Sramota za drzavu,pokrajinu idemo u Evropu a gradjani opstine Odzaci nemaju ni medjumesni saobracaj,prethodna vlast sve unistila a i ova napredna nastavila isto.Ljudi sa sela nemaju kako do banke,do lekara u opstini Odzaci.Sramota.
To što mislite da nema putnika je VAŠA greška jer niste sposobni da uložite u železnički transport Vojvodine.
To što ćete prodati prugu i pragove je nečiji lični interes sa kojim će se uzeti nemali procenat. Uložite u železnički saobraćaj i nećete se pokajati. poslušajte stručnjake šta imaju da kažu.
Pruga Petrovaradin - Beočin duga je samo 14,35 kilometara. Umesto da se uradila elektrifikacija i uveo tramvaj - laki voz i tako Beocin i sva ostala mesta spojila sa NS i smanjilo zagadjenje i unistavanje puteva (narocito zbog cementare) oni je ukidaju. Nista ne ucimo od naprednijeg ostatka sveta.
Kad ima volje biciklisticke i pesacke staze se lako mogu napraviti, ali prvo tu istu prirodu treba malo sacuvati. Lako je unistiti, to mozemo svi, ali dajte da gledamo da unapredimo nasledje i sacuvamo malo ovaj svet i za nase potomke.
@ Stari Vojvodjanin: Zaboraviliste mlinove koji su takodje iz Vojvodine noseni u sve bratske republike,cak i Crna Gora dobila je nekoliko pribatnih mlinova.Sto se tice tih pruga preko njih godinama je vozena secerna repa u secerane kao i odvoz poljoprivrednih proizvoda,dovoz uglja,drva vestsckih djubriva.Sve je to unisteno pa sada imamo kamionske prevoze nabrojanih proizvoda.Nafta sve skuplja a rep se odvozi u secerane kamionima i do 50 km.Jedna kompozicija vukla je i do 30 vagona,sada za tu repu treba 40 kamiona,koji urnisu puteve.Da smo bogati cuo sam dosta puta od stranaca kad vide kakvi smo domacini od kuca do drzave.
Где су вам били родитељи и деде кад су комуњаре расклапале војвођанску пругу и носили да повезују словеначке вуко.ебуне. Где су били кад су расклапане војвођанске фабрике да се развију приморје и опет усрана словенија. Где су били?
Па кући у Босни и ЦГ.
Немојте нам поповати шта је пруга и железница било некад сад више нема зашта.
У Србију ништа није однето али је и из ње одношено да се развијају Брозови родни крајеви.
Поздрав старог војвођанина поносног србина!
Kad sam se zaposlio na železnici ŽTP Novi Sad je po razvijenosti bio odmah iza Zagreba,Beograd iza Sarajeva,Ljubljana ispred Zagreba.Imala je 60 lokomotiva.Od 2013 nema ni jednu.Da napomenem da je 1984g jedino ŽTP kupio20 elektron
i 10 elektromotorna voza i gomilu stranih delova.Sve je platila Vojvodina koja je naručila to.Od 1989 g svi železnički magacini su noću ispražnjeni.
Ono kada shvatite da je okupatorska Austrougarska ostavila vise Vojvodini, nego svaka vlast posle… Nigde nisam cuo da se ukida zeleznicki saobracaj da bi se uvele biciklisticke staze, a u ostatku Evrope svako malo mesto je povezano prugom i itekako se koristi, ali je nama uvek lakse nesto staro unistiti i uvesti novi kic iz Dubaia…
U Vojvodini ništa ne treba. Bitno da se u Beogradu gradi. Da je ostao ustav iz 1974.godine Vojvidina bi imala infrastrukturu (puteve, železnicu, vodovod, kanalizaciju, rečni saobraćaj) na nivou srednje Evrope. Ovako gradimo metro u Beogradu i puteve i železnicu do Beograda.
Stoji i postoji pruga za vreme Austrougarske, Kraljevine SHS, komunista i SFRJ, Slobe i žutih i na kraju dođe SNS, i sve što smisle je izvaditi prugu i rasprodati zdrave pragove i šine u staro gvožđe i pare strpati u privatne džepove.Počeće trafo stanice i bandere da skidaju i da prodaju.
Ćihu-ćihu
VOJVODINA je nekada imala više km pruga nego UK.
Brzine su bile i preko 120 km/h.
Čuj više od UK ,ma više i od Fracuske i UK zajedno. Šta više planove za TGV su francuzi ukrali iz muzeja Vojvodine a pominej se i da Japanci nisu baš čistih ruku u tom poslu.
Ljudi inače imaju potrebu da kukaju,nema veze zašto. Takav je mentalni sklop ovde kod nas ali u ovom sad slučaju ovi što profesionalno kukaju i stalno su nezadovoljni kao i ovi što kukaju na razna zagađenja su u stvari botovi sadašnje opozicije a kasnije vlasti. Sve se radi da se izazove što veće nezadovoljstvo kako bi se smenila vlast,mislim to je sve ok i potpuno legitimno srdstve borbe za vlast,meni je nekao žao ljudi koji iskreno veruju u to,koji se nadaju da će doživeti sada 6.oktobar. Ostaće razočarani ,jer nijedan pollitičar ne radi ništa za dobro drugog negoza sebe,nama dobro donosi njihov strah od pada sa vlasti.
VOJVODINA je nekada imala više km pruga nego UK.
Brzine su bile i preko 120 km/h.
Ali,posle WWII došli su pogrešne pojave na pogrešna nesra,a trenutno ih je hvala Bogu i previše.
Mi nema šta da se pitamo ništa.
Te pogrešne pojave odlično znaju šta je dobro za sve nas.
Oni i njihovi potomci svakako neće biti prisutni.
A kako je krenulo čini mi se da će se Antićeva o potapanju Vojvodine za gajenje pirinča Kineskim radnicima (robijašima) sprovesti u delo.
"sportske sadržaje, biciklističke ili trim staze i druge namene"
Bratija očito ima dil da pravi "sportske sadržaje, biciklističke ili trim staze".
Ko vam trči po tim "trim stazama"? Ko vam koristi te "sportske sadržaje"? Beznačajno mali broj ljudi. Ali zato se lepo plahnu naši novci i završe u bratskim džepovima.
A pruga? Ma kome to treba, ko to još koristi. Osim cele Holandije, Danske, Švedske, Norvške, Nemačke, Belgije, Portugala, Austrije, Mađarske , ...
Čelik je skup. Pretapanje kao i sa tenkovima i topovima posle "demokratskih" promena 5. oktobra.
1 metar dužni šine je oko 57kg.
400km×2×57kg×1500$/t≈70.000.000$
https://www.gradnja.rs/celik-poskupeo-trostruko-a-brodski-transport-za-465-posto/
Zašto Slovenija nije demontirala svoje pruge? Zato što im je stalo do ravnomernog razvoja cele države. Brza pruga ništa ne znači manjim mestima. Drumski saobraćaj je previše opterećen kamionskim saobraćaj em. Pored putnika - mogao bi se i veliki teret prevoziti tim prugama. Izboriti se da se prolongira demontirsnje - dok ne dođe neka normalna vlast - koja će shvatiti da Srbija nije samo Beograd.
Ne ocekujemo od Srbije da spase vojvođanske pruge, ali ne smemo dozvoliti da unisti trase. Sadašnje šine i pragovi se svakako moraju zameniti, ali moramo se udružiti i sprečiti uništavanje koridora.
Već sam pisao da deo ovih pruga može biti izuzetno profitabilan, ali je potrebna akcija da se to publikuje i zaštiti, inače će je prodati u staro gvožđe i pokupiti pare. Svaki deo ove pruge je stariji od bilo koje u Srbiji.
Uzgred, pruga Anina - Bazjaš je najstarija pruga u ovom delu Evrope, prolazi i kroz B. Crkvu, još uvek postoji. Rumunija je rekonstruiše kao trasu od izuzetne istorijske vrednosti.
Toboze Novom Sadu ako je tako drzava kaze firma Pera skida sine po ceni... Prodacemo po ceni... Izgradicemo biciklisticku stazu po ceni... Radove ce izvoditi firma Jova itd itd, a ne ovako na prepad. Ja nemogu garazu u svom dvoristu da napravim bez dozvole. Poenta je da za sve postoji trag ko kako i za koliko radi a ne da se ponašaju kao da im dtzava od dede ostala.
Pruga i železnica postoji kada imamo industriju
A zašto se skida pa eto vam odgovor.
Najjeftiniji i najbrži transport vam je prugom.
To vam govori o našim industrijsko razvoju
Naša pokrajina je svojevremeno imala jednu od najgušćih železničkih mreža u Evropi. Milioni tona tereta godišnje su se transportovali tom mrežom! Mape pokazuju da je skoro svako SELO imao prugu.
"Ekonomski tigar" odavno omogućava da privatni autoprevoznici svojim kamionima uništavaju sve zarad ličnog profita. Gde je tu interes jedne države ako je već "ekonomski tigar"? Uklanjanje železničke pruge iz jednog naseljenog mesta znači sigurno odumiranje istog!!!
Zato poruka mladom obrazovanom svetu ostanite na selu, vratite se na selo jer nemate prugu, dom zdravlja, autobusku stanicu-stajalište, verovatno će i osnovnu školu da ukinu, veliki "paori" oteće vam ono malo njiva što je ostalo, nemate pravo na subvencije iz ovog ili onog razloga i ne brinite nećete videti ni jednu visoko tehnološku kompaniju.
Živo ravnomerni ekonomski razvoj zemlje!
Svi u NS i BG 200km/h!
I u Engleskoj, kolevci železnice, su mnoge pruge razmontirane nakon što su postale nerentabilne.
Ali se posle ispostavilo da fale, pa su vraćane.
Danas je normalno živeti i 150km od Londona i železnicom brzo putovati u London na posao i nazad.
Pruge u Vojvodini nam je ostavila Austrougarska, ne Srbija. Zarada od prodaje svakog centimetra razmontirane pruge mora ostati u Vojvodini, a neće - deo će otići u Beograd, a deo u džepove.
Umesto da rade na spašavanju sela i manjih gradova oni svim potezima uništavaju i pomisao na neku bolju budućnost.
Neka nam je Bog u pomoći kada sami ništa ne znamo.
U zlatnom dobu ćemo umesto vozovima ići biciklom.
Ne radi se ovde o prevozu putnika, ukidanjem pruga se ukida i mogućnost razvoja privrede u tim delovima ,transport robe je najjeftiniji železnicom. Naročito u Vojvodini prevoz žitarica i poljoprivrednih proizvoda i stoke je najpovoljniji železnicom, a upravo u Vojvodini će ukloniti najviše pruga, umesto da se stave u funkciju .Sve se sabija u mesta pored pruga i autoputa, ostatak zemlje ćemo isprazniti.
E ovako muka mi je do vas! Te pruge nisu u upotrebi 40 godina! Kad se grade brze najsavremeni pruge opet ne valja, sad kad se stare skidaju ne valja! Zasto ne napisete da se potez pruge koja se skida od pezosa do beocina pretvara u biziklisticku i trim stazu dugu preko 25km tj spaja sa kejom!
Braći kinezima treba jeftino staro uvožđe i eto posla. Šta će nama železnica, mi smo ekonomska sila. Železnica je za siromašne švajcarci. Oni imaju međunarodni, međugradski i lokalne vozove. Tako se snalazi samo sirotinja.
Equals Smrt. Eto sta je Vojvodina dobila time sto se priključila ili došla pod vlast Srbije. Jednu kulturu koja nije sposobna ništa pametno da napravi, nego da uništava i ruši. Jutros me sin pita da li je milijarda puno, pa mu ja kažem da smo mi imali novčanicu na kojoj je pisalo 500 milijardi, a nije vredela ništa. Srbija je imala drugu ili treću najveću inflaciju na celom svetu, od kad postoje civilizacije. A ko je to uradio, ko je štampao taj novac? Ista ta država koja danas vadi pragove i ukida pruge...Dakle država koja je nesposobna i okrenuta samouništavanju, suicidna država. Austrougarska je pravila, Srbija uništava.
i to bi moglo da se metne u muzej prisajedinjenja
kako je Vojvodina sistematski pljackana i unistavana od "Majake Srbije" i konacno pretvorena u koloniju iz koje se samo izvlaci i razvlaci
Ne znam da li još nečemu služi ova pruga na Detelinari osim da kod kružnog toka prema Lidlu odvaljujemo točkove na pružne pragove ispod kojih su rupe dubine pola metra!
Kako zasto? Pa klasicna pljacka Vojvodine. Nekada su te pruge i bile u funkciji u medjumesnom saobracaju. Ali onda je doslo bacanje jogurta. Bice Vojvodina slobodna ali tek kada sve pokupe, sazvacu i ispljunu.
Od Kovina do BG se moze napraviti kolosek, nedostaje samo 18km od Bavanista do Panceva. Dalje bi se pruga mogla produziti do Smedereva.
Mogao bi Beo voz da saobraca tuda na pola sata. Time bi se dobio zeleznicki prsten koji bi se mogao iskoristiti za putnicki i industrijski saobracaj. Pruga prolazi pored vojnog aerodroma koji bi se mogao iskoristiti kao kargo...
Smeniti nepismene sto pre i zaustaviti ovo, pa vozovi u celom svetu su osnov razvoja, nesposobni da dignu privredu u malim mestima pa im nista netreba tako ni pruga, sve u staro gvozdje, pocece uskoro trafo stanice, bandere, kablove da skidaju i demontiraju citava naselja da bi dzabe dobili sirovinu za prodaju-debili
Треба разумети ову одлуку. Постојећим пругама не могу се кретати савремени возови. У наредном периоду требало би предвидети изградњу савремених пруга и ширење железничке мреже.
Bile su svuda duple pruge.
Skinute su i odnete u Sloveniju, Bosnu...radne akcije..
Išlo je nekada žito i kanalima.
U Austrougarsku.
I kanali su zapostavljeni.
Za vreme Marije Terezije je ubirano po 2 žetve godišnje. Uz onu mehanizaciju.
Ni silose nemamo.
Eto kako se sa jedne strane ova država zadužuje, a sa druge ne privredjuje.
Ekonomski tigar?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zašto se uklanja 400 km pruga u Vojvodini i gde će one završiti
Autor: Euronews Srbija
Info
•03.02.2022.
•08:12
Komentari 65
Pero
Dusan
Mile
Luna
Mile
Slucaj
VladaNS
To što ćete prodati prugu i pragove je nečiji lični interes sa kojim će se uzeti nemali procenat. Uložite u železnički saobraćaj i nećete se pokajati. poslušajte stručnjake šta imaju da kažu.
Peja
salajka
Lalo
Ej pameti
Kad ima volje biciklisticke i pesacke staze se lako mogu napraviti, ali prvo tu istu prirodu treba malo sacuvati. Lako je unistiti, to mozemo svi, ali dajte da gledamo da unapredimo nasledje i sacuvamo malo ovaj svet i za nase potomke.
Imre
Стари војвођанин
Па кући у Босни и ЦГ.
Немојте нам поповати шта је пруга и железница било некад сад више нема зашта.
У Србију ништа није однето али је и из ње одношено да се развијају Брозови родни крајеви.
Поздрав старог војвођанина поносног србина!
Nista cudno
Dragan
i 10 elektromotorna voza i gomilu stranih delova.Sve je platila Vojvodina koja je naručila to.Od 1989 g svi železnički magacini su noću ispražnjeni.
Buric
Ludilo u stali
Uzas
Maki
Đura Vojvođanin
Gavril
Mile
I plaćaju kvadrat stana 2000 eur
dobrivoje
Ćihu-ćihu
VOJVODINA je nekada imala više km pruga nego UK.
Brzine su bile i preko 120 km/h.
Čuj više od UK ,ma više i od Fracuske i UK zajedno. Šta više planove za TGV su francuzi ukrali iz muzeja Vojvodine a pominej se i da Japanci nisu baš čistih ruku u tom poslu.
dobrivoje
Huncut
Stohadin
Brzine su bile i preko 120 km/h.
Ali,posle WWII došli su pogrešne pojave na pogrešna nesra,a trenutno ih je hvala Bogu i previše.
Mi nema šta da se pitamo ništa.
Te pogrešne pojave odlično znaju šta je dobro za sve nas.
Oni i njihovi potomci svakako neće biti prisutni.
A kako je krenulo čini mi se da će se Antićeva o potapanju Vojvodine za gajenje pirinča Kineskim radnicima (robijašima) sprovesti u delo.
trim
Bratija očito ima dil da pravi "sportske sadržaje, biciklističke ili trim staze".
Ko vam trči po tim "trim stazama"? Ko vam koristi te "sportske sadržaje"? Beznačajno mali broj ljudi. Ali zato se lepo plahnu naši novci i završe u bratskim džepovima.
A pruga? Ma kome to treba, ko to još koristi. Osim cele Holandije, Danske, Švedske, Norvške, Nemačke, Belgije, Portugala, Austrije, Mađarske , ...
Dr patak
.i tako pomažu srpski živalj.tako treba.
Praunuk železničara
rupa na saksiji
1 metar dužni šine je oko 57kg.
400km×2×57kg×1500$/t≈70.000.000$
https://www.gradnja.rs/celik-poskupeo-trostruko-a-brodski-transport-za-465-posto/
Sule
Braco
Beli pulin
Burić
/
VV
Već sam pisao da deo ovih pruga može biti izuzetno profitabilan, ali je potrebna akcija da se to publikuje i zaštiti, inače će je prodati u staro gvožđe i pokupiti pare. Svaki deo ove pruge je stariji od bilo koje u Srbiji.
Uzgred, pruga Anina - Bazjaš je najstarija pruga u ovom delu Evrope, prolazi i kroz B. Crkvu, još uvek postoji. Rumunija je rekonstruiše kao trasu od izuzetne istorijske vrednosti.
rab
Jbt gde ja živim.
Tesa
Odgovor
DR
A zašto se skida pa eto vam odgovor.
Najjeftiniji i najbrži transport vam je prugom.
To vam govori o našim industrijsko razvoju
Ratko
"Ekonomski tigar" odavno omogućava da privatni autoprevoznici svojim kamionima uništavaju sve zarad ličnog profita. Gde je tu interes jedne države ako je već "ekonomski tigar"? Uklanjanje železničke pruge iz jednog naseljenog mesta znači sigurno odumiranje istog!!!
Zato poruka mladom obrazovanom svetu ostanite na selu, vratite se na selo jer nemate prugu, dom zdravlja, autobusku stanicu-stajalište, verovatno će i osnovnu školu da ukinu, veliki "paori" oteće vam ono malo njiva što je ostalo, nemate pravo na subvencije iz ovog ili onog razloga i ne brinite nećete videti ni jednu visoko tehnološku kompaniju.
Živo ravnomerni ekonomski razvoj zemlje!
Svi u NS i BG 200km/h!
.
Ali se posle ispostavilo da fale, pa su vraćane.
Danas je normalno živeti i 150km od Londona i železnicom brzo putovati u London na posao i nazad.
Pruge u Vojvodini nam je ostavila Austrougarska, ne Srbija. Zarada od prodaje svakog centimetra razmontirane pruge mora ostati u Vojvodini, a neće - deo će otići u Beograd, a deo u džepove.
milan
Saša
Neka nam je Bog u pomoći kada sami ništa ne znamo.
Aleksandar Golubovic
nema
Ne radi se ovde o prevozu putnika, ukidanjem pruga se ukida i mogućnost razvoja privrede u tim delovima ,transport robe je najjeftiniji železnicom. Naročito u Vojvodini prevoz žitarica i poljoprivrednih proizvoda i stoke je najpovoljniji železnicom, a upravo u Vojvodini će ukloniti najviše pruga, umesto da se stave u funkciju .Sve se sabija u mesta pored pruga i autoputa, ostatak zemlje ćemo isprazniti.
RV
Sabahudin
pa
zx
Sve su uzeli, pojeli, unistili
Cak i ime Vojvodina nestaje (lutrija/epV/stadion/nema made in Vojvodina...)
NoviSad
Moreeee!
Rajko
Vojislav
ex chapman
kako je Vojvodina sistematski pljackana i unistavana od "Majake Srbije" i konacno pretvorena u koloniju iz koje se samo izvlaci i razvlaci
Gvozden
Mira
Rrlan
Ova vlast samo to zna
Nikola
g pen
VV
Mogao bi Beo voz da saobraca tuda na pola sata. Time bi se dobio zeleznicki prsten koji bi se mogao iskoristiti za putnicki i industrijski saobracaj. Pruga prolazi pored vojnog aerodroma koji bi se mogao iskoristiti kao kargo...
Ali ovoj drzavi se nista ne isplati. Ovo je ocaj.
K
Лиманац
Nenad
Salamander
Skinute su i odnete u Sloveniju, Bosnu...radne akcije..
Išlo je nekada žito i kanalima.
U Austrougarsku.
I kanali su zapostavljeni.
Za vreme Marije Terezije je ubirano po 2 žetve godišnje. Uz onu mehanizaciju.
Ni silose nemamo.
Eto kako se sa jedne strane ova država zadužuje, a sa druge ne privredjuje.
Ekonomski tigar?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H