Prvo treba ukinuti sadašnji porez koji se plaća svake godine na posedovanje automobila. Drugo, uvesti porez na automobile u prve tri godine od proizvodnje ako je nabavna cena preko 40.000 evra. Automobili koji koštaju do tog iznosa imaju tu cenu zbog tehnoloških i bezbednosnih unapređenja. Preko tog iznosa se plaćaju luksuzni dodaci. Starije od tri godine ne treba oporezovati, jer više nisu luksuz, a ne postoji neki drugi osnov za oporezivanje.
Колико нас ови пљачкају то није нормално!!! Чеси имају технички у зависности од старости на 3, 2 и 1 године и још осигурање и то је то а ови наши деру ли деру
Taman sam se naoštrio da registrujem moj tek nabavljeni 3,0 iz 2007. (po ceni od 110000 din.)
...sada ću ipak sačekati Novu godinu da vidim šta će biti od ovoga.
Mnogo su smesni komentari navodnih vlasnika auta 2020to godiste od 70 80 h evra..ti ljudi ne citaju ove vesti vec mi beda sq kolima 15 i 20 god starim..kometari tipa imam dobru platu i audija 2020to godiste...pa sta ces ovde covece
Kao kad AV digne kredit pa podjeli svima 100e...A mi ko sretni dao čoek "svoje pare voli narod" Tako i ovo ..sve ce izracunati pa ako i slucajno jeftinije...nabiti ce tax kroz gorivo...Raja ko sretna a platiti ce puno vise..jbg
Pitanje za vlast i vozace krseva starih 15-20 godina sa 3000+ kubika, da li to znaci da eko-norme nisu bitne?
Vozim auto iz 2018, vrednost oko 24000 evra, placen posteno, na kompletnu zaradu placen porez, nista na ruke, nista sivo, sve cisto i po zakonu.
Da li to znaci da ja treba da nadoknadim budzetski prihod koji ce biti oprosten ovim "kubikasima"?
Citav svet ide na hibride, elektricna vozila, smanjuje radnu zapreminu motora, samo se kod nas favorizuje obrnut slucaj.
Bas napredno!
Banderas, sva su ti pitanja na mestu. Odgovor mislim da znas. Zato što smo dresirani da se ne borimo za sebe i svoju decu. Tipa "pusti budalu", "pametniji popušta" i slične idiotizme.
Na svaku promena ovog tipa treba da se zapitamo da li ce se drzava odreci dela prihoda od poreza da nama olaksa? Naravno da nece, bice upravo suprotno, porez ce u ukupnom zbiru biti uvecan. Ljudi koji voze novija vozila placace vise na 'luksuz', ostali ce placati vise jer voze stare krseve koji zagadjuju. Umanjenje ce biti za malu grupu onih koji voze preko 2000 kubika, a svi ostali ce da nadoknade tu razliku, plus malo preko toga, jer sto bi se cimali sa svim tim ako nema dodatnog profita od poreza.
Meni je sve jedno bukvalno! Imam nov auto koji isplaćujem lizingom i šta je tu loše! Trenutno imam dobru platu i ostalo mije još godinu ipo da isplatim auto! Dali će biti skuplje 100 evra ili više potpuno mu je sve jedno! Ja plaćam pa plaćam jer sam hteo nov auto i svesno sam ušao u sve to! E pa,normalno daće moj audi 2020,2,0,da košta više od nekog krša iz prošlog veka ili 2005! Bolje bi bilo da sva auta koja su stara 20 i više godina,plaćaju simboličan porez kao oldtajmeri koji moraju da budu održavani i vozno ispravni! Više bi vrefeli nego sada!
Pitanja su Vam sasvim umesna. Na zalost, prastara. Ta pitanja se na tim prostorima postavljaju vec decenijama. Moguci odgovori su: zato sto ih NEKO uvek bira; ili: "kad ustanu kuka i motika.." su samo narodni mit; i slicno. Protivpitanje: Zasto devojke cesto svoje srce "poklanjaju" najvecim bitangama, a ne nekom romanticaru? "Sta je to u ljudskom bicu sto ga goni ka picu"? Dok takva i slicna pitanja ne budu odgovorena, ostace samo: "j..i i prolazi". Na zalost.
Nevidim razlog,zašto negoduju neki građani na ovu vest! Nemogu stara kola da vrede kao novija! Ja imam kola 2001g i plaćam kao dami je 2015g što nije uredu,zaista! Nema svako,dobru platu da sebi priušti novija kola a kamoli da uzima kredit za kola što je suludo po meni u današnje vreme! Ako imaš novca za novo i treba da platiš porez na luksuz u čemu je problem...? Pola građana vozi kola starosti od 15 i 20 ako ne i vise,godina! Svako bi hteo novija kola ali sa platom od 45hiljada to nije moguće! U ostalom treba sačekati da vidimo cenovnik pa onda,komentarisati i pobuniti se ako nije kako treba! Samo novo treba više da plati od starog,to je logično i pošteno!
Koad nas se stalno nešto menja a te promene koštaju . Kod nas varioce uče za frizere a frizere za varioce.
Nije bitno da imamo najbolji način rada napapiru koji svaki čas menjamo jer se ne sprovodi bitno je da imamo ikakav način koji se primenjuje i to na sve jednako 100 %.Manje stope veća naplata . Promene sa bezbroj grešaka narod dovode do nervnog sloma i troška bez svoje krivice .Za početak
1.Da se cedulje na koveratama koje se ostavljaju za obavestavanje UVEĆAJU i OBOJE da ne budu nevidljive u sandučićima da se pisma mogu preuzeti na posti kao ostala pisma . DA SE NE MENJA ONLINE NAČIN UVIDA SVAKE DVE GODINE (u m ko menja ).
2.Da nadležni snose troškove za svoje greške da ih ne prebacuju na gradjane..
samo % trzisne vrednosti i povlastice za velike kubikaze, vise trose goriva veca potrosnja veci priliv od akciza
plus ekoloska stavka koja se placa od xxx do xx.xxx rsd zavisno od onoga sto ti izmere da izduvava auto na auspuhu
Zasto se Srbi uvek prave pametni i izmisljaju svakakve gluposti?
Zasto se ovo nama desava? zasto najgori djaci i najveci lopovi vode ovaj narod i upravljaju ovom zemljom??
Zasto ne ode neko,npr u Svajcarsku i pita ljude Kako ste vi to resili i vrati se ovde i sprovede to u delo??
Zasto najveci ološ unistava buducnost nase dece??
Jedino sto bi ovde donekle imalo smisla je da se registracija obracunava po godistu i kubikazi zajedno. Ovo je bukvalno zaglupljivanje naroda. Koliko njih ce sad da trce da prodavaju svoj auto za nesto starije? Ja bih reko da dosta njih jer ih ovaj novi zakon navodi da je to ispravno i jeftino resenje. Ovo je zemlja u kojoj vecina vozaca gleda da ustedi sto vise novca i uglavnom imaju samo "koliko trosi" zakon i to ce se jako tesko promeniti.
Zaboravih da dodam/pitam:
Ovo se odnosi na "porez na korišćenje automobila", jel tako? Isti nije neka velika stavka u ukupnoj ceni registracije (ili ja to ne znam, pošto vozim 1.3)?
Šta se dešava sa iznosom osiguranja? Da li neko od komentatora može da da primer, ako ima 2000+ kubika, kako izgleda struktura cene registracije po stavkama i koja je to stavka koja bi u ovom slučaju mogla da pojeftini?
Hvala i pozdrav!
Ovo je užas....porez na imovinu podigli 100%.
Sve poskupelo u marketima od 30 do 100%
Samo izmisljaju namete,na osiromasene gradjane,kojima plate nisu porasle od 2008.god.
Najava poskupljenja struje i gasa,a onda znaci sve,baš sve. Spremamo se za inostranstvo,nema života.
Sad kad smo krseve dali na otpad i kupili novije i ekonomičnije,setili se da posto im je malo to do 2,0 pa da nas cepnu na godište jer je većina novije generacije… bas ste nam učinili,hvala ali nemojte vise! I kad mislite da smanjite cene tehničkog? 8000 je previše!
Vratio se iz inostranstva posle 10 godina tamo. Ideja mi bila da dovezem svoj auto sa sobom, pet godina star, bmw 2.5 litra, dizel. Kada sam čuo koji je porez u Srbiji, prodam ga tamo i kupim ovde manji auto, benzin, hibrid. I nisam bio ljut na drzavu, naprotiv,pomislio sam kako napokon neko vodi računa o vazduhu koji disemo. Ovaj predlog ide u potpuno suprotnom smeru od onog što se radi u zapadnoj Evropi - tamo se masovno rešavaju i starih dizela a nekmoli 10 godina starih krseva. Postajemo djubriste Evrope
Pitanje je naravno konačnog modela obračuna, ali mislim da većina ne treba da očekuje pojeftinjenje - naprotiv.
Ukidanje besmislene mere Šešeljevog poreza na luksuz se moralo desiti kad tad. Posebno ako se uzme u obzir da se prosečni, novi automobili prave sa sve manjom kubikažom. Ovim trendom bi se sve manje zahvatalo novca.
Sa druge strane, budžet će direktno i odmah ostati bez određene količine novca ukidanjem ove mere preko 2.000 kubika. Država se tog novca neće odreći i neko to mora da plati.
Mislim da će novi model obračuna uzimati u obzir vrednost, starost vozila i kubikažu (Mali je samo rekao da će biti pravedniji, a ne da se potpuno ukida ovaj kriterijum). Uvešće se više pragova. Manji deo vlasnika će plaćati manje i biće pravednije za njih, a većina će plaćati nešto veći iznos i nadoknaditi minus. Plus, napraviće se održivi model sa većim zahvatanjem u nekom srednjem roku od 10 godina.
Srbima nikada dobro. Predlog zakona jos ne postoji, a gomila negativnosti vec u komentarima.
Ako su vise oporezovana nova vozila, onda podrzavamo stare krseve i zagadjujemo zivotnu sredinu.
Ako vise oporezujemo stara, onda jadna sirotinja koja ima stara vozila a nema za registraciju, a burzuji voze nova i malo placaju.
Pa onda, ako je svima isto, zasto da neko sa tvingom 2001 placa isto kao neko sa mercedesom 2021.
Niko vama udovoljiti, a svi imate nesto da kazete i predlozite, samo se ne hvate da nesto i uradite.
Ali znajuci ovu vlast, ima da bude malo skuplje i za nove i za stare, a vi sto vec sada protestvujete protiv nekog imaginarnog predloga zakona, platicete kako god.
Ja nisam odavde. Dosao sam biciklom. A jel receno negde kako ce ici oporezivanje ili je stigla nova tura hamburgera od Djikija pa botovi udaraju po tastaturi.
Bravo za prepoštenog "doktora" !!! Sada se stiču uslovi da se od ove razvaljene države na obodu EU stvori i besplatna deponija krša i smeća - odnosno mi ćemo za smeće da im plaćamo i isto o našem trošku da odvozimo - i dovlačimo nama u dvorište!!
Još jednom bravo, predložiti ga za naj ekologa sveta!!!
Bravo za vrsnog stručnjaka, "doktora", svaka mu čast kako je majstor da više gluposti objedini u samo jednu odluku - i bezbednost u sobraćaju, pokvareni toksični krš - velikih snaga a malog poreza, potrošnja goriva, zagađenje vazduha!!!
Ko ga nije glasao evo mu sad odlične prilike i razloga -treba pokažnjavati sve te osione i bahate vlasnike novih dacija sa tri cilindra i 60KS, euro 6 standarda zagađenja!!!
Dobrodošla velika trojka crnih-audija, bmw i mercedesa velikih kubikaža u poodmakloj fazi raspada - na puteve Srbije, najuređenije zemlje sveta!! Kad ovi odu neće više gram mozga u glavi nikome ostati, neće trava rasti...ovi su kuga, kovid i sida zajedno oličeni u samo jednoj partiji prepoštenih stručnjaka!!!
Ovo je dobar zakon dase oporezuje po godistu a ne po kubikazi! Videcemo samo koliko ce to u praksi kostati? 40% gradjana ima vozila 99,2000,2001,02,03,05 godiste sa 1,6,1,9kubikaze i placaju kao da voze kola 2917,20gidiste sto nije uredu! Jer sva ta polovna vozila nevrede vise od 2000eura! Mnogi nisu kreditno sposobni ili nemaju kes novca za novije vozilo! Videcemo....?
