.07.2011 02:29
    O Kosovu i poslodavcima
    Na ovu vest do sad ima 32 komentara, a na vest da tek svaki peti poslodavac uplaćuje doprinose, samo nekoliko. Znači da nismo dovoljno patili, da nam je još dobro. Čekamo valjda da plate opet budu 5 maraka kao 1993.
    O Mađarima i Kasi može da misli šta ko hoće, ali njihovo iskustvo je bolno i za nas poučno. Dva puta su se kladili na pogrešnog konja i naučili lekciju. Mi smo za manje od 10 godina izgubili četiri rata, a još nam, izgleda, nije dosta.
    Još samo ovo: tvrdoglavost je oblik gluposti, a od inata nema goreg zanata
  • @Toca

    17.07.2011 22:26
    Samo da te podsetim da i svi Srbi, ili bar oni koji se tako izjašnjavaju, sa lakoćom dobijaju srpsko državljanstvo, pa tako imamo razne Paravinje sa dvojnim državljanstvima koja ih štite od zaslužene kazne. Prvo da počistimo vlastito dvorište pa onda da gledamo u tuđe. A ono što je Kasa izjavio je potpuna istina, samo neki koji su joiš opijeni nacionalizmom je malo teže prihvataju.
  • Beowolf

    17.07.2011 21:32
    Liberalan...
    Mi Vojvođani liberalni, a Kasa uši zavrće.
  • bogi

    17.07.2011 21:24
    @Toca
    Nije dala Madjarska nikome drzavljanstvo. Samo je omogucila da bilo koji Madjar iz inostranstva moze da dobije drzavljanstvo AKO TO ZATRAZI I SA RAZNIM DOKUMENTIMA POTVRDI DA SU MU PRECI ZIVELI NA TERITORIJI NEKADASNJE MADJARSKE.
    U Srbiji vec odavno je tako... bilo koji Srbin moze da zatrazi srpsko drzavljanstvo iz Hrvatske, Bosne, ili iz bilo koje zemlje, cak ne treba ni da pravda svoje poreklo, dovoljno samo da se izjasni da je Srbin... Eto, prvo se informisi, onda kuckaj... ;)
  • kosovo

    17.07.2011 19:55
    planina je od onog cije ovce pasu
    i voda je mokra, pa naravno da je izgubljeno.Glupavo je pisati grafite po novom sadu "kosovo je srbija" - nije sa nama problem (svejedno nam je ) nego objasnite albancima tu svoju tvrdnju
  • fe

    17.07.2011 19:21
    Čovek ima pravo na mišljenje, ma koliko ono nije bazirano na činjenicama.

    Ne treba gledati budućnost, već se pobrinuti malo i za sadašnjost, a to je Vaš posao, gospodine Kasa. Očekujem od Vas da se odreknete 20% svoje plate u humanitarne svrhe, jer ga ne obavljate revnosno, već trošite vreme na stvari koje Vas se ne tiču.
  • Toca

    17.07.2011 19:07
    @ Ljuba, sta da naucimo?
    Kako to mislis ""neki Mađari" (čitaj: šačica ekstremističkih budala) se "teško mire" sa "gubitkom 2/3 teritorije" ali im se zato vrh države odavno okanuo strategije "Vojvodina je srce Mađarske" i sličnih snoviđenja - mogla bi i Srbija da nešto nauči od Mađarske.". O kakvoj to šačici ekstremističkih budala pricamo ako je madjarski parlament (čitaj:vrh države) doneo Zakon o dodeli madjarskog državljanstva Madjarima iz susednih cržava nekadašnje teritorije Austrougarske. Šta da naučimo da damo državljanstvo Srbije Srbima iz R.Srpske, C.Gore, Hrvatske? Pa to bi odmah bila srbočetnička politika, povampirenje velikosrpske hegemonije, zveckanje oružjem i svi ostali epiteti koji se pripusuju samo Srbima a ostali mogu slobodno time da se bave. Srbiji se ne dozvoljava ni da se nenasilno bori za svoje Kosovo, o čemu mi pričamo?
  • Ljuba

    17.07.2011 18:19
    ...
    Ne vidim šta je sporno, sve što je rekao je 100% tačno! Jeste, "neki Mađari" (čitaj: šačica ekstremističkih budala) se "teško mire" sa "gubitkom 2/3 teritorije", Vojvodinu zovu "Južni kraj", Slovačku i Transilvaniju valjda "Severni kraj" i "Istočni kraj", ali im se zato vrh države odavno okanuo strategije "Vojvodina je srce Mađarske" i sličnih snoviđenja - mogla bi i Srbija da nešto nauči od Mađarske.
  • Petar

    17.07.2011 18:07
    Kratka lekcija iz istorije
    Srbija je za svoj robovlasnicki odnos prema Albancima na Kosovu kaznjena tako sto ga je izgubila i tu nema prevelike filozofije. Jos sa kraja osamdesetih, u naletu agresivnog nacionalizma, Srbija pokusava krajnje glupo, totalno proizvoljnom silom da resi pitanje jednog "nepozeljnog" naroda na sopstvenoj teritoriji. Taj pritajeni rat trajao je gotovo koliko i rat na ostatku teritorije SFRJ. Kasnije se zna sta se desilo, da je taj odnos proizveo nastajanje gerilskih formacija poput OVK (a ne obrnuto), pa onda imamo 1998. u kojoj pocinje Milosevicevo "Konacno resenje" (cije su posledice isplivale narednih godina sirom Srbije), da bi 1999. usledila samarcina izazvana iskljucivo nasom krivicom koja je stavila i tacku na Kosovsko pitanje. Ono sto je kasnije usledilo bile su vise administrativne finese na putu ka osamostaljivanju.

    Tek kada prevlada glediste po kojem se prihvata nasa krivica za bilo sta sto se desavalo u skorijoj istoriji, mozemo se nadati nekakvoj katarzi. Do tada, mozete da pizdite na Kasine, i izjave ostalih piona koje pustaju u etar po nalozima iz Beograda, ali to ce biti krici bez odjeka koji i onako nemaju nikakvu vaznost.
  • nije to isto

    17.07.2011 18:00
    @Scotch Bonnet
    Kao prvo od tolike ostrascenosti niste replicirali meni nego nekom drugom komentatoru. Pitao sam na kojim izborima u Srbiji je izabran Ljotic a dali ste odgovor kakav ste Vi hteli bez ikakve veze sa temom. Zatim ste dali Vase tumacenje kako su sigurno Srbi pobili sve Albance sa nasim licnim kartama. Po svedocenjima kosovskih Albanaca grupe Hasima Tacija i Ramusa Haradinaja su ubijale svakog ko nije hteo da im se pridruzi. Vi ocigledno sve najbolje znate a najvise o tome kako su Srbi najgori narod uvek kriv za sve. Zatim zemunski klan poredite sa trgovcima droge sa Kosova zaboravljajuci da je zemunski klan radio to iz licne koristi a OVK organizovano radi finansiranja rata i podrivanja ustavnog poretka u Srbiji. Cudno ne pominjete trgovce narkoticima iz Crne Gore, BIH, Hrvatske i ostalih zemalja, opet Srbi najgori. Na kraju kako Vi kazete "kenjacina o izdajnistvu i toboze nekoj patriJoCkoj lojalnosti" uopste nije bila upunena Vama nego Jozefu Kasi koji je kao pripadnik manjinske zajednice vrsio ozbiljne drzavne funkcije i iz njih ubirao znacajnu materijalnu korist ali mu drzava koja mu je to omogucila mnogo smeta. Ovo na kraju o mobilizaciji 1999. bicu slobodan da zakljucim da su Vas ili prisilno mobilisali ili ste se zatekli u vojsci u to vreme, nikako niste dobrovoljno branili domovinu. Na kraju moram Vam reci da ako ste 1999. bili sposobni za vojnu sluzbu onda sam ja od Vas mladji posto ja u to vreme nisam bio u vojsci a protiv Milosevica sam bio jos od tinejdzerskih dana mada se danas kajem zbog toga. Zasto toliko mrzite Srbe i Srbiju, sta su Vam uradili?
  • 17.07.2011 17:39
    G vidim da konstruktivni kriticizam na tebe ne utice be obzira sto sam ti u nekoliko navrata napisao da imas problem sa drustveno-socijalnim ponasanjem I generalnom komunikacijom sa sagovornicima na ovom sajtu. Da li je problem u tvom losem odgoju, licnim frustracijama, nekom nezadovoljstvu ili visokim temperaturama nisam siguran, u svakom slucaju ti jesi reprezentativan primerak nekog ko ima problem sa zdravom pamecu pa to podsvesno pokusavas da prikacis I na druge sagovornike. Tvoje sociopatsko ponasanje najbolje govori o tebi kao personi. Sva sreca sto vecina ljudi koji iznose svoja misljenja na ovom satu nisu podlegli fasistickoj dokrtini SRS-a, D”SS”-a, Obraza, I otalih stetocinskih organizacija (sto se za tebe ne moze reci) tako da je zagadjenje mentalnim sklopom poput tvog na ovom sajtu minimalano. O tvojim notornim lazima koje iznosis I generalizovanju ostalih naroda I narodnosti na ovim prostorima necu ni da pocinjem, najposle negativni palcevi govore sve. Mi smo godinama otkupljivali zito sa RUmskim tablicama od Kosovskih Albanaca I Srba i nikad nismo imali problema dok se nije posteno zaratilo na Kosovu. Verujem da ce se vecina sagovornika na sajtu 021 sloziti sa mnom da je dosta bilo sirenja mrznje sto bi ti trebao da uzmes u obzir pre nego sto ti ruka pipne tastaturu. Ja tebi I tvojoj familiji zelim sve najbolje a tebi savetujem sa da se ozbiljno pozabavis sa svojom suzenmo svescu.

    Scotch Bonnet,
  • 17.07.2011 17:01
    Normalno da smo pobedili nato. Bez pristanka Rusije i Kine kosovo nece nikad biti primljeno u UN, MMf i ostale medjunarodno finansijske ustanove, Kosovo moze da sanja o ulasku u STO eto mozda ih primi jednog dana FIBA pa budu malo mogli da igraju kosarku. Ako neko misli da na tudjoj teritoriji moze praviti druge drzave olako, evidentno da to nije moguce. I zato Rusiji nemozemo tek tako da okrenemo ledja.
  • Scotch Bonnet

    17.07.2011 15:17
    @ Nije To Isto
    U pravu ste, Dimitrije Ljotic je odbijao da direktno udje u vladu Milana Nedica ali je ipak bio glavni pregovarac TE novo formirane vlade sa Nemackim okupatorom.
    Kako objasniti taj fenomen gde je vecina mrtvih Albanaca koji su bili ubijeni od strane Miloseviceve "policije", imala dokumente izdate u Srbiji?! Slazem se da je tu bilo mnogo Albanaca iz Albanije koji su godinama prebegavali kroz granicu ali vecina Albanskog stanovnistva je ipak rodjena na teritoriji Kosova - Srbije. Hteli vi to da priznate ili ne cinjenice i dokazi postoje. Primer, Batajnica. Cak ce vam i mnogi pripadnici MUP-a Srbije reci da su imali naredjenje da sve dokumente uniste kako bi se unistili dokazi o drzavljanstvu. Inace kad se vec hvatate za te narkotike nemojte zaboraviti da je u daljoj distribuciji tih istih narkotika ucestvovala i Srpska mafija, tacnije Zemunski Klan. To svi znaju, cak su u najzescim sukobima lanci droge neprekidno snabdevali trzista po Evropi. I na kraju, kad je bilo NATO bombardovanje ja sam bio u uniformi i na DUZNOSTI kao gradjanin ove nazovi drzave Srbije. Tako da ta kenjacina o izdajnistvu i toboze nekoj patriJoCkoj lojalnosti ne pale u mom slucaju. Taj Milosevice propagandni materijal mozete da sirite medju svojim vrsnjacioma i istomisljenicima.
  • Goran

    17.07.2011 15:14
    @Georg
    Cekaj,cekaj... Mi smo pobedili NATO?! :) E to prijatelju nisam znao. Hvala ti sto si nas obrazovao. :) hahahhaha... pobedeili NATO... Boze kakva izjava. Mislis, dosao NATO pretukao nas ko volove u kupusu, mi se malo batrgali a oni nam na kraju uzeli Kosovo? Jel to pobeda o kojoj pricas?
  • ZoranNS

    17.07.2011 13:53
    Realan tekst
    Mislim da je gospodin Kasa realan kada kaže da je KiM izgubljen. Srbija to nikada neće prihvatiti i uvek će je boleti gubitak dela svoje teritorije isto kao i Mađarska. Ni jednom rečju ne upoređuje razloge zašto su ove zemlje izgubile svoju teritoriju. Istina je da su i jedna i druga zemlja u ratu (fašistički ili bratoubilački, stradali su nevini ljudi)činili zla drugima, da li su jedini, i ko je kriv, onaj na koga velesile upru prstom. Ni ovog trenutka nije drugačije u svetu.
  • G

    17.07.2011 13:12
    @Scotch Bonnet - iako zločina jeste bilo, predstavlja apsolutno bezumno lupetanje pojam o "pomoru". Iako mogu da prihvatim da ako si mentalno poremećen zaista veruješ da je nakon "pomora" sasvim normalno da broj stanovnika pomenute grupacije raste, ovo međutim u istoriji planete Zemlje za sada nije zabeleženo. Ne znam koliko je uopšte i potrebno skrenuti ti na pažnju da je i ostatak tvoje izjave notorno lupetanje, kada pominješ "rat protiv stanovništva", sa željom da valjda opišeš situaciju kako je srpski narod odjednom, iz čista mira, krenuo u neki "rat protiv albanaca". Albanci na KiM su pravili probleme DECENIJAMA PRE NEGO ŠTO JE IKO ČUO ZA MILOŠEVIĆA. 80-tih odeš da popraviš fabriku koju su albanci bukvalno ogolili (ni jedna jedina žica u zidu nije ostala), i nisi smeo da ostaviš automobil sa NS tablama jer bi ga odmah palili. Iako i teroristi i okoreli kriminalci predstavljaju "stanovništvo", to što su stanovništvo ne znači da im treba dozvoliti da rade šta im je volja. A ja evo iskreno, i najiskrenije želim tebi i tvojoj porodici da vas zadesi sudbina srba sa KiM, ni manje ni više, i onda dođi opet ovde da pričaš o "ratu protiv stanovništva".
  • G

    17.07.2011 13:03
    @neće biti - gospodine, vrhunac je lupetanja izjava da je rat izbio zbog ubistva prestolonaslednika. Zaista, ali zaista se morate malo uputiti u prilike koje su postojale u to vreme u odnosima ovih država, da biste razumeli da je u to vreme austrougarska samo čekala povod da započne rat i aneksira ovo područje.
  • nije to isto

    17.07.2011 12:37
    @Scotch Bonnet
    Ocigledno ste zaslepljeni cim niste ni repliku uputili na pravu adresu. Voleo bih da znam da li ste zaista u istoriju upuceni ili pricate tek onako, neodgovorno iznoseci podatke koji mogu pogresno da zvuce. Kao prvo odgovorite na kojim je to izborima izabrana "Ljoticeva vlada" i koje je to vlade on uopste bio clan. Druga stvar je da se Srbija na Kosovu nije borila protiv SVOJIH gradjana nego protiv ilegalnih emigranata koji uopste nisu njeni drzavljani a osnovna delatnost im je globalni promet narkotika. Na kraju jos jedno pitanje gde u svetu lojalni gradjani podrzavaju bombardovanje svoje zemlje i secesiju dela teritorije a pri tom u toj istoj zemlji uzivaju puna gradjanska prava? Najvaznije je izgleda po svaku cenu Srbiju proglasiti divljom zemljom i pri tom vredjati africke drzave. Tolerantno, kulturno, evropski...
  • mile

    17.07.2011 12:23
    Kasa
    Vama za informaciju,on je perfidni Beogradski TROJANAC.
  • Zemlin

    17.07.2011 12:11
    Austro-Ugarska nije izazvala rat,Zapadu i Rusiji je smetala jaka centralno evropska sila,a Srbi su bili samo dobar fitilj i mleveno meso.
  • Fikroj

    17.07.2011 12:05
    jadno
    http://www.youtube.com/watch?v=7g-jll677GY
  • Scotch Bonnet

    17.07.2011 11:49
    @Vaskez
    "Srbija nikada u svojoj istoriji nije ratovala na strani fasista razlika je ogromna"

    Zaboravljas Ljoticevu vladu i cetnike.

    Inace vidim da se zaboravlja zasto je Kosovo izgubljeno. Kako nazivate onaj pomor ljudi na Kosovu? Srbija je jos gora od nekih africkih zemalja jer je ratovala protiv SVOJIH gradjana druge nacionalnosti i verske pripadnosti.
  • Krstoje

    17.07.2011 11:45
    Kasa je u pravu.Treba se okrenuti buducnosti i gledati napred. Kosovo je izgubljeno, tako su hteli zapadni mocnici, i ko im sta moze.Niko.Gotova prica!!!!!
  • Kolumbo

    17.07.2011 11:45
    dobro jutro
    Da nam Kasza nije kaz'o ne bismo mi ni znali
  • istina boli...

    17.07.2011 11:41
    @Georg - Nije isto
    Fašistička prošlost je razumljivo velika sramota za jedan narod i drzavu. Normalno bi bilo videti da je se potomci stide a oni čiji su sunarodnici bili žrtve fašizma imaju obavezu da na stradale podsecaju i čuvaju od zaborava. Neodgovorni pojedinci koji hoće da se zaboravi novosadska racija, pokolji u Čurugu, Sirigu etc. imaju potrebu za negacijom istorije i stavljanjem žrtve i zločinca u isti koš. Zašto? Ko to ima potrebu da podržava prekrajanje granica u Evropi u XXI veku?
  • 17.07.2011 11:38
    da je sve odavno reseno-kosovo izgubljeno-je tacno, a to sto SE NE ZELI prihvatiti cinjenjicno stnje, e to je nsto drugo...
    Kasin koment o gubljenju teritorija, moze se na sakakve nacine protumaciti, samo jedno je ipak tacno, nikada obicni ljudi nisu krojili granice drzava, zna se ko to rdi i ko zavadjuje narod i zasto se tako radi
    npr. istocna i zapadna Nemcka, Cehoslovcka i sada Ceska jedn a Slovacka druga drzava itd...

    neko pogledati istinu u oci,vratii fim u nazad pogledati ko je bio dobrotvor i ogradi se od Kosova, te Srbiju sveo na malu teritoriju, da li moze biti jos manja...
  • Georg

    17.07.2011 11:24
    Nije isto
    Madjarska je izgubila dve trecine teritorije posle poraza u svetskom osvajackom ratu koji je vodila. A Srbija je nasuprot tome izgubila Kosovo kada je pobedila NATO pakt u ratu 1999. godine.
  • neće biti

    17.07.2011 11:08
    Vaskez NS, Srbija je započela prvi svetski rat poslavši teroriste da ubiju prestolonaslednika Austrougarske, pri čemu su ubili i njeguvu trudnu suprugu i nerođeno dete. To što je Austrougarska izgubila rat, ne znači da je takav ishod rata pravedan.
  • 17.07.2011 11:00
    Zbog ovakve izjave bi u nekoj normalnoj zemlji vukao bukagije na robiji, a ovde će verovatno biti nagrađen!
  • Сремац

    17.07.2011 10:49
    ДВОЈНИ КАСА
    Каса узео двојно држављанство, па из заклетве Маџарској држави мора као лојалан Маџар да брани интересе Маџарске.КАСА НЕ БИ БИО КАСА ДА НИЈЕ ОСТАО КАСА.
  • opet to nije isto

    17.07.2011 10:28
    Verovatno Madjarska zbog toga sto se pomirila sa gubitkom teritorija daje drzavljanstvo svim Madjarima koji danas zive u susedbim drzavama i verovatno je zbog toga 4.jun proglasen „Danom narodne solidarnosti“http://standard.rs/vesti/41-svet/4671-90-godina-trijanonskog-sporazuma-novi-maarski-nacionalizam-preti-susedima-.html. U najmanju ruku je licemerno od Kase da zahteva od Srbije da se odrekne Kosova.
  • nije to isto

    17.07.2011 10:15
    Madjarska je izgubila dve trecine teritorije posle poraza u svetskom osvajackom ratu koji je vodila. I u narednom svetskom ratu je Madjarska bila na strani fasizma posto je izgubljene teritorije htela da povrati i opet izgubila. Niko dobronameran ne moze vuci paralele sa situacijom na Kosovu koje je Srbiji oteto posle agresije NATO pakta. Srbija nikada u svojoj istoriji nije ratovala na strani fasista razlika je ogromna.
  • Vaskez NS

    17.07.2011 10:09
    Kasa, Kasa, ovo ti nije trebalo, vrlo teške reči si izrekao. One se mogu tumačiti i bukvalno i "dobronamerno" ali i kao reči sa "tekstom između redova". Toliko o ovoj tvojoj izjavi.

    Kao odgovor na nju, podsetiću te da porediš dve neuporedive stvari, Trijanon koji je došao kao posledica agresivnog rata koji je Mađarska sa svojim saveznikom povela protiv treće nezavisne države (Kraljevine Srbije) a zatim i ostatka Evrope, i jedan etničko-građanski sukob na delu teritorije suverene Republike Srbije bez agresije prema trećim suverenim državama.

    Ne ide ti poređenje nikako, ne ide...Kasa, Kasa...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna