Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture raspisalo je javnu nabavku za izbor najpovoljnijeg avio-prevoznika za linije u javnom interesu.
Prvo: Niski aerdrom mora da postoji i radi kao alternativni za BG, Skoplje, Sofija, Pristina. To je definisano sporozumom o otvorenom nebu. Drugo: Kada je krenuo low-cost saobracaj sa istog i "preuzimanje" putnika sa Tesle, drzava je otela Aerodrom od grada ( procitajte kada, kako i od cijih para je sagredjen i razvijan ) i dovela Air Serbia sa subvencijama kako bi naterala te iste low-costere da zbog nelojalne konkurencije svoje ugovore u naredne dve godine ne produze. Zivi bili pa videli dali je ovo istina. Sve je u ovoj drzavi centralizovano i sve sto negde krene da se razvija i dize glavu, se momentalno unistava ako predstavlja bilo kakvu konkurenciji necemu sto radi u Beogradu.
Koliko se pribatnih firmi ugasi godisnje a u njih su vlasnici ulozili svu svoju ustedjevinu ili prodali nasledstvo.Firma se zatvara zbog profita usled smanjenih potteba za njenim uslugama,iako su vlasnici ulozili u nju sv svoj imetak.Privreda radi na osnovu svog dohotka,zasto to nerade i avio kompanije sa cenama koje joj donose profit.Ovako let nekoj manekenki placa i onaj koji ce zatvoriti firmu ili oni ljudi koji nikad u zivotu nece koristiti uslugu avio kompanije.
Aerodrom Nikola Tesla nije u AP Vojvodini, nego u Užoj Srbiji i daleko od najvećeg dela Vojvodine, bez dobre povezanosti.
Ako kvalitetnog prevoza do njega do sad nema, neće ga ni biti. Bilo je jedno vreme autobusa - bukvalno gradski autobusi su se truckali po Fruškoj gori, potpuno prazni.
I opet mnogi govore da Vojvodini ne treba aerodrom jer od NS se na BG aerodrom stiže za 1h.
Vi ne znate da je 1/2 Vojvodine severnije od NS?
Koliko treba iz delova Vojvodine oko Subotice, Sombora, Kikinde do BG aerodroma? Isto 1h?
Vojvodina je jedina regija od 2 miliona ljudi na svetu koja nema aerodrom, a lokal-šovinisti iznalaze kvazi-razloge da tako i ostane.
Mali, efikasan aerodrom severno od NS za niskobudžetne letove je nužnost, a ne da kao sada mnogi od nas idu u Peštu, Temišvar i Osijek i tamo ostavljaju aerodromske takse i plaćaju skupe kafe i sendviče u aerodromskim kantinama i skup parking i prevoz što je dodatni odliv deviza, a da ne zaboravimo čekanje na granicama i neizvesnost da li će se stići na vreme za let - bilo je primera da se nije stiglo.
Ovo je slicno kao da ja subvencionisem klinca sa 100e za svaki odlazak u skolu. Njemu je super sve dok svi zajedno ne postanemo beskucnici. Onda na zapad u uredjeni sistem koji ne subvencionise bas ovako providno kupovinu glasova.
je da propadnemo zbog suludih investicija i subvencija.
Javni interes je da što lakše građani emigriraju u EU i da idu turistički do CG i Turske da potroše ovde zarađene pare?
Kakvo je ovo ludilo mozga, pobogu??!!!
Ko je uopste mogao doci na ovako suludu ideju??!! Ima li nekig od strucnih da digne glas, usprotivi se, ukaze na gresku??!!
Ja sam bez teksta!
Gari, aerodrom Nikola Tesla je u Vojvodini i na svega sat vremena od NS-a. Da bi se stiglo na aerodrom, vise vremena treba iz nekih delova BG-a, nego li iz NS-a.
Ono sto NS-u treba jeste kvalitetan prevoz do aerodroma Nikola Tesla - i železnički i drumski.
А шта ће Војводини аеродром када исти већ има на сат (и више за остатак) вожње код Сурчина. Да не говорим о огромној конкуренцији у широј регији где такав аеродром тешко има било какве шансе да прође (да се не лажемо, нема ни Краљево, Сјеница и Поникве су били далеко бољи избор).
За остале, субвенције су једина шанса за мање аеродроме и широко су распострањени у индустрији. Све ово се ради (делом) по ЕУ регулативи.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija će letove iz Niša i Kraljeva subvencionisati sa 2,8 milijardi dinara
Autor: Nova ekonomija
Info
•17.11.2021.
•17:19 > 21:39
Komentari 17
Pera
Vlada
Ikar
Imre
@EvoOvako
Ako kvalitetnog prevoza do njega do sad nema, neće ga ni biti. Bilo je jedno vreme autobusa - bukvalno gradski autobusi su se truckali po Fruškoj gori, potpuno prazni.
I opet mnogi govore da Vojvodini ne treba aerodrom jer od NS se na BG aerodrom stiže za 1h.
Vi ne znate da je 1/2 Vojvodine severnije od NS?
Koliko treba iz delova Vojvodine oko Subotice, Sombora, Kikinde do BG aerodroma? Isto 1h?
Vojvodina je jedina regija od 2 miliona ljudi na svetu koja nema aerodrom, a lokal-šovinisti iznalaze kvazi-razloge da tako i ostane.
Mali, efikasan aerodrom severno od NS za niskobudžetne letove je nužnost, a ne da kao sada mnogi od nas idu u Peštu, Temišvar i Osijek i tamo ostavljaju aerodromske takse i plaćaju skupe kafe i sendviče u aerodromskim kantinama i skup parking i prevoz što je dodatni odliv deviza, a da ne zaboravimo čekanje na granicama i neizvesnost da li će se stići na vreme za let - bilo je primera da se nije stiglo.
Ns
Куп је битан
pera
Srbija
R
Javni interes je da što lakše građani emigriraju u EU i da idu turistički do CG i Turske da potroše ovde zarađene pare?
Neko
Ko je uopste mogao doci na ovako suludu ideju??!! Ima li nekig od strucnih da digne glas, usprotivi se, ukaze na gresku??!!
Ja sam bez teksta!
EvoOvako
Ono sto NS-u treba jeste kvalitetan prevoz do aerodroma Nikola Tesla - i železnički i drumski.
Алекса
А шта ће Војводини аеродром када исти већ има на сат (и више за остатак) вожње код Сурчина. Да не говорим о огромној конкуренцији у широј регији где такав аеродром тешко има било какве шансе да прође (да се не лажемо, нема ни Краљево, Сјеница и Поникве су били далеко бољи избор).
За остале, субвенције су једина шанса за мање аеродроме и широко су распострањени у индустрији. Све ово се ради (делом) по ЕУ регулативи.
Pawlle
Zokins
darko
.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H