Autor: Euronews Srbija

Info
03.02.2022.
08:12
Između Sente i Kanjiže, Bečeja i Vrbasa, kao i Karavukova i Bača verovatno više nikada neće saobraćati vozovi.
  • Pero

    12.10.2023 12:35
    Pa zar nisu žuti obnovili prugu što je Tito izgradio?
  • Dusan

    06.02.2022 18:23
    Pogresan smer
    Sustina je koja firma i ko stoji iza nje a ne zbog cega se sklanjaju... Pratite gde ce posle ugraditi.... Sve je biznis nema tu opcije 2.
  • Mile

    06.02.2022 17:28
    @Стари војвођанин
    Lupetaš i to gadno.
  • Luna

    06.02.2022 17:14
    Opstina Odzaci
    Sramota za drzavu,pokrajinu idemo u Evropu a gradjani opstine Odzaci nemaju ni medjumesni saobracaj,prethodna vlast sve unistila a i ova napredna nastavila isto.Ljudi sa sela nemaju kako do banke,do lekara u opstini Odzaci.Sramota.
  • Mile

    05.02.2022 22:56
    Vojvodina radi Beograd se grad
    Pa da, najlakše je skloniti iz Vojvodine. sklanjaj Ti iz svoje dedovine. Ostavi nas na miru.
  • Slucaj

    05.02.2022 20:36
    Jeej, jos povrsina za asfaltiranje! A zasto su drveni pragovi opasan otpad?
  • VladaNS

    05.02.2022 19:22
    Ne brzajte...
    To što mislite da nema putnika je VAŠA greška jer niste sposobni da uložite u železnički transport Vojvodine.
    To što ćete prodati prugu i pragove je nečiji lični interes sa kojim će se uzeti nemali procenat. Uložite u železnički saobraćaj i nećete se pokajati. poslušajte stručnjake šta imaju da kažu.
  • Peja

    05.02.2022 15:18
    Za Vojvodinu je jedina perspektiva da se otarasi Beograda i prekodrinaca,druge nema,,,,,u se i u svoje kljuse ,,,
  • salajka

    04.02.2022 17:56
    Jel to ide kinezima u Smederevo, gratis ? Malo k nije slucajno !!!
  • Lalo

    04.02.2022 14:21
    Znači...
    još uvek ima šta da se "plevi" u Vojvodini. Mislio sam da su već opajali sve, ali ima još toga.
  • Ej pameti

    04.02.2022 11:41
    Pruga Petrovaradin - Beočin duga je samo 14,35 kilometara. Umesto da se uradila elektrifikacija i uveo tramvaj - laki voz i tako Beocin i sva ostala mesta spojila sa NS i smanjilo zagadjenje i unistavanje puteva (narocito zbog cementare) oni je ukidaju. Nista ne ucimo od naprednijeg ostatka sveta.
    Kad ima volje biciklisticke i pesacke staze se lako mogu napraviti, ali prvo tu istu prirodu treba malo sacuvati. Lako je unistiti, to mozemo svi, ali dajte da gledamo da unapredimo nasledje i sacuvamo malo ovaj svet i za nase potomke.
  • Imre

    03.02.2022 18:12
    Stvarno smo bogati
    @ Stari Vojvodjanin: Zaboraviliste mlinove koji su takodje iz Vojvodine noseni u sve bratske republike,cak i Crna Gora dobila je nekoliko pribatnih mlinova.Sto se tice tih pruga preko njih godinama je vozena secerna repa u secerane kao i odvoz poljoprivrednih proizvoda,dovoz uglja,drva vestsckih djubriva.Sve je to unisteno pa sada imamo kamionske prevoze nabrojanih proizvoda.Nafta sve skuplja a rep se odvozi u secerane kamionima i do 50 km.Jedna kompozicija vukla je i do 30 vagona,sada za tu repu treba 40 kamiona,koji urnisu puteve.Da smo bogati cuo sam dosta puta od stranaca kad vide kakvi smo domacini od kuca do drzave.
  • Стари војвођанин

    03.02.2022 15:32
    Где су вам били родитељи и деде кад су комуњаре расклапале војвођанску пругу и носили да повезују словеначке вуко.ебуне. Где су били кад су расклапане војвођанске фабрике да се развију приморје и опет усрана словенија. Где су били?
    Па кући у Босни и ЦГ.
    Немојте нам поповати шта је пруга и железница било некад сад више нема зашта.
    У Србију ништа није однето али је и из ње одношено да се развијају Брозови родни крајеви.
    Поздрав старог војвођанина поносног србина!
  • Nista cudno

    03.02.2022 15:21
    Stoje 50 god u korovu , trebalo je to davno izvaditi da se oslobodi plodno zemljiste
  • Dragan

    03.02.2022 15:20
    Ah
    Kad sam se zaposlio na železnici ŽTP Novi Sad je po razvijenosti bio odmah iza Zagreba,Beograd iza Sarajeva,Ljubljana ispred Zagreba.Imala je 60 lokomotiva.Od 2013 nema ni jednu.Da napomenem da je 1984g jedino ŽTP kupio20 elektron
    i 10 elektromotorna voza i gomilu stranih delova.Sve je platila Vojvodina koja je naručila to.Od 1989 g svi železnički magacini su noću ispražnjeni.
  • Buric

    03.02.2022 15:04
    5G
    Niko mostove ne pominje,gde ce oni zavrsiti ?!!
  • Ludilo u stali

    03.02.2022 14:56
    Treba mi za nakovanj komad od 40cm
  • Uzas

    03.02.2022 14:28
    Ono kada shvatite da je okupatorska Austrougarska ostavila vise Vojvodini, nego svaka vlast posle… Nigde nisam cuo da se ukida zeleznicki saobracaj da bi se uvele biciklisticke staze, a u ostatku Evrope svako malo mesto je povezano prugom i itekako se koristi, ali je nama uvek lakse nesto staro unistiti i uvesti novi kic iz Dubaia…
  • Maki

    03.02.2022 13:58
    Pruge
    U RS.Amen!
  • Đura Vojvođanin

    03.02.2022 12:54
    U Vojvodini ništa ne treba. Bitno da se u Beogradu gradi. Da je ostao ustav iz 1974.godine Vojvidina bi imala infrastrukturu (puteve, železnicu, vodovod, kanalizaciju, rečni saobraćaj) na nivou srednje Evrope. Ovako gradimo metro u Beogradu i puteve i železnicu do Beograda.
  • Gavril

    03.02.2022 12:49
    Stoji i postoji pruga za vreme Austrougarske, Kraljevine SHS, komunista i SFRJ, Slobe i žutih i na kraju dođe SNS, i sve što smisle je izvaditi prugu i rasprodati zdrave pragove i šine u staro gvožđe i pare strpati u privatne džepove.Počeće trafo stanice i bandere da skidaju i da prodaju.
  • Mile

    03.02.2022 12:36
    Sramota
    Ovo je sramota, umesto da stižu do šoping centara u velikim gradovima sa tom prugom brzo, ispada da treba svi da žive u novom sadu i beogradu!

    I plaćaju kvadrat stana 2000 eur
  • dobrivoje

    03.02.2022 12:31
    @Stohadin 03.02.2022 • 12:01

    Ćihu-ćihu
    VOJVODINA je nekada imala više km pruga nego UK.
    Brzine su bile i preko 120 km/h.


    Čuj više od UK ,ma više i od Fracuske i UK zajedno. Šta više planove za TGV su francuzi ukrali iz muzeja Vojvodine a pominej se i da Japanci nisu baš čistih ruku u tom poslu.
  • dobrivoje

    03.02.2022 12:25
    @NoviSad 03.02.2022 • 09:50
    Ljudi inače imaju potrebu da kukaju,nema veze zašto. Takav je mentalni sklop ovde kod nas ali u ovom sad slučaju ovi što profesionalno kukaju i stalno su nezadovoljni kao i ovi što kukaju na razna zagađenja su u stvari botovi sadašnje opozicije a kasnije vlasti. Sve se radi da se izazove što veće nezadovoljstvo kako bi se smenila vlast,mislim to je sve ok i potpuno legitimno srdstve borbe za vlast,meni je nekao žao ljudi koji iskreno veruju u to,koji se nadaju da će doživeti sada 6.oktobar. Ostaće razočarani ,jer nijedan pollitičar ne radi ništa za dobro drugog negoza sebe,nama dobro donosi njihov strah od pada sa vlasti.
  • Huncut

    03.02.2022 12:25
    Vojvodina naša dika...
    Priča se po gradu da materijal iz Voše posle prerade, ide za Bg metro ?
  • Stohadin

