Razdvajanje Železnica Srbije na četiri celine 2015. godine povećalo je probleme u radu celokupnog železničkog sistema, tvrde predstavnici sindikata za Novu ekonomiju.
upravni odbor, v.d generalni, izvršni direktori, menadžeri, direktori sektora,zamenici, pomoćnici, sekretarice i kao šlag na torti dolaze članovi sindikata sa plaćenim funkcijama i neograničenim dnevnicama.
Radnici na kojima funkcioniše ova naša železnica su obični ljudi koji rade jedan nezahvalan posao: gde si malo plaćen, gde radio12 sati ili 2 sata isto ćeš biti plaćen, gde ne možeš da napreduješ na osnovu zalaganja i uspešnog rada, gde napreduješ jedino ako doneseš papir od nekih sumljivih škola, ......
Sindikat je glavni krivac po mom mišljenju jer je stao u odbranu poslovodstva na uštrb svoje koristi a na štetu radnika.
Hiljadu puta su najavljivali štrajk, radnici se sakupe a onda to sindikat iskoristi u pregovorima sa poslovodstvom za svoje interese.
Toliko od mene.
Za sve one koji večito pljuju po železničarima reći ću ovo: Radio sam kao diplomirani inženjer elektrotehnike 22 godine na Železnici, časno i pošteno, sticao znanja, učio, otklanjao smetnje, pratio investicione radove i još mnogo toga. Za svo to vreme sam imao nisku zaradu, za znanje koje sam posedovao i fakultet koji sam završio. Recimo, kao današnjih 60000 dinara. Kada sam video da se ništa po tom pitanju neće popraviti, prešao sam kod privatnika i sada sličan posao radim za 220000. Još mi je lakše, ne održavam uređaje, pratim radove. Železnica je puna kvalitetnih kadrova a država sve čini da ih rastera.
Pa organizujte generalni štrajk. Kada bi svi mi nezadovoljni stali jedan uz drugog, ova vlast bi trajala još dva dana. Od kuknjave nikad nije bilo vajde.
Nikada se niste finansirali od svog rada, uvek ste se izvlačili na "viši državni interes" i "odbranu države". U skladu sa time cedili ste (i cedite) budžet, u cenu goriva koje plaćaju automobili je ugrađen i deo za železnicu. Treba vas sve zajedno prodati nekom Kinezu kako biste napokon naučili šta je to rad.
Plate su jad i beda! Sem menadzera na najvisim funkcijama!
Otislo je 6.000 ljudi a posao se utrostrucio, ljudi rade za tri osobe, smenski radnici ne mogu turnus da sastave... Jedino partiski sticenici su izuzeti iz ove price ali nije to sad problem SNSa, tako je bilo i za vreme SPSa, DSSa a i DSa ore toga...
Pre vise godina upoznao sam jednog brazilca koji mi je rekao kako je kod njih zeleznica skoro totalno propala i kako vise nemaju medjunarodne linije. Secam se kako sam bio u soku da se tako nesto moze desiti u jednoj velikoj drzavi. A onda sam shvatio da ce se to desiti i u Srbiji. Zeleznica je vise nego i jedna druga industrija dokaz da drzava moze da ozbiljno raspolaze novcem i da kreira servis koji moze biti koristan za sve gradjane i privredu. Naravno u vecini drzava to ne ide tako.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sindikati nakon razdvajanje Železnice Srbije na četiri dela: Finansijski gubici, "plate su dno dna"
Autor: Nova ekonomija
Info
•08.10.2021.
•14:08 > 14:16
Komentari 13
Peđa
Radnici na kojima funkcioniše ova naša železnica su obični ljudi koji rade jedan nezahvalan posao: gde si malo plaćen, gde radio12 sati ili 2 sata isto ćeš biti plaćen, gde ne možeš da napreduješ na osnovu zalaganja i uspešnog rada, gde napreduješ jedino ako doneseš papir od nekih sumljivih škola, ......
Sindikat je glavni krivac po mom mišljenju jer je stao u odbranu poslovodstva na uštrb svoje koristi a na štetu radnika.
Hiljadu puta su najavljivali štrajk, radnici se sakupe a onda to sindikat iskoristi u pregovorima sa poslovodstvom za svoje interese.
Toliko od mene.
Šeki
Sale
Aleksandar
Saša
Zaposleni
Otislo je 6.000 ljudi a posao se utrostrucio, ljudi rade za tri osobe, smenski radnici ne mogu turnus da sastave... Jedino partiski sticenici su izuzeti iz ove price ali nije to sad problem SNSa, tako je bilo i za vreme SPSa, DSSa a i DSa ore toga...
Marko, Loman
Plate
milos
rale
RVosha
Ali su zato neki dzepovi puni do vrha.
Y
Znam neke koji su vec kuci u 13:30.
Neno
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H