kao prvo ne mesajte babe i zabe, ja sam inzinjer ali me je posao odvukao daleko od kuce i godinama vozim kamione. Nazalosy nasi ljudi misle da su zavrsili fakultet i da su vise vredni, ja smatram da porodici treba obezbediti lep zivot. posao vozaca nije lak, moras pogotovo preko tecno govoriti strane jezike inimati
mozak, kao inzinjer sedis zavisi od posla ali kao vozac...... treba imati muda, srbija ce skoro doziveti kao i mnoge zemlje da nam kamione i autobuse voze indijci, a takvih inzinjera koji nisu sposobno da rade nista osim toga sto jesu smatram nesposobnim ljudima a znam ih dosta. pozz
Druze moj, kažeš tvoj kiks košta 200.000 eura! A šta mislis koliko zivota kosta kiks jednog sofera? O materijalnoj steti netreba pricati jer je na zapadu sve dobro osigurano. A sto se tice znanja stranih jezika, voleo bi da znam koliko ih vi kao inzenjer pricate i pisete? Ja kao sofer pricam pet jezika od toga pisem tri veoma dobro.
pa vidis da si prosao ono sto sam ja prosao za 6 godina mog skolovanja, pa onda sedeo u fotelji kao ja pa kad kliknes a mozes unistiti proizvodnji 200 000e znao bi da postoje i gore stvari od leda i cekanje u krevetu na granicama. TO je ono sto ja pricam, vi uporedjujete fizicke teske poslove sa odgovonim. pa onda bi radnici imali 10 000e plate a direktori i rukovodioci 500e.
radili ste i dosad za male pare pa vam nije smetalo.
@hrvoje
VECINA prica 2 ili 3 jezika? dajte molim vas... ovo nije vredno ni smeha a ne odgovora. vecina ne prica ni srpski kako treba a ne engleski ili ne daj boze nemacki
E pa lepo kada vlada Srboslavije podigne minimalac na 2500eura sigurno će biti radnika svih struka, ovako će se ljudi raspasti izdržavajući i hraneći preskupog ekonomskog tigra koji srlja sve dublje i dublje na prvo mesto u evropi po BDPu i rastu ''neznamčega''.
Drago mi je da se toliko sofera osetilo prozvanim. Cuj, 2000e u srbiji za volan. Uporedjujete babe i zabe, evropu i srbiju. Po kom osnovu vi trazite 2000e? Wow imate 3 dozvole, skolovali se 3 nedelje. JA bih onda trebao da imam 10 000 ako cemo tako. A imam 1000. Plata je obrnuto srazmerna kolicini rada i odgovornosti a ne tezini rada. To sto se u Srbiji pokondorile tikve pa sad moleri, keramicari, vozaci traze 2000e jer eto nema vas, mozete da okacite macku o rep. MOgu da vam napisem ovde spisak od 10 strana mojih odogovrnosti, i ima da se pitate za 90% sta je jer niste culi za pola reci. I da, dobro znam kakav je soferski posao, imam cetvoricu prijatelja koji ga obavljaju.
Fiksna plata 2500evra i placeni troskovi! I da krenemo sa voznjama! Nejcete...imate migrante,induse,vozice za 600,700evra dokle....kad vide,kakav je to posao i oni ce traziti vece plate za manje od jedne godine! Nema vise praznih prica...prvo,pare pa laprdajte! Pozz
@mrk
Druze moj nemas ti pojma o soferima. Vecina njih u evropi prica dva ili tri jezika, a kako to funkcioniše kod inzenjera, stvarno nemam pojma. Nemojte nikoga i nikakvo zanimanje pocenjivati.
Tako vam i treba. Bas me zanima kad svi odu koga ce privatnici izrabljivati a od koga ce politicari krasti? Gazda vozi dzip a radnici na minimalcu. Odvratni ste svi zajedno.
Ma ima vozaca,doktora,lekara,pekara...itd! Ali nema paraaaa! Svaki posao je tezak na svoj nacin i sedeti u fotelji 10h je tesko ali koliko je placeno...? Niko vise nejce ko je odgovoran i profesionalan da radi za balkansku platu posao sofera! Platite ko svugde po svetu i eto i radnika! Dobro dole jedan napisa imacemo najezdu! Hvala!
svaka cast na diplomi ,ucio si da bi sedeo u toploj fotelji..mnogi neznaju sta znaci voziti po magli,led ,sneg,nezgode,cekanje po granicama...e to toliko kosta...
Notorna Laz! Ima ljudi koliko hoces ali niko nejce ispod 2000eu da radi,sto je normalno! Jer isti taj posao se u EU placa od 2500 pa navise bez ikakvih ucena,tipa moras biti clan sns i itd! Zato plate,podignite i imali bi najezdu sovera! Za 70 hiljada do 96hiljada niko vise nejce da radi ovaj posao! Sve je jednostavno skup zivot,vece plate da isprate sve to! Cista i prosta matematika!
Notorna Laz! Ima ljudi koliko hoces ali niko nejce ispod 2000eu da radi,sto je normalno! Jer isti taj posao se u EU placa od 2500 pa navise bez ikakvih ucena,tipa moras biti clan sns i itd! Zato plate,podignite i imali bi najezdu sovera! Za 70 hiljada do 96hiljada niko vise nejce da radi ovaj posao! Sve je jednostavno skup zivot,vece plate da isprate sve to! Cista i prosta matematika!
Dali je normalno cim se zaposlis kao vozac u Srbiji da das punomoc na devizni racun gazdarici???(Vozaci znaju o cemu se radi)Dali je ranije bilo normalno da kojekakvi brdjani postanu gazdurine i uvozne dozvole olovkom pisi brisi koriste i po 30 puta??!!!!Dali je normalno doneti zakon o obaveznoj isplati plata svaki mesec???Kako da radim kada svaki drugi gazda gleda kako da te prevesla i ne isplati platu,a da ne govorimo o cuvenoj Srpskoj carini...Da su uslovi i malo normalni nebi falilo vozaca,a ovako vozac u GSP-u ima 50.000din.platu a neki stranacki gmaz 120.000 din.za nerad.Koliko je to problem da bilo ko od politicara u skupstini predlozi zakon o obaveznoj isplati plata svaki mesec?Pa ne trazi se milioni evra,nego samo da je plata svaki mesec i naravno da sve ide preko racuna a ne kao sada minimalac na racun a ostatak na ruke...
sve je to lepo druze, imas 2500e platu. ali tebi za kamion ne treba jezik da bi ga vozio, treba ti ispod minimalnog znanja da se snadjes mozda sa znakovima a i za to imas GPS. i to je to. meni kao inzenjeru treba veoma dobro znanje jezika, znaci mogu da ciljam jednu drzavu za koju se odlucim, treba mi nostrifikacija diplome, treba mi milion stvari. tako da niej svima lako otici tek tako.
Imam C i E kategoriju. Cuo da se traze vozaci, a bio nezaposlen, nasao iz oglasa posao. Plata nije nesto, ali reko da krenem. Izvadio Tahogravsku karticu 8000 din, platio Sistematski pregled. Krenuo da vozim, kad me u svakom selu iza zbuna lovi Policija, i napisali mi 2 kazne za mesec dana za nista. Kad sam izracunao, ja radio mesec dana dzabe, a moja mala plata otisla u vetar. Pobegao sam od tog posla glavom bez obzira, Policija vozace lovi iza zbunova sakriveni da bi im naplatili kazne i popunili budzet
Ako švabama ne smetaju balkanci ne znam zašto bi nama smetali vozači afrikanci, palestinci, indijici....
Ako švabama ne smeta kako balkanci stanuju i žive u nemačkoj zašto bi nama smetalo kako stanuju i žive kod nas afrikanci, pakistanci, indijci.....
