Cenu auta određuju drugačiji parametri, pa nisu dobri za oporezivanje.
A za električna vozila ne bih dao ni dinara subvencije, jer se na kraju pune strujom od uglja/ulja i čega već još, a o teškim metalima u baterijama da ne govorimo...
Da li neko može da da primer koliko je "porez na upotrebu vozila" do sada iznosio za kubikažu od 2500 ccm3 i 3000ccm3 i koliko bi trebao da iznosi po ovoj računici? Tj, kolika je do sada bila cena registracije takvog vozila, a kolika će biti od januara. Hvala!
P.S.
Pre nego što mi se nalupate minusa, visok sam 193 cm, težak 130 kg, imam porodicu (i psa), volimo da idemo na pecanja, roštiljanja i na vikendice, po mogućstvu što dalje od naseljenih i "uređenih" mesta i ljudi i želja mi je da nakon 10 godina to više ne radimo u Puntu nego u nekom džipu, ništa fensi nego terenski (Pathfinder/Navara, Hillux, LandCruiser ili sl). Zahvaljujem još jednom!
Po meni je najrealnije da se registracija plaća na osnovu cene auta, a ako hoćeš veliku kubikažu, onda plati malo više (ne mislim na 2.2 ili možda ni 2.5, ali sve preko toga platiš malo više)...
Nema smisla da neko ko kupi nov auto i plati ga 60.000 plaća manje nego neko ko ima kantu od 2.500e...
Naravno, ima i klasa, ako imaš auto nov od 15-20 hiljada, to je u nekoj početnoj ili srednjoj klasi, plaćaš porez od tipa 1 posto, a ako imaš auto od 80.000e, plaćaš ga 2 posto, ili bar nešto slično tome.
Ako imaš električni auto, subvencije su tu, plaćaš manju registraciju, itd..
Ništa nije poznato!?!
pošto se više porez neće obračunavati po kubikaži, nego po godištu, objasnite koliki je to porez, od kog će se za starije automobile umanjivati za 40% (od 5-8 godina). Totalna je nepoznanica, što je čudno niko se i ne pita, od koliko se umanjuje za te procente?!
Koliko će porez plaćati vlasnici novih automobila do 5 godina starosti?
Da li ovo znači da će oni plaćati najveći porez i to bez obzira koji je auto i koliko košta 15000 ili 150000 eura!?
U Sofiji npr. nema više mladih ljudi: svi odoše. Ostale su starice i pokoji starac, a ulicama bauljaju istetovirani mediokriteti.
Kvart po kvart se ruše. Gasterbajteri kupuju stanove u novoizgradjenim zgradama, gde je svaki deseti stan useljen.
Noću samo divljajući prodje poneki nabudženi auto sa muzikom "do daske".
Po trafikama, menjačnicama, radnjama rade samo starije gospodje. Uglavnom su tu Vijetnamci, na gradjevinama Pakistanci i njih ćete najčešće moći noću u prevozu da vidite.
Muzeji, Zoo... sve je zapušteno. Tuga.
Umesto da se poveća porez na matore krševe i podstiče kupovina novijih vozila, radi se suprotno. Sve preko 10-12 godina starosti treba da se oporezuje više nego novo vozilo, a najmanji porez da imaju vozila do 4 godine starosti... naravno srazmerno snazi i vrsti pogona, a ne kubikaži.
Znači opet "kažnjavaju" ljude koji mogu da si priušte noviji auto. U fazonu - imate pare za novi auto, platite.
Auto u XXI veku nije privilegija, već potreba. Zašto nisu uveli da se taksa (da taksa, jer je taksa naknada za izvršenu uslugu, dok je porez jednokratno naplativa stavka) obračunava na osnovu npr. 1% vrednosti vozila + neki koeficijent spram recimo euro norme?
To bi dovelo do toga da neko ko vozi BMW 5 iz 2019. treba da plati oko 500e, dok bi neko sa recimo Reno Cliom iz istog godišta plaćao 120e.
I svi zadovoljni. Sem naravno, njihovih drugara koji sada moraju da plaćaju skuplje.
Moraju krševi da se uvale nekome sledeće godine umesto u reciklažu pošalješ na Balkan i to je to.A i vrlo verovatno da će nam EU podiči rampe za brže zapošljavanje u EU jer im hvale radnika ko vazduh i ogroman broj ljudi će otići iz Srbije upravo oni koji treba da registruju ili već imaju automobile koji su subjekat smanjena poreza.Kakve to veze ima sa registracijom automobila?Pa sečekajte prvu polovinu januara 2022 e godine.Neće ostati niko normalan u Srbiji.Sve što vredi i što je ostalo da vredi u Srbiji početkom sledeće 2022 e godine zbrisaće glavom bez obzira tamo gde se ceni rad,znanje i radni učinak.
Ostaće samo mamini i tatini sinovi da voze SUV ove od 3 hiljade kubika ispred praznog kafića.Neće ostati ni konobara da ih služe sve se sprema da ode odavde iz ove močvare od države.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poznato koliko će vas koštati registracija kola od 1. januara
Autor: nova.rs
Info
•02.11.2021.
•12:47 > 13:34
Komentari 15
Lule
Zapremina 3199 cm2
Snaga 160 kw
Cena reg 76. 142 din
Cena vozila: 1800-5000€
Ko se luksuzira ovde
God 2015
Zapremina 2499 cm2
Snaga 160kw
Cena reg. 68.383 din
Cena vozila 14.000-24.000€
Jovica
Cvetković
Jaa
P.S. a benzin sve skuplji
D
A za električna vozila ne bih dao ni dinara subvencije, jer se na kraju pune strujom od uglja/ulja i čega već još, a o teškim metalima u baterijama da ne govorimo...
Nemanja
P.S.
Pre nego što mi se nalupate minusa, visok sam 193 cm, težak 130 kg, imam porodicu (i psa), volimo da idemo na pecanja, roštiljanja i na vikendice, po mogućstvu što dalje od naseljenih i "uređenih" mesta i ljudi i želja mi je da nakon 10 godina to više ne radimo u Puntu nego u nekom džipu, ništa fensi nego terenski (Pathfinder/Navara, Hillux, LandCruiser ili sl). Zahvaljujem još jednom!
Lošmi
Nema smisla da neko ko kupi nov auto i plati ga 60.000 plaća manje nego neko ko ima kantu od 2.500e...
Naravno, ima i klasa, ako imaš auto nov od 15-20 hiljada, to je u nekoj početnoj ili srednjoj klasi, plaćaš porez od tipa 1 posto, a ako imaš auto od 80.000e, plaćaš ga 2 posto, ili bar nešto slično tome.
Ako imaš električni auto, subvencije su tu, plaćaš manju registraciju, itd..
Mick
pošto se više porez neće obračunavati po kubikaži, nego po godištu, objasnite koliki je to porez, od kog će se za starije automobile umanjivati za 40% (od 5-8 godina). Totalna je nepoznanica, što je čudno niko se i ne pita, od koliko se umanjuje za te procente?!
Koliko će porez plaćati vlasnici novih automobila do 5 godina starosti?
Da li ovo znači da će oni plaćati najveći porez i to bez obzira koji je auto i koliko košta 15000 ili 150000 eura!?
Petar
Gulag
DžiajDžo
Kvart po kvart se ruše. Gasterbajteri kupuju stanove u novoizgradjenim zgradama, gde je svaki deseti stan useljen.
Noću samo divljajući prodje poneki nabudženi auto sa muzikom "do daske".
Po trafikama, menjačnicama, radnjama rade samo starije gospodje. Uglavnom su tu Vijetnamci, na gradjevinama Pakistanci i njih ćete najčešće moći noću u prevozu da vidite.
Muzeji, Zoo... sve je zapušteno. Tuga.
neko
Nomad
Auto u XXI veku nije privilegija, već potreba. Zašto nisu uveli da se taksa (da taksa, jer je taksa naknada za izvršenu uslugu, dok je porez jednokratno naplativa stavka) obračunava na osnovu npr. 1% vrednosti vozila + neki koeficijent spram recimo euro norme?
To bi dovelo do toga da neko ko vozi BMW 5 iz 2019. treba da plati oko 500e, dok bi neko sa recimo Reno Cliom iz istog godišta plaćao 120e.
I svi zadovoljni. Sem naravno, njihovih drugara koji sada moraju da plaćaju skuplje.
Salamander
Tako da su ponovo omlatili praznu dlamu.
Čestitam!
Slave
Ostaće samo mamini i tatini sinovi da voze SUV ove od 3 hiljade kubika ispred praznog kafića.Neće ostati ni konobara da ih služe sve se sprema da ode odavde iz ove močvare od države.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H