    03.02.2022 12:01
    Ćihu-ćihu
    VOJVODINA je nekada imala više km pruga nego UK.
    Brzine su bile i preko 120 km/h.
    Ali,posle WWII došli su pogrešne pojave na pogrešna nesra,a trenutno ih je hvala Bogu i previše.
    Mi nema šta da se pitamo ništa.
    Te pogrešne pojave odlično znaju šta je dobro za sve nas.
    Oni i njihovi potomci svakako neće biti prisutni.
    A kako je krenulo čini mi se da će se Antićeva o potapanju Vojvodine za gajenje pirinča Kineskim radnicima (robijašima) sprovesti u delo.
  • trim

    03.02.2022 11:52
    "sportske sadržaje, biciklističke ili trim staze i druge namene"

    Bratija očito ima dil da pravi "sportske sadržaje, biciklističke ili trim staze".
    Ko vam trči po tim "trim stazama"? Ko vam koristi te "sportske sadržaje"? Beznačajno mali broj ljudi. Ali zato se lepo plahnu naši novci i završe u bratskim džepovima.

    A pruga? Ma kome to treba, ko to još koristi. Osim cele Holandije, Danske, Švedske, Norvške, Nemačke, Belgije, Portugala, Austrije, Mađarske , ...
  • Dr patak

    03.02.2022 11:49
    Znam prevoze pruge iz Vojvodine u moj Atasevac
    .i tako pomažu srpski živalj.tako treba.
  • Praunuk železničara

    03.02.2022 11:49
    koji ne radi na železnici
    Propast želznice je počela za vreme Broza, uz parole, šta će nam voz kad idu aFtobusi. Železnica je krvotok svake jake države.
  • rupa na saksiji

    03.02.2022 11:45
    Čelik je skup. Pretapanje kao i sa tenkovima i topovima posle "demokratskih" promena 5. oktobra.
    1 metar dužni šine je oko 57kg.
    400km×2×57kg×1500$/t≈70.000.000$
    https://www.gradnja.rs/celik-poskupeo-trostruko-a-brodski-transport-za-465-posto/


  • Sule

    03.02.2022 11:42
    Topionica
    Izgleda da se Šutanovac uclanio u SNS pa nam tope pruge kao on tenkove
  • Braco

    03.02.2022 11:42
    Šojić
    Ja ću poskidati i prodam u staro gvožđe. Kao veštačko đubrivo kad sam krao u Kovilju.
  • Beli pulin

    03.02.2022 11:38
    Pruge trebaju
    Zašto Slovenija nije demontirala svoje pruge? Zato što im je stalo do ravnomernog razvoja cele države. Brza pruga ništa ne znači manjim mestima. Drumski saobraćaj je previše opterećen kamionskim saobraćaj em. Pored putnika - mogao bi se i veliki teret prevoziti tim prugama. Izboriti se da se prolongira demontirsnje - dok ne dođe neka normalna vlast - koja će shvatiti da Srbija nije samo Beograd.
  • Burić

    03.02.2022 11:28
    5G
    Ovo je poslednji čin srpsko -prekodrinske elite na ovim prostorima.
  • /

    03.02.2022 11:22
    /
    iz istog razloga zbog kojeg je izvadjena kocka iz svih mesta u vojvodini-da pokradu i prodaju drugome
  • VV

    03.02.2022 11:11
    Akcija
    Ne ocekujemo od Srbije da spase vojvođanske pruge, ali ne smemo dozvoliti da unisti trase. Sadašnje šine i pragovi se svakako moraju zameniti, ali moramo se udružiti i sprečiti uništavanje koridora.

    Već sam pisao da deo ovih pruga može biti izuzetno profitabilan, ali je potrebna akcija da se to publikuje i zaštiti, inače će je prodati u staro gvožđe i pokupiti pare. Svaki deo ove pruge je stariji od bilo koje u Srbiji.

    Uzgred, pruga Anina - Bazjaš je najstarija pruga u ovom delu Evrope, prolazi i kroz B. Crkvu, još uvek postoji. Rumunija je rekonstruiše kao trasu od izuzetne istorijske vrednosti.
  • rab

    03.02.2022 11:08
    Kakve ću gluposti ovde u komentarima pročitati. Nije u funkciji decenijama i sad je problem što to neko hoće da skloni???
    Jbt gde ja živim.
  • Tesa

    03.02.2022 11:01
    Sta ste ocekivali drugacije od okupatora? To su oduvek okupatori radili Vojvodini.
  • Odgovor

    03.02.2022 10:43
    Ovomtoboze
    Toboze Novom Sadu ako je tako drzava kaze firma Pera skida sine po ceni... Prodacemo po ceni... Izgradicemo biciklisticku stazu po ceni... Radove ce izvoditi firma Jova itd itd, a ne ovako na prepad. Ja nemogu garazu u svom dvoristu da napravim bez dozvole. Poenta je da za sve postoji trag ko kako i za koliko radi a ne da se ponašaju kao da im dtzava od dede ostala.
  • DR

