Autor: Nova ekonomija

Info
17.11.2021.
17:19 > 21:39
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture raspisalo je javnu nabavku za izbor najpovoljnijeg avio-prevoznika za linije u javnom interesu.
  • Pera

    18.11.2021 21:17
    Linija je i otvorena zbog subvencije!
  • Vlada

    18.11.2021 09:54
    Prvo: Niski aerdrom mora da postoji i radi kao alternativni za BG, Skoplje, Sofija, Pristina. To je definisano sporozumom o otvorenom nebu. Drugo: Kada je krenuo low-cost saobracaj sa istog i "preuzimanje" putnika sa Tesle, drzava je otela Aerodrom od grada ( procitajte kada, kako i od cijih para je sagredjen i razvijan ) i dovela Air Serbia sa subvencijama kako bi naterala te iste low-costere da zbog nelojalne konkurencije svoje ugovore u naredne dve godine ne produze. Zivi bili pa videli dali je ovo istina. Sve je u ovoj drzavi centralizovano i sve sto negde krene da se razvija i dize glavu, se momentalno unistava ako predstavlja bilo kakvu konkurenciji necemu sto radi u Beogradu.
  • Ikar

    18.11.2021 09:14
    Može li Vlada da mi subvencioniše novi pronalazak - Oho lepak, imam već ugovorene letove za Arilje, Zubin potok, Vladičin Han, Babušnicu.
  • Imre

    18.11.2021 09:10
    Ekonomska isplativost
    Koliko se pribatnih firmi ugasi godisnje a u njih su vlasnici ulozili svu svoju ustedjevinu ili prodali nasledstvo.Firma se zatvara zbog profita usled smanjenih potteba za njenim uslugama,iako su vlasnici ulozili u nju sv svoj imetak.Privreda radi na osnovu svog dohotka,zasto to nerade i avio kompanije sa cenama koje joj donose profit.Ovako let nekoj manekenki placa i onaj koji ce zatvoriti firmu ili oni ljudi koji nikad u zivotu nece koristiti uslugu avio kompanije.
  • @EvoOvako

    18.11.2021 08:36
    Aerodrom Nikola Tesla nije u AP Vojvodini, nego u Užoj Srbiji i daleko od najvećeg dela Vojvodine, bez dobre povezanosti.
    Ako kvalitetnog prevoza do njega do sad nema, neće ga ni biti. Bilo je jedno vreme autobusa - bukvalno gradski autobusi su se truckali po Fruškoj gori, potpuno prazni.

    I opet mnogi govore da Vojvodini ne treba aerodrom jer od NS se na BG aerodrom stiže za 1h.
    Vi ne znate da je 1/2 Vojvodine severnije od NS?
    Koliko treba iz delova Vojvodine oko Subotice, Sombora, Kikinde do BG aerodroma? Isto 1h?

    Vojvodina je jedina regija od 2 miliona ljudi na svetu koja nema aerodrom, a lokal-šovinisti iznalaze kvazi-razloge da tako i ostane.

    Mali, efikasan aerodrom severno od NS za niskobudžetne letove je nužnost, a ne da kao sada mnogi od nas idu u Peštu, Temišvar i Osijek i tamo ostavljaju aerodromske takse i plaćaju skupe kafe i sendviče u aerodromskim kantinama i skup parking i prevoz što je dodatni odliv deviza, a da ne zaboravimo čekanje na granicama i neizvesnost da li će se stići na vreme za let - bilo je primera da se nije stiglo.
  • Ns

    18.11.2021 08:31
    Demokratski za narodne kuhinje
    Većina naroda je bliža narodnim kuhinjama nego letu avionom.
  • Куп је битан

    18.11.2021 08:18
    А још хоће да праве аеродром у Требињу, у регији која има стотињак хиљада становника.
  • pera

    18.11.2021 07:30
    zašto
    ZAŠTO !!!???
  • Srbija

    18.11.2021 07:21
    Ovo je slicno kao da ja subvencionisem klinca sa 100e za svaki odlazak u skolu. Njemu je super sve dok svi zajedno ne postanemo beskucnici. Onda na zapad u uredjeni sistem koji ne subvencionise bas ovako providno kupovinu glasova.
  • R

    18.11.2021 06:13
    Javni interes
    je da propadnemo zbog suludih investicija i subvencija.
    Javni interes je da što lakše građani emigriraju u EU i da idu turistički do CG i Turske da potroše ovde zarađene pare?
  • Neko

    18.11.2021 02:56
    Samo kazem
    Kakvo je ovo ludilo mozga, pobogu??!!!
    Ko je uopste mogao doci na ovako suludu ideju??!! Ima li nekig od strucnih da digne glas, usprotivi se, ukaze na gresku??!!
    Ja sam bez teksta!
  • EvoOvako

    18.11.2021 00:13
    @.
    Gari, aerodrom Nikola Tesla je u Vojvodini i na svega sat vremena od NS-a. Da bi se stiglo na aerodrom, vise vremena treba iz nekih delova BG-a, nego li iz NS-a.
    Ono sto NS-u treba jeste kvalitetan prevoz do aerodroma Nikola Tesla - i železnički i drumski.
  • Алекса

    18.11.2021 00:04
    @.

    А шта ће Војводини аеродром када исти већ има на сат (и више за остатак) вожње код Сурчина. Да не говорим о огромној конкуренцији у широј регији где такав аеродром тешко има било какве шансе да прође (да се не лажемо, нема ни Краљево, Сјеница и Поникве су били далеко бољи избор).

    За остале, субвенције су једина шанса за мање аеродроме и широко су распострањени у индустрији. Све ово се ради (делом) по ЕУ регулативи.
  • Pawlle

    17.11.2021 22:37
    Pa ovo je vise nego bolesno,toliko bacanje para,ludilo. Treba svi gradjani da bojkotuju placanje poreza......
  • Zokins

    17.11.2021 21:51
    letovi
    Subvencija ? Pa ovi će nas oterati u bankrot!!Spasavaj se ko može!!
  • darko

    17.11.2021 21:44
    nema šanse da zadržite mlade u srbiji sa ovakvim rasipništvom
  • .

    17.11.2021 21:37
    A Vojvodina koja najvise uplacuje u budzet, nula aerodroma.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna