Svaka susa hoce da ima kola. Pogotovo oni sto nemaju pojma sa voznjom.
A mnogima automobil sluzi samo da bi komsiluk video kako je on "uspeo" u zivotu.
Kako je on bogat i mocan dok drugi to nisu.
Razlog vise da se kupi novi auto od 12000 e nego polovni audi od 10000e sa milion kilometara ali ovde logika ne vazi nego nasa tastina da komsija vidi da vozis audi pa makar i krs .O ljudima koji se bave prodajom polovnih auta bolje da nepricam .
Upravo sam u potrazi da zanovim auto. Pogledao sam 10 vozila, uživo (ne bitno koja marka) i šokiran sam, totalno. Nije problem što su to ,,kante,, popraviću nešto, zakrpiti i eto, nego što što je to skupo. Ako traže za to stanke 4500, a uživo ni 3500 ne bih dao
"koje uslove vozilo mora da zadovolji da bi se smatralo ispravnim i da bi učestovalo u saobraćaju",
Pravilnik postoji već tri godine, samo se sad primenjuje. Svako ko je iole pismen zna šta u njemu piše, tako da niste vi prepametni nego podmukli, a sve da bi iskamčili još koji dinar.
Jasno je svima da se vara sa kilometražom, samo vi ne preduzimate ništa da se to spreči. U nemačkoj je to krivično delo!
"Oni misle da je dovoljno da povedu majstora, a automehanihačar ne može da pristupi bazi Agencije za bezbednost saobraćaja i da obavi sve neophodne provere. "
Zasto ne moze automehanicar ili bilo ko da dobije informacije iz ove baze ? Zar nismo mi svi platili pravljenje te baze (i placamo odrzavanje iste kroz poreze i raznorazne harace) ?
Kakva budalaština!!!
Apsolutno ne poznajem nikoga da nije odneo auto na kontrolni tehnički pre kupovine. Takođe, gotovo svako radi veliki servis nakon kupovine, jer se to podrazumeva.
Zar je tako tesko napraviti test , sesti u bus, doci u Nemacku, kupiti auto, registrovati ovde na ZOLL tablice, uraditi spediciju i carinu, i krenuti za majku Srbiju? Nije tesko vec ljudi su lenji. A u Nemackoj nema prevare sa kilometrazom jer ovde se za to ide u zatvor. Iz Nemacke ne moze izaci neispravan ili ukraden auto. Sve je u evidenciji. Na severu Nemacke su jeftiniji. Nemojte kupovati na jugu.
Kupiš auto koji je prilikom uvoza dobio uverenje AMSa i onda ti kontrolor sa tehničkog preporučuje da platiš tričavih 6000 din. da bi oni proverili identifikaciju i legalnost vozila kako bi te jadnog poštedeli kupovine mačke u džaku.
Pameti i sposobnosti..proizveli bi nekakav srpski auto od 7000e za nase građane....Ako mozemo Noru Milosa Lazara...mozemo i nekog lijepog "Ficu" da malo trosi a da ide ide ide i ne staje
ala vi lupate sa izjavama... na orast cene uticala veca potraznja???? uticao je novi nacin carinjenja po katalogu umesto po fakturi jer se sa fakturama varalo a bivsi direktor carine nije mario za dok novi mari i kida.... umesto 650e za automobile od 6000e sada se placaju dazbine od oko 1350 i zato je skocila cena... a potraznja.... e to je vec specificna prica....
Siniši Todoroviću pozdrav i hvala na savetima. Uzvratiću i ja savetom: najveća cifra je devetka, a najveći broj ne postoji. Ko razume shvatiće, a ko nije i ne treba da razume.
Ako moramo odraditi kontrolni tehnički pregled radi sigurnosti kupovine koja je svrha kontrole uveženog vozila od strane AMSS? Neka prodavac ima obavezu da uradi tehnički pregled vozila. Zašto da kupac plaća probne tablice ili šlep službu i tehnički pregled i na kraju utvrdi da mu vozilo ne odgovara? Prodavac treba da obezbedi dokaz da je vozilo ispravno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Polovnjaci skuplji i do 5.000 evra
Autor: Novosti
Info
•05.09.2021.
•21:36 > 21:36
Komentari 17
malogradjanski snob
A mnogima automobil sluzi samo da bi komsiluk video kako je on "uspeo" u zivotu.
Kako je on bogat i mocan dok drugi to nisu.
boki2
Rade
Mare
Carina
Uroš
Pravilnik postoji već tri godine, samo se sad primenjuje. Svako ko je iole pismen zna šta u njemu piše, tako da niste vi prepametni nego podmukli, a sve da bi iskamčili još koji dinar.
Jasno je svima da se vara sa kilometražom, samo vi ne preduzimate ništa da se to spreči. U nemačkoj je to krivično delo!
...
Zasto ne moze automehanicar ili bilo ko da dobije informacije iz ove baze ? Zar nismo mi svi platili pravljenje te baze (i placamo odrzavanje iste kroz poreze i raznorazne harace) ?
Bole
Komšija
Apsolutno ne poznajem nikoga da nije odneo auto na kontrolni tehnički pre kupovine. Takođe, gotovo svako radi veliki servis nakon kupovine, jer se to podrazumeva.
Pera sofern Minhen
zx
Uporedite sa nekom prosecnom platom od 12ooe do 25ooe na zapadu
Rumuni voze dzipove i odskocili su u standardu a do juce su imali Causekua?
Preko 3o godina se ceka da bude bolje....u ovoj zemlji NIKADA
Bicemo ko na Kubi sa vozilima
Vlada
bezdno
Da
brka
Matematika
Profa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H