Vlada Srbije je na današnjoj sednici usvojila predlog izmena zakona koje se tiču umanjenja poreza na motorna vozila sa zapreminom motora većom od 2.000 kubnih centimetara.
Ne zelimo da platimo visoku registraciju za motore preko 2.0! Ukinite tu normu,posteno je da se placa po kw i po euro normi koliko zagadjuje a ne po zapremini motora,to nije snaga,to nije nista!
Zivite u proslom veku u neznanju!
Nije dovoljno čitati. Treba i pročitati i razumeti. Lepo piše već u podnaslovu:
... umanjenja poreza na motorna vozila sa zapreminom motora većom od 2.000 kubnih centimetara.
Poreza. Nigde se ne pominje osiguranje koje se isto plaća.
I molim Vas objasnite nam kako "kubikaža puno znači na drumu za bezbednost."?
2009. sam registrovao BMW 325 za oko 45.000. 89. god, 2.499ccm 170 KS, pa sada izracunajte koliko bi ta registracija kostala danas. Ovako otprilike meni se cini da nije jeftinije.
U normalnoj drzavi (dobro mi i nismo drzava, mi smo kolonija) ovakav auto bi bio smatran old tajmerom i bila bi mu registracija 50% od uobicajene.
Ja sam prošle godine za vozilo 2400 kubika platila skoro 64000, nije bilo nikada udesa, prvi vlasnik, to mi je bila najniža cifra registracije. Dakle, gore navedene cifre ili su bez osiguranja ili novinari imaju pogrešne informacije. Molim komentatore koji nemaju pojma da ne talasaju. Moj auto je euro5 motor, a kubikaža puno znači na drumu za bezbednost.
Vlasnici vozila zapremine od 2.001 do 2.500 kubika plaćaće 20.387 dinara umesto sadašnjih 34.950 dinara.
Placao sam za auto star 15 godina 530 eura. 2200 kubika imamam. Nikad nisam platio 34.950 din. Znaci sada cu placati 410 eura sa tehnickim..taksama itd..jos uvek je to puno!!
To je ta borba protiv globalnog zagrevanja, umesto da jos vise oporezuju vecu kubikazu, vlast na ovaj nacin ugadja tim prevarantima koji su olako dosli do para.
Krseve od Kola preko 2000 cc voze uglavnom secikese koje nemaju prebijene pare u dzepu a glumataju bogatase .Ovo je uglavnom mazanje ociju od pravih problema tj cena tehnickih pregleda cene goriva i ostalih stvari koje su mnogo vaznije od polovnih krseva sa velikim motorima koje su i do sada registrovali na invalide i placali neku mizeriju od registracije .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Smanjen porez na starija vozila preko 2.000 kubika: Evo koliko će se plaćati
Autor: Tanjug
Info
•03.11.2021.
•19:29 > 19:44
Komentari 14
Mikica
Zivite u proslom veku u neznanju!
The Lalosh
... umanjenja poreza na motorna vozila sa zapreminom motora većom od 2.000 kubnih centimetara.
Poreza. Nigde se ne pominje osiguranje koje se isto plaća.
I molim Vas objasnite nam kako "kubikaža puno znači na drumu za bezbednost."?
Aleksej
U normalnoj drzavi (dobro mi i nismo drzava, mi smo kolonija) ovakav auto bi bio smatran old tajmerom i bila bi mu registracija 50% od uobicajene.
Gordana Radović
Mico
Placao sam za auto star 15 godina 530 eura. 2200 kubika imamam. Nikad nisam platio 34.950 din. Znaci sada cu placati 410 eura sa tehnickim..taksama itd..jos uvek je to puno!!
Kole
predrag
Popara
Rade
Silver
Stole
Aaaaa
Nemojte više braćo, dovoljno je.
Kohoutek II
Kubikaža
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H