    03.02.2022 10:39
    Pruga i železnica postoji kada imamo industriju
    A zašto se skida pa eto vam odgovor.
    Najjeftiniji i najbrži transport vam je prugom.
    To vam govori o našim industrijsko razvoju
  • Ratko

    03.02.2022 10:32
    Brze pruge
    Naša pokrajina je svojevremeno imala jednu od najgušćih železničkih mreža u Evropi. Milioni tona tereta godišnje su se transportovali tom mrežom! Mape pokazuju da je skoro svako SELO imao prugu.
    "Ekonomski tigar" odavno omogućava da privatni autoprevoznici svojim kamionima uništavaju sve zarad ličnog profita. Gde je tu interes jedne države ako je već "ekonomski tigar"? Uklanjanje železničke pruge iz jednog naseljenog mesta znači sigurno odumiranje istog!!!
    Zato poruka mladom obrazovanom svetu ostanite na selu, vratite se na selo jer nemate prugu, dom zdravlja, autobusku stanicu-stajalište, verovatno će i osnovnu školu da ukinu, veliki "paori" oteće vam ono malo njiva što je ostalo, nemate pravo na subvencije iz ovog ili onog razloga i ne brinite nećete videti ni jednu visoko tehnološku kompaniju.
    Živo ravnomerni ekonomski razvoj zemlje!
    Svi u NS i BG 200km/h!
  • .

    03.02.2022 10:30
    I u Engleskoj, kolevci železnice, su mnoge pruge razmontirane nakon što su postale nerentabilne.
    Ali se posle ispostavilo da fale, pa su vraćane.
    Danas je normalno živeti i 150km od Londona i železnicom brzo putovati u London na posao i nazad.

    Pruge u Vojvodini nam je ostavila Austrougarska, ne Srbija. Zarada od prodaje svakog centimetra razmontirane pruge mora ostati u Vojvodini, a neće - deo će otići u Beograd, a deo u džepove.
  • milan

    03.02.2022 10:30
    te pruge su mole da se obnove. ovako to je jos jedno u nizu cerupanja vojvodine
  • Saša

    03.02.2022 10:13
    Destrukcija
    Umesto da rade na spašavanju sela i manjih gradova oni svim potezima uništavaju i pomisao na neku bolju budućnost.
    Neka nam je Bog u pomoći kada sami ništa ne znamo.
  • Aleksandar Golubovic

    03.02.2022 10:10
    unistise
    Nam Vojvodinu, nepovratno.
  • nema

    03.02.2022 10:05
    unatrag
    U zlatnom dobu ćemo umesto vozovima ići biciklom.
    Ne radi se ovde o prevozu putnika, ukidanjem pruga se ukida i mogućnost razvoja privrede u tim delovima ,transport robe je najjeftiniji železnicom. Naročito u Vojvodini prevoz žitarica i poljoprivrednih proizvoda i stoke je najpovoljniji železnicom, a upravo u Vojvodini će ukloniti najviše pruga, umesto da se stave u funkciju .Sve se sabija u mesta pored pruga i autoputa, ostatak zemlje ćemo isprazniti.
  • RV

    03.02.2022 10:01
    Vojvodina je pod primitivnom radikalskom okupacijom. Referendum o osamostaljenju je spas od mafijaske bagre koja Vojvodinu pljackaju decenijama.
  • Sabahudin

    03.02.2022 09:59
    Omerović
    "U Vojvodini uništiti i prodati sve što se može" - ovako glasi 1.tačka statuta SNS-a
  • pa

    03.02.2022 09:56
    Pruga
    Ovi nam kucaju poslednji Ekser u Vojvodinu .
  • zx

    03.02.2022 09:53
    unistiti Vojvodinu
    Masovno unistavanje Vojvodine od 90 tih
    Sve su uzeli, pojeli, unistili

    Cak i ime Vojvodina nestaje (lutrija/epV/stadion/nema made in Vojvodina...)
  • NoviSad

    03.02.2022 09:50
    ajde vise…
    E ovako muka mi je do vas! Te pruge nisu u upotrebi 40 godina! Kad se grade brze najsavremeni pruge opet ne valja, sad kad se stare skidaju ne valja! Zasto ne napisete da se potez pruge koja se skida od pezosa do beocina pretvara u biziklisticku i trim stazu dugu preko 25km tj spaja sa kejom!
  • Moreeee!

    03.02.2022 09:32
    Kako gde ce zavrsiti? Zavrsice u kineskoj zelezari u Smederevu!
  • Rajko

    03.02.2022 09:29
    Staro gvožđe
    Braći kinezima treba jeftino staro uvožđe i eto posla. Šta će nama železnica, mi smo ekonomska sila. Železnica je za siromašne švajcarci. Oni imaju međunarodni, međugradski i lokalne vozove. Tako se snalazi samo sirotinja.
  • Vojislav

    03.02.2022 09:25
    Srbija
    Equals Smrt. Eto sta je Vojvodina dobila time sto se priključila ili došla pod vlast Srbije. Jednu kulturu koja nije sposobna ništa pametno da napravi, nego da uništava i ruši. Jutros me sin pita da li je milijarda puno, pa mu ja kažem da smo mi imali novčanicu na kojoj je pisalo 500 milijardi, a nije vredela ništa. Srbija je imala drugu ili treću najveću inflaciju na celom svetu, od kad postoje civilizacije. A ko je to uradio, ko je štampao taj novac? Ista ta država koja danas vadi pragove i ukida pruge...Dakle država koja je nesposobna i okrenuta samouništavanju, suicidna država. Austrougarska je pravila, Srbija uništava.
  • ex chapman

    03.02.2022 09:14
    prisajedinjenje
    i to bi moglo da se metne u muzej prisajedinjenja
    kako je Vojvodina sistematski pljackana i unistavana od "Majake Srbije" i konacno pretvorena u koloniju iz koje se samo izvlaci i razvlaci
  • Gvozden

    03.02.2022 09:08
    Potrebne su nam lokalne pruge.Sto vise njih!
  • Mira

    03.02.2022 09:03
    Detelinarska pruga
    Ne znam da li još nečemu služi ova pruga na Detelinari osim da kod kružnog toka prema Lidlu odvaljujemo točkove na pružne pragove ispod kojih su rupe dubine pola metra!
  • Rrlan

    03.02.2022 09:01
    Cilj je jednostavan - pljačka
    Ova vlast samo to zna
  • Nikola

    03.02.2022 09:00
    Sta ce nam pruge? Valjda misle da imamo cetiri konja debela. Mislim ova koja nas vode u bolju buducnost.
  • g pen

    03.02.2022 08:57
    Kako zasto? Pa klasicna pljacka Vojvodine. Nekada su te pruge i bile u funkciji u medjumesnom saobracaju. Ali onda je doslo bacanje jogurta. Bice Vojvodina slobodna ali tek kada sve pokupe, sazvacu i ispljunu.
  • VV

    03.02.2022 08:53
    Totalni idioti
    Od Kovina do BG se moze napraviti kolosek, nedostaje samo 18km od Bavanista do Panceva. Dalje bi se pruga mogla produziti do Smedereva.
    Mogao bi Beo voz da saobraca tuda na pola sata. Time bi se dobio zeleznicki prsten koji bi se mogao iskoristiti za putnicki i industrijski saobracaj. Pruga prolazi pored vojnog aerodroma koji bi se mogao iskoristiti kao kargo...

    Ali ovoj drzavi se nista ne isplati. Ovo je ocaj.
  • K

    03.02.2022 08:48
    Smeniti nepismene sto pre i zaustaviti ovo, pa vozovi u celom svetu su osnov razvoja, nesposobni da dignu privredu u malim mestima pa im nista netreba tako ni pruga, sve u staro gvozdje, pocece uskoro trafo stanice, bandere, kablove da skidaju i demontiraju citava naselja da bi dzabe dobili sirovinu za prodaju-debili
  • Лиманац

    03.02.2022 08:47
    Треба разумети ову одлуку. Постојећим пругама не могу се кретати савремени возови. У наредном периоду требало би предвидети изградњу савремених пруга и ширење железничке мреже.
  • Nenad

    03.02.2022 08:37
    U poslednje vreme se samo odnosi iz Vojvodine!!
  • Salamander

    03.02.2022 08:30
    tuda je išlo žito
    Bile su svuda duple pruge.
    Skinute su i odnete u Sloveniju, Bosnu...radne akcije..
    Išlo je nekada žito i kanalima.
    U Austrougarsku.
    I kanali su zapostavljeni.
    Za vreme Marije Terezije je ubirano po 2 žetve godišnje. Uz onu mehanizaciju.
    Ni silose nemamo.
    Eto kako se sa jedne strane ova država zadužuje, a sa druge ne privredjuje.
    Ekonomski tigar?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna