Živim u Karlovačkim Vinogradima i do prvog prigradskog autobusa do prve prodavnice do prvog izvora sa pijaćom vodom (naselje ne poseduje vodovod) imamo skoro 3 kilometra. Do renoviranja pruge iz železničke stanice Karlovački Vinogradi do Novog Sada i Beograda bilo je skoro 15 polazaka putničkih vozova svaki dan, a iz Novog Sada i Beograda za Karlovačke Vinograde isto 15 polazaka. Neko je odlučio da putnički vozovi na ovoj stanici ne treba da staju, tako da nama koji svakodnevno živimo ovde ili onima koji povremeno dolaze u naše naselje, nova pruga ne znači ništa. "Hvala nadležnima" koji su odlučili da nama ne treba prevoz železnicom!!!
Nije trebalo ovo praviti ni 1880-ih a kamoli danas kada je železnica prevazidjena. A i autoputevi, kome to treba. Samo se zalud troše pare dok narod nema leba da jede, decu lečimo SMS-om. Zadužujemo se a ne kao nekada, kada smo sve pravili od naših para.
cilj je da se Srbija kontroliše od strane onih koji ovde imaju najveće učešće u projektima na železnici, a sve je počelo privatizacijom NIS u 2008. Kako su dobili NIS tako su nešto kasnije zajmom dobili i mogućnost da kontrolišu izvođenje radova na ovdašnjim prugama. Pruga je izmišljena zbog robe, putnici nepredvidljivi, samim tim i nebitni za prioritet izvođenja bilo kakvog železničkog projekta jer ne donose lovu.
Zeleznicka i autobuska stanica u Novom Sadu su idealno postavljene. Vidi se da su urbanisti tog vremena razmisljalji o potrebama ljudi. Zeleznicki, medjugradski i gradski saobracaj imaju jedan zajednicki cvor. Zna li neko kako brzo doci od zeleznicke stanice u Beogradu, do na primer pravnog fakulteta, ili Terazija i koliko je za to potrebno vremena?
Tek će se videti posledice sulude,pljačkaške,koruptivno dilerke politike,već sada nema ko da zameni osigurač i slavinu,da nam izvadi zub kada su svi pobegli od ove pljačkaško-mafijaško- dilerske politike
Nadaleko je poznato da se av dobrano ugrađuje u svaki posao. Njega ne zanima da li je nešto neophodno, niti kp i kako izvodo radove, njega samo zanima da li je spreman na ugradnju
Ako je Kinezima trebala pruga, onda su trebali da investiraju a ne da napredni mamlaz kineskim kreditima zaduzi nase praunuke ne pitajuci nikoga i bez detalja o uslovima. Putnika nece biti, to treba da je jasno, a tereta mozda i bude. Na gradjane Srbije ce pasti trosak odrzavanja. Totalni raspad zdrave logike i drustva da bi se napunili radikalski dzepovi.
Ti razmisljas kao i Vucic na nivou amatera koji se u sve razume najbolje.
Koja je ekonomska isplativost te pruge i uopste zeleznice ako nemas privrede i ako ono sto imas se zatvara zbog ne isplativosti?
Kako odrzati tu isplativost pruge ako imas godisnje 50 000 ljudi manje? Za 10 godina to je 500 000 ljudi. Srbija odumire polako i tamo neka pruga je samo spomenik nasoj nesposobnosti da napravimo institucije i sistem koji je odrzv i privlacan za bioloski opstanak nacije.
Hoce li ta zeleznica se koristiti za prevoz migranata Avganistanaca i Sirijaca do Madjarske?
Do tada nastavljajte da ponavljate za Vodjom "Kosovo je Srbija"...
uzme ti pare i spiska ih na cega god mu dune
a ako pitas - zasto pobogu! dobijes odma po gubici
nek se zna ko je gazda!
i nije ova "brza pruga" jedina lagarija preko koje su pare otete od ljudi koji nemaju leba da jedu
Pruga nema toliko veze sa putnickim saobracajem vec sa teretnim. Kinezi su kupili luku Pirej i gledaju na sve nacine da modernizuju prugu kako bi se lakse i brze transportovali kontejneri iz luke preko Srbije do EU. Primetio bih i jedan paradoks generalno po komentarima na 021. Kada su se gradili Big, Promenada, Lidl svi su pljuvali kako to nama ne treba jer nemamo leba da jedemo i da tamo nece niko ici a eno svi su krcati svaki dan. Isto tako ce biti i za voz-bice puni
Simuliranje drzave.
Sve im je fejk, svaki osmeh, svaka suza, u svakom pogledu kriju LAZ.
Losi djaci su zaseli na valov i ucinice sve da predstava sto duze traje.
@Обсервер
Tekst se bavi (to biste shvatili da ste ga pazljivo procitali) pitanjem isplativosti brze pruge. I tekst je stvarno odlican, da li je nama neophodna bila brza pruga ili je postojeca ogla da se modernizuje a pare uloz u nesto korisnije.
Prvo i prvo - železnica treba, pogotovo zemlji koja nema izlaz na more. Tačka.
Drugo - pruga je bila u očajnom stanju i kao takva, bilo je samo pitanje vremena kada će obnova morati da se uradi.
E sad:
- Zašto nije održavana?
Zato što su se sve vlade do sada (od Miloševića preko Tadića do AV), vodile sitno-dnevnom "isplativošću"!
Umesto da šire elektrifikaciju i modernizaciju ne samo magistralnih nego i lokalnih pruga i time rasterećuju drumski saobraćaj, diverzifikuju privredu teritorijalno i naravno, time spreče migraciju stanovništva sa periferije u veće gradove... Obaška redovan putnički saobračaj ala metro u npr. US ili u EU.
Naravno sada, sa velikim investicijama, pojavila se i šansa za velike novce, pošto novaca od privatizacije više nema - sve se prodalo, a sadanja postojeća privreda ne zadovoljava narasle potrebe. Ne mislim proizvodno-potrošaćkem nego politiĆarske...
Мислим да у случајевима јавних добара, не треба постављати питање исплативости. Овај коридор постоји сто година и сад да се питамо о исплативости ? Као да се питамо, да ли се исплати водовод, пошта, или дом здравља.
Prugu nije dovoljno napraviti,treba je i odrzavati. To niko ne spominje,samo se govori koliko kosta izgradnja. Koliko ce kostati odrzavanje??? Nase priuge i vozovi su bili dobri,ali nisu odrzavani,posto se novac preusmeravao na druge stvari.Zato su pruge propale.Cini mi se da ce to biti slucaj i sa ovom prugom. To da li i kada ce se isplatiti? To je posebna prica. Retko ko sedne u voz da putuje. Putuju radnici i djaci. Nemate vise kategoriju putnika,koji udje u voz da bi se vozao. Zamislite da roditelji povedu decu u BG u zoo vrt vozom. Koliko kosta taj luksuz?
Na zalost,sa brzim ili ovim sporim prugama,mi ne mozemo da putujemo jer nemamo novca. Putuje samo onaj koji mora. To je tragicno.
Kako ovaj čovek zna da patetično i dubinski pozira, a mislim da su mu posle toga trljari i trljari ruke od prljavih vozova.
Ništa i niko nije naptavio od Tita.....sve prazne priče.
A ne znam kako železnica, jer naše šine i vozove niko ni ne koristi.
Lep tekst samo je malo zanemarena nepogoda iz 1988. i re-prisjedinjenje koje se tada dogodilo. Mnogo toga bi danas izgledalo drugacije (pa cak i karta Evrope) da su tih dana dogadjaji krenuli drugim tokom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Lakirovka na šinama: Zamka brze pruge
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•26.08.2021.
•10:13
Komentari 33
Mislilac
Lazar
××
kako se uzme
Raja
/
Anonimus
Banderaš
Fredi Kruger
Maki
Što se tiče cene pruge to je cena za usluge od ranije.
Pero
Kostunica
Sima
Koja je ekonomska isplativost te pruge i uopste zeleznice ako nemas privrede i ako ono sto imas se zatvara zbog ne isplativosti?
Kako odrzati tu isplativost pruge ako imas godisnje 50 000 ljudi manje? Za 10 godina to je 500 000 ljudi. Srbija odumire polako i tamo neka pruga je samo spomenik nasoj nesposobnosti da napravimo institucije i sistem koji je odrzv i privlacan za bioloski opstanak nacije.
Hoce li ta zeleznica se koristiti za prevoz migranata Avganistanaca i Sirijaca do Madjarske?
Do tada nastavljajte da ponavljate za Vodjom "Kosovo je Srbija"...
Kaja
marjan
Igor
Izgleda da je pisao novinar.
Bravo!
ex chapman
a ako pitas - zasto pobogu! dobijes odma po gubici
nek se zna ko je gazda!
i nije ova "brza pruga" jedina lagarija preko koje su pare otete od ljudi koji nemaju leba da jedu
Ja
Ahab
Sve im je fejk, svaki osmeh, svaka suza, u svakom pogledu kriju LAZ.
Losi djaci su zaseli na valov i ucinice sve da predstava sto duze traje.
S
Tekst se bavi (to biste shvatili da ste ga pazljivo procitali) pitanjem isplativosti brze pruge. I tekst je stvarno odlican, da li je nama neophodna bila brza pruga ili je postojeca ogla da se modernizuje a pare uloz u nesto korisnije.
Zovem se Stevo
Podbarac
Drugo - pruga je bila u očajnom stanju i kao takva, bilo je samo pitanje vremena kada će obnova morati da se uradi.
E sad:
- Zašto nije održavana?
Zato što su se sve vlade do sada (od Miloševića preko Tadića do AV), vodile sitno-dnevnom "isplativošću"!
Umesto da šire elektrifikaciju i modernizaciju ne samo magistralnih nego i lokalnih pruga i time rasterećuju drumski saobraćaj, diverzifikuju privredu teritorijalno i naravno, time spreče migraciju stanovništva sa periferije u veće gradove... Obaška redovan putnički saobračaj ala metro u npr. US ili u EU.
Naravno sada, sa velikim investicijama, pojavila se i šansa za velike novce, pošto novaca od privatizacije više nema - sve se prodalo, a sadanja postojeća privreda ne zadovoljava narasle potrebe. Ne mislim proizvodno-potrošaćkem nego politiĆarske...
Tolko.
Limanac
/
Обсервер
nebesky
A, onda - kreneš za Peking... i za 20 min si u Beogradu!
Bela
Doki
%-)
Aleksandar974
Na zalost,sa brzim ili ovim sporim prugama,mi ne mozemo da putujemo jer nemamo novca. Putuje samo onaj koji mora. To je tragicno.
Kako
Ništa i niko nije naptavio od Tita.....sve prazne priče.
A ne znam kako železnica, jer naše šine i vozove niko ni ne koristi.
Djuri
Marko
Talac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H