Autor: Beta

Info
16.12.2021.
10:00
Režiser Goran Marković izjavio je danas da samo pad "režima" i potpuno resetovanje celog društva stvorilo bi uslove za normalne, demokratske izbore.
  • FSB

    13.02.2022 05:13
    Botovi sns
    Sta postizete davanjem minusa kada vam neko dira lidera sns botovi?nista ne postizete,ko voli da cita komentare oni svakako ostaju tu bez obzira na vase minuse,malo ste placeni za ovakav tezak,,rad''sendvic i mozda ponekada jedna crvena.
  • Srpski film

    23.12.2021 15:07
    Srpski film
    Nakon snimanja remek dela svetske kinematografije zvanog srpski film i mnogih drugih srbofobnih doduse mnogo umetnicki kvalitetnijih ostvarenja, ljudi koji zive u drzavi srpskog naroda bi trebali da razmisle prvo ko kaze a onda i sta kaze i koliko je intelektualno i moralno podoban da komentarise socijalnu i politicku situaciju. Bilo bi dobro da smenite SNS ali mi je muka od filmskih umetnika koji uzivaju sve moguce drzavne beneficije da bi se prodavali za saku dolara i blatili svoj narodpo pravilu ko vise da,za razliku od veterana koji pate od PTSD a zaboravljeni su od svih.
  • Nikola BG

    20.12.2021 20:24
    Samozvana Elita
    Za sve napredne botove koji stoje iza stava tv Pink da je Goran Marković "samozvana elita":
    1977. - "Specijalno vaspitanje"
    1979. - "Nacionalna klasa"
    1980. - "Majstori, Majstori"
    1982. - "Variola vera"
    1985. - "Tajvanska kanasta"
    1987. - "Već viđeno"
    1989. - "Sabirni centar"
    1992. - "Tito i ja"
    1995. - "Urnebesna tragedija"
    1999. - "Nevažni junaci"
    2000. - "Srbija, godina nulte"
    2002. - "Kordon"
    2008. - "Turneja"
  • labos

    20.12.2021 16:18
    1989.
    ona i ne kapira šta je bila Rumunija u vreme Čaušeskua, rođena je tek ''75. Marković to zna, i svako ko je u vreme njegovog pada imao 20+, 25+, zato je rekao što je rekao.
    Rumunija je 1989. bila daleko zaostalija od Jugoslavije, a Srbija je danas u dreku, sa raznim Kisićkama koje samo čuče pored telefona očekujući da ih šef pozove.
  • dzonins

    20.12.2021 07:43
    Nisam naprednjak ali evo kao nekadasnji statista mogu reci da Goran Marković nije nikakav platisa i da se ceo zivot grebe od drzave,tako da ko god pobedi na izborima uz dobro poltronisanje je njegov e sada posto su se sukobili interesi....
  • Trt

    19.12.2021 20:19
    @Novosadjanin NR

    A šta nije u redu s tim komentarom?
  • NS Gari

    19.12.2021 18:42
    A grobar?
    Niko vise ni ne spominje grobara i njegovu "prvu damu"?
    A koliko zla nam je tek taj naneo nesrecnih devedesetih?
    A sada se taj zlikovac lepo baskari u svojo viletini, a sve na nasim ledjima ..
    Gade mi se SVI!
    Fuj!!!
  • Novosadjanin NR

    18.12.2021 14:33
    Ogavan komentar
    "Gde je, zapravo, problem?
    U Srbiji postoji određeni broj ljudi koji glasaju za AV-a jer veruju da je to dobro za državu i njih. Takvima treba oduzeti poslovnu sposobnost jer su očigledno nesposobni da se brinu o sebi. Nešto je manji broj onih koji glasaju jer će se to njima lično isplatiti. Takve treba potrpati u zatvore i poslati na prinudni rad kako bi barem delimično pokrili štetu koju su za 10 godina napravili, uz prethodnu konfiskaciju svega što im nije očevina ili dedovina. Dokle god glupi i pohlepni budu odlučivali, državi se crno piše."

    Ovo je garant napisao Vucicev bot, jer samo njemu i njegovima odgovara.
  • Saša

    18.12.2021 13:37
    Gde je, zapravo, problem?
    U Srbiji postoji određeni broj ljudi koji glasaju za AV-a jer veruju da je to dobro za državu i njih. Takvima treba oduzeti poslovnu sposobnost jer su očigledno nesposobni da se brinu o sebi. Nešto je manji broj onih koji glasaju jer će se to njima lično isplatiti. Takve treba potrpati u zatvore i poslati na prinudni rad kako bi barem delimično pokrili štetu koju su za 10 godina napravili, uz prethodnu konfiskaciju svega što im nije očevina ili dedovina. Dokle god glupi i pohlepni budu odlučivali, državi se crno piše.
  • Johan

    18.12.2021 12:03
    @Analitičar
    Petak veče a oni rade prekovremeno, šalju komentare, glasaju, sve!
    Morate nam odati tajnu šta je u pitanju- smenski rad, satnica 50% više? Extra salata? Dupla salama? .... bolja salama?

    Dragi @Analiticare, nisu svo koji ovde pisu botovi. Da sam bot ja ne bih branio vlast nego bio botovao za opoziciju. Njihovi tajkuni placaju mnogo vise. Ali nije sve na prodaju, pogotovo ne otadzbina.
  • Bosanac

    18.12.2021 10:15
    Zamislite kada zbog sina prestanete da volite vašu omiljenu glumicu
  • Bivsi_Detelinarac

    18.12.2021 09:58
    opet isto
    Ovaj Goran,nazovi kultni reditelj,ponavlja otrcane fraze,tzv elite iz kruga dvojke. Ne vidim nikakvu razliku izmedju vlasti i opozicije. Inace taj Filmski Centar Srbije bi trebalo zatvoriti,ne bi onda imali da se svadjaju oko svega,,tj novca.
  • Makarije

    18.12.2021 08:09
    Petak dan za ....
    @Analitičar

    Vidim i ti si iskoristio petak vece da opalis koji + ili - da uberes i ti svoju dnevnicu
  • 123

    18.12.2021 08:09
    Bravo, Gorane!
  • Gorki

    17.12.2021 22:59
    Samo raznišljam
    Samo je jedna Helena.
  • 999

    17.12.2021 21:46
    Ovo prepucavanje je vec ogavno.Opozicija samo napada,nigde programa.
  • Analitičar

    17.12.2021 21:16
    Petak veče a oni rade prekovremeno, šalju komentare, glasaju, sve! Mislim na botove i na ove što misle za sebe da nisu botovi ali dobijaju njihove glasove :-)
    Morate nam odati tajnu šta je u pitanju- smenski rad, satnica 50% više? Extra salata? Dupla salama? .... bolja salama?
  • Nemanja

    17.12.2021 20:32
    @EvoOvako
    Videli smo i dokle traje ta odbrane bagerima i sličnim bokserima i bosketima - dok ne nalete na “građansku levicu” ili dok im klinci ne održe javni čas (pre)vaspitanja u Bronksu.
    Sve te njegove podguzne muve ne bi to bile da su sposobni za bilo šta drugo, pa i da premlate nekog na ferku a ne deset na jednog. Podvijenije repove od bosketovih nisam nikad video, kad panduracija juriša na protest, neko se uvek sagne po kamen ili flašu da im “naplati”, ovi su pobegli k’o muve bez glave. “Građanski rat” protiv svih takvih bi trajao pola sata a ostatak dana bi ih vijali. Btw, i Čaušesku nije trajao duže od nedelju dana nakon pobune naroda - a imao je Sekuritateu i partijski indoktriniranu vojsku. Džandara u Srbiji ima oko 2000, to mu neće biti dosta ni da sačuva Beograd. I, zajebite me tih priča o “političkim neistomišljenicima”, politički neistomišljenik mi je neka konzerva Dverjanskog tipa sa kime bi nakon (pre)glasanja oko bilo čega mogao da odem na pivo. Ovo su narodni neprijatelji i okupatori, tako ih treba zvati i tretirati i bravo za gospodina Markovića.
    I ja ne želim da živim u afričkoj zemlji i zato sve koji podržavaju režim afričkog diktatora treba odstraniti afričkim metodama, pa da donsimo zakone, jedemo štruhl, pijemo gemišt i gledamo Bečke valcere posle toga.
  • Nikola

    17.12.2021 18:58
    *
    Ovo je naša tragedija. Ovoj režim nas je naterao da mrzimo. Postajemo ljudi koji mrze. Zato moramo da ih srušimo jer se plašim da ako ostanu na vlasti zavrsićemo svi po gore navedenom scenariju.
  • Nebojsa Bec

    17.12.2021 18:55
    Jedna uzasna izjava, od jedne javne licnosti i dobrog reditelja. Javne licnosti i intelektualci imaju odgovornost za izgovorenu rec. Ovo vodi u bratoubilacki rat. Krajnje razocaravajuce.
  • Makarije

    17.12.2021 17:21
    Bezimeni
    Ovo bi bio odgovor bezimenom koji je komentarisao moju objavu .

    1. Nisam " otac Makarije " - lepo pise samo Makarije
    2. Sa mnom niko ne manipulise niti moze ni AV a ni " umetnik " ili bilo ko drugi . Za vas nisam tako siguran.
    3. Niko nema pravo da preti bilo kome nekim smaknucem
    4. U demoktatiji imamo pravo glasa i izbor ( u Aprilu su sledeci )

    I za kraj nista nije preterano sve je realnost
  • Grdana

    17.12.2021 17:18
    Kanasta
    Sve bi bilo u redu da je Goran objektivan. Kada je opsednut mržnjom pisao o urbanizmu uarhitekturi u koje se razume kao ja u španska sela prestao je na tu temu da piše tek kada je Rudnik objavio tekst koji je bio sasvim objektivan a koji se odnosio na štetu koju reditelji nanose mladjim generacijama sa filmovima koji podstiču a ne osudjuju nasilje https://www.politika.rs/scc/clanak/371839/Pogledi/Tajvanska-kanasta Objektivno Goran je veliki reditelj kao što je takodje objektivno i da je ispunjen mržnjom posebno kada daje političke i nestručne komentare a ne komentare o filmu !
  • Ne ulazim

