Najpre su najavili gradnju brze pruge BG-SU sa 3 godine zakasnjenja dobili samo deonicu BG-NS...Funkcionalnu stanicu u BG zatvorili, gradiliste od stanice u BG-Prokop prima putnike, za koji jos dodati min 40 min. prevozom stigne do centra...
Uskoro će godinu dana kako sam se preselila u Nemačku. Nemate vi ljudi pojma šta je normalan život i normalna država. Za pola sata prugom 10 puta prođe voz. A vama ova spodoba i ostalo društvo "izabranih" bacaju svaki dan prašinu u oči.
@Marina Popovic
Istina je, lakše je bilo graditi za minimalnu nadoknadu da ne bi u suprotnom gulio zatvor ili Goli otok ako odbiješ. U današnje vreme se radnici razmazili, hoće nemali novac u zamenu za rad, pa gde toga ima? Vratiti "srećna vremena" gde si za reč ili šalu protiv predsednika gulio robiju i gde si radio za džabe.
Vreme je da sednete u taj brzi voz i nestanete, muka nam je vise od vas,zaduzili ste narod 57% od BDP sto ustavom nije dozvoljeno, toliko o vasoj sposobnosti! Gde su PARE, napravili ste rugla od spomenika i auto put sramote! Ne kaze se dzabe u narodu "Propao si ko milos veliki(autoput)"!!
70km dve godine! 50ih godina proslog veka se gradilo brze kroz daleko zahtevniji teren sa znatno losijim masinama. Da ne pricamo o tome sto sada vade postojece pruge po Vojvodini i prodaju ih pajtasima koji ih prelivaju u staro gvozdje. I to nigde nije vest. Vojvodina ide brzom prugom unazad. Kanali su svakako vec zapuseni, sela izumrla tako da cemo za 50 godina biti negde gde smo bili u 18om veku.
To mozda u predproslom veku, u proslom veku su pobednici pravili metroe..umesto da je poslusala Vucica pa da damo svinjske papke kinezima za letece automobile
Pozdrav
14.02.2022 • 09:31
Našim novcem plaćate prugu koju će koristiti samo najbogatiji.
Toliko o pobedi.
Nije to naš novac za gradnju pruge,jer ja koliko sam obavešten tu prugu finansiraju Kinezi sa nekih 80% troškova a ostatak od 20% Rusija i Srbija. Kinezi je grade zato da bi obezbedili siguran transport svile ka zapadu a to što narod veruje da nam Kinezi grade pruge jer nas vole, to je zasluga tome-diplome koji ima kancelariju za sradnju sa Kinezima i Rusima i koja nas por.obveznike godišnje košta 12.miliona evra. Pisao je ovaj narod u slobimo vreme peticiju da se oslobodi Kasandra iz zatvora, pa što nebi sada poverovao u ove priče.
Prvi voz u Marburg u Austro-Ugarskoj danasnji Maribor u Sloveniji dosao je 1846 godine i imao je ime Ocean. Od tada je proslo 176 godina toliko o basnoslovnoj pruzi. Da ne govorimo o Titovom vlaku pruga Beograd Zagreb Ljubljana i po cijeloj Jugoslaviji sto su radili na radnim akcijama, vojska i narod. Sramite se.
Pruga Beograd - Nis je otvorena 1884.godine u duzini od nekih 240 km. To je bila pobeda i Srbije i Obrenovica, pogotovo ako se uzme u obzir period kada je izgradjena. Tada je Srbija imala iskrenu nameru da ide u korak sa Evropom, ovo sada, sa vama, a i sa onima pre vas, je samo degradacija svega sto je bilo uradjeno.
Zastrašujuće je što i ova osoba, i njen "šef", a na žalost i jako mnogo SNS izvršioca partijskih zadataka zaista veruje u ove bljuvotine. Na vrhu su ljudi koji su manipulatori, ispod su ljudi bez integriteta, znanja, obrazovanja koji svojevoljno dopuštaju da budu manipulisani. Sve zajedno je to jedan mehur koji će da pukne, više pre nego kasnije. A kad pukne biće mnogo posla za socijalne radnike, psihoterapeute, tužilaštva. Žalost je to.
"Кнез Милан Обреновић је сребрним будаком 3.7.1881. године ударио темељ Српским државним железницама. Овај догађај збио се „крај моста на Мокролушкој речици до Топчидерског пута“ (то место је у близини данашњег моста „Газела“ у Београду). После само годину дана „Генерална унија“ је банкротирала, па је радове наставило новоформирано Друштво за изградњу и експлоатацију Српских државних железница. Због тога је први свечани воз на прузи Београд–Ниш закаснио читавих петнаест месеци и протутњао Моравском долином 23. 8. 1884. године. (4. септембра по Грегоријанском календару). Редовни саобраћај отпочео је 3. 9. 1884. године (15. септембра по Грегоријанском календару) и тај дан српске железнице обележавају сваке године као Дан железничара)." (https://www.zeleznicesrbije.com/istorijat/"
Шта даље рећи?
A da li ćete sendvičare dovoziti na mitinge vozom pa nek pešače, ili ćete organizovati voz do Prokopa+Bus ili samo bus kao do sada? Sudbina Srbije zavisi od te odluke!
Ipak više ih ide na vaše mitnge nego na Halkidiki.
staru prugu i željezničke stanice, vratite 40 milijardi što ste NAS zadužili , da biste se VI "ugradili", vrstite se u rupu iz koje ste (očigledno greškom) ispali, pa ćemo se snaći bez vas. Lakše nego sa vama.
Bezbožnici!
I tako smo došli do toga da ono što su rušili i osvajali Huni, Austrijanci, Osmanlije, Rimljani, srušiće i osvojiće gradske vlasti iz prethodne decenije... Kalemegdan
A od Novog Sada do Subotice ćorak. Taman će da puste prugu od Beograda do Novog Sada u promet, zatvoriće prugu od Novog Sada do Subotice na jedno 10 godina zbog rekonstrukcije. To su ti majstori organizacije - nisu mogli istovremeno da rekonstruišu celu deonicu. Nema para? A ima para za aerodrom u Trebinju?
Kakav sanjac (preCednik) takav i san - na celu drzavu 100km pruge kroz ravnicu.. gradile atranw firme 2god ko Skadar na Bojani... ne dao Big da je usnio prugu od Beograda do Vranja npr. docekali bismo je na sv. Zivka
Brza pruga koja omogućuje da stignemo 20 minuta brže nego što bi stigli da je obična železnica održavana je zaista uspeh. Za te novce smo više zemlja čuda nego zemlja pobednika.
Kakva demagogija. Hvala se nečim što u ostatku Evrope postoji i funkcioniše već decenijama. Pričaju o jednoj jedinoj trasi, a države odavno cele pokrivene železničkom infrastrukturom. Samo što većina našeg naroda nema pojma o tome, njima je ovo vrh
Njihova pobeda i poraz naroda.
Institucije sve polupane,pa kad ti treba zdravstvo,policija,sud,rfzo.
Kad treba dom socijalne zastite,onda vidis koliko je sve polupano,pa se pitas gde to zivis. Pruga i Bg na vodi.
E, Čorba reče "Pogledaj dom svoj Andjele"
Modernizacija pruge, jedna sekcija od 70km?
A ostatak Vojvodine, vade prugu i tope je u staro gvozdje.
Autobuskih linija sve manje, uskoro ce ljudi putovati zapregom, jer za auto nece imati.
PS: lako je sanjati snove sa tudjm parama, i sanjam sa svojim, al mi se snovi i realnost malo razlikuju.
Samo najgori maloumnici bi odsekli zemlju kompletno od ostatka evrope na koliko 3,ili sada vec 4 godine, unistili prelepu zeleznicku stanicu i sagradili novu koja nije ni u gradu zvanicno, prema tome pokrijte se usima i bolje pssssssst...
Vlast je cudo. Ovi sa vlasti nece otici mirnim putem nikada. Krezubavi ekonmski tigar sa kvazi doktorskim diplomama astronomski visokim cenama nafte ulja ostalih namirnica a plate na uzici kao sargarepa iz godine u godinu iste lazi. No i ovaj put sendvici i delovanje kao sekta na zalost opet pobedjuju. Da bi zlo pobedilo dovoljno je da dobar covek ne uradi nista
Molim savetnike da ne pustaju izabrane predstavnike naroda pred kamere bez idiota. Bez njih glupendaraju u skladu sa svojom telegencijom.
@Dete rock'n rola, kod mene je isti slucaj. Pocela sam da pisem kako ne znam kako @A3 uspeva da se smeje, a onda shvatih da je i on/a plakao/la.
Ovo sad već nije zezanje. Sam pogled na nekog iz sns-a, ili čitanje njihovih glupih izjava i laži, meni počinje da pravi zdravstvene probleme. Teško je to objasniti, ali zaista se ne osećam dobro. Nadam se da će u aprilu moje zdravstveno stanje biti bolje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Brnabić: Brza pruga Beograd - Novi Sad Srbiju čini zemljom pobednika
Autor: Tanjug
Info
•14.02.2022.
•06:20 > 07:02
Komentari 46
Mare
Anna
Nemanja
Tito partija
Istina je, lakše je bilo graditi za minimalnu nadoknadu da ne bi u suprotnom gulio zatvor ili Goli otok ako odbiješ. U današnje vreme se radnici razmazili, hoće nemali novac u zamenu za rad, pa gde toga ima? Vratiti "srećna vremena" gde si za reč ili šalu protiv predsednika gulio robiju i gde si radio za džabe.
××
Petrovic
Kustos
Paja
albino
bANACACANIn
Ss
Steva
14.02.2022 • 09:31
Našim novcem plaćate prugu koju će koristiti samo najbogatiji.
Toliko o pobedi.
Nije to naš novac za gradnju pruge,jer ja koliko sam obavešten tu prugu finansiraju Kinezi sa nekih 80% troškova a ostatak od 20% Rusija i Srbija. Kinezi je grade zato da bi obezbedili siguran transport svile ka zapadu a to što narod veruje da nam Kinezi grade pruge jer nas vole, to je zasluga tome-diplome koji ima kancelariju za sradnju sa Kinezima i Rusima i koja nas por.obveznike godišnje košta 12.miliona evra. Pisao je ovaj narod u slobimo vreme peticiju da se oslobodi Kasandra iz zatvora, pa što nebi sada poverovao u ove priče.
Marina Popovic
Ognjen
zastrašujuće
Brana 56
Шта даље рећи?
H
Ipak više ih ide na vaše mitnge nego na Halkidiki.
Brana 56
Salamander
Bezbožnici!
1312
Brka
Jogi Letač
Izem ti vic Dule
Zebra
Misa
Nikolaj Velimirović (1880-1956)
Zemlja čudesa
gradjanin
Hteo bi da budem na strani gubitnika kao u drugom svetskom ratu nemacka....
zoki ns
/
tlo uz vltavu je takodje muljavo na sta se vadite za bg
Pozdrav
Toliko o pobedi.
Glavobolja
Brka
Ljubičica
Institucije sve polupane,pa kad ti treba zdravstvo,policija,sud,rfzo.
Kad treba dom socijalne zastite,onda vidis koliko je sve polupano,pa se pitas gde to zivis. Pruga i Bg na vodi.
E, Čorba reče "Pogledaj dom svoj Andjele"
S21
Sic semper tyrannis
igor_t
A ostatak Vojvodine, vade prugu i tope je u staro gvozdje.
Autobuskih linija sve manje, uskoro ce ljudi putovati zapregom, jer za auto nece imati.
PS: lako je sanjati snove sa tudjm parama, i sanjam sa svojim, al mi se snovi i realnost malo razlikuju.
Tamo 'vamo
021
Srdjan
Ini
Slucaj
@Dete rock'n rola, kod mene je isti slucaj. Pocela sam da pisem kako ne znam kako @A3 uspeva da se smeje, a onda shvatih da je i on/a plakao/la.
Mile
Karma
mimi
Dete rock'n rola
A3
Pročitah i suze same krenuše.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H