Nasa drzava parazit je prepoznala da kubikaza je sve manja a snaga sve veca iz godine u godinu pa su se dosetili da sad zakolju po godistu. Nije jasno jel godiste dodaje ili skida sa cene registracije.
Ljudi nemojte se loziti, nece biti ista registracija za Jugo i Porse. Ako bude isti porez, to je jedno, ali osiguranje ide prema snazi motora, tako da ce opet nabudzena kola biti skuplja da se registruju.
Jedino sto nece biti registracija preskupa za neki oldtimer 2.5 na primer, ako bude sve kako treba...
Jedino pravedno rešenje bi bilo plaćanje po kataloškoj vrednosti, koja se obračuna kao srednja vrednost svih identičnih uvezenih automobila istog godišta (novih i polovnih podjednako). Postoji gomila automobila na tržištu (što novih, što polovnih) koji nisu nikakav luksuz, nego potreba svojim vlasnicima. Primera radi, BMW X5-6 i Nissan Pathfinder/Patrol nisu i ne mogu biti ista kategorija vozila bez obzira što im motori mogu biti ista kubikaža i, posledično, slično plaćaju registraciju.
Meni generalno nije jasno zasto je registracija tako skupa, sta oni tako strasno i naporno rade kada “registruju” automobil, svake godine ponovo. Ukoliko je vozilo proslo tehnicki pregled i ispravno, sto je teze registrovati automobil sa vecom kubikazom ili mladji automobil. To bi trebalo da bude neka simbolicna suma, a ne da je glavna stavka u budzetu za taj mesec registracija.
Ne nadajte se, ovo nema veze sa registracijom i ogromne Seseljeve takse na upotrebu vozila, porez na luksuz. Ovo se odnosi na promenu vlasnistva vozila i onaj porez od 2.5 posto koji se placa na promet apsolutnih prava koji se nosi u poresku kada kupite od komsije auto pa da bi ga preveli na sebe. Registracija i dalje ostaje paklena za sve one preko 2000ccm.
Jos je prijavio svoj Mercedes Benz G500 na firmu osnovanu na offshore zoni pa ne placa porez u Srbiji. Kakva ironija, a ovamo glupom i retardiranom narodu namece porez za krseve. Ovako glup i debilan narod i treba sisati kad cuti i trpi ove radikalske talibane.
"Дакле до 31.12. мој 1.6 је био луксуз по кубикажи а од првог јануара ће само бити луксуз јер је стар "СВЕГА" 13 година, е на ту фору ће и ово бити"
Ovo nije tacno. "Luksuz" je 2.0 i preko. Tvoj 1.6 je isto sto i 1.2, 1.9, 1.7, 1.0...Dakle tek od 2.0 se primenjuje posebna taksa na "luksuz", makar to bio i 2.0 sa 20kW motorom...(karikiram)
Opet uzmi pare sirotinji, a VI penzioneri i zaposleni sav novac koji ste "dobili" od Vučića ćete ovom prilikom da vratite kroz ovaj porez. Kako vas vozaju, to je strašno.
... stopa poreza ce se uvecavati za svaku godinu starosti vozila, pa ce se na novi dzip ili mercedes placati po stopi od 0,05%, a za tvinga starog 20 godina po stopi od 20%. Ovo lici na "drzvu" srbiju.
Nema od ovoga ništa.Najveće glasačko telo čine upravo oni sa automobilima 15+ godina starosti.Još kad ovo čuju penzosi sa opel astrom iz 1999 e godine znate kada će ga opet glasati?
Nikome neće biti skuplje, a onima koji imaju preko 2000 kubika biće jeftinije, trenutno za automobil 2005. godište koji ima 2200 kubika registracija izađe 60.000 dinara
Opet je drzava Superhik jer uzima od sirotinje i daje bogatima.
Ispade da porez na neko vozilo ( pr Renault Megane 2010 sto vredi cca 5000 eur i Lamborgini 2010 godiste sto vredi cca 50 000 eur ) placati isti porez. Zar to nije pljacka.
Ako su hteli nesto onda su trebali oporezovti po kataslskoj ceni vozila.
Bilo bi logicno da sada podstaknete ljude da kupuju novije automobile, zbog jeftinijeg poreza a dodatno i neke subvencije mozda predloziti. Ljudi rizikuju i sebe i druge vozeci automobile koji su dosta stariji.
A i mi sami treba malo da razmislimo o prioritetima, ako npr cela porodica ima mobilne telefone od ukupne vrednosti 2000e,zar nije logicnije taj novac uloziti u kvalitetniji i bezbedniji auto a kupiti polovni telefon recimo po mnogo manjoj ceni?
Suština i jeste da visina poreza prevazilazi cenu auta koji je star,neispravan,zagađuje,kvari se,te vlasnik treba da razmišlja o kupovini novog auta,ovako je smešno
Od tog novog nameta ce da kupi jos 24 stana u bugarskoj...zivi bili pa videli.a pogledajte i stavku 7 na racunu za struju..porez na luksuz i onda jos pdv na njega
Poslednji put kad su najavili nešto “logično” niko nije dobro prošao. Tako da me ne bi čudilo da će 50% gradjana samo placati više, 40% isto, a 10% manje. Setite se samo sage sa porodiljama i pomoći trudnicama… Više su odmogli nego pomogli.
Ne znam kako ce ovo biti realizovano na kraju, ali ovako kako je opisano u ovom tekstu ispada da ce drzava da stimulise posedovanje sto starijih vozila.
Najpravednije je da se porez plaća procentualno odnosu na tržišnu vrednost vozila, kakva kubikaža, godina proizvodnje..... Mada, nije jasno zašto se uopšte plaća porez na posedovanje vozila, porez na promet je plaćen pri kupovini i to je to .
Bravo, ali ja bih dodao da auta starija od 15 godina koja ne zadovoljavaju niti jedan kako ekoloski tako ni sigurnosni standard danasnjice placaju dodatne takse jer je ovo bolesno. Neki dan na semaforu, bilo hladno, kaze dete upali malo grejanje, upalim a ispred nas neki dizelas, kad je nas auto povukao taj smrad unutra skoro se podavismo. Ajde malo se uzobiljite, smena nam Rio Tinto, mini hidrocentrale, cementare i sta ja znam a ovo nam ne smeta.
E sad ce doci bembare merdzoni sa velikim motorima,dizel pogotovo sto ovde izbacuju jer zagadjuje ko zlo, i onda mi pametuje AV i ostali o ekologiji…..
Porez na prenos vlasnistva ili porez prilikom registracije? Ili oba?
U prvoj recenici u tekstu se navodi porez prilikom registracije a posle u teksu se kaze "...izmene zakona o imovini i prenosu apsolutnih prava...". Porez na prenos vlasnistva i nije neka stavka spram toga koliko posle deru za registraciju.
Džip od 80.000 e i autić od 10.000 e placaju jednako registr.ako su proizvedeni 2021.
Opet na korist najbogatijih.
Valjda treba po vrednosti automobila.
Sramota i bruka...
I opet, ni to nije ispravno rešenje. Ispašće da će isti porez plaćati oni koji kupe Daciu Logan 2022. godište, za 10.000 evra, i oni koji kupe Mercedes S klase, 2022. godište, za 100.000 evra. Je l' možete vi IŠTA da uradite kako treba?!
А да рецимо иде према количини загађења које аутомобил емитује? Чисто да уведемо порез на кршеве који се немилице увозе! Или да случајно уведемо услов за увоз да буде EURO5 стандард (и то је већ 10 година старости)? Јер ако толико добро економски стојима народу не би требало да буде проблем да купи ауто старт 7-8 година!
Za par minuta u MUP evidenciji "izvrtite" sva godišta i sve kubikaže. Zatim vas "neko" zamoli da na svojih 3000+ ccm, plaća manji porez, i Mali to rasporedi po ostalim građanima
A da uvedemo baš onako pravedan sistem da bogati ne plaćaju ništa, a sirotinja i za sebe i za njih? Još ako je preko neke nenormalne kubikaže džip i kupljen u poslednjih godinu dana, trebalo bi takve vlasnike vozila da doplatimo i da nam bude čast što se kotrljaju sa tolikom kubikažom i savremenim vozilom kroz Potemkinova sela lidera regiona... Idiotizam.
Da li ce porez biti isti za porsea i punta koji su isto godiste? Ne verujem da ce oni napraviti nesto valjano. Cilj je samo da se uzme novac. Moguce da ce ukupno gledajucu,uzeti i vise nego sto su uzimali po kubikazi. Zivi bili,pa videli.
Zašto svake godine ljudi plaćaju porez na vozilo u svom vlasništvu? Porez se plaća prilikom kupovine automobila zašto se ponovo naplaćuje svake godine? Dvostruko oporezivanje iste stvari bez ikakvog osnova. Sve na šta plaćate porez ne pripada vama nego onome kome plaćate. Čak i stanovi i kuće u kojima živimo. Imate samo pravo raspolaganja ako uredno plaćate porez pravom vlasniku. Naplata poreza je suština postojanja svake države. Jedino pitanje je da li se on prikuplja radi jačanja države ili zbog jačanja oligarhije koja ga prikuplja.
Да појасним свој наслов, ево. Ова власт до сада није ништааа мењала да би било у корист џепа грађана и увек су мењали само када нађу неки модел како ће се то опет преломити преко џепа грађана али промену увију у украсну фолију, нахвале таман толико колико знају да је потребно овом стаду да се наложи и прими.
Дакле до 31.12. мој 1.6 је био луксуз по кубикажи а од првог јануара ће само бити луксуз јер је стар "СВЕГА" 13 година, е на ту фору ће и ово бити
Trebalo bi da uvedu porez po zagadjenju i da se merenje izduvnih gasova sto pre uvede kao obavezno. Ovako ce neko sa starom TDI krsinom da "seje kancer" po gradu, dok ce drugi vozac u novoj "tojoti" hibrid da placa veci porez. Bar prepisite zakon iz neke normalne zemlje. Samo kod nas ne moze normalno, jos ce da stimulisu stare 3.0 dizelase...
Hahah pa porez je 10-15% u registraciji, 80% je osiguranje.
Jedino ako ukinu onaj luksuz takozvani.
Oh zašto izbori nisu svakih 6 meseci, cela Srbija bi bila asfaltirana, svi porezi ukinuti.
Mada ako skinu akcizu na alkohol, odma milion glasova više u aprilu.
Samo jedno pitanje ostaje otvoreno: Ko ce placati vise, a ko manje? Tj. da li ce stari automobili od 3000 kubika ili isto toliko stari jugici od 1100 kubika placati istu nizu cenu? Drugim recima da li ce pojeftiniti porez za starije automobile a za novije ce se povecati, ili obrnuto?
Prvo resenje ima smisla, kako ne bi dolazilo do apsurdnih situacija da registracija kosta vise od automobila. Sa druge strane, time se nagradjuju zagadjivaci okoline, i demoralise se kupovina novih, ekoloskijih automobila...
Ko živi u prirodi (planine, brda, čak i Fruška gora) 3.0 sa 4x4 je, bezmalo, obavezan. Plus one zavrzlame sa dodatnim svetlima koju su napravili oko silnih uverenja, potvrda i atesta su katastrofa. Na planini, pod maglom/kišom ne vidiš životinju dok ne je udariš.
A imam osećaj da će ostaviti prostora da za rage od bezbroj godina sa 3.0 budu "normalne" cene, a za iole novije automobile će i dalje biti preskupo, tako da će ljudi i dalje biti osuđeni da voze rage koje su više za otpad, nego li za drum.
Katastrofa!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Porez na automobile plaćaće se po godištu, a ne po kubikaži
Autor: Tanjug
Info
•29.10.2021.
•08:09 > 08:06
Komentari 101
ministar finansija
Nik
Pera nevera
Луди Док
Pan5er
Sok
Ja
Jovan
...sada ću ipak sačekati Novu godinu da vidim šta će biti od ovoga.
Petar
Sima
Marko
To
Www
Zivan
Vozim auto iz 2018, vrednost oko 24000 evra, placen posteno, na kompletnu zaradu placen porez, nista na ruke, nista sivo, sve cisto i po zakonu.
Da li to znaci da ja treba da nadoknadim budzetski prihod koji ce biti oprosten ovim "kubikasima"?
Citav svet ide na hibride, elektricna vozila, smanjuje radnu zapreminu motora, samo se kod nas favorizuje obrnut slucaj.
Bas napredno!
Samo zub za zub
anonym
Nn
Saša
Cincibor
Neša g.
Tradiconalista
Nije bitno da imamo najbolji način rada napapiru koji svaki čas menjamo jer se ne sprovodi bitno je da imamo ikakav način koji se primenjuje i to na sve jednako 100 %.Manje stope veća naplata . Promene sa bezbroj grešaka narod dovode do nervnog sloma i troška bez svoje krivice .Za početak
1.Da se cedulje na koveratama koje se ostavljaju za obavestavanje UVEĆAJU i OBOJE da ne budu nevidljive u sandučićima da se pisma mogu preuzeti na posti kao ostala pisma . DA SE NE MENJA ONLINE NAČIN UVIDA SVAKE DVE GODINE (u m ko menja ).
2.Da nadležni snose troškove za svoje greške da ih ne prebacuju na gradjane..
1337
plus ekoloska stavka koja se placa od xxx do xx.xxx rsd zavisno od onoga sto ti izmere da izduvava auto na auspuhu
Banderaš
Zasto se ovo nama desava? zasto najgori djaci i najveci lopovi vode ovaj narod i upravljaju ovom zemljom??
Zasto ne ode neko,npr u Svajcarsku i pita ljude Kako ste vi to resili i vrati se ovde i sprovede to u delo??
Zasto najveci ološ unistava buducnost nase dece??
Sosa
Pavle
Nemanja
Ovo se odnosi na "porez na korišćenje automobila", jel tako? Isti nije neka velika stavka u ukupnoj ceni registracije (ili ja to ne znam, pošto vozim 1.3)?
Šta se dešava sa iznosom osiguranja? Da li neko od komentatora može da da primer, ako ima 2000+ kubika, kako izgleda struktura cene registracije po stavkama i koja je to stavka koja bi u ovom slučaju mogla da pojeftini?
Hvala i pozdrav!
Ljubičica
Sve poskupelo u marketima od 30 do 100%
Samo izmisljaju namete,na osiromasene gradjane,kojima plate nisu porasle od 2008.god.
Najava poskupljenja struje i gasa,a onda znaci sve,baš sve. Spremamo se za inostranstvo,nema života.
/
eto vam mafijaska rusija na putevima
Minja
vukota
Krsta
Burić
Zoki
Nenad
Ukidanje besmislene mere Šešeljevog poreza na luksuz se moralo desiti kad tad. Posebno ako se uzme u obzir da se prosečni, novi automobili prave sa sve manjom kubikažom. Ovim trendom bi se sve manje zahvatalo novca.
Sa druge strane, budžet će direktno i odmah ostati bez određene količine novca ukidanjem ove mere preko 2.000 kubika. Država se tog novca neće odreći i neko to mora da plati.
Mislim da će novi model obračuna uzimati u obzir vrednost, starost vozila i kubikažu (Mali je samo rekao da će biti pravedniji, a ne da se potpuno ukida ovaj kriterijum). Uvešće se više pragova. Manji deo vlasnika će plaćati manje i biće pravednije za njih, a većina će plaćati nešto veći iznos i nadoknaditi minus. Plus, napraviće se održivi model sa većim zahvatanjem u nekom srednjem roku od 10 godina.
igor_t
Ako su vise oporezovana nova vozila, onda podrzavamo stare krseve i zagadjujemo zivotnu sredinu.
Ako vise oporezujemo stara, onda jadna sirotinja koja ima stara vozila a nema za registraciju, a burzuji voze nova i malo placaju.
Pa onda, ako je svima isto, zasto da neko sa tvingom 2001 placa isto kao neko sa mercedesom 2021.
Niko vama udovoljiti, a svi imate nesto da kazete i predlozite, samo se ne hvate da nesto i uradite.
Ali znajuci ovu vlast, ima da bude malo skuplje i za nove i za stare, a vi sto vec sada protestvujete protiv nekog imaginarnog predloga zakona, platicete kako god.
Realista
plavuša
Piško
ns ja
Još jednom bravo, predložiti ga za naj ekologa sveta!!!
Bravo za vrsnog stručnjaka, "doktora", svaka mu čast kako je majstor da više gluposti objedini u samo jednu odluku - i bezbednost u sobraćaju, pokvareni toksični krš - velikih snaga a malog poreza, potrošnja goriva, zagađenje vazduha!!!
Ko ga nije glasao evo mu sad odlične prilike i razloga -treba pokažnjavati sve te osione i bahate vlasnike novih dacija sa tri cilindra i 60KS, euro 6 standarda zagađenja!!!
Dobrodošla velika trojka crnih-audija, bmw i mercedesa velikih kubikaža u poodmakloj fazi raspada - na puteve Srbije, najuređenije zemlje sveta!! Kad ovi odu neće više gram mozga u glavi nikome ostati, neće trava rasti...ovi su kuga, kovid i sida zajedno oličeni u samo jednoj partiji prepoštenih stručnjaka!!!
Deda
pera
Blazo
Jaa
a benzin sve skuplji
R
A bogati još lakše!
Aleksej
Jedino sto nece biti registracija preskupa za neki oldtimer 2.5 na primer, ako bude sve kako treba...
Nemanja
Brijena
pawlle
NezavisniVojvodjanin
Ozezi
gradjaninX
Ovo nije tacno. "Luksuz" je 2.0 i preko. Tvoj 1.6 je isto sto i 1.2, 1.9, 1.7, 1.0...Dakle tek od 2.0 se primenjuje posebna taksa na "luksuz", makar to bio i 2.0 sa 20kW motorom...(karikiram)
Kokicar
Neko
Opet
Svraka
Proleter
Proleter
Miša K.
Dejan
Dejan
Bob Rock
Ispade da porez na neko vozilo ( pr Renault Megane 2010 sto vredi cca 5000 eur i Lamborgini 2010 godiste sto vredi cca 50 000 eur ) placati isti porez. Zar to nije pljacka.
Ako su hteli nesto onda su trebali oporezovti po kataslskoj ceni vozila.
chicio
M
A i mi sami treba malo da razmislimo o prioritetima, ako npr cela porodica ima mobilne telefone od ukupne vrednosti 2000e,zar nije logicnije taj novac uloziti u kvalitetniji i bezbedniji auto a kupiti polovni telefon recimo po mnogo manjoj ceni?
prolaznik
Banderaš
Pera
mile
Zebra
g pen
C
ex chapman
Pera
szzz
:)
Posmatrac
nema
Deki
Noname
Kiki
- J -
Vrlo rado bi kupio nov auto! Udri po sirotinji koju je država stvorila...
Bojan
Bravo ministre.
Nejasna
U prvoj recenici u tekstu se navodi porez prilikom registracije a posle u teksu se kaze "...izmene zakona o imovini i prenosu apsolutnih prava...". Porez na prenos vlasnistva i nije neka stavka spram toga koliko posle deru za registraciju.
Lola
Opet na korist najbogatijih.
Valjda treba po vrednosti automobila.
Sramota i bruka...
Laloš
Jataganac
Johnny
Реалан
Uroš
SuperHik
Aleksandar974
ombre
Turci su bili bolji
МилеНС
Дакле до 31.12. мој 1.6 је био луксуз по кубикажи а од првог јануара ће само бити луксуз јер је стар "СВЕГА" 13 година, е на ту фору ће и ово бити
Предраг
M
Etoo
Jedino ako ukinu onaj luksuz takozvani.
Oh zašto izbori nisu svakih 6 meseci, cela Srbija bi bila asfaltirana, svi porezi ukinuti.
Mada ako skinu akcizu na alkohol, odma milion glasova više u aprilu.
herz
mg
Prvo resenje ima smisla, kako ne bi dolazilo do apsurdnih situacija da registracija kosta vise od automobila. Sa druge strane, time se nagradjuju zagadjivaci okoline, i demoralise se kupovina novih, ekoloskijih automobila...
Wnj
EvoOvako
A imam osećaj da će ostaviti prostora da za rage od bezbroj godina sa 3.0 budu "normalne" cene, a za iole novije automobile će i dalje biti preskupo, tako da će ljudi i dalje biti osuđeni da voze rage koje su više za otpad, nego li za drum.
Katastrofa!
Dark Veber
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H