Autor: eKapija

Info
30.09.2021.
06:53
Putevi Srbije već nekoliko godina unazad najavljuju mogućnost uvođenja putarina na putevima nižih kategorija za teretna vozila koja ih trenutno besplatno koriste.
  • Dejan

    30.09.2021 13:29
    Srb-i
    Uvedite vinjete,jeftino a skroz efikasno ! U interesu svakog ce biti da se vozi autoputem,sto dalje od grada. Ovako kamioni silaze sa autoputeva,idu lokalnim putevima da ne bi placali putarinu,zandari to znaju i onda dele ,,putarinu,, da bi pisali kazne. Mi smo jedina idotcka zemlja koja voza sa pretovarom secernu repu i gradjevinski materijal po autoputevima !!! Onaj put preko Banstola je skoz unisten,smer ka Karlovcima desna strana a na Jesen ce mu biti tek 3 godine,sad kad osole i tu udje voda i sneg, kraj !!!
  • BoeserWolf

    30.09.2021 12:18
    @2/021
    "alemanja je gigant jer izmedju ostalog zbog svog geo polozaja i potrebe da se kroz njenu teritoriju prevoze ljudi i roba ima besplatne autoputeve kao i vecina eu zemalja..."

    Nigde nije putarina na auto-putu dzabe. U Svajcarskoj kamioni placaju putarine na svim putevima.

    Cak i Alemanja nema dzaba auto-put, isti se naplacuje kroz registraciju vozila
  • EvoOvako

    30.09.2021 11:15
    Apsolutno
    Podrzavam da se plati SVE sto se koristi, ali to placanje MORA biti ispraceno vecom platnom moci stanovnistva. Mnogo vecom platnom moci.
    Dalje, ne razumem zasto stanovnisi Srbije moraju dva puta platiti putarinu - jednom pri registraciji, a drugi put pri voznji.
    Pri naplati putarine uvedite naplatu kao sto je u Svedskoj ili Norveskoj - bez naplatnih rampi igusenja saobracaja. Mi, Italijani, Makedonci, Hrvati smo medju poslednjima ostavili naplatnr rampe na kojima se ceka satima. Katsatrofa. Vinjete mogu biti OK. Narvno, uvodjenjem naplate kao u SWE ili NO gube se radna mesta stranackih vojnika. Takodje, u tim drzavama se zna koliko kosta jedan drum, koliko kosta spomenik itd. Sve je, j.beno, transparentno.
    Mi smo daleko od normalnih resenja, jer ovo je samo jos jedan novi namet sa kojim ce se puniti ko zna cije kase i ovo su nova radna mesta za stranacke vojnike.
  • g pen

    30.09.2021 10:58
    HA, HA(glas Nelsona Manca)! Eto vam vasi radikali novi fjutozani i novi novosadjani. To su vase prepodobne patriote. Ali bice vam lakse posto ce priznanica biti na cirilici.
  • Pele

    30.09.2021 10:50
    -
    Od studije opravdanosti do primene na Balkanu prođu tri generacije.
  • RVosha

    30.09.2021 10:47
    Smrdija
    Dzepovi su prazni.
  • Pezos

    30.09.2021 10:38
    Sve kontra rade
    Nije suština naplatiti korišćenje magistralnih puteva šleperima nego im onemoguciti saobracaj tim putevima... kada kazne budu velike za taj prekrsaj i kada se budu naplacivale (i sada postoje ali se tačno zna ko gde može da vozi) problem je rešen. Znaci za rešenje treba 2 min i volje (koje nema)...
  • 2-021

    30.09.2021 10:33
    alemanja je gigant jer izmedju ostalog zbog svog geo polozaja i potrebe da se kroz njenu teritoriju prevoze ljudi i roba ima besplatne autoputeve kao i vecina eu zemalja..
  • Steva

    30.09.2021 10:10
    Ovo bi trebalo rešti na drugi način t.j. zabraniti saobraćaj kamionima sa prikolicom i šleperima kroz gradsku zonu.Evo na pr. kroz Petrovaradin je gotovo namoguće proći bez nekoliko zaustavljanja zato što tuda redovno prolaze kamioni prema Vencu.Na desnoj traci se neko parkira sa putničkim autom i onda ovi sa kamionima u nameri da ih zaobiđu totalno zakrče saobraćaj.Rešavajte to već jednom !
  • Nimbus

    30.09.2021 10:03
    Sta je? Nestalo novca u stranackoj kasi?
  • Darko

    30.09.2021 10:01
    To je legalizacija uništavanja lokalnih puteva, kao što je u opštini Vrbas ali tamo "putarinu" naplaćuje policija.
  • realno

    30.09.2021 09:56
    dobro je
    Da se naplaćuje duplo na putevima koji su paralelni sa autoputom. Npr od Karlovaca do Inđije ne možeš da voziš od cisterni i šlepera. A cena da bude ista na deonicama gde nema autoput paralelno sa magistralom.
  • :)

    30.09.2021 09:05
    @Djordje

    Koji si ti kralj!!!
    Ako uvedu putarinu na putu koji vodi ka Rakovcu, oce moci da se zivi ?
    Kontas da se tuda kamioni vozaju zato sto je put besplatan? Da ce ako se uvede putarina oni prestati da se tuda krecu. :D :D
  • Marko

    30.09.2021 09:04
    Sama ideja da autoput treba da bude direktan izvor profita je suluda. Auto put se gradi da bi se drumski saobraćaj ubrzao i da bi se lokalni putevi rasteretili. Profit dolazi tek kada zbog uštede i ubrzanja transporta privreda razvije veću proizvodnju. Putarina na auto putu treba da je tek tolika da pokrije troškove održavanja, ne da se gleda kao način punjenja budžeta.
  • Sremac

    30.09.2021 08:55
    Vinjeta
    Za potrebe naplate putarina Vinjeta je iz raja izašla. Pametnom dosta.
  • LoKaLnO TaNdRkAlO

    30.09.2021 08:52
    ...
    To bi imalo smisla samo ako bi cena bila znatno veća od cene putarine na auto putu za istu kilometražu puta. Ovako ako bude bilo jeftinije opet će se teški kamioni kretati lokalnim putevima jer im je jeftinije.
  • F

    30.09.2021 08:47
    Dobar predlog napokon.
  • Dzoni

    30.09.2021 08:41
    Pravo pitanje sta drzava ovim zeli: da vrati kamione na autoput, ili da uzme jos para. Ako zeli da ih vrati na autoput, neka smanji putarine za kamione, i zabrani sleperima da voze npr Ibarskom. Ako zeli da uzme jos para, onda je vrlo jasno. Uvesce im putarinu za npr. Ibarsku, visoku ali ipak nizu malkice da im se i dalje ne isplati da idu autoputem. Dakle, dodatni harac. Stari put BG-NS se raspada, nijedan sleper nece autoputem po ovim cenama putarine.
    Na zalost gde pocinje drzava, narocito nasa, tu logika prestaje. Da karikiram, umesto jednom da uzmes 100 dinara, zasto ne bi trojici uzeo 40?
  • Milos

    30.09.2021 08:22
    Lose resenje
    Nista se od navedenog nece postici time, takva putarina bi sigurno bila niza od one na autoputu, i opet bi kamioni saobracali tim putevima, najbolje je zabrana saobracaja za vozila preko 12t.
  • ...

    30.09.2021 08:14
    Контејнер са камиона или цео камион са контејнером се утовари на железницу или на баржу. Тако се некад давно радило због процена да је то сасвим логично. Изучавало се на високим школама које они који одлучују не похађају. Немају времена, морају да руководе.
  • Djordje

    30.09.2021 08:05
    Ha!
    I corava koka ubode zrno! Konacno im je palo na pamet nesto normalno! Odmah nek pocnu da naplacuju putarinu kroz Rakovac gde ne moze da se zivi od kamiona!
  • Mare

    30.09.2021 08:05
    Neka pogledaju da li se u Svedskoj placa putarina?.... Kako oni sve uspevaju da odrzavaju od poreza... Razmislite o tome...E Srbijo mogla bi da cvetas da te vode Svedi...
  • 9

    30.09.2021 07:59
    Kada će
    neka studija ove smrdopljačkaške zulumćarske
    vlasti uključiti i dostizanje plata u zemljama EU
    pošto smo lider u osvajanju zadnjeg mesta?
  • Raka

    30.09.2021 07:52
    Udri!
  • Djuri

    30.09.2021 07:46
    Studija opravdanosti
    Kakva glupost,,studija opravdanosti,,i to ce da se plati iz budzeta,a opravdano je svako nametanje troskova privredi i gradjanima naravno,objasnjenje? Jednostavno,to se uvelo u EU.Tacka.
    Posledice,guzve na autoputevima i kolone kamiona,inflacija,pritisak na privredu,korist,vise love u budzetu,vise mogucnosti za namestanje tendera.Izvolite studiju za dzabe,opravdano je!
  • Dejan

    30.09.2021 07:39
    Srb-i
    A koji su to putevi nizeg reda ? I ovo od tzv autoputeva je saka jada,sad jos i putarinu udariti na medjugracke puteve,nema nama glupljih od samih sebe. Represivne mere koje se primenjuju na sopstvenom narodu-to se zove fasizam,jel tako ?! Tamo smo ginuli 1940.-e izgleda uzalud zbog tog ideoloskog fasizma,sad ga imamo ispred nosa svaki dan. Eto vam primer tehnickog pregleda, stranac dodje sa folijom na autu i voza se ovde komotno a mi atest,pa novci,pa tehnicki i onda se vozaj kao stranac !
  • gradjanin

    30.09.2021 07:35
    Vec odavno trebalo bi naplatiti putarinu kamionima preko Iriskog venca.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna