Autor: 021.rs

Info
20.10.2021.
11:50 > 13:44
Na današnjoj sednici Kriznog štaba odlučeno je da se u Srbiji uvedu kovid propusnice.

Komentari 152

  • @Nemanja

    22.10.2021 21:44
    Apsolutno, nije jedini problem sto preko 50 ljudi dnevno umire vec sto ih je preko 6700 u bolnicama, a dobro smo poznati po manjku doktora i onda i to sto ih imamo ulazi u Kovid sistem, preopterecuje se zdravstvo bez narocite potrebe jer imas vakcine koje ce ti napraviti imunitet krda i znatno smanjiti smrti i hospitalizacije. Npr. Danska - vakcinisali su 76% stanovnistva sa obe doze i imaju dve smrti dnevno i ukupno 99 hospitalizovanih ljudi i svega 11 na respiratorima, a mi i Bugari obaramo rekorde (Bugari imaju oko 20% vakcinisanog stanovnistva sa obe doze i 120 smrti dnevno i skoro 6000 hospitalizovanih, od toga je 500 na intenzivnoj i taj broj raste). Ove vakcine su bukvalno jedina dobra stvar koju su ovi na vlasti napravili za ovih 9 godina (tj. njihov uvoz jer nisu ih oni pravili) i ''slobodarski'' evridzi za to protestuju i bune se, dok cute kad im se skidaju plate, kad rade u pelenama u Juri, na Jovanjicu, na brdo nepotizma i stranackog zaposljavanja, pa frilenseri kad su izasli zahtevajuci nize poreze ti isti evridzi su im se smejali da to treba tako jer i oni placaju umesto da se pobune da generalno budu nizi porezi za sve.
  • Mima

    22.10.2021 13:34
    Dnevne žurke!
    Evo ponovo prilika za dnevne žurke.....
  • Salamander

    22.10.2021 13:22
    kom liku se klanjate?
    Crtežu virusa, fotošopu!
    Nikada nije snimljen !
    "Не прави себи идола нити каква лика; немој им се клањати, нити им служити."


  • Nemanja

    21.10.2021 16:32
    @021 i @Duda
    Sledbenik sam onog što čini da 50ak ljudi dnevno ne umre, ako se to može sprečiti, da.
    I nije mi dobro od tog saznanja, da. TV ne gledam već jedno 15 godina, jedini informativni portal koji posećujem je ovaj.
    Nisam sledbenik “kafić i Promenada sekte”, kao većina “slobodara” ovde.
  • Duda

    21.10.2021 14:19
    Nemanja @Realno
    Au čoveče, ti si se baš primio? Tebi žešće nije dobro!!! Ajde malo na selo, kopaj, kosi, ono manje TV i biće ok. Svež vazduh čudo čini
  • mmm

    21.10.2021 13:39
    koji utovar
    dokle će nas jahati!!!! i smišljati gluposti!!
  • @Novisadka

    21.10.2021 12:06
    Oćel' bit onog protesta?
    ONI će isto to reći što i vi, ali jer su ponosni na sebe, jer su uspeli u životu a ne kao glupi, smotani miševi koji ćute "šta god da im radimo, koju god priču da im prodamo*.
  • hm

    21.10.2021 11:02
    Šta je ovo sa 7 meseci od druge doze? Priznate vakcine (fajzer, astra, moderna) daju dobar imuni odgovor i mnogo duže, većina ljudi koji su vakcinisani s ovim vakcinama imaju visok nivo zaštite i ne moraju da brinu, niti da primaju buster bar godinu dana. i dalje politika i sitan ćar ispred zdravlja?
  • pape

    21.10.2021 10:50
    Da daaa
    23.10. , jel! 23 + 10 = 33 A svi znamo čiji je to broj ;)
  • albino

    21.10.2021 10:20
    @Protest
    "20.10.2021 • 22:25
    Novi Sad
    23.10.2021 18h"



    Tesko.
    I pored ruznih dogadjanja, hladnokrvan, mudar i prepametan Novosadjanin ce, udobno zavaljen u fotelju, i dalje narucivati picu a potom prosetati psa.
  • V

    21.10.2021 09:51
    Ovde zapravo uopšte ne piše kako će to funkcionisati. Odem recimo u klub u kojem ima 500 ljudi u 21:30 h. Ko i kako može da pregleda i izbaci one bez propusnice u 22:00 h?
  • Ogi

    21.10.2021 09:27
    @@ex chapman
    Uz propusnice idu i SNS sendvici sa Matijevic podrigusom?
  • Branka

    21.10.2021 08:52
    komentar
    Podržavam komentar "Realno", g-dina Nemanje.
  • 021

    21.10.2021 08:20
    @Nemanja
    Nemoj se zanositi da ces ikada vise normalno da zivis. Mozda posle doze 75 vakcine bude bolje. Ja ne mogu da razumem ljude kao sto si ti. Super si sledbenik samo to cu da kazem.
  • Italija

    21.10.2021 08:05
    Kovid propusnica
    U sve zatvorene prostore, izuzev prodavnica i apoteka, ne može se ući bez skeniranog QR koda (maska je obavezna).
    Od 15.10. za sve nevakcinisane na radnim mestima važi suspenzija, koja traje do Nove godine. Do tada, suspendovani mogu odlučiti, da li će se vakcinisati ili ne. Ako se ne vakcinišu, suspenzija prelazi u otkaz od Nove godine.
  • U svakoj

    21.10.2021 07:12
    Iole
    Tvornici se u garderobi/svlacionici zgura od 10 do 50 ljudi ormar do ormara na 30cm glava od glave..prozori u pravilu zatvoreni..Dali gospoda "pametni"misle ikada obici iti JEDNU TVORNICU..PRIVATNIKA..da vide gdje se presvlaci ..doruckuje..sanitarne cvorove???Ah da..ti "privatnici gazde"su NEDODIRLJIVA TEMA...A nas radnika i seljaka k. j..e Klasika u drzavi gdje "Tetke"kolo vode
  • Novisadka

    20.10.2021 23:57
    A
    kompletan DRŽAVNI VRH se svečano obukao i požurio da se "pokloni" jednom stranom glumcu, sav srećan što ima takvu privilegiju! Eto narode, mi smo toliko važni i bitni da možemo da sedimo i pričamo sa jednim Džonijem, ejjjj, a ti narode, ti si seljana, ti ne možeš. Da je Džoni doneo par miliona evra da nam pokloni, pa ajde, nego došao čovek svojim poslom...mogu misliti tek kako je njemu smešan ovaj cirkus od države...
  • Kohoutek II

    20.10.2021 22:26
    bolje da se samoukinu
    OVo će trajati neko vreme da ne priznaju da su peglu mere
  • Protest

    20.10.2021 22:25
    Novi Sad
    23.10.2021 18h
  • Nemanja

    20.10.2021 22:19
    Realno
    Treba uvesti ausweisse (propusnice) 24/7, i to za sve osim prehrambenih prodavnica i apoteka, javni prevoz uključen. Zabraniti boravak u bilo kojoj firmi ili instituciji bez istih, kazna za počinoca 1000 evra, za pravno lice 10k. Nećeš da se vakcinišeš - automatski na neplaćeno, pa razmišljaj i dalje o pravima i slobodama. Kad je onomad bila Variola vera, u svakoj firmi (a tad je bilo još ogromnih firmi) ti samo napišu kad i kad moraš da se vakcinišeš, kakav izbor četiri komada, kavi bakrači.
    Vama "slobodarima" 50+ mrtvih dnevno nije dosta??? Izvinjavam se, ali ja ne bih ponovo pod policijski čas, "čipovanje" sam odradio da bih nastavio sa koliko-toliko normalnim životom.
  • Haha

    20.10.2021 20:49
    Pa daj majke ti, šta se lože svi nešto prava ovo ono, ovi nemaju cojones bre da urade to kako valja i trebuje, nego posle 10 i samo za ugostiteljstvo.
  • Internet tim sns-a

    20.10.2021 19:52
    Paznja paznja ahtung ahtung
    cisto informativno za sve one koji su stekli utisak o botovima da ih nesto nema u komentarima,obratite ovde paznju na +/- tj. like i dislike. hoce da formiraju javno misljenje na jadan podmuko nacin takoreci manipulisanje ljudima. Jadnici i bednici
  • Baka

    20.10.2021 19:45
    ima li te
    Ko se to tako šegači sa nama?
  • Prle

    20.10.2021 19:45
    ausvajs?
    Ovo je početak...
  • xyz

    20.10.2021 17:32
    euprava.gov.rs
    Odete na euprava.gov.rs. Morate biti verifikovani .
    Kliknete POKRENI USKUGU / ZDRAVSTVENU
    Nadjete kovid propusnica.
    Izaberete da li format za mobilni ili laptop.
    Za 30 sekundi vam stize na email.
    Naravno to je za one koji znaju da koriste racunar i internet
  • @ex chapman

    20.10.2021 17:20
    Propusnice su besplatne i mogu se preuzeti preko eUprave kao i zeleni sertifikat a verovatno ce biti i na jos nekom mestu...kakva naplata i redovi...ali bitno da odmah skacete da kritikujete...
  • Lustcraft

    20.10.2021 16:58
    Sva sreca da imamo posla sa jednim razumnim i inteligentnim virusom koji ne krece u akciju pre 22h.
  • Pera

    20.10.2021 16:44
    Imao koronu, posle nekoliko meseci se vakcinisao i sada kada idem u Nemacku, propusnica vazi a u Srbiji ne vazi. Zasto je vazenje posle druge doze smanjeno sa standardnih 9-12 meseci u svetu na 7 meseci u Srbiji.
    Da li smo dobili losije ili vakcine nize klase od onih koje se koriste u svetu?
  • Skimmer

    20.10.2021 16:35
    Klaber
    Ova mera bi mi olakšala život jer bih mogao da budem sigurniji u zatvorenom prostoru sa gomilom ljudi koji svi imaju barem po 2 doze.
    Mislim da je mnogo veća šansa da se zarazim ako dođe par ekipa u prostor, koji uopšte nisu vakcinisani a pritom stalno šmrkaju, kašlju, jedva živi. Dal su preležali ili nisu, ko to zna... Ne verujem u sistem Srbije i ne verujem tim pomenutim ekipama, zajedno ne mogu da budu pametni ma koliko koke ušmrkali.
    Da je Njujork pa da ima nekog smisla. Ovde se to neće poštovati, tako da i dalje neću izlaziti u klubove u kojima sretnem poznate gradske antivax ekipe.
    Mislim da će moj muzički ukus ove zimi naginjati ka prostorima u kojima se striktno poštuje ova mera.
  • Smoki

    20.10.2021 16:34
    ccc
    Podseticu vas samo ako ste zaboravili - virus sire ZARAZENI, bilo da su vakcinisani ili ne, bilo da imaju propusnicu ili ne...
  • Milan.

    20.10.2021 16:29
    jovan2

    Imunolog Miloš Marković izjavio je da merenje antigena nije celokupna procena imuniteta i da se u ovom trenutku sa sigurnošću ne zna „koja antitela i u kojoj meri štite“.

    „Ne znamo ni koji nivo antitela je potreban za zaštitu“, rekao je za list Politika Marković, imunolog sa Insituta za makrobiologiju i imunologiju Medicinskog fakuteta u Beogradu.

    On je ocenio da je na delu prava „antitelomanija“, odnosno da mnogi posle vakcinacije protiv korone idu u laboratorije da mere nivo antitela i da posle rezultate stavljaju na društvene mreže.
  • Velja

    20.10.2021 16:19
    Hajde da vidimo da li će kovid propusnice važiti za navijače u halama i za skupove koje drži AV.
  • xqt

    20.10.2021 16:16
    Tamo, vamo, nigde
    Uz pomoć nesposobne i neodlučne vlasti i tvrdoglavog, neobaveštenog i sebičnog naroda saterani smo u ćošak. Izlazak iz njega će biti veoma težak sa neizvesnim krajem.
  • NS

    20.10.2021 16:16
    Vakcina je izbor!!!
    Ljudi da li ste realni sa komentarima da nekom treba zabraniti pravo na rad, lečenje i slobodu kretanja zato sto ima drugačije mišljenje od vas??? Pa ljudi to je fasizam i kršenje ustava!!! Svako ima pravo da bira svoju sudbinu... ovo društvo je bolesno i ne poznaje nikakav tip različitosti... oni koji su se vakcinisali su zaštitili sebe (ili barem oni tako misle) a oni koji nisu ugrožavaju sebe i sebi slične i tu nema ništa sporno!! Hvala bogu vakcine ima za sve pa izvolite izabrati....
  • zcmj

    20.10.2021 16:14
    Ni to nece pomoci narod je u 15om veku
  • Proleter

    20.10.2021 16:07
    Ha ha ha
    Ovo je za rubriku verovali ili ne. Svet nam se smeje.
  • miki

    20.10.2021 16:03
    sve moj do mojeg
    @Vakcinisan

    Meni je takvih kao što ste vi gospodine veoma, veoma žao, iskreno.....
  • Proleter

    20.10.2021 16:02
    Super
    Kakvi debili vode državu, ja neverujem.
  • hahaha

    20.10.2021 15:59
    Znači ni policimja ni hitna ni komunalna ne može da uđe u lokal da interveniše ako nisu vakcisani.
  • Milan.

    20.10.2021 15:56
    hm?
    Može i 5 nedelja,ali virus neće pobeći niti će se R faktor sada smanjiti,sve je trebalo da se uradi 06.03.2020godine a ne sada kada je rep epidemije porastao.
  • Milorad

    20.10.2021 15:55
    Čudan neki virus
    A sta pre 22? Tad nema guzve, potrebe ili je manji postotak zarazavanja? Slabije deluje virus preko dana, pre 22?
  • Sabahudin

    20.10.2021 15:53
    Omerović
    Ne samo da trebaju propusnice nego treba novčano kazniti nevakcinisane i naplatiti im punu cenu lečenja u bolnici kad tamo zaglave... Za članove SNSa dupla kazna jer ne slušaju Predsednika a hoće sendvič
  • DusanB

    20.10.2021 15:53
    -
    Znaci virus hara nocu a preko dana mora da odmara . Kad sam procitao ovo " od 22 h " , prvo sam proverio da nije danas prvi april ! Vi se gospodo sa nama , da izvinete , zajebavate !
  • ex chapman

    20.10.2021 15:41
    ajoj majko Svrbijo
    sve ste rekli samo niste rekli ko ce da da te propusnice, koliko ce dana da se stoji u redu za njih, koliko ce da kosta i koliko ce jos ljudi da se zarazi gurajuci se ispred saltera da bi ih dobilo!
    a sad - pRcednik se iznenada pojavljuje i spasava stvar: "sram te bilo Brnaba; JA ne dam da teras napaceni srBski narod da nosi propusnice!"
  • jovan2

    20.10.2021 15:30
    2vakcine i 8000 antitela i moram trecu vakcinu da bi bio zelen, sad mi je jasno kako je Djokovicu sto mu ne daju da igra u Melburnu
  • Slave

    20.10.2021 15:27
    A za fabrike nema
    A propusnice u fabrikama za motanje kablova belosvetskih eksploatatora gde se radi 200 efetivnih sati za 280 eura plate i sa dobijenih 100 hiljada eura subvencija gde rade njih 600 u 500 kvadrata po radniku je li ce biti uvedene propisnice ili samo kod vlasnika lokala koji su srpske nacionalnosti i gradjani Srbije?I nakon toga poslacete im racune za porez da bi imalo za plate onih koji su im naredili i sprovodili zatvaranje?
  • hm?

    20.10.2021 15:24
    Virus napada posle 22,00 casa!? Pre toga nema dejstvo. Medjutim, moji roditelji koji su vakcinisani i primili dodatnu dozu, ne mogu na pregled kod specijaliste jer su bolnice kovid I pregledi se otkazuju. Traze ko ce da ih primi privatno, iako su ceo zivot placali doprinose h uhhhh privatnoj firmi. Ova totalno nesposobna drzava, koja se odala podvladjivanju glasacima i jeftinom populizmu nije u stanju da naredi vakcinaciju svih gradjana, da zatvori sve na 4 nedelje kao sto se predlaze… sta mislite, da necemo da tuzimo drzavu zbog diskriminacije i nemogucnostoli lecenja!? Hocemo, ali to cete svi vi da osetiel
  • Rodja

    20.10.2021 15:20
    Moze to da profunkcionuse u roku od odmah samo ako ima volje i interesa.To mi lici kao kad bi hteo da udjes u avion bez karte koja je na kodu i skeniras i ulazis.Bar ja tako mislim.Svi vakcinisani su u sistemu sa svim podacima, nema sta da se pravi i komplikuje.
  • Miki Maus

    20.10.2021 15:15
    Virus u panici bezi od svake osobe koja ima propusnicu.
  • G pen

    20.10.2021 15:09
    A za pocetak neka kontrola mera? U autobusu, na primer. Tako da nista se ne uzbudjujte kontrola propusnica ce biti kao i za mere. A i lakse je jer mere treba i kontrolisati a nece da rade protiv svojih glupavih clanova. Drugo, propusnice ce opet biti neki tal. Ipak su to radikalske protuve.
  • Limanacc

    20.10.2021 15:09
    Citam komentare koji kazu nece kovid propusnice imati nikvkog efekta. Hahaha pa zar mislite da je nekog briga za virus. Kao 50% vakcnisanih a vise zarazenih i umrlih nego prosle godine kad niko nije bio vakcninisan. Kovid propusnice ce imati efekat za koji se i uvode, a to je da vas prpreme za sledeci korak koji je da necete moci da idete na posao bez propusnice, i da ste stpostotno zavisni od drzave. Diktatura se uvek uvodi na mala vrata.
  • nik

    20.10.2021 15:08
    dokle bre
    @G.

    Bravo, sve je rečeno!!!
  • Sejo

    20.10.2021 14:59
    Krenulo je lagano kao u nacističkoj državi tridesetih godina,a znamo kako se završilo.
  • Pošten i savesten

    20.10.2021 14:59
    Bio sam vas covek
    Kojim pravom vi kršite najviši pravni akt Republike Srbije to jest ustavav da nekome braninite ustavna prava gradjana na svoje pravo na život , rad i kretanje kao i na pravo vakcinisanja ili ne vakcinisanja.
    Nemojte zaboraviti da ko deli ljude uvek će izgubiti .
    Nemojte zavadjavati ljude na vakcinisanja , nevvakcinisane , izdajnike i patriote.
    Obici vam se u glavu kad okrenete brata protiv brata ,Priljatelja protiv priljatelja , komisiju protiv komšije Itd.
    Ostavite zlo iza sebe i širite Bozilju ljubav prema svakom coveku bez razlike na ideologiju,
    Rasu, naciju ili veru.
    Svaki covek je bozije stvorenje.
  • Zamenik zamenika

    20.10.2021 14:59
    Agenda
    Deo plana koji vam krizni štab ne kaže je da žele doživotno da vas vakcinišu na svakih šest meseci. Da li ste spremni na to da bi imali nekakvu propusnicu? Razmislite na vreme dok ne bude kasno.
  • Lovro

    20.10.2021 14:59
    Smesi se bojkot svih lokala gde propusnica uslov. Ove mere su samo kod Nacista uvodjene, a oni su izgubili rat.
  • Vakcinisan

    20.10.2021 14:58
    Nema druge, samo kazne!!!
    Ajde sad da vas vidim avaksi. Ovo je direktan udarac na vasa prava. Da li imate *uda da protestujete? Da se javno izjasnite da ste protiv vakcina? Ili ce to i dalje biti rekla-kazala borba iza tastature - fejsbuk tracarenje? Uglavnom, ja bih za vas svakog dana izmislio neki novi zakon, vas treba samo klepati po novcaniku, vi ste direktni krivci za ovoliki broj zarazenih i umrlih. Normalan svet polako otkazuje sve zabrane,
  • Paraskeva

    20.10.2021 14:55
    Dakle, mi koji smo vakcinisani, na primer pre 8 meseci, sa obe doze ćemo jednako biti kažnjeni u kretanju kao oni koji nisu primili nijednu, niti preležali kovid
    Ko je procenio važenje dve doze na 7 meseci, dokle će se medicinski deo Kriznog štaba ponižavati pred ovim diletantima
    Neka im Brnabićka objasni kako funkcionišu antitela pred kamerama, a lekari neka ćute i stoje pognute glave, kao onomad kada je Nestorović baljezgao kako je virus najsmešniji do sada
    I treba da pognu glave kada su toliko jadni
  • pera nevera

    20.10.2021 14:54
    logor
    Uskoro se čovečanstvo više neće ni sećati kako je prihvatilo svoje potpuno i apsolutno ropstvo a počelo je sa "naredne dve nedelje su ključne".
  • Milicajac frilenser

    20.10.2021 14:50
    Propusnice da se štampaju u Zavodu za izradu novčanica i kovanog novca,
    sa hologramom bivšeg košarkaša.
    Da se overavaju kod notara.
    Da se podižu u SUP-u, zakazano preko euprave, ali da termina nema barem mesec dana.
    Da se dobija preko zahteva koji se popunjava kod izabranog lekara, ćirilicom, posle obaveznog pregleda koji se plaća sa dve uplatnice koje ne mogu da se plate onlajn, samo u banci ili pošti. Pravilnik o pregledu u izradi, očekuje se
    input o tehničkim pregledima Okanovića.
    Obavezni izvod iz katastra i poreskog za punoletne.
    50 dinara participacije.

  • ?!

    20.10.2021 14:48
    Dakle upravo odgledah vesti na N1, pa ovo posle 10 uvece je sprdanje sa zdravim razumom. A taman se ponadah da su konacno resili da preseku i uvedu neku radikalniju meru. Koja sramota i sprdnja...
  • V

    20.10.2021 14:43
    Ako vam je stvarno stalo do zdravlja građana bolje da zabranite pušenje u ugostiteljskim objektima nego da uvodite kovid propusnice!
  • Милан.

    20.10.2021 14:36
    Неће ковид пропуснице имати никаквог ефекта.
  • Dzoni

    20.10.2021 14:35
    Pitanje
    A sta ako ja udjem u kafanu pre 22h, onda je to ok?
  • Eto

    20.10.2021 14:34
    Pitanje
    Pošto nije navedeno, a gde se uzimaju te propusnice i ko iz izdaje? Da li se dobijaju na licu mesta, na primer, na ulazu u neki objekat ili...?
  • Joca

    20.10.2021 14:34
    "Kovid propusnice će početi da važe od subote, od 22h, za sve ugostiteljske objekte i događaje u zatvorenom posle 22 časa."

    A šta je sa ugostiteljskim objektima i događajima od početka radnog vremena pa do 22h?

    Ovu državu vode debili!
  • G.

    20.10.2021 14:32
    A sutra?
    Ovi sto podrzavaju zakon o propusnicama - sta cete sutra kad drzava na isti nacin bude htela da uvede zakon sa kojim se ne slazete? Da vam smanji plate, penzije, ogranici broj dece po porodici, da vas vakcinise zbog prehlade i kijavice? Kad vide da je narod ovo progutao, sta ih sprecava da nametnu bilo sta...
  • mrcke

    20.10.2021 14:29
    U kojoj drugoj zemlji bi ovakve gluposti uveli, osim u zemlji degenerika.
  • Eto

    20.10.2021 14:28
    da poludiš
    Vakcinisan, prva i druga doza, prošlo više od 6 meseci. Proverio antitela, piše da je rezultat dobar, imam dovoljno.
    Zašto bre sad sa se vakcinišem ponovo?! Je l može neko da mi objasni?!
    Btw, lekar sam, radio u kovid sistemu...
  • Filip

    20.10.2021 14:27
    Samo su doneli ove mere ? Aplauz za trutove od Struku
  • pajo patak

    20.10.2021 14:26
    prekasno i premalo
    za zemlju ехперата и сељака na brdovitom Балкану.
  • Joe

    20.10.2021 14:23
    Почело је
    Уколико народ масовним изласком на улицу не одврати режим од увођења аусвајса, врло брзо ће нам увести обавезну вакцинацију, а потом и потпуну контролу над сваким човеком, старим опробаним комунистичким (фашистичким) методом постепеног сужавања слобода!
  • Lily

    20.10.2021 14:22
    Besmislica
    Još jedna besmislena mera . Naterati sns-ovce zaposlene u javnom sektoru da se vakcinišu, da sa propusnicom idu na posao, to bi bila mera, ali ne smete da dirate svoje biračko telo.
  • Vakcinisan, 2x

    20.10.2021 14:17
    Znači Čale u ovo veruje?
    Vakcinisan sam, druga doza. Ne izlazim u lokale posle 22h.
    - potvrdu druge ili treće doze vakcine, a da druga doza nije starija od sedam meseci. Ali ako posle sedam meseci niste primili treću dozu, kovid propusnica neće važiti.
    Ko je procenio 7 meseci? Vesić? Brnabić?
    Znači Krizni štab zaseda samo kada Čale reši propusnice? O Bože!
    Sram da bude kompletan medicinski deo kriznog štaba!
    Kako neko reče- A vi i dalje glasajte kako ste do sada glasali ili nemojte da glasate jer su svi isti!
  • Niko

    20.10.2021 14:17
    ma
    Ma mozete da me povucete
  • Nema

    20.10.2021 14:11
    Rok trajanja
    Zašto je rok trajanja vakcine, za propusnicu, 7 meseci? Nigde jos nije doneto da se buster doza daje posle 6 meseci za sve, preporuka je za sad, da se buster daje samo onima koji imaju dodatne bolesti. Većina zemalja EU priznaje potvrde o vakcinaciji 9 do 12 meseci od druge doze.
  • Dakle

    20.10.2021 14:08
    Propusnica je dozvola za zarazavanje
    Uvod u segregaciju
    A naravno oni sto su pravili bakljade ce opet moci kako hoce
  • Protest

    20.10.2021 14:06
    Protest
    E necete vala! Svi na protest, da se Vucko i Brnabicka skenjaju i zivot! Na sta ovo lici? Nisu ljudi stoka da nemaju slobodu izbora!
  • Mile

    20.10.2021 14:05
    Sjajno
    Ovaj 'zakon' ce se sigurno postovati u klubovima i kafanama, sve se mislim. Vec vidim potencijalne probleme oko svadje ako neki od objekata tog tipa bude trazio propusnice, a 99% sam siguran da nece. A i nije mi jasno kako to funcionise, posto covid ocigledno radi trecu smenu, pa spava celo popodne a u 10 se budi. Je l' kad izadjemo u klub u 9 recimo, moramo da izadjemo u 10 da bismo pokazali propusnice i usli opet? Bas me zanima kako ce sve funkcionisati
  • Lala

    20.10.2021 14:03
    Ausvajs
    Nemački Zidojče cajtung piše da su u Srbiji "uvenule stare lovorike" efikasne borbe protiv korone i brze nabavke vakcina: ima najviše zaraženih u Evropi, a vlast ne preduzima ništa, jer sprema izbore.
  • Gramzi - Bagins

    20.10.2021 14:00
    "Premijerka Ana Brnabić je posle sednice Kriznog štaba rekla da će Vlada Srbije sutra na sednici usvojiti uredbu kojom će biti moguće da pravo lice, preduzetnik ili organizator događaja imaju pravo na ulazu u ugostiteljske objekte da uz kovid propusnice traže i dokument sa fotografijom - ličnu kartu ili pasoš, na primer."
    Mogu oni da traže ali to ne znači da će i dobiti. Uredba nije jača od zakona, a po zakonu sam u obavezi da pokažem lični dokument samo policajcu, komunalnom policajcu i, izuzetno, vojnom policajcu.
  • Bojan

    20.10.2021 14:00

    Ovi "stručnjaci" svesno žrtvuje svoje građane. To se zove ubistvo sa predumišljajem.
  • sale

    20.10.2021 13:59
    Znači, treća doza vakcine je obavezna 7 meseci posle druge. Do sada se pričalo da je treća doza samo za one koji su primili dva kineza i više nemaju antitela kao za one koji i posle dve doze bilo koje druge vakcine i dalje imaju smanjeni imunitet.
  • Opet ja

    20.10.2021 13:59
    Ja
    Ja bih ukinula i slobodu izbora i ovo kretensko pozivanje na ljudska prava I slobode. Samo meljete, vec drugu godinu za redom a ljudi umiru! Umiru od bolesti a ne od vakcine! NEMA slobode misljenja,nema kvazi prava ni sloboda,svi da se vakcinisu I da se sa ovim vec jednom zavrsi! Mudrose*i svi redom! Nemate pravo na izbor kad je u pitanju javno zdravlje. Amin.
  • Ja

    20.10.2021 13:59
    Virus opet hara samo posle 22h
    Da li to znači da sve ostalo ostaje isto?
    Okupljanja u zatvorenom do 22h su moguća svuda i bez kovid propusnica? Posle 22 su propusnce potrebne samo u ugostiteljskim objektima. To znači da se okupljanja pomeraju u neke ranije termine?
    Da nije tužno bilo bi smešno.
  • Moša j.

    20.10.2021 13:59
    Moša j.
    Bravo...ovo treba non stop da vazi a ne od deset uveče. I to za sve sektore i delatnosti. Ajde bre dosta je bilo zezanja drakonske kazne ko nejće pa da vidiš!
  • NS

    20.10.2021 13:59
    I treba. Treba uvesti obaveznu vakcinaciju i ko se ne vakcinise do Nove godine ne treba ga ni primati u bolnicu. Antivaksere u zatvor. Doktorima koji odgovaraju od vakcinacije oduzeti licencu. A bre vise.
  • M

    20.10.2021 13:58
    Primio sam dve vakcine iako sam prelezao bez problema, ali ne mislim da se vakcinisem na svakih 7 meseci. Zato se nadam protestima.
  • BoeserWolf

    20.10.2021 13:57
    @Pera
    20.10.2021 • 12:39
    Znaci mi koji smo prelezali koronu a nismo se vakcinisali,traka oko ruke.

    Perice, dalje od naslova, nemoj da posle pricaju viceve o tebi.

    @Ljiljana
    20.10.2021 • 12:05
    Kovid
    Zar mi to uvodimo ausvajs ili stočni pasoš .Ko upravlja mojom slobodom izbora

    Ko to upravlja mojim pravom na lecenje i ugrozava javno zdravlje citave nacije? vi sto se bojite igle...

  • Ciciban

    20.10.2021 13:54
    Vakcinisani isto prenoise koronu ko i nevakcinisani , kakve crne propusnice . Ja sam se vakcinisao zbog sebe a ne da me neka budala legitimiše i klasira.
  • Boris

    20.10.2021 13:54
    U redu.
    Neću propusnicu i neću vakcinu.
    Hvala lepo.
  • Miloš

    20.10.2021 13:53

    Ja kao vakcinisan prvi sam protiv propusnica , uvodite mere moroni , svaki dan ubijate po 50 ljudi vašim poltronstvom
  • Krčmar

    20.10.2021 13:48
    @nobody
    Šta predlažeš kad se vakcinisana osoba razboli? Ili ne daj Bože umre? Može tako kako ti kažeš, ali ako treba da se lečim privatno daj da prvo sravnimo račune. Takođe, gospodo koja biste da progonite nevakcinisane, jer su "opasni po sistem", odgovorite mi: po čemu su nevakcinisani opasniji/zarazniji po vas? Kako možete biti sigurni da niste zarazni, a da neko nevakcinisn jeste? Ako smo opterećenje za zdravstveni sistem, pokažite nam kako se ponaša odgovorno, ostavite cigarete, nemojte da jedete hranu koja dovodi do povećenja nivoa holestrola u krvi i hranu koja je prepuna emulgatora, nemojte na sunce, odselite se negde gde je čist vazduh, pijte samo vodu koja ne taloži pesak u bubrezima... Jer ćete i vi kao i vama slični jednom zatražiti lekarsku pomoć zato što ste se ponašali neodgovorno.
  • zfhdrmm

    20.10.2021 13:43
    Mogu misliti sto ce vlasnik kafica da trazi propusnicu od gosta koji mu godinama dolazi.
  • mica

    20.10.2021 13:41
    kako da ne
    Znaci svi na ulice,da privedemo kraju ovu smejuriju i da se oprostimo od rukovodecih panjeva na vlasti
  • Goran

    20.10.2021 13:38
    E sad baš NEĆU !
    Prvo su plaćali da se vakcinišemo a sad ucenjuju. Pametnom dosta !
  • Max

    20.10.2021 13:38
    info
    Kad i gde je protest?
  • B.m

    20.10.2021 13:34
    B.m
    Podrska! Ovo je trebalo odmah uvesti a ne sada! I ovo od 22h je nista treba 24h! Niko ti nebrani da radis i privredjujes ali prenositi virus to je krivicno delo ubistva! Mnogi rade sa hranom,prosvetari,medicinari,drzavne sluzbe...itd a nisu vakcinisani pa na sta to lici....? Ovo mora da vazi za sve! Jer kada se razbolis nemoj ici doktoru vec se sam leci ali kasno! U 21 veku ljudi primenjuju alternativnu medicinu i bajalice! Ovo zdrav razum i normalan covek nemoze da svati!
  • Milan

    20.10.2021 13:30
    Molim pojašnjenje primene mere
    Citiram: "Kovid propusnice će početi da važe od subote, od 22h, za sve ugostiteljske objekte i događaje u zatvorenom posle 22 časa". Da li to doslovno znači da će C19 propusnice važiti svakodnevno od 22h do kraja radnog vremena, a od početka radnog vremena, pa do 22h neće ? Ako je tako, ovo nije nikakva mera!
  • Ja

    20.10.2021 13:29
    Da nije pretužno
    ... što ovi rade, bilo bi mnogo smešno. Propusnice posle 22? Dotle virus spava, a i svi građani. Eto u koliko sati počinje život u ovoj zemlji. Čisto da znate, da ne navijate budilnike za 4, 5, 6 ujutru.
  • Vidim dalje od nosa

    20.10.2021 13:29
    Za ove sto se odusevljavaju:gospodo, po ovom modelu ,,zakona" ce se donositi i svi ostali ,,zakoni" gde cete sigurno biti u obavezi da nesto uradite ili ne uradite( svidelo vam se ili ne).
    A tada se setite kako je sve pocelo.
    I da...poslednji neka ugasi svetlo.
  • Ynwa

    20.10.2021 13:26
    Zasto posle 22h
    A zasto tek posle 22h, pa da bi moglo da se ide na utakmice i organizuju ostali partijski skupovi.
    A bioskopi? Pun bioskop u 20h moze, a u 22h ne moze. Standardno korona napada tek posle 22h.
    Koliko samo nelogičnosti
  • HQ

    20.10.2021 13:26
    Bumo videli!
    Hahahahaha....
    A tek je oktobar!
  • ArthurDent

    20.10.2021 13:25
    @nobody
    NoBrain
  • Blade

    20.10.2021 13:24
    Taman
    Da malo odmorim jetru i novčanik
  • Nevakcinisan

    20.10.2021 13:21
    Znaci nacin da se korona zaustavi je da nakon 22h samo vakcinisani mogu da se alkoholisu? Ako mi ostane malo piva, smem li zavrsiti ili se zarazavam u 22:01?
  • Maki

    20.10.2021 13:19
    ...
    Kad izlazimo na ulicu???
  • Zokins

    20.10.2021 13:18
    Propusnice
    Značivažiće samo od 22 sata , a preko dana virus spava i odmara...
  • Tea

    20.10.2021 13:17
    @ nobody
    Bravo za komentar.
  • Konačno

    20.10.2021 13:11
    Da
    Pozdravljam odluku. Konačno će doći do mozga mnogima da bi trebali da sačuvaju svoje bližnje. U ovakvom procentu vakcinisanih samo smo imali mogućnost da nevakcinisani umiru, a vakcinisani prođu lakše. Meni se duša kida kada čujem da je neko umro, jer nije vakcinisan. To je potpuno isto kao kada neko neće da da antibiotik detetu, jer je štetan, pa posle bude svašta. Mislim da je civilizovano da se vakcinišemo i danemo dušom već jednom. Naravno, to je moje mišljenje i ne mora da bude tačno, ali koliko vidim, ima mnogo više prednosti vakcinacija.
    I u redu su kovid propusnice, bar mi vakcinisani nećemo pobiti nevakcinisane. Koliko znam i vakcinisani mogu da prenesu kovid. Ružan i tužan je osećaj da si možda nekoga zarazio, a taj neko nije se izvukao. Meni je to strašno.
  • Abc

    20.10.2021 13:11
    Mi koji smo vakcinisani...
    Gospodo draga, vi koji kazete da je ovo auvajs i da vam se ogranicava pravo kretanja ste direktno odgovrni za to sto je situacija sa koronom u Srbiji ovakva. Takodje ste odgovorni i sto ne Covid bolesnici ne mogu da se lece jer su bolnice u kovid sistemu i pretrpane. Vi ugrozavate ljudska prava nas koji smo savesni. Dakle, mislite da su vam uskracena ljudska. prava time sto ne mozete da bancite po kaficima a ne mislite da drugima ugrozavate ljudska prava time sto ne mogu da stignu na red da se lece.
  • NS boy

    20.10.2021 13:07
    @nobody
    E blago tebi tako tupavom.
  • Pera

    20.10.2021 13:05
    I neko misli da ce radikali i SPS moci ovo da izguraju? Izgubili su autoritet, postovanje i poverenje. Pa vec je pocelo da cveta crno trziste benzina, mito i korupcija ce da cveta u svim sferama, sverc robe preko granica, falsifikovanje takodje...
    Jos devize da krenu da diluju po pijacama i 90te se vratile potpuno. Totalni raspad i uvod u teritorijalni raspad Srbije (a sve po scenariju iz 90ih).
    Sretno svima u ovom paklu!
  • Bombon

    20.10.2021 13:04
    Ja ne vidim u čemu je problem? Nemate dovoljno inteligencije da odvojite zdravstvenu meru od pljačkaškog režima. Ovo je trebalo uvesti odavno, sad je kasno već. Iste te propusnice se primenjuju po celoj Evropi i osim zaluđenih youtube slobodara niko nema nikakvih problema nigde. Probajte u Italiji ili Švajcarskoj da uđete na koncert, u restoran bez covid propusnice pa da vidim kako ćete proći.
    Ali vama je očigledno OK da 100 ljudi dnevno umire. To vam je mnogo bolja opcija nego da vi vaš organizam o kojem toliko vodite računa izložite riziku vakcinacije. Svi ste fit i hranite se zdravo, siguran sam. Pa da nema vas ne bi bilo ni propusnica. Zbog vas se i uvode, da se odvoje normalni od nenormalnih. Ili možda bolje rečeno, da se odvoje hrabri i društveno odgovorni i solidarni od kukavica.
  • T. J.

    20.10.2021 13:04
    Kada budu počeli da propadaju ugostiteljski i drugi objekti uslužne ili druge delatnosti, krenuće protesti. Ja ne moram da idem ni u restoran, kafić, muzej, bioskop, pozorište niti igde gde će mi se tražiti nekakva propusnica. Šteta će biti na njihovoj strani. Prešli su se koji su mislili da će ovime pojačati pritisak.
  • SFSN

    20.10.2021 13:01
    @Slavica
    Javljam se ja drugarice! U ovome smo svi zajedno! Priliku da se pobunimo imamo u subotu, u Limanskom parku, na antifasistickom protestu. Moramo poruciti vlastodrscima da narod nece sto vi kazete ausvajse, da hoce slobodu koju su nasi hrabri prethodnici izvojevali. SFSN, vidimo se u Limanskom parku u subotu!
  • Nedodjija

    20.10.2021 13:01
    Propusnice su za Austriju, Svedsku, Dansku, ... a ne za ovu rupu.
  • Liman

    20.10.2021 12:58
    Odlično
    Antivakseri na aparatima, hahaha.
  • Sisoje

    20.10.2021 12:57
    Jajare
    A šta je sa sportskim događajima, stranačkim okupljanjima? Farsa kao i sve do sada!
  • Zamenik zamenika

    20.10.2021 12:56
    Bojkot
    U Moskvi su bile uvedene propusnice i izdržale su 21 dan. Niko od stanovnika nije hteo da ide na bilo koje mesto gde im traže propusnice. Dobar recept za slobodu. Sami uveli, sami ukinuli. Ne pristajte na ucene i uslovljavanja i oduzimanje dostojanstva.
  • ××

    20.10.2021 12:55
    Jel ukusan zuti sendvic ?
  • bns

    20.10.2021 12:54
    kovid ambulanta
    Za ove besprizorne koji pričaju o ausvajsu, prepopručujem da odu i prošetaju do Naselja i kovid ambulante. Ove kovid propusnice su trebali uvesti još letos, a ne tek sad. Za ove koji pričaju o fašizmu - gospodo draga, zar nije život najveća vrednost našeg društva, zar ne treba život da zaštitimo, a ne profite vlasnika kafana?!
    Kakvo vam je to ljudsko pravo ugroženo što ne možete u kafanu?
    Konačno su uveli kovid propusnice. Podržavam od srca!
  • Srećan sam kao malo

    20.10.2021 12:54
    Dete
    Samo zbog toga sto sad gomila ovih sa njihovim "pravima" čita ovo i kulja od besa. Voleo bi face da vam vidim sad hahhaahhaaah!
    Živele kovid propusnice uuuraaaaaaaaa!
  • Kamiondžija

    20.10.2021 12:53
    @NEKO
    Što se mene tiče vaša "ljudska prava" blejanja po noćnim klubovima su mnogo manje važna od nečijeg života.
  • ?!

    20.10.2021 12:51
    @ Slavica
    "...i ne pada mi na pamet da placam svaki dan testiranje ili unosim u sebe bespotebno vakcinu..."
    Pa ti sedi kod kuce i vici protiv fasizma do mile volje dok mi vakcinisani fasiti konacno malo prodisemo. E aj stvarno dosta vise lupetanja o fasizmu i pravima, masovni pomor je zaboga!
  • Joca

    20.10.2021 12:45
    I šta?
    Poštovaće se koliko i maske.
    Odavno je sve otišlo u tri piiiiiiip!
  • Mitar

    20.10.2021 12:44
    Dzaba sve to. Nevakcinisanima treba zabraniti da glasaju za SNS i Vuccica, pa da vidis,..., moj bajo, sta je disciplina.
  • nobody

    20.10.2021 12:43
    kazne
    Vecina nas ima dobre telefone,znaci aplikacija u telefon, a starijim ljudima papir i licna karta
    Oni koji rade u javnim ustanovama, a nisu vakcinisani poslati na neplaceno, to se najvise odnosi na prosvetu,doktorima oduzeti licencu,vaspitacima,vozacima GSP-u,ugostiteljima,kasirkama,ili kada su na bolovanju zbog COVIDA ne dobijaju 100% nego 65%, i naravno sami snose troskove lecenja, pa ako mozes da vozis djipa,ides na sajam mode u Milano,pijes kafe svakodnevno,vikendom izlazis na svirke i kafane pa mozes onda i dan lecenja 1000 eura da platis.
    Svi koji javno pisu da je vakcinacija losa kazna od 1000 eura ili rad u Covid bolnici.
  • Dana

    20.10.2021 12:41
    Ne.
    Ne.
  • /

    20.10.2021 12:40
    /
    naravno, ta propusnica ce biti uradjena van standarda u drugim zemljama.
    ne tako davno smo imali potvrde koje smo 2x vadili zbog toga
  • Voldi

    20.10.2021 12:40
    Ja uopšte ne vidim svrhu ovih propusnica.
    Sad npr teretana treba da kontroliše svoje članove da li imaju propusnice. Pa niko to u ovoj bedari od države neće raditi. Privatnici ne izdaju račune za svoje usluge a ne još da legitimišu svoju klijentelu.
    Jedini koji će biti u plusu je država koja će najverovatnije naplaćivati izradu istih.
  • Mnogi životi

    20.10.2021 12:39
    su mogli biti spašeni
    Dobro ste se setili. Konačno nešto normalno, mada rekao bih prekasno. Sa ravnozemljašima se i ne može drugačije. Ne samo u Smrdiji, u celom svetu su isti. Samo što su u Smrdiji većina. Samo kazne za takve!!!
  • Pera

    20.10.2021 12:39
    Znaci mi koji smo prelezali koronu a nismo se vakcinisali,traka oko ruke.
  • Sima

    20.10.2021 12:36
    Lepo su kazali na pocetku , posle korone nista vise nece biti isto. U cemu je sada problem?Sto se Srbije tice nema za cim da zalim. Sve je totalno bez veze i suplje taka da ionako ne posecujem zatvorena mesta, fenseraje , spalvove i ostale slicna mesta. Leti je druga prica.
  • Ustav

    20.10.2021 12:36
    Veleizdaja
    Tako je počelo i na zapadu.
    Prvo ugostiteljski objekti, a sada ne mogu ni na posao ni u prodavnicu po hranu.
    Ako ovo dozvolimo onda i ne zaslužujemo da živimo u slobodi.
  • Miodrag

    20.10.2021 12:36
    Kovid propusnice nemaju smisla vakcinisan i ne vakcinisan mogu da se zaraze i sire virus.
    Bolje zabranite svadbe i veca okupljanja na 30 dana
    I povecajte broj testiranja dnevno ovo 20.000 je suvise malo.
  • Miki

    20.10.2021 12:35
    ...mi smo sampioni
    a sad redovi i masovno zaravanje u istima :D
    mozete samo da se slikate :D
    a ko nece danima da se gura u redovima a zatim (ponovo?) da prelezi Covid19 (ili umre od istog) taj ce ostati bez propusnice, iako je postovao sve mere, vakcinisao se na vreme, nosio masku i nikad nikom nije kasljao u lice, dezinfikovao sve zivo...
    Propusnice: da - guzve, dangubljenje, nerviranje i zarazavanje: NE!
    i pre nego sto mi neko spocitne onu cuvenu "a kako bi ti..." odmah da vam kazem - ja nisam ni pRcednik, ni ministar, ni cata na salteru. nije moj posao da znam kako, vec njihov. moje je pravo, a i vase, posto ih mi placamo - da kazemo kada nismo zadovoljni njihovim radom i da zahtevamo da nadju bolje resenje. kako? pa nisam im ja ni mama ni uciteljica da ih ucim! kad su se gurali na funkcije tvrdili su da sve znaju (a mnogi to tvrde i sad, svaki Bozji dan). pa izvolite gospodo pokazite sta znate. ovo sto ste dosad pokazali nije ni za keca!
    btw ja znam bolje resenje, nekoliko, ali necu da vam kazem posto nisam na funkciji i nema apanazu :D
  • BELENYI

    20.10.2021 12:33
    MMMMMMMM
    Marina A. LIKUJE zbog novog " VELIČANSTVENOG TRIJUMFA " Sa......ih Ps......ta !!! Idemo dalje ?
  • Stankela iz magacina

    20.10.2021 12:30
    ...
    Ok
  • Neko

    20.10.2021 12:29
    Ispada vakcinacija obavezna, ljudska prava ništa
  • VOJVODJANIN

    20.10.2021 12:28
    Konacno konkretan potez kriznog staba.
  • Hm...

    20.10.2021 12:26
    Dobro, usvojili su kovid propusnice. I šta sad? Prema tekstu, ne piše ko treba da ih ima, kakva je dalja procedura, da li treba fotografija ili ne treba. Ako treba, a po svoj prilici da treba, to znači čekanje u redovima za fotografisanje, novi izdaci i troškovi za građane...Kakva je korist građanima od ovog "ausvajza", gde možemo sa tim da uđemo, gde ne možemo, itd?
  • Slavica

    20.10.2021 12:23
    Sramotno!
    Mogu komotno da ih nazivaju "ausweis"! Ogranicavanje slobode kretanja svima koji nemaju taj covid ausweis je cin fasizma. Svako ko ovo podrzava ne moze se nazivati antifasistom. Sramota sta se radi na Dan oslobodjenja Beograda, oduzima se sloboda. I ne, nisam ni antivakser ni antimakser, nosim redovno masku i prelezala sam virus pre dva meseca, ali ne pada mi na pamet da placam testiranje svaki dan ili da bespotrebno unosim u sebe vakcinu, protiv koje nemam nista, nakon vec prelezanog virusa i dovoljnog broja antitela. Da vidimo sugradjani, ima li jos nekog antifasiste preostalog?
  • Zoki

    20.10.2021 12:21
    I šta ćete kada niko ne bude poštovao kovid propusnice?
  • Lazar

    20.10.2021 12:20
    Jedno je sigurno, ako vakcinisanim osobama ne bude potreban negativan test - tužiću državu pa ćemo se ćerati do kraja.
  • gradjaninX

    20.10.2021 12:18
    I sad ce to privatnici da traze gostima, kako bi sebi upropastili biznis. Logicno, nema sta.
  • АцаНС

    20.10.2021 12:16
    Умерени оптимиста
    Све време се иде ка томе, очигледна агенда коју су морали испунити.
    Питање је докле ће то све стићи, ово је део те Нове нормалности коју су на почетку најављивали.
  • saučešće

    20.10.2021 12:15
    Sad kada budu mogle samo babe i dede u kafiće, restorane, klubove i teretane, ima da im procveta biznis.
  • Džordž

    20.10.2021 12:11
    ...
    Pljačka vam materina...
  • DJ

    20.10.2021 12:09
    Gde i kada su protesti u NS večeras ili sutra?
  • Stole

    20.10.2021 12:07
    Sada ćete videti
    Sada ćete videti koliko je srpski narod poslušan. Džaba vam globalističke sluge.
  • Ljiljana

    20.10.2021 12:05
    Kovid
    Zar mi to uvodimo ausvajs ili stočni pasoš .Ko upravlja mojom slobodom izbora

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna