Autor: Euronews Srbija

Info
16.01.2022.
19:26
Na Fruškogorskom koridoru, koji će sa četiri trake povezati Novi Sad i Rumu, gradi se tunel "Iriški venac" koji će biti najduži u Srbiji.
  • Banderaš

    17.01.2022 18:47
    Dobar posao
    U Tursko je pre par godina pušten ogroman most preko Bosfora sa 8 saobraćajnih traka+2 železničke trake za vozove.Turci su sklopili posao sa Japanskom firmom da izgrade most o svom trošku i naplaćuju mostarinu 15godina,a onda ga predaju Turskoj na upravljanje. Plan je bio 36 meseci,Japanci su ga izgradili za 27meseci.Sada je ista japanska firma u izgradnji podvodnog železničkog tunela ispod Bosfora sa azijske na evropsku stranu pod istim uslovima,gratis izgradnja(bez plaćanja) naplata tunelarine,a onda predaja u tursko vlasništvo.To je mogla i srbija da urade,problem je što Japanci ne znaju za korupciju pa srpski političari ne bi mogli da pokradu milione pri izgradnji.
  • Dzon

    17.01.2022 13:26
    Ne brinite vracace vasa deca kredite a njihova ce od masne provizije da zive bezbrizno-tuzno je sto cete svi biti gladni i zedni ali bice kasno
  • Dragan

    17.01.2022 09:27
    Ah
    Dotle Hrvati grade drugu cev tunela ka Istri.Dali koncesiju investitoru na 20g.Napreduju sa velikom bušilicom.Bila reportaža RTLa u tunelu gde mašine rade.Buši se sa obe strane.
  • Rotkvarija

    17.01.2022 08:52
    Dovoljna je jedna "cev"
    Sve ostalo je preskupo. Previše zaduživanja uz minimalno učešće domaćih izvođača i dobavljača.
  • Jakobsfield

    17.01.2022 08:49
    Samo jaši svi smo naši
    Fruškogorski tunel je sjajna stvar. Ali, kao i za sve druge saobraćajnice, nikome ne pada na pamet da pravi finansijsku studiju o isplativosti. Naravno da bi i jedna cev sa dvosmernim saobraćajem bila dovoljna. Ali bi bilo i jevtinije, a time i kineska provizija ključnom partneru u zaključivanju posla. Ko bi to mogao biti...???
  • Mene

    16.01.2022 22:31
    Raduju
    Tuneli samo ako mogu posluziti za sklonista..Jer šouu samo sto poceo nije..Putin je veoma razocaran odlukom Australijskog ministra
  • Pezos

    16.01.2022 22:09
    Fruškogorski koridor da bude gotov do marta 2024!!! Ej pa tu još motika nije zabodena…. Kome se pričaju te priče? Tu ulazi obilaznica oko Petrovaradina i most preko Dunava… to nije moguće završiti do 2030 ako bi se krenulo sutra, sto nije slučaj…
  • Banderaš

    16.01.2022 21:23
    Ekonomski tigar pun kredita
    Tune Arlberg u Austriji je dugacak 14km i povezuje izuzetno frekfentni pravac Bludenz_Insbruck,tj povezuje Nemacku i Svajcarsku sa Insbrukomima protok vozila koji je 3-4 puta veci nego protok Novi Sad-Ruma,a ipak je to tunel sa samo jednom cevi(dvosmerni saobracaj,ogranicenje 80kmh) jer strucnjaci kazu da se jos ne isplati busiti drugu cev.Tunel se placa 8,50evra te sam sebe isplacuje i kada se nakupe pare i postoje potrebe zbog povecanja saobracaja probusice tunel bez skupih kredita.
    Ali,za razliku od Austrije Srbija je uvek pametna kada se placa tudjim(nasim)parama te odmah investira skupim kreditima i sakrivenim ugovorima bez medjunarodnog tendera tako skup projekat koji nema finansijsko pokrice niti potrebu za drugom cevi.Ocigledno Vucicu zuri da zaduzi srbiju i da ostanemo bez autoputeva kada ne budemo mogli vracati kredite kinezima.Strasno je da i opozicija cuti ne buni se te je ocigledno da su u dogovoru sa vucicem u tom lopovluku sa auto putevima koji nemaju ekonomska opravdanja.
  • Milana

    16.01.2022 20:35
    Predizborni mig
    Zna li se razlika između:"gradi se" i "projektovana dužina je 3,5 kilometara, a biće probijen kroz"
    Za sada se gradi samo olovkom.
  • Wnj

    16.01.2022 20:34
    Da li novinari mogu doći do podatka koliko se do sada stiglo sa bušenjem tunela kroz Frušku goru? Svi pišu da se radi, ali niko i koliko je urađeno .
  • Sabahudin

    16.01.2022 20:24
    Motika
    Tunel kroz Frušku goru jiš nije počeo da se radi. Nema ni mašina. Ako mislite da je početak jada političari kažu onda je završen pa možda zbog toga nema mašina.
  • Laloš

    16.01.2022 20:13
    Na deonici od Zagreba do Splita ima 56km (u oba smera) tunela od kojih su Mala Kapela i Sv. Rok dugački skoro 6km (5.4 i 5.9km). U Evropi Frejus 14km, Mont Blanc 11km, St. Gothard 18km.... Možda je ovo za Vučića neeeeeviđeni uspeh ali ovakve uspehe su drugi narodi u Evropi odavno osetili i nisu ih previše isticali već možda samo kroz neki novinski članak.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna