Nedostatak profesionalnih vozača postaje konstantna boljka srpskih transportera, a utisak je da je pandemija korona virusa samo dodatno naglasila postojeći deficit.
Postovanje Glistra gazdurinooo!!!!Vozim 20 god i za tvoju firmu nikad cuo nisam ali ajde recimo da si gazdurina koji placa VOZACA 100.000DIN...mislim da ti je ruka onako opustena....e moja bedo od coveka treba da te bude sramota sto pricas tako...pa bedo nece da ti stoji samo tri kamiona vec ces sve sto imas da prodas jer nece niko da ti vozi za te pare...MOLICETE VI VOZACE ZA 300.000DIN DA RADE...Samo polako...tako ste pricali da nece biti procenta preko 11posto pa dodje vreme da nece niko za 14 da vozi...to samo zbog takvog olosa kao sto si ti...malo vam je 1000e po turi da uzimate pa hocete i ono malo da nam uzmete sto nam pripada...slusaj GAZDURINO I ZAPAMTI...doci ce za maks 2god kada cete morati da nas prijavite na platu koju primamo a ne na minimalac...doci ce vreme kada cete davati 100e dnevnicu jer niko nece da vam vozi...zapamti moje reci...za 2 god je takvima kao sto si ti kraj...radice samo onaj ko budeo PLATIO VOZACA I KO BUDE POSTOVAO VOZACA
Pričam sa jednim vozačem zglobnog autobusa koji vozi od periferije Beograda do centra autobus.Linija je 35 kilometara.Autobus retko kada radi klima.Nije očišćen 10 godina unazad.Sve ispada na tom autobusu,autobus je star preko 40 godina.Radi za 62 hiljada dinara 25 dana u mesecu,10 sati dnevno je u autobusu od 5 ujutro do 3 poslepodne.
Kaže čovek dok pričam sa njim prema centru "Još ovaj mesec do Nove Godine radim,uzmem platu za ovaj mesec dok mi ne daju platu odem na bolovanje, ali im neću reći da dajem otkaz dok sam na bolovanju,čim uzmem platu što su mi dužni odmorim mesec dana i u februaru idem kod sina u Sloveniji čist,ispravan klimatizovan autobus 6 godina starosti,početna plata 1800 eura,17 radnih dana u mesecu 7 sati dnevno i džabe smeštaj i hrana kod sina.Vratiću im se nikad.I da me zovu nakon toga i za hiljadu eura plate ni za hiljadu eura im se neću vratiti više ovde u ovoj močvari i rupetini ".
Gluposti!
Da je plata dobra- vozač bi ostao ovde, uzeo kredit za stan, skućio porodicu.
Pobunite se vozači, bez pritiska neće vlasnici sami ništa menjati.
A kada vlasnici osete pritisak- tada će i oni vršiti opravdan pritisak na ovu vlast da im ne komplikuje posao.
A onda ćemo (opet) svi shvatiti koliko je ova vlast nesposobna, nestručna, korumpirana i koliko treba da odu!
Vi vozači bi trebali da napravite ogroman pritisak na uvoznike, 120000 dinara plata je jedna velika smejurija ukoliko radne snage nema. Da ne pričam o ovoj katastrofi što spominju minimalac + ostalo na ruke.
Kod programiranja su stvari naravno komotnije jer ukoliko poslodavac ne želi da mi poveća platu posle nekog vremena, ja mu mogu zapretiti odlaskom kod stranca za veću platu bez toga da se pomerim iz kuće.
Ovo poredjenje sa doktorima je bezobrazluk i dokaz koliko vas poslodavci NE CENE! Smatraju vas jeftinom radnom snagom!
Podrška za vozače! I samo tražite ogromne plate jer vi to zaslužujete!!! Nije sramota tražiti velike plate!
Gospodi iz špedicija vozači idu u inostranstvo zbog toga što sve špedicije u Srbiji prijavljuju na minimalac a ostatak na ruke ,tako da ni jedan vozač ne može da digne kredit , druga stvar je što im vozači za platu od 100000-120000 rade od 12 do 16h i kad izračunate za 8h rada njihove zarade su u proseku države a rade crnački posao.
A takvih je more. Padali su nam prevoznici sa svim sa čime se moglo pasti. I njega ne interesuje cena transporta robe, kada ima mnogo više love u kriminalu.
Ljudi, pa naši prevoznici su švercali Nutelu iz Nemačke. Tamo kada je sniženju šverceri uzimaju na palete, pa šalju ovamo i prodaju dalje. A ko to preveze? I još lepo dobiju povrato poreza na sve.
I u svemu su muljali - švarcali su u cisternama, hladnjačama, pod ceradom. Aman ljudi, napune kamion automobilima u kojima je švercana roba, a ako su oni mali kamiončići u pitanju sa jednim automobilom i prikolicom, onda su i puni švercovane robe i u pretovaru.
Ko god je bio dva puta na M6 u Mađi zna da je ovo istina.
I sada se pitaju zašto im je tako!
A taj prevoznik je slika i prilika svih nas - jbt, pa kod nas i moler hoće da ukrade i prevari. Koliko ljudi poznajete koji ćute i trpe političare, jer su se pouvlačili na "državne jasle" i sada "čuvaju posao"? I zašto nam je tako?
A posla ima, očigledno - evo posao vozača kamiona, buseva, zavarivača itd.
Jednostavno, mi smo takvi i ne zaslužujemo bolje. J.b.li bi se za dinar mnogi.
Vozi ko hoće, ali bukvalno ko god želi, a da ima novca isfinansirati, može da vozi. Bez ikakvog prethodnog znanja.
I onda se pitamo zašto je tako.
Sada se prebacuje akcenat, odnosno krivica na carinu. Pa, da li je baš tako?
NA stranu što nam je carina prilično korumpirana - to je druga tema.
Imamo primer turskih prevoznika koji tranzitiraju kroz Srbiju i rade kao blesavi. Dakle, može i pored ovakve carine da se radi.
Vratimo se polupriučenim prevoznicima. Prvo - kamion! Kamione kupuju polovne, sa preko milion kilometara i misle da su - gazde.
Dalje, zaposle vozača koji je juče položio i ne zna gde bije glavom, jer drugih "nema" - ima, ali ih treba platiti dobro. Subotički "Transportkomerc" i bačkopalanački "Lider" imaju vozače koji su po 10 ili 15 godina u tim firmama.
Kada taj polupriučeni prevoznik krene da radi, on ne zna koliko ga košta kamion kada stoji - a košta. Regitracija košta, gume koštaju, davanja državi itd. I kada ugovara prevoz zaboravi uračunati stavku "kamion dan". Bilo kojem belgijskom, finskom, danskom prevozniku kada neko zadrži kamion - dobije fakturu.
Ovo je samo jedan delić problema.
DAlje, prevoznici rade šta hoće, baš kao i u drugim delatnostima. Postoje, recimo, taksisti koji rade pošteno, a postoje i oni koji prevoze svašta, voze klijente kod prostitutki itd. Tako je i u prevozništvu - pre 10-15 godina je hrvatska policija igrala "vije" sa "M B"-ovih šest kamiona, jer su vukli cigare. I njega boli đon za cenu prevoza, jer vozi cigare.
Juče sam išao za BiH preko Hrvatske. Ljudi moji, ono je mučno videti. To su kolone od nekoliko km u oba pravca. Plus, kad sam se vraćao, išao sam preko Tovarnika. Tamo bukvalno između 3 sela policija vrši regulaciju saobraćaja, pošto je kolona duža od 10 km. Niko od ovih naših a I njihovih ne obraća pažnju na te ljude. Pa tu nema ni tuš, ni toalet... Ništa, samo potreba da se zaradi neki novac.
Carina je tamni vilajet komunizma koji nam svima zagorčava život bilo da ti stiže paket od 5e preko Alija ili imaš nesreću da dođeš na granicu. Reforma tog korumpiranog sistema je jednako važna kao i reforma recimo db-a.
Vozim kamiion od 1988 u martu ove godine ostavio volan prijavio se na siz reko da me zanima samo radno vreme od 7 do 15 Jos me nisu ni jednom zvali a za gazde gori su od menadžera linglonga
Čovek iz Novog Sada ima špediciju u Baji(Mađarska)
Vozače plaća 2.000/2.500eura,25 dana u kamionu,5 kući.Poželjan pasoš EU ali nije uslov,zavržavaju radne papire.Uvek postoji izbor.
Zamislite zemlju gde se plate vozaca kamiona uporedjuju sa doktorskim! Da nije u pitanju Nemacka, Svajcarska, Italija??!! Nije, jer je ta usporedba nemoguca, zna se sta je lekar a sta vozac u tim zemljama.
Aa onda je jasno, Srbija je u pitanju! To poredjenje je samo u Srbiji moguce!!!
I posle se ljudi pitaju zasto nam je zdravstvo lose...
Da ne bude zabune, treba i vozaci da zarade!
Cuj ovog, zale se na platu od 100.000 do 120.000 hiljada...a to sto im je glava uvek u torbi, sto nisu sa porodicom, sto cekaju satima, sto nemaju gde da se okupaju i tako dalje da ne nabrajam...Sta bi on??? Da rade za 50.000 ili najbolje da ih ne placa uopste...Neka se ne pita zasto nema radnika, samo mu se kaze!
Šmrc,šmrc,evo rasplakao sam se.Ovaj Glištra i slični njemu ako nemaju dovoljno vozača neka sednu sami za kamion i uživaju u plati "većoj od doktora".A to za carinu,ko vam brani da se pobunite? Nego,lakše je ovako sedeti i kukati.
Stoje kamioni,pa neka sedne gazda za doktorsku platu pa u blejanje na granicu,a uz put to čekanje se i ne plaća.
Koliko ja treba da radim ako mi uskoče migranti
Glupa tema . Vozaci traze plate a gazde tvrde da smo preplaceni . Svaki od njih kupi makar jedan kamion godisnje neka objasne kako kad je tako lose . A o.prijavi vozaca na minimalac da ne pisem .
Konstantno se komentarise kako je plata vozaca velika a to je laz posto postoje i obavezne dnevnice. Plata je u 99% posto slucajeva minimalac a dnevnice daleko ispod zakonskih. Razumem gazde sto su kivni na dugo cekanje na granicama ali teza da je vozacima velika plata nestoji. Lekari u ambulanti bolnici provedu oko 170h a soferi u kamionu 500-600h mesecno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Muke domaćih prevoznika: "Em nema vozača, em ti država uzme četiri dana na carinjenje"
Autor: Biznis.rs
Info
•19.12.2021.
•23:36 > 23:36
Komentari 32
Mili
Tuti Frutti
Kaže čovek dok pričam sa njim prema centru "Još ovaj mesec do Nove Godine radim,uzmem platu za ovaj mesec dok mi ne daju platu odem na bolovanje, ali im neću reći da dajem otkaz dok sam na bolovanju,čim uzmem platu što su mi dužni odmorim mesec dana i u februaru idem kod sina u Sloveniji čist,ispravan klimatizovan autobus 6 godina starosti,početna plata 1800 eura,17 radnih dana u mesecu 7 sati dnevno i džabe smeštaj i hrana kod sina.Vratiću im se nikad.I da me zovu nakon toga i za hiljadu eura plate ni za hiljadu eura im se neću vratiti više ovde u ovoj močvari i rupetini ".
Programer 2
Da je plata dobra- vozač bi ostao ovde, uzeo kredit za stan, skućio porodicu.
Pobunite se vozači, bez pritiska neće vlasnici sami ništa menjati.
A kada vlasnici osete pritisak- tada će i oni vršiti opravdan pritisak na ovu vlast da im ne komplikuje posao.
A onda ćemo (opet) svi shvatiti koliko je ova vlast nesposobna, nestručna, korumpirana i koliko treba da odu!
Programer
Kod programiranja su stvari naravno komotnije jer ukoliko poslodavac ne želi da mi poveća platu posle nekog vremena, ja mu mogu zapretiti odlaskom kod stranca za veću platu bez toga da se pomerim iz kuće.
Ovo poredjenje sa doktorima je bezobrazluk i dokaz koliko vas poslodavci NE CENE! Smatraju vas jeftinom radnom snagom!
Podrška za vozače! I samo tražite ogromne plate jer vi to zaslužujete!!! Nije sramota tražiti velike plate!
Милан
EvoOvako
dule
Postovani, koja je tacno poenta vas obimnog komentara osim da pokazete kako ste vi jako pametni a ostali jako glupi i pokvareni?
Burić
Prevoznik
Nenad K.Stefanovic
"Država progoni lopove, jer ne voli imati suparnike."
-Charles Stewart Parnell,Irski publicista i politicar 1846-1891 god.
Dragan
Kole
Pera
EvoOvako
Ljudi, pa naši prevoznici su švercali Nutelu iz Nemačke. Tamo kada je sniženju šverceri uzimaju na palete, pa šalju ovamo i prodaju dalje. A ko to preveze? I još lepo dobiju povrato poreza na sve.
I u svemu su muljali - švarcali su u cisternama, hladnjačama, pod ceradom. Aman ljudi, napune kamion automobilima u kojima je švercana roba, a ako su oni mali kamiončići u pitanju sa jednim automobilom i prikolicom, onda su i puni švercovane robe i u pretovaru.
Ko god je bio dva puta na M6 u Mađi zna da je ovo istina.
I sada se pitaju zašto im je tako!
A taj prevoznik je slika i prilika svih nas - jbt, pa kod nas i moler hoće da ukrade i prevari. Koliko ljudi poznajete koji ćute i trpe političare, jer su se pouvlačili na "državne jasle" i sada "čuvaju posao"? I zašto nam je tako?
A posla ima, očigledno - evo posao vozača kamiona, buseva, zavarivača itd.
Jednostavno, mi smo takvi i ne zaslužujemo bolje. J.b.li bi se za dinar mnogi.
EvoOvako
I onda se pitamo zašto je tako.
Sada se prebacuje akcenat, odnosno krivica na carinu. Pa, da li je baš tako?
NA stranu što nam je carina prilično korumpirana - to je druga tema.
Imamo primer turskih prevoznika koji tranzitiraju kroz Srbiju i rade kao blesavi. Dakle, može i pored ovakve carine da se radi.
Vratimo se polupriučenim prevoznicima. Prvo - kamion! Kamione kupuju polovne, sa preko milion kilometara i misle da su - gazde.
Dalje, zaposle vozača koji je juče položio i ne zna gde bije glavom, jer drugih "nema" - ima, ali ih treba platiti dobro. Subotički "Transportkomerc" i bačkopalanački "Lider" imaju vozače koji su po 10 ili 15 godina u tim firmama.
Kada taj polupriučeni prevoznik krene da radi, on ne zna koliko ga košta kamion kada stoji - a košta. Regitracija košta, gume koštaju, davanja državi itd. I kada ugovara prevoz zaboravi uračunati stavku "kamion dan". Bilo kojem belgijskom, finskom, danskom prevozniku kada neko zadrži kamion - dobije fakturu.
Ovo je samo jedan delić problema.
DAlje, prevoznici rade šta hoće, baš kao i u drugim delatnostima. Postoje, recimo, taksisti koji rade pošteno, a postoje i oni koji prevoze svašta, voze klijente kod prostitutki itd. Tako je i u prevozništvu - pre 10-15 godina je hrvatska policija igrala "vije" sa "M B"-ovih šest kamiona, jer su vukli cigare. I njega boli đon za cenu prevoza, jer vozi cigare.
Điri
Vlada
Sloba
dragan
Ja
Komšija
Vozače plaća 2.000/2.500eura,25 dana u kamionu,5 kući.Poželjan pasoš EU ali nije uslov,zavržavaju radne papire.Uvek postoji izbor.
Aloooooo
Bacvanin
Neko
Aa onda je jasno, Srbija je u pitanju! To poredjenje je samo u Srbiji moguce!!!
I posle se ljudi pitaju zasto nam je zdravstvo lose...
Da ne bude zabune, treba i vozaci da zarade!
Neko
Deran
Nek dotični sedne pa neka sam vozi…
Ton film
Azdajevo
Petar
Koliko ja treba da radim ako mi uskoče migranti
Vozac
Sofer
Rade
sverc.Nikakvi pregovori ni sedanja za sto nece vredeti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H