Taj zakon ne važi za buvljake,aplikacija kupujem-prodajem,kineze.A onaj "stručnjak" za komp što nosi indtrumente,matičnu ploču je za ......Ja predao servisu komp koji zamrzava ponekad.Eno ga u servisu 10 dana.Pre 8 dana rekao da je ispravan i ja majstiru objašnjavam šta treba da radi.Privatni vodo instalater ti ugradi slavinu koju si kupio a onu što si skinuo odnese kući,pa skine neki deo sa uređaja nit vidite šta odnese kući,naplati "nov".
Moze i zakon o Zaštiti trgovca..kada mu recimo potrosac buši krastavce noktom,kada mu prevrce i gnjeca šljive ,paradajz,pipa hleb..itd..pogotovo u vreme covida,ko zna kakav je kliconoša i prenosilac virusa..pa mu to sve naplatis kao dodatnu stavku..
Bravo!Jos da se donese zakon o obaveznoj isplati licnog dohodka svaki mesec i mozemo u EU,ovako je ovo jako jadno da pojedini poslodavci kasne namerno sa platama mesecima i drzava im gleda kroz prste a uredno vozaju svoju auta od par desetina hiljada evra...Da nije protiv zakonito pa organizovati paljenje i skrnavljenje istih mozda bi se svest o normalnim stvarima vratila..Jos jednom bravo za zakon u nadi da ce se to i primenjivati.
Ukoliko želite da se upoznate sa načinom na koji prodavci (mal)tretiraju potrošače, ukucajte u pretraživač "kada prodavac kaže da sa novim vozilom nisi imao sreće i da sledeći put kupuš mercedes". Tamo sam opisao kako izgleda kada potrošač pokušava da ostvari prava koja mu pripadaju u praksi.
Da li isto važi i za pozivanje iz ovih političkih sekti...i daaa...
Pod hitno zakonom strogo zabraniti uznemiravanje građana na vrata, tipa kao što to rade političke partije!!!!
Ima li među čitaocima pravnika koji znaju detalje ovog Zakona?
1. Da li "ne zovi" znači i nemoj da mi trpaš letke u poštansko sanduče i inbox?
2. Kako se tretira vreme koje će majstor potrošiti dok ne utvrdi kvar nekog uređaja (kad utvrdi u čemu je problem, pola posla je več odradio) i izlazak na teren?
Evo ja sam majstor: zovete me da me pitate u čemu je problem ako ne možete da startujete računar.
Mogu da postavim pitanje da li imate struje, da li se čuje neki zvuk kada pritisnete dugme start, da li se uključi monitor.... mogu svašta da pitam.
Recimo da nećete da mi donesete računar u servis i da moram da dođem kod vas da utvrdim u čemu je problem.
Nosim sa sobom alat i instrumente, rezervno napajanje i razne fele RAM memorija pošto nemate pojma koju konfiguraciju imate, vozam se do vas i gubim vreme.
Konstatujem kvar i kažem da je popravka 5050 (moje vreme 200 din radni sat + nova matična + moj izlazak na teren 1000 din lokal)
Vi kažete, mogo je kume
Ja magarac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Usvojeno: Uvodi se registar "ne zovi", majstori moraju da poštuju predračun, zamena i bez ambalaže
Autor: Tanjug
Info
•09.09.2021.
•19:40
Komentari 11
Dragan
Old
Gorm
Miki
Zlosrećni kupac
Xyz
Inspektor Višekruna
Jovana
Pod hitno zakonom strogo zabraniti uznemiravanje građana na vrata, tipa kao što to rade političke partije!!!!
Ntaša
ajTi
1. Da li "ne zovi" znači i nemoj da mi trpaš letke u poštansko sanduče i inbox?
2. Kako se tretira vreme koje će majstor potrošiti dok ne utvrdi kvar nekog uređaja (kad utvrdi u čemu je problem, pola posla je več odradio) i izlazak na teren?
Evo ja sam majstor: zovete me da me pitate u čemu je problem ako ne možete da startujete računar.
Mogu da postavim pitanje da li imate struje, da li se čuje neki zvuk kada pritisnete dugme start, da li se uključi monitor.... mogu svašta da pitam.
Recimo da nećete da mi donesete računar u servis i da moram da dođem kod vas da utvrdim u čemu je problem.
Nosim sa sobom alat i instrumente, rezervno napajanje i razne fele RAM memorija pošto nemate pojma koju konfiguraciju imate, vozam se do vas i gubim vreme.
Konstatujem kvar i kažem da je popravka 5050 (moje vreme 200 din radni sat + nova matična + moj izlazak na teren 1000 din lokal)
Vi kažete, mogo je kume
Ja magarac
NSSale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H