    17.12.2021 10:57
    Ali ovo
    Ne ulazim u političke, personalne i ostale odnose i doživljaje, no kada jedan umetnik ovako nešto izjavi, onda ne znam šta treba da očekujemo. Nije lepo javno napisati/reći ono što je Marković napisao/rekao. Jednostavno, tako se prikazuje i dokazuje mržnja, koja je destruktivna, pre svega, za mrzioca. Meni su takvi izlivi krajnje loši, jer dolaze od osobe koja je zavredila poštovanje ljudi, isto kao i osoba kojoj je upućena ta ružna rečenica. Ako neko želi da nešto promeni, onda se to mora raditi na civilizovan, legitiman i argumentovan način. Ovakav nastup nema smisla, nosi jako lošu poruku i ja zaista nemam opravdanje za takav postupak, jer je u pitanju jaka javna ličnost i dodatnu težinu nosi i to što je iz sveta kulture.
  • Ex faca

    17.12.2021 10:55
    Čaušeskua je osudio regularan sud, ko se, pošten i ispravan, plaši presude? Hvala Bogu da nije pretnja ličnija ili pozi na atentat, a ako bude osudjen neka se postupi po presudi.
  • @Makarije

    17.12.2021 10:53
    Oče Makarije- preterano ...
    Goran je svestan ozbiljnosti ovih ljudi koji svima nama manipulišu, po bilo koju cenu samo radi sopstvenog ćara.
    Svestan je šta su onu u stanju da urade i dokle da idu.
    A oni, manjina, će promeniti ploču kada im se smanji prostor za manipulaciju, kada se narod osvesti, kada progleda, podigne glavu, ili ustane.
    To već vidimo iz ustupaka koje su zadnjih par dana napravili!
    I Goran ne daje takve izjave dok sedi u WC-u sa ciljem da malo zeza i jedne i druge.
  • Makarije

    17.12.2021 10:45
    Pozicija- Opozicija
    @Makarije
    Replika:)
    Sada po minusima udaraju i jedni i drugi BOTOVI ..nikome ne odgovara da istini pogledaju u oči
  • @Maja

    17.12.2021 09:19
    "ne pismen"
    "Da li je funkcionalno nepismen i onaj koji napise NE PISMEN?"

    Ne, funkcionalno nepismena Majo, nije funkcionalno nepismen onaj ko napravi grešku u kucanju pa napiše "ne pismen" i pošalje komentar pre nego što je to video.

    Ali vi itekako jeste FUNKCIONALNO nepismeni jer ne razlikujete pravopis od pojma "funkcionalna pismenost". A o tome se upravo ovde i radi. Funkcionalno nepismeni ljudi ne razumeju napisano, ne umeju da tumače napisano, ne kapiraju smisao napisanog, pa zbog toga u najboljem slučaju brkaju pojmove i menjaju teze. U gorem slučaju se potuku ili naprave rat. Zato što ne razumeju šta drugi govore ili pišu, a sramota ih je da to priznaju.
  • Makarije

    17.12.2021 07:49
    Scestan svoje nesvesti
    @Milicv

    Pukli smo svi mi ! Samo se pitam dokle ide ovo ludilo !?
    Sve prolupalo.... i botovi i elita ( koja nisu botovi - samo ne znam sta su ) oba tabora glume neku silu vredjaju se , prete a sakriveni iza tastatura, a puki smo i mi ( u ovom slucaju JA ) treci koji samo gledamo svoja posla i bavimo se svojim problemima i dvoristem. Dodjem ovde malo lozim i oba tabora zapeti ko puske ...jedni misle da sam njihov ...drugi da sam BOT i krecu uvrede, a meni je samo malo do zezanja dok sam na WC solji . Sada lepo fino , otkljucajte kapiju na Karadjorju ( ako ne znate to je stadion ) svi na teren i peglajte se do iznemoglosti . Ovaj narod je zasluzio bar malo mira i sa ovakvom retorikom koju G-din ispoljava moze samo da izazove problem , a on se sigurno nece mlatiti vec sediti u sobici sa olovkom i pisati nebi li jos malo zaradio . A sve se vrati kao bumerang i saceka te iza coska
  • Milicv

    17.12.2021 05:22
    M
    gos. Markovic.....puko si.....
  • Dušan

    17.12.2021 00:36
    Uf
    Nažalost,još ćemo mi da tonemo.Vučić je napravio duboku podelu u društvu pa se ljudi gložu medjusobno . On radi šta hoće,objektivnim medijima zatvara usta,glumi i laže na visokom nivou.Ja ne zameram ljudima koji ga podržavaju ,oni treba samo da se otvore i čuju drugu stranu i kad vide istinu o njemu , sve će shvatiti odmah.Do tada,Bog neka nam je na pomoći. Dušan
  • Veljko

    16.12.2021 20:36
    Skiper
    Prosto je samo pogledajte u novcanik i sta ste mogli kupiti za
    crvenu sada i pre tri cetiri godine.Zaduzio nasa pokoljenja za vekove
    mora da ode i tacka a sve muve ispod guze ce popadati same pa
    taman ih bilo 700 000 hiljada.
  • Banana

    16.12.2021 18:39
    SNS botovi, da li se ponosite?

    Da li je stranka vredna vase savesti?

    Svaka cast na clanku.
  • GRBAVICA

    16.12.2021 18:09
    ZA BOTOVE
    Jasno mi je da neki od angažovanih botova za pare pišete gluposti, lupate pluseve ili minuse.Veoma mali broj radi iz ubeđenja jer je u vašoj sekti interes jedina ideologija. Na kraju živećete na zagađenoj zemlji , disati isti zagađeni vazduh i imati istu zagađenu vodu kao i ljudi koji su protiv režima. Kada vas zgazi auto nekog zašićenog reimskog kretena neče vam pomoći članska karta jer ste obični potrošni pioni. Zaduživanje zemlje i ekonomski kolaps nećete izbeći iako ste mali naprednjaci. Za šaku pirinča uništavate budućnost našeg naroda i naše dece. Dali vam je bar malo muka ili se bar malo stidite onoga što radite? Kad ostanete sami sa sobom.
  • Predragg

    16.12.2021 17:50
    Lepo se setio Ceuseskua. Nece mu biti lako. Tik-Tak. Vreme curi. Nadajmo se da ce i ruzicasti basista doziveti slicnu sudbinu.
  • penzionerka

    16.12.2021 15:46
    Ponaša se prema nama kao da smo deca .Otima penzije -koje su naše stečeno pravo .Davanje ovog novca -bakama i dekama -čista kupovina -glasova .
  • Šomi

    16.12.2021 15:43
    I onda
    Nema para za tebe,pa si ljut.
  • Maja

    16.12.2021 15:31
    dakle
    Da li je funkcionalno nepismen i onaj koji napise NE PISMEN?Mislim kad već kritikujete…
  • Trt

    16.12.2021 15:13
    @Ђорђе Ивковић

    A što se ne bismo radovali? Jasno je da će Vojvodina nadživeti i Srbiju i Srpsku, samo je pitanje redosleda nestajanja.
  • adam

    16.12.2021 14:52
    kakav smo mi to narod
    vecina je na celu vojskovode ovi sto dobijaju instrukcije od kesica malo sutra causevski ko sta bude trayio i dobice sta vi ynate sta je krv i na kraju da li je tadic menjao ustav dilas je puno bolji od ovoga uymite malo para od njega
  • 002211

    16.12.2021 14:50
    Sve odlično rečeno. Super!
  • Boki

    16.12.2021 14:45
    @Lufthansa
    Ne mrzim nikoga. To si ti rekao. Ja samo kažem kako problem neće biti rešen i gde je u stvari težište. Hvala ti svakako za komentar i trud.
  • Sergije Miletic

    16.12.2021 14:31
    Nema sansi da se Vucic povuce « bez krvi ».Zlocini koje su pocinili « okupatori »suvise su veliki,da bi smena bila bezbolna.Pratite Belorusiju i videcete buducnost Srbije.
  • Dusan

    16.12.2021 14:30
    Kakvo lose poredjenje
    Causetsku je za ovog naseg AVAVA bio doktor nauka. Covek je streljan sa 0 dolara duga bilo kome , posle toga pocinje duznicko ropstvo Rumunije. Ovaj nas na je uvalo u g..na gotovo duplo od kada je na vlasti , za samo 10 godina 15-17 milijardi dolara,a vi dragi glasaci AVAVA ocekujte uskoro kraj ove tiranije, vase vladavine i dalje propadanje ovog ne tako normalnog naroda. Svaka nova opcija je bolja od bilo koje stare !!!!
  • dakle

    16.12.2021 14:15
    Dakle, još jednom se pokazuje da je u Srbiji jako velik % ljudi funkcionalno ne pismen. E, ti, nepismeni, sendvičari mahom ali ne i isključivo, NE ZNAJU da pročitaju vrlo jasne reči Gorana Markovića. Ne "poziva" on ni na šta, čovek daje svoju ocenu i dijagnozu ove socijalne patologije. Ali, kome pričati ... funkcionalno nepismeni moroni ni ovo neće umeti da razumeju.
  • Bojan

    16.12.2021 13:59
    @Радослав

    Nigde se vi Bosanci u tekstu ne spominjete, a koliko znam vi imate predsedništvo a ne predsednika. Popi kafu, nisi se još razbudio.
  • Ђорђе Ивковић

    16.12.2021 13:47
    Сами против себе
    Марковић, ушушкан у Кругу двојке, не разуме живот.
    Упорно покушава да раздоре српског друштва искључиво сведе на идеолошку дефиницију, онако како је та дефиниција важила пре педесет година.
    Идеолошка разделина постоји, али не иде правцем како Марковић замишља: ригидног аутократу Чаушескуа су ликвидирали напредни људи па се Румунији догодила демократија, па ерго тако призива расплет у Србији.
    Ми смо међутим много ближи међуратној Аустрији где су аустрофашисту Долфуса убили аустријски нацисти. Тај државни удар свакако није донео демократски преокрет, већ супротно.
    Две аустрофашистичке леве фаланге у Србији, које се рву под контролом колонијалних управника, једнако су погибељне за Србију.
    Марковић губи још једну крупну ствар из вида: Вучићеву људство, његово тврдо политичко језгро је племенско, не идеолошко. Њега не чувају комунисти, по дефиницији најкварљивија роба (у шта је Милошевић морао да се увери на најболнији начин), већ земљаци.
    То је најгори активни детонатор унутрашњег сукоба у Србији.
    Босанцима Србија не треба ако не владају њоме.
    Овоме не треба да се радују војвођански сепаратисти: исто важи и за Војводину, у још горој иначици.
  • Nikola

    16.12.2021 13:38
    Botovi se raspucali sa minusima kao da im je to poslednji sendvic. Nije vam poslednji sendvic, ne bojte se! Ali nije jos mnogo sendvica ostalo!
  • nista

    16.12.2021 13:22
    se ne menja
    pre mentaliteta
  • Misa

    16.12.2021 13:17
    @dobrivoje
    "Ni jedan normalan čovek se ne nada ničijem kraju u krvi,ako se vi osećate normalno preporučio bi za početak da se uporedite sa ostalima pa onda eventualno neku terapiju."

    Nije ovde pitanje ko sta zeli, vec je Vucic sam sebi napravio takvu strategiju silaska sa vlasti. Unistio je svojom apsolutnom kontrolom institucije Republike koje bi trebalo da ga stite kada sidje sa vlasti. Institucije su (ukoliko postoje) zaduzene za bezbolnu i sigurnu smenu vlasti. On je, nazalost po njega, same institucije rasturio. I kako on misli da ce proci kada sidje sa vlasti?
  • botovski prasici

    16.12.2021 13:17
    i kultura ???!!!
    nidje veze !!!!!! a ovi visoko umni, akademsko-demokratski, uljuljkani i ususkani u svakodnevne zivotne sablone, sto sebi ne bi dozvolili ni malo ostriji jezik.....ni za di ste, niste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! procitajte PONOVO tekst...ali ne sudite ! pronadjite sebe u njemu !
  • Hajle

    16.12.2021 13:15
    Realno
    Ovde neki nisu shvatili da se gospodin Marković ne nada Čaušesku scenariju, samo primećuje da je obzirom na ono što ovi Vulovi i Vulovani rade, to potpuno moguć scenario.

    Kad ti kažem "ako tom brzinom nastaviše da voziš po tom putu zakucaćeš se" ne znači da se i nadam da ćeš se zakucati.
  • /

    16.12.2021 13:12
    /
    eh bar.
    sendvicari su zaboravili da je seselj najavio ubistvo jedinog premijera koji je srbiju izvukao iz brloga a svi posle njega su je vratili nazad.
  • Н.Сад

    16.12.2021 13:11
    Изађеш на изборе па смениш одређеног политичара али на жалост док је оваквих ,,црвених буржуја" Вучић ће владати још наредних ,,100" година. Неко би да са 1% гласова дође на чело државе уздајући се у Американце, Немце итд. Кад већ спомиње Чаушескуа па Марковић је ,,његова генерација", иста политичка убеђења, начин размишљања итд.
  • Goga

    16.12.2021 13:10
    @Lufthansa
    Tih 700k cini 20% ukupnog stanovnistva (sa sve bebama i dedama/babama), sto znaci da je procenat jos veci. Sta to govori? Govori kakav je karakter vecinskog naroda, da bi prodali sve zarad malo boljeg zivota (lovci na plen), da ih bas briga sto jedan autokrata unistava institcije a samim tim i drzavu.
  • Mrcke

    16.12.2021 13:09
    @dobrivoje
    Naravno da će nestati, ne lako i ne bezbolno, ali hoće. Pitanje je samo hoće li i ostali nestati zajedno sa njom. Što pre nastupe prirodni zakoni selekcije, to bolje za sve normalne ljude.
  • Pitanje

    16.12.2021 12:52
    @Rale
    A sta su Velja Nevolja i ovi mali nacisti ako nisu to? Sta su Informer, Alo, da ih sad ne nabrajam sve? Aj da se ne pravimo blesavi, sta kazes na to?
  • R. P. F.

    16.12.2021 12:46
    @ NS
    Odakle reditelju pravo da se meša u politiku?!!! Kako li se samo drznuo da priđe toj svetoj i čistoj veštini rezervisanoj za našeg Boga Sunca i njegove uzvišene sveštenike?
    Pa, botino, svi građani Srbije imaju pravo da se bave politikom! Ona se tiče svih nas i nećemo svi slepo da prihvatimo odluke koje sračunato uništavaju ljudske živote.
  • Dejan

    16.12.2021 12:44
    Cccc
    Causesku je sluzio dok nine odluzio, onda su francuzčiči preko nase udbe odradili posao, krenulo je pucnjavom u Temisvaru, bilo mrtvih bas puno,onda se sve prelilo na celu rumuniju. Av ce da pukne dok bude skinuo slusalice, do tada ce da sedi tu gde jeste !
  • Darko

    16.12.2021 12:19
    Marković, gospodin i pre svega čovek!
  • Grbavi

    16.12.2021 12:06
    Gospodin Markovic je samo glasno izrekao nešto što je mnogima u glavi. Na žalost bojim se da je vučić državni projekat, nekako ne deluje mi da je dovoljno pametan da stvori jedan ovakav sistem. Pogledajte ko je sve tu Tadić, Lea kelner, vesna pešić, canak . Nema nama spasa. O vuchevicu, dmitrovicu, ne vredi trošiti rechi
  • dobrivoje

    16.12.2021 12:01
    @Mrcke 16.12.2021 • 11:26
    Sendvičarska sekta neće nestati,samo će promeniti gospodara..
  • dobrivoje

    16.12.2021 12:00
    @Aca 16.12.2021 • 10:12
    Ko priziva rat u kući mu bio..
  • Радослав

    16.12.2021 11:55
    Читајући овај текст сам се запитао о чему овај човјек прича. О држави у којој и ја живим или можда о сценарију за неки његов нови ненаучно-фантастични филм. Коментарисаћу само један његов коментар, односно ПОЗИВ НА УБИСТВО АКТУЕЛНОГ ПРЕДСЕДНИКА !!! Људи отријезните се. Зашто му правосудни органи не закуцају на врата? Зашто не слиједимо западну демократију којој он очигледно тежи? Јер они би га експресно позвали на одговорност.
  • borac

    16.12.2021 11:54
    sramota
    Poštovana redakcijo , zamolio bih da objavite ovaj komentar ! gospodin režiser , iznosi vrlo opasne , senzacionalističke doduše , ali opasne stvari ! čovek koji bi trebao da je intelektualac , primitivnim rečnikom , vrlo bezobrazno , upoređuje čoveka koga je narod , prvi put, u prvom krugu izabrao za svog predsednika i čoveka koji je bio postavljen (komunista) za predsednika !Znate i sami , jedan glas koji odlučuje pobedu (JEDAN) na izborima , odlučuje o sprovođenju politike pobedničke strane ! Ljudi glasaju za one kojima veruju , ko ponudi program s kojim se glasač saglašava ,stoga pretnje predsedniku , predstavljaju pretnju nama kojima smo većinski glasali!
  • Rale

    16.12.2021 11:49
    Dokle ovaj teror manjine nad većinom??? Dokle ja da slušam horore poput građanskog rata, rumunskog scenarija....
    Da li je vama jasno da u diktaturi najblažeg oblika nema ovakvih medija i nema ljudi koji ovako nešto pričaju. Takve jede mrak a ovde može svako da kaže šta hoće na bilo kom mediju i nikom ništa, ajde malo prst na čelo.
  • 021

    16.12.2021 11:47
    Velike, mudre i pre svega istinite reci izuzetnog gospodina i umetnika. Hvala za otvoreno misljenje, a ne cutanje i ulizivanje gnjidama i trovacima ove izmucene zemlje!
  • Sa obzirom

    16.12.2021 11:44
    @Zivan
    Znači bez obzira sve, bolje trpeti diktaturu, pljačku, trovanje vazduha zemlje i vode, oduzimanje imovine, manipulacije, prikloniti se kriminalnom miljeu, možda će i AV da ti oprosti što te je veslao. Ni jedna diktatura ikada se nije srušila demokratskim putem jer ona po definiciji prvo uništi demokratiju, dok ti to shvatiš biće kasno.
  • Spremni su

    16.12.2021 11:41
    Na sve
    Neki od njih nece pristati da odu, ne iz straha za imovinu, vec iz straha zbog otkrivanja zlocina nad nevinim gradjanima koje su pocinili i koje cine! Kao da im novi zlocini koja pripremaju nece samo pogorsati polozaj! Neverovatno je kako misle samo na sebe u ovom bezizlazu! Kao da nikoga ne ostavljaju za sobom!
  • Pravda

    16.12.2021 11:36
    Svaka čast!
    Hvala poštovani gospodine Markoviću.
    Nadam se da će još intelektualaca poći za vašim primerom i ispuniti svoju obavezu prema sredini i zajednici!
    Režim je već pokazao i dokazao više puta da ima sklonosti ka pretnji i prekomernoj upotrebi sile specijalnih odreda, tu nema sumnje!
    Međutim, pošto znamo da je Prvorođeni marioneta zapada i da ga konstantno drže na povocu, zbog istog tog zapada biće dovoljno da narod istraje u protestima i pustiće ga niz vodu. Rešenost će biti dovoljna.
    Njima ne odgovara i neće dozvoliti da zbog zaigranog narcisa izgube kontrolu a njemu će izlaz biti dovoljan.
    Neće biti novog Nerona....
  • akademik

    16.12.2021 11:35
    goran
    čovek uzima pare od diktatorske države , ova mu plaća , a on i dalje pljuje . diktature su baš slabi sistemi , ti ih psuješ , pretiš a one (diktature) te plaćaju i dalje . Mislim da će pobedom opozicije to se promeniti , uvesti demokratiju , pa ne možemo pljuvati po onom ko nam novce deli !
  • Mrcke

    16.12.2021 11:26
    Ljudi su shvatili da ili će nestati sendvičarska sekta ili ceo narod, trećeg nema.
  • dobrivoje

    16.12.2021 11:26
    @Novosadjanka 16.12.2021 • 10:
    Ni jedan normalan čovek se ne nada ničijem kraju u krvi,ako se vi osećate normalno preporučio bi za početak da se uporedite sa ostalima pa onda eventualno neku terapiju.
  • НС2

    16.12.2021 11:24
    НС: "Овако се сви мешају у све, сви све знају, а никад горе нисмо живели"

    Слажем се. Највише не знају ови из власти а хоће да контролишу све. Купљене дипломе то само потврђују.
  • Lufthansa

    16.12.2021 11:21
    @Boki
    Ne, baš je AV problem. Budala i krivih drva ima svuda i uvek. Ne razumem zar ti je stvarno lakše da mrziš 700k svojih sunarodnika među kojima je velika većina izmanipulisanih, obmanutih, ucenjenih nego jednog manipulatora, lažova i ucenjivača koji sve to iskorištava. Njemu i jeste u interesu tačno da mi normalni tako razmišljamo, šta misliš zašto truje toliko sa svojih televizija. Krivca potraži malo i u sebi što nisi bolje zaštitio te grupe ljudi kad si imao priliku. A ovo ostalo, vulina i vučevića ima šačica, kad budu palili iz Srbije biće im jedan helikopter dovoljan.
  • aga

    16.12.2021 11:21
    hm
    Gospodin je vrlo nasilan čovek , msm da rečenica , "ne mogu da budem u društvu ljudi koji ne mrze Vučića " govori sve o njemu . Inače umetnik je veliki , ali to je samo pravljenje filmova,dok je kao čovek , ma nemam reči koliko je mali !siguran sam da iz njega vrišti zavist ....
  • Milan NS

    16.12.2021 11:17
    Sad će glasnogovornici
    da osude "govor mržnje i pokušaj ubistva NJEGA i njegove porodice".
    Jedva čekam sutrašnji Informer, Alo! i Kurir
  • Aca

    16.12.2021 11:16
    Naprednjaci danas legitimisu one koji protestuju, obelezavaju ih, prave spiskove neistomisljenika. Sutra ce im dolaziti na adrese da ih odvode na ispitivanja. Prekosutra zna se: ponizavanje, mucenje, prisilan rad do smrti, istrebljenja. Naprednjacka masinerija je vec spremna za "obojenu revoluciju", idu po "know-how" na istok, kod "brace" rusa, belorusa, kineza, idu kod onih koji imaju ogromna iskustva u represiji sopstvenog naroda zarad ocuvanja diktatorskog rezima. Na kraju se sve svodi na ono: "ili si sa nama, ili protiv nas". Trece nema. Lepo kaze AV, ovo je zlatno doba, mozda je i u pravu jer nam sledi crno doba.
  • Bravo

    16.12.2021 11:04
    za
    Bravo gospodine Gorane Markoviću, većina se slaže sa ovim što ste rekli samo mlade treba motivisati za izlazak na izbore.
    Užas kakvi baditi Vama mogu da prave spletke, da Vas uznemiravaju......... SRAMOTA.
  • Boki

    16.12.2021 11:04
    Ode Goran predaleko, pa stvarno...pretera ga...!

    Sve je to lepo, ali nije AV problem koliko je problem onih 700000 članova JUL-a, radikala, demokrata i ovih i onih, žutih i kojih sve ne, koji su prešli svi zdušno u tu partiju i koji će u jednom danu da se razmile ko iz srušenog mravinjaka i ponovo odu u neko novo sr@#e koje se pojavi. To je problem. Keramičari i vlasnici pečenjara i podvojeni lobotomisani ministri kojh ima jako puno. I ajd sad smeni ih...
  • НС

    16.12.2021 10:56
    Чему потреба прослављеног редитеља да се меша у политику? Кад би свако радио само свој посао, процветали би као држава. Овако се сви мешају у све, сви све знају, а никад горе нисмо живели
  • MK

    16.12.2021 10:54
    Ovo zaista prevazilazi granice dobrog ukusa, a bar dobar ukus bi se od jednog ovakvog umetnika očekivao! Iole pristojan čovek se trgne kada poželi nekome smrt (naravno, dešava se), makar to bilo u samoći njegovog doma! Ne sećamo se da imao slične izlive ubilačke mržnje, a živeo je i on, i njegovi roditelji u sistemima koji se danas ne smatraju za naročito demokratske, i pod vladama koje takođe nisu baš omiljene, pa im to nije smetalo i nisu, kao neki njihovi savremenici, bili disidenti i opozicionari, nije bilo isplativo. Dakle, nije baš stvar u sistemu kao takvom i onima koji su na vlasti, nego u njihovoj upotrebljivosti! Izgleda, čim nije isplativo, vlast je kriva, pa ni atentat ne treba odbacivati! E, to je bedno!
  • Zivan

    16.12.2021 10:49
    Bez obzira na politicke stavove mislim da su ovakve izjave neprihvatljive.
    Ljudi u kakvom svetu i u kojem veku mi zivimo?
    Indirektno pretiti streljanjem politickom neistomisljeniku!!!
    Ako cemo se tako ponasati u cemu se razlikujemo? Sta nudimo kao alternativu sadasnjoj vlasti?
  • marjan

    16.12.2021 10:49
    dobro bre više dosta s takvom idiotskom pompom. "stvar se zaoštrava i vodi ka raspletu", "shodno stepena mraka u sebi", i tu je i neizbežno "resetovanje celog društva" šta to znači pobogu više, da se resetujemo na rani neolit? da se resetujemo na miloša obrenovića? da se resetujemo na gepidske naseobine? da kliknemo reset dugme u vladi srbije? kakvo neprestano lupetanje od strane ljudi koji ne umeju kompjuter da restartuju, pišite brate mili pesme kad ste pompezni i ne glumatajte mnogo po medijima
  • Joki

    16.12.2021 10:48
    Na radiju sam slusao, prosle subote neku emisiju i jako je lepo receno - 5. oktobra smo se odrekli Milosevica, ali se nismo odrekli sistema. U tome je problem. Nije toliko problem licnost, vec sistem.
  • pera nevera

    16.12.2021 10:46
    Kriminalci i banditi se ne pobeđuju na izborima.
  • Neoplanta

    16.12.2021 10:42
    Glasni aplauz za velikog umetnika, a pre svega velikog coveka!
  • EvoOvako

    16.12.2021 10:27
    Prizivanje
    "Rumunskog scenarija" je prizivanje građanskog rata, jer smo videli da postoje ljudi koji bi svoje komšije gazili bagerina, utukli čekićima itd.
    Nije li svrsishodnije imati zakone i uređenu državu?
    I menjati vlade, predsednike i političare?
    Ma ne želim da pripadam afričkim državama i da se ljudi javno vešaju!
  • sufler

    16.12.2021 10:27
    asistencija
    Pažljivo pročitati knjigu američkog književnika Luisa Ferantea "Zakoni mafije", može i druge knjige istog autora na srodnu temu. Biće veoma instruktivno, a potom donositi zaključke i odluke o javnom oglašavanju!
  • dobrivoje

    16.12.2021 10:26
    O kakvoj
    krvi ovaj čovek priča? Kakvi logori?
  • Novosadjanka

    16.12.2021 10:22
    Bravo
    Normalni i pametni ljudi u ovoj zemlji se nadaju njegovom takvom kraju.
  • Max

    16.12.2021 10:18
    Nažalost, malo je ljudi kao što veliki gospodin Goran Marković, koji imaju petlju da kažu šta misle!
  • Tutti Frutti

    16.12.2021 10:17
    Sudije Ustavnog Suda smeniti !
    Nije u pitanju samo jedan covek.Sledi cistka svih oko njega koje je postavio.Kad sistem padne dolazi drugi sistem.Prvo i osnovno smeniti sve sudije USTAVNOG SUDA njih 16 i obrisati im radni staz to sto su bile sudije bilo kakvog suda neka ga otkupe za ovih 10 godina.Nijednom se nisu oglasili po pitanju krsenja Ustava.Cak i kad je uvedene vanredno stanje suprotno Ustavu marta 2020 e godine nakon odluke jednog jedinog coveka su dali izjavu "Da Ustav nije prekrsen".

    Sudije i tuzioce nakon pada diktatora na smetistu istorije poslati i OBRISATI IM BILO KAKAV RADNI STAZ koji imaju upisan u prethodnih 10 godina.Zauvek.

    Dok god sudije USTAVNOG SUDA cute zaliveni ko fikus A PLACENI SU DA REAGUJU na svaku povredu USTAVA diktator ce raditi sta god pozeli.Ovde je problem ne samo u diktatoru vec u ultra korumpiranom pravosudju.

    Sve ove likove ovde nakon promene VLasti ekspresna lustracija i da vrate pare to sto su primale kao sudije:

    http://ustavni.sud.rs/page/view/sr-Latn-CS/44-100018/sudije

    Ustavni Sud je glavni krivac za sve ovo sto nam se desava.Diktator sve to radi JER MU USTAVNI SUD TO DOZVOLJAVA.Tacnije svih 16 ultra korumpiranih sudija Ustavnog Suda.

    Od njih svaki privredni i politicki i medicinski i ekonomski kriminal potice.Jer cute.A placeni su parama poreskih obveznika da se jave i obore SVAKU ODLUKU DIKTATORA.

    USTAVNI SUD JE PROBLEM ne diktator.Diktator je samo slepo crevo Ustavnog Suda u koje Ustavni Sud ispusta gasove.




  • Banderaš

    16.12.2021 10:16
    15 minuta
    Čaušesku je isto tako pljuvao po narodu sa balkona,dok ga građani nisu skinuli sa tog balkona i za 15 minuta mu presudili u dvorištu iza škole. Svakom autokrati treba da je to dobra škola,pa i Vučiću koji je svojim bezobrazlukom,lopovlukom i bahatošću na građanima, sam sebe dovukao da bude blizu tih njegovih 15 minuta
  • Aca

    16.12.2021 10:12
    Gospodin Markovic je potpuno u pravu, kolaboracionisti u vidu LSV, LDP i slicnih ce morati odgovarati a sto se tice rumunskog scenarija on je vec sada potpuno izvestan. Sadasnje stanje je med i mleko u odnosu na ono sto nam predstoji, a to je gradjanski rat.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna