Autor: Tanjug

Info
26.08.2021.
11:22 > 14:56
U prvih šest meseci ove godine rešene su 1.393 pritužbe korisnika finansijskih usluga, od čega se najviše njih, 62,3 odsto, odnosilo na postupanje banaka, a 37,3 odsto na društva za osiguranje.
  • rovaD

    29.08.2021 13:39
    Rad NBS
    NBS uopšte ne štiti građane(lično iskustvo).... Kad mi banka nije odgovorila za 15 dana, a NBS mi je po prijavi odgovorila da je banka usled obima poslova iz nehata napravila previd.
    PREDLOG :da NBS promeni ime iz Naraodna u Centralna!
  • Prava istina

    26.08.2021 19:37
    To nije istina, kada se pošalju pitanja NBS oni traže da im se uplati 1200 dinara po svakom pitanju a dalje šalju na sud , kažu da su nenadležni, i kada im se dostavi da je banka kršila zakon sa dokazima odgovaraju da je slučaj za klijenta rešen i time zatvoren i nikom ništa.

    Mali broj medijacija samo znači da su banke krišile zakone kao i izvršitelji ali državu to baš briga a pravda je tek u sledećem životu valjda.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna