Na nove automobile se širom sveta čeka dugo i cene su visoke, pa se mnogo građani odluče za polovna vozila.
Ali i njih nema dovoljno i koštaju više nego ikad.
Bolje da se godinu dana vozim taxijem nego nekom bilmezu da dam 30posto više para od realne cene.Proizvođači novih automobila moraju da se bore za veću prodaju i ona će uskoro doneti pad cena polovnjaka.
Planirao sam od februara da pustim moj auto u prodaju pa da doplatim za nešto novije.
Ova priča je stara godinu dana.
Ono što je činjenica jeste da nema automobila na placevima,sada vidim po 10-15 ljudi u isto vreme gleda oglas.
Nezgodno je bilo i ići u Italiju,Austrija,Nemačku.
Mislim da će doći sve na svoje kada se zapad malo otvori i da će biti dosta niže cene, jer ako jedan Austrijanac ili Nemac nije prodao auto sa 3g. što je očekivano, sada sa 6g.on dosta manje vredi.
Ono što me baš odbija jesu vozila iz Slovenije.Nisu oni tamo toliki zapadnjaci,a i puno je naših ljudi.
Ma sve mi je jasno kad odem na autoplac u koji god auto sednem obaspe me memljiv miris ustajalosti. Posle dve godine prolazim kroz Šabac i vidim i dalje iste aute. Znaš šta ide ko alva? Creva od hladnjaka i goriva koja od stajanja strunu, to verovatno ide ko alva...
Traje ovo ludilo vec skoro godinu dana.
Nakon prvog pandemijskog soka gde je kompletna prodaja bukvalno svih vozila vrtoglavo pala zbog ocekivanog "smaka sveta", posle svega par meseci stvari su se vratile u normalu i ljudi su nastavili da kupuju. Nedostatak cipova i poluprovodnika usporio je proizvodnju novih vozila, ali je na poskupljenje istih uticao i porast svih repro materijala-celik, aluminijum, bakar, guma, etc. Cene polovnih vozila samo su posledica nedostatka novih vozila, jer nikada polovni park nece i ne moze biti dugorocno resenje i alternativa.
Stanje je jos uvek nenormalno, ali najveci trenutni problem je logistika, odnosno ogromni troskovi transporta, zbog nedostatka brodova za prevoz kontejnera.
Sa druge strane, vec mesecima sva svetska brodogradilista rade u 3 smene 24/7 i normalizacija snabdevanja pocetkom 2023. je neminovna, a samim tim i vracanje u normalu kada su polovna vozila u pitanju.
U svakom slucaju, najgori je momenat za kupovinu polovnjaka i ne treba srljati, jer ce za godinu dana doci na svoje u nekoj novoj ravnotezi.
Ovakvi članci su mi uvek interesantni najpre usled tog krajnjeg kontrasta. Ovde sada se prepucavaju o nekakvim hiljadama evra ili automobilima koji idu kao alva, a na ovim istim stranama svaki dan ponavljaju kako je narod gladan i nema ni za hleb.
Sličan kontrast se vidi i kada nakon tih silnih "gladni smo nemamo šta da jedemo" komentara napisanih na skupim uređajima i poslatih preko internet za koji novca ima dok za hleb nema, izađem na ulicu i ne mogu ulicu da pređem od skupih automobila niti nađem slobodno parking mesto. Možda da organizujemo posetu nekoj od zaista siromašnih zemalja gde su ljudi zaista gladni - odmah ćete primetiti da tamo takve saobraćajne gužve nema.
Informacije u vezi suludog poskupljenja su kontradiktorne. Neki ekonomski konsultanti iz Srbije ( Branko Pavlovic) govori kako je poskupljenja nerealno I da trgovci zele vise da zarade. Sve u svemu nece ni trgovcima biti lako se suludim cenama. Ja Sam pola godine bez kola Ali mi ne pada na pamet da dam 5000-5.500 za uvezen francuski auto iz 2011-2012 godine . Ja cu izdrzati bez kola neko vreme Ali te pare necu da dam. Neka Im trunu na placevima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Polovni automobili skuplji nego ikad, "tržište je poludelo"
Autor: DW
Info
•02.01.2022.
•08:44
Komentari 8
Popaj
Posmatrač
Ova priča je stara godinu dana.
Ono što je činjenica jeste da nema automobila na placevima,sada vidim po 10-15 ljudi u isto vreme gleda oglas.
Nezgodno je bilo i ići u Italiju,Austrija,Nemačku.
Mislim da će doći sve na svoje kada se zapad malo otvori i da će biti dosta niže cene, jer ako jedan Austrijanac ili Nemac nije prodao auto sa 3g. što je očekivano, sada sa 6g.on dosta manje vredi.
Ono što me baš odbija jesu vozila iz Slovenije.Nisu oni tamo toliki zapadnjaci,a i puno je naših ljudi.
LOL
Ahab
Nakon prvog pandemijskog soka gde je kompletna prodaja bukvalno svih vozila vrtoglavo pala zbog ocekivanog "smaka sveta", posle svega par meseci stvari su se vratile u normalu i ljudi su nastavili da kupuju. Nedostatak cipova i poluprovodnika usporio je proizvodnju novih vozila, ali je na poskupljenje istih uticao i porast svih repro materijala-celik, aluminijum, bakar, guma, etc. Cene polovnih vozila samo su posledica nedostatka novih vozila, jer nikada polovni park nece i ne moze biti dugorocno resenje i alternativa.
Stanje je jos uvek nenormalno, ali najveci trenutni problem je logistika, odnosno ogromni troskovi transporta, zbog nedostatka brodova za prevoz kontejnera.
Sa druge strane, vec mesecima sva svetska brodogradilista rade u 3 smene 24/7 i normalizacija snabdevanja pocetkom 2023. je neminovna, a samim tim i vracanje u normalu kada su polovna vozila u pitanju.
U svakom slucaju, najgori je momenat za kupovinu polovnjaka i ne treba srljati, jer ce za godinu dana doci na svoje u nekoj novoj ravnotezi.
Paradoks
Sličan kontrast se vidi i kada nakon tih silnih "gladni smo nemamo šta da jedemo" komentara napisanih na skupim uređajima i poslatih preko internet za koji novca ima dok za hleb nema, izađem na ulicu i ne mogu ulicu da pređem od skupih automobila niti nađem slobodno parking mesto. Možda da organizujemo posetu nekoj od zaista siromašnih zemalja gde su ljudi zaista gladni - odmah ćete primetiti da tamo takve saobraćajne gužve nema.
Mrmot i cokolada
Rubinštajger
Rubiroza
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H