Za razliku od zapadne Evrope, u Srbiji je nedostatak profesionalnih vozača i zbog jednog, sasvim bizarnog razloga, a taj je, prelazak vozača ( iako imaju platu od 1000 evra) u narodne poslanike i ministre. Plata manja a imetak veći.
Kad bi država spustila starosnu granicu za vozače autobusa na 21 godinu puno njih bi umesto kamiona izabrali autobus.Ovako svi koji imaju CE idu da voze kamion i nisu ludi da čekaju 3 godine da bi polagali za D kategoriju pa tek onda tražili posao kao vozač autobusa.Savetujem da spuste starosnu granicu za bus sa 24 na 21 godinu i problem rešen.
Isključivo MANJAK radne snage .Samo u Nemačkoj
u narednih 8 godina potrebno je po 30.000 vozača
svake godine. Plata simbolika u odnosu na ovu
tigrovsku i čik tamo da vidimo nekog sa smanjenim
sposobnostima i 100E mita lekarskoj da prođe i
zaposli se u javnoj firmi. To je jedini ključ. Hoćemo
li i pilote po istom principu? Poslanici nam idu u penziju
par dana pre sahrane pa misle da svuda tako može.
Zato i izglasaše zakone pa vidimo kako nam dobro ide.
Problem na koji država zatvara oči. Sve je to poznato svima sa svim negativnim posledicama ali uvek se ide na ruku poslodavcu da se obori cena rada, poveća produktivnost i na taj način ostvari veća dobit. O dozvoljenim vremenima upravljanja vozilom koje je zakon propisao a baš iz razloga bezbednosti da i ne spominjem, većina kolega kad završi jedan prelazi za drugi volan polumrtvi i iscrpljeni.
Sva problematika je u prihodima potrebnim za NORMALAN život odnosno egzistenciju. Kad bi primanja bila dovoljna za zivot ni taj penzioner ne bi radio nego bi se boćao ili šta već drugo a vozač ne bi sa jednog volana prelazio za drugi da ga muka i život ne teraju na to.
Pozdrav za sve kolege i mirni putevi!
Ima ih i od 76 godina onaj od 72 u Zemunu što je uleteo u dečije igralište je čak i omladinac za ostale što se nikada ne iznosi u javnosti niti će biti izneseno.U Beogradu jednu dužu liniju 22 km od periferije Beograda do Zvezdare vozi dekica od 76 godina kaže jos 3-4 godina vozim i onda prestajem do tada mogu.
Svakog dana preveze po 5-10 hiljada ljudi,radi 10 sati,6 dana u nedelji i ima 52 hiljada dinara platu.Za 25 radnih dana u mesecu,250 efektivnih radnih sati.
NIje stvar u tome, vec ovi penzioneri vozaci od 65+ zauzimaju mesto mladjim vozacima, jer su u penziji, kod gazde rade na crno, a ovaj im daje neto platu, a doprinose ne placa jer su u penziji. To je zacarani krug
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zbog malih penzija i manjka vozača - za volanom autobusa i stariji od 70 godina
Autor: Euronews Srbijauronews
Info
•28.09.2021.
•09:04
Komentari 8
Radoslav Milutin
Mislim da do ovakvih udesa dolazi zbog nekog tehničkog kvara na vozilu.
Mile rent-a mozak
Dragan
9
u narednih 8 godina potrebno je po 30.000 vozača
svake godine. Plata simbolika u odnosu na ovu
tigrovsku i čik tamo da vidimo nekog sa smanjenim
sposobnostima i 100E mita lekarskoj da prođe i
zaposli se u javnoj firmi. To je jedini ključ. Hoćemo
li i pilote po istom principu? Poslanici nam idu u penziju
par dana pre sahrane pa misle da svuda tako može.
Zato i izglasaše zakone pa vidimo kako nam dobro ide.
Goran
Sva problematika je u prihodima potrebnim za NORMALAN život odnosno egzistenciju. Kad bi primanja bila dovoljna za zivot ni taj penzioner ne bi radio nego bi se boćao ili šta već drugo a vozač ne bi sa jednog volana prelazio za drugi da ga muka i život ne teraju na to.
Pozdrav za sve kolege i mirni putevi!
Maršal Mozak
Svakog dana preveze po 5-10 hiljada ljudi,radi 10 sati,6 dana u nedelji i ima 52 hiljada dinara platu.Za 25 radnih dana u mesecu,250 efektivnih radnih sati.
Pozdrav iz Beograda.
Mile
Robot
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H