"I ima tu još jedna stvar, naša ograničenja su zastarela, na nivou su auta iz 70ih godina, današnja auta imaju daleko bolje vozne karakteristike, kočnice takođe."
To je istina ali isto tako ima i puno vise ucesnika u saobracaju. Trend u svetu je smanjenje dopustene brzine, najvise zbog zagadjenja. Ja sam pre godinu dana dobio novu mapu za navigaciju, jedna od izmena je i smanjenje sa 90 na 80 na otvorenoj cesti u spaniji.
Bio bi presrećan da vidim kontrolu brzine u zoni 30km/h,u zoni škole,pešačkih prelaza i tu se mora strogo kažnjavati,bez tolerancije niti +1km/h,jer vožnja na otvorenom putu ili auto putu ima potpuno drugačije kriterijume nego vožnja u naselju gde su pešaci,deca,stare osobe,biciklisti ugrožena kategorija. Ali prvo treba neko da uzme radar i zavede red u ovom divljanju.
Ovo je za sud.
Prvo nije moguće voziti tačno, prvo zbog mernog uređaja na autu koji nije 100% tačan i zato ima dozvoljeno odstupanje od 10%, jedino teretna vozila i autobusi moraju da imaju redovno baždaren tahograf. Drugo zbog dimenzije guma može da dođe do odstupanja i treće zamisli se čovek pa i ne primeti da je prešao ograničenje. Skoro sam išao na godišnji i rekao sam sebi, ne žurim nigde, idem po ograničenju, ali se uhvatim da pređem, jer idem opušteno, ograničenje je bilo 50, blaga nizbrdica, lep put, nisam ni osetio dok nisam pogledao u brzinomer da se brzina povećala na 62 km/h.
I ima tu još jedna stvar, naša ograničenja su zastarela, na nivou su auta iz 70ih godina, današnja auta imaju daleko bolje vozne karakteristike, kočnice takođe. Ograničenja bi komotno mogla se dignu za nekih 10 do 20 km/h, zavisno od situacije na putu i kategorije puta.
Pravilnik za radare imate ovde. Merna nesigurnost moze biti maksimalno do 50% od vrednosti u prilogu 1, tacka 1.2. Uredjaji mogu biti i bolji ali ne i losiji od ovoga.
U realnim uslovima
Za stacionarno merenje, do 100 km +-3km, za preko 100 km +-3%.
Za merenje iz pokreta, do 100 km +-5km, za preko 100 km +-5%.
Merna nesigurnost aparata za merenje brzine je 1 ili 2km/h zavisi od aparata tj radara. Tako da ako ulozite zalbu, sudija za prekrsaj ce to usvojiti. Meni se to desilo u Užicu. Vozio sam 92km/h a bilo dozvoljeno 60 posto je radar gresio 2km/h onda sam upao u kaznu manje kategorije za prekoracrnje do 30km/h i platio manju kaznu.
Niko nas ne tera da kazaljka bude na maksimalnoj brzini, malo je sporije ako vozimo za debljinu kazaljke ispod ogranicenja, nema kazni, nema zastoja,o bahatima kojima su svi spori necu komentarisati.
Прво, основно и једино битно - немој да кршиш прописе и законе, па ни овде нити било где нећеш платити ништа. Узевши у обзир платежну моћ, казне за странце би морале бити бар 10 пута веће у односу на наше људе. Минимум. Све остало је испразно филозофирање.
Au ljudi pa nije problem niti predmet razgovora sto je neko kaznjen za prekoracnje od 1 na sat, vec sto je pandur pokusao da unese u zapisnik da je prekrsaj od 21 na sat.
Tolerancija kod uređaja za merenje brzine je +/-2%, kako kod brzinomera na autu tako i kod radara. 2% od 80km/h je 1,6km/h , tako da je mogao da uloži žalbu, pogotovo što je službenik prvo tvrdio da je ograničenje 60km/h , pa naknadno prepravljao zapisnik.
Policajac moze da vam napise kaznu za 1 km, ali onda ne potpisujete zapisnik i odlazite kod sudije za prekrsaje. Zatrazite mernu nesigurnost uredjaja i MUP je obavezi da dostavi. Ako se ne varam merna nesigurnost uredjaja do120 km iznosi 3% a preko 5%. Greskom sam jednom potpisao zapisnik za 2 km prekoracenja i sudija mi je objasnio da sam priznao krivicu i da moram platiti, u suprotnom bio bih oslobodjen.
Su meni i prijateljici u sloveniji naplatili 200 evra (svako) jer se nismo prijavili u policiju. Uhvatilo nas na sporednom putu. Policija radi svoj posao. Trazili su 400 al ako se odmah plati 200. Tako da Slovenija nije ništa bolja
Meni je na Bulevaru Evrope naplacena kazna jer sam vozio 56 km/h i platio sam uredno. Medjutim, do toga je doslo kada je crni BMW ispred mene, videvsi patrolu, naglo zakocio i pobegao u ulicu desno, a gospodja u dzipu iza mene mi se nabila na branik i legla na sirenu. Dok su mi pisali kaznu, pored nas je proslo 20 auta koji su vozili bar 70 km/h, ja komentarisao to, a policajac se smejuljio.
Kako god, kazna je naplacena meni koji nikada ne jurcam, ne pijem, uredno koristim pojas, migavac...a hiljadu onih naopakih, opasnih i za sebe i druge, prolaze i samo prolaze.
Pre nekoliko godina stojim na raskrsnice Futoške i bul.Evrope (kod Higijenskog), u traci za levo da udjem u bul. Evrope. Pošto su se dva vozača ispred mene vukla ja da ne bih ostao ispred pešačkog dam gas da izadjem iz raskrsnice i omogućim normalan tok saobraćaja pre nego što se vozilima iz pravca bul. upali zeleno. Inače vozio sam Golf 2. Na oko 100m kako sam ušao u ulicu, pandur me zaustavi da mi piše kaznu jer sam JURIO 53km na sat. I šta ću...moram platiti. Meni to nije normalno, naročito jer ima toliko propusta svuda po gradu al dobro...u takvoj državi živim.
Nema sa nasom policijom sale xaxaxaxaxaaxa..Pa njih bezbednost saobracaja interesuje kao babu od 95 godina daska za surfovanje...Tu gospodu samo pare interesuju..Prvo su ga lagali da je ogranicenje 60 da bi mu uzeli pare kada nije proslo onda iznervirani pisu kaznu za 1km prekoracenje..Bruka i sramota.
Eto za šta policija služi, za maltretiranje i punjenje budžeta od kazni sa prekoračenjem od 1km. A oni koji prekoračuju mnogo više, gaze, ubijaju, njih neće da diraju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Slovenac kažnjen kod Čačka zbog prekoračenja brzine za jedan kilometar
Autor: Danas
Info
•04.08.2021.
•09:19 > 13:54
Komentari 42
Fubar
To je istina ali isto tako ima i puno vise ucesnika u saobracaju. Trend u svetu je smanjenje dopustene brzine, najvise zbog zagadjenja. Ja sam pre godinu dana dobio novu mapu za navigaciju, jedna od izmena je i smanjenje sa 90 na 80 na otvorenoj cesti u spaniji.
Banderaš
Ndurpa
Drum
Prvo nije moguće voziti tačno, prvo zbog mernog uređaja na autu koji nije 100% tačan i zato ima dozvoljeno odstupanje od 10%, jedino teretna vozila i autobusi moraju da imaju redovno baždaren tahograf. Drugo zbog dimenzije guma može da dođe do odstupanja i treće zamisli se čovek pa i ne primeti da je prešao ograničenje. Skoro sam išao na godišnji i rekao sam sebi, ne žurim nigde, idem po ograničenju, ali se uhvatim da pređem, jer idem opušteno, ograničenje je bilo 50, blaga nizbrdica, lep put, nisam ni osetio dok nisam pogledao u brzinomer da se brzina povećala na 62 km/h.
I ima tu još jedna stvar, naša ograničenja su zastarela, na nivou su auta iz 70ih godina, današnja auta imaju daleko bolje vozne karakteristike, kočnice takođe. Ograničenja bi komotno mogla se dignu za nekih 10 do 20 km/h, zavisno od situacije na putu i kategorije puta.
Pera
U realnim uslovima
Za stacionarno merenje, do 100 km +-3km, za preko 100 km +-3%.
Za merenje iz pokreta, do 100 km +-5km, za preko 100 km +-5%.
Hronometar
Mrgud
Марина
Orko
Nišlija
Bole
Ahab
Aleksandar
Garison
Demokratija
Sabahudin
Svaka čast za čestite policajce
Marko
Marko
Bogdan
S obzirom da ne znam mađarski , niti gde je pošta ili banka , dozvolili su mi da kaznu platim u Srbiji, preko mađarske banke.
uzročno-posledično
Komsa
Kako god, kazna je naplacena meni koji nikada ne jurcam, ne pijem, uredno koristim pojas, migavac...a hiljadu onih naopakih, opasnih i za sebe i druge, prolaze i samo prolaze.
NS
04.08.2021 • 14:02
I TREBA
Šta je ovde vest? I u Sloveniji te kazne za 1 km više. Svaka čast policiji.
Ima negde između tih redova slova i interpunkcijskih znakova i vest da su prvo pokušali da ga kazne za prekoračenje brzine od 21km/h...recimo.
Reli vozač
Dule
Aljek
DjakoN
igor_t
Ops, pogresan clanak
Dragi Bulatovic
Sale
Jatzans
BoeserWolf
mila
комша
Pavle
VladaN
Pera
.
/
Vozač
Milos
jaca
pilot
Banderas
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H