Sve je to zato sto niko ne vodi racuna o tome krade se zato sto mogu i niko ih ne kaznjava ovo kad oni cuju i citaju daje im vetar u ledja da jos vise kradu sto ne bi kad smo glupi da im dozvoljavamo
Nasa carina i posta su jedini krivci za povecanje cena transporta iz kine.to se vidi ,kako neko gore rece,isti artikal probajte da uplatite na neku drugu adresu (zemlju)i videce te razliku u ceni transporta.sve je to tako s'razlogom nestajanja (kradje)tih paketica kod nas.ovaj problem bi trebalo prebaciti na visi nivo....
Problem je kompleksan ali nazalost koren vodi u srpskoj kradji i jednostavno katastrofalnoj sluzbi carine.
Kupujem redovno na Aliju vec nekih 7, 8 godina. Mesecno mi stize na adresu od 5 do 15 paketa recimo. Srbija je na crnoj listi jos od pocetka korone 2019. Sto je uzrokovalo da se cene troskova dostave drasticno povecaju ili da veliki broj artikala jednostavno ni ne moze da se dostavi jer cena dostave prevazilazi cenu artikla. Kineski prodavac sada bira da dostavlja samo sa skupim sluzbama do Srbije koje garantuju svoje rokove i njemu kao prodavcu daju osiguranje. Carina je najvise kriva, jer sporo rade posao, paketi stoje preko mesec i po dana, i ljudi naravno iskoriste priliku povracaja novca koju im daje sama Ali Expres mreza i tako kineski prodavac gotovo UVEK JEDINI OSTANE na steti, em poslao robu, em nije dobio pare za nju, em ce dobiti kaznu, jer Ali Expres im naplacuje penale. Dakle jeste transport svuda poskupeo, ali ovaj problem nema veze s tim nego nasom carinom. Lako mozete za isti artikal na Aliju proveriti dostavu za okolne drzave. Daleko je manja. Primer cipele s Alija od $30, dostava za Srbiju 65$, a za hrvatsku, madjarsku, rumuniju, albaniju dostava je od 5 do 10$.
Narucio sam neke sitnice od Kineza jer kod nas jednostavno nema.
Evo vec tri nedelje stoje na carini (tracking kaze ZA CARINU), duze nego sto je putovalo iz Kine.
A ko je kriv za to? Da nemaju opet "previse posla", "malo ljudi" i sta vec...?
Nekako bih i prežalio što više nema Yumca, Laboda, Perkona... Očajan sam jer su me naučili na kineski bofl i što sam još i srećan kada uspem da nađem moju veličinu.
Oterali ste kineze zbog sluzbinih Second Hand prodavnica u kojoj prodaju stvari skuplje nego kod kineza. Setite se igranki oko kineskih robnih kuca i lokala pri cemu su smisljeno oterani. Nije do kineza, do vas je.
Transport - i da razumem. Ali to sto nestaju posiljk, a posle se pojave za DZ na njihovim aukcijama kao " nedostavljena roba" i to sto je carina enormna ne razumem. 4 odevna predmeta vrednosti 8000, 5000 postarina , a carina isto 5000. Ma hajde.
Kupim materijal za 300-400 u Suknu, kvalitetniji od onoga sto dobijem iz inostranstva, Burda u ruke ( i ona je poskupela sa 300 na 600) dinara, malo konca, dugmica i eto odevnog predmeta za 2000.Bez postanskih troskova, bez placanja " poreza na budale".
Igračka na Aliexpressu 15e, dostava za:
Srbiju 26e
Austriju 17e
Brazil 10e
Nemačku 4e
Francusku 3e
Holandiju 3e
za Rusiju Free Shipping.
Ne bih rekla da je do troškova transporta.
Naručujem godinama sa eBay-a i Kineskih sajtova, isporuka iz Azijskih zemalja je drastično povećana za Srbiju, ne morate biti pametni ili iskusni u ovome niti imati nalog na ovim sajtovima da bis ste to videli, svako može da otvori stranicu nekog porzvoda na Alixpress i da uporedi cenu isporuke za Srbiju i sve ostale zemlje u okruženju. Za stvari do možda 10 dolara je svuda slično, ali sve vrednije... šalju samo skupljim registroivanim pošiljkama. Gledam neki mali šator, 25$ je, isporuka za Srbiju je 20$-40$, za nemačku i zemlje u okruženju par dolara. Skupljim isporukama se kinez osigurava od ispravanja robe u Srbiju, bilo da je carina, pošta ili kupac, tri karike su u igri koje đipe robu i ispadne da nije stigla. Tako da... dok ovo ne probate, nećete shvatiti niti osetiti celu priču, koja j-e-s-t-e t-a-č-n-a.
kao što reče čovek u postu iznad, cene se nisu promenile za dostavu u Hrvatsku i Austriju. Nego je naša Carina i Pošta zadržavala pakete po mesec-dva, a onda se svako ko je naručio paket žalio prodavcu da mu vrati pare je paket nije stigao u roku. Kinezi posle nekog vremena shvatili igru i eto nama poštarine samo DHLom ili FEDEXom. A naša pošta i carina sretna jer nemaju više posla. Do nas je, nije do njih...
Prosla godina:
Nabavna cena cipela u Kini je 10$, 10000 pari u kontejneru je 100000$ plus trasport u kontejneru od 4200$ = 104200$
Prodajna cena cipela je 30$ za 10000 pari e 300000$
Ova godina:
Nabavna cena cipela u Kini je 12$ ( da kazemo 20% skuplje), 10000 pari u kontejneru je 120000$ plus transport u kontejneru od 9600$( posto je transport poskupeo)=129600$
Prodajna cena cipela je veca za 30 % znaci da je 390000$
Znaci:
Prosla godina prodaja-nabavna ( 300000$-104200$=195800$)
Ova godina prodajna-nabavna cena ( 390000$-129600$= 260400$)
Ostaje razlika u ceni za istu robu od 64600$ od prosle na ovo godinu.
Neko je uzeo razliku ili drzava ili trgovci a nije bas tako mala za 1 kontejner.
Meni je stiglo dva paketa iz Kine, naručeno istog dana od istog prodavca. Na jedan se plaća carina i to mi poštar doneo a na drugi nema carine i evo već dve nedelje ni traga ni glasa od paketa. srbija brale!
Radim u firmi koja 90% robe uvozi iz Kine, sa 3000-3500 je poskupelo na 10k, kad je hitno i 14k jer ne možeš ni naći kontejner, taj deo je dobro naveden u tekstu
Kinezi imaju poseban transport za Srbiju i Bosnu? Za sve ostale zemlje nije poskupelo. Bice da je malo zbog kraduckanja, a?
Na Aliju je shipping za Srbiju npr $86, za Albaniju $4.8, a za Hrvatsku $1.8... za isti artikal!
Uskoro švercujemo iz Albanije. Sramota me je u kojoj zemlji živim.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kineska roba u Srbiji i dvostruko skuplja, razlog - znatno skuplji transport
Autor: Blic
Info
•24.01.2022.
•21:41
Komentari 21
Ja
Mare
miodrag jovanovic
Redovni Ali kupac
Kupujem redovno na Aliju vec nekih 7, 8 godina. Mesecno mi stize na adresu od 5 do 15 paketa recimo. Srbija je na crnoj listi jos od pocetka korone 2019. Sto je uzrokovalo da se cene troskova dostave drasticno povecaju ili da veliki broj artikala jednostavno ni ne moze da se dostavi jer cena dostave prevazilazi cenu artikla. Kineski prodavac sada bira da dostavlja samo sa skupim sluzbama do Srbije koje garantuju svoje rokove i njemu kao prodavcu daju osiguranje. Carina je najvise kriva, jer sporo rade posao, paketi stoje preko mesec i po dana, i ljudi naravno iskoriste priliku povracaja novca koju im daje sama Ali Expres mreza i tako kineski prodavac gotovo UVEK JEDINI OSTANE na steti, em poslao robu, em nije dobio pare za nju, em ce dobiti kaznu, jer Ali Expres im naplacuje penale. Dakle jeste transport svuda poskupeo, ali ovaj problem nema veze s tim nego nasom carinom. Lako mozete za isti artikal na Aliju proveriti dostavu za okolne drzave. Daleko je manja. Primer cipele s Alija od $30, dostava za Srbiju 65$, a za hrvatsku, madjarsku, rumuniju, albaniju dostava je od 5 do 10$.
Joca
Evo vec tri nedelje stoje na carini (tracking kaze ZA CARINU), duze nego sto je putovalo iz Kine.
A ko je kriv za to? Da nemaju opet "previse posla", "malo ljudi" i sta vec...?
Oldschool
g pen
J
Dilka
Kupim materijal za 300-400 u Suknu, kvalitetniji od onoga sto dobijem iz inostranstva, Burda u ruke ( i ona je poskupela sa 300 na 600) dinara, malo konca, dugmica i eto odevnog predmeta za 2000.Bez postanskih troskova, bez placanja " poreza na budale".
Boba
Srbiju 26e
Austriju 17e
Brazil 10e
Nemačku 4e
Francusku 3e
Holandiju 3e
za Rusiju Free Shipping.
Ne bih rekla da je do troškova transporta.
Voldi
Miodrag
AliXpress
pera
razlog
Svaba
Nabavna cena cipela u Kini je 10$, 10000 pari u kontejneru je 100000$ plus trasport u kontejneru od 4200$ = 104200$
Prodajna cena cipela je 30$ za 10000 pari e 300000$
Ova godina:
Nabavna cena cipela u Kini je 12$ ( da kazemo 20% skuplje), 10000 pari u kontejneru je 120000$ plus transport u kontejneru od 9600$( posto je transport poskupeo)=129600$
Prodajna cena cipela je veca za 30 % znaci da je 390000$
Znaci:
Prosla godina prodaja-nabavna ( 300000$-104200$=195800$)
Ova godina prodajna-nabavna cena ( 390000$-129600$= 260400$)
Ostaje razlika u ceni za istu robu od 64600$ od prosle na ovo godinu.
Neko je uzeo razliku ili drzava ili trgovci a nije bas tako mala za 1 kontejner.
Alija Ekspresni
@VV
Dragan
Joja
Sad placaj isporuku!
VV
Na Aliju je shipping za Srbiju npr $86, za Albaniju $4.8, a za Hrvatsku $1.8... za isti artikal!
Uskoro švercujemo iz Albanije. Sramota me je u kojoj zemlji živim.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H