Već godinama se potrošači najviše žale na loš kvalitet obuće. Najveći problem je što oni ne mogu na lak i jednostavan način da dokažu da je trgovac neosnovano odbio reklamaciju.
Neispravnost trgovaca postoji , u dosta firmi , i uglavnom se vec i zna gde je reklamacija ne prihvatljiva.
Sa druge strane , postoji masa mušterija koja se bavi reklamiranjem obuće , po sistemu nosi cele sezone , kad dodje vreme za novu , reklamira i trazi nove ...
I tako sve dok može a zakon o reklamaciji obuće , diplomirao.
Normalan svet ispašta ...
Izgleda ljudi ne znaju da je kultura obuće kao statusnog simbola oduvek bilo da bogati ljudi nose osetljivu i skupu obuću kako bi se videlo da je nova i da je ne koriste za šetanje po ceo dan. Ljudi skromnijih primanja su imali debele kožne cipele sa radničkim đonovima koje mogu trajati godinama na nogama. Treba se i malo edukovati i o konstrukciji obuće i namenama, patike nisu obuća za sve ljude i svaki dan. Tako da krivica je na obe strane.
na cipelama pukao đon nakon 3 dana....nosio,pisao reklamaciju...kao nekakva komisija od tri člana nisu prihvatili reklamaciju jer su vidljivi tragovi nođenja...nikad ni pre ni posle mi se nije desilo da mi se đon pocepa...
metro..nikad više
Zakon o zaštiti potrošača propisuje da roba nije saobrazna ugovoru ukoliko po svom kvalitetu ne odgovara onome šta je potrošač osnovano mogao da očekuje. Stoga, kada kupiš Cat patike, osnovano možeš da očekuješ određeni kvalitet-da ćeš ih nositi bar godinu dana a da se ne raspadaju. Nažalost, ovo moraš dokazati na sudu, ali mislim da to nije problem ukoliko si ih normalno nosio. Problem je što ljudi zaziru od ovakvih parnica, a društva za zaštitu potrošača obeshrabruju ljude da pokreću ovakve sporove iako za ovakve stvari (da zastupaju potrošače i finansiraju parnice) dobijaju državne subvencije, tako da smo prepušteni sami sebi. To znam jer imam lično takvu parnicu i ko želi može detalje pročitati na linku https://autorepublika.com/2021/07/18/kada-prodavac-kaze-da-sa-novim-vozilom-nisi-imao-srece-i-da-sledeci-put-kupis-mercedes-video/
Kvalitet gotovo sve obuće u Srbiji je diskutabilan, za razliku od preduvanih cena. Ćerka je kupila cipele u poznatoj radnji geografskog imena, nosila ih svega nekoliko sati i doviđenja...i cipele i reklamacija. Nisam stigao da ih na vreme gonim sudski ali ću ih makar ošinuti po društvenim mrežama.
Znači narod ne ide preko granice samo u potrazi za boljim životom nego i u potrazi za kvalitetnom obućom. Finale će biti kada se i toalet papir bude nabavljao u inostranstvu.
Kupio sam patike i posle 3 nošenja se rasile po savu.
Tražim drugi par istih, radnica kaze da su negde u magacinu u Simanovcima i da idem u Indjiju mozda cu tamo naći.
Sto bih ja išao tamo ako sam kupio u NS?
Nudila mi skuplji model koji mi se nije ni svidjao.
Odneli kod prosečnog obucara i vratili mi loše odrađen posao.
Customer service na nivou.
Ja sam reklamirao patike koje su pukle sa strane nakon nekoliko meseci. Nije da sam ih negde zakacio pa pocepao, nego se materijal "razvukao". Pri tom, samo sam ih nosio na posao, na kom sedim. I to su bile "Cat", dakle ne neka bofl roba. Posle inspekcije u nekoj ovlascenoj instituciji, odbijena je reklamacija sa obrazlozenjem "Vidljivi tragovi nosenja". Pa naravno da su vidljivi tragovi nosenja, sigurno nisu vidljivi tragovi stajanja na polici.
Kupovati obucu ovde je presmesno. Toliko se cimaju da uzmu svaki dinar gde mogu da kada kupis online salju ti feler robu losije kvaliteta ili imaju nedostatke. Svuda je kupac broj jedan, I svuda ce rado da ti zamene I posalju I jedne I druge patike, cipele sta god samo ovde se ponasaju kao da oni meni cine uslugu sto ja kupujem tu a ne ja njima. Da objasnim ljudima koji se bave ovim a citaju ovo, uvek prihvatite obucu ili proizvod nazad jer cu doci opet. A ovako nikad vise. Ne znaju ljudi ovde kako potrosaci razmisljaju.
Odlična tema. Čak i kad prihvate reklamaciju (jer moraju), do te mere su neprijatni i istrajni u tome da se osetiš kao g**** da je to prosto neverovatno. A sve zbog njihove greške.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Postupak dokazivanja lošeg kvaliteta obuće toliko komplikovan da građani najčešće odustaju
Autor: Novosti
Info
•28.08.2021.
•16:17 > 16:24
Komentari 11
Sergej
Sa druge strane , postoji masa mušterija koja se bavi reklamiranjem obuće , po sistemu nosi cele sezone , kad dodje vreme za novu , reklamira i trazi nove ...
I tako sve dok može a zakon o reklamaciji obuće , diplomirao.
Normalan svet ispašta ...
rale
MileBukovac
metro..nikad više
Zlosrećni kupac
Sale NS
56
R
Tražim drugi par istih, radnica kaze da su negde u magacinu u Simanovcima i da idem u Indjiju mozda cu tamo naći.
Sto bih ja išao tamo ako sam kupio u NS?
Nudila mi skuplji model koji mi se nije ni svidjao.
Odneli kod prosečnog obucara i vratili mi loše odrađen posao.
Customer service na nivou.
Nimbus
Nebitno
pera
H
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H