Autor: FoNet

Info
01.10.2021.
08:44
Studentski front (SF) se izričito protivi preporuci Ministarstva prosvete da na svim fakultetima prvi dan nastave u novoj akademskoj godini u Srbiji započne izvođenjem himne "Bože pravde".

Komentari 146

  • Voja

    05.10.2021 15:44
    Himna
    U sadašnjoj se spominje samo srpski narod, a u drugoj samo sloveni, što ljudi ovih prostora sigurno nisu.Treba prvo da provere DNK istraživanja.
  • Kosmajac

    05.10.2021 13:33
    hahaha
    Koje su to dijabole predlozile i kako su uopste i dospeli do indexa .
  • VB

    04.10.2021 23:44
    gaudeamus igitur
    Jedino Gaudeamus Igitur. Ako je ovo predstavnik nove generacije budućih akademskih građana odosmo i mi i Srbija u k.....
  • dijasporac

    04.10.2021 22:51
    Sine, kad se ti kao student ne razumes u logiku ni kao teta Erzika na Ribljoj pijaci. Srbija sa takvim studentima nema sta da trazi u nekoj buducnosti.

    Vec su mnogi spomenuli, koga jos od gradjana Srbije "pokrivate" sa tim "Hej, Sloveni"? Hrvate, Slovake i Bugare? A sta je sa Madjarima, Albancima, muslimanima/Bosnjacima, Romima, Rumunima?

    Hajde da se ne slazete sa intoniranjem himne pre pocetka nastave ali da trazite promenu himne iz razloga koji veze sa mozgom nemaju..
  • Miloš

    04.10.2021 22:24
    Wtf is Studentski front!?
    E, ako "Studentski front" kaže da se menja himna, onda menjaj. Nema tu šta da se preispituje kredibilitet te organizacije od bezmalo 20 članova. Ništa rerendumi, skupštine, mišljenje stručnjaka, javnog mnjenja... Zaboravi. "Studentski front" je rekao da se menja himna i ćao!
  • Jezus

    04.10.2021 21:31
    Ju,jau,ju!!!
    Sto bi onaj mali deran reko,SACUVAJ BOZE!
  • Sveti Josip Broz

    04.10.2021 19:34
    A svi studenti i nacionalne manjine su Sloveni, pa je to prikladnije?
  • Adios amigos

    04.10.2021 14:15
    "Kada si rodjen u nekoj zemlji, onda si državljanin te zemlje i pripadnik tog naroda."

    Druze, vecu glupost nisi mogao da napises.
    Ostani u Americi i tamo srbuj, molim te.
  • milo

    04.10.2021 12:47
    nirvana
    Bože koliko ovi studiraju kad ne vide šumu od drveta. Budućnost im nikakva , bolonja upropastila školstvo , posla ,ako ikada završe ni na vidiku,žive po tri generacije u 50 kvadrata,izdržavaju ih babe , a neke i prababe, ne zasnivaju porodice do četrdesete godine ,a PROBLEM IM HIMNA.Daleko ste vi od nekadašnjih studenata sto svetlosnih godina!
  • HQ

    04.10.2021 10:13
    LoveU
    Omladina pametno misli!
    Blagosloven je srpski narod čija omladina staje na crtu svim nacionalistima! To je prava ljubav prema domovini!
    Bilo bi dobro da se svi ugledamo na njih!
    Urax3 za studente!
  • Bivši student

    04.10.2021 09:13
    Zar već ne postoji akademska himna "Gaudeamus igitur"? Čemu sad državna himna kad je univerzitet nezavisna institucija?
  • @Djuri

    04.10.2021 06:46
    ---
    Djuri (da ne kažem Đuri), prvo da se opismeniš, a onda možeš da "neslušaš hey sloveni" i da pišeš o svojoj ljubavi prema Srbiji.
  • Viktor

    04.10.2021 06:10
    ahahaha
    Ti isti su trazili podizanje biste Zi Djinpingu, kineskom Vucicu na steroidima. A glede Hej Sloveni - ja ne verujem u duhove tako da Duh nasih dedova me vredja i nisu svi studenti u ovoj drzavi Sloveni, tako da mene kao polu-Madjara i moju majku kao Madjaricu ta himna itekako vredja.
  • Nikola

    03.10.2021 23:20
    Kakve veze ima Bog
    Kakve veze ima to što se spominje Bog. Jeste čuli himne UK ili Holandije? Jel želite da živite kao ljudi u UK i Holandiji ili ateističkoj Rusiji ? Jeli ? Boga mu poljubim.

    Šta zbog par procenata fanatičkih atesta da sve menjamo u zemlji ? Šta ako sutra par procenata verskih fanatika odluči da traži svoje zahteve? Sa kojim pravom ćemo njima reći e ne može... ?
  • Vlada

    03.10.2021 22:35
    @Niti

    Kao stanovnik ove države ja ću da govorim i mislim o njenoj himni i zastavi štagod mi je volja, a ti kao migrant možeš samo da se iz protesta vratiš kući ako ti se to ne sviđa.
  • Nemanja

    03.10.2021 22:17
    "Hej Sloveni" je u originalu poljska patriotska pesma nastala 1796. posle treće podele Poljske. Kasnije je postala slovačka himna 1834. kad je i dobila današnju melodiju. Jugoslovenska himna je postala tek 1945.
    Uostalom, evo vam izvor: https://en.wikipedia.org/wiki/Hey,_Slavs
    PS: A koliko sam ja informisan, na Univerzitetima, osim studenata i osoblja koji nisu srpskog porekla, ima i studenata i osoblja koji nisu slovenskog porekla.
  • MonteDushano

    03.10.2021 16:59
    Hej, Sloveni! A sad na faks i protest protiv veronauke.
  • Da

    03.10.2021 16:02
    Da
    Da.BRAVO!!!!!
    BOŽE,bog živi u svima nama ali ne veruju svi u Boga,stoga......
  • Goran

    03.10.2021 14:27
    Neka živi duh slovenski i živeće vjekoma...Ako nema Boga, nema ni duha a kamoli nekoga ko je živeo i živi večno. Naučnici, znaju oni bolje od mene....
  • Dragica Lazovic

    03.10.2021 14:03
    Pateticno
    Živim u Americi i već preko dvadeset godina se divim ljudima koji sa ponosom kažu da su amerikanci italijanskog, srpskog, nemačkog, irskog ili kakvog god porekla. Kada si rodjen u nekoj zemlji, onda si državljanin te zemlje i pripadnik tog naroda. Nikada mi neće biti jasno zašto je to toliko teško prevaliti preko usta u Evropskim zemljama. Zalosno je na kakve se sve nebuloze traci dragoceno životno vreme u našoj jadnoj otadžbini. Lično mislim da je to malodušnost i nedostatak ljubavi u srcu. Iskreno........patetiticno!
  • Niti

    03.10.2021 12:25
    Sam
    Za SNS niti Dodika niti Seselja.....Ali mi himnu zastavu vjeru i srpski narod kao i SVE GRADANE u Srbiji ...NE DIRAJTE!!!!Kome smeta rijec Bog ili Srbin Srbija....neka se zapita tko je ekstrem a tko normalan...Sve nekakvi "frontovi"ovima smeta Boze pravde onome "Srpski jezik"..drugome "Cirilica"...sta vi zelite ???NDH???
  • Далибор

    03.10.2021 11:23
    ?
    Ја стварно не знам шта је спорно да у српској држави химна буде о српској држави и српском народу? Па јел Немци певају о Италијанима? А на крају, па нису сви студенти Словени! Докле иде аутошовинизам??
  • Damir

    03.10.2021 10:28
    Bog je jedan i u himni se odnosi na sve!Zemlja je Srpska kao i što su ostale zemlje u regionu i Evropi nacionalno definisane. Pa i u Hrvatskoj himni ima strofa "Da svoj narod Hrvat ljubi!" pa niko ne pravi problem,a i ne treba! Ali svejedno mislim da ne treba državnu himnu izvoditi na početku školske godine jer studenti imaju svoju himnu a i osnovcima i srednjoškolcima se može uraditi nešto adekvatno ako se već inzistira na tome!
  • cool

    03.10.2021 07:45
    @vesnačepić
    "Химна симболизује израз већинског народа а то су Срби.Деведесет процената су и верници."
    Stara poslovica kaže "Što je više vere, đavo je sve bliži", a što se himne tiče, rekao bih da treba da prođe par vekova da bi se bitne stvari iskristalisale, naime toliko je potrebno da narod postane svestan sebe a država i postane to u pravom smislu.
    I na kraju, intoniranje himne na početku školske godine je čisto politikanstvo i radikalština, dizanje tenzije i sondiranje trenutne situacije...
  • Konacno

    02.10.2021 23:25
    !
    Konacno neko razuman da objasni da trenutna himna moze samo u pravoslavnoj crkvi da bude ok.
  • ciga

    02.10.2021 22:43
    sviraš Q...
    @Mile
    Nemačka himna govori o Nemačkoj,a ne o Nemcima.Talijanska o Italiji kao i Japanska o Japanu.Zar si toliko glup ili slep ili šta već da ne vidiš razliku ?
  • Andrija Domazetovic

    02.10.2021 21:24
    Za himnu predlazem pesmu "Ludi letnji ples" jer mislim da najvise odgovara.
  • Nemanja

    02.10.2021 20:16
    @Mile
    Koga to ima 7 miliona u ovoj državi, jel možda komaraca? Ljidi svakako nema toliko, a Srba može samo da ima još manje, a slatka je ironija da je to upravo najveća zasluga vas što srbujete u prazno.
  • Igor

    02.10.2021 18:28
    Ste sigurni?
    Madjari nisu Sloveni,kako onda "Hej Sloveni"
  • Vladan

    02.10.2021 17:33
    @Djuri

    Koliko ti dečko imaš godina kad ti komentari izgledaju kao da ih je pisao đak prvak sa specijalnim potrebama? Znaju li tvoji staratelji šta piskaraš ovde?
  • Uvek

    02.10.2021 15:20
    sam
    Uvek sam za
  • mile

    02.10.2021 15:01
    @detelinara Mozda boli ali u pravu su. Ja sam srbin i jasno mi je da je himna cisto sredstvo propagande. Prvo 9 od 10 ljudi koje poznajem vise ne veruju u stvaranje zemlje za 7 dana i u popove koji nose zlatne lance i imaju sluzbene vozace za crne audije i dzipove. Tako da tu je prvi problem, ne mozes ti u drzavi gde su 50% ili vise gradjana ateisti (ljudi koji ne veruju u te bajke, a ne antihirsti) i apsolutno ih ne interesuje da slusaju kako im je drzava zasnovana na bajkama, pogotovo ne visoko obranozovani intelektualci na faklutetima. Drugi problem je sto je himna fokusirana na forsiranju srpstva (ko seslj da je pisao), time nacionalisti kompenzuju nepoverenje naroda. To je razlog zasto se nijedna nacionalna manjina dok to slusa ne oseca kao da je u svojoj drzavi, to nema veze sa tim da li vole drzavu Srbiju, prosto sadrzaj himne je potpuno beskompromisan i cini sve sem nacionalista da se osecaju kao stranci. Evo kompromisnog primera:

    Vidim polja sto se zitom zlate
    i na brijegu vidim rodni dom
    svakog trena mislim na te
    zemljo moja, zemljo moja

    A u polju moja dusa spava
    u sred zita kao zlatna klas
    postelja joj meka trava
    zemljo moja, zemljo moja
    I dok ja nisam tu
    pokraj nje, da skupa predamo se snu
    svaku noc cujem glas
    koji zove, dodji, sreca ceka nas

    Ovdje noci nisu tako plave
    nigdje sunce nema takav sjaj
    ovdje nisu takve trave
    zemljo moja, zemljo moja

    U tom klasu nek mi ljubav spava
    nek me ceka, ja cu brzo doc'
    nek je ljubi tvoja trava
    zemljo moja, zemljo moja.
  • Rasa sa salasa

    02.10.2021 13:20
    Nema pravde za narod koji dopušta da ga vodi najogoljenija fukara.
  • Mile

    02.10.2021 11:50
    Nije u redu
    Ja mislim da nije u redu da se u himni Nemacke spominje Nemacka, jer ipak ima nas Srba, Jevreja, Turaka koji nismo nemci a zivimo i radimo tamo pa to moze da povredi nasa osecanja i drago mi je da svi Nemci iz obzira prema tim osecanjima ne postuju i ne slusaju svoju himnu. Isto tako mislim da u himni Japana nije u redu da se spominje Japan zbog kineza koji zive i rade tamo a mogu se osecati tuzno zbog toga i onda japanci sva sreca ne vrednuju himnu. Rusi i Amerikanci takodje uvazavaju osecanja ljudi koji zive i rade tamo a nisu rusi i amerikanci i pocinju da preziru svoju himnu jer cini druge ljude nesrecnim. Takva je situacija i sa Italijanskom himnom. Svi Italijani smatraju da je skandal slusati sopstvenu himnu jer u Italiji ne zive samo italijani i zato oni ne vole svoju himnu jer znaju da se neko moze uvrediti ko je dosao u italiju a ne oseca se italijanom. Treba uvesti Hej sloveni, zato sto ako se uvede,osecace se tuznim svi Srbi koji se ne osecaju jugoslovenima vec prosto samo Srbima ali osecanja 7 miliona ljudi u sopstvenoj drzavi nisu bitna jer inverzna i morbidna logika jugonostalgicara je jedina prava i vredna.
  • Slucaj

    02.10.2021 10:18
    @Djuri, valjalo bi postovati i srpski jezik. Ima nesto sto se zove pravopis. Posebno bi na njega trebali obratiti paznju oni koji se u komentarima pozivaju na pamet.
  • Proleter

    02.10.2021 05:23
    Hm
    Da li bog postoji, da bi spasao srpski narod. No comment.
  • ?

    01.10.2021 23:53
    Da li smo sigurni da je ovo studentska organizacija ili se krije nešto drugo. Danas društvene mreže imaju previše "predatora" a narod se peca na to.
  • Šone Odžaci

    01.10.2021 23:40
    Himna
    Lično mi ne smeta "Bože pravde" mada Boga u crkvi i pravde u državi nema. Više bi voleo "Hej Sloveni" jer to je bila himna jedne pravne i lepe države gde je radnik koliko toliko poštovan i gde smo za mafiju znali samo u filmovima, a danas mafija kupuje fabrike hrane. Što se vere tiče crkvu ne volim jer ptkad su mafijaši počeli da tetoviraju ostrog i svece na bicepse iste sam se odrekao i bio bi radje i musliman nego jedan od njih a posle 90 tih i kradje naše mladosti sam se i nacije odrekao. Za himnu može "Zemljo moja" od Ismete Krvavac.
  • Djuri

    01.10.2021 20:29
    Nova Himna
    Hoces novu himnu! Strasno,koliko godina imate kada znate hey sloveni,a neznate Boze pravde?To je drzavna himna,privatno je ni ja neslusam,medjutim morate je postovati i cuvati,i osnovno je da je znate,verujem da preko 80% srba u srbiji nezna tekst sopstvene himne.
    I ljubav prema bogu i rodu su plemenite stvari,neznace i nisu mrznja prema tudjinu.Dosta je bilo.neka vam je puste,treba da se osecate pocastvovani na takvim visokoobrazovnim institucijama,treba da svojom pamecu i kvalitetom ponosno predstavljate i volite svoju zemlju.Cak i ako niste po nacionalnosti Srbi,to je vasa zemlja i cast je biti student.
  • Žana

    01.10.2021 20:21
    Ovo je pesma za nas
    Zemljo Moja
    Vidim polja sto se zitom zlate
    i na brijegu vidim rodni dom
    svakog trena mislim na te
    zemljo moja, zemljo moja

    A u polju moja dusa spava
    u sred zita kao zlatna klas
    postelja joj meka trava
    zemljo moja, zemljo moja
    I dok ja nisam tu
    pokraj nje, da skupa predamo se snu
    svaku noc cujem glas
    koji zove, dodji, sreca ceka nas

    Ovdje noci nisu tako plave
    nigdje sunce nema takav sjaj
    ovdje nisu takve trave
    zemljo moja, zemljo moja

    U tom klasu nek mi ljubav spava
    nek me ceka, ja cu brzo doc'
    nek je ljubi tvoja trava
    zemljo moja, zemljo moja
  • AjNe

    01.10.2021 19:42
    @AjTi
    A evo da kažem i ja vama: nisu svi građani Banata, Bačke i Srema od čega će kasnije nastati današnja Vojvodina bili saradnici okupatora ili bacali građane pod dunavski led. Razumem vas da sa takvim nasleđem mislite i uvereni ste da su svi isti kao vi, pa stoga u skladu sa načelima vaših predaka ne dozvoljavate drugačije mišljenje od vašeg odnosno negirate svakom sa različitim mišljenjem pravo na pripadnost današnjoj regiji Vojvodine jer nastojite da u pokrajini uspostavite jednoumlje. Ne možete se izgleda nikako navići da je vreme fašizma davno prošlo.
  • Vlada

    01.10.2021 19:10
    @Agnes
    Koliko se samo lomite da dokažete da ova Miloševićeva šibicarska Srbija iz 90-tih ima neki državni kontinuitet sa zemljama koje su postojale ovde pre nje. A jasno je zašto je to tako, zato što bi za ovu i ovakvu Srbiju ginuo samo onaj ko je pomerio pameću.
  • AjTi

    01.10.2021 19:06
    @Agnes
    Da kažem ja nešto tebi!
    Nisi ti vojvođanka, čim se javljaš na ovaj način po ovom pitanju.
    Pont.
  • Djuri

    01.10.2021 19:01
    Nova Himna
    Hoces novu himnu! Strasno,koliko godina imate kada znate hey sloveni,a neznate Boze pravde?To je drzavna himna,privatno je ni ja neslusam,medjutim morate je postovati i cuvati,i osnovno je da je znate,verujem da preko 80% srba u srbiji nezna tekst sopstvene himne.
    I ljubav prema bogu i rodu su plemenite stvari,neznace i nisu mrznja prema tudjinu.Dosta je bilo.neka vam je puste,treba da se osecate pocastvovani na takvim visokoobrazovnim institucijama,treba da svojom pamecu i kvalitetom ponosno predstavljate i volite svoju zemlju.Cak i ako niste po nacionalnosti Srbi,to je vasa zemlja i cast je biti student.
  • Limanac2

    01.10.2021 18:51
    A tekst?
    Prve dve strofe još i nekako, ali posle njih, ostale strofe aktuelne himne su skoro nemoguće za zapamtiti. Pre dve - tri nedelje ćerka u osnovnoj školi dobila je za domaći da nauči himnu, ali se učiteljica vrlo brzo predomislila, jer niko od dece nije uspeo da je nauči… izvolite pa probajte:

    Боже правде, ти што спасе од пропасти досад нас, чуј и одсад наше гласе
    и од сад нам буди спас.

    Моћном руком води, брани будућности српске брод, Боже спаси, Боже храни, српске земље, српски род!

    Сложи српску браћу драгу на свак дичан славан рад, слога биће пораз врагу
    а најјачи српству град.

    Нек на српској блиста грани братске слоге златан плод, Боже спаси, Боже храни српске земље, српски род!

    Нек на српско ведро чело твог не падне гнева гром Благослови Србу село поље, њиву, град и дом!

    Кад наступе борбе дани к' победи му води ход Боже спаси, Боже храни српске земље, српски род!

    Из мрачнога сину гроба српске славе нови сјај настало је ново доба Нову срећу, Боже дај!

    Отаџбину српску брани пет вековне борбе плод Боже спаси, Боже брани моли ти се српски род!
  • Nina

    01.10.2021 18:08
    Studenti!
    Stalno ste na margini drustva .
    Farbate ulaze,lomite prostorije,nosite zastave....
    Himna je obelezje jedne zemlje ali od nje se ne studira,ne zaposljava ,ne gradi izvesna buducnost.
    Treba da ucite i spoznate sta zelite od sutra!
    Nema opozicije ,ona je samo interesna sfera.
    Mladost nosi snagu i neustrasivost promena ,samo treba mudrosti da se odaberu prave!
  • Vesko

    01.10.2021 17:59
    O bože me sačuvaj, ko me se ne sviđa himna ne puštati ih na fakultet, sram ih bilo!!!
  • Dušan I

    01.10.2021 17:54
    Za detelinara
    Prvo da se definiše kako se zovu državljani Srbije, kako u drugim zemljama sve državljane zovu po imenu države, a ne po veroispovesti ili zemlje porekla. Ne izjednačavajte Srbe pravoslavce sa državljanstvom Srbije. Prvo treba u svojim glavama da raščistiti pojmove (ako ste sposobni) o pripadnosti državi. Ne pljujte po državi jer država nisu gaće koje ste usrali pa uzimate čiste a i dalje ste usrani. Svi biraju da li se vlast voli ili ne, ali država je jedno. Da li i decu ne volite kad vam nisu po volji? Mnogi drže ruke u dupetu i u tuđim džepovima pa im odgovara da pljuju državu i rade po svom.
  • boringoldfart

    01.10.2021 16:59
    @ Mare
    E da, dolari... Odavno ih ne videh...
  • Mina

    01.10.2021 16:57
    Studenti
    Bolje spremajte ispite za oktobarski rok
  • Bojan

    01.10.2021 16:51
    @детелинара

    Koliko je fascinantno živeti u istorijskom trenutku u kojem imaš priliku da posmatraš kako jedna skoro-pa-država nestaje s mape isključivo zato što je slave moroni za koje su "antihristi" svi koji se ne lože na srednjevekovne bajke sa dodatkom šarenih đinđuva novokomponovanog "svetosavlja" iz 90-tih. Kao u crno-belim komedijama kad gledaš kako neko zakucava sebi tortu u lice, samo je ovo zapravo urnebesno smešno.
  • ajTi

    01.10.2021 16:08
    Gaudeamus igitur
    Nije sve u komentaru, ima nešto i u naslovu.
    Interesantno je za čitati kako se akademska zajednica, prigodno podeljena, raspravlja oko dve potpuno irelevantne opcije.
    Studenti imaju svoju himnu.
    Od trenutnih 86 komentatora, tek 8 (slovima: osam) je to konstatovalo.
    Pametnom dosta.
  • Agnes

    01.10.2021 16:08
    Hadd mondjak valamit
    Današnji studenti su toliko neobrazovani, da ne razumeju da himna spominje Boga Pravde (Latinski: Iustitia), a ne Boga. Verovatno nisu zainteresovani za Pravdu. Srpski narod je stvorio državu Srbiju davno pre njihovih pradedova i prababa, i uobičajeno je da svaka nacionalna država ima i nacionalnu himnu. Himna Hej Sloveni se obraća samo Slovenima, a budući da ja nisam Slovenka nego Mađarica, to mi je apsolutno neprihvatljivo. Najzad, ovako politički neaktivni i nezainteresovani studenti, za Pravdu, Slobodu, Bratststvo i druge vrednosti i ne zaslužuju nikakvu himnu. Možda im ipak treba oktroisati Bože Prajda, spram sveca i tropar.
  • Dragan

    01.10.2021 15:57
    Eh
    U SFRJ se nije nikada puštala himna,tek za neki državni praznik koji je radni-1 maj.Na fakultetima se puštala Gadeamus.Ne priznajem ni himnu,ni zastavu,ni grb jer narod za to nije glasao,pa su protiv ustavno glasanhe produžili za jedan dan.Inače himna je iz pozorišne pretstave gde se goviri o primitivizmu u društvu.Prva zastava Srbije je Crvena sa likom lava i bio je u upotrebi do drugog srpskog ustanka kad se imesto lava stavlja orao,kasnije ocili.Kruna nikad bila nije jer smo kraljeve menjali ko čarape.Britanija,Švedska,Belgija su monarhija ali u zastavi nisu krune.
  • Storno

    01.10.2021 15:44
    A šta ćemo?
    A šta ćemo sa onima koji nisu Sloveni?
    Sem toga ta himna spominje pakao u negativnom smislu ( zalud prijeti ponor pakla ) što znači da je na strani dobrog to jes Boga a protiv godpodara pakla Lucifera. Ali ne treba zaboraviti ni veštičarenje jer se u njoj se spominje kletva "proklet bio izdajica svoje domovine".
    Meni se čini da je Hej Sloveni izuzetno politički nekorektna i uvredljiva pesma i da vređa mnoge uključujući i one koji vole Bože pravde.
  • Drugi podbarac

    01.10.2021 15:41
    @podbarac
    Bravo komšija, svaka Vam je na mestu! Ima nade u ovoj dtžavi jer još uvek ljudi poput Vas! Pozdrav, komšija Boris.
  • Student

    01.10.2021 15:06
    @mm
    Ajde Laki, probaj. Pazi ti njega, on bi da popisuje i hapsi. Dodji da hapsis legendo, samo dodji.
  • Jovan

    01.10.2021 15:03
    Glupost
    Največa glupost je što su ljudi izmislili himne,zastave,granice.Koliko je ljudskih života izgubljeno boreći se za komad neke tkanine ili nekoliko minuta neke muzike.Bog nas je stvorio jednake da se volimo,a ne da se ubijamo.Što se mene tiče, ne treba mi ni jedna himna i ni jedna zastava na svetu.
  • marjan

    01.10.2021 14:43
    Studentski front je "organizacija" koja se sastoji od fejsbuk stranice i maksimalno desetak ljudi koji se ponekad slikaju sa nekim natpisom i koji izigravaju nekakvu politiku i izigravaju da osvešćuju studente. Oni nemaju nikakvu podršku čak ni među istomišljenicima komunistima, a kamo li među studentima, tako da mi je kao nekom ko je nažalost upoznat sa njihovim radom više nego što bih želeo, urnebesno smešno kad vidim da novine prenose njihova saopštenja, i saopštenja njihove partije NKPJ i omladinske organizacije SKOJ. Ti ljudi su prosto smešni i nesposobni.
  • Jova

    01.10.2021 14:36
    Najlepša zemlja moja
    Preslušajte ovu pesmu hora Kolibri i kažite dali ima lepše himne
  • Slavko

    01.10.2021 14:34
    Uvređeni
    Okačiti belu zastavu i pustiti neki jednoličan ton...
    Mada i onda će se urediti neki, po ugledu na Zapad, zašto zastava nije crna.
    21.vek je vek uvređenih ljudi,treba skinuti sva obeležja,ukloniti sve boje, mirise, sve što njjih može dotaći na neki način.
    E tad nastupa njihova kultura mnogo brine o pravima drugih...
  • DR

    01.10.2021 14:33
    Sad će Vojvođani da traže neku od Balaševića pesmu
    A Pijanice od Šabana Bio sam pijanac
    Trubači će čoček

    ALo bre nema više jugoslavije, uvek pitate idiote i u tim organizacijama pola je i narkomana i idiota bilo i u moje vreme i sada.
    Koja je zvanična himna to se peva
    Kad je tako u Americi to je prelepo In atriotizam
    Kad je srpsko to su fašisti klerofašisti nacisti

    Zanimljivo kako se vređa jedan narod koji je najviše stradao od istih tih fašista i nas nazivaju. aj nek mi to neko objasni
  • Student

    01.10.2021 14:17
    Sam
    Zao mi je Srbi, ne postujem himnu, nisam vernik, meni Srbija nije sinonim za pravoslavlje. Pa me okacite na krstu. Boricemo se da ovo bude gradjanska drzava, a ne poligon za klerofasisticko “rodoljublje”.
  • Лиманац

    01.10.2021 14:15
    Пијемо сузе друге Србије
    Је ли се свих 10 чланова „studenCkog fronta” усагласило са овим саопштењем или је један остао уздржан? Уколико вам се не слуша „Боже правде”, идите у Пољску, њихова химна је најсличнија песми „Хеј, словени”.
  • детелинара

    01.10.2021 14:12

    Petar
    01.10.2021 • 08:56
    Tekst himne "Boze pravde" potpuno je neprimeren i neprihvatljiv za veliki broj stanovnika Srbije.Ateistii agnostici ne mogu prihvatiti tekst u kojem se trazi spas od Boga ako u njegovo postojanje ne veruju a takvih je dosta u Srbiji .Drugo nesrpsko stanovnistvo(oko 30%) treba da peva o spasavanju srpskih zemalja i srpskog roda.Naravno ,svi drzavljani Stbije treba da postuju himnu ali to ne znaci da im je prihvatljiva i da se slazu sa njenim tekstom
    ---------
    84 суверене државе данас имају реч БОГ у својој химни. То је више од половине признатих земаља. Што се тиче мањина и антихирста, они лепо треба да хвате да је српска држава стварана од стране српског народа, да је српски народ крварио за њу и да је у том стварању био народ који је веровао у Бога и своју Крсну Славу. То што су један део народа комунисти успели да одроде од Бога, традиције и вере је наш пораз, а победа комуниста. На срећу ни комунисти, нити Турци нису успели да униште Светосавље међ Србима. У сваком случају нек верује ко у шта хоће, али да ми неко каже да је нешто настало од ничега је дебилизам и са религијске и са научне стране јер се материја не ствара из ничега.
  • Vasilij Zajcev

    01.10.2021 14:00
    Ni staroj sfrj himni ni zvanicnoj himni srbije nije mesto na otvaranju nastave dokle god postoji GAUDEAMUS.

    Ljubav prema domovini se moze iskazati i dobrim ucenjem na fakultetu, kvalitetnim medjunarodnim projektima, nije sve u pevanju himne i mahanju zastavom
  • Podbarac

    01.10.2021 13:57
    Sasvim opravdana reakcija!
    SKONUS je prvi izasao sa onom blamantnom inicijativom da se "Boze pravde" pusta na pocetku akademske godine, prema tome normalno je da svaka akcija ima svoju reakciju! Ako je tolike godine bilo normalno da se intonira "Gaudeamus igitur" koja je univerzalna akademska himna, koja je svrha ovog glupiranja sa "Boze pravde"!? Ako ne, upravo slihtanje SKONUS-a sa vodecom politickom klikom i njihovom radikalskom propagandom! Nisam za intoniranje "Hej Sloveni", ali obzirom da je sve obesmisljeno SKONUS-ovom inicijativom, onda mogu da razumem odakle polazi razmisljanje ovih studenata.
    I da obzirom da se ovde govori u komentarima o proterivanju studenata iz drzave, pa do isterivanja sa budzeta, jer su se drznuli da imaju svoje misljenje, zamislite se malo nad tim tvrdnjama! Jer one direktno podsecaju na neka druga vremena, iz kojih smo trebali neku pouku da izvucemo! A drugo taj budzet punimo svi mi i njihovi roditelji! Prema tome ne mozemo mi da lisavamo jedinku svojih legitimnih prava, na osnovu individualnih stavova, pogotovo sto iz tog istog budzeta uzimaju sve zive stetocine (npr. famozni SPC, sto ne znam kako je fer prema ljudima druge veroispovesti ili nereligioznim ljudima, koji gle cuda PUNE ISTI TAJ BUDZET!), i to neuporedivo vise nego sto ode na skolovanje te omladine!
  • Slucaj

    01.10.2021 13:38
    Nisu svi u drzavi ni Sloveni.
  • au

    01.10.2021 13:21
    jake face
    ljubitelji tita i titovog dela,koliko vas ima 15
  • Marko

    01.10.2021 13:15
    Ovom inicijativom ste stali na rep botovima.
  • Himna

    01.10.2021 13:02
    ...
    Sačuvaj bože!
  • Jesi li i ti muzičar

    01.10.2021 13:02
    Gubljenje vremena
    Kako kažu besposlen pop i jariće krsti.Himna je takva kakva je i dok se ne promeni treba je poštovati.Ako se bude ista jednom menjala biće nadam se jedan otvoreni konkurs na kojem mogu da učestvuju svi oni koji imaju u muzičkoj formi predlog nove himne.Do tada počnimo da se bavimo ozbiljnijim stvarima kao što su,izgradnja funkcionalne i ozbiljne države,poštovanje zakona,poštovanje ljudskih prava,zaštita životne sredine,zaštita od zaraznih bolesti,kvalitetna socijalna zaštita ....Ima toga koliko hoćeš.A kakva je himna je trenutno beznačajno pitanje.Ali takvi smo ti mi narod,tražimo dlaku u jajetu a kokoška na samrti.
  • Penzos

    01.10.2021 12:51
    Bravo
    Bravo za studente,osnovce još mogu da pređu,ali vas...
  • mm

    01.10.2021 12:45
    da
    te studente treba popisati i sa budzeta ako su izbaciti jer su to rusitelji drzave
  • connected

    01.10.2021 12:40
    Akademski gradjani moraju znati da se država čija je himna bila "Hej Sloveni" raspala u krvi pre više od tri decenije. Možemo zbog toga žaliti ili ne ali to ne umanjuje besmisao puštanja himne države koja odavno više ne postoji. Meni ne smeta što se u rečima sadašnje himne spominje Bog ali mi smeta što se himna pušta iz dnevno političkih razloga i zloupotrebljava u stranačke svrhe. Isto kao i zastava. Ima za cilj identifikacije državnih simbola a time i čitave zemlje sa strankom što je katastrofalno. Deluje sila anticivilizacije koja nas čvrstom rukom vuče u nazad. Isto kao što bi i puštanje himne "Hej Sloveni" bio krupan korak u nazad.
  • Tjah

    01.10.2021 12:28
    Bože Prade
    Samo male izmene bi bile sasvim dovoljne...ili da se uzme neka navijačka, pošto više priliči ovom brlogu.
  • l00d

    01.10.2021 12:28
    da smo prava drzava, himna bi bila mars na drinu
  • Димитрије

    01.10.2021 12:15
    Самомрзећи Срби опет у свом стилу, све је драже осим оног што је твоје и што треба да се негује.
  • Ђорђе Ивковић

    01.10.2021 12:09
    Химну птилагодити времену
    Зато је најпримереније да се за текст химне преузме наратив Глувог гламочког, а на мелодију Таки Христика, који је ономад победио на конкурсу за химну СФРЈ, јер "Хеј словени" није ваљала зато што није била довољно социјалистичка и мултиетничка, а помињала је којекакве клисурине, поноре пакла и све те ратнохушкачке и назадне сујеверне ствари.
  • pawlle

    01.10.2021 12:01
    odlicna himna ,ovo sad je qrton
  • Ćoravi desk

    01.10.2021 11:57
    Nike bitna hej Sloveni, to je propala priča, baš kao i bože pravde....
    Studenti imaju svoju himnu GAUDEAMUS IGITUR
    Ili sam ja pogrešio.
    A patriJotizam se postiže mirnim životom(zato silna jugonostalgija) pozitivnom budućnosti, punim stomakom....
    Sve u Srbiji se radi na silu, to nije dobro.
    A Vojvodina je multietnička sredina, a himba je iz države koja je imala svinjare za vladare ...
    Tako da hajde malo o budućnosti, a ne toliko o prošlosti.
  • Kokakole

    01.10.2021 11:57
    Himna da nam bude ona pesma što je išla pre dnevnika 99te. Osećam nešto slično u vazduhu.
    Inače, "Vostani Serbije" bi bila prva. Lično meni ova sadašnja ništa ne znači. Za sposrtiste bi bila idealna "Marš na Drinu". Lajbah ima fenomenalnu obradu marša... Ko nije preslušao.
    Za početak škole, školski hor (ko ima), neka nešto otpeva kada im je već do pesme. Neki klasik po slobodnom izobru, ne himnu. Kreće se u školu, ne u rat. I ne drobite kao u nekim zemljama puštaju himnu. Kada dostignemo standard tih zemalja, neka puštaju šta hoće. Uostalom, imaju mnogo veći razlog da vole svoju zemlju od nas. Na neki mazohistički način, volimo mi ovo zemlju. Ili smo budale...
  • dobrivoje

    01.10.2021 11:56
    Stara himna
    je veštačka a kao dokaz možete uzeti to da je muzički deo ukraden i doslovno ,skoro je identična kao poljska himna. uvek mi je zbog toga bilo neprijatno,imao sam osećaj da kao država krademo.
  • Jasamja

    01.10.2021 11:33
    Druge zemlje
    Sve je to lepo, ali da li tako i druge zemlje razmisljaju o drugim narodima?! Nisam siguran. Svaka zemlja promovise svoju nacionalnost, putem jezika, himne, zastave. Tebi ako se ne svidja nemoj ici. Na primer, odete u nemacku ili francusku... u hotelu na tv-u svaki film je na lokalnom jeziku. Zasto sam ja kao stranac duzan da znam taj jezik?! Ako sam dosao da studiram ok je da naucim jezik, ali drzava treba da menja himnu ili nesto drugo zato sto je sacica stranaca dosla da studira??? Moje misljenje NE!
  • Pero

    01.10.2021 11:26
    Studenti su u pravu!
    Bože pravde nije adekvatna himna zato što je Srbija definisana kao multinacionalna i sekularna država. Himna treba da slavi državu a ne religiju i poreklo. Slično je i u Hrvatskoj sa "Ljepom našom". Zašto imamo ovu situaciju? Zato što vlast opstaje na podelama i izazivanju kriza, a svako jedinstvo građana je opasnost za nju. Političari su ugradili podele u samu definiciju države, himnu, simbole. Dok je god tako nema nama moderne države, savremenog društva a s tim ni prosperiteta.
  • Novosađanka

    01.10.2021 11:23
    Ta nemojte kasti
    Himna? Potpuno nepotrebna, po mom mišljenju, kao ni zastava niti grb. Samo bacanje para i izigravanje šatro kolektivizma i patriotizma, do poslednje kapi krvi. Ali ja se tu ne pitam ništa, naravno.
    Kad već moramo da ih imamo i kad su nam simboli bitniji od toga što smo vukojebina Evrope, Tištos pase treba hitno ukinuti. Ovo je sekularna država i u njoj su narodi mešovitih nacionalnosti i o tome treba voditi računa kod izbora kako sledeće himne, tako i sledeće Vlade.
    Inače, studenti, podržavam vas i za sve ste u pravu. Gaudeamus igitur pevajte s ponosom,sve drugo vam neće biti bitno ako se ne izborite za bolji sistem.
    Ja bih trenutno ničice pala i poljubila zastavu bilo koje normalne države koja bi me primila, samo da se nisam kasno opametila.
    Pozdrav normalnim sugrađanima, bagri srednji prst.
  • Micko

    01.10.2021 11:21
    Hej sloveni
    Pa i hej sloveni poninje samo slovene, gde su tu Romi recimo.
  • Veternik

    01.10.2021 11:10
    Stara, dobra Jugoslavija...
    Nedostaje...
  • Yugo45

    01.10.2021 11:02
    Bože pravde je pre uvođenja u zvanične državne protokole bila četnička himna i kao takva neće nikad biti prihvaćena na svim prostorima kao što je bila hej sloveni. To je idealna himna za beogradski pašaluk, kako je uvedena tako je i prihvaćena - bez referenduma i koncenzusa, dakle jako loše.
  • /

    01.10.2021 10:56
    /
    to su neki matori cg studenti cim se secaju te himne
  • Neko

    01.10.2021 10:49
    Izmedju redova
    Svako danas ima mogućnost da studira. "Ne svidja im se himna..." Ni meni njihov stav ali nema ko da ga objavi. Sve go zgubidan do zgubidana i unuk Latinke Perović, Kapičića i ćoposlavske elite. Moreeee....!
  • himna

    01.10.2021 10:46
    Priznajem samo Vostani Serbie.
    Odgovara ovom trenutku.
    Da ustanemo i zgazimo radikalsko zlo!
  • Nemanja

    01.10.2021 10:44
    Isto mu dođe, obe su himne nepostojećih država.
  • Anti Putin

    01.10.2021 10:44
    @tov-r
    01.10.2021 • 09:51
    " ....Pošto ovi studenti obično gledaju ka zapadu, ...."


    nece valjda ka istoku.
  • VE

    01.10.2021 10:42
    Imam blagi osećaj da ova organizacija ima maksimum tri člana, a od toga samo jedan piše neka saopštenja, konkuriše za grantove i troši iste, dok ona druga dva člana već odavno zauzimaju fotelje nekih instituta ili institucija.
  • (m)učitelj studenata

    01.10.2021 10:38
    Studentski front?
    Sve je to lepo i romantično za Hej Sloveni, ali je besmisleno u kontekstu današnjeg vremena, kao i sama organizacija Studentski Front! Dajte neki link koji nije stariji od 2014. godine, da vidimo ko ste i šta propagirate. Nije moguće da samo postojite kao naslov u medijima?
  • Ja

    01.10.2021 10:36
    Ok, Bože pravde je katastrofa, ali kakve veze imaj Hej Sloveni sa akademskim životom? Bukvalno idete uz krajnosti u krajnost. Ono čime bi trebalo da počinje akademska godina je Gaudeamus igitur, kao što je uobičajeno u normalnim zemljama.
  • Orko

    01.10.2021 10:35
    @tov-r
    Francuska himna je himna revolucije i odbrane i kada su je promenili, ljudi su je kasnije vratili opet zbog revolucije. Nama izgleda itekako treba tako neka himna.
    Boze pravde je pateticna (trazi od nekog drugog, boga, da nam resi sve probleme) i kao takva odlicno oslikava ovaj narod pod trenutnim rezimom.
  • Branko

    01.10.2021 10:34
    Hahahahahaha..
    Ovo je zaista na nivou komedije. Mogu da razumem da nisu odusevljeni himnom " Boze pravde". Argumenti koje su izneli protiv himne mogu da prihvatim kao argumente iako se ne slazem. Ali spominjali himnu " Hej Sloveni" posle 30 godina od krvavog raspada SFRJ je smesno. Jugoslavija je propao projekat. Nekoliko puta se dokazalo sa na zalost uzasno mnogo zrtava. Sa drzavama bivse SFRJ treba da smo komsije I to je sve.
  • Ivana S.

    01.10.2021 10:30
    Bravo ljudi
    Nista bez studenata! Ko ne razume poentu, nek .... dok se ne umori. Samo napred i ne odustajte. Respect.
  • ponekad komentarišem

    01.10.2021 10:28
    Mislim da je prikladnija studentska himna Gaudeamus Igitur
  • Marta

    01.10.2021 10:24
    Bravo!
    Himna svih ucenika i studenata je Gaudeamus igitur!
  • Sremac

    01.10.2021 10:24
    Nije primerena ni "Hej Sloveni" jer u Srbiji žive Mađari, Romi, Albanci, Rumuni...koji nisu sloveni. Treba raspisati konkurs za himnu i ne brukati se više.
  • Cujjjj

    01.10.2021 10:21
    Smeta
    Im BOZE PRAVDE.....da nece mozda "Lili Marlen".....smeta im jer se spominje Bog...pa sta tu dodati ili oduzeti...ja sam volio Jugu i Hej Slaveni i komunista bio...u Hr....pa znam dobro sta i kako smo prosli... "Boze brani srpske zemlje srpski rod!!!!!"..
  • Paraskeva

    01.10.2021 10:13
    Tacno, stara himna je mnogo primerenija
  • Весна Чепић

    01.10.2021 10:12
    Колико незнања
    Иако су академци изгледа да студенти не знају шта је химна.Химна симболизује израз већинског народа а то су Срби.Деведесет процената су и верници.Па да ли да правимо химну према мањинама? Докле ово лудило иде.Поносимо се нашом химном!
  • bravo studenti

    01.10.2021 10:12
    "srpske zemlje" koje se pominju u himni odražavaju teritorijalne pretenzije prema drugim državama i samim tim negiranje drugih država. Postoji zemlja Srbija, a ne još srpskih zemalja.
    O religioznom aspektu da ne pričam, kao i o ignorisanju državljana koji nisu Srbi.
  • Limun

    01.10.2021 10:07
    rezime
    1. U pesmi "Hej sloveni" spominju se duhovi i pakleni ponori to nije primereno sekularnoj državi.
    2. Ovo je tipično politikantstvo.
    nema dalje sve je rečeno u dve tačke
  • Маре

    01.10.2021 10:06
    Званична знамења државе
    Како је у свакој држави, па и у Републици Србији дефинисано званично знамење, као што су застава,грб и химна, не видим чему уопште и коментарисати химну. Док је у СФРЈ била актуелна химна "Хеј Словени", било је опет великог отпора, јер нису сви становници били припадници Словенског народа. На US$ се помонје Бог, али га радо користе и припадници других религија. Дођеш ли у Рим, понашај се као Римљанин.
  • Куп је битан

    01.10.2021 10:02
    Децо, Ћопави је умро када нисте били ни рођени. Иначе, "Хеј Словени" је пољска химна.
  • Himna

    01.10.2021 09:59
    Himna "Hej slaveni" je postojala i pre FNRJ, SFRJ ... a prihvaćena je u bivšoj nam SFRJ tek 1974. godine. Molim mlade i pametne akademce nek "proguglaju" i pronađu "original" himnu pa nek onda zauzmu stav. Mislim da nama ovde fali više informacija, no ...
  • Andrija Šrek

    01.10.2021 09:57
    ...
    Odlična inicijativa!
    A još bolje - "Gaudeamus igitur".
  • Mudri

    01.10.2021 09:54
    Veću glupost odavano nisam čuo. Može se diskutovati da li treba himna ili ne, ali ne i da li im se zvanična himna dopadai da li bi želeli prethodnu himnu, nečiju drugu ili neku pesmu. Šta je sledeće, ne dopada vam se naziv države, grada? SF se diskreditovao na duže sta.
  • tov-r

    01.10.2021 09:51
    haha
    haha, kakvi teletabisi - što je najgore, ni ja ne "osećam" tu himnu iz istih razloga koje su naveli (prikladnija bi mi bila himna "marš na Drinu" recimo), dakle u suštini se slažem sa njima, međutim prsmešno mi je do kog nivoa idu neki ljudi i organizacije kada je u pitanju (ne)poštovanje ove jadne nam Srbije.

    Himna je takva kakva je, ne sviđa se ni meni ali je poštujem.

    Pošto ovi studenti obično gledaju ka zapadu, neka pročitaju tekst Francuske himne, u kojoj se francuzi (ne svi narodi koji žive u FR) pozivaju na neku krv, potoci krvi, bog se takođe pominje itd...
  • Pišta

    01.10.2021 09:50
    Da,
    da, stara himna me podseća na bezbržne dane. Lepo je bilo čuti.
  • Dilka

    01.10.2021 09:46
    Ccc
    Bravo deco :) Gradjani sveta ( primorani sticajem nesretnih okolnosti)
  • Puniša

    01.10.2021 09:46
    ...
    Opa, stasava nam nova generacija mladih komunista. Čestitam.
  • Mislilac

    01.10.2021 09:46
    Zašto "Hej Sloveni"? Pa ima studenata u Srbiji koji nisu Sloveni. Mađari, Albanci, Rumuni, Vlasi itd. Bože Pravde je himna ove države, dakle, sasvim je u redu da se izvodi. Nigde se u njoj ne napadaju drugi narodi već samo traži pomoć Boga za srpski rod, koji je i tvorac ove države. A što se tiče ateista, ne moraju da veruju, ali mogu da uvaže himnu države.
  • Sasa

    01.10.2021 09:39
    Najeb*smo
    Odakle ste vi izronili
    E deco
    A razlozi više glupi nego smešni
  • marko

    01.10.2021 09:38
    bravo!
  • Limanac

    01.10.2021 09:36
    Pa ako gledamo navedene razloge himni Boze pravde nigde nije mesto i trebalo bi razmisliti o novoj himni koja bi odgovarala svim gradjanima ove zemlje.
  • NeBot

    01.10.2021 09:34
    Kakvi mega zgubidani!
  • Marko, Liman

    01.10.2021 09:34
    Prvo su hteli svi da mašemo zastavama kad se njima prohte, pa da pevamo njihov repertoar, kad se njima digne... Sad dobijaju kurale i sve im se vraća kao bumerang. Glupi ljudi deluju na osnovu glupih procena.
  • Gox

    01.10.2021 09:32
    Sacuvaj boze
    Jel realno ovo?!
  • Sabahudin

    01.10.2021 09:29
    Omerović
    Bravo deco!
    Ima još nade da se izvučemo iz ovog bezdana zla u koji su nas gurnuli ovi moleri i sendvičari
  • Oli

    01.10.2021 09:25
    UDBA-ska posla!
  • Himna

    01.10.2021 09:24
    Himna "Hej slaveni" je postojala i pre FNRJ, SFRJ ... a prihvaćena je u bivšoj nam SFRJ tek 1974. godine. Molim mlade i pametne akademce nek "proguglaju" i pronađu "original" himnu pa nek onda zauzmu stav. Mislim da nama ovde fali više informacija, no ...
  • Арсен Лупен

    01.10.2021 09:24
    ...
    У ''Хеј Словени'' се спомиње и пакао. Ни то вам неће одговарати, Будући да вам смета реч ''Бог''. Но, спомиете се и ви у последњој строфи, па вас вероватно то и навело да покренете ову расправу.
    Ако вам не одговара све то, а ви лепо куфере, па на Хоргош или Батровце или где већ желите. Па слушајте ''Марсељезу'', ''Бог чува краљицу'' и сл.
  • NS

    01.10.2021 09:20
    Realno
    Ne možeš biti protiv himne države u kojoj živiš, svidjala se ona tebi ili ne... pogotovo traziti himnu druge države.. to je u vecini razvijenih demokratskih država kažnjivo zakonom!!! E sada da je glupost puštati himnu o tome se itekako da raspravljati...
  • neko

    01.10.2021 09:19
    Slazem se da je apsolutno nepotrebno, pa cak i neprihvatljivo, da se izvodi himna na fakultetima. Upravo iz razloga koji su i ovi studenti naveli: nije svaki student srpske nacionalnosti i ne veruje svako u boga.
    Nisam bio u svecanoj sali FTN-a poslednjih godina ali se secam da u vreme kada sam isao, bila je okacena ikona. Ikona nikako ne treba da se nalazi u ustanovi koja u svom nazivu ima rec NAUKA.
    Sad ce desnicari lupati minuse na ovaj komentar, ali to samo pokazuje njihovu glupost.
  • Somborac

    01.10.2021 09:18
    Bravo!
    Svaka cast! Retko gde se moze cuti ovako normalno razmisljanje.
  • BulevarEvrope

    01.10.2021 09:18
    U himi 'Hej Sloveni' se uopste ne pominju trans osobe, cija su prava time narusena, tako da smatram da nije prikladna.
  • igor_t

    01.10.2021 09:12
    E moji studente, debili jedni.
    Procitajte 1984 bice vam neke stvari jasnije
  • Sloven

    01.10.2021 09:10
    A kako će reagovati Mađari, Romi ili naše drage kolege Albanci i Kosovari na himnu Hej Sloveni? Oni nisu Sloveni pa zašto njih da vređamo na ovaj način? I zašto se u toj himni ne pominju i žene tj. Slovenke? Himna Hej Sloveni diskriminiše kao i Bože pravde.
  • šaban

    01.10.2021 09:07
    Ne treba ni jedna himna, zašto 'Hej, Sloveni'? Ima nas tu i mađara, albanaca, što da spominjemo duhove... I odma' lupi po izdajicama, treba samo da se doda '... i strani plaćenik, Svoje dooomovine.'
    Kanda je celo saopštenje bilo samo da bi se potkačio 'Palestinski oslobodilački pokret' ili 'Pokret za oslobođenje Palestine' ili kako li se već oni zovu SKONUF a mi smo kao SF i 'kulji' smo...
  • Milan NS

    01.10.2021 09:04
    Bravo, majstori!
    vidimo se na ulici
  • Lazar

    01.10.2021 09:02
    Lazar
    Bravo i podrska za studente! Za sve ste upravu!
  • Ташоли

    01.10.2021 09:01
    Ендемски аутошовинизам
    Слушам студенте свакодневно али веће будалаштине одавно нисам чуо. Смета им Бог и српски народ у српској химни? Невероватно. Нек послушају рецимо француску химну. У поређењу са њом, наша је химна бајковита поезија.
  • Pera

    01.10.2021 09:00
    Drugovi i drugarice global-anacional-internacionalisti, a šta će da pevaju nesloveni u "pokojnoj" jugi, koja nikada nije umrla, naročito indusi i muslimani u Najnovijoj "YU", indo-islamskoj ne-EU banana koloniji G6 "Zapadni Balkan".
  • Nikola

    01.10.2021 08:59
    Zaista sam prijatno iznenađen zahtevom za ukidanjem bolonjske deklaracije.
  • Rile

    01.10.2021 08:59
    Rile
    Studenti su upravu! Himna boze pravde je samo za ljude koji se izjasnjavaju kao srbi dok ostali kao da nepostoje! Hej sloveni je prava himna i nerazumem zasto je ukinuta jer opisuje sve narode i narodnosti koji zive vekovima u ovoj drzavi! Ja sam iz mesovitog braka i nikada nebih pevao aktuelnu himnu jer osecam da nije moja dok staru pevusim i sada iz srca i ljubavi! A nevidim zaista razlog dase pusta himna po svim ustanovama a kamoli skolskim! Zar nam nije bilo dosta podele....ili hocemo jos dok nestanemo!
  • Milos

    01.10.2021 08:59
    Himna
    Nije problem spominjanje Boga, spominje se i u himnama SAD-a i Velike Britanije pa niko ne pravi problem, ali je degutantno uvoditi je na ovakav nacin u prosvetne ustanove, radikalska posla...
  • Petar

    01.10.2021 08:56
    Tekst himne "Boze pravde" potpuno je neprimeren i neprihvatljiv za veliki broj stanovnika Srbije.Ateistii agnostici ne mogu prihvatiti tekst u kojem se trazi spas od Boga ako u njegovo postojanje ne veruju a takvih je dosta u Srbiji .Drugo nesrpsko stanovnistvo(oko 30%) treba da peva o spasavanju srpskih zemalja i srpskog roda.Naravno ,svi drzavljani Stbije treba da postuju himnu ali to ne znaci da im je prihvatljiva i da se slazu sa njenim tekstom
  • Stankela iz magacina

    01.10.2021 08:56
    ...
    Deco učite školu i bavite se naukom,manite se politike....
  • Nimbus

    01.10.2021 08:56
    I dalje mi nije jasno zasto za himnu nije izbrana pesma "Vostani Serbije". Bezvremena je, himnicna, ne pominje ni jedan narod ni religiju, nego drzavu Srbiju, kao sto himna i treba. Napisao ju je Dositej Obradovic za potrebe prvog srpskog ustanka. Pa sta cete vise od toga. Sa ovom trenutnom, ne mogu da se poistovetim i nikad je necu pevati.
  • Александар

    01.10.2021 08:55
    Неинформисани
    Ови још нису чули да је бравар отпутовао и да му се творевина распала...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna