Autor: Blic

Info
03.11.2021.
09:16 > 09:29
Polovni automobili, koji u Srbiji čine čak 85 odsto registrovanih vozila, u poslednjih godinu dana poskupeli su i više od 30 odsto.
  • Boris

    03.11.2021 13:47
    @Av

    Ne naplaćuju nam taksu nego si dužan prvi put kad ulaziš da se prijaviš i platiš 7 evra. Posle toga si miran 3 godine.

    Što se tiče odlaska iz Srbije, dokle god naši ljudi smeju da budu u EU najviše 90 dana turistički, nekog masovnijeg odlaska poput onog iz Rumunije, Bugarske ili Hrvatske neće biti. Većina majstora će nastaviti sa ovim tempom: 90 dana EU, potom ovde pola godine, pa opet iznova.
  • Ciga

    03.11.2021 12:43
    Sviranje Q...
    Ti polovnjaci koji su poskupeli ma zapadu kod nas svakako neće ni stići, to su dobri mladi automobili. Kod nas stiže mahom otpad, i njegovo poskupljenje je ne realno.
  • gradjaninX

    03.11.2021 12:11
    Novi Golf 8 u osnovnoj opremi ima maltene sto je Golf 7 imao u najvisoj, a definitivno u srednjoj. Kosta manje nego sto je Golf 7 u osnovnoj...
  • Av

    03.11.2021 11:12
    @Miodrag K.
    Ne znam samo kako si to zamislio, obzirom da nam naplacuju taksu od NG kada idemo u EU

    Iz Srbije ce i dalje da odlaze oni koji imaju EU papire, za ljude sa srpskim papirima ima opet da bude ogranicenje uz moguce jacu kontrolu
  • bne

    03.11.2021 11:06
    @Ako piše Blic
    Radi se o tome što je sve manje polovnih vozila kod nas jer stranci iz recimo Nemacke neće da prodaju svoje stare automobile jer novih nema na lageru zbog mikročipova kao pre.
  • pinokio

    03.11.2021 10:52
    ma nemojte
    kako kad nešto pojeftini 30% ne stigne do nas? i to je isto tržište.
  • pitam za druga

    03.11.2021 10:51
    da li su to isti mikrocipovi kao ovi u novim epizodama devete sezone THE BLACKLIST?
  • Ako piše Blic

    03.11.2021 10:44
    Mora da je tačno
    Znači 15 + godina stara kola poskupela zbog zastoja u proizvodnji novih. Aj' važi.
  • Žarko

    03.11.2021 10:40
    Challenge
    A gorivo nikad skuplje.
    Ja sam sebi postavio izazov,do Nove Godine ne sedam u auto.Izuzev u hitnim slučajevima koji nadam se neće biti.
    Samo peške i bicikl.
    Isplatiće mi se.
    Letos kad sam došao sa letovanja nisam seo u auto 42 dana :-)
    Samo neka poskupljuju.
  • C-3PO

    03.11.2021 10:35
    Nestasica cipova
    Otkupio ih Bill Gates i ubacio u ljude, zato ih nema...:)
  • Piško

    03.11.2021 10:12
    ...
    Šopaj po sirotinji, potrovaće nam decu.
  • Wheeler_Dealers

    03.11.2021 10:04
    Skuplji su samo oni na placevima, sto je baba vozila do pijace i nov, nov, nov i svi od reda presli skoro istu nerealno malu kilometrazu, a stari petnaestak godina. Oni kupljeni novi u Srbiji od normalnih vlasnika, koji zele da ih prodaju, su vrlo realne cene.
  • Miodrag K.

    03.11.2021 10:03
    Tek će automobili pojeftiniti
    Obrnuto.Od januara EU kako je nezvanično najavljeno iz krugova bliskim Ministrima EU diže se rampa za radnike sa Zapadnog Balkana gde spada i Srbija.TRebaju im radnici kao vazduh.Ogroman broj ljudi koji bi trebalo da registruje automobile na zimu i proleće 2022 e godine otići će iz Srbije trbuhom za kruhom čim se granice otvore a otvoriće se de facto jer EU ima ogroman ogroman nedostatak i kvalifikovane i nekvalifikovane radne snage usled covid pandemije.

    To što je auto sada 15 godina starosti 1.6 TNG ili benzinac 2000 eura u februaru martu neće vredeti ni 1000.Neće imati ko da ga vozi.A i vrlo vrlo verovato na zimu dolazi ENORMNO POSKUPLJENJE energenata uključujući i auto goriva.

    Sve ide gore od cena neko očekuje da će cena benzina NAKON REGISTRACIJE ostati iste.

    Lepo sedne čovek na autobus ode za Dojčland ili Osterih ili Nederland i nakon 3 meseca dođe sa 5 ili 7 hiljada poštene zarade i kad dođe od tamo doveze normalan auto ne nenormalan u Srbiji za koji treba ulaganje od 30% do 50% cene nakon kupovine da bi mogao proći naredni tehnički i da ne bi stao na sred auto puta.

    Ovo nije više problem auta ovo je problem ENERGENATA.Pogledajte samo cene usluga auto majstora limara,električara koji rade generalke automobila 2019,2022 i sada novembra 2021 e godine.Cene ruku su otišle 200% ako ne 300%.Nema ljudi sa znanjem više.Šta će ti auto kad nema više od normalnih majstora da ga opravi a to što je normalno traži 50% cene automobila da bi bio siguran koliko toliko par meseci.
  • Dejan

    03.11.2021 09:47
    Posao
    Koja laz za opste narodne mase ! Polivnjaci su poskupeli jer je carina u srbistanu svuda ista a to sa cipovima je tek prica za sebw ! ECU od auta u kom se nalaze neki cipovi ( na nivou Comodora 64) u aluminijumskom kucistu,hermeticki zatvoreni, nema tu fabrika i majstor nikakvih dodira sa ecu,vrsi se samo mapiranje motora i nista vise. Sad ce vestacki da izazovu manju ponudu a traznja ce se kao ,,povecati,, pa ce to izazvati poskupljenje auta,divne li ekonomije

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna