Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović u odgovoru na pitanje N1 kaže da je u redu što će svi građani Srbije kroz budžet plaćati za Beogradski metro.
Infrastrukturni projekti koje svi plaćamo su republički a ne gradski. Autoputevi, pruga i ako ima ostalo koriste svim građanima Srbije. Metro u Beogradu samostanovnicima istog. Po toj logici svi bi mogli plaćati i izgradnju toplane u Priboju ili fabrike vode u Zrenjaninu.
Од Београда до Новог Сада ће се завршетком пруге путовати за 30 минута, а од Београда до Ниша за 450 минута.
Новосађани су добили зграду РТВ на Мишелуку од 44,6 милиона евра. Док грађани Србије плаћају 1450 радника РТВ и 4500 радника РТС-а, Нишу је забрањено да има Радио Ниш са 9 запослених.
Београд сада уз све остало добија и Метро!
Нишу нису дозволили да има чак ни ковид болницу већ се пацијенти из највећег града Јужне и Централне Србије шаљу у Kрушевац! СРАМНО!
E vidiš gospodine ministre ja sam iz Novog Sada i apsolutno mi ništa ne znači, razumeš NIŠTA metro u Beogradu! Zašto bi ja na ovaj ili onaj način plaćao za njegovu izgradnju? To je besmisleno!
Bitango kapitalisticka! Navikao si da u maminoj i tatinoj firmi gledas ljude kao stoku i marvu pa sada to hoces da radis i dok si na ministarskom mestu! Seti se samo kako si cvilio i kukao na sav glas dok nisi znao da te kamera snima i vikao kako ces dobiti prvi penal od svog predsednika...fuj...odvratno...
Ne razumem komentar a posebno da li ste Vi za izdvajanje za metro ili ne ? Ja u komentaru i naglašavam ,da svi ostali građani primaju platu po uredbama ili ceni rada koju je propisala država.Vi ako radite kod privatnika i Vama je polazna osnova minimalna cena rada....Ovde nije reč o privatnom ili javnom sektoru već o finansiranju metroa.Primanja su različita u čitavoj Srbiji ali i cene.Mogli bi navoditi danima npr kod privatnika u Bgd laborant prima i do 90.000,oo dinara u DZ Novi Sad oko 50.000,oo...Subotica već godinama plaća najskuplje grejanje po m2.....Zrenjaninci kupuju vodu za piće...U Nišu je hleb jeftiniji nego u Vojvodini,koja proizvodi žito...
ne bi se oni ni makli s mrtve tačke da se Francuzi i Kinezi nisu iskesili, jedini je problem što će mnogo više koštati nas nego njih dok se izbuše sva on beogradska brda uzduž i popreko.
Hajde onda i metro u NS?
Linija 1 - Begec-Kac
Linija 2 - Rumenka-Karlovci.
Da se povuku pravilne linije vidi se da se seku na Zeleznickoj stanici. A i kace vise ljudi nego prva linija u BG :)
Tako da bi dve linije u NS imale mnogo vise smisla od ovog cirkusa u BG.
A i od NS bi napravile bum veci nego sto ce metro u BG napraviti
Tada bi pucali polako na milion stanovnika posto smo sad vec stigli do pola miliona
Stanovnistvo sela do 2.000 stanovnika imaju naj skuplju robu siroke potrosnje,gde su prehrandbeni proizvodi skuplji i do 20% u odnosu na gradske markete.Nema vise na selu krava da se proizvodi mleko,sir,kajmak jogurt.Veliki troskovi su u putovanju do bolnica,zubara( malo ovakvih sela ima zubara) kao i drugih potreba.Skolovanje dece u srednjim skolama takodje iziskuje vise izdvajanja nego deca u tim gradovima.Nije normalno da ti ljudi placaju metro u Beogradu,kad do Beograda neide ni 5% ljudi sa sela.Pogotovo vojvodjanska sela su se vratila po standardu u sezdesete godine proslog veka,nosioci prospariteta bilinsu kombinati i zadruge koje su sada u rukama privatnika koji u razvoj sela ne ulazu nista.
Референдум... Можда ће то натерати идолопоклонике сахрањивања буџетских пара у џепове неколицине профитера, да направе нешто што ће служити много већем броју људи. А можда ће ти профитери и да приватизују референдум, већ смо виђали свашта...
Da se raspiše referendum i da se svi građani republike Srbije izjasne, žele li da finansiraju izgradnju metroa u BG...ali beograđani da budu izuzeti od glasanja pošto njih ima, koliko i svih nas ukupno...evo ja ne želim da plaćam izgradnju tog metroa.
Само допуним свој коментар. Београђани не плаћају аутопутеве који прилазе кроз град: Е75, Е70 и Милош велики, а ми плаћамо до Ковиља и остало. Чак су померили наплатну рампу Бубањ поток да се још села вози за џабе. Нова Пазова се цела шверцује на оба аутопута, само због Бановаца, Добановаца и остале београдске индустрије.
А ми, плаћамо ли плаћамо. Није фер.
Koje projekte BG i ostatak Srbije placa nama u Vojvodini???
Pa jeste li vi normalni???
Brza pruga? Do NS? Pa ta pruga toliko kasni da se ta investicija razlila na jednu deceniju i efekti se ne osete!!!
Putevi? Koji putevi? Pa pre par nedelja sam isao na Zlatibor, pa tamo je i zadnja ulica u zadnjem selu bolje asfaltirana nego Futoski put ili Bulevar Oslobodjenja! Da ne spominjem nasu "magistralu" od NS do Backe Topole ili prema Rumenci!
Sramota!
I sad svi da placamo za njihov metro iz nicega u nista!!!
Najgori, ponavljam, najgori putevi u Srbiji su u Vojvodini! Ubedljivo!!! Posebno u Backoj! Backa ima katastrofalne puteve! A zajedno Novi Sad, Sombor, Apatin, Vrbas/Kula/Srbobran i Subotica ulaze sa preko 8% u republicki BDP! Samo Backa!!!
E ovaj lik mi je odvratan..ne vidi problem da gradjani daju za metro.Saberi se covece ljudi jedva prezivljavaju ..mi tapkamo u mestu 20 godina.Taman plate malo gore cene gore ..gde ...u mestu
Metro je potreban velikom gradu slažem se.Ali nije samo Beograd grad u Srbiji.Da bi bili u svi gradjani jednaki treba isto toliko novaca investirati i u ostale delove.Pa metro kosta ...... I investicije u ostalim delovima isto toliko....
Svi na vlasti samo tamo gde je moja guzica...
da placam, za metro,to je lokalna investicija, ne interesuje me...da li oni iz BGD, ciji je prosek plate najveci u srbiji 85-90 000,00, solidarisu se sa manjim opstinama po srbiji pa im pomazu oko bilo cega, NE, oni to ljubomorno cuvaju za sebe i samo za sebe,NE ZELIM I NECU, (ionako se ja ne pitam)
On ne vidi problem jer ne vidi dalje od ministarske fotelje, ali ja vidim. Meni taj metro ne treba pošto i ne živim u Beogradu. Zašto bih ja plaćao nešto što mi nije potrebno i što neću nikada ni koristiti?
Cao cao, Mile Prevara ovde, znaci, brate, znaci, superiska je ideja, znaci, Metro se gradi, znaci, Beograd, znaci, Ne Vadi, znaci se sladi, znaci, Nuno Vipan znaci mi je pricao, znaci, on ima, znaci tamo u Upsala, Norge znaci, metro znaci, voze se svi znaci, i placaju svi, i ljudi i irvasi, znaci, nema ovce puno tamo, samo ovi znaci, jeleni bez rogova, znaci u Norge, niista znaci, hvala ti na ekspertizi znaci, i podrsci ohrabrenja, znaci…
I ja ne vidim problem da će neko iz Vranja,Negotina,Šapca ili NS da plaća za beogradski metro jel sam glup i slep...pogotovo kad se Beograd hvali kako ima budzet preko milijardu i dvesta miliona evra!?Mi definitivno ne zasluzujemo bolje od ovakvih kao sto su Toma Mona,Bata keramičar,Neša slinavi,tapšač iz amerike...
Ko je prazni? Svaka posleratna vlast. Beograd ce se sam ugusiti a Srbija ce se isprazniti jer usijane glave ne vide devastiranu buducnost. Srbijo majko mila , sta si docekala da te slepci vode koji ne vide dalje od nosa.
dođe građanin Srbije iz Lebana sa džakovima punim paprika i krompira,jer je i on plaćao za metro moći će lepo da se provoza ,al ko zna hoće li dotle već postojati neko pravilo ko sme u metro a ko nesme.
Jer ministar kaže "svi građani Srbije"
Napraviti referendum za izgradnju metroa u Bg, ko se složi da plaća, neka ostavi podatke iz lk i nek očekuje priznanicu za uplatu svakog meseca a za to da dobije besplatnu kartu za vožnju metroom po Bg. Ko ne želi, neka ne plaća ali neka plati vožnju.
Mala ispravka, Ciriski metro i zeleznica je tako koncipirana ,deo je pod zemljom,a deo nije. E sada,taj drugi deo je izuzetno lepo uklopljen,cist i sto je najvaznije vozovi nikada nekasne vise od 15 sekundi. Nemam nista protiv da svi izdvajamo za metro ali najpre hocu rekonstrukciju kompletnih puteva i saobracajnica u celoj Vojvodini i otvaranje jos 400.000 radnih mesta, a posle mozemo da se zajebavamo sa metroom. Sram ih bilo , neljudi!!!!
Kako se bilo ko od vas i u BG i u NS i bilo gde zaposlio u drzavnim institucijama, javnim preduzecima, fakultetetima?
Partija bratija ili doveli mame i tate za ruke?
Evo ja Vama nudim posao kod privatnika (fakulteski sam obrazovan) za vas bez 30% koji se finansira iz budzeta.
Imam prijatelje u BG, koji nisu na drzavnim jaslama, jedva prezivljavaju a glasacko telo se samo doseljava.
Барем су они који су против метроа названи грађанима , а не плаћеницима, стручњацима и остало из богатог репертоара!
И лепо да признаје да ћемо сви плаћати, а да нећемо имати користи!
Kakav ministar, takav i metro. Stručnjaci kažu da je projekat loš, ali nazadnjaci ne mare. U pitanju su ogromne pare. Biće krađe i prekrađe onoliko. Nije važno što građani nisu zadovoljni, važno je da se napune džepovi dok još može. Cela Srbija ne treba da finansira izgradnju, ali da bi to doprlo do ušiju vlasti treba raditi nešto više osim komentarisanja.
Svima koji žive u Beogradu treba dati socijalnu pomoć bez obzira koliki platu imaju. U Zrenjaninu napravili bolnicu od samodoprinosa da imaju gde da se leče, vodu nemaju već 17 godina. U budžetu nema para za Zrenjanin za vodu ali mora biti para da se Beograđani vozaju. Svi van Beograda treba da pocrkaju radeći za Beograđane.
Da ista zna svakako bi znao da je ubedljivo najbolji i najlepsi moskovski metro i to je misljenje svakoga iole pismenog ako pricamo o najnoljrm i najlepsem.
Drugo, nigde u svetu metro nije iznad zemlje kao tramvaj nego ispod a oni planiraju da prave tzv metro.
Trece metro stanice su kod najfrekventnijih mesta u gradu kao i kod znacajnih zdravstvenih ustanova a jasno se vidi da to nije slucaj sa ovim metroom.
E sada uporedite cenu metroa sa cenom Fruskogorskog koridora i Moravskog koridora i sve je jasno kao dan. Nista nije sporno sto se gradi i mora da se gradi ali su bise nego sporne cene.Najskuplji infrastrjkturni projekat je Fruskogorski kotidot koji ako uporedite sa Moravskim onda je njegova realna cena da je autopit celih 2,4 MILIJARDE EVRA jer je trecinu uzi i dve trecine kraci od Moravskog. Ako uporedite duzinu metroa i sve ispod zemlje ako se kopa onda je je Frskogorski koridor jos skuplji a metro ekstra jeftin spram Fruskogorskog koridora. ALI OVO NIKO NE UPOREĐUJE.
Jeste Bgd glavni grad ali ima i svoj budžet...Godinama "povlašćeni građani Beograda " dobijaju iz budžeta Beograda dodatak na platu oko 30 % (hitna pomoć,JP....) dok svi ostali građani Srbije primaju po uredbama i određenim koeficijentima tj cenama rada,koje je propisala država.Sada se postavlja pitanje,zašto bi sada čitava Srbija plaćala " POVLAŠĆENIMA "....Da ne spominjem besplatne udžbenike,tablete...i slično.Kada treba uzimati samo DAJ DAJ a kada se deli onda je to samo na LOKALNOM nivou....
Sve ste vi to lepo zamislili samo ste zaboravili da nam iz zemlje svake godine ode po 50000 ljudi pa se vi zapitajte ko ce to da placa taj metro za 10 godina i ko ce se njime vozati.
MI idemo skelana preko Dunava i kod Banoštora-Begeča i kod Beočina-Futoga, jer od kako su obe obale medunarodnog plovnog koridora u ovoj državi pa 40 km nema mosta sve do Novog Sada, a treba da plaćamo ubrzanu beogradizaciju koja usisava ostatak zemlje, a naročito rubna područja, što su u ovom slučaju Neštin, Vizić, Lug, Ljuba i druga sela zapadnog Srema sa Šidom odsečena od Bačke.
Jel to ravnomeran regionalni razvoj?
Da li tu lokciju možda neko prema staroj ideji planira za nuklearku?
Poslednji put u selendri zvanoj Beograd bio pre15godina.Jednostavno ta selendra nije ni za razgledanje.Prva vlada Đinđića je htela da se svi gradovi i Beograd finansiraju iz svojih budžeta a da republički budźet bude isključivo za 50 naj siromašnijih sela koje nemaju tolike prihode.Naravno DSS je to blokirao .Kad ćemo imati donjo dom skupštine gde dvaki region,svaki grad ima svoje poslanike jer u ovoj je 90% iz Beograda.
ovaj je lupuo i ostao živ ! Zašto ja da plaćam za njihove egzibicije,pentija 23000, u Bg nemam nameru da idem i ne zanima me,kao ni auto putevi jer vozim bicikl ! Znači ,ne treba im dati cvonjka !
@Sasa
Dosta podela.
Rođeni sam beogradjanin, koji je sluzio vojsku u Petrovaradinu, bar jedonom mesečno u Novom Sadu, koji mnogo volim, i koji je nažalost uništenjiji od ove mafije nego moj Beograd. U Novom Sadu su srušena i OBNOVLJENA sva 3 mosta, predviđa se još bar jedan.
U Beogradu preko Save, koja je široka kao Dunav ima 4 mosta, a Beograd je bar 5 puta veći grad.
Apsolutno sam protiv ovakvog metroa.
A što se tiče podela, ne izmišljajjte nove.
U Srbiji je samo jedna podela.
Za I Protiv mafije na vlasti.
Sve ostale podele su prevara.
30. god. su mi od svake plate uzimali,bez pitanja za: Stambeni fond,za Kosovo,za Crnu Goru (zemljotres)... Stanove su dobijali podobni,Kosovo se odvojilo a Crna Gora je odavno druga država, a meni niko ni dinara nije vratio??? Penzija-18.000 din. za 35 god staža??? E ova deca treba da budu pametnija od nas i da vam ne daju ni dinara za te vaše spomenike!!!
Ne vide ni građani Srbije problem da finansiraju BG Metro, kako stvari stoje sa anketama za izbore. Jahaće koliko im dozvolimo, a jedini način da odustanu od metroa jeste da podrška na izborima SNS- sa 60% padne na manje od 40%. Tako da, izborne liste u ruke, učlanjujte se u opozicione partije, inače ide metro na budžet svih nas, kao i gomila gluposti.
Ali, ja vidim problem, ogroman problem, što ste ti i slični tebi - postali ministri, pa unakazili sve - i vazduh i vodu i prirodu!Zarad vaših gondola, metroa i Rio tintova !!!
У реду је да плаћамо метро, у реду је и да плаћамо путарину кроз Нови Сад. Суботица, Стара Пазова, Београд и Ниш је не плаћају. Када би Београђани плаћали путарину могли би самосталније да гради метро, а ускоро ће почети да капа и профит са БГ на води. :)
Stanovnici Zrenjanina treba da traze i isteraju svoje pravo na cistu vodu, a ne da cute i kupuje vodu za pice, a peru ves i kupaju se u tehnickoj vodi. Ko ce da im pomogne ako oni sami ne kazu necemo ovako
Jos jedan ralog za razdruzivanje, jer im je jedino vazan nas novcanik, sve ostalo moze da ceka. Tri mosta su nam srusena, koliko je novca dala republika za obnovu? Decenijama se mucimo a sad nam i prugu zatvorili na dve godine. Aerodrom ni u snovima ne postoji. Kako da se pomerimo sa mrtve tacke, postavljena dva klimoglavca gradski pokrajinski samo podviju rep kad im baba da zadatak.
Ne vidiš problem u tome što Zrenjanin koji nema vodu, i 15 godina kupuje flaširanu, treba da plaća metro, ili krajevi koji nemaju kanalizaciju, rendgen, nego putuju 50 km da snime pluća...
Veći je problem što ti slabo razumeš bilo šta, a najmanje resor koji "vodiš" odnosno uništavaš
Paćeniče problem je ogroman jer ćete pola para uložiti u metro a pola pokrasti. Nadam se da ću doživeti i to da vidim da budem stanovnik Novog Sada, glavnog grada države Vojvodine.
