Autor: 021.rs

Info
13.11.2021.
15:39 > 15:44
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović kaže da je u redu što će svi građani Srbije kroz budžet plaćati za Beogradski metro.
  • Metro

    16.11.2021 19:53
    metro
    Cela Srbija vec 20 god finansira 40 zaposlenih, u drzavnoj firmi "metro Beograd" ili tako neki izmisljeni naziv, iako metro ne postoji. Beograd treba u zemlju da propadne i da nestane
  • Vesna

    16.11.2021 14:55
    Metro
    Ne, nije u redu. Neka navede gde se to finansira u Sombor, Zrenjanin ili Niš?
    A metro, čiji je plan nedopustiv, zato što su stanice napravljene samo za neke delove, NE NE I Ne
  • Janko V

    16.11.2021 13:54
    2000 za Bgdjane
    Mogu da platim jedino da se ogradi ceo BeGeš (i uži i širi), da se podigne zid jedno 5m + na to 2m bodljikave žice. Oko zida, ka ostatku Srbije da se postavi minsko polje minimalno 300m u krug. Tu ću dati svaki dinar. Da konačno ostatak ove napaćene zemlje počne normalno da živi, BeGeš je ionako država za sebe. Tamo im je vlast, tamo su im političari, neka jedu mobilne telefone, laptopove, njihove šeme i kombinacije, muljanja i laganja, a mi ostali ćemo k'o i do sad - od svoga rada. Samo nećemo imati jednog nesposobnog člana "zajednice" koga svi izdržavamo! Taj dan kad dođe ovom narodu će svanuti. Sve loše što se dešava ovoj zemlji i ovim ljudima dolazi iz Bg. Izolujte bolest, dajem zadnji dinar!
  • Zamenik zamenika

    16.11.2021 13:28
    Novosađani otiđite do glavne železničke i autobuske stanice u Novom Sadu da vidite na šta to liči.
  • pera nevera

    16.11.2021 13:23
    Koji metro?
  • Jeste

    16.11.2021 12:11
    Qrac
    U redu
  • Zoran

    16.11.2021 10:45
    @dijasporac


    Za nekog ko zivi preko malo je cudno koliko mu je stalo da dokaze kako je drzava iz koje je otisao ustvari idealna za zivot.
    Glupo mi je sto uopste ucestvujem u diskusiji sa osobom za koju je 2+2=5 i za koju je bela boja ustvari crna.
    Uglavnom jedno znam: zivim za dan kada cu otici iz ove nedodjije.
  • Istok Zapad

    16.11.2021 10:20
    Možda ovom što ne vidi , treba da pomogne EU i zemlje u okruženju da se izgradi Metro.
  • ZLIMAN

    16.11.2021 09:46
    ŠTA STE SE STISLI
    pa nije strašno da jednom dnevno uradimo felacio za njihov metro i onako im to radimo sve ove godine! Jednostavno oni su veće patriote i onda im je potrebno da ih se zadovolji!
  • dijasporac

    15.11.2021 23:57
    @Zoran
    Sta je to sto je dobro u ovoj "drzavi"?
    Sta je to zbog cega bih i dalje trebao ovde da zivim?
    --------------------------------
    Niko tebe sine ne moze da natera da zivis u toj drzavi (sem mozda supruge ako je imas), gde i kako ces da zivis je samo tvoja odluka. Do tog saznanja neki ljudi dodju rano u zivoru, cim se osamostale od roditelja, a neki nikad to ne uklavire u glavi pa zapomazu po portalima.

    Jel' sam napisao da neko treba da ti silom otima novac za izgradnju BGD metroa? Nisam, ali sam i napisao da za razliku od za ovaj portal uobicajenih lokalsovinista ne mrzim BGD nego ga posle NS najvise volim. A u zivotu sam uvek izbegavao ljude koji svoju filozofiju grade na mrznji nekoga ili necega, nikad mi nije prijalo da slusam tudji jed i ogorcenost nekim ili necim.
  • need for speed

    15.11.2021 13:02
    Treba
    Svaki put kad se budem vozio njime - platiću kartu! Znači nikad a ovako ne dam za SNS lagarije i mućke.
  • Bojan

    15.11.2021 12:56
    @Dimitrije

    Da je Srbija kompletno platila ponovnu izgradnju mostova čije je rušenje izazvala, tek tada bi bili na nuli.
  • Saša

    15.11.2021 09:26
    @Ana
    Voleti nešto ne podrazumeva i mazohističku crtu u karakteru. Uostalom, često je tako u ljubavi - zaljubiš se u idealizovanu sliku mada je realno u pitanju horor.
  • Zoran

    15.11.2021 09:26
    @dijasporac
    14.11.2021 • 17:03


    Napisao si citav roman u kome fakticki nista nisi dokazao.
    Na sve one stvari sto sam nabrojao ima jos puno toga negativnog ali me je mrzelo da pisem.
    Sta je to sto je dobro u ovoj "drzavi"?
    Sta je to zbog cega bih i dalje trebao ovde da zivim?
  • Ana

    14.11.2021 20:24
    @dijasporac


    Znaci preko je bolje.
    Ali ti ipak volis drzavu gde se zivi losije?
    Logika mi namece pitanje: kako se moze voleti nesto odakle se odlazi?
  • Nina

    14.11.2021 18:28
    Mir medju nama!
    Kad nas pogodi tudja istina ,spremni smo da ratujemo!
    Samo da mi je znati za koga!
    Dijasporac je u pravu.Samo treba biti realan i vratiti film unazad i voditi se činjenicama .
    Kod nas istina ima puno lica.
    I politika.
  • dijasporac

    14.11.2021 17:03
    @Zoran
    To sto ti primecujes nije lokalsovinizam, to je ono sto ti smeta u toj drzavi. Lokalsovinisti (ovdasnji) po definiciji mrze sve drugo i sve razlicite, one koji su kao BGD veci i bogatiji se mrze iz dna duse ( poput Dj.Cvarkova mrze kad idu juzno od Dunava) i za sve svoje neuspehe se okrivljuju oni. Manje sredine, cak i iz Vojvodine ( dobro jutro Zrenjaninci i Suboticani) se smatraju za seljanu i nipodostavaju se jer, boze moj, nisu u rangu Ujvideka. To su lokalsovinisti kojih je poprilicno u NS.

    Lokalsovinizam je i neistina koju su neki ovde ispisali da je autoput kroz Vojvodinu ( koji, ima ih dva) izgradjen samodoprinosom, da mostove u NS dizu sami Novosadjani. Autoput nikad nije gradila sama pokrajina i nikad nije bio raspisan samodoprinos za autoput, radjen je u vreme dok Vojvodina jos nije imala samostalnost po ustavu iz 1974, gradila ga je republika Srbija odnosno gradjani cele republike ( cak i oni iz Vranja). A od tog doba do 2000tih na tom putu nista nije radjeno, zavrsen je tek pre par godina. Mostovi u NS su obnovljeni od strane republike, novi Zezelj je zavrsen novcem iz republickog budzeta, lako proverljivo na interMetu. No, lazi i zalopojke da nas svi iskoriscavaju a niko nam ne pomaze bolje zvuce.
  • dijasporac

    14.11.2021 16:37
    @Ana
    Ako sam otisao iz te zemlje ne treba da volim dobre stvari u njoj, ljude (ne sve naravno) koji zive tu, mesta koja su mi draga, vreme koje sam proziveo u toj zemlji, desavanja koja sam proziveo? Nisam otisao iz te zemlje zato sto je mrzim, otisao sam za boljim zivotom i necim novim jer nisam covek koji ce sedeti i kukati, covek sam koji tezi za boljim i necim novim.

    Krajem 80tih su me dok sam studirao u BGD vodili na neku vrstu prakse u firmu "Bgd Metro", secam se da im je direktor bio covek sa prezimenom kao cuveni golman Beara. Firma je postojala u tom trenutku 20 godina i bilo je zaposleno 30tak ljudi, planera, urbanista, inzenjera, ekonomista, ozbiljan sastav "strucnjaka" koji ama bas nista nisu radili ali su imali jos ozbiljnije plate. Vrteli su neka planska uopstena dokumenta i na par crtacih tabli imali neke umetnicke skice Bgd metroa. Sta se danas promenilo u odnosu na to? Nista sem uvodjenja racunara u poslovanje, isti imaginarni cilj je ostao, izgradnja metroa i prazne orice.
  • Ana

    14.11.2021 12:29
    @dijasporac


    Jedno prosto pitanje: sto si otisao preko ako toliko volis ovu drzavu?
  • @dijasporac

    14.11.2021 12:07
    Najbolji komentar, u aktuelnom stanju drzave i grada Beograda, izgradnja metroa je naucna fantastika, jednostavno je nemoguce. Metro jeste neophodan, ali jeste i nemoguc. Jedino resenje za saobracajni kolaps Bg bi bilo izmestiti veci deo saobracaja iz grada i ostaviti samo brze autobuske linije kao sto sam videla u nekim juznoamerickim drzavama. Price o metrou su samo predizborna bajka, uz eventualno neki projektic na koji se mogu ukrasti pare.
  • Novosadjanka

    14.11.2021 10:08
    NS metro
    Ja želim metro u Novom Sadu i samo za taj metro sam voljna da odvajam deo svoje zarade.
  • Dusan

    14.11.2021 09:53
    Nije identicno
    Ne uporedjujte autoput i metro. Autoput je infrastruktura od drzavnog znacaja, metro je stvar javnog gradskog prevoza grada Beograda (nije zeleznica, nije autoput, nije aerodrom). Zakljucujemo, treba da se plati iz budzeta grada Beograda. Odakle dolazi budzet grada Beograda? Drzava ga dodeljuje. Tako da ce se ovaj metro svakako platiti drzavnim parama, svi cemo ga placati, tu nema sta da se prica (takvo uredjenje imamo od vajkada, tako nam funkcionise budzet, nema drugog nacina). No treba raditi rebalans tog gradskog budzeta i ne trositi novac na gluposti, da bi doturanja iz drzavne kase bila sto manja. Nazalost, nisam siguran koliko sadasnja uprava grada zna da se domacinski odnosi prema gradu i gradskoj kasi :)
  • botovanje

    14.11.2021 09:47
    Botovanje je rak-rana sadašnjih medija.

    Nemoguće je da postoji ovoliki nivo podrške davanja sopstvenih novaca za projekat u drugom, i to najbogatijem, privilegovanom gradu od kog nema nikakve koristi za najveći deo zemlje.

    Nego se automatski lupaju minusi.
  • @Dimitrije

    14.11.2021 09:20
    Ako je projekat BG metroa ogroman i skup i BG ne može da ga isfinansira, nek ga ne pravi.
    Ja ako nešto ne mogu da si priuštim, to i ne kupujem. Ne tražim od svih stanara u mojoj zgradi da to finansiraju.
    Beograđani nek ovo sami plate.
  • @

    14.11.2021 08:19
    @Dimitrije

    A jesu Beogradjani finansirali prvu polovinu autoputa kroz Vojvodinu?
    Nisu, placen je samodoprinosom Vojvodjana, a putarinu danas naplacuje Republika.

    Jesu Beogradjani placali obnovu porusenih NS mostova?
    Nisu. Platio je grad NS, pokrajina Vojvodina i EU.

    Kako sad odjednom je ok da cela drzava placa kad se geadi u BG, a nije cela drzava placala kad se gradilo u Vojvodini?

    BG metro ili samo Beogradjani da plate ili referendum.
  • Za Dimitrija

    14.11.2021 08:15
    @Dimitrije - Fruskogorski koridor ne placa cela Srbija vec ga placamo i preplacamo mi iz Vojvodine koji u BDP drzave unose preko 30% para a ne vraca im se ni zakonskih 7%!!!
  • Dimitrije

    14.11.2021 03:17
    Ne razumem cemu ovolika frka? Metro je ogroman i skup projekat, Beograd ne moze sam da ga finansira kao prvo a kao drugo metro je kao i ovi novi autoputevi sto se prave sad a svi ih placamo, i mi i Beogradjani jer je to investicija koja ce na kraju da donese nov novac. Fruskogorski koridor i cetvrti most placa cela drzava znaci i Beogradjani. Kada bismo tako gledali da svako svoje placa nista ne bismo imali. Mi smo jedna drzava jedna zajednica i treba da investiramo sami u sebe i da saradjujemo.
  • Marko

    13.11.2021 23:58
    Superiška
    Baš volim što ću plaćati nešto što verovatno nikad neću koristiti. A čak i ukoliko odem u BG i ukoliko ga budem koristio, moraću da platim kartu... Oduševljen sam! Dajte, šta još možemo da platimo za BG?
    PS vreme je za odvajanje!
  • vladaNS

    13.11.2021 22:17
    ?
    Slažem s Monom, ali da čitavom Novom Sadu i prirgadskim mestima besplatno napravite kanalizaciju, za početak. Pozdrav iz Vojvodine
  • Stole

    13.11.2021 22:12
    Evo Zrenjanici jedva cekaju da se odreknu vode za pice (koju btw nemaju) radi BG metroa !!
  • Sremac

    13.11.2021 21:35
    @ Dragan
    Slažem se, treba celu državu decentralizovati, kao u normalnim državama. Ministarstva razmestiti od severa do juga, filijale stranih banaka takodje, predstavništva stranih firmi, naftagas u Banat, i tako dalje.
    Ovo važi i za fakultete, to sve baš smanjuje pritisak na gradove.
    Evo ja kao neko ko dugo živim u BG ne podržavam ovakav metro, kao i velika većina ljudi koje ja lično poznajem.
  • :(

    13.11.2021 21:28
    Kako da ne
    Nije vam bagro dosta što čemo plaćati posledice vaše bahatosti i nestručnosti, još bi da nam se kačite na grbaču.
    Neće ni beogradjani takav metro. Uništili ste Beograd, pamtiće vas beogradjani večno.
    Uništite sve čega se dotaknete, čupaćemo kosu s glave kad jednog dana odete u istoriju i kad ispliva šta ste nam sve zabiberili.
    Ne treba niko ništa da plaća dok su svi ugovori pod velom tajne.
  • Sale

    13.11.2021 21:11
    Naravno da je ok, prikacite mi na informatiku i dodajte i nacionalni stadion i leteci auto..
  • Iggy

    13.11.2021 20:50
    E pa sad...
    Zasto uopste da gradjani placaju? Neka Aleksandar Veliki i to proda nekom stranom investitoru...i ovako je sve rasprodao...svakako cemo to iskijavati,kao i sve ostalo,jos dugo godina...gori je od Tita,Milosevica,Tadica i Djilasa zajedno...
  • Dragan

    13.11.2021 19:59
    Ah
    Sećam se vlade Mirka Marjanovića početkom devedesetih,na tv se vrtio projekat Prokopa koji je trebao da objedini voz i budući metro.Zato je i izgrađena stanica vukov spomenik.To su radili grci,posle sankcija to rade rusi,pa posle 2000 rade francuzi.U prenatrpanom gradu jedino rešenje je raseljavanje i to dizanjem cena u BG za tri putu u odnosu na Srbiju i tako rešen problem metroa,parkinga,čistog vazduha,opšte higijene.Nemamo ni jednog lekara a mi bi metro.Zar nije bolhe otviriti specijalne bolnice sa naj boljim lekarima za teške bolesti a ne da decu šaljemo za skupe pare u inostranstvu ?SFRJ vam je izgradila bolnice i VMA a vi šta ste izgradili osim limenih konzervi koje zovete bolnica za kovid.Pokažite i jednu bolnicu u svetu koja je pravljena od lima i za pola godine i koja će doveka biti ogroman,bespotreban sisač para jer za konzervi treba ventilacija leti,grejanje zimi a na ledinama gde se nalaze šta reći.A gde vam je železnička stanica ?U celom svetu metro i železnička stanica se ukrštaju,iznad zemlje autobuska stanica.
  • Zoran

    13.11.2021 19:49
    @Dijasporac
    ".... Za razliku od vecine pljuvaca lokalsovinista na ovom portalu."


    Da li sam ja pljuvac lokalsovinista ako primecujem sledece stvari: nocna urlanja huligana, uriniranje u ulazu, pljuvanje na trotoar, bacanje masnih papira od bureka na trotoar, neustupanje starijem mesto u autobusu, setanje krvolocnih pasa bez korpe na ustima, razbijanje flasa po ulicama, blage kazne za kriminalce, visesatno cekanje pred salterom i za najordinarnije stvari, zapuseni slivnici koje niko godinama ne cisti, rupe na putevima koje se ne krpe, plata koja kasni mesecima, busenje hiltovkom u sred noci, emisije tipa Zadruga zurka sa problematicnim "gostima", ...
    Ako mi se ove gadosti dopadaju onda sam po tvom merilu patrijota?
  • Milan

    13.11.2021 19:45
    BEOGRAD
    U ponudjenom nemamo NE pa bih ja ovako da glasam.I sta to Beograd placa Vojvodini sem sto od nje uzima?Sve moguce investicije odlaze u Beograd,skola im besplatna,vrtici,zdravstvo, autoputevi i sada jos treba i metro da im placamo.Bivsa Jugoslavija se raspala upravo zbog toga,sto su sve vukli samo u Beograd a i Vojvodina danas izgleda kako izgleda upravo zato sto se godinama iz nje samo izvlaci i uzima a nista se ne ulaze.Putevi u celoj Srbiji su najgori u Vojvodini i nikoga to ne zanima,a kada treba nesto da se ulaze i radi onda je to Beograd i onda su i Vojvodjani deo Srbije i Beograda.Vojvodini nedostaju Vojvodjani ne Naprednjaci,Djilasovci,i jos ne znam koji tamo sarlatani.
  • M

    13.11.2021 19:28
    Ako cemo da placamo metro, neka i oni placaju buduci most u NS. A jadni Zrenjaninci neka kupuju flasiranu vodu jos 50 godina.... Dobar deo drzave jos uvek nema ispravnu vodu (Vojvodina je najkriticnija), a finansiramo fensi metro od preko 4 milijarde evra?
  • R49

    13.11.2021 19:26
    Opšta krađa i prekrađa
    U pravnim državama metro finansiraju i grad i država. Obično pola i pola. Upotreba fondova se stalno kontroliše, tenderi su javni i ugovori se ne dodeljuju batama, kumovima, jaranima i zaslužnim članovima partije. Znači jasno je da je tako nešto nemoguće ostvariti u ekonomskom tigru koji je u zlatnom periodu pod vođstvom diktatora i njegovih aparatčika.
  • mala Bucka

    13.11.2021 19:18
    referendum
    Hocu referendum po tom pitanju !!!!!!! Zahtevam !!!! Moje pare hocu da dam onom kome hocu i za ono za sta hocu!!!!!!
  • Bela

    13.11.2021 19:10
    Ne vidi problem ?
    Zeludac mi se prevrnuo od izjave !
    Iskreno, Metro Nikada nece biti izgradjen samo Ideja sluzi za sisanje novaca gradjana kroz porez !
    Legalno i kroz kamate za neplacen porez .
    Ove najave za "legalnu" pljacku Naroda nisu normalne. Pljacka Naroda Srbije zarad Metroa u Beogradu ?
    Stvarno sam zbunjen sa svezim vestima i ne osecam se sigurno!
    Beogradski Metro koji se "gradi" 20. godina ???
    Ma, hajde !
  • Mile

    13.11.2021 18:57
    Selo
    Moje selo ima oko 250 stanovnika. Slažem se da svi učestvujemo u troškovima izradnje metroa u Beogradu pod uslovom da svi stanovnici Beograda učestvuju u troškovima izgradnje vodovoda u selu i asfaltiranja puta dužine svega 32 km. Pošteno, zar ne?!
  • Ne

    13.11.2021 18:54
    BG metro je projekat od Lokalnog značaja - lokalnog da lokalniji ne može biti.
    Neće čak ni svim Beograđanima biti od svakodnevne koristi.

    Novosađani plaćaju NS mostove i BG mostove.
    Beograđani samo BG mostove.

    Vojvođani samodoprinosom izgradili pola autoputa, a sada putarinu naplaćuje Republika.

    Vojvodina je očerupana i opelješena do neprepoznatljivosti.

    Ova BG ekstravagancija (inače biće zaboravljena posle izbora) da se plati isključivo iz BG budžeta i samodoprinosa Beograđana (koji u poslednje vreme imaju znatno veće plate od Vojvođana).
  • Ja

    13.11.2021 18:46
    Ne smeta mi, ionako ga ne placamo nego nam zaduzuju unucice.
    Salu na stranu, u redu je i treba ako treba, vise imam sumnje da ce se oprati /pokrasti pare a od metroa nista.
    Naravno, i Beogradjani ce ucestvovati kada se u Vojvodini bude resavao problem pijace vode. Svi smo mi tu zajedno. Ako autoput placa iz pdv-a i onaj ko nema ni bicikli, metro je manji problem. Decu lecimo sms-om. Mogli smo i za metro tako skupljati pare.
  • Maki

    13.11.2021 18:44
    Metro
    Za toliku investiciju: se može izgraditi cela država.
  • dijasporac

    13.11.2021 18:44
    @Jovan
    Austrija i Irska su sredjene drzave, tamo recimo grad od 100 hiljada stanovnika nema problem sa pijacom vodom i ogromna vecina stanovnistva solidno zivi. Srbija je niti sredjena zemlja, niti stanovnistvo zivi pristojno.
    I totalno je nepristojno traziti od stanovnika Vranja ili Kikinde da placa za sredjen zivot Beogradjana kada i oni sami zive u nesredjenim gradovima.

    Mnogo pametnije bi bilo da Srbija ulozi u prouzvodnju ciste elektricne energije i resi se zagadjenja iz TE Nikola Tesla, to je vaznija stvar za buducnost od metroa u BGD jer Srbiju nece uzvuci turizam prestonickih splavova.

    I za kraj, Beograd volim, u njemu sam studirao i posle NS mi je najdrazi grad na svetu. Za razliku od vecine pljuvaca lokalsovinista na ovom portalu.
  • dijasporac

    13.11.2021 18:33
    Misli li neko da su danasnji vlastodrsci u Srbiji sposobni da izgrade metro? Pricu o metrou su pokretale sve vlasti u (kazu) zadnjih 50-60 godina i uvek se pokazalo da je to politicki i ekonomski corak. Jednostavno za izgradnju metroa je potreban stabilan i veliki izvor finansiranja kroz period od najmanje 10tak godina sto Beograd pa i Srbija iza njega nikad nije imala niti ce. Izgradnju metroa je potrebno poceti planovima saobracajne, gradjevinske i finansijske opravdanostu, zatim projektovanjem, eksproprijacijom zemljista i raseljenjem pa tek onda uzgradnjom. A koliko znam nista od toga nije zapoceto, znaci jos jedan predizborni trik.

    Da li je potrebno da zitelj Vranja ili Kikinde finansira izgradnju metroa u Beogradu ( ili recimo vodovoda u Zrenjaninu)? Naravno da nije, to su lokalni infrastrukturni projekti i treba da ih finansira lokalna uprava.
  • Treba

    13.11.2021 18:31
    Taman kako smo zasluzili
    Treba da placamo svi, treba da vam pokradu sve sto imate, da kupe 60. stan u Bugarskoj, da bi se, mozda, eventualno, kada budu dosli izbori (posto smo svi maksimalno tunjavi i demokraticni), setili sta se desavalo prethodnih 365x4 dana, a ne samo zadnja 2 dana kad ste dobili ratluk i brosuru u sanduce. Treba da placamo, sto vise to bolje.
  • Sremac

    13.11.2021 18:22
    Ne, a treba most kod B.Palanke
    Beogradizacija je usisala stanovništvo i rubna područja ostavila prazna.
    To što je metro rešenje za njihovu gužvu stanovništvu najzapadnijeg Srema baš ništa ne zači i nema nikakve logike da neko ko skelom prelazi Dunav još plaća i beogradski metro.
  • igor_t

    13.11.2021 18:12
    Dajte da mi vidimo sta to sve i kako placamo vec sada, manite se metroa, to ce biti sitnica.
    Ali tu istinu nikada necemo videti, ta muljanja parama naroda.
  • Ahab

    13.11.2021 17:59
    Ionako smiraju da su "metropola", a kada najzad dobiju taj nestretni metro ima da izlude od kompleksa prestonice.
    Kasaba im je ipak samo jedna septička jama na otvorenom.
    Ruznije naselje nigde video nisam. Onako siv, prljav, pretrpan, sa sve razvaljenom pivarom, bigzovom rusevinom i gomilom gvozdjurije razbacane svuda naokolo na obe obale Save, vise lici na kulise nekog apokalipticnog performansa.
    U takmicenju u odvratnosti eventualno Pristina moze da mu parira, al samo prvu rundu.
  • Jovan

    13.11.2021 17:58
    Kritika tamo gde je kritici me
    Svuda na svetu velike investicije plaća delom i cela država. Npr. u Beču izgradnju linije U5 plaća 50% grad, a 50% savezna vlada. U Dablinu produzetag urbanog voza Dart isto delom državni budžet isplatio. Cela država profitira od privlačnije prestonice.
  • Piško

    13.11.2021 17:54
    ...
    Neće oni taj metro videti, ali ćemo svi da ga plaćamo.
  • Sini

    13.11.2021 17:46
    U Bockama nemamo jos uvek vodu i kanalizaciju, a kleli su se da uvode sve cim zute pobede....
    Al evo dode vreme da placam sem cisterne sa vodom i metro....najradije bi ziv pod zemlju propao....
    A ko zna sta nas jos ceka i sta sve placamo a da nemamo pojma.....
  • Макса

    13.11.2021 17:44
    Нећу да плаћам њихов метро
  • V

    13.11.2021 17:29
    BG zivi na nasoj grbaci jos od 1918 i nase velike greske!
  • Moj stav

    13.11.2021 17:26
    ...
    Ovakav ministar, ovakav metro, ovaj dil vlade i svih drugih učesnika u "metro" priči da placa cela srbija? Ma šalite se ! Isključivo i do daljneg glasam PROTIV
  • Tako

    13.11.2021 17:24
    Meni je to isto kao kad u zgradi od devet spratova oni sa prvog i drugog nece da plate popravku lifta.
  • Goran NS

    13.11.2021 17:18
    MNOGO TOGA mi placamo zbog beograda, METRO BI NAS MORAO OBICI. Jedino kad se budemo odvojili, da onda imamo deonice u bgd metrou.
  • Dark Veber

    13.11.2021 17:17
    Realno, upravo se iz republičkog budžeta izgradila kovid (gradska bolnica), grade se dva nova mosta i fruškogorski koridor, kao i prečistač otpadnih voda. Kapitalne projekte lokalne samouprave ne mogu same da iznesu, a u BG živi trećina Srbije.
  • Vid

    13.11.2021 17:08
    Meni nije ok da Vucic samovoljno odlucuje da da milion evra fudbalerima, zdravima i pravima u punoj snazi i punim ko brod, a mi ko koliko moze da skuplja za bolesnu decu i jedni drugima pomazemo, a nije da se bas ima. Volela bih da ti isti fudbaleri te novce daju za bolesne.
  • Đura Vojvođanin

    13.11.2021 17:08
    Nije u redu da svi plaćamo za nešto što će koristiti samo Beogradu. Da li će Beograđani plaćati za recimo za autobuse u gradskom saobraćajnom u Novom Sadu? Neće. Zašto bi smo onda svi plaćali za nešto što će služiti za prevoz u Beogradu?
  • Kuzman

    13.11.2021 17:07
    Gosn ministar bi mogao da se odrekne plate I da svetli primer ostalim satrapima ove zemlje kako se ide u avbuducnost
  • Hvala

    13.11.2021 17:00
    Hvala
    To ce Danilo da placa... Covek vredno i pošteno nosi gajbe od vina
  • da

    13.11.2021 16:51
    Ja želim direktan voz od NS do aerodroma. Ako BG metro doprinosi tom planu onda mi je OK. Ako ne - onda ne želim da moje pare finansiraju nešto što mi nikako ne treba.
  • NAIVAC

    13.11.2021 16:46
    Neka plate "Beogradjani"
    Beograd ima, kao sto znamo, nekoliko kategorija Beograđana.
    Starobeograđani, Novobeograđani kao i one koji su "od Beograda".

    Posto vole da su to sto nisu neka onda oni plate metro da mogu lakse da cirkulisu kroz prestonicu koja im je pripala po rođenju.

    Sasvim je logicno da mi koji ne živimo u Beogradu placamo poboljsanje zivota u nasem voljenom gradu (u mom slučaju je to Novi Sad) jer se u svom gradu krecemo veci deo naseg zivota.
    Svakako odlaskom u Beograd (jednom godisnje) platimo debelo ulazak u prestonicu.

    Oni koji su napravili biznis i stvorili svojom inteligencijom i znanjem neke pare neka plati vise za metro u svom gradu jer ce mu svakako brza komunikacija doneti vise kinte pa ima racunicu da se ne stipsari.

    Lako je davati primitivne komentare da treba svi da plate metro u Beogradu a mozda i sam ne zna da većina tih koji ce da plate metro u Bgd nisu nikada ni prismrdeli Beogradu niti će za zivota tamo doci.

    Osim ako ih neko ne dovede u nekom full aranžmanu

  • Limanac

    13.11.2021 16:44
    Najradije bi ziveo u drugoj drzavi.
  • Moma Tona

    13.11.2021 16:40
    Imam bolju ideju, da samo Vojvodjani placaju sve!
    Sta? To su se vec setili i pre mene? Svaka cast!
  • marjan

    13.11.2021 16:39
    meni je u krajnjoj liniji okej da svi plaćamo sve, ali mi nije okej da bilo ko plaća gluposti, pa ni beograđani. beogradu definitivno treba metro, svako ko je ikad bio u beogradu zna koliko je saobraćaj (autobuski, automobilski, tramvajski, železnički, trolejbuski, biciklistički, pešački...) tamo višedecenijski zanemaren iako je grad za to vreme eksplodirao zbog bede i siromaštva po ostatku srbije, ali ako će taj metro umesto da spasi beograd gužvi da napravi još veće i da pritom ne omogući efikasan železnički i autobuski saobraćaj ka i od beograda, onda je to potpuna budalaština i onda ne samo da mi ne trebamo da ga plaćamo nego ne trebaju ni beograđani.

    lepo je to sve kad se mi novosađani šalimo da ne volimo beograd i beograđane, nama će novi sad uvek biti lepši, bolji, bitniji, ali ne treba da se pravimo da živimo na drugim stranama zemljine kugle, projekat beogradskog metroa je užasan i uticaće negativno ne samo na beograđane nego i na nas bez obzira na to plaćali ga mi ili ne.
  • pjv

    13.11.2021 16:31
    B... L. M. K... Pp
    Pa koce to da uradi tj napravi metro jel ovi pa pozornis trg u Novo Sadu je za njih metro!!!!
  • EvoOvako

    13.11.2021 16:27
    Pa nije
    Li svaki kilometar infrastrukture plaćali? NS železničku stanicu - nismo li svi plaćali, baš kao i onu u Laćarku, Beogradu ili Tutinu?
    Ko je platio mostove na Batini, Bogojevu, Beogradu, NS-u?
    Naravno da treba izdvojiti sredstva iz državnog proračuna.
    Naravno da treba uvesti NESELEKTIVBO sprovođenje zakona u SVE lopove oterati u zatvor.
  • pera

    13.11.2021 16:24
    ..
    Al se ova Vuciceva opozicija po zadatku aktivirala sad pred izbore. Svaki dan su u vestima.
  • Mirko

    13.11.2021 16:18
    Kako može cela Srbija da finansira samovolju gradske vlasti Beograda?
    Vučiću pa ne kopčaš se valjda na leđa?
  • Nana

    13.11.2021 16:05
    I dalje mi ne dozvoljava da glasam. Elem, postoje nadleznosti i jasno je definisano ko sta radi i placa. Tako je npr. nedavnu rekonstrukciju puta od Futoga do Begeca platila APV, a kroz Begec do kruznog toka Grad. Ako cemo se gadjati ko ce sta da plati, predlazem da Loznica plati rekonstrukciju vozne trake autoputa od Kovilja do Novog Sada, posto vidjam sve vise njihovih vozila.
  • mimi

    13.11.2021 16:04
    Nije mi OK ,jer nisam iz BG i dovoljan mi je bicikl !
  • Ana

    13.11.2021 15:56
    Meni je okej da odem odavde zauvek.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna