Srpske železnice posluju u minusu, uprkos tome što ih je Međunarodni monetarni fond više puta pohvalio kao najbolje reformisano javno preduzeće u Srbiji.
Imali smo gubitke od Prošlih Vlasti
Nije se ulagalo
Sad su druga dešavanja
Samo vi to namerno necete da Priznate a sve vidite i znate šta se radi šta se gradi
Al vazno je ostati Pokvaren
Železnica u Srbiji je od osnivanja (u vreme Kraljevine Srbije) bila subvencionisana, manje ili više. To je mašina za uništavanje novca, bez realne mogućnosti da postane samoodrživa. Naime, potrebna je snažna industrija i poljoprivreda koja će puniti stotine vagona dnevno za transport, što je samo vlažni san naivnih. Ogranci glavnog pravca Subotica-Beograd-Bar su uništeni do neupotrebljivosti, preostalo je nešto malo lokalnih pruga, industrijski koloseci koje je nekada imala svaka jača fabrika uglavnom više ne postoje. Jedino razumno rešenje bi bilo ugasiti te tri firme nastale od Železnica Srbije, dati koncesiju na tranzitni pravac Subotica-Bar strancima i nadati se da će to jednog dana isplatiti dugove za gradnju Rusima i Kinezima.
"ih je Međunarodni monetarni fond više puta pohvalio kao najbolje reformisano javno preduzeće u Srbiji"... Delirium totalis... Raspale pruge i vozovi (izuzev nekoliko novih crvenih puzeva) = "NAJBOLJE REFORMISANO"!!! Najcrni nadrealizam.
I drugo pitanje: naravno dok traje (godinama) izgradnja kineskoj pruge do Budimpeste, da li tzv "investitori" i "izvodjaci" radova nadoknaduju otsutstvo zeleznickog prometa (i sa obzirom na probijanje svih rokova)?
A da za početak 10 hiljada uposlenih sigurnih glasača u administraciji na izmiljenim poslovima dobije OTKAZ da bi recimo imalo za nove vozove?
6 godina pravite prugu od Beograda do Novoga Sada u ravnici 80 km.Ni do pola niste stigli tamo negde kod Čortanovaca naterali ste ljude da kupuju benzin za putovanja sa 70% akciza i državnih taksi koje svake godine rastu kada ste krenuli da radite prugu TNG gas je bio 75 dinara sada je 103 din.
Sve je trulo da trulije ne može biti.SVe je prevara,slikanje,obmana putem mikrofona i kamera.
Sve .Apsolutno sve.
Koja to država Evrope ima prekinut železnički saobraćaj između dva NAJVEĆA GRADA 6 godina osim Srbije?
Umetnite izmedju tih super compova i matorih vozova nekog bosketa, av, cona, vulina pa da zabava za norod krene, juce su vas dobro zaspinovali sa vulinovih kvazi milion eura za decu,vec ste zaboravili sta je bilo u Subotu poslepodne ! Godine prolaze ami stojima, ajmo nastavite u sebi gluperde....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Železnice nižu gubitke - "Imamo superkompjutere i vozove iz 19. veka - to je Srbija"
Autor: Politika, N1
Info
•07.12.2021.
•08:22 > 11:21
Komentari 7
Djekson
Nije se ulagalo
Sad su druga dešavanja
Samo vi to namerno necete da Priznate a sve vidite i znate šta se radi šta se gradi
Al vazno je ostati Pokvaren
Saša
da
Dema Gogić
I drugo pitanje: naravno dok traje (godinama) izgradnja kineskoj pruge do Budimpeste, da li tzv "investitori" i "izvodjaci" radova nadoknaduju otsutstvo zeleznickog prometa (i sa obzirom na probijanje svih rokova)?
Novica Gonatov
6 godina pravite prugu od Beograda do Novoga Sada u ravnici 80 km.Ni do pola niste stigli tamo negde kod Čortanovaca naterali ste ljude da kupuju benzin za putovanja sa 70% akciza i državnih taksi koje svake godine rastu kada ste krenuli da radite prugu TNG gas je bio 75 dinara sada je 103 din.
Sve je trulo da trulije ne može biti.SVe je prevara,slikanje,obmana putem mikrofona i kamera.
Sve .Apsolutno sve.
Koja to država Evrope ima prekinut železnički saobraćaj između dva NAJVEĆA GRADA 6 godina osim Srbije?
Dejan
RVosha
... dzepovi moraju da se namire.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H