Pre mnogo godina u mom rodnom selu u Vojvodini, posle nekoliko vekova postojanja sela, asfaltirane su ulice. Platili smo mi iz samodoprinosa, ni opstina nije finansirala. Niko ne placa prolaz ulicom danas. A za nesto sto ce se placati, pa prodali su i karte, treba da se finansira iz budzeta i da placaju svi gradjani Srbije? Kakvo licemerje, I nemoj da pocnete pricu, da to svi koriste, prosecan stanovnik Tutina ili Tavankuta retko kad ode u BG....
To treba da placa grad Beograd iz svog budzeta. Svakako ce svaki putnik platiti kartu. Drugacije bi bilo ako bi javni prevoz bio besplatan, onda ima smisla da se to plati iz budzeta. Inace, to je investicija i treba da investira entitet koji profitira od toga, u ovom slucaju Beograd.
Ovaj, izgleda, misli da smo svi SNS-ovi kapilarni glasovi. Beograđani plaćaju puteve po Srbiji kojima, ako su pametni, beže iz nje, a cela Srbija će da plaća metro pa ako dođu u BG plate kartu za vožnju istim? Možda da se ipak vrati nazad šivenju torbi?
Retki su gradjani koji ce ga cesce koristiti sem Beogradjana i nije u redu da ja placam sto cu mozda jednom u pet godina a mozda nikad koristiti ga a ne mogu dobiti metro u mom gradu i Beogradjani ga nece placati i da ga dobijemo ali njihov kvalitet zivota ce se popraviti i meni je to u redu pa neka ga bar placaju u vecoj meri. Beograd jeste nas glavni grad, posecuju ga mnogo vise strani drzavnici i turisti sve je to u redu ali on nas previse kosta a izdvajamo svi mnogo vise za njega a oni nista za ostale.
Porušene mostove u Novom Sadu su obnovili: grad Novi Sad, pokrajina Vojvodina i EU.
Republika Srbija i Beograđani nisu.
Novi mostovi u BG su izgrađeni od kredita za koje se cela država zadužila.
Novosađani i Vojvođani plaćaju i svoje i beogradsko, a Beograđani plaćaju samo svoje i to potpomognuti celom državom u kojoj su oni već neko vreme najbogatiji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Momirović: Ne vidim problem u tome što će svi građani Srbije plaćati za metro
Autor: N1
Info
•09.11.2021.
•15:23 > 15:23
Komentari 89
Novosađanka
Nislija
Новосађани су добили зграду РТВ на Мишелуку од 44,6 милиона евра. Док грађани Србије плаћају 1450 радника РТВ и 4500 радника РТС-а, Нишу је забрањено да има Радио Ниш са 9 запослених.
Београд сада уз све остало добија и Метро!
Нишу нису дозволили да има чак ни ковид болницу већ се пацијенти из највећег града Јужне и Централне Србије шаљу у Kрушевац! СРАМНО!
Vladan
Mandingo
Misli globalno
Dr
seignior
Metro u NS?
Linija 1 - Begec-Kac
Linija 2 - Rumenka-Karlovci.
Da se povuku pravilne linije vidi se da se seku na Zeleznickoj stanici. A i kace vise ljudi nego prva linija u BG :)
Tako da bi dve linije u NS imale mnogo vise smisla od ovog cirkusa u BG.
A i od NS bi napravile bum veci nego sto ce metro u BG napraviti
Tada bi pucali polako na milion stanovnika posto smo sad vec stigli do pola miliona
Imre
Миријевац
Lola
NS zapušten grad,pa mi nemamo trotoare,izlomismo se.
Angemange
Ивица
А ми, плаћамо ли плаћамо. Није фер.
002211
Koje projekte???
Pa jeste li vi normalni???
Brza pruga? Do NS? Pa ta pruga toliko kasni da se ta investicija razlila na jednu deceniju i efekti se ne osete!!!
Putevi? Koji putevi? Pa pre par nedelja sam isao na Zlatibor, pa tamo je i zadnja ulica u zadnjem selu bolje asfaltirana nego Futoski put ili Bulevar Oslobodjenja! Da ne spominjem nasu "magistralu" od NS do Backe Topole ili prema Rumenci!
Sramota!
I sad svi da placamo za njihov metro iz nicega u nista!!!
Najgori, ponavljam, najgori putevi u Srbiji su u Vojvodini! Ubedljivo!!! Posebno u Backoj! Backa ima katastrofalne puteve! A zajedno Novi Sad, Sombor, Apatin, Vrbas/Kula/Srbobran i Subotica ulaze sa preko 8% u republicki BDP! Samo Backa!!!
E
Mitra
Pojela maca
Sergio
Mirka
Uki
Nina
Svi na vlasti samo tamo gde je moja guzica...
mile
mile
pop84
Gramzi - Bagins
Boro iz Pobede
Mile prevara
Aleksandar
Aleksandar
Mr.M
Dusko
msp
Jer ministar kaže "svi građani Srbije"
Rešeno
Zokins
Dusan
///
da se menjamo
Partija bratija ili doveli mame i tate za ruke?
Evo ja Vama nudim posao kod privatnika (fakulteski sam obrazovan) za vas bez 30% koji se finansira iz budzeta.
Imam prijatelje u BG, koji nisu na drzavnim jaslama, jedva prezivljavaju a glasacko telo se samo doseljava.
Sabahudin
Beograd se gradi...
Bojan
09.11.2021 • 17:46
Ah
Poslednji put u selendri zvanoj Beograd bio pre15godina.Jednostavno ta selendra nije ni za razgledanje."
To što govoriš je zastrašujuće zatucano. Perspektiva rupe.
/
Tsunami
2-021
Инспектор Вишекруна
И лепо да признаје да ћемо сви плаћати, а да нећемо имати користи!
V5
Ilo
Sima
Moj stav
a tzv. RS?
Ili kad treba plaćati odjednom nismo braća?
Ovo Vojvođani ne trebaju plaćati.
Nebojša Berak
Drugo, nigde u svetu metro nije iznad zemlje kao tramvaj nego ispod a oni planiraju da prave tzv metro.
Trece metro stanice su kod najfrekventnijih mesta u gradu kao i kod znacajnih zdravstvenih ustanova a jasno se vidi da to nije slucaj sa ovim metroom.
E sada uporedite cenu metroa sa cenom Fruskogorskog koridora i Moravskog koridora i sve je jasno kao dan. Nista nije sporno sto se gradi i mora da se gradi ali su bise nego sporne cene.Najskuplji infrastrjkturni projekat je Fruskogorski kotidot koji ako uporedite sa Moravskim onda je njegova realna cena da je autopit celih 2,4 MILIJARDE EVRA jer je trecinu uzi i dve trecine kraci od Moravskog. Ako uporedite duzinu metroa i sve ispod zemlje ako se kopa onda je je Frskogorski koridor jos skuplji a metro ekstra jeftin spram Fruskogorskog koridora. ALI OVO NIKO NE UPOREĐUJE.
Dr
Milan
Imre
Bilja
Vladan
Sremac
Jel to ravnomeran regionalni razvoj?
Da li tu lokciju možda neko prema staroj ideji planira za nuklearku?
Baba
Dragan
mimi
Zozon
Kokša iz Karlovaca
Zoran
Dosta podela.
Rođeni sam beogradjanin, koji je sluzio vojsku u Petrovaradinu, bar jedonom mesečno u Novom Sadu, koji mnogo volim, i koji je nažalost uništenjiji od ove mafije nego moj Beograd. U Novom Sadu su srušena i OBNOVLJENA sva 3 mosta, predviđa se još bar jedan.
U Beogradu preko Save, koja je široka kao Dunav ima 4 mosta, a Beograd je bar 5 puta veći grad.
Apsolutno sam protiv ovakvog metroa.
A što se tiče podela, ne izmišljajjte nove.
U Srbiji je samo jedna podela.
Za I Protiv mafije na vlasti.
Sve ostale podele su prevara.
pipi
Niko bitan
Ne tebe, nego i svojtu do 10. kolena...
S O Sa
Novosađanin
Dule
Almaški Kraj
Hmmm
Ивица
Nedodjija
Da
pera
Sasa
Dino
Paraskeva
Veći je problem što ti slabo razumeš bilo šta, a najmanje resor koji "vodiš" odnosno uništavaš
Dete rock'n rola
Mrmot bez folije
Marko
Oto
Goran NS
Bill
V
Tja
Hattori Hanzo
Slucajni Prolaznik
/
Saša
milicica
velik problem
Republika Srbija i Beograđani nisu.
Novi mostovi u BG su izgrađeni od kredita za koje se cela država zadužila.
Novosađani i Vojvođani plaćaju i svoje i beogradsko, a Beograđani plaćaju samo svoje i to potpomognuti celom državom u kojoj su oni već neko vreme najbogatiji.
Vojvođani ne žele da plaćaju BG ekstravagancije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H