jeste da je prošlo par dana ali možda naiđeš ponovo ovo da pročitaš...
ja sam recimo bio u prilici da koristim prvu pomoć i to dva puta. prvi put sam naišao na saobraćajku u gradu i čiki je liptala krv preko lica, pa je uleteo jedan prvi zavoj... drugi put sam sam sebe krpio kompresom gazom i onim fiksacionim flasterom...
Ja licno ne znam ni jednu zivu dusu koja je ikad koristila ista iz paketa prve pomoci. Mozda sam ja imala srece i kretala se u srecnom svetu, molila bih ako je iko imao tu priliku da operise na putu sa svojim paketicem, da se javi ovde, da kaze da ovo nije potpuna budalastina.
Ja nevidim svrhu prve pomoći, jer kad do sudara dodje sa ovim svim kamikazama po putu i dobrim automobilima samo nas kašičicom pokuope. A ako im ima povredjenih sve rešava hitna pomoć. Mene su barem učili da se ako ima povredjenih oni ne diraju jer nisam-smo stručni i možemo da naudimo povredjenom.
A i siguransan da u 99% slučajeva kad neko i vidi saobraćajku nazove 92 i to je to.
Znate i onaj slučaj stao doktor da pomogne, na kraju on poginuo.
Jbs onog ko je doneo zakon a nemaju pojma sta su glasali. Daj spisak sta je u paketu. Ako vam se svidjaju kutije zadrzite a meni ostavi sve sto je unutra i eto upola cene!
za Vašu informaciju sva nova kola sa ksenonskim farovima nemaju tu mogućnost da se na licu mesta od strane vozača zamene sijalice nego mora da se tera u servis i plaća papreno, a to što Vi ne znate nije nikakav problem to što naša policija ne zna e to je problem, ksenonski far je ceo far ne samo sijalica a oni meni traže da imam dva rezervna znači cela fara u gepeku svaki od po +300 evra, eto to je naš zakon i naša policija!
U kolima imam 2x prvu pomoc (staru i novu), 2x prsluk razlicite svetlucavosti, uže za šlepanje, krutu rudu za šlepanje, 2 x trougao (stari i novi), aparat za gašenje požara (atestiran), 2 x sijalice (jedne koje su stvarno od mojih kola i jedne koje sam kupio nako dok nisam našao ove prve a ako me zaustave), ...
jedino što NEMAM je SAOBRAĆAJNA već papir od bureka dok je ne dobijem!
Ja još malo neću imati mesta u gepeku, a vozim kola na papir koji izgleda kao pismeni rad osnovca - ponavljača.
Na onom Yugu koji ništa nije valjao se sijalica menjala za 5min, sa sve cigar pauzom.
Ja ne znam ko radi homologaciju auta na kojem vozač ne može sam da zameni sijalicu već zbog složenosti i nepristupačnosti to mora uraditi ovlašćeni servis.
Pa makar taj auto bio i najskuplji model na svetu, takav meni ne bi dobio "atest" za uvoz u Srbiju.
Za sijalice optužite onog ko vam je konstruisao auto. Auto sa servom se može vući, jedino nemate servo. Delovi kompleta koje ne znate da koristite su tu da bi mogo da ih iskoristi neko ko se nađe u blizini, a zna da ih koristi. Takve situaciji su se nebrojeno puta dešavale.
Svi saobraćajni zakoni su pisani KRVLJU. Dakle, iz iskustva, a ne "zdravorazumskom" logikom prosečnog vozača.
Apsolutno si u pravu,pre svega niko nema kulturu stajanja da ti pomogne pre svega o pruzanju prve pomoci da ne pricamo.Takodje ja na svojim kolima NE MOGU samostalno da promenim sijalicu,ne zato sto ne umem nego sto nemam poseban alat koji to omogucava.Sto se vuce tice moguce je dokle god ima "struje" jer jedino bez kontakta servo ne funkcionise.
Kakva je tek budalaština imati rezervne sijalice u autu. Majstoru treba 45 minuta u servisu da promeni sijalicu na kolima, ne znam koliko bi nekom trebalo na putu u mraku da to uradi sam. Ili uže za vuču, koje ne može da se koristi kod auta sa servom. Ili dotična prva pomoć za koju nismo obučeni da je adekvatno koristimo, pa možemo napraviti više štete nego koristi. Nema veze, bitno je da damo pare, a osnov je nebitan. Tipično za srbiju (namerno malim slovom). Šta je sledeće?
Ovo su obicna namestanja,da bi sto vise oteli od vozaca,a i policija da kaznjava,kao nigde u svetu,za prvu pomoc i sijalice! Sprdacina od zakona i drzave takodje! Mislim da ima mnogo vaznijih stvari da se resi,ali ko jos za to mari??? Vazna vam je samo prva pomoc i sijalice??????????????????????????????????
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Problemi vozača sa kompletima za prvu pomoć
Info
•19.08.2011.
•06:55 > 08:26
Komentari 20
Ivan
ja sam recimo bio u prilici da koristim prvu pomoć i to dva puta. prvi put sam naišao na saobraćajku u gradu i čiki je liptala krv preko lica, pa je uleteo jedan prvi zavoj... drugi put sam sam sebe krpio kompresom gazom i onim fiksacionim flasterom...
Maja
Vladimir
A i siguransan da u 99% slučajeva kad neko i vidi saobraćajku nazove 92 i to je to.
Znate i onaj slučaj stao doktor da pomogne, na kraju on poginuo.
tnt
Ziko
Arsenije
otpad sledi mu i takvo tretiranje,GDE DA SE BACI obezbedite uma gospodo.
Citaju oni sta mi pisemo i grohotom se smeju! E mi cemo posle izbora!!!
ns
Nikola
semtex
Mudrijaš
jedino što NEMAM je SAOBRAĆAJNA već papir od bureka dok je ne dobijem!
Ja još malo neću imati mesta u gepeku, a vozim kola na papir koji izgleda kao pismeni rad osnovca - ponavljača.
Znam problem je sigurno u meni!
grbavi
Vaskez NS
Ja ne znam ko radi homologaciju auta na kojem vozač ne može sam da zameni sijalicu već zbog složenosti i nepristupačnosti to mora uraditi ovlašćeni servis.
Pa makar taj auto bio i najskuplji model na svetu, takav meni ne bi dobio "atest" za uvoz u Srbiju.
Svi saobraćajni zakoni su pisani KRVLJU. Dakle, iz iskustva, a ne "zdravorazumskom" logikom prosečnog vozača.
semtex
Begečka nana
Galenika
Mamika
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H