Autor: N1

Info
20.08.2021.
07:10 > 07:50
Avion Er Srbije, koji je leteo za Hurgadu, zbog kvara na motoru dva puta je bio prizemljen, pa su noć između srede i četvrtka putnici proveli na beogradskom aerodromu, čekajući treće poletanje.
  • Jelena

    25.08.2021 17:31
    Jović
    Ja sam trebala sa mužem i dvoje dece da putujem baš tim avionom,ali dete je testirano pred put i bilo je pozitivno tako da smo bili prinuđeni da odkažemo putovanje.Raspitali smo se i saznali da će nam biti refundiran hotel i avionske takse a da Air Srbija zadržava oko 1000 eura jer su te karte propale.Zanima me da li neko zna da li ja imam pravo da tražim od Air Srbije da mi se to refundira i šta se desilo sa onim putnicima koji su vratili karte i odustali ...
  • Petrovic

    20.08.2021 15:51
    Zasto neki citaoci pravdaju ovaj ociti javasluk i nemar?
    To je vec koji slucaj sa ovom kompanijom.
  • gradjaninX

    20.08.2021 14:32
    "
    Miki
    20.08.2021 • 10:02
    drzavna firma
    AirSerbiJa je drzavna firma koja nikome ne polaze racune i gde su svi vrlo relaksirani. Ovo se pre svega odnosi na informacije za javnost i dojave da avioni kasne, predvidjanja koliko i sl. Ne postoji nikakav plan u slucjau kvara (npr zamenski avion), cak ni na papiru, pa putnici ispastaju. U normalnim drzavama se za ovakve stvari dobija ozbiljna odsteta ili kompenzcija za pretprljene neprijatnosti. A kod nas verovatno - NISTA"

    Ovde se radi o "charter" letu, dakle agencija je "kupila" jedan avion i sva mesta u njemu. JEDAN avion, naravno da nema zemenskog.
    Ne kazem da je to dobro, ali je agencija mogla zakupiti i bolji avion, a ne DC-10, no cena letovanja bi bila visa u tom slucaju, a to je no-no za agenciju jer je NO-NO za potencijalne klijente.
  • vest

    20.08.2021 13:16
    Sve je vest. Mnogo sam leteo i slični scenariji su mi se dešavali sa svim avio kompanijama. Ovo se nekad prosto dešava. Češće sa lowcost firmama…
  • DonJuan

    20.08.2021 12:35
    Koja blamaza Er Srbije hahaahahahahhaha
  • mimi

    20.08.2021 12:22
    @Novosadjanka
    Ne zaboravite da je to bilo '99, tj. pre ogromnih promena u avionskom saobraćaju koje su se desile posle napada na SAD. I ja sam 2000. dobila plaćen hotel, večeru i doručak u Engleskoj. Ali od septembra 2001. sve se promenilo jer su aviokompanije i aerodromi morali da izdvajaju neuporedivo veča sredstva za bezbednost. Daleko od toga da ih branim, ali situacija je takva kakva je i svi smo osetili ogroman pad kvaliteta usluge. Naročito kada se radi o jevtinijim letovima, u koje čarter prevoz definitivno spada. Po mom mišljenju, u ovom slučaju se najviše može kriviti agencija jer je neko od njihovih predstavnika trebao odmah biti poslat na aerodrom i razgovarati sa putnicima. Bez obzira što ne mogu da nadoknade troškove, trebali su biti uz putnike koji su preko njih, a ne preko aviokompanije ili aerodroma rezervisali paket aranžman.
    @Ja
    Divno se provedite!
  • J

    20.08.2021 11:57
    @Zoki
    20.08.2021 • 07:59
    Beograd
    "Vučić je kriv."


    kakav je sendvic?
  • Aeroplan

    20.08.2021 11:56
    Problem je sto se avion drugi put morao vratiti na aerodrom. Ne mogu da shvatim da su pregledali i ukrcali putnike u neispravno "vozilo". Nema sanse da bih treci put seo u taj avion.
  • Triceratops

    20.08.2021 11:37
    Stanovnici Svajcarske zavide Air Srbiji na kvalitetnim avionima.
  • Zex

    20.08.2021 10:21
    u normalnim drzavama se za ovakva kasnjenja aviona placaju kompenzacije putnicima iliti "penali". Sta su nasi dobili sem "besplatnog nocenja" na aerodromu u doba korone? A najgore je sto nikakvu informaicju nisu imali o tome sta se desava i koliko ce da cekaju. Uzas
  • Novosadjanka

    20.08.2021 10:04
    Grozno
    Pa naravno da je kriv, umesao se u sve i svasta i sto zna i sto ne zna. Kada sam putovala 99-e zbog kasnjenja nismo sleteli na aerodrom Tivat jer nije imao nocno osvetljenje i vraceni smo u BG, uz izvinjenje obezbedjeno nam je prenociste u hotelu Prag i vecera i vanredni rani let. Tako se to radi, kakvo crno cekanje na aerodromu...Sta imate protiv majki sa malom decom? Moze malo empatije, jeste kapitalizam al ne mora biti bas covek coveku vuk. Ne treba pristajati na los tretman, narocito za svoj novac.
  • Miki

    20.08.2021 10:02
    drzavna firma
    AirSerbiJa je drzavna firma koja nikome ne polaze racune i gde su svi vrlo relaksirani. Ovo se pre svega odnosi na informacije za javnost i dojave da avioni kasne, predvidjanja koliko i sl. Ne postoji nikakav plan u slucjau kvara (npr zamenski avion), cak ni na papiru, pa putnici ispastaju. U normalnim drzavama se za ovakve stvari dobija ozbiljna odsteta ili kompenzcija za pretprljene neprijatnosti. A kod nas verovatno - NISTA
  • ns

    20.08.2021 10:02
    pa jeste prodali Tehniku
    pa sta sad
    35 godina smo imali sigurne i pouzdane majstore a sta ce nam takvi
  • Ja

    20.08.2021 10:01
    Jedan sam od putnika i nije bilo bas tako dramaticno kako pricaju. Nije se culo nikakvo lupanje vec to su oni koji, tek kad cuju za kvar , pricaju kako su primetili nesto sumnjivo, da nesto smrdi itd. Posle su napali osoblje na aerodromu Nikola Tesla koje nikakve veze nema sa Air Srbijom i ne kapiraju da su to dve odvojene firme. Kao da napadate upravnika autobuske stanice sto vam Nis Ekspres kasni...nidje veze al ajd. Jedino sto im se moze zameriti je sto nam nisu dali da odmah jedemo i pijemo jer posle drugog povratka sve na aerodromu je bilo zatvoreno pa nije ni moglo nigde da se kupi. Pored toga bilo je i dosta hladno. Stigli smo u bg oko 16h a poletelo smo treci i finalni put za Hurgadu u 4h ujutru. Verujem da je vecina, kao i ja, zaboravila na sve ovo cim se d osolilo na moru.
  • Uvek

    20.08.2021 09:32
    Koja smo mi banana...
  • Zloheb

    20.08.2021 09:25
    Uf, uf...
    Posle dva prinudna sletanja, pelene su bile najtraženije
  • /

    20.08.2021 09:15
    /
    znaci agencije prevoze putnike avionima isto kao autobusima-neispravnim
  • Bice da je

    20.08.2021 08:51
    gojko i brat mu sabotiraju
  • Djape

    20.08.2021 08:49
    Avioni Er Srbije su najmoderniji na svetu...tako bar kaze onaj smesni cika na TV-u
  • NN

    20.08.2021 08:45
    Ekonomski tigar na delu, em ste pustili neispravan avion da poleti, em ste slagali ljude da je drugi avion stigao a niste ni ovaj popravili kako treba. Dno dna, kao i sve u ovoj drzavi.
  • Evgenija

    20.08.2021 08:44
    Ista priča, avgust 2012, čarter let u Antaliju. Doduše, tada su se još zvali "JAT". Avion je trebao da poleti oko 22 sati, a poleteo je oko 6-7 sledećeg dana. Takođe smo vec bili ušli na gejt. Zvaničnih informacija ni od Jata, ni od Argus tursa nije bilo. Tad sam odlučila da više nećemo leteti Jatom, ili sad već Air Srbijom. Njihove i ne toliko jeftine avio karte nisu vredne za onoliko sati maltretiranja, ležanja na hladnim i metalnim aerodromskim klupama i bezobrazluk.
  • Sestra Desa

    20.08.2021 08:43
    I naravno niko ne snosi odgovornost,
    samo prebacuju s jednih na druge.
  • Zoki

    20.08.2021 07:59
    Beograd
    Vučić je kriv.
  • Mudri

    20.08.2021 07:53
    Sezona je, sve se to dešava ne samo ovde nego bilo gde drugo. Dobro je da su svi bezbedni, a što su malo zakasnili, to je nešto s čim se živi. Po komentarima putnika, dosta ih leti prvi put i verovatno nisu pripremljeni na inače haotiačan avio saobraćaj. Nezgoda je to što mi inače lako planemo i odmah neki rejdž, čuvene majke s malom decom, itd. Tamo gde se češće putuje, ljudi nekada i sami isplaniraju da deo ili celu noć provedu na aerodromu sa decom i od toga naprave čak i zabavu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna