Autor: Nova ekonomija

Info
08.10.2021.
14:08 > 14:16
Razdvajanje Železnica Srbije na četiri celine 2015. godine povećalo je probleme u radu celokupnog železničkog sistema, tvrde predstavnici sindikata za Novu ekonomiju.
  • Peđa

    08.10.2021 22:56
    Šta da radi železničar?
    upravni odbor, v.d generalni, izvršni direktori, menadžeri, direktori sektora,zamenici, pomoćnici, sekretarice i kao šlag na torti dolaze članovi sindikata sa plaćenim funkcijama i neograničenim dnevnicama.
    Radnici na kojima funkcioniše ova naša železnica su obični ljudi koji rade jedan nezahvalan posao: gde si malo plaćen, gde radio12 sati ili 2 sata isto ćeš biti plaćen, gde ne možeš da napreduješ na osnovu zalaganja i uspešnog rada, gde napreduješ jedino ako doneseš papir od nekih sumljivih škola, ......
    Sindikat je glavni krivac po mom mišljenju jer je stao u odbranu poslovodstva na uštrb svoje koristi a na štetu radnika.
    Hiljadu puta su najavljivali štrajk, radnici se sakupe a onda to sindikat iskoristi u pregovorima sa poslovodstvom za svoje interese.
    Toliko od mene.
  • Šeki

    08.10.2021 20:56
    Železničar
    Za sve one koji večito pljuju po železničarima reći ću ovo: Radio sam kao diplomirani inženjer elektrotehnike 22 godine na Železnici, časno i pošteno, sticao znanja, učio, otklanjao smetnje, pratio investicione radove i još mnogo toga. Za svo to vreme sam imao nisku zaradu, za znanje koje sam posedovao i fakultet koji sam završio. Recimo, kao današnjih 60000 dinara. Kada sam video da se ništa po tom pitanju neće popraviti, prešao sam kod privatnika i sada sličan posao radim za 220000. Još mi je lakše, ne održavam uređaje, pratim radove. Železnica je puna kvalitetnih kadrova a država sve čini da ih rastera.
  • Sale

    08.10.2021 19:31
    Pa organizujte generalni štrajk. Kada bi svi mi nezadovoljni stali jedan uz drugog, ova vlast bi trajala još dva dana. Od kuknjave nikad nije bilo vajde.
  • Aleksandar

    08.10.2021 16:53
    Ako, i treba
    Nikada se niste finansirali od svog rada, uvek ste se izvlačili na "viši državni interes" i "odbranu države". U skladu sa time cedili ste (i cedite) budžet, u cenu goriva koje plaćaju automobili je ugrađen i deo za železnicu. Treba vas sve zajedno prodati nekom Kinezu kako biste napokon naučili šta je to rad.
  • Saša

    08.10.2021 16:44
    Naravno...
    Kako radite odlično ste plaćeni.
  • Zaposleni

    08.10.2021 15:56
    Zeleznicar
    Plate su jad i beda! Sem menadzera na najvisim funkcijama!
    Otislo je 6.000 ljudi a posao se utrostrucio, ljudi rade za tri osobe, smenski radnici ne mogu turnus da sastave... Jedino partiski sticenici su izuzeti iz ove price ali nije to sad problem SNSa, tako je bilo i za vreme SPSa, DSSa a i DSa ore toga...
  • Marko, Loman

    08.10.2021 15:50
    Pa u Srbiji ni ne idu vozovi. Iz Pešte ide samo do Subotice.
  • Plate

    08.10.2021 15:42
    po prirodi stvari
    a gde oni to voze i koga?
  • milos

    08.10.2021 15:17
    kukavice
    Ovi samo kukaju na plate, a non stop po bolovanjima, petkom bezanija u 12 kuci, ukrade malo ovoga malo onoga....
  • rale

    08.10.2021 15:05
    Pre vise godina upoznao sam jednog brazilca koji mi je rekao kako je kod njih zeleznica skoro totalno propala i kako vise nemaju medjunarodne linije. Secam se kako sam bio u soku da se tako nesto moze desiti u jednoj velikoj drzavi. A onda sam shvatio da ce se to desiti i u Srbiji. Zeleznica je vise nego i jedna druga industrija dokaz da drzava moze da ozbiljno raspolaze novcem i da kreira servis koji moze biti koristan za sve gradjane i privredu. Naravno u vecini drzava to ne ide tako.
  • RVosha

    08.10.2021 14:49
    Smrdija
    "plate su dno dna"


    Ali su zato neki dzepovi puni do vrha.
  • Y

    08.10.2021 14:45
    Koliko se radi u zeleznici i minimalna plata im je previse!
    Znam neke koji su vec kuci u 13:30.
  • Neno

    08.10.2021 14:41
    200 na sat
    Sindikalci ne uvđaju,predsednikove vizije,ne trebaju mašinovođe,skretničari,pružni radnici,već menadzeri i sekretarice.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna