Iako su nadležni obećali da će ove sezone doneti pravilnik o korišćenju troniteta u saobraćaju - još ga nema. U međuvremenu, od početka godine, oko 150 vozača trotineta je ozbiljno povređeno.
Mnogo je povezanih stvari koje će zakonodavac naravno ignorisati, a bitno utiču na celu ovu priču. To je nepoštovanje propisa od strane ostalih učesnika u saobraćaju, od dostavnih vozila, parkiranja u žutoj traci sa upaljena sva četiri, do mami sa kolicima na bici stazi...
Zabraniti svima onima koji nemaju dozvolu B kategorije (a pogotovo deci) da voze trotinete, čak i one brzine do 30 km/h, a strogo zabraniti one jake motorne trotinete što razvijaju brzinu i do 80km/h. Oduzimati trotinete kada se uhvate oni koji još nekog (dete) voze na njemu i debelo kazniti. Srediti biciklističke staze i uz malo pre pomenuto, problem je rešen.
utvrditi sposobnost osobe za upravljanje trotinetom, odrediti im deo na drumu, na biciklističkim stazama su opasnost i za sebe i za bicikliste, i obavezati na nošenje zaštitne opreme.
Hvala na brizi - baš će vaš pravilnik da nas sačuva u saobraćaju.
Jasno je da vam je u planu ili uvođenje dažbina za korišćenje trotitena (broj trotineta x 8000 dinara, na primer) i prodaja dodatne opreme čime bi i trgovci i država (kroz carinu i PDV) bili namireni.
Bolje sredite biciklističke staze po gradovima jer one - uske, podignute korenjem, i grbave i sa ostacima šuta predstavljaju najveću opasnost po bezbednost. Takođe i parking mesta koja su toliko blizu biciklističke staze da svaki auto jedno pola metra haubom ulazi u stazu.
Po meni, jednostavno. Za trotinete bi trebalo da vaze ista pravila kao i za bicikle, uz ogranicenje brzine. Problem nije u pravilima nego u njihovom pridrzavanju i kontrolisanju. Da vidim, ko ce da kontrolise da li trotineti (pa i bicikli) idu preko 25 km/h. Verujem da se vecina vozaca trotineta pristojno ponasa u saobracaju, kao i velika vecina biciklista. Na zalost, zbog par neodgovornih, citamo ovde komentare kako su biciklisti posast Novog Sada, kako jurcaju, ne gledaju, nalecu na pesake, treba ih zabraniti i slicno.
Gluposti.Država hoće da proda smeće od bicikala.UbŠvedskoj niko ne koristi zaštitnu opremu mahom mladi ga koriste.Idete ulicom i pred skoro svakom kućom bar jedan trotinet.Kakva bre oprema.Vidimo i po dve devojke na jednom trotinetu.Zašto biciklisti ne koriste opremu jer pad sa bicikla je mnogo opasniji jer bicikl teški pada na vas pri padu-trotinet se samo prevrne na zemlju.Ne treba jurcati kao biciklisti kroz raskrsnicu.Pogledajtenna you tube Stokholm (Amsterdam,od skoro Moskva).Ovo je SNS propaganda da bi prodavali bicikle koje je nečiji bata uvezao.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od početka godine ozbiljno povređeno 150 vozača trotineta, od pravilnika još ništa
Autor: RTS, Blic
Info
•19.08.2021.
•07:52
Komentari 16
Igor
Vlada
Ako te iko ikada bude pitao, ma tačno im tako reci.
pera
Z
@Alane oprosti
Sabahudin
Vozač trotineta
BoeserWolf
g pen
Dejan
Deda Joca
trotinetista
Jasno je da vam je u planu ili uvođenje dažbina za korišćenje trotitena (broj trotineta x 8000 dinara, na primer) i prodaja dodatne opreme čime bi i trgovci i država (kroz carinu i PDV) bili namireni.
Bolje sredite biciklističke staze po gradovima jer one - uske, podignute korenjem, i grbave i sa ostacima šuta predstavljaju najveću opasnost po bezbednost. Takođe i parking mesta koja su toliko blizu biciklističke staze da svaki auto jedno pola metra haubom ulazi u stazu.
Ninko
Nimbus
Dragan
Alane Oprosti
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H