Ako švabama ne smeta što balkanci tamo žive 30 godina a ne nauče nemački zašto bi nama smetalo što bi kod nas posle 30 god života afrikanci, pakistanci i indijci ne bi znali srpski....
......
Ne želim ja da mi se država napuni stanovnicima trećeg sveta ali ne žele to ni nemci....
Niko ne spominje namet drzave da su pre par god trazili vadjenje kartice za vozaca,koju vec posedujemo u dozvoli. Kad policajac zaustavi trazi i nju i vozacku, a ustvari je isto, plus odlazak na seminar koji mora platiti poslodavac ili nezaposlen vozac ako zeli da radi. Ovim dolazim do zakljucka da ljudi koji voze ovde ni ne ostavljaju komentare, a ostali pametuju
Moj predlog je da nzs ljude koji žele da se prekvalifikuju za deficitarna zanimanja (pa i vozace,pored svih ostalih)subvencijonise i tako popuni prazna mesta.Po modelu "prva sansa" ,samo što bi se ovo zvalo 'sansa za posao'.Lepo uplate auto školama obuku i nakon priloženog ispita svi koji ne mogu sami sebi da nadju 6 meseci prakse uz minimalnu platu koju placa nzs tj drzava ,nzs ih uputi na firme koji traže vozace pa nek ih oni oblikuju po svojim potrebama.Pa ko se snadje i pronadje može da radi a ko ne nek pali u de.Par konkursa po svim gradovima i za par godina biće svi zadovoljni. Toliko
Posle 10 god voznje u Srbiji dobio sam posao u Sloveniji- u Mariboru... Imam ful zdravstveno , najam stana je 400€ a plata 2000€... hrana- cene su iste ili manje nego u Srb. Svaki drugi vikend slobodan.. Zena je pocela da radi kao kafe kuvarica sa platom od 800€... Ne mislimo se vracati...
ukratko : vozac C kat.trazio sam posao.nadjem naravno oglas javim se..odem na razgovor da se upoznamo i da cujem uslove.3m.prva kao 'probni rad' od 19h pa do 05h mozda i duze/kaze vlasnik zavisi.relacija bg-ns-zr-so i su.znaci sa kraja na kraj Vojvodine, samo nocna voznja 7.5t kamion.plata 60.000 ako se 'pokazem' kaze on moguce i preko 70.000..evo me opet u Alemanji vozim 8-10h slobodni vikendi ugl.plata 2.500+ €..mislim da se kuci vise nikada vratiti necu...
Kod mene u Sremcici okolina Beograda gde sam boravio proslog meseca kod nekih rodjaka oglas na banderi gde cekam autobus do centra grada"Potrebni vozaci autobusa sat 390 dinara solo,420 dinara po satu zglobni,150 sati mesecno...(sto je nekih 58500 dinara mesecne plate za solo obicne autobuse i 63000 dinara za zglobne autobuse...)a pored oglasa na banderi gde traze vozaca autobusa za pocetnu 58500 dinara platu KIOSK 2x2 metara i oglas sadrzine "Potrebni radnici na kiosku 140 sati rada,obezbedjena markica za prevoz i dva obroka dnevno plata 56 hiljada dnevna smena nocna smena 65 hiljada."
Nisam uspeo da fotografisem oglase da pokazem ovima sto traze vozace autobusa za 58 hiljada i to JOS I ISKUSTVO TRAZE MINIMUM 3 godina.Za kiosk u nastavku oglasa"nije potrebno iskustvo opcioni isplata svake nedelje...".
U kojoj to drzavi podsaharske Afrike ne Evrope u kojoj to drzavi zadnjih africkih drzava je plata profesionalnog vozaca ne kamiona VEC AUTOBUSA D kategorije ista ili cak manja od obicnog prodavca na kiosku i to sa jos 10 sati manje rada na mesecnom nivou koji redja limenke i broji novine?U kojoj to drzavi Afrike se PROFESIONALNI VOZAC AUTOBUSA sa 3+ godina radnog iskustva i licencama manje placa od obicnog prodavca na kiosku koji redja limenke i uplacuje dopune za mobilni u klimatizovanom kiosku?
Zavrsio sam saobracajnu skoli, smer vozac, radio i u drzavnom sektoru, i kod raznih privatnika, vozio i domaci i medjunarodni transport .. Jeste plata ono glavno za sta radimo, ali sam odnos gazda i drzave prema vozacima tera ljude da prestanu da voze ili da napuste drzavu... Odgovornost(i zakonska i moralna),ne zdrav zivot, odvojenost od porodice i prijatelja, za platu nikakvu, koliko se samo vremena gubi na cekaju granice i carina,pa ogromne kazne... Ljudi nas smatraju idiotima, a ne shvataju da bez vozaca,sve sto kupuju, mora neko da preveze.
Sad im je stiglo na naplatu ono čuveno: ako nećeš ti da radiš za 20000 din. ima ih 20 na birou koji hoće. Sad gospodo pravac biro pa nađite tih 20 koji hoće da rade.
Jos 2017. sam imao info iz Nemacke da je plan nemaca da sa srbima (vozacima) ociste Nemacku od rumuna i bugara koji prave tamo haos,kradje i ostalo ! Korona je malo to zaustavila, sad ce tek to osetiti, iskreno i jedva cekam,neka gazde zasednu u kabine kamiona a u djipove i kafiče ! Kuvari i varioci su sledeci na spisku sa iseljenje iz srbistana
Predsednik je rekao da nam vozaci vise ne trebaju,da cemo mi imati 5G mrezu i kineske leteće kamione,autobuse-sve letece,a da cemo mi kinezima da izvozimo pilece noge i vratove,te cemo na taj način postati nejjaca ekonomija na svetu.Preko pilecih nogica i vratova. Kaze-kinezi ih obožavaju!!
S obzirom da taj posao utiče i na sveukupnu bezbednost građana Srbije, možda bi trebalo da se usvoji neka strategija tipa minimalna cena rada koja ne sme biti ispod xx RSD i/ili državnih subvencija na plate. A takođe povećati broj mesta u srednjim školama koja školuju to zanimanje.
Problem je u plati. Ja otišao na razgovor u jednu firmu i kazu plata oko 100.000. Kad razmislim to je extra plata, sto bi rekli doktorska. Međutim, kad od toga odbijes trošak na putu od minimum 300 eura. Dođeš na to da je plata 60tak hiljada. Ko je lud da za 60 hiljada provede ceo mesec u kamionu kad tu platu mozes zaraditi i ovde a spavaš kuci.
Još da napomenem da su mi rekli da obuku od dva meseca sam moram da finansiram. Znaci mesec dva bez plate ili sa minimalcom.
Plaćaju po pređenom kilometru. I onda kao novajliji u firmi daju ti da vozis kratke ture do Slovačke, Austrije, Češke... Ne možeš skupiti više od 7000-8000 km mesecno X 10 centi. A samo jedno tuširanje na po Evropi je 3 eura.
I tek neće imati ko da vozi jer se po medijima toliko priča o autonomnim vozilima kao da je budućnost već počela, ljudi više neće ni da se školuju za to jer i zašto bi.
Ima ko da vozi, ima ko da radi ali se gazde grbave i očekuju da im rintaš za sitne pare dok oni grade vile. Mi nemamo državu koja će zaštiti radnike, to je problem. Plata radniku treba da živi a ne da preživi, za ovo drugo je socijalna pomoć.
Pa za te plate morace sami da voze ili da zaoosle svoje roditelje za uslove kakve nude radnicima kad to promenu imace I radnike.......voznja u tehnicki neispravnim vozilima registovanim preko djure pere......za voznju prekovremeno......za utovar istovar......za svu mogucu odgovornost koju prebacuju na vozaca kako zakon tako I poslodavci....da bi oni mogli voditi svalerke u sopinge koje kuda apa onda zene decu na grbaci vozaca
poslodavci su se iživljavali na vozačima u sve te tri kategorije i sada kada vožači imaju mogućnost da odu preko sada je problem. a zamislite kako bi bilo kada bi svi radnici mogli bez viza preko...
Ako bi se uspostavio valjan odnos izmedju vlasnika firmi i vozaca sve bi bilo ok.
Gazde bez vozaca mogu da se slikaju.
Lepo neka razmisle (mislim na gazde) da li im je jeftinije da ne plate vozaca kako treba ili da im vozilo stoji.
Gazde koji solidno placaju svoje zaposlene vozace nemaju problema sa manjkom vozaca.
Много фирми се сели у Словенију или Бугарску. Разлог? Тамо их не дере пореска управа и држава и могу да буду конкурентни, да зараде и проширују свој бизнис. Овде од силних дажбина једва спајају крај са крајем. Није ту само проблем малих плата, већ управо тај дахијски однос државе према приватницима. Ова неспособна држава ће на крају отерати сваког ко је иоле способан да нешто створи. Терају превознике, фриленсере, медицинаре, грађевинце, инжењере итд... Све људе који могу да буду мотор ове земље. Зато и пропадамо све више и више, док нам сПинокио шири бајке са свих медија са националном фреквенцијом.
Dugačak tekst da bi se čitalo. Ima ko da vozi ali nema KO DA PLATI taj posao. Voleli bi kapitalisti kad bi im se vozilo za dž !! Ja prvi potpisujem da se vratim i vozim kod nas,ali da se taj rad pošteno plati.
A da pitate vozacice?
Mozda drzava po ugledu na IT da uradi neki podsticaj zena za zaposljavanje u vecem broju.
Vreme je da se skinu stigme zatucanog i nazadnog drustva i ne postoji podela na muske i zenske poslove. Tako da ocekujemo da se uloze neki napori i fondovi za ove namene.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kamione u Srbiji nema ko da vozi
Autor: RTS
Info
•25.10.2021.
•18:13 > 18:21
Komentari 57
stranac u svojok zem
mozak, kao inzinjer sedis zavisi od posla ali kao vozac...... treba imati muda, srbija ce skoro doziveti kao i mnoge zemlje da nam kamione i autobuse voze indijci, a takvih inzinjera koji nisu sposobno da rade nista osim toga sto jesu smatram nesposobnim ljudima a znam ih dosta. pozz
Bojan
Da li u ta tri računaš srpski? Čisto da imamo bolju sliku o tome šta smatraš za "veoma dobro".
Hrvoje
Druze moj, kažeš tvoj kiks košta 200.000 eura! A šta mislis koliko zivota kosta kiks jednog sofera? O materijalnoj steti netreba pricati jer je na zapadu sve dobro osigurano. A sto se tice znanja stranih jezika, voleo bi da znam koliko ih vi kao inzenjer pricate i pisete? Ja kao sofer pricam pet jezika od toga pisem tri veoma dobro.
Paja
Saca
mrk
pa vidis da si prosao ono sto sam ja prosao za 6 godina mog skolovanja, pa onda sedeo u fotelji kao ja pa kad kliknes a mozes unistiti proizvodnji 200 000e znao bi da postoje i gore stvari od leda i cekanje u krevetu na granicama. TO je ono sto ja pricam, vi uporedjujete fizicke teske poslove sa odgovonim. pa onda bi radnici imali 10 000e plate a direktori i rukovodioci 500e.
radili ste i dosad za male pare pa vam nije smetalo.
@hrvoje
VECINA prica 2 ili 3 jezika? dajte molim vas... ovo nije vredno ni smeha a ne odgovora. vecina ne prica ni srpski kako treba a ne engleski ili ne daj boze nemacki
drug enzenjer
Emigrant
Igor
mrk
Paja
Hrvoje
Druze moj nemas ti pojma o soferima. Vecina njih u evropi prica dva ili tri jezika, a kako to funkcioniše kod inzenjera, stvarno nemam pojma. Nemojte nikoga i nikakvo zanimanje pocenjivati.
Novosadjanka
Lazar
tolimir
Nenad
Baki
Baki
Milee
mrk
sve je to lepo druze, imas 2500e platu. ali tebi za kamion ne treba jezik da bi ga vozio, treba ti ispod minimalnog znanja da se snadjes mozda sa znakovima a i za to imas GPS. i to je to. meni kao inzenjeru treba veoma dobro znanje jezika, znaci mogu da ciljam jednu drzavu za koju se odlucim, treba mi nostrifikacija diplome, treba mi milion stvari. tako da niej svima lako otici tek tako.
Bivsi vozac 30 dana
Limun
Ako švabama ne smeta kako balkanci stanuju i žive u nemačkoj zašto bi nama smetalo kako stanuju i žive kod nas afrikanci, pakistanci, indijci.....
Ako švabama ne smeta što balkanci tamo žive 30 godina a ne nauče nemački zašto bi nama smetalo što bi kod nas posle 30 god života afrikanci, pakistanci i indijci ne bi znali srpski....
......
Ne želim ja da mi se država napuni stanovnicima trećeg sveta ali ne žele to ni nemci....
Sve najbolje želim
Ivan
Petar
Zdravko
2-021
/
/
pa zatvorite onda firmu ako ne mozete placati vise.
neka se spedicijom onda po srbiji bave nemci umesto ruskih spijuna i dilera
Maksimovic K.Zdravko
Nisam uspeo da fotografisem oglase da pokazem ovima sto traze vozace autobusa za 58 hiljada i to JOS I ISKUSTVO TRAZE MINIMUM 3 godina.Za kiosk u nastavku oglasa"nije potrebno iskustvo opcioni isplata svake nedelje...".
U kojoj to drzavi podsaharske Afrike ne Evrope u kojoj to drzavi zadnjih africkih drzava je plata profesionalnog vozaca ne kamiona VEC AUTOBUSA D kategorije ista ili cak manja od obicnog prodavca na kiosku i to sa jos 10 sati manje rada na mesecnom nivou koji redja limenke i broji novine?U kojoj to drzavi Afrike se PROFESIONALNI VOZAC AUTOBUSA sa 3+ godina radnog iskustva i licencama manje placa od obicnog prodavca na kiosku koji redja limenke i uplacuje dopune za mobilni u klimatizovanom kiosku?
Milan
Alex
Dejan
Banderaš
građanin
Milan
Još da napomenem da su mi rekli da obuku od dva meseca sam moram da finansiram. Znaci mesec dva bez plate ili sa minimalcom.
Plaćaju po pređenom kilometru. I onda kao novajliji u firmi daju ti da vozis kratke ture do Slovačke, Austrije, Češke... Ne možeš skupiti više od 7000-8000 km mesecno X 10 centi. A samo jedno tuširanje na po Evropi je 3 eura.
Srem
Marko
Toto
Kasper
Mangaš
Hrvoje
MonteDushano
Laki
Gavril
Ma sta kazes
Joki
sve do pre
Nikola
mrcke
V5
Neverovatno je da odlaze iz ekonomskog tigra koji je u zlatnom periodu.
R
NAIVAC
Gazde bez vozaca mogu da se slikaju.
Lepo neka razmisle (mislim na gazde) da li im je jeftinije da ne plate vozaca kako treba ili da im vozilo stoji.
Gazde koji solidno placaju svoje zaposlene vozace nemaju problema sa manjkom vozaca.
Proverite gospodo da li dobro zborim.
boringoldfart
Brit
комша
Miko
Shimmy
Mozda drzava po ugledu na IT da uradi neki podsticaj zena za zaposljavanje u vecem broju.
Vreme je da se skinu stigme zatucanog i nazadnog drustva i ne postoji podela na muske i zenske poslove. Tako da ocekujemo da se uloze neki napori i fondovi za ove namene.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H