Novi pravilnik za sprovođenje tehničkih pregleda stupio je na snagu 5. jula ove godine, a doneo je porast cena samih pregleda, ali i smanjenje prolaznosti vozila na istima.
svi da palimo kola ispred tehnickog ko ne prodje.Lopovska zemlja,busevi i romi sa trokolicama dzure,a nas obaraju zbog izduvnih gasova.Prljava mi je usisna grana koju niko od majstora nece da skida i da chisti jer je ogroman posao,a i kosta sa egr-om preko 200e.tako da sta ja sad da radim.Imam i katalizator,dpf nemam fabrichki produvavao sam auto 3x za 4 dana i opet ce mi reci uzas i su ti izduvni gasovi......
Svi lepo 5-tog septembra na miseluk na protest protiv velikih cena tehnickog pregleda, prevelikih akciza na gorivo, i gomilu drugih sranja sto nam ovaj rezim namece.
Vozim automobil iz 2007. godine i uredno sam prosao tehnicki pregled. Auto se redovno odrzava i redovno servisira i nema problema na tehnickom pregledu, cak i sa izduvnim gasovima, iako je dizel. Ko redovno i savesno odrzava auto, kao i estetiku istog, nema razloga da se pribojava tehnickog.
Sve cemo ovo nagraditi na izborima! Polakooo tiha voda breg roni! A ovaj breg je poceo dase roni ubrzano! Preterali su u svemu,zaista....da u 21 veku imam problem oko automobila koji je potreba a ne luksuz! Polakoooo......
Trebalo bi uvesti još strožije kriterijume, da ne prođe dve trećine. Svi smo pametni dok nam dete ne pokosi neki polovni krš sa kočnicama u kvaru. Auto je prevozno sredstvo za gospodu, ko nema para za nov auto taj uvek može na skejtbord.
..prodala auto..kad saberem registraciju i sve sto treba za odrzavanje,plus kolike su kazne,a auto 14 godina star,vise mi se isplati taxi...pa vise necu kupovati gorivo,placati akcizu na isto,placati tehnicki,registraciju,putarinu...ako im se isplati tako,nek samo donose jos novih zakona i propisa,i nek jos podizu cene....mozda da radimo tehnicki tromesecno?? ..prodas lepo auto i zavrsis sa tim,a oni nek vide kako ce da prosperiraju kad pola ovog naroda uradi isto to...
Ni kod mene nisu znali da nadju broj motora, uneli u sistem kao nedostatak koji moram da otklonim (odlaskom u BG po uverenjr od uvoznika) izbili mi iz dzepa jos 50e i 2 radna dana izgubio zbog njihove nesposobnosti. Da li postoji neka inspekcija koja kontrolise strucnost zaposlenih?
Članovi SNS žive u novim stanovima i kućama, kupuju nove automobile, dobijaju pare preko SNS-a, dobijaju bespovratne subvencije i donacije, a ti narode crkavaj.
Shvatio sam ja sve, samo se raspitaj npr koliki je trag kocenja sa ispravnim i neispravnim amortizerima! Amortizere na orimer ni ne gledaju na tehnickom. Delujes kao jedan od onih koji ne odrzavaju redovno svoj auto nego ga popravljas kada crkne oa ti sad smeta sve ovo…
Ziv bio
Hajde prvo da svi imamo uvid u listu "šta je potrebno za tehnički ispravno vizilo". Od kako su se uvele izmene, kao da niko ne zna ništa.
A slažem se da prskalica mora biti u funkciji, kao i sijalice. Brate mili, ako ti crkne sijalica, pa zameni je majku mu. Ionako je u obavezi voziti sa ispravnim sijalicama i čistim staklima.
Nego, da se vratim na početak - dajte nam spisak potreba za tehnički ispravno vozilo.
A nasa prva pomoc je takva da ne daj boze da ti zatreba. Neki dan me ujeo pas i izvadim zavoj iz stare prve pomoci. Na njemu ivice neobradjene, konci se izvlace, sve se upetljalo, morala sam da kidam. Kupim posle u apoteci najobicniji zavoj i lepo ima obradjene ivice.
"Da.Treba brinuti o bezbezdnosti u saobracaju.U Svetu ,to je uvek bilo tako."
Sanja, u svetu (tj u normalnim drzavama) ni ne postoji 'tehnicki pregled'. Pokusaj Amerikancu ili Kanadjaninu da objasnis sta je to. Gledace te kao da si nenormalan. U svetu postoji pravna drzava i licna odgovornost. Tako da ako su ti neispravna kola to je tvoj problem, ukoliko izazoves nezgodu ne samo sto ce ti premium osiguranja toliko skociti da neces vise mocu da ga priustis, vec ce te taj kome si naneo telesne povrede tuziti na sudu pa ces ga izdrzavati do kraja njihovog zivota.
Eto ideje za vlasnike tehnickog pregleda.
Nabavis sav potrosni materijal (sijalice, kapice, tecnost za soferku) i dospes/promenis kada musteriji treba i naplatis koliko to kosta.
pre tri 3 dana, slovom i brojem automobilom normalno dolazim na teh.i reg. i samo da napomenem automobil je uvezen iz švice pre tri god. pominjem zemlju zbog nastavka price.. Auto naravno OK. kao i prvoga dana kada je stigao u srbiju ALI nalaze za nepravilnost moju-švicarsku prvu pomoć!allloooo?!izrevoltiran odem i kupim naše smeće od 1.200din.i jutros normalno prodjem teh.pregled.. Bože ako te je i bilo pre, zašto si nas napustio???zar smo zaista toliko loši i osudjeni na ovaj život u paklu na zemlji!?!
I opet ja. Stoji da sami treba da se informisemo sta treba da bude zadovoljeno da bi kola prosla tehnicki. Trenutno me mrzi da trazim. Ali i ekipa na tehnickom bi mogla da baci pogled pre nego sto ih stavi pred kamere. Eno covek zaboravio da vrati naslone na zadnjem sedistu. Mozda mi je usput crkla sijalica. Nego, nece da im propadne termin. Naplatice ti iako znaju da neces proci. Pa stoga, sta je problem da se i pred kamerama isprave sitni nedostaci ako se ne primete na vreme? Trknem, kupim kapicu za ventil i resena stvar. A ne da 1 h stojis pod kamerama i posle moras da se vracas.
@Steva
U Srbiji ko god ustesi 200-1000 eura prvo otrci sa kupi auto ne proveravajuci njegovu ispravnost. Pa svi vozimo krseve i ginemo i mi i deca…
Potrebna i neophodna nam je veoma stroga inspekcija ispravnosti vozila.
Takodje bih uveo da uvoznici polovnih automobila mogu da uvezu samo apsolutno tehnicki ispravne automobile.
Povlacim svoj prethodni komentar. Hvala za pluseve, moracu da ih vratim. Zasto bi tehnicki pregled imao kapice za ventile? Onda bi moeao imati i drugi potrosni materijal, ne znam sta sve. Tecnost za stakla, sijalice,...
Apsolutno nema veze koliko je automobil star. Ako je redovno i pravilno održan, uvek će proći tehnički pregled pa makar bio 20-30-40 godina mator. Problem je što ljudi ovde rade servis samo i isključivo u poslednjem trenutku kada stvari već počinju da otkazuju. Retko ko preventivno održava automobil.
Evo primer mog zeta. Imao je kvar koji se mogao srediti za 20€, ali on pametan je stalno ponavljao "ne dam 20€, može on još tako se vozi". Na kraju mu je majstor iz džepa izbio 180€ za kvar koji je preventivno mogao da reši za 20€.
E bas se sada rasplakah zbog ovih sa tehnickog pregleda. A kada su samo uzimali pare od ljudi koji nisu ni doterivali kola na tehnicki pregled i pustali ih a mi koji smo ozbiljni prethodno pripremili vozila da budu ispravna (ne zbog njih vec zbog nase sigurnosti) onda niku kukali. Gade mi se ti isti vlasnici tehnickog pregleda. Sada ne posluju dobro. A sta je pre toga bilo?!?
Neka uvaženi Direktor objasni zašto zaposleni u njegovom ''centru'' ne umeju da pronađu uredno čitljiv broj motora na ispavnom vozilu, uz objašnjenje kako je isti prefarban. Isto vozilo je zatim bez problema prošlo tehnički pregled na drugom mestu.
Ok imali su ulaganja ali kako jedan od komentatora kaze ta ulaganja moras sam da izneses a ne da povecavas cenu i da te musterije finansiraju. A sta ce biti kad se ulaganja povrate i otplatite nove kamere i radnike, da necete mozda da vratite stare cene? Kako da nece, kad jednom dignu cenu nece je vise nikad spustiti.
Svi oni posluju u plusu samo su prokleti pa bi da ostanu u velikom plusu. Dok god zaradjujes dobro je, isplatis radnike i sve dazbine i na kraju ti ostane para ali nemoj slucajno da ostane manje nego do sad...
Ovo insistiranje na savršeno tehničkoj ispravnosti vozila je nakorektno u državi u kojoj je narod pre samo 2-3 decenije ziveo u totalnoj bedi pod ratovima i sankcijama.Sa druge strane opet previše blage kazne za sinove biznismena i bogatih ljudi koji za teška dela ubistva u saobraćaju dobijaju da nose 1 godinu nanogice izaziva frustracije i nezadovoljstva građana i kad tad će izazvati haos u društvu.
50% dozelaša što autobusa, kamiona ne bi prošlo tehnički što se tiče izduvnih gasova a bitno je dugme na podizaču stakala. Kod nas je i dalje debilarijum. Kakvi vode državu talibani bi pozavideli.
I sav ovaj cirkus je nastao pod osnovom da su starija vozila problem na putu?!?!
Mada su i sami saobraćajci izneli info da u velikoj većini nesreća za događaje su kriva nova i jaka vozila.
Ali da treba auto da bude tehnički ispravan, ali kako je ispravnost vezana za kapice ventila guma, ili ogrebotine i ulubljenja na šasiji???
odseci granu na kojoj sede. Nece vise biti dovoljno para. Smanjen broj vozila, znaci manje para od registracije, manje para od putarina, manje para od akciza za gorivo, manje PDVa od servisiranja, manja prodaja guma.....
Što je tako.
Još da je podići svest vozača i na konju bi bili.
Naravno, i OMOGUĆITI ljudima NORMALNE plate da mogu voziti koliko - toliko normalna vozila.
Od tih ogromnih ulaganja i modernih tehnologija, ja nakon njih moram da perem auto iznutra jer nisu mogli da nabave papirne podloge da mi ne usvinje patos kad ulaze u auto. Zbog nepovezanosti u sistem (jos uvek, za sada) su neki odlucili da tehnicki pregled naplacuju unapred, ako vozilo padne da vlasnik ne bi isao na drugo mesto ponovo na pregled.
Ma bas mi ih je zao. Samo kod njih ulog u kompaniju zarad nastavka poslovanja placa musterija.
Da.Treba brinuti o bezbezdnosti u saobracaju.U Svetu ,to je uvek bilo tako.Kod nas u Srbiji ,to je samo ,,fasada". Fasada se jos drzi ,al' temelji (mislim na institucije),kliiiizeee!
Sa platom od 35000 rsd ne mogu da priustim novo vozilo,trenutno auto mi je opel kadet koji je funkcionalan i kocnice i svetla idealno rade bez obzira sto auto ima 30+godina. Ukoliko ne prodjem tehnicki vozicu ne registrovan,i ovako nemaju vise sta da mi uzmu,stan uzeo izvrsitelj,nisam prijavljen na poslu tako da mogu samo na robiju da me stave o vasem trosku da me hrane. Nema buducnosti u smrdijestini a narod cuti. Sada mi je jasno zbog cega smo skoro pet vekova bili pod turcima,jako smo jaki...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Znatno smanjen broj vozila koja prolaze tehnički pregled: Cene više, a obe strane nezadovoljne
Ivan Kuzmanović
ivan.kuzmanovic@021.rs
Info
•20.08.2021.
