Ne naplaćuju nam taksu nego si dužan prvi put kad ulaziš da se prijaviš i platiš 7 evra. Posle toga si miran 3 godine.
Što se tiče odlaska iz Srbije, dokle god naši ljudi smeju da budu u EU najviše 90 dana turistički, nekog masovnijeg odlaska poput onog iz Rumunije, Bugarske ili Hrvatske neće biti. Većina majstora će nastaviti sa ovim tempom: 90 dana EU, potom ovde pola godine, pa opet iznova.
Ti polovnjaci koji su poskupeli ma zapadu kod nas svakako neće ni stići, to su dobri mladi automobili. Kod nas stiže mahom otpad, i njegovo poskupljenje je ne realno.
Radi se o tome što je sve manje polovnih vozila kod nas jer stranci iz recimo Nemacke neće da prodaju svoje stare automobile jer novih nema na lageru zbog mikročipova kao pre.
A gorivo nikad skuplje.
Ja sam sebi postavio izazov,do Nove Godine ne sedam u auto.Izuzev u hitnim slučajevima koji nadam se neće biti.
Samo peške i bicikl.
Isplatiće mi se.
Letos kad sam došao sa letovanja nisam seo u auto 42 dana :-)
Samo neka poskupljuju.
Skuplji su samo oni na placevima, sto je baba vozila do pijace i nov, nov, nov i svi od reda presli skoro istu nerealno malu kilometrazu, a stari petnaestak godina. Oni kupljeni novi u Srbiji od normalnih vlasnika, koji zele da ih prodaju, su vrlo realne cene.
Obrnuto.Od januara EU kako je nezvanično najavljeno iz krugova bliskim Ministrima EU diže se rampa za radnike sa Zapadnog Balkana gde spada i Srbija.TRebaju im radnici kao vazduh.Ogroman broj ljudi koji bi trebalo da registruje automobile na zimu i proleće 2022 e godine otići će iz Srbije trbuhom za kruhom čim se granice otvore a otvoriće se de facto jer EU ima ogroman ogroman nedostatak i kvalifikovane i nekvalifikovane radne snage usled covid pandemije.
To što je auto sada 15 godina starosti 1.6 TNG ili benzinac 2000 eura u februaru martu neće vredeti ni 1000.Neće imati ko da ga vozi.A i vrlo vrlo verovato na zimu dolazi ENORMNO POSKUPLJENJE energenata uključujući i auto goriva.
Sve ide gore od cena neko očekuje da će cena benzina NAKON REGISTRACIJE ostati iste.
Lepo sedne čovek na autobus ode za Dojčland ili Osterih ili Nederland i nakon 3 meseca dođe sa 5 ili 7 hiljada poštene zarade i kad dođe od tamo doveze normalan auto ne nenormalan u Srbiji za koji treba ulaganje od 30% do 50% cene nakon kupovine da bi mogao proći naredni tehnički i da ne bi stao na sred auto puta.
Ovo nije više problem auta ovo je problem ENERGENATA.Pogledajte samo cene usluga auto majstora limara,električara koji rade generalke automobila 2019,2022 i sada novembra 2021 e godine.Cene ruku su otišle 200% ako ne 300%.Nema ljudi sa znanjem više.Šta će ti auto kad nema više od normalnih majstora da ga opravi a to što je normalno traži 50% cene automobila da bi bio siguran koliko toliko par meseci.
Koja laz za opste narodne mase ! Polivnjaci su poskupeli jer je carina u srbistanu svuda ista a to sa cipovima je tek prica za sebw ! ECU od auta u kom se nalaze neki cipovi ( na nivou Comodora 64) u aluminijumskom kucistu,hermeticki zatvoreni, nema tu fabrika i majstor nikakvih dodira sa ecu,vrsi se samo mapiranje motora i nista vise. Sad ce vestacki da izazovu manju ponudu a traznja ce se kao ,,povecati,, pa ce to izazvati poskupljenje auta,divne li ekonomije
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Polovnjaci od početka godine skuplji za više od 30 odsto, mikročipovi "diktiraju" tržište
Autor: Blic
Info
•03.11.2021.
•09:16 > 09:29
Komentari 14
Boris
Ne naplaćuju nam taksu nego si dužan prvi put kad ulaziš da se prijaviš i platiš 7 evra. Posle toga si miran 3 godine.
Što se tiče odlaska iz Srbije, dokle god naši ljudi smeju da budu u EU najviše 90 dana turistički, nekog masovnijeg odlaska poput onog iz Rumunije, Bugarske ili Hrvatske neće biti. Većina majstora će nastaviti sa ovim tempom: 90 dana EU, potom ovde pola godine, pa opet iznova.
Ciga
gradjaninX
Av
Ne znam samo kako si to zamislio, obzirom da nam naplacuju taksu od NG kada idemo u EU
Iz Srbije ce i dalje da odlaze oni koji imaju EU papire, za ljude sa srpskim papirima ima opet da bude ogranicenje uz moguce jacu kontrolu
bne
pinokio
pitam za druga
Ako piše Blic
Žarko
Ja sam sebi postavio izazov,do Nove Godine ne sedam u auto.Izuzev u hitnim slučajevima koji nadam se neće biti.
Samo peške i bicikl.
Isplatiće mi se.
Letos kad sam došao sa letovanja nisam seo u auto 42 dana :-)
Samo neka poskupljuju.
C-3PO
Piško
Wheeler_Dealers
Miodrag K.
To što je auto sada 15 godina starosti 1.6 TNG ili benzinac 2000 eura u februaru martu neće vredeti ni 1000.Neće imati ko da ga vozi.A i vrlo vrlo verovato na zimu dolazi ENORMNO POSKUPLJENJE energenata uključujući i auto goriva.
Sve ide gore od cena neko očekuje da će cena benzina NAKON REGISTRACIJE ostati iste.
Lepo sedne čovek na autobus ode za Dojčland ili Osterih ili Nederland i nakon 3 meseca dođe sa 5 ili 7 hiljada poštene zarade i kad dođe od tamo doveze normalan auto ne nenormalan u Srbiji za koji treba ulaganje od 30% do 50% cene nakon kupovine da bi mogao proći naredni tehnički i da ne bi stao na sred auto puta.
Ovo nije više problem auta ovo je problem ENERGENATA.Pogledajte samo cene usluga auto majstora limara,električara koji rade generalke automobila 2019,2022 i sada novembra 2021 e godine.Cene ruku su otišle 200% ako ne 300%.Nema ljudi sa znanjem više.Šta će ti auto kad nema više od normalnih majstora da ga opravi a to što je normalno traži 50% cene automobila da bi bio siguran koliko toliko par meseci.
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H