•13:28 > 15:18
Komentari 50
Jeremija Krstić
Ivan Jovanovic
Dejan
Moša
Ica
Mece
T
/
Dragiša
baba
ema
AutoTehnicar
Džoni Vajsmiler
Zovem se Stevo
VREME JE ZA PROMENE.
Toma
Dukka
Ziv bio
/
D
A slažem se da prskalica mora biti u funkciji, kao i sijalice. Brate mili, ako ti crkne sijalica, pa zameni je majku mu. Ionako je u obavezi voziti sa ispravnim sijalicama i čistim staklima.
Nego, da se vratim na početak - dajte nam spisak potreba za tehnički ispravno vozilo.
Zoran M.
po ugledu na Evropu !
Dragi Bulatovic
Dejan 42
Gine se zbog bahatosti a ne starosti auta.
@iskustvo
Stari Grad
Sanja, u svetu (tj u normalnim drzavama) ni ne postoji 'tehnicki pregled'. Pokusaj Amerikancu ili Kanadjaninu da objasnis sta je to. Gledace te kao da si nenormalan. U svetu postoji pravna drzava i licna odgovornost. Tako da ako su ti neispravna kola to je tvoj problem, ukoliko izazoves nezgodu ne samo sto ce ti premium osiguranja toliko skociti da neces vise mocu da ga priustis, vec ce te taj kome si naneo telesne povrede tuziti na sudu pa ces ga izdrzavati do kraja njihovog zivota.
:/
Eto ideje za vlasnike tehnickog pregleda.
Nabavis sav potrosni materijal (sijalice, kapice, tecnost za soferku) i dospes/promenis kada musteriji treba i naplatis koliko to kosta.
Vuk sit, a ovce na broju.
HM
iskustvo
Cccc
Slucaj
Dukka
U Srbiji ko god ustesi 200-1000 eura prvo otrci sa kupi auto ne proveravajuci njegovu ispravnost. Pa svi vozimo krseve i ginemo i mi i deca…
Potrebna i neophodna nam je veoma stroga inspekcija ispravnosti vozila.
Takodje bih uveo da uvoznici polovnih automobila mogu da uvezu samo apsolutno tehnicki ispravne automobile.
Zozon
Рајко
Slucaj
bananarama
Evo primer mog zeta. Imao je kvar koji se mogao srediti za 20€, ali on pametan je stalno ponavljao "ne dam 20€, može on još tako se vozi". Na kraju mu je majstor iz džepa izbio 180€ za kvar koji je preventivno mogao da reši za 20€.
Fap
Mojsije
Speedy
caslav
Eto
Za 10 godina milion evra
A skupo im što su dali 20-50 hiljada posle toliko godina rada.
Igor
Svi oni posluju u plusu samo su prokleti pa bi da ostanu u velikom plusu. Dok god zaradjujes dobro je, isplatis radnike i sve dazbine i na kraju ti ostane para ali nemoj slucajno da ostane manje nego do sad...
Steva
Del boy
Ćoravi desk
Mada su i sami saobraćajci izneli info da u velikoj većini nesreća za događaje su kriva nova i jaka vozila.
Ali da treba auto da bude tehnički ispravan, ali kako je ispravnost vezana za kapice ventila guma, ili ogrebotine i ulubljenja na šasiji???
Sad će izbori pa vi bojkotuje....
Ljiljana
smrda sa slepa
EvoOvako
Još da je podići svest vozača i na konju bi bili.
Naravno, i OMOGUĆITI ljudima NORMALNE plate da mogu voziti koliko - toliko normalna vozila.
Slucaj
gradjaninX
Ma bas mi ih je zao. Samo kod njih ulog u kompaniju zarad nastavka poslovanja placa musterija.
Sanja
DjakoN
